/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 102986 2007. május 3. 18:37
Válasz erre
Szia Marci!
Szép lett nagyon a Volvod, rácsot nem szabad rátenni. Melyik színnel van fújva?
Gabi
Gabi 102985 2007. május 3. 18:36
Válasz erre
Szia Kusti!
A következő javításokat javasolnám:
A kilincs nagyon ritkán van fényezve, legtöbbször fekete, vagy króm. A felső helyzetjelzők a szélén nem lehetnek naracssárgák, ott fehérnek kell lennie, középen lehet csak narancs. Az oldalsó légterelőkön a helyzetjelzőket viszont narancssárgára kellene festeni. A fülkénél a fellépők szintén krómozottak vagy alumínium még, de nem kék. A fülke tetejére a fekete csíkot mindenképpen fesd vissza, mert én még nem láttam Super Space Cab-et anélkül. Most ennyi ugrott be, de jó lett, és az ötlet továbbra is nagyon tetszik.
Gabi
gpn 102984 2007. május 3. 16:00
Válasz erre
Szia Marci! Csatléakoznék a többiekhez, a volvo szépen sikerült, de azt a vadrácsot ne tedd rá. Szebb anélkül!
exec 102983 2007. május 3. 13:46
Válasz erre
Marci!

Ez a rács formailag az ausztrál dögrácsokat követi, szerintem egyáltalán nem passzol egy európai géphez. Egyébként tényleg szép lett a volvod, gratula!
gordon24 102982 2007. május 3. 13:36
Válasz erre
Szia!!!

Nagyon szép!! És szerintem ne tedd tönkre.. Igy jó ahogy van..
Stefan 102981 2007. május 3. 13:19
Válasz erre
Nagyon szép lett a Volvó, szerintem kár lenne elrontani a ráccsal.
Marci 102980 2007. május 3. 12:44
Válasz erre
DSC00828
DSC00828
DSC00829
DSC00829
DSC00830
DSC00830

Üdv!

Egy kérdésem lenne!Összeraktam 1 FH-s Volvot és találtam rácsot az elejére.Szerintetek ezt oda lehet valahogy rakni utólag , vagy nincs értelme?

Marci
Kusti 102979 2007. május 3. 12:06
Válasz erre
Kusti 102978 2007. május 3. 12:04
Válasz erre
Csabi! Erre én is gondoltam csak nem akartam neki állni amíg a kamionnal bajlódtam. De meglesz :D

George! Nagyon jól néz ki a SCANIA és a színem... Tökély. a Fülke billenthető ahogy kell?
Köszi

Kusti
Csabi 102977 2007. május 3. 11:57
Válasz erre
Szia George!

Nagyon tetszik, szép az eredeti is!

Üdv,
Csabi
Csabi 102976 2007. május 3. 11:54
Válasz erre
Szia Kusti!

Jól alakul! Nekem annyi észrevételem lenne, hogy a figurák ruhája, haja túl fényes. Szerintem egy matt lakkos kezelés élethűbbé tenné a dolgot.

További jó munkát,
Csabi
Kusti 102975 2007. május 3. 11:33
Válasz erre
dioráma2
dioráma2
dioráma3
dioráma3
dioráma4
dioráma4
dioráma7
dioráma7
dioráma1
dioráma1

Üdv!
Végre sikerült rendesen megcsinálnom a képeket... Szóval készülgetek a dioval.
Gabi! Most vélemény mit javitsak? :D
Köszi

Kusti
Kusti 102974 2007. május 3. 11:15
Válasz erre
Szia Gordon! Hááát... Úgy tervezem hogy minden rajta lesz, de lehet hogy lesz olyan ami még nekem is sok! :D
Kusti
Keri 102973 2007. május 3. 09:06
Válasz erre
Brúnó!
Van valami elképzelésed,milyen lehetett a Ford motorblokkjának a színe?Rájöttem,hogy csak fekete-fehér fotóim meg rajzaim vannak...
Keri
gordon24 102972 2007. május 2. 22:57
Válasz erre
Szia!

Hát akkor erre csak azt mondom hogy csesszék meg.:D
Mind1. Végülis ha valaki nem ilyen szaki a témában akkor nem is veszi észre ezt a problémát.
De ha a kerék agy nem olyan nagy mint a maketten, akkor a tengelyból is vágni kell? Mivel most olyan hosszú hogy kilóg olyan messze hogy a hosszabb kerékagy takarja.
Ez egy jó nagy átalakítást igényel nem?

Üdv.
Motoros 102971 2007. május 2. 22:43
Válasz erre
és olyat honnan lehet szerezni?

bonyolult dolog ez a kamion építés :)
Motoros 102970 2007. május 2. 22:42
Válasz erre
Ez a csúszásgátló lap ez?
www.modelltrucksandparts.at/shop/product_info.php
Vagy ha nem, honnan lehet beszerezni?
Gabi 102969 2007. május 2. 22:40
Válasz erre
Igen, és ehhez pótkerékfelnit kell felrakni.
Motoros 102968 2007. május 2. 22:38
Válasz erre
Gabi 102967 2007. május 2. 22:37
Válasz erre
Szia!
De bizony, a jó öreg Italeri ilyen téren nem viszi túlzásba a frissítést. Sajnos ez a régi motor, és már a normál 144-nek sem felelt meg sok részlete. Mondjuk nem sok Italeri kamionról lehet azt elmondani, hogy a motor megfelelő benne az adott szériához, gondolom úgy vannak vele, hogy a fülke úgyis le van csukva.
Gabi
Keri 102966 2007. május 2. 22:34
Válasz erre
Gyuri!
Nagyszerű,örülök,hogy jókat vettünk!
Köszi!
Keri
George 102965 2007. május 2. 22:30
Válasz erre
Keri!
Ez valóban a Jabbekei bevásárlás egyik tagja. Nagyon jól lehet vele bánni, ollóval
gyönyörűen vágható, ugyan olyan mint bármely más sima stirol.
Annak érdekében, hogy egyenes legyen pár helyen alulra élére és lapjára 3x1mm
széles merevítőt kellett tennem.
1 lap 30x20 cm de abszolut nincs derékszögbe leszabva, így adják 4€-ért.
gordon24 102964 2007. május 2. 22:30
Válasz erre
Szia!!

Ez igen.Már értem mire gondolsz. Nem lehet hogy akkor vaz italeri a régi scania motort rakta bele? Mert ennek semmi köze ahhoz..

Egyébként kösszi

Üdv
Gabi 102963 2007. május 2. 22:20
Válasz erre
03689-011_tcm10-102226_1
03689-011_tcm10-...
03689-013_tcm10-102228_1
03689-013_tcm10-...
Scania-R-580-Kellner-Wilhelm-270706-03
Scania-R-580-Kellner...
Scania-R-580-Ritter-Bach-060606-04
Scania-R-580-Ritter-...
Jabbeke 005_1
Jabbeke 005_1
Jabbeke 008_1
Jabbeke 008_1
Scania-164-G-580-Hansen-Kolmorgen-021204-1
Scania-164-G-580-...
Scania-144-G-530-Finn-Hansen-Kolmorgen-080105-4
Scania-144-G-530-...

Szia!
Nem a kerékről van szó, hanem a kerékagyról. Az egyszeres áttételű hídnál nincs a kerékagyban egy fogaskerékáttétel, hanem csak sima csapágyazás. A kétszeresnél, még a kerékagyban is van egy lassító fogaskerékáttétel. ezeknél látod a hátsó kerékagyat jóval nagyobbnak, és kiérnek a felni széléig. Az egyszeres hídnál jóval kisebb a hátsó kerékagy, és a Scaniánál jellegzetes csúcsós kivitelű. Van képek a másik féle hátsó hídról is, de ezt szinte csak nehézvontatóknál, és építőipari gépeken szokta használni a Scania. A motorról is mutatok képeket, sőt a scania oldalán lejjebb ha elindítod a motornál lévő linket, nagyon jó videó is lesz, rajta, lehet pörgetni a motort.
www.scania.com/

Gabi
Keri 102962 2007. május 2. 22:14
Válasz erre
Gyuri!
Ha ezek a Jabbekben vett perforált lemezek,mondhatnál róla pár szót,mennyire használhatóak!
Köszi!
Keri
George 102961 2007. május 2. 22:12
Válasz erre
Sca 025 a
Sca 025 a
Sca 025 a
Sca 025 a
Sca 031 a
Sca 031 a
Jabbeke
Jabbeke

Sziasztok!

Készül a Scania,lassan de biztosan.
gordon24 102960 2007. május 2. 21:42
Válasz erre
Scania-R-420-gelb-Fustinoni-311005-01-HUN
Scania-R-420-gelb-...

Szia!!!

Ezt a kerekes kérdést nem értem. Nagyon sok fajta kerekü van ez igaz.. De pl ez a gép olyan kerekkel szerelelt. Vagy nem jól látom? Nem akarom kétségbe vonni amit irtál biztos igazad van jobban is értesz hozzá, de nem értem a kérdést..
A Motorról van gyári képed?

Üdv:
Motoros 102959 2007. május 2. 21:33
Válasz erre
ajjaj. Mi az hogy felcserélik a sárvédőt?
Az a baj hogy a MAN dobozán nagyon illúziórombolóak a makett képei
Gabi 102958 2007. május 2. 21:25
Válasz erre
Szia!
A Scania sokkal munkásabb darab mint a TGA. Vannak hibái amire figyelni kell, többek közt az első doblemez, valamint a hátsó sárvédőket is hajlamosak voltak felcserélni. A motornak köze sincs az eredeti jármű motorjához, ha olyat akarsz lehetne rajta rendesen túlórázni. A fülke szép, de a sárvédő és a fülke találkozásánál vigyázni kell a megfelelő illeszkedésre, soknál láttam már ott hibát. Az első szélvédő behelyése nem egyszerű, hogy nyom élkül maradjon, figyelni kell. Az erdeti hátsó felni nem jó, a Scania kéttengelyes országúti gépen már csak egyszeres áttételű hátsó hídat használ, nem pedig kétszereset. Egy csomó dolgot fel lehet javítani rajta, kérdés, hogy csak simán össze akarod rakni, vagy valami különlegeset akarsz. Elsőre ennyi jutott eszembe.
Gabi
gordon24 102957 2007. május 2. 21:05
Válasz erre
Szia!

Huhh az nem lesz kis meló.. Rács minden lesz rajta?

Üdv.
gordon24 102956 2007. május 2. 21:04
Válasz erre
Szia!!

Jaja Most épitgetek egy ilyet. Igazából egyenlőre a Motoron az alvázon és a futómüveken kívül nincs kész semmi. De azt mondthatom hogy nincs vele gondom.
Ami kicsit gagyi az első futómű elkészitési modja. Ugye ahoz hogy kormányozni lehesen nem szabad ragasztani, és ugy van megoldva hogy egy tengelyt fog közre két kis müanyag ami tartja. De ugye nincs azért 100%-os pontossággal legyártva ezért billeg össze vissza. Ezen hibán kívül mást nem találtam..

Üdv..
Kusti 102955 2007. május 2. 20:59
Válasz erre
Motoros! Gordon24 épp azt építi ha jól tudom! Tőle Kérdezhetsz ...
Motoros 102954 2007. május 2. 20:49
Válasz erre
Változott a helyzet. A MAN TG-A dobozképe elrettentett és átpártoltam az új Scania R500-ra.
Van erről valakinek tapasztalata?
Kusti 102953 2007. május 2. 20:45
Válasz erre
Gordon! Egyébként a fekete Scania lesz az áldotzat. Húzós meló lesz :D
Kusti 102952 2007. május 2. 20:43
Válasz erre
gpn! Köszi! Próbálkozom... :D
gpn 102951 2007. május 2. 19:40
Válasz erre
Szia Kusti! Köszi, próbálok haladni. Elég jól néz ki a DAF, pláne azzal az állat vadráccsal :)
Kusti 102950 2007. május 2. 19:22
Válasz erre
dioráma1
dioráma1
dioráma2
dioráma2
dioráma3
dioráma3
dioráma4
dioráma4
dioráma5
dioráma5
dioráma6
dioráma6
dioráma7
dioráma7

Üdv mindenkinek!!! :)
Megint itt vagyunk!!! VÉGRE!
Lassan elkészül a dioráma, a hétvégén a DAF felújitását végeztem, remélem sikerrel. nekem nagyon bejön. Még egy-két aproság és kész, nameg a koszolás. :D

gpn! Nagyon jól haladsz, a belső nagyon faja! :D Így tovább!

Gordon! Még nem vettem meg mert nem tudtam dönteni a régi Scania és az új között! De már okés, régi lesz! :D

És a képek. Bocsi a minőségükért, kicsit le kell őket kicsinyíteni! :D

Üdvözlettel: Kusti
gpn 102949 2007. május 2. 19:01
Válasz erre
volvo
volvo
volvo1
volvo1
volvo2
volvo2

Sziasztok! Egy kis haladás a volvoval, a matrica még nem a leg tökéletesebb,sőt... de még kell hozzá matricafixáló.
gordon24 102948 2007. május 2. 18:54
Válasz erre
S3600353
S3600353
S3600355
S3600355
S3600357
S3600357

Na végre mükszik az oldal! jeee...

Megcsináltam a mocit:
gordon24 102947 2007. április 29. 10:56
Válasz erre
Szia!

Igen szépek. Bármelyiket csinálod király lesz.
Egyébként sok embernek ez a véleménye hogy a régi szebb, és valamilyen szinten igazuk is van, de nekem jobban tetszik az R500. De azt még hozzá teszem, hogy jelen esetben a Scaniak a legszebb kamionok.
Én ugy tudtam hogy megvetted már.

Üdv...
Keri 102946 2007. április 29. 10:56
Válasz erre
tóthgábor 102945 2007. április 29. 10:52
Válasz erre
Minden renben a rajzzal, a kettes-hármas dugattyú kiömlője egy csatornába nyílik, nem példa nélküli. Napjainkban is fellelhető az ilyen megoldás.
Kusti 102944 2007. április 29. 10:37
Válasz erre
fhtrans_02_klein
fhtrans_02_klein
hoek_2_groot
hoek_2_groot
Scania-124-L-420-Werfting-Schiffner-020705-02
Scania-124-L-420-...

Gordon! Semmi nem lehetetlen, ha valamit akkor ezt megtanultam. Mindent lehet csak kitartás kell. Egyébként én ezt néztem ki (első kettő) vagy az osztrák Werfring gép lesz az alap. kitudja... De én a 164 Top Class-t veszem meg mert az még mindig szebb mint az R500 (mármint abban a köntösben amit én akarok, amugy mindkettő gyönyörű :D)
Kusti
gordon24 102943 2007. április 29. 10:24
Válasz erre
ruud_rietkerk_1_groot
ruud_rietkerk_1_groo...

Szia!

Ezer köszönet... Vannak szép dolgok.. Már építgetem, nem tudom milyen lesz, biztos nem lesz nagyon profi, mert én sem vagyok nagyon profi, de kihozom a tudásomból a maxot.
Tetszik ez a szinre fujt maszkos gép (csak nehéz lenne megcsinálni)
Keri 102941 2007. április 29. 09:52
Válasz erre
Nagyszerű,tehát akkor döntött!
Nem hibás a rajz,a gyári robbantási rajzokon is csak 3 leömlő van a 4 hengerhez.Nemtom, olyan lehetséges,hogy a 2 középső dugattyú azonosan mozog és ezért közös a leömlőjük?Vagy most nagy hülyeséget írtam...
85 lovas V8-as a kicsike
Keri
Kusti 102940 2007. április 29. 09:36
Válasz erre
Szia Keri! Kb 10 fokkal lehet megdöntve hátra-lefelé a kardán miatt (gondolom). De érdekes a kép! 4 gyertya, 3 leömlő... valami nem kóser! :D
Kusti 102939 2007. április 29. 09:32
Válasz erre
Kusti 102938 2007. április 29. 09:31
Válasz erre
Gordon! Találtam neked egy jó oldalt ahol isteni ichletbánya van!!!:D
Kusti
Keri 102937 2007. április 29. 09:02
Válasz erre
38 ford #3
38 ford #3

Ehh
Keri 102936 2007. április 29. 09:01
Válasz erre
Sziasztok!
Mutatnék a Fordról egy rajzot,szerintem kicsit döntött a motor.
Keri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.