/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
RaPe 102469 2007. március 28. 01:01
Válasz erre
Gabi!

Megkaptam ma a CD-t köszi! Holnap felteszem. (remélem..)
945 102468 2007. március 27. 21:45
Válasz erre
Gabi 102467 2007. március 27. 18:42
Válasz erre
Szia 945!
Ami így elsőre eszembe jut. Én szoktam drótozni a kormányművet is, két rézdróttal, továbbá a váltó végéhez, a kihajtáshoz is szoktam vezetéket tenni. Az akummulátorházból is szoktam egy vastagabb vezetéket húzni a vázba, és nem látszik a képeken tisztán nekem, hogy az alsó légtartályok is be vannak-e kötve. amúgy szép lesz, nekem tetszik a munkád. Hétvégén hozd ki, ha tudod, hogy élőben is megsasolhassuk.
Gabi
945 102466 2007. március 27. 18:35
Válasz erre
t?zb?l 30.JPG méret: 128 KB
t?zb?l 31.JPG méret: 150.3 KB
t?zb?l 32.JPG méret: 141.7 KB
t?zb?l 33.JPG méret: 165.4 KB
t?zb?l 35.JPG méret: 139 KB
Sziasztok!
Két romból próbálok kihozni valamit.(Brúnó,Gabi,Tamás008 köszi)Első darab amit drótozgatok,azt szeretném kérdezni,hová húzgáljak még vezetéket?
945
Brúnó 102465 2007. március 27. 08:42
Válasz erre
Szia exec!
Gabival egyetértve a kipufcsővet (leömlőtől a dobig) egyszínű rozsdásra kellene festeni, így még én sem láttam. A nyeregszerkezetnél szintén osztom a véleményét, bár ha mögötte a pót, akkor nem kell megcsinálnod. Az indexeknél a hiba nekem fel sem tünt, hiába no, Ójrópaji gép, de a sajátomnál odafigyelek majd erre:) Az összképet nézve nekem tetszik, jó ez a kiskerekű pót. Amúgy hol a kis moci?
Brúnó
exec 102464 2007. március 26. 20:32
Válasz erre
már javítva :))
gpn 102463 2007. március 26. 20:10
Válasz erre
Szia exec!
Szép lett, azt a kis irányjelzős hibát elnézve, ami ezek szerint gyári hiba, pláne ha másnál is előfordult. Mindenesetre elég jól sikerült, nekem tettszik!
exec 102462 2007. március 26. 20:02
Válasz erre
Rohadt Italeri, nem így jelölte a festést...
háát megpróbálom. Ha ki tudom piszkálni öket, ezt kijavítom
Köszönöm a szólást! A kipufogó melyik részére gondolsz? A dobot direkt nem akartam tovább öregíteni, mert amiket láttam az utcán, azok inkább mattultak. A nyeregsszerkezetnél jogos a pont, csak úgy voltam vele, ki látja? :)
Gabi 102461 2007. március 26. 19:58
Válasz erre
Szia exec!
Először is köszi a képeket, már nagyon vártam. Összeségében jól mutat, bár néhány fotó elég gyenge ahhoz, hogy meg lehessen itélni. Mivel tudom, hogy nem haragszol meg érte, egy-két javaslat.
Ami kívülről nagyon zavaró nekem, az első irányjelző. Sajnos ezt nem csak te rontottad el, láttam már mástól is. A Megaspace fülkénél az irányjelző a felső sorban van, a külső lámpák azok, mellette pedig ködlámpa van. Az alsó, nagy fényszóró két darabból van, noha ugyanolyan mint az LS fülkénél, ahol valóban ott van az irányjelző. Ha tudod, ezt javítsd, mert ez nagyon rontja az összképet annak, aki kicsit ismeri a típust. Mellékelek két képet, hogy lásd a különbséget. Szintén javasolnám a nyeregszerkezet továbbí koszolását, mivel nem csak ott zsíros ahol érintkezik, hanem a többi részen is. Igazság szerint az a rész, ahol a pótkocsi rátámaszkodik mindig fényes, és a bemélyedések inkább porosabbak, mivel a zsír oda is bejut, de ott beleragad a piszok is. Nekem még a kipufogó ami nem igazán természetes, mert ha megnézel egy használt kamiont, inkább őzbarnás szokott lenni a kipufogó, némi rozsdával vegyítve. Bár lehet ilyen is, ha még nem égett le róla a festék, bár nem tudom, hogy szokták-e gyárilag feketére festeni.
Impozáns szerlvény amúgy, és a matricák nagyon megdobják.
Gabi
exec 102460 2007. március 26. 19:36
Válasz erre
1.jpg méret: 47.2 KB
2.jpg méret: 69.1 KB
3.jpg méret: 55.6 KB
4.jpg méret: 52.6 KB
5.jpg méret: 60.4 KB
6.jpg méret: 60.8 KB
7.jpg méret: 66.4 KB
m1.jpg méret: 94.3 KB
m2.jpg méret: 67 KB
m3.jpg méret: 71.5 KB
m4.jpg méret: 75.8 KB
Sziasztok!

Szép a gép Brúnó, tetszik!

Beállok én is a sorba, mutogatok egy kicsit. Merci frissítés, végén a hétvégi munka eredményével. Hozzáteszem, nem vagyok vele elégedett. De azért csak megmutatom.
Kronológiailag a teljes épjésről egy pár kép, így egyben.
Bombraider 102459 2007. március 26. 15:29
Válasz erre
Sziatesóóó!
Szép lesz a gép!
063as képnél a kipuff mellett balra lent és fent a 2 szín találkozásánál van két "pötty". Ott csak beugrás van a felületen,vagy ott felkapta a maszkoló szalag?:(
Hűtőrács befolyatást meg ha feljössz este csetre/msn-re elmondom h h javítsd ki!

üdv:bomb
Kusti 102458 2007. március 26. 15:17
Válasz erre
Üdv néktek!

Brúnó!
Nagyon jó a Keni!

All!
Sikerült a trepnilemez utángyártása? Ha igen engem is érdekelne egy A4es ív.

Köszi!

Üdv. Kusti
ChevyG 102457 2007. március 25. 22:50
Válasz erre
Hi!
Azt hittem átfestetted (a második képet néztem meg előszőr)
Nagyon pofás!!!
Szerintem ha higítos pzsvel áttőrlőd akkor okés lesz. (ha enamel persze!)

Üdv!
Brúnó 102456 2007. március 25. 22:00
Válasz erre
KW W925 063.jpg méret: 177.3 KB
KW W925 069.jpg méret: 184.3 KB
Sziasztok!
Ma is dolgoztam a Kenin, már elég pofásan néz ki. Sajna a hűtő befolyatása nem lett jó, valamit csinálnom kell vele. Már tényleg csak apróságok vannak hátra, ablaktörlők, sárfogók, feliratok, lámpabúrák...sajna egy lámpabúra nincs meg:( Majd turkálok az alkatrészesből.
Brúnó
Brúnó 102455 2007. március 25. 21:52
Válasz erre
Nekem már volt szerencsém élőben is látni a gyűjteményét, ez alig pár darab:)
Brúnó
bb 102454 2007. március 25. 17:42
Válasz erre
Mégegyszer gratulálok a munkáidhoz, nameg az elnyer díjhoz is!
Üdv.:bb
Gabi 102453 2007. március 25. 17:29
Válasz erre
Szia bb!
Több mint 16 év, és ezek csak egy része a gyűjteményemnek.
Gabi
bb 102452 2007. március 25. 17:02
Válasz erre
Gyönyörűek!! Gratula!
Hány év volt ezeket összehozni?
Üdv.: bb
Gabi 102451 2007. március 25. 16:57
Válasz erre
IMG_0013_1.jpg méret: 91.6 KB
Ja és a Volvok.
Gabi 102450 2007. március 25. 16:53
Válasz erre
IMG_0032_2_1.jpg méret: 89.6 KB
IMG_0036_2_1.jpg méret: 81.2 KB
IMG_0038_1.jpg méret: 93.6 KB
IMG_0044_1.jpg méret: 91.2 KB
IMG_0047_1.jpg méret: 88.5 KB
IMG_0050_1.jpg méret: 94.9 KB
IMG_0052_1.jpg méret: 93.5 KB
Második rész.
Gabi 102449 2007. március 25. 16:51
Válasz erre
IMG_0002_1.jpg méret: 101.5 KB
IMG_0009_1.jpg méret: 92.3 KB
IMG_0010_1.jpg méret: 105.2 KB
IMG_0011_1.jpg méret: 96.6 KB
IMG_0016_1.jpg méret: 85.8 KB
IMG_0018_1.jpg méret: 104.2 KB
IMG_0022_1.jpg méret: 86 KB
IMG_0023_1.jpg méret: 93.5 KB
IMG_0026_2_1.jpg méret: 97.1 KB
IMG_0028_2_1.jpg méret: 88.5 KB
IMG_0030_2_1.jpg méret: 98.6 KB
Sziasztok!
Egy érdekes dologra vetemedtem a kellemes tavaszi napsütésben. Kicsit takarítgattam a kamionokat, és támadt egy olyan ötletem, hogy lefényképezem az azonos márka több generációját egyben. Így együtt lehet látni 30-40 év különbségét is. Íme a képek.
Gabi
Gabi 102448 2007. március 25. 16:46
Válasz erre
IMG_0014_1.jpg méret: 54.1 KB
IMG_0017_1.jpg méret: 50.2 KB
IMG_0019_1.jpg méret: 73.8 KB
IMG_0023_1.jpg méret: 59.5 KB
IMG_0029_1.jpg méret: 48.7 KB
IMG_0030_1.jpg méret: 53.8 KB
IMG_0035_1.jpg méret: 63 KB
IMG_0036_1.jpg méret: 102 KB
Sziasztok!
Úgy látom nagy pangás van most a hétvégén, ezért frissítek egy kicsit Rába ügyben. Felkerült a kipufogódob, melyet az Ivecotól örökölt, mert ez spkkal jobban hasonlít a gyári Rába dobra. Készülget az első lökös is, de majdnem egyszerűbb lett volna újat csinálni, mint ezt átfaragni.
Gabi
Kusti 102447 2007. március 23. 16:04
Válasz erre
Kusti 102446 2007. március 23. 16:03
Válasz erre
ABCD0014.JPG méret: 7.9 KB
ABCD0017.JPG méret: 10.2 KB
Csabinak!!!.JPG méret: 7.2 KB
Üdv!

Nahh a képek a dögről... A minőség még mindig sz--.

Csabi!
Ideért a cucc. Köszi.
Brúnó 102444 2007. március 23. 07:45
Válasz erre
Szia tesóóó!
A hátsó sárvédők nekem sem tetszenek, ezt már kínomban festettem ilyenre (Model Master polirozható aluminium). Egész egyszerűen semmi nem jutott az eszembe. Szerencsére bármikor le lehet venni, nincs még rögzítve.
Fehér pöttyök már nincsenek, eltüntetve.
A felnik már nehéz esetek lesznek, azokat már nem tudom levenni a helyükről.
Az ablakeret kihúzásán rajta vagyok, a hűtőmaszk jelentem befolyatva, a gumik még hátra vannak.
Amíg ezek nincsenek meg, nem lesznek képek.
Brúnó
Bombraider 102443 2007. március 22. 19:57
Válasz erre
Szia tesóó!
Szép lesz tetszik!
A hátsó sárvédő nekem így képen,olyan nagyon plasztikus,vagy nemtudom:s Ha élőben is ilyen,azzal próbálj meg valamit kezdeni szerintem.
Fehér pöttyök a fényezésen azok hibák,vagy becsillant csak? (jobb A oszlop,mocitetőszéle)
A felnik nekem túl fényesek. Bár én aztán nagy polgáris vagyok,szerintem azt egy picit mattítsd be,vagyis inkább félfényesítsd.
Ablakkeret,hűtőrács,gumi javításokat amit a többiek mondtak,még azokat megcsinálod és 100% gyönyör lesz.

üdv:bomb
Kusti 102442 2007. március 22. 19:50
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Akkó lesz hosszúcsöves! az jobb.
ma is volt vmi... megvan a vonófej az alu(!) ,,long vehicle" tábla a rendszámok stb... most csinálom a vészvillogókat!

Üdv. Kusti
Brúnó 102441 2007. március 22. 19:38
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a hsz-ket.
Gabi, a múltkor még én magyaráztam Tominak, hogy nincs kihúzva az ablakkerete a Mancinak, na most pont ezt felejtettem el én is.
Kusti, szerencsére az amcsiknál minden előfordulhat. A kipufogó mérete teljesen eltérő, amelyik neked jobban tetszik azt csináld meg. Sőt, lehet akár egycsőves kipufogó is.
Akos, mindenképpen megcsinálom a befolyatást, biztos szebb lesz a végeredmény.
Brúnó
lucky 102440 2007. március 22. 19:36
Válasz erre
Azt tudtad, h ennek a mozdonynak ( C-50) a motorja + váltója vmelyik Csepel tgk-ból származik? Még a hátramenet is benne volt, funkció nélkül.
A váltás is olyan mint a tgk-n. Kuplung pedál+ váltókar.
A plusz az, h kapott egy vasúti irányváltót, mert hát néha tolatni is kell...
Akos 102439 2007. március 22. 18:17
Válasz erre
Brúnó!
Nayon tetszik, de a hűtőrács olyan, mint ha tele lenne a sok krómtól, nem lenne rajt lyuk. Az én Kenworthomon ezt a következőképpen oldottam meg: a hűtőrácsot átecseteltem Revell enamel matt feketével, és száradás után ehyhén hígítós pzsvel visszatöröltem. Így a hűtőrács apró bordáinak az alja fekete lett és látszólag áttörtnek látszott.
Tomty 102438 2007. március 22. 18:05
Válasz erre
Ott is divat a traktorok cicomázása, bármi előfordulhat.
Kusti 102437 2007. március 22. 18:01
Válasz erre
Brúnó!

Az ámerikai nehézvontatókon hosszú vagy inkább a rövid kémény az elterjettebb?

köszi
Üdv. Kusti
Gabi 102436 2007. március 22. 17:04
Válasz erre
Szia Brúnó!
Nagyon szép lesz a Keni, a festés nagyon jónak néz ki. A kérdésem az lenne, hogy az ablakkeretek nem lesznek kihúzva? Meg a gumikon én egy picit lehet, hogy csiszolnék, vagy porolnék, mert nagyon vírítanak. De ezek csak pici részletek, nagyon király lesz, a kipufogók egyenesen remekművek!
Gabi
gyurma 102435 2007. március 22. 16:39
Válasz erre
gyurma 102434 2007. március 22. 16:39
Válasz erre
www.hankstruckpictures.com/gwalton.htm

ezt hátha nem ismeritek még
Tami 102433 2007. március 22. 16:33
Válasz erre
Brúnó 102432 2007. március 22. 12:17
Válasz erre
Szia Csabi!

A kémény teljesen saját készítés, a gyári egy kalap s..r volt. Evergreen csővekből, stirollapból, alucsőből, maradék kapaszkodókból, és Aber maratott rácsból fabrikáltam össze. A hűtő be lesz folyatva feketével, este meg is csinálom. A légszűrőre a Pantonban vásárolt öntapis fólia került, sima sík felületen nagyon jól használható.

Brúnó
exec 102431 2007. március 22. 10:02
Válasz erre
Egy mozdony szállításának története, magyar módi :)

Nekem nagyon tetszik, szeretem ezeket a vasutakat!

www.kisvasut.hu/pagebase/showgallery.php
Csabi 102430 2007. március 22. 09:37
Válasz erre
Szia Brúnó!

Az a kémény nagyon jó!!! Miből van a rácsozat? A légszűrő felfogatója gongolom krómfólia. Az is dögös.
A hűtőrács nem lesz fekete?

A fény az alagút végén lehet vonat is, ami éppen szembe jön :)))

Üdv,
Csabi
Kusti 102429 2007. március 22. 08:30
Válasz erre
Brúnó!
Köszi a segitséget. Szerintem marad piros-fehér.

Jól haladsz a KW-tel.

Üdv. Kusti
Brúnó 102428 2007. március 22. 07:51
Válasz erre
KW W925 055.jpg méret: 229.8 KB
KW W925.jpg méret: 240.7 KB
Sziasztok!
Így áll a Kenworth W925 most. Még jópár apróságot fel kell tennem, meg javítani való is akad, de már látom a fényt az alagút végén. Halleluja!
Brúnó
Brúnó 102427 2007. március 22. 07:47
Válasz erre
Szia Kusti!
Ezt a piros-fehér, vagy fehér-piros festést kb. a 80-as évektől kezdték sűrűn használni az amcsik is. Persze előtte is volt, de nem alkalmazták olyan széles körben.
Az 50-es évekre a fekete-fehér, fehér-fekete volt jellemző, a 60-as években már jött a sárga-fekete, fekete-sárga is. A 70-es években divat lett a színre fújt lökös fehér csíkozással. Természetesen a többi színösszeállítás sem ment ki a divatból, új gépeken is látni pl. a fekete-fehér szinezést. Én is festettem már fehér alapra piros (UV) csíkozást egy Peterbilt 377-re. Remélem tudtam segíteni.
Brúnó
Csabi 102426 2007. március 22. 07:32
Válasz erre
Szia Kusti!

Tetszik!
A képeket nézve nekem is az jutott eszembe, hogy egy kicsit európás az eleje, de ebben tényleg Brúnó a szakértő.
További jó munkát!

Üdv,
Csabi
KossuthLajos 102425 2007. március 21. 21:18
Válasz erre
Bocsi, hogy feltételeztem rólad, hogy nem ismered.
Kusti 102424 2007. március 21. 21:13
Válasz erre
Háj!

Köszi a kommenteket!
A dolog még képlékeny festés még változhat, mert képanyagokat még keresek.

Üdv. Kusti
Brúnó 102423 2007. március 21. 20:47
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon babán néz ki eddig a vas! Nyugodtan maradhat a piros-fehér csíkozás, használják az amcsik is. Nekem a rács tünik elég nagynak, bár lehet élőben jobban mutat. Ehhez a nagy lököshöz valami széles gumis felni passzolna, és egy sárvédőív szélesítés:)
Jó lesz, csak így tovább!
Brúnó
Gabi 102422 2007. március 21. 20:44
Válasz erre
Szia!
Természetes ismerem, ez egy olasz gyártmány, Iveco bázison természetes mint olasz. Azt nem tudom, hogy teljesen Iveco tulajdon, vagy csak része van benne, de az biztos, hogy köze van az Iveconak hozzá. Főleg nehézteherkocsikat, billencseket, katonai gépeket, és bányadömpereket gyártanak.
140.99.29.8/presentazione_eng.htm
Gabi
KossuthLajos 102421 2007. március 21. 20:35
Válasz erre
Gabi!
Láttad a képeket, amiket feltettem? Az Astrát ismerted? Borka Gyurival beszéltük éppen Szolnokon, hogy Ő még nem hallott róla. Mondjuk én sem, csak láttam vagy kétszer olyat.
Gabi 102420 2007. március 21. 19:58
Válasz erre
Szia Kusti!
Szép munka a lökhárító és a rács elkészítése, jól mutat. Ami nekem egy kicsit szemet szúr, az a piros-fehér csíkozása lökösön. Amerikai gépeken ezt még nem igazán láttam, ez inkább európára jellemző. Lehet, hogy nem jól tudom, Brúnó majd kijavít, ő az amerikás, de én inkább csak a sárga táblás felíratot láttam rajtuk.
Gabi
Kusti 102419 2007. március 21. 19:36
Válasz erre
Köszi gpn!

Hozzávalók: 3db feltöltőkártya, öntőkeret, fém térháló, visszaváltható szódásszifon robbanásgátló hálója. (100% Schwarzarbeit)

még jönnek rá az apróbb kiegészitők :)

Üdv. Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.