/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Bombraider 101616 2007. január 27. 18:30
Válasz erre
Tamas008 101615 2007. január 27. 18:13
Válasz erre
Sziasztok
Gabi: nagyon jó lesz a Rába.:)
nem egyszerű megvalósítani azt ami az ember fejében egyszer megszületett, a motort teljesen a semmiből kialakítani nem egyszerű de neked sikerült :) ( mintha lenne olyan számodra amit ne tudnál megcsinálni )
Gratulálok hozzá nagyon jó lesz

Bruno: jó lesz a pótod, még ha szerinted egyszerű is összeépíteni:))),
a gép se lesz azért mindennapi makett ugyanis a te mühelyedben se szoktak azért olyan egyszerű makettek készülni:)))
nem nagyon értek az amcsi vasakhoz de eddig tetszik
Csak készüljön is el Jabbekéig :)))
Gratula eddig:)))

Tamás008
gumikacsa 101614 2007. január 27. 17:41
Válasz erre
Nem semmi, tényleg nem bízod a véletlenre, hogy hasonlít-e. Huhh de várom az összképet, kár hogy az nem most lesz... Csak így tovább
Gabi 101613 2007. január 27. 17:31
Válasz erre
Köszi Bomb!
Tudom, hogy járatlan vagy ezen a területen, de a fülkét lehet billenteni, és azért valamit meg lehet belőle mutatni!
Gabi
Brúnó 101612 2007. január 27. 17:28
Válasz erre
P?t 002.jpg méret: 172.5 KB
P?t 003.jpg méret: 179.4 KB
P?t 004.jpg méret: 177.6 KB
P?t 005.jpg méret: 110.8 KB
P?t 006.jpg méret: 208.9 KB
P?t 008.jpg méret: 181 KB
Sziasztok!
Én hülye elfelejtettem feltenni a pótról a képeket.

Brúnó
Bombraider 101611 2007. január 27. 17:28
Válasz erre
Szia!
Űűűű azért a mai napi "kialegnagyobbelmebeteg" játékunkat te nyerted.
Szép lesz,külön tetszik h olyat dolgozol ki ami nem fog látszani:)
Hajrá!

üdv:bomb
Brúnó 101610 2007. január 27. 17:22
Válasz erre
Szia Gabi!
Szuper lett a motor, nagyon tetszik! Szépen át lett építve, látszik, hogy van benne munkád rendesen. Gratulálok hozzá.

Brúnó
Gabi 101609 2007. január 27. 17:08
Válasz erre
IMG_0045_1.jpg méret: 32.5 KB
IMG_0049_1.jpg méret: 43.4 KB
IMG_0051_1.jpg méret: 25.6 KB
IMG_0053_1.jpg méret: 25.8 KB
IMG_0054_1.jpg méret: 48.2 KB
IMG_0056_1.jpg méret: 46.9 KB
IMG_0057_1.jpg méret: 49 KB
Képek 3.
Gabi 101608 2007. január 27. 17:07
Válasz erre
IMG_0016_1.jpg méret: 44.2 KB
IMG_0017_1.jpg méret: 44.8 KB
IMG_0018_1.jpg méret: 41.3 KB
IMG_0019_1.jpg méret: 43.3 KB
IMG_0021_1.jpg méret: 55.5 KB
IMG_0022_1.jpg méret: 47.7 KB
IMG_0024_1.jpg méret: 43.1 KB
IMG_0025_1.jpg méret: 39.6 KB
IMG_0026_1.jpg méret: 38 KB
IMG_0040_1.jpg méret: 27.8 KB
IMG_0041_1.jpg méret: 28.2 KB
IMG_0043_1.jpg méret: 29 KB
Képek 2.
Gabi 101607 2007. január 27. 17:05
Válasz erre
IMG_0001_1.jpg méret: 33.1 KB
IMG_0002_1.jpg méret: 38.5 KB
IMG_0004_1.jpg méret: 44.9 KB
IMG_0005_1.jpg méret: 35.8 KB
IMG_0006_1.jpg méret: 34.8 KB
IMG_0007_1.jpg méret: 35.1 KB
IMG_0009_1.jpg méret: 55.6 KB
IMG_0010_1.jpg méret: 35 KB
IMG_0011_1.jpg méret: 41.8 KB
IMG_0012_1.jpg méret: 40.2 KB
IMG_0015_1.jpg méret: 35.4 KB
Sziasztok!
Szóval akkor Rába. Itt a röpke másfél hét alatt, amíg számítógép hiányban szenvedtem, csak haladtam a Rábával is. A motor már elég jól áll, de még van rajta meló. A képeken láthatjátok, hogy az eredeti Man motorból nem sok minden lett felhasználva. Az itthon talált motor alkatrészek lettek összeépítve, ami csak stimmelt hozzá. A hengertömb, szelepfedél sztirol, de át kellett variálni az elejét, hátulját, mindent. Közben építgetem a vázat is, a hátsó tengely az Ivecotól jött, természetesen középen toldva, és még hátulra is jön egy kis darab. A képek csak több részben mennek fel, mert már összegyűltek.
Gabi
Ja, amúgy örülök, hogy megvártatok az 5000.-ik beírással:DD
Brúnó 101606 2007. január 27. 16:58
Válasz erre
Jó napot!
Hol a Rába beszámoló?

Brúnó
Gabi 101605 2007. január 27. 16:58
Válasz erre
Ja és amúgy már van gépem, mindjárt jönnek a Rábás képek is!
Gabi 101604 2007. január 27. 16:57
Válasz erre
Szia Brúnó!

Kezd alakulni a gép, lesz belőle valami. Érdekes az összerakási, angolul beszélők előnyben! Nekem azért jobban bejön hátúl a falon a Volvo:DD
Gabi
Brúnó 101603 2007. január 27. 16:43
Válasz erre
KW W925 doboz.jpg méret: 215.7 KB
KW W925 rajz.jpg méret: 67.9 KB
KW W925 alv?z.jpg méret: 214.7 KB
KW W925.jpg méret: 53.6 KB
KW W925_1.jpg méret: 59.1 KB
KW W925_2.jpg méret: 51.2 KB
KW W925_3.jpg méret: 57.1 KB
KW W925 016.jpg méret: 166.2 KB
KW W925 motor.jpg méret: 164.2 KB
Sziasztok!

Gabi természetesen lazsálásról szó sincs! Én éppen a Jabbekébe szánt szerelvényen dolgozom. A pót már szinte készen van, csak a dekor hiányzik róla.
Ha már a póttal kezdtem, akkor pár szót írnék is róla.
Ez egy sokadszorra újrakiadott zárt dobozos pót, az AMT-től. Semmi extrára ne számítson senki, akár 2 óra alatt is össze lehet rakni. Már a dobozát sem cifrázták túl, egy egyszerű kép a pótról, semmi más. A legnagyobb hiba amivel találkoztam az az, hogy a tető nem ér végig, bele kell toldani! Természetesen ezt csak festés után vettem észre. Szerencsére nem lett jó tető festése, ezért nem okoz akkora traumát a javítással történő újrafestés. Az illesztésekkel nem volt gond, pár beszívódást kellett csak eltüntetnem. Mivel a belsőt nem dolgozom ki, ezért az összes ajtót beragasztottam a helyére. Az ajtóknál azért akadt néhány mm rés, ezeket stirollal pótóltam ki. Az oldalajtónál még meg kell csinálnom a zsanérokat is. Feljavítást csak a fékeknél csináltam: pótóltam a levegőcsőveket, és lecseréltem a fékkulcsokat KFS-re. Ennyi.
A gépes szintén AMT, egy Kenworth W925. Ez egy régi kiadás, az Ebay-en találtam és vettem meg. Ez még a régi idők terméke, nagyon szép a doboz grafikája, meg rengeteg részlet rajz az oldalán, és az elmaradhatatlan hangzatos felíratok, mint pl.: "több mint 300 részletezett alkatrész, szuper részletezett alváz, Cummins 370 turbofeltöltős dízel erőmű" és ehhez hasonlók. Nekem nagyon tetszenek ezek a régi dobozok.
Kezdeném a legnagyobb negatívummal! Nincsenek megszámozva az alkatrészek sem az öntőkereten, sem az összerakásin. Kezdőknek éppen ezért nem is ajánlanám első makettnek. Az összerakást a hálófülkével kezdtem, egész jó az illeszkedése, csak pár helyen kellett összecsiszolnom. A fülkén csak "kozmetikai" csiszolást csináltam, egyedül csak az ablaktörlőket szedtem le teljesen, mert maratottakat teszek fel. A motorháztetőn már többet dolgoztam, mert a légszűrőnél lévő ívek nem voltak jók. Végül ezt a három dolgot lealapoztam a folyékony Tamiyával, és félretettem.
Következő munkafázis az alváz volt. Itt sem volt gond, csak pár apró tömítés, összecsiszolás, sorjátlanítás. Ami plusz munkát adott, az az első futómő egy elveszett darabja volt, ami a kereket tartja. Ezt Evergreen csővekből és vékony stirolból legyártottam a gyári alkatrész méretei alapján. Egyenlőre ennyit az alvázról, már csak a színét kell kitalálnom.
A motor. Itt azért már kellett ragasztás előtt szárazpróbálni. Sőt, volt is mit tömíteni és csiszolni is rendesen. Említettem már a rajz negatívumát, most jöhet pozítív. Minden alkatrészhez odaírták, hogy mi a neve! Pl.: vízhűtő, olajhűtő, szűrők. Ez azért jó, mert így a feljavításnál nem történhet meg, hogy az olajhűtőt összekötöm a kompresszorral. Mert mondanom sem kell, már alig várom, hogy kifúrjam, csővezzem, drótozzam, legyártsam az alkatrészeket, egyszóval feljavítsam a motort.
És itt a vége, itt tartok most a Kenworth W925-el.

Brúnó
Brúnó 101602 2007. január 27. 15:21
Válasz erre
Köszi Bogyi, már be is tettem a Rénós mappámba:)
Brúnó
DjBogyi 101598 2007. január 26. 19:41
Válasz erre
Szintén e-mailben érkezett megkeresés régebbi csőrös Magirust illetően. Nos az alábbi oldalon van jó pár, illetve főként régi vasak (Büssing, Hanomag-Henschel, stb.) jellegrajzai vannak. Lehet csemegézni!

www.gtp.de/php/db_scale87_ausgabe_lkw.php
DjBogyi 101597 2007. január 26. 19:18
Válasz erre
Na ezaz, a public.fotki.com. Amúgy van pár típuslapom is, csak azok nem DAF fülkések. De ha kellenek, felteszem őket.
DjBogyi 101596 2007. január 26. 19:15
Válasz erre
Akkor még látom, Rába ügyben is segíthetek valamit. Írtam nektek rég egy cseh oldalt, ahol rengeteg prospektus van, ott van jó pár RÁBA is. Ha kell, megkeresem a Linket, vagy a fórumban visszanézhető, ill. ha erre se futná akkor felteszem őket ide.
DjBogyi 101595 2007. január 26. 19:09
Válasz erre
renault_magnum.jpg méret: 105.2 KB
Üdv Mindenkinek!

Hű de régen nem írtam ide! Akik Mailt, küldtek, azoknak úgy gondoltam ide teszem fel a kéréseiket, lehet mások is szeretnének ilyesmiket úgy hogy Haj rá! Lényeg a melóhelyemen eléggé lefáradok naponta, így nehezen marad energia keresésre, de most majd lesz. Persze, mert a maradék energiámat a Jelczem építgetésére fordítom:-)

nos elsőként íme a duplahúzós Magnum nyerges. Forrása az smcars.net, ahol sok-sok anyag van. Regisztrálni kell.
Gabi 101593 2007. január 26. 12:53
Válasz erre
Rába ügyben egy-két hozzászólás, mert látom, hogy az utóbbi időben terítékre került, csak sajnos nem tudtam hozzászólni technikai problémák miatt. Rábát nem gyárt senki makettban, csak át lehel építeni. Az első szériás Man fülkéset az Italeri Manjából lehet, de az is csak alap. Én most azt építem, és el kell, hogy mondjam, a fülkén kívűl nem sok mindent lehet felhasználni, ha valóban olyanra akarod. Teljesen új motort kell bele építeni, más váz, más futómű, de a fülkén is kell variálni.
A második szériás Daf fülkés Rábánál is hasonló a helyzet, ha élethűre akarjuk. Motor teljesen nem jó, csak ha 2 tengelyeset építesz belőle, mert abban volt Daf motor, de abban se az, amit az Italeri ad. Vázba bele kell nyúlni, és a futóművek se jók, az egyéb kiegészítőkkel együtt.
Rába építésnél azt kell eldönteni, hogy csak egy hasonlót, vagy olyat akar építeni az ember, mert az építést tekintve ég és föld a kettő között a különbség.
Gabi
De amúgy jó meló, én már 2 hete csak a motort építem, úgy, hogy nem jó az otthoni számítógépem!!
Gabi 101592 2007. január 26. 12:46
Válasz erre
Szisztok!
Mi ez a nagy lazsálás???
Holnap délután megyek az új gépemért, aztán jöhetnek a képek a RÁbáról.
Gabi
Russell 101591 2007. január 24. 13:21
Válasz erre
Üdv Brúnó!

Nagyon tetszik a leírás!
Kérjük a többi részt is apránként!

Üdv:
Russell
exec 101590 2007. január 24. 13:02
Válasz erre
Szia Brúnó!

SZépen haladsz a géppel, tetszik. Bár a leírás kezd olyan lenni, mint a szomszédok, teleregény szerű... ;)
Brúnó 101589 2007. január 24. 12:21
Válasz erre
Ford 2.pdf méret: 141.8 KB
Sziasztok!
Íme a tavaly elkezdett Ford Louisville elkészítését bemutató leírás második része.
Brúnó
exec 101588 2007. január 24. 10:50
Válasz erre
gumikacsa!

A kérdés jó. Sajnos egy rakat kutatás után is csak egy prospektushoz sikerült hozzájutnom, igaz az pont a bogis verzió. Nagyon sok méretadat ugyan sajna arról sincsen benne... Én sokmindent azok alapján a képek alapján építettem meg. Az érdeklődés alatt kiderült, hogy voltak téglatest alakú tartlyos RÁBÁK, így nem kellett másik üzemanyag tartály, csak a helye változott, illetve hogy volt pár darab a Hungaro számára, ami DAF motorral futott, így a motort sem alakítottam át (anélkül is 8 hónap volt...) Az alvázat és a fülke tetejét kellett nagyon durván átalakítanom. Igazából csak sejtem, de lehet, hogy az alvázba kb egy centit bele kellett volna toldani, de ez már mindegy. Nagybátyám járt ilyen duplahúzóssal, én mindenképpen ilyet akartam építeni. :) Gyerekkori emlékek...

üdv.
exec
gumikacsa 101587 2007. január 24. 09:49
Válasz erre
Azt gondoltam, hogy rába makettnincs, de láttam már itt az oldalon is egy daf-ot, ami alkalmas az átalakításra, de sajna ahhoz sem eccerű hozzájutni.

Viszont gondolom, van anyagod a vasról... (képek, rajzok, pontos méretek...) érdekelne, főleg a bogis verzió.
http://public.fotki.com - ezt az oldalt ismerem, meg van pár saját készítésű képem, de ennyi.
exec 101586 2007. január 23. 21:25
Válasz erre
raba.jpg méret: 52.2 KB
gumikacsa!

RÁBA makett nincs. Én is egy DAF-ból építettem át, sok melóvolt, a teljes alvázat át kellett fabrikálni. Kéne pár normális képet csinálnom róla, de itt van egy régi (azóta sokat változott).
Jani 101584 2007. január 23. 20:50
Válasz erre
exec!
Bocsi! Rossz hzzászólásra válaszoltam az előbb,szóval köszönöm!
Jani 101583 2007. január 23. 20:48
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
gumikacsa 101582 2007. január 23. 20:28
Válasz erre
Üdv!

Én új vagyok itt, nézegettem a cuccokat, hát nem semmi... Legjobban Gabi projektje tetszik, nagy rába fan vagyok, csak sajna elég keveset tudok a vasról (annak ellenére, hogy nyerges EDÉ-t vezettem régebben). Nekemcsak egy renaultom van, de ha hozzátudnék jutni egy Rába maketthez, azt nagyon csipáznám (bár az esély rá igencsak kevés). Most gépen építek, zmodellerrel, rába turdo s22-est.
exec 101581 2007. január 23. 20:17
Válasz erre
Jani!

A www.kitformservices.com webáruházában tudod megvenni, ő árulja.
barackdr 101580 2007. január 23. 20:06
Válasz erre
Jani!

Úgy hiszem a www.kitformservices.com oldalról származnak a képek, onnan be is szerezhetőek a kerekek. 6 küllős kerekem nekem is van tőlük.

barackdr
Jani 101579 2007. január 23. 19:53
Válasz erre
SPY_1234.jpg méret: 31 KB
MPT_456.jpg méret: 37 KB
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Honnan tudnám beszerezni a képen látható kiegészítőt?
Exodus 101578 2007. január 23. 15:41
Válasz erre
db_mbmsp064083.jpg méret: 69.1 KB
Gabinak hc rába-man
üdv
exo
Russell 101577 2007. január 23. 14:47
Válasz erre
Szevúúúsz!

Nagyon gusztusos lett Lujzika.
Ha van egy kis időd, kérjük az építési cikk további részeit!!!

Üdv:
Russell
Bomb 101576 2007. január 23. 11:37
Válasz erre
Na végre készülj ismét az eddig sarokban térdelő Lújzid.
Hajrá!

üdv:bombtesóó
Brúnó 101575 2007. január 23. 07:46
Válasz erre
Ford Louisville.jpg méret: 213.1 KB
Sziasztok!
Hétvégén én újrafújtam a Lujzi fülkéjét, amit Tamas008 megcsiszolt helyettem (köszönet érte), és újra lett matricázva a felépítmény. Lassan elkészülök vele, de most inkább a Jabbekébe szánt szerelvényen dolgozom.
Brúnó
Brúnó 101574 2007. január 23. 07:24
Válasz erre
Szia Balaxka!
Üdv Néked, és várjuk a folyamatos tájékoztatást, képekkel gazdagon illusztrálva.
Brúnó
Brúnó 101573 2007. január 23. 07:20
Válasz erre
Szia gpn!
Mint a legtöbb Revell 1/24-es kamion, ez is Italeri. Ez még a régiek egyike, sok alkatrészes alváz, motor, stb. Ellenben drágább, mint az Italeri.
Brúnó
Balaxka 101572 2007. január 22. 22:30
Válasz erre
Truck&Racing Trailer.jpg méret: 17 KB
Hy!

Elkezdtem épteni a Ferrari Formula 1 Team Truck and Racing Trailer-ét (Revell 1:24)Elég nehezzen tudtam beszerezni de végre sikerült.
Most még csak az alváz van kész.
Később teszek fel képeket is róla.
gpn 101571 2007. január 22. 20:46
Válasz erre
Sziasztok!
Nem rég megjelent a revell-nek is a Scania R500as modellje. Erről lehet tudni valamit, hogy az alváz külön van e, vagy esetleg valaki nem látta közelebbről?
exec 101570 2007. január 22. 20:07
Válasz erre
6.jpg méret: 35 KB
Atisnak fotó a légszűrőről.
Gabi 101569 2007. január 22. 17:07
Válasz erre
Sziasztok!
Sajnos az otthoni gépem tönkrement, csak hétvége felé lesz meg az új, így csak a munkahelyen tudunk belenézni a fórumba. Haladgatok a Rábával, remélem hétvégén már tudok róla valamit mutatni.
Gabi
max 101568 2007. január 22. 16:18
Válasz erre
köszi exec! szerintem a tankerra benevezek!:)
exec 101567 2007. január 22. 15:29
Válasz erre
Max!

Ma voltam a Replicában, mindhárom fajta DAF XF makett kapható náluk. A legrégebbi: 8318Ft, Az új 8822 Ft, a GENOA topas pótos 13862. Remélem megtetszik valamelyik. Ja, aki Magnumot akar, abból is van kettő 8xxx áron.

üdv.
exec
Atya 101565 2007. január 22. 10:20
Válasz erre
Hali Atis
Nekem tetszik, a kezdeti nehézségek ellenére, szerintem igencsak szép lett. Gratula hozzá.
csaio
atya
Csabi 101564 2007. január 19. 10:49
Válasz erre
Sziasztok!

A Revell 07520 Heavy tank trailer (6 tengelyes tartálykocsi) összeépítési útmutatóját keresem. Ha valakinek megvan, kérem segítsen!

Köszi,
Csabi
Russell 101562 2007. január 18. 10:20
Válasz erre
Szia Atis!

Alakul, alakul!
Még kérünk képeket, amint haladsz!
Köszi:
Russell
Brúnó 101560 2007. január 17. 21:39
Válasz erre
Szia Atis!

A kereknél megcsinálhatnád úgy, hogy a peremét visszatörlöd egy csikban amitől olyan lesz, mintha lejárdázták volna. Remélem érthető voltam:)
Brúnó
Elektrolakatos 101559 2007. január 17. 21:09
Válasz erre
Atis!!

Wazzzeee...no comment!!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.