/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
DjBogyi 100834 2006. november 23. 22:44
Válasz erre
661.jpg méret: 178.6 KB
662.jpg méret: 107.1 KB
Gabi!

Egyelőre ezt találtam neked, RÁBA pót, sajna csak 2 tengelyes, mert a 70-es évek beli "verekedős méretű" és vaskos haszonjármű katalógusomban csak ez volt a legnagyobb típus.:-) Remélem azért hasznát veszed.
Gabi 100833 2006. november 23. 18:33
Válasz erre
Szia Elektro!

A sima 3 tengelyes pót kellene, nem a félpót. Megkeresem majd a képet róla, csak most nem lelem.
Gabi
Elektrolakatos 100832 2006. november 23. 17:50
Válasz erre
max 100831 2006. november 23. 15:14
Válasz erre
wmormo 100830 2006. november 23. 13:27
Válasz erre
milyen léptékű és mennyire van összetörve?
van esetleg némi fotód róla?
üdv. P.
exec 100829 2006. november 23. 13:19
Válasz erre
Atis, Brúmó!

Tudtommal akár milyen színe is lehet a motorblokknak, magától a géptől függ. Láttam már olyan Peterbiltet, aminek a caterpillar blokkja metál lila volt, mert a tulajnak úgy tetszett. Túloldalról viszont a sárga az csak a caterpillarra jellemző. Cummins gyáriba leginkább pirosat láttam eddig de a Brúnó által adott kép is mutatja, nincs erre séma. A ddc-k olyan szürke félék.

üdv.
exec
Robigó 100828 2006. november 23. 11:51
Válasz erre
Sziasztok!

Van egy eladó MAN F2000 teljesen szétszedve vagyis összetört utána szétszettem de abba maradt a javítása rábizom másra ha kell valakinek.
Brúnó 100827 2006. november 22. 22:19
Válasz erre
Mvc-002s.jpg méret: 13.4 KB
Szia Atis!
Ez ránézésre egy Cummins NTC, legalábbis azt próbálta az Italeri megcsinálni. Ha átfested akkor inkább a képen látható színre fújd át.
Brúnó
DjBogyi 100826 2006. november 22. 21:53
Válasz erre
Akkor okés. Ezt a tényt én is tudtam, csak eddig még munkagépekben ill. a jó Szergej mozdonyainkban láttam efféle motorokat és ott valóban sárgák beszerelve is. Azt nem tudtam, hogy tehergépkocsikban is azok.
Kaloz 100825 2006. november 22. 21:51
Válasz erre
Hát ez inkább Caterpillar! A Cummins inkább vajszínű (legalább is hajómotorban)
Atis 100824 2006. november 22. 21:50
Válasz erre
Hella

A legtöbb kater és Cummins motorblokk sárga.. igaz nem ilyen, de hasonló. Ezért sárga.. és még kap egy réteg sárgát, ami ugyanilyen szinű lesz.

üdv.
DjBogyi 100823 2006. november 22. 21:46
Válasz erre
Helló Atis!

Nagyon jól alakul a gép! A motor miért kapott sárga színt, ill. ha ez alapozóréteg, milyen lesz akkor majd véglegesen?
Atis 100822 2006. november 22. 20:09
Válasz erre
alv?z1.JPG méret: 255.3 KB
alv?z2.JPG méret: 158.7 KB
alv?z3.JPG méret: 218.5 KB
f?lke1.JPG méret: 155.8 KB
f?lke2.JPG méret: 139.1 KB
motor1.JPG méret: 106.8 KB
motor2.JPG méret: 119.4 KB
motor3.JPG méret: 118.7 KB
Sziasztok

ahogy igértem...

Lefújtam az alvázat, a motort, illetve a kasznit. A motoron csak egy réteg van, valszeg holnap kap még 1 réteget.

Holnap lefújom az üzitankot, a hütőmaszkot, a felniket, és egy két apróságot.

már csak 8 nap és Stefánia...

üdv.
Gabi 100821 2006. november 22. 20:01
Válasz erre
Szia gpn!
Kicsit még visszább kel nézned, mert asszem valamikor a nyáron írtam részletesebben az Iveconál a kábelezésről. Ami a motornál a lényeg: egy vékony drót a tanktól a szűrőig, onnan tovább az adagolóig (álltalában azon van a tápszivattyú), onnan szétosztva a hengerekhez. Egy másik drót közvetlenűl összekötve az adagolóval, ez a visszafolyócső. Ezen kívűl érdemes bekötni néhány kanocót a generátorhoz, kompresszorhoz, önindítóhoz, a hűtőhőz is szoktam, kormányműhőz, a váltóhoz többet is. A kereknél a fékeket mindenképpen, légrugókat is, légtartályokat, akummulátorokat, lámpákat is. Most kb ennyi jutott eszembe, ha va,amivel nem boldogulsz, kérdezz nyugodtan.
Gabi
gpn 100820 2006. november 22. 18:25
Válasz erre
Szia Gabi!

Tudnál esetleg vmi anyaghasználati útmutatót írni a kábelezéshez, meg esetleg 1-2 képet, hogy honnan kellene elkezdeni, hova kellene eljutni? Vagy nézzek motorokról képeket, és úgy vhogy? Megtaláltam, a volvónál tettél fel képeket, de ott nem nagyon tudok kiigazodni, hogy hogy kellene lennie.
gpn 100819 2006. november 22. 14:09
Válasz erre
Szia Gabi!

Átépítést nem vállalok :D! Csak sima kábelezésre gondoltam, hogy azért ne lehessen olyan gyorsan összerakni, teljen az idő, és minnél szebb legyen... :)
Russell 100818 2006. november 22. 09:15
Válasz erre
Szia Gabi!

Nagyon ütős valóban ez a konténer.

Fogadjunk hogy már szerepel az elkészítendő listádon, mondjuk négyes sorszámmal.

Üdv:

Russell
Gabi 100817 2006. november 21. 21:19
Válasz erre
Szia gpn!

Az FH12-es motorjával az az alapvető gond, hogy köszönő viszonyban sincs a maketté az eredetivel. Tehát hiába nézel meg eredeti képeket, csak azt látod, hogy teljesen más, egy csomó mindent át kellene építeni rajta. Sajnos ez jellemező Italeri hiba, hogy a motor nem követi a fejlődést. Természetesen lehet kábelezni, sőt érdemes is, de ha olyanra akarod mint az eredeti motorja, akkor kemnényen át kellene építeni.
Gabi
gpn 100816 2006. november 21. 21:10
Válasz erre
Szia Gabi!

Majd holnap elkezdek akkor visszaolvasni :) Egyébként a volvómhoz kellene... FH12 XL70 "Spraycan Power" van egy félkész manom is, de ott nincs mit kábelezni :P
Gabi 100815 2006. november 21. 20:41
Válasz erre
Szia gpn!

Ha visszalapozol pár oldalt akkor találsz róla leírást, egyszer írtam itt róla. A képek kérése így elég tág dolog, mert ahány márka, ahány motortípusa, annyi féle lehet. Ezt nem ártana egy kicsit pontosítani.
Gabi
gpn 100814 2006. november 21. 19:32
Válasz erre
Sziasztok!
A motor kábelezésről egy két infót írjatok már le lécci, meg egy két referencia kép is jól jönne, hogy hogy kell csinálni, meg hogy milyen anyagok segítségével lehet megcsinálni.
Gabi 100813 2006. november 21. 19:03
Válasz erre
Szia Russell!

A pót természetes jó attól, hogy ilyen, nekem csak az nem valós, hogy egy TGA húzza. Ez elé az én nézőpontomból sokkal inkább egy régi F12-es Volvo, vagy egy 2-es Scania kellene. A pótkocsikat 10-15 éve már szinte kivétal nélkül légrugóval gyártják, ezért van gondom a laprugóval. Én ha megépítem ezt egyszer, biztos lecserélem a rugókat, és szerintem nagyon klassz lenne ilyen konténerrel:
www.lkw-infos.eu/speditionen/images/g-h/hartogh-den/Volvo-FH12-denHartogh-Thiele-100305-01.jpg

Gabi
Russell 100812 2006. november 21. 10:18
Válasz erre
Bakter!

Köszi Gabi a helyreigazítást!

Helyesbítek: Ezek a nyavalyások a régebbi (gagyibb, nem Schmitz) hűtőpót alvázat rakták bele a készletbe. Most néztem meg alaposabban!

Na, így viszont adott a kérdés, Gabi:
Most jó így a pót, vagy sem?

Üdv:
Russell
Russell 100811 2006. november 21. 09:58
Válasz erre
Üdv Gabi!

Tudtam, tudtam! Ennyit számít a tapasztalat, meg különben is, az újszülöttnek minden vicc új! :-)
Ezek szerint csak nekem volt új... Hiába, no, a jó pap is holtig tanul.

Tehát akkor nem is az igazi?
De nekem akkor is tetszik!

Üdv:
Russell
Tevi 100810 2006. november 20. 22:03
Válasz erre
Szeva Russel!!

Nekem is tetszik ez a 20 lábas csk miért lett 3 TENGELYES!!!

De pályázom rá én is.

Üdv Tevi
Gabi 100809 2006. november 20. 18:20
Válasz erre
Szia Russel!
Mi ebben az új???
Neked lehet, de a régi kamionosoknak nincs benne semmi új, pláne nem a felfüggesztésben. Elég régóta használja az Italeri ezeket a pótkocsi hidakat, ennél már jobb lett volna a légrugós variáció is.
Gabi
Russell 100808 2006. november 20. 14:54
Válasz erre
Bocsi, linkkel könnyebb...

Üdv:
én
Russell 100807 2006. november 20. 14:54
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Az Italeri honlapján már látható az új 20 lábas konténerespót-szerelvény:

www.italeri.com/product.aspx

Külön fölhívnám a figyelmeteket az új fölfüggesztésre, az új sárvédőkre, valamint a konténerrögzítőkre!!

Sajnos a kerekek maradtak a szokásos dobfékesek, pedig már igazán újíthatnának...
összességében az első benyomásom:

KELL!!!

Üdv:
Russell
Russell 100806 2006. november 20. 14:52
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Az Italeri honlapján már látható az új 20 lábas konténerespót-szerelvény:

http://www.italeri.com/product.aspx?item=3836S

Külön fölhívnám a figyelmeteket az új fölfüggesztésre, az új sárvédőkre, valamint a konténerrögzítőkre!!

Sajnos a kerekek maradtak a szokásos dobfékesek, pedig már igazán újíthatnának...
összességében az első benyomásom:

KELL!!!

Üdv:
Russell
Bomb 100799 2006. november 20. 09:17
Válasz erre
Szeva fater!
Jössz Stefire?

üdv:bomb
KossuthLajos 100798 2006. november 20. 09:16
Válasz erre
Brunó!
A Fordot Csepelen fotóztam a Mahart Szabadkikötőben. Széles utak! Azok voltak csak igazán. Két biciklisnek.
Brúnó 100797 2006. november 20. 08:03
Válasz erre
Szia Atis!
Akkor a képek felirata alapján Shell-es gépet csinálsz.
Bizony-bizony, sok még a meló és csak 10 nap van hátra.

Én a hétvégén csak piszkálgattam a Rénót, semmi látványos haladás nem történt.

Brúnó
Brúnó 100796 2006. november 20. 07:49
Válasz erre
Szia Kossuth Uram!
Köszi a képeket, állat ez a Ford vas:) Szép túra lehetett, gondolom nem unatkoztál, volt látnivaló elég. Látom pár helyen jó széles út, amúgy a táj tényleg szép lehetett.
Brúnó
Atis 100795 2006. november 19. 21:30
Válasz erre
Shell truck.jpg méret: 289.2 KB
Shell truck2.jpg méret: 291.9 KB
Sziasztok

csak hogy teljen a fórum:

összeraktam a vázat, a fülkét a motorsisakot és a hálót és a blokkot. A motort és az alvázat holnap kábelezem utána alapozás. Kedden a váz megkapja a vörös alapszint, a fülke és a kaszni a fehér alapréteget. Sok még a meló, van rá 10 napom.

üdv.
KossuthLajos 100794 2006. november 19. 20:47
Válasz erre
FlamerGAS!
Értem. Köszi az infót. Bár én azzal is megelégedtem volna, ha kiírja kilóméterben, mint a németek. Ott viszont én nem találkoztam ilyen táblával. Egyébként ez a kis útjavítás autópályán röpke 30 km. volt.

Gabi!
Akkor majdnem megtaláltam az eredetit.
Gabi 100793 2006. november 19. 19:36
Válasz erre
Szia Lajos!
Ez kéttengelyes pót volt, látszik a himbáról, szerintem Rába pót lehetett, de nem biztos. A hiány inkább a konténeresre való átalakítás miatt lehet. A Renaultom valóban ilyen, de kicsit világosabb metál zöld.
Gabi
FlamerGAS 100792 2006. november 19. 19:31
Válasz erre
Szia Lajos!
A tábla jelentése, hogy még meilyen hosszon tart az épitkezés. Én Németben találkozam ilynekkel, és én sem tudtam, egy ottani ismeröst kérdeztem meg hogy mi ennek a jelentése, és ö magyarázta el, hogy ezek a szmájli táblák az utfelbontás hosszát jelentik. Ha má nevet a szmájli, akkor nem hosszu már a felbontás :)
Itt még gondolom eléggé az épitkezés elején járhattál!
Nagyon szépek a képek,ez az Olt folyos képektöl tátva maradt az szám, gyönyörü!
KossuthLajos 100791 2006. november 19. 17:07
Válasz erre
Gabi!
Én arra gondoltam, hogy eredetileg nem 3 tengelyes volt a pót, csak szét lett berhelve? Ilyen Renaultot csináltál egyébként? A színe is nagyon hasonló!

DjBogyi!
Miért akarsz te nekem rosszat? Szerinted nem volt nekem elég ez a Romániai út? Még Ukrajnába is menjek el? Egyébként én sem voltam még eddig Romániában. Németország, Hamburg, Bremerhaven.
DjBogyi 100790 2006. november 19. 16:19
Válasz erre
Szia Lajos!

Na ezeket hívja a kamionos szakma balkán fuvaroknak:-))) De azért klassz. A legtöbb cég, így mi sem járunk Románba. Mondjuk szívesen látnék tőled esetleg Ukrán fuvart, ha volt ilyened.
Gabi 100788 2006. november 19. 15:16
Válasz erre
Szia Kossuth!
De hiányzik a sárvédő felső egyenes daradja, de gondolom ez abból adódik, hogy egy nornál platós pót lett átalakítva konténeresnek. Amúgy jók a képeid, nem volt unalmas út.
Gabi
KossuthLajos 100787 2006. november 19. 14:13
Válasz erre
K?p 031.jpg méret: 146.3 KB
K?p 032.jpg méret: 121.8 KB
K?p 034.jpg méret: 127.7 KB
K?p 046.jpg méret: 163.7 KB
K?p 054.jpg méret: 124.3 KB
K?p 063.jpg méret: 181.1 KB
K?p 065.jpg méret: 119.3 KB
K?p 066.jpg méret: 185.3 KB
Gabi!

A 27. képen, nem hiányzik onnan valami?
És egy pár kép az útról, zömében az Olt folyó völgyéről.
KossuthLajos 100786 2006. november 19. 14:09
Válasz erre
K?p 021.jpg méret: 182.2 KB
K?p 022.jpg méret: 154.1 KB
K?p 023.jpg méret: 146.1 KB
K?p 028.jpg méret: 160.2 KB
K?p 025.jpg méret: 178.7 KB
K?p 026.jpg méret: 162.1 KB
K?p 027.jpg méret: 154.8 KB
K?p 077.jpg méret: 136.3 KB
K?p 078.jpg méret: 193.6 KB
K?p 051.jpg méret: 154.7 KB
Sziasztok!
Hazaértem, egy könnyed 2 x 650 km-es laza Bukarest oda-vissza túráról. Ez a táv csak a határtól számolva. És előtte voltam Aradon is. Természetesen a szokásos konténer szállító 1843-as Mercivel. Most sztereóban voltunk. Két kamionnal mentünk. A 650 km-ből kb. 500 hegyi szerpentin. Én minden kamionost elvinnék egy ilyen túrára. Élvezetes. Kb. 80 km-t mentünk az Olt folyó völgyében. Gyönyörű volt, csak kissé figyelni kellet az utat, ami nem igazán volt egyenes. A hegyekben volt olyan, hogy 10 km./h. sebesség korlátozás. Ez azért beszédes.

Brúnó!
Az első 4 képet kifejezetten neked készítettem.

Gabi!
A következő hármat pedig neked. És a 77. 78-asat is. Nem látszik jól mert este volt, és kevés volt a vaku. Egy 4 tengelyes 95-ös DAF, és a tréleren egy apró Komatsu.

Az utolsó képen lévő legfelső közlekedési tábla jelentését fejtse meg nekem valaki.
DjBogyi 100785 2006. november 19. 09:20
Válasz erre
Dani 100784 2006. november 19. 08:39
Válasz erre
Sziasztok!

Lenne 5 db Teljesen új IFA H0 modellem. 10000 Ft szerintetek jó ár értük? Van köztük nyerges, platós ponyvás. Szépen kidolgozottak.
DjBogyi 100783 2006. november 18. 23:45
Válasz erre
Brúnó!

Nekem pl. ezekért a fóliákért nem kell KFS bácsihoz fordulnom. Nem titok, hogy Veszprémben létezik egy dekorbolt. Itt kapható, és adnak asszem 10 cm széles csíktól. Van sárga, mint a képemen, piros, fehér, de már van kék, narancs is, meg szerintem zöld, bár mindíg bővül.
DjBogyi 100782 2006. november 18. 23:41
Válasz erre
Helló!

Megnézem mit tehetek. De csak holnap. Mert épp egy jó sörözős buli után vagyok.
Keri 100781 2006. november 18. 21:09
Válasz erre
Sziasztok!

Tudom,hogy nem sok remény van rá,de ha valakinek lenne valamilyen tervrajza vagy háromnézetije Atkinson Borderer-ről,akkor,kérem,ossza meg velem!
Köszi,hogy ha tudtok segíteni!

Keri
Brúnó 100780 2006. november 18. 16:48
Válasz erre
Itt www.kitformservices.com/supplies.html lehet kapni háromféle fényvisszaverős öntapis fóliát. Az SS-44 fehér, SS-45 sárga, SS-46 piros. Nekem természetesen már van:) Most fogom kipróbálni a Renault-on, csinálok majd róla képeket is.
Brúnó
DjBogyi 100779 2006. november 18. 16:29
Válasz erre
www.wagner-projekte.de/html/fahrzeugbeklebungen.html kontúrvonalak tűzoltókon, mentőkön, stb...
DjBogyi 100778 2006. november 18. 16:21
Válasz erre
www.riwi.de/news/reflexfolie.html De ezek is gyönyörűek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.