/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 97206 2005. február 6. 19:01
Válasz erre
kezdő!
A felírat azt jelentené (van mellette egy szike jele is), hogy az adott alkatrészt, vagy valamelyik részét le kell vágni. Ezt az Italeri általában elég világosan megmutatja, hogy hol kell. Az első fülkebillentő-lengéscsillapító alkatrészét nem tudom, hol szúrtad el, mert az utasítás jó, és ha a szerint rakod össze, akkor működik. Én már összeraktam 7 db FH-s Volvót, és ezzel még sosem volt problémám. Írd le részletesen, hogy mi a gond, vagy ha tudsz magánban küldj róla egy fényképet, akkor jobban tudok segíteni.
Gabi
kezdõ 97205 2005. február 6. 16:42
Válasz erre
csak anyi, hogy mit jelent a CUT ENTFERNEN RETIRER SEPARARE és egy kés vagy vi van ott?
És egy rotring ceruzához hasonlójel az azt mutattja, hogy jukaszam ki?
kezdõ 97204 2005. február 6. 15:38
Válasz erre
Ekőszőris a száma ITALERI No 3081 1:24 volvo xl-70 globetrotter alapszíne zőld.
Másodszor a fülfe első két lengéscsillapítója ahol a fülkét összeillesztjük aa alvázzal,:) pedig úgyvolt a rajzon ahogy csináltam?! :(
Gabi 97203 2005. február 6. 12:44
Válasz erre
kezdő!
Melyik Volvóról van szó pontosan (kód szerint), és a hátsó fülketartóról, ami a lábbal együtt van, vagy az első kicsiről?
Gabi
Kalóz 97202 2005. február 6. 10:57
Válasz erre
kezdő!
Így a fórumon keresztül kicsit nehéz lesz elmagyarázni. Hogy miből készítsd, az a pontos méretektől is függ, mert ugye lehet öntőkeret darabokból, injekcióstűkből és egyéb alkalmatos méretű dolgokból készíteni, mert mint írtad, lengéscsillapítóról van szó, ami ugye hosszú és kerek. Ha megírnád a méreteket, meg hogy végül is mi lett elrontva az eredetin, akkor több ötletet tudnék/nánk adni.
kezdõ 97201 2005. február 6. 10:03
Válasz erre
És hogyan és midől készítsek mert az a darab túl pici, amúgy már gondoltam rá de még nemtudom hogykell!? :) :)
Kalóz 97200 2005. február 6. 09:52
Válasz erre
kezdő!
Akkor nem igazán lehet nagy a baj. Próbálj meg egy újat készíteni a régi alkatrész szerint és a helyes méretek figyelembe vételével! Jó iskola lesz a későbbi tunningoláshoz.
Atis 97199 2005. február 5. 22:14
Válasz erre
Dolgoznak... készülnek Szolnokra.... meg Móvárra.
kezdõ 97198 2005. február 5. 21:06
Válasz erre
Hovatűnt mindenki??? :)
kezdõ 97197 2005. február 3. 19:58
Válasz erre
Hát a volvonak a fülke lengéscsillapítóját b_sztamel vagy a rajz volt sz@r vagy én :)
Atis 97196 2005. február 3. 10:27
Válasz erre
Kezdő.

... és ha nemsikerül helyrehozni, akkor adj még neki. és majd jó lesz vagy diorámához, vagy egy vontató mögé.:)
Kalóz 97195 2005. február 2. 21:44
Válasz erre
kezdő!
Próbáld meg helyrehozni! Ha elszúrtad, helyre is kell tudd hozni! És tudod milyen sok tapasztalatot lehet így gyűjteni?
kezdõ 97194 2005. február 2. 17:15
Válasz erre
:) Én folytatnám de FT-kéne :)
exec 97193 2005. február 2. 10:00
Válasz erre
kezdő!

Mind voltunk kezdők, és hacsak különösebb tehtség nincs (nekem nem volt) akkor az első pár gép az enyészeté lett. Csak bíztatni tudlak, folytasd a hobbid!

exec
kezdõ 97192 2005. február 1. 19:06
Válasz erre
Sziasztok én még kezdő vagyok de van egy volvo xl-70 em amit el_sztam és egy benzines pótom!:)
Gabi 97191 2005. január 29. 12:32
Válasz erre
sp.!
néztem az Italeri megújult honlapját, és egy nagy bakit már is felfedeztem. Rossi 2004-es szállító kamionjaként (3823) még egy Daf szerelvény szerepel a képen, és a szövegben, a valóságban pedig egy Volvót hoztak ki teljesen más festéssel. Úgy látszik a frissítés ezt nem érte el.
Italeri honlap: http://www.italeri.com/product.aspx?item=3823S
Megjelent kamion: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=13304&item=3778919679&rd=1
Gabi
shred 97190 2005. január 29. 10:44
Válasz erre
hali!
van képetek GMC astro kamcsiról?
sp. 97189 2005. január 28. 19:29
Válasz erre
Hello mindenkinek az Italeri honlapja megújult és van újdonság ami érdekelhet bárkit!
george 97188 2005. január 25. 19:50
Válasz erre
Sziasztok

Amerikai kamionokhoz keresek az alvázak méretére vonatkozó rajzot méretmeghatározással. A Kenworth W900 A,B tipusra konkrétan.
A tipustól függetlenül is érdekel minden evvel kapcsolatos információ.
Mekett 97187 2005. január 25. 18:09
Válasz erre
A kamionmakettezők álruhás hőse járt itt :)
Atis 97186 2005. január 25. 17:37
Válasz erre
és ki vagy?
  97185 2005. január 25. 17:33
Válasz erre
Pang a téma!
sp. 97184 2005. január 20. 14:08
Válasz erre
Szia Gabi köszi a műszaki rajzokat!
Gabi 97183 2005. január 17. 20:24
Válasz erre
Robi, Scania lb 141!

Köszönöm!

Gabi
Scania lb 141 97182 2005. január 17. 20:08
Válasz erre
Szia Gábor!

Én is gratulálok az Actrosokhoz, nagyon szépek.
Robi 97181 2005. január 17. 10:05
Válasz erre
Szia Gabi!

A bemutatott MB Actrosok gyönyörűek.Gratulálok.

Robi
exec 97180 2005. január 12. 12:58
Válasz erre
Robi

www.kitformservices.com és azon belül a kfs tq range. ott találod meg. Fotók is vannak róla.

exec
Robi 97179 2005. január 11. 21:10
Válasz erre
exec!

Igen olyanra gondoltam amit kampóval lehet le és fel emelni.
Majd még átrágom magam ,hogy kell-e.
De azért köszi az infót.
Robi
exec 97178 2005. január 11. 11:55
Válasz erre
Robi!

Milyen konténerre gondolsz? Amit horgos kampóval lehet le fel emelni? Ilyen kapható, egy angol kisszériás gyártónál 60 angol fontért. Ehhez meg kell venni egy alap kamiont. Nagyon szép, de az ára is olyan.

Ha félpótos konténer szállítót keresel, akkor lehet kapni 45 lábas konténert + félpótkocsit az Italerinél. Ehhez akkor szintén kell egy traktor előre.

Remélem tudtam segíteni.

üdv.
exec
Robi 97177 2005. január 11. 09:58
Válasz erre
Helló
Nem tudja valaki,hogy lehet-e kapni 1/24-es méretben konténerhordozó teherautót.

Köszi Robi
Scania lb 141 97176 2005. január 10. 16:52
Válasz erre
Hello nem tud nekem mondani valaki egy olyan embert Szolnok környékén aki tud fénykép alapján mátricát csinálni. Nagyméretű motorra ,mivel miután össze tört a motorom és nem sikerült úgyan olyat találni amilyen volt.
Scania lb 141 97175 2005. január 8. 20:05
Válasz erre
Gabi 97174 2005. január 8. 17:37
Válasz erre
Szia modellpapa!
Rossz hírem van, az Opelnek sajnos egyikhez sem hasonlít a kereke, mert műanyag az egész, nem gumi. Elég gyenge a makett színvonalához képest, de festéssel lehet rajta javítani.
Gabi
modellpapa 97173 2005. január 8. 17:18
Válasz erre
Nem tudja véletlen valaki, hogy a Revell által készített Opel Blitz-nek milyen kereke van?
Olyan mint a Krupp Titan-nak és a Büssing 8000-nek, vagy olyan sima Italeri kivitelű?
Mekett 97172 2005. január 7. 23:05
Válasz erre
ööö és kinek kell?
  97171 2005. január 7. 22:44
Válasz erre
Hello nem tud nekem mondani valaki egy olyan embert Szolnok környékén aki tud fénykép alapján mátricát csinálni. Nagyméretű motorra ,mivel miután össze tört a motorom és nem sikerült úgyan olyat találni amilyen volt.
exec 97170 2005. január 5. 15:09
Válasz erre
Max!

Nem rendeltem meg. Egyéb adósságaimat rendezem + lakás felújítok...

exec
Atis 97169 2005. január 4. 19:03
Válasz erre
Köszönöm Exec.. feltetted az I-re a pontot. köszi mégegyszer.

..és sok sikert a Peterbild vontatódhoz.:)
max 97168 2005. január 4. 16:06
Válasz erre
helló exec! Azt szeretném kérdezni hogy, te megrendeled-e a fabulistól a DAF dutchmant ha,igen akkor meddig tartod a rendelést? BÚÉK és kössz Gabi!
exec 97167 2005. január 4. 11:54
Válasz erre
Atis!

Kis kiegészítés. Típustól függően kérhetnek útvonalengedélyt. Ilyeneket általában a különböző cégek marketing céllal bemutatókörútra visznek.

Ha végleg honosított gépek érdekelnek, akkor nézd meg az Argo c. filmet. Abban egy csőrős Freightliner-t láthatsz, ami egy tartály pótkocsival szaladgál. Nos ezt a kamiont nem a film miatt hozták be, hanem ez a mádi benzinkutat üzemeltető pasasé. Ez a hobbija, battáról ezzel hordja az üzemanyagot a saját kútjára. Menj le, nézd meg.

Üdv.
exec
Atis 97166 2005. január 4. 09:24
Válasz erre
Ahoi..

Köszönöm Kalóz, a kérdésemre kimerítő választ adtál, pontosan erre voltam kiváncsi.
utólag is Buék..:)
Kalóz 97165 2005. január 3. 16:25
Válasz erre
Atis!
Először is BÚÉK!
Ami az amerikai járművek európai közlekedését illeti, két eset lehetséges:
1) Csak rövid időre jön át, és amerikai rendszámmal közlekedik (A Peterbild nem valószínű, hogy ezek közé tartozik, a vonójárművet nem, csak a félpótot szállítják, még Amerikában is), akkor általában engedélyezik (az angoloknál pl. a fényszórókat ki kell maszkolni a baloldali közlekedés miatt).
2) Hosszabb időre vagy véglegesen itt akar közlekedni, akkor viszont az egységes?? európai előírásoknak kell megfeleljen (index, féklámpa stb,).
Nem tudom, segítettem-e?
Üdv: Kalóz
Scania lb 141 97164 2005. január 3. 16:24
Válasz erre
Igen közlekednek európában ilyen gépek, álltalában billencset vagy pedig tartálypótokat huzgálak velük mert így férnek bele az európai méret határokba.
A villágításukat át kell alakítani rajtuk erópai hormának megfelelőre. Ha a méreteik meg felelnek az európai normának akkor nem szükséges hozzájuk útengedély ( méretek alatt póttal együtt hosszúság, magasság széllesség ).

Atis 97163 2005. január 3. 15:43
Válasz erre
Sziasztok..

Skacok..

... az lenne a kérdésem, hogy a Petrebild nyergesek fajtái európában közlekedhetnek-e, vagy külön utengedély kell kérniük, esetleg az europai kresz előírásának megfelelően kell át illetve felszerelni.
(egész pontossan a villágitásra és irányjelzésre gondolok itt.)

előre is köszi..
csuri60 97162 2005. január 3. 12:27
Válasz erre
A sashalmi bolt nem költözött sehova,, még mindig ott van.de csak 10-én nyit

csuri
csuri60 97161 2005. január 3. 12:25
Válasz erre
Jól láttad, nyitva van sashalmon az üzlet és úgy tudom ott is marad.



csuri
robi 97160 2005. január 2. 11:21
Válasz erre
Szia Gabi

Köszi az infót ,majd töröm a fejem ,hogy belevágjak-e.

Üdv Robi
Gabi 97159 2005. január 2. 09:49
Válasz erre
Szia robi!
Az Actros átépítésének nem tudok könnyített módját, mert szinte a tető elkészítése a legegyszerűbb. Ezen kívűl mivel az Italeri a Megaspace fülkét készíti ki kell vágnod a fülke oldalából is körbe egy csíkot, met magasabb, továbbá a belső részen is ki kell alakítani egy motoralagutat, mert ez a fülke alacsonyabb, és nem síkpadlós. Nem lehetetlen feladat, de nem is egyszerű, és szerintem a bonyolult kategóriába tartozik.
Gabi
robi 97158 2005. január 1. 20:49
Válasz erre
Helló ! BUÉK mindenkinek

Azt szeretném megkérdezni tőletek akik jobban benne vannak a kamion épitésben ,hogy van-e valamilyen mód arra ,hogy az italeri új merci actrosa-t ne magasított fülkével lehessen megépíteni.( valamilyen könnyitett nem túl bonyolult dologra gondolok)
Segítséget előre is köszönöm.

robi
Scania lb 141 97157 2005. január 1. 20:31
Válasz erre
B.U.É.K mindenkinek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.