/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
anol 119881 2011. május 10. 15:27
Válasz erre
rolikacsa 119880 2011. május 8. 20:37
Válasz erre
Hát igen a rutin meg az évek...
Lesz még vova építésem szóval nem felejtem el majd:)

Roli
Gabi 119879 2011. május 8. 20:31
Válasz erre
Szia!

Szerintem most már ne bántsd, mert csak rontani lehet rajta. A tetőoldalán én valószínűleg úgy csináltam volna, hogy vékony, 0,3-0,5 mm-es sztirolt ragasztok a külső részre, és a belsejét hagyom úgy, majd összecsiszolom.

Gabi
rolikacsa 119878 2011. május 8. 20:10
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszi a kritikákat!Mindkettővel sajna tisztába vagyok voltam.Igazából eleve rosszul fogtam neki szerintem mert az oldalát nem kivágnom kellett volna hanem csak beljebb gyalulni és akkor pofásabban nézne ki.De már így is jobb szerintem.Az első gumiéderre gondolsz örülök hogy valahogy oda bogarásztam hogy ilyen legyen.De gyakorlatilag a napellenző felét eltakarja és úgy alig látszik belőle valami.Esetleg az oldalára még arra gondoltam hogy papírt ragasztani és úgy átfújni de sose próbáltam.Vagy most már ne bántsam?

Roli
Nagytalpú 119877 2011. május 8. 19:58
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a dicsérő szavakat!Nagyon jól esett.

Gergő!
Ez rendes öntapadós matrica.Tóth Feri barátomtól kaptam még akkor,amikor 27 doboz motyót vettem tőle. :-)

Lacika!
Nekem sem az esetem a dísztárcsa,de ez az akkori kornak szerintem megfelel.Ráadásul pont azért bolondítottam meg egy piros körrel,mert a full króm nekem is erős volt.
De viszont ami mellette szól: benne van az MAN felirat. :-)

Roli!
Köszi-köszi! Szépen alakul a fehér gép is.Sok sikert hozzá!

Mégegyszer köszi mindenkinek!
Üdv. Talpi
Gabi 119876 2011. május 8. 19:55
Válasz erre
Szia Roli!

Szépen haladsz vele, de a tetővel én nem vagyok kibékülve. Tudom, hogy ez alapvetően az Italeri hibája, de nem jó a dőlésszöge elöl, jobban kellene követnie a szélvédő ívét. Ezen kívűl a bemarás is a külső ívet követi mindenhol, azzal párhuzamos, és nincs is ilyen mély az oldalán. Az első ablak fölé tegyél majd napellenzőt, az sokat slankít a dolgon.

Gabi
rolikacsa 119875 2011. május 8. 19:20
Válasz erre
100_3769
100_3769
100_3770
100_3770
100_3772
100_3772
100_3773
100_3773
100_3777
100_3777
100_3782
100_3782
20080101(001)
20080101(001
100_3756
100_3756
100_3757
100_3757
100_3759
100_3759

Na hogy ne csak a szám járjon.
Alakul a vova.A motoron a légszűrőt már átfestettem szürkére igaz így jobban tetszett de hajlottam Lacika barátom szavára így szürke lett.

Üdv Roli
Lacika09 119874 2011. május 8. 19:16
Válasz erre
Gabi!

Igen tudom, hogy akkoriban ez volt a menő, csak én valahogy nem vagyok oda a dísztárcsákért, de ez már legyen az én bajom... :)  Mindent összevetve jól néz ki vele :)

Lacika
rolikacsa 119873 2011. május 8. 19:05
Válasz erre
Szia Talpi!

Tetszik a gép nagyon baba.Végig lapozgattam az építés folyamatát csoda hogy kész lett.Bontott makettből idáig eljutni szép dolog.Bár ahogy elnéztem a dátumokat sokat állt az összeszerelő üzembe :)

Emblémát majd küldöm és kereslek.

Roli
rolikacsa 119872 2011. május 8. 19:02
Válasz erre
Szia Kusti!

Tetszik a gép szép példány lesz.
Ami viszont kicsit rontja a szememet az a első lökös lámpái.Egy foncsort elbírt volna élethűbb hatást adna neki.Vagy nem volt hely rá?
Grat hozzá.

Roli
pulcsi 119871 2011. május 8. 18:41
Válasz erre
Szia Talpi!
szép lett a masina,csak igy tovább.
Pulcsi
Gabi 119870 2011. május 8. 18:13
Válasz erre
Szia Talpi!

Jó lett, és egy igazi különlegesség!

Lacika!
Mi a gond a dísztárcsával? Már akkor is használták elég sokan, pláne ezt a típust, és Németországban.

Gabi
Lacika09 119869 2011. május 8. 17:55
Válasz erre
Szia Talpi!

Nagyon tetszetős kis járgány lett belőle, remek építés, igazi különlegesség... :)
Nekem egy kicsit túlzásnak tűnik a krómozott disztárcsa, de talán ezt betudhatjuk az akkori kor divatjának :D
Nekem tetszik, gratula hozzá...

Lacika
Kusti 119868 2011. május 8. 17:31
Válasz erre
Szia Talpi!

Nagyon szép lett gratulálok hozzá! Az a Kögel felirat is tetszetős! Szitáltattál hozzá? Feldobja a sok kis matrica is. :D

Kusti
Nagytalpú 119867 2011. május 8. 16:12
Válasz erre
DSCF2963_resize
DSCF2963_resize
DSCF2966_resize
DSCF2966_resize
DSCF3006_resize
DSCF3006_resize
DSCF3007_resize
DSCF3007_resize
DSCF3018_resize
DSCF3018_resize
DSCF3034_resize
DSCF3034_resize
DSCF3036_resize
DSCF3036_resize
DSCF3045_resize
DSCF3045_resize
DSCF3048_resize
DSCF3048_resize
DSCF3050_resize
DSCF3050_resize
DSCF3056_resize
DSCF3056_resize
DSCF29791_resize
DSCF29791_resize
DSCF30351_resize
DSCF30351_resize
DSCF2978_resize
DSCF2978_resize
DSCF2985_resize
DSCF2985_resize
DSCF2993_resize
DSCF2993_resize
DSCF2987_resize
DSCF2987_resize

Sziasztok!
Elkészült az MAN 26-321 Unterflur tehergépkocsi.
Bemutatnám néhány fotón a kész gépet.
Akit érdekel az építés,az itt megnézheti részletesebben:
www.hcmodelling.com/viewtopic.php
Üdv.Talpi
mickey68 119866 2011. május 7. 10:16
Válasz erre
Sziasztok! Eladó Italeri 3829, Scania R500 V8 készlet. Eredeti, bontatlan gyári csomagolásban. Ár: 10000 Ft. Érdeklödni: mickey68@freemail.hu 06304425400. Üdv.Mickey
Lacika09 119865 2011. május 6. 19:25
Válasz erre
Szia Csabi!

Azok a képek engem is érdekelnének... Nekem is átküldenéd majd őket, ha szépen megkérlek? :)
Előre is köszi...

Lacika
Elektrolakatos 119864 2011. május 6. 07:57
Válasz erre
Kumi!

Hát megszülettél? Sok boldogságot! :D
Csabi 119863 2011. május 6. 07:44
Válasz erre
Szia Kusti!

Otthon vannak, lefotózom őket és küldöm!
Jó képek vannak a pót hátuljáról is rakodás közben, de akad a fülke belsejéről is anyag...

Üdv,
Csabi
Kusti 119862 2011. május 5. 19:45
Válasz erre
Szia Gabi!

Igaz, igaz, nem nagyon volt ebből kettő egyforma. Már volt a gyári festésű Ackermann is mint a HC-verzió. Voltak kisebb eltérések.

Kusti
Gabi 119861 2011. május 5. 17:52
Válasz erre
Szia Kusti!

Nagyon szépen alakulsz vele!

Szerintem ezekből nem volt két teljesen egyforma, én eddig ahány képet néztem, mindig láttam valami különbséget közöttük, még a HC-n belül is, nemhogy nemzetközi vonalon.

Gabi
Kusti 119860 2011. május 5. 17:50
Válasz erre
Hc CSAD GLZ
Hc CSAD GLZ
BUZ_Topsleeper_1
BUZ_Topsleeper_1
BUZ_Topsleeper_2
BUZ_Topsleeper_2
hccdIMG_5195
hccdIMG_5195
NG Freimarktsabbau11-02-2005 072 _2_
NG Freimarktsabbau11...

Szia Csabi!

Hát ezeket a katalógusokat át is küldhetnéd nem? :D Amúgy én ezen a képen láttam hogy elől van a kipuffanó cső. Meg találtam olyan képet is egy német fórumon amin nem volt oldalszoknya, azon figyeltem ki hogy mi hol van kb.

Üdv, és köszi!
Kusti
Csabi 119859 2011. május 5. 15:42
Válasz erre
Nocsak, ismerős fénykép :)

Nagyon jó lesz a géped Kusti!
Nekem egyenlőre a kipufogó helye nem tetszik...
Van egy katalógusom, én abból építettem az enyémet, azon jóval hátrébb van kivezetve a kémény.
Csak így tovább, megint hozod a szokott formádat!

Üdv,
Csabi
Kusti 119858 2011. május 5. 15:25
Válasz erre
Qmerci023
Qmerci023

Szia Lacika!

Motor benne van, igaz hűtő és légszűrőház nem volt hozzá, ezért csinálni kellett. A vonószerkezet látható lesz gépes és a pót között. A felépítmény fixen lesz. A rendszám azért lett ez, mert azon le van ragasztva az ablak.

Köszi!
Kusti
laco 119857 2011. május 5. 14:49
Válasz erre
Lacika09 119856 2011. május 5. 14:18
Válasz erre
Szia Kusti!

Ez igen,csak ámulok rajta... szépen haladsz vele, egy igazi kuriózum lesz belőle... :)
Egy kérdés: a felépítmény levehető lesz majd rajta, mert a burkolatoktól nem fog semmi sem látszódni az alvázból meg az összekapcsolásból (vagy nem lényeg?)...?
Sajnálom, hogy a fülke nem lesz billenthető rajta. Nem oldható meg úgy a dolog, hamár nem billenthető, akkor levehető legyen az alvázról? Gondolom azért benne lesz a motor :D
Tetszik rajta a kutyaól is, főleg a kis szárnyaslámpákkal a tetején... Gondolom ennél a rendszámosnál le volt ragasztva az ablaka, mert egy másikon függönyös volt az eleje...
Csak így tovább és kíváncsian várom a folytatást...

Lacika
Kusti 119855 2011. május 5. 13:01
Válasz erre
HPIM7209
HPIM7209
HPIM7210
HPIM7210
HPIM7211
HPIM7211
HPIM7212
HPIM7212
HPIM7213
HPIM7213
HPIM7214
HPIM7214
HPIM7215
HPIM7215
HPIM7216
HPIM7216
HPIM7217
HPIM7217
HPIM7218
HPIM7218
HPIM7219
HPIM7219
HPIM7220
HPIM7220
HPIM7221
HPIM7221
HPIM7222
HPIM7222
HPIM7223
HPIM7223
HPIM7224
HPIM7224
HPIM7225
HPIM7225
HPIM7226
HPIM7226
HPIM7227
HPIM7227
HPIM7228
HPIM7228
HPIM7229
HPIM7229
HPIM7230
HPIM7230
HPIM7231
HPIM7231

Sziasztok!

Ideje lelepleznem a következő vagyis már épülő munkám. Mercedes Benz 1626 Ackermann Fruehauf GLZ III. Rendszámát tekintve YG-21-74. Ebből a típusból 8 szerelvénye volt a Hungarocamionnak. Egy mindenképp kellett a polcra. :D Az alapja a Revell tűzoltó kitje volt, de senkinek nem ajánlom, mert elkeserítő az egész. Hiányos, pontatlan, vetemedett, nagyon sok munka van vele mire elfogadhatóan néz ki. Én is csak az alvázat, a hátső tengelyt, a fülkét és a motort használtam fel, de a motor is helytelen mert soros 4 hengeres. De a sok hiba ami az eredeti kitben volt elvette a kedvem, és amugy sem lesz látható mert a fülke fixen van, mivel a homlokfal spolierek miatt nem lehet billenteni. A gépes kocsi lassan elkészül, de a pótkocsi lesz a munkásabb a különleges vonószerkezet és a full szkreccs munka miatt.
Képek...

Üdv!
Kusti
Kusti 119854 2011. május 5. 12:52
Válasz erre
Szia Csabi!

Hajrá hajrá! A képekkel meg ne fukarkodj, úgy is kell majd nekem is szabni mocit :D Kettőt is. ;)

Üdv!
Kusti
Gabi 119853 2011. május 5. 11:18
Válasz erre
Szia Berci Bácsi!
Tévedsz, mert az enyém már vol nálatok, még az első versenyen a rendőr laktanyában.
Gabi
Bebá 119851 2011. május 5. 10:40
Válasz erre
Hajrá Csabi, Miskolcon még ilyet nem láttak!
RUSSELL 119850 2011. május 5. 10:30
Válasz erre
Kedves laco!
A felhasznált anyagokat és az abból kihozott munkát csak DÍCSÉRNI tudom!
Nekem iszonyatosan tetszik!
Persze, hogy ma már másképp csinálnád, de szerintem ez a makett így van rendben, ahogy van!
Üdvözlettel:
Russell
Csabi 119849 2011. május 5. 07:59
Válasz erre
P5049563
P5049563
P5049564
P5049564

Üdv!

Készülget a Rába motor.
A jobb oldalát lassan késznek minősítem.

Üdv,
Csabi
Roland_89 119848 2011. május 4. 21:27
Válasz erre
Szia Laco!

Majd az unokatesód elérhetőségét valahogy eljutatthatnád nekem. Akár a telefonszámát emailben: roland@kamiontali.hu

Köszi!

Roland
Gabi 119847 2011. május 4. 20:56
Válasz erre
Szia!
Én 1 mm-es sztirolból készítettem mindig U profilt váznak, bár az utóbbi időben már szimplán kényelmi okoból eleve U profilból szoktam készíteni a váztoldásokat, vagy vázat.
Gabi
laco 119846 2011. május 4. 20:43
Válasz erre
Még valami..Az eredeti pótkocsin lévő hátsó aláfutásgátló később lett kicserélve,a maketten még arégi van.
laco 119845 2011. május 4. 20:40
Válasz erre
Köszi az észrevételeket!A kipufogót ki szoktam festeni.A spojlernek más baja is van,egy kicsit hullámos.Az biztos,hogy cd-s dobozból többé nem csinálok semmit,rendkívül rideg és törékeny.A darunál-unokatesóm kérésére-a működőképesség és a valódi hossz volt a kérés-ez sikerült.A következő daruhoz már beszereztem a szükséges plastruct kiegészítőket,"hidraulikacsöveket",matricapapírt,az már sokkal élethűbb lesz.Egy kérdésem volna,alvázhoz elég a 0,7mm-es lemez,vagy inkább 1mm-es kell?
Gabi 119844 2011. május 4. 17:39
Válasz erre
Szia!

Szerintem is rendben a szerkezet, igen szép munkát végeztél az adott alapanyagból, a hibákat pedig már leírták a többiek.

Gabi
Kusti 119843 2011. május 4. 17:09
Válasz erre
Szia Laco!

Szerintem is korrekt lett a végeredmény, látva a felhasznált anyagok mivoltát pedig csak érdekesebb a gépezet.

Kusti
Lacika09 119842 2011. május 4. 14:41
Válasz erre
Szia Laco!

Szép és igényes munka, egész jó lett! :)
Nekem is lenne pár apró észrevételem, ami inkább építőjellegű lenne:
- a spoiler nekem is hosszúnak tűnik egy kicsit, bár nem tudom, hogy utólag lehetne-e még rajta módosítani...
- a kipufogócső belsejét én kifesteném még matt feketével, úgy egy kicsit életszerűbb lenne...
- esetleg a darura tennék még pár kábelt, csak a teljesség kedvéért. Amugy szépen kivitelezett daru szinte a semmiből... :D
Mindent összevetve szerintem egy egészen szépen kivitelezett alkotás lett... :)

Lacika
laco 119841 2011. május 4. 14:05
Válasz erre
fénykép0041J
fénykép0041J
Image0197
Image0197
Image0211J
Image0211J

Íme az eredeti 1:1-ben:
laco 119840 2011. május 4. 14:01
Válasz erre
képek 1413
képek 1413
képek 1415
képek 1415
képek 1422
képek 1422
képek 1474
képek 1474
képek 1475
képek 1475
képek 1476
képek 1476
képek 1477
képek 1477
képek 1478
képek 1478
képek 1479
képek 1479
képek 1480
képek 1480
képek 1481
képek 1481
képek 1483
képek 1483
képek 1558
képek 1558
képek 1559
képek 1559

Hello,a szerelvény tényleg a bágyogszováti Balázs tüzépé.Az unokatesóm a sofőrje,őneki csináltam a makettet is.Szerintem telefonon hívd fel őket,biztos segítenek.A makettet 2007-2008 közt készítettem,amikor még nem hallottam a plastruct és evergreen kiegészítőkről.A makett a motor,fülke,kerekek kivételével szkreccs.A darut és a platót cd-s dobozból csináltam,az alvázat 4mm-es műanyagból.A fülke egy bontott többször festett man f 2000.Ma már teljesen másképp csinálnám,pl a matricázást is holi papírra,alvázat,felépítményt plastructból.Jövőbeli terveim közt szerepel még egy darus autó,de ez már részletesebben,szebben kidolgozva.Íme néhány kép :
Sjoca69 119839 2011. május 4. 00:28
Válasz erre
Gabitól megkaptam RCM elérhetőségét, írtam is neki, de egyenlőre nem jött válasz.
gyurmaember 119838 2011. május 3. 23:52
Válasz erre
Sziasztok! Én is beszállnék a Rába maratásba, akár több darabbal is. Ha van valami fejlemény, írjatok: gyurmaember@gmail.com
Roland_89 119837 2011. május 3. 19:03
Válasz erre
Üdv!

Ho-ho-ho. Véletlenül te nem a Balázs tüzépnél dolgozol? Mert a kamionos találkozóra szeretném elhívni a céget, és már jóideje keresek valakit akivel kapcsolatba tudnék lépni.
A MANciról pedig annyit, hogy nagyon jó lett! A daru és a pót is nagyon tetszik! Esetleg az építés folyamatáról nincs kép? szivesen megnézném azokat is! Amúgy ez ha jól gondolom olyan 2000 körüli évjáratú Palfinger 12500 vagy 15500-as.
Egy megjegyzést ha megengedsz. A fülkén az a légterelő, az nem ilyen hosszú. Picit rövidebb. De amúgy nagyon jó kis szerelvény.

Roland
anol 119836 2011. május 3. 17:19
Válasz erre
anol 119835 2011. május 3. 17:18
Válasz erre
laco 119834 2011. május 3. 15:56
Válasz erre
képek 1523
képek 1523
képek 1529
képek 1529
képek 1530
képek 1530
képek 1535
képek 1535
képek 1537
képek 1537
képek 1540
képek 1540
képek 1543
képek 1543
képek 1545
képek 1545
képek 1549
képek 1549

"vizsgamunka"2008.
laco 119833 2011. május 3. 14:42
Válasz erre
Rába maratásba én is betársulnék.
Sjoca69 119831 2011. május 2. 21:09
Válasz erre
:-))) Igazad van, köszönöm, csak soha nem szoktam belépni, aztán azért bénáskodtam! :-)))
rolikacsa 119830 2011. május 2. 21:04
Válasz erre
Szia!

Regisztráció után minden kapu kitárul előtted :)
Adatlapon keressed...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.