/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
f2d 118069 2010. augusztus 14. 11:45
Válasz erre
Hm... úgy néz ki, más hobbi után kell néznem.

www.liaznavzdy.cz/nedtrans/magnumenglish.html
gpatrik 118068 2010. augusztus 14. 11:35
Válasz erre
Szia Györgyb!

Jól néz ki a ketreces pót. Tettszik a sok nyitható rész, és tényleg le a kalappal, hogy ezt mind fából.

GPatrik
gpatrik 118067 2010. augusztus 14. 11:34
Válasz erre
Szia KisTuning!

Komoly kis dömper, teszel föl a kombájnokról is képet?

GPatrik
Lacika09 118066 2010. augusztus 14. 11:06
Válasz erre
Szia Rolikacsa!

A ponyva egy régi-régi szovjet gyerekesőkabátból lesz majd... (valamikor réges-régen én nyűztem az oviban :D, sajnáltam kidobni lomtalanításkor)
Már megvolt az anyagpróba is: tökéletesen úgy viselkedik, mint az igazi ponyva. Vízálló, megfelelő az anyagvastagsága, jól tűri a festés (mivel áttetsző bugyikék színe van), a festékspray hígitója nem kap bele az anyagba, szépen terül rajta, nem ráncosodik, száradás után nem pattog le, nem lehet lenyúzni róla... Szóval tökéletes...
A HC színeiben fog majd tündökölni...
Üdv Lacika
Lacika09 118065 2010. augusztus 14. 11:01
Válasz erre
Szia Gyorgyb!

Ez igen le a kalappal előtted!... Nagyon szuperül néz ki. Lehet, hogy Kustinak kellett volna levenni a mintát rólad :D
Talán egy Merci is lesz majd előtte?
Gratula hozzá és már várom, hogy mikor lesz alatta alváz...
Esetleg faraghatnál bele egy-két potyautast is...
Üdv Lacika
gyorgyb 118064 2010. augusztus 14. 09:52
Válasz erre
birkabusz

.
birkabusz
b

.
b
1

.
1
2

.
2
4

.
4
5

.
5

Sziasztok

Sikerult megvalositanom fabol a Kusti altal elkeszitett birkabusz masolatat.Koszonet Kustinat a fotokert.Az alvazat kesobb keszitem el.Reszletekbe nem bocsatkozom mivel ezek mar egyszer itt megjelentek a makettinfon.

Udv.Gyorgyb
KisTuning 118063 2010. augusztus 14. 08:04
Válasz erre
20100803062
20100803062
20100803060
20100803060
20100803058
20100803058
20100803056
20100803056
20100803057
20100803057
20100803054

jön rakodtan :)
20100803054

Rakok fel egy érdekes MERCEDES-BENZ-ről képeket.
Kamionos találkozó ideje alatt is már 2.ik hete arattunk Kübekházán úgy Szegedtől 8km-re. Volt 3 nagy 9méteres asztalal el látott hipercsúcsbeszarszszuper kombájn :D GPS-en beállította hogy mit akar dolgozni és csinálta magától xD   persze ezek a gépek mind a németeké voltak. illetve volt velük még ez a csirkelábas autó. Télen mennek vele Dél-Amerikába aratni.
setle1 118062 2010. augusztus 14. 07:44
Válasz erre
Bocsánat,de kicsit mellé ment.A választ Kis Tuning-nak szántam.
setle1 118061 2010. augusztus 14. 07:43
Válasz erre
Helló.Most jön vissza a szabiról a kollégám,aki eredetileg hajtotta ezt az MAN-t,csak eltünt egy hónapra,mert van egy kombájnja,és maszekban aratott egy kicsit.Ő mindenáron lovagol azon,hogy a főnök vegyen neki egy Magnumot az Man-t meg rám akarja htk-ni,mert most váltásban dolgozunk majd ketten egy autóval.Nem tudom mi fog sikeredni ebből,de az tény,hogy 3 tüzéptelepet nem tud egy söfőr egy autóval kiszolgálni,de még két söfőr sem,ha azt az egy gépet hajtják amin sosem csinálnak meg semmit,ha kérjük.Egyébbként motorikussan le a kalappal a gép előtt,mert megy mindt a veszedelem,csak kívűlről van lelakott állapotban de elég rendessen.Szóval kéne rá költeni rendessen,de amíg nem történik valami baj,vagy el nem kap egy kpm-s kontrol,addíg ez így is marad szerintem,aztán meg lehet hülyézni a sofőrt,mert az minden főnöknek megy hibátlanul.Szép az a manci.Legalább így kéne kinéznie annak is,amit most nekünk kell hajtani.Üdv:Laci.
rolikacsa 118060 2010. augusztus 14. 07:12
Válasz erre
MAN jó gép fatert se hagyta eddig cserbe egyszer se.De ha nem költenek rá akkor előbb vagy utóbb az is fel adja a harcot az úton maradással.

Lemértem a heller pótot és az létezhet hogy 30 raklap megy rá 12,6 m a pót az eu raklap meg ugye 1,2 m x 0,8 m.Akárhogy számoltam nekem annyi jött ki de szélességbe tökéletes ráférés a oldalfalat is feltom csukni.

Bizonyára halottátok a sztorit amikor a vitorlás ütközött a kamionnal.Az ausztrál haza szökött minden előjel nélkül nemzetközi elfogatóparancs van ellene szerencsétlen kamionos meg lehet megvakul.ááá

szép napot
Roli
KisTuning 118059 2010. augusztus 13. 22:32
Válasz erre
man
man

19*403
KisTuning 118058 2010. augusztus 13. 22:30
Válasz erre
amúgy jó az a 4es MAN :)  hidd el jobb mint a TGA ;)
nekünk is van egy saját 3as. De nem cserélném el egy 1. szériás TGA-ra. Állandóan hibakódokat ír meg mindig nyifog ...   +as man-t pedig egy csavarhúzóval és egy kalapácsal megszereled.   

Most perpill Dunaharasztin vagyok az MAN szervízben. Héten kezdtem. 

itt a saját vas - szerintem találkoztál már vele 
KisTuning 118057 2010. augusztus 13. 22:27
Válasz erre
Szia!

Valahol találkoztunk is de nem tudom melyik bányában. Tatabánya vagy a York-i 
Mik81 118056 2010. augusztus 13. 22:23
Válasz erre
spoiler
spoiler
belső
bels

Sziasztok!
Rég jártam már erre.Nem győzök vissza olvasgatni.Itt van pár kép a készülőben lévő Scaniaról.Meg lenne egy kérdésem is.Láttam egy Scaniat aminek a fülkéje mögött 8db!tartály van a két kémény között,nekem nagyon tetszenek.Szerintetek milyen tartályok lehetnek?A választ előre is köszi. Itt a link

http://www.youtube.com/watch?v=G-oWps_b1Ng&feature=related
rolikacsa 118055 2010. augusztus 13. 22:13
Válasz erre
Most néztem.Yuki és Trucker motyója is szép darab lesz.
Ettől eredeti valami és annak sokat ér aki csinálja.

Roli
rolikacsa 118054 2010. augusztus 13. 22:10
Válasz erre
Sziasztok!

Zsiga!
33 raklap az rendben lesz ha jól mértem le.Csak a raklap magassága tér el az eredetitől de nem vészes vékonyabb lécet meg nem árultak.Héten ráértem és már 10 raklapnál tartok.De sok kell még hogy jól nézzen ki :).Rakomány az nálam is vegyes lesz raklap meg dobozok meg valami kaloda szerű fogpiszkálóból és abba teszek valamit.

gpatrik!
pont sör... :)

Lacika09
Fasza lesz a pót nagyon tetszik.Ponyvát mivel oldod meg?

Talpi
Szép lesz olyan Talpis...

Egy hülye kérdés de lehet nem értek hozzá hisz nem rég óta csinálom én se.Makettben mit lehet használtnak tekinteni?

Üdv Roli
Lacika09 118053 2010. augusztus 13. 21:11
Válasz erre
Szia Yuki.

Szerintem meg elfér itt. Nekem legalábbis tetszik igy elsőre, jó a színválasztás hozzá.
Ma felkerültek az ajtók a pótra, passzol minden rajta, ahogyan azt illik. Holnap talán elkezdem festegetni egy kicsit, ahogy a kedvem és az időm engedi.

Üdv Lacika
setle1 118052 2010. augusztus 13. 20:34
Válasz erre
Helló George.Azért bátorkodtam ezt a kifejezést használni rá,mert már a bontós is fűzi a főnökömet,hogy inkább adja el neki alkatrésznek,mert rengeteget kéne rákölteni ahhoz hogy műszakiképes legyen.Tegnap a pótkocsi menet közben leakadt rakottan mikor kiálltam a telepről,és ha nem figyelek eléggé,akkor összetörök mindent.Mivel számítottam a dologra,mert lóg a nyeregszerkezet mindt a p.csa,így csak újra rá kellett akasztanom,és mehettem tovább.Tipikussan olyan a szerelvény,amire semmit nem hajlandóak költeni,csak hajtani.Ha meg szólok valamiért,akkor meg az a válasz,hogy majd megcsináljuk,de mikor kérdem én?Mikor már széthullott teljessen?Egy hónapja ülök rajta,de már most öregedtem tíz évet.A pótkocsikról már nem is merek nyilatkozni,de amíg megvehető a műszaki,addíg ez sok helyen így is marad.Te meg sofőrként szívjál vele,és ha nem tetszik,akkor jön a helyedre más.
George 118051 2010. augusztus 13. 19:56
Válasz erre
MAN ipari hulladék? Ez kicsit erős volt.
KAMAZ jaszkari verda, vagy egy JAFFA (IFA) na az igen, az igazán trágyaszóró
ipari szemét.
setle1 118050 2010. augusztus 13. 19:08
Válasz erre
MAN 19-414-Langendorf
MAN 19-414-...

Szevasz kolléga.A képen szereplő gép nem ismerős neked?Mert elég sokat járok Dunavarsány környékére sóderért,és mindha már a ti gépeitek közü is találkoztam volna már valamelyikkel.Én most ezzel az ipari hulladéknak tűnő szerelvénnyel járok,de jobb mindt munkanélkül itthon.A kép egyébbként Litéren készült.Üdv:Laci/setle/
gpatrik 118049 2010. augusztus 13. 18:14
Válasz erre
Szia KisTuning!

Itt van két dobozbontás az említett TGA-król. Ez a pót nélküli: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php Ez pedig a pótos: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php
Plussz van még egy konténerpótos nagyfülkés TGA XXL is amiről sajnos nem találtam képeket. Gyakorlatilag a készletek 1 dologban különböznek, mégpedig a fülkék teteje.

GPatrik
Yuki 118048 2010. augusztus 13. 16:47
Válasz erre
Unimog
Unimog

Szia Lacika

Így néz ki az unimogom jelenleg,tudom nem ide tartozik mert katonai jármű és nem civil.
Megláttam a vaterán és gondoltam kipróbálom megépíteni sokat bajlódtam vele mégegyszer nem építeném meg.Amúgy elég jól néz ki megépítve.Sok munka ráfordítással szép makett.

Üdv:István.
KisTuning 118047 2010. augusztus 13. 15:09
Válasz erre
FLK-899
FLK-899
FLK-FKT
FLK-FKT
FLK-8997
FLK-8997
LNZ-822
LNZ-822
LNZ-877
LNZ-877
LPE-564
LPE-564

Sziasztok!

MAN TGA XXL -t vagy kis fülkés tga-t keresnék full spoilerrel. Netes boltokat körbe néztem de csak olyan kis fülkés man-t találtam amihez van pótkocsi. Ezekről valaki tud képeket mutatni vagy esetleg valakinek nincs elfekvőben ? mert elmúlt időben TGA-val dolgoztam és az egyiket megszeretném építeni.

rakok fel képet a flottáról. hátha valaki kedvet kap még. képek közt engem is megtaláltok =D
Yuki 118046 2010. augusztus 13. 08:55
Válasz erre
Szia Lacika

Ma teszek fel képet az unimogról csak hát 1/35ös a méret.

Üdv:István. 
Lacika09 118045 2010. augusztus 13. 08:13
Válasz erre
Szia Yuki

Az, hogy hamar kész lesz, egy kicsit túlzás... Mondjuk azt, hogy jó tempóban haladok vele. Nem akarom elkapkodni, mert menet közben tervezgetem lépésről lépésre. A hétvégén talán már elkezdem festeni, majd teszek képet...
Kiváncsian várom az unimogot

Üdv Laci
Yuki 118044 2010. augusztus 12. 21:46
Válasz erre
Szia Lacika09

El is felejtettem írni nagyon szép lesz a pótkocsid mostanában nem nagyon voltam az infón munkahely váltás miatt,csak így tovább remélem hamar elkészülsz vele.
További jó makettezést,most egy merci unimogot készítek teszek fel majd képeket

Üdv:István
Yuki 118043 2010. augusztus 12. 21:40
Válasz erre
Szia Gabi
Engem is idegesít hogy sötétek a búrák,de hát ez van nagyon jó kis makett nem vagyok revell rajongó de ez a kitt nagyon jó,csak italeri kamionjaim vannak ez az első revell kamionom meg hát ilyen régiséget nem kapni minden boltban más gyártónál nem találtam.Ez a típusú merci a szívemben marad örökre ilyenen tanultam meg vezetni négy évvel ezelőtt.

Üdv:István 
Gabi 118042 2010. augusztus 12. 21:30
Válasz erre
Szia Yuki!
Szép lesz a Merci szerelvényed. Mindig bosszankodok mikor ezt a régi jó kis Merci kittet nézem, hogy mi a túróért csinálta a Revell olyan sötétre az első lámpákat. A Mercire nem akarsz BP logót tenni?
Gabi
Gabi 118041 2010. augusztus 12. 21:26
Válasz erre
Szia 6-os!

Lehet, hogy egy kicsit erősebb volt a kritika a beírásodra a kelleténél, de a szebben közeledéshez az is hozzá tartozik, hogy ha egy új helyre megyek, vagy új társasághoz csatlakozom, akkor bemutatkozom, pár szót szólók magamról. Mint látom még a regisztrációdat sem indítottad el, így aktíválni se tudom, hogy többet tudjunk rólad. Lehet, hogy ez is közrejátszott abban, hogy nem úgy lettél kezeve, ahogy vártad. Szerintem ezt érdemes lenne pótolnod. Természetesen szívesen veszünk minden olyan információt, amely segíthet a makettezésben, ezt megköszönjük. Gondolom te is akarsz majd építeni, vagy szerepel ez terveid között, biztos, hogy kapsz majd hozzá sok segítséget itt.
A duplabogis kifejezés amolyan kamionos szleng, hivatalosan nincs ilyen elnevezés, csakúgy mint pl. a bubu se hivatalos elnevezés.

Patrik!
A német is csak Liftachse kifejezést használja, nincs megkülönböztetés.

A makettek árán meg fölösleges vitatkozni szerintem, mert egy elkészült makettnek inkább eszmei értéke van, és ez emberenként változik, ami nekem 50 ezret ér mondjuk, az a másiknak lehet 100 ezret, a harmadiknak pedig csak 5 ezret ér.

Gabi
gpatrik 118039 2010. augusztus 12. 20:57
Válasz erre
Sziasztok!

Nyilván értelmezés kérdése a duplabogi kérdése, egybeírva végülis elfogadható mint az ikerkerekes bogitengely becézése. Viszont az angolban nem térnek rá ki ilyen részleteséggel, náluk az emelhető tengely lehet ikerkerekes is, mégis lift axle-nek hívják. Mindegy, azért köszönöm ezt a jópár hozzászólást a témával kapcsolatban.

Kedves Duplabogis 6-os.
Sajnálom, hogy így letámadtunk Gabival, de valamilyen szintem érthető a Mi álláspontunk is. Az általad említett ~7ezer ft, még alkuval is elég csekély, hiszen ha megveszel egy nyergest, kapásból többe van. De persze az ára függhet attól is hogy ki mennyire építi át. Egy széria modell HC szinekben matricákkal 4-5 évesen végülis az általad megjelölt árkeretben benne lehet.

Minden jót!

Üdv.: GPatrik
George 118038 2010. augusztus 12. 20:54
Válasz erre
ChevyG!
Te mint tapasztalt amerikai verdás, már át látod a dolgokat,
valóban így van, az alap mindíg ugyan az. De az AMT amit sokan nem kedvelnek
ott viszont minden szekér más. És ez így van jól! Italeri 1 kaptafa azt jóccakát.

Nekem volt szerencsém megépíteni az Astro95 GMC, na az komoly kihívás, szivatós
sok gondot okozott.
Lacika09 118037 2010. augusztus 12. 20:44
Válasz erre
Szia Yuki!

Nekem tetszik a járgány, igazán jó izlésed van... :D Mutatós kis darab lett belőle.
A helyzet változatlan Vaján.
Ha egy kicsit visszaolvasol, akkor láthatod, hogy msot egy ponyvás HC-s félpótkocsin dolgozom. Találtam itthon megfelelő ponyvaanyagot és ezért vágtam bele a projektbe. Az ajtók körben teljesen nyithatóak, platóba süllyesztett lekötőgyűrűk vannak rajta, az ajtókon pedig a ponyvalefűzők. Majd teszek képet a mostani állapotról, lassan lehet festegetni, a hétvégén pedig majd rászabom a ponyvát is...ja és készülgetnek a rakományok is, és már van hozzá targoncám is :D
A mercihez még annyit, hogy én még tennék rá 3 spirálkábelt (pirosat, sárgát és feketét), tudod a fülke mögé, mint tápkábel a pótkocsihoz...

Üdv Lacika
Trucker 118036 2010. augusztus 12. 20:16
Válasz erre
DSC00816
DSC00816
DSC00815
DSC00815
DSC00814
DSC00814

Szia Józsi!

Holnap még rakok pár képet ha már teljesen kész lesz!

Amúgy én is átalakítottam mert gyárilag tényleg nem vmi szép de talán így már jobb lesz. (ezek a képek még aátalakítás előttiek)
ChevyG 118035 2010. augusztus 12. 20:01
Válasz erre
Köszi! az infót!

Gondolom azért lehet bármelyik italeri donor, mert mindegyik usa gépnek ugyanazt az alvázat, motort, stb adják.:( (ezért nincs nekem 1 db 1/24-es cuccom se

A KFS kiegészítők -tapasztalataim szerint- nem rosszak, de iszonyat szélsőségesek.

üdv
6-os 118034 2010. augusztus 12. 19:58
Válasz erre
Ez kb olyan, mint a légfék csatlakozó fej.

Kutyafej, de hallottam békafejet is.

CSáó!
péNyolc 118033 2010. augusztus 12. 19:55
Válasz erre
6-os 118032 2010. augusztus 12. 19:51
Válasz erre
Sziasztok!

A duplabogi azt jelenti, hogy az emelhető tengelyen, nem kettő, hanem 4 kerék van, oldalanként, kettő-kettő.

Megtévesztő a 6*4-essel, mert szinte ugyan úgy néz ki, de a kerékagyra rá nézzel és meglátod a különbséget.

80-90-es években volt ez nagyon elterjedve, még láttam mostanában is, de ez később.

Inkább teszek ide nektek egy 1-2 képet: Tökéletes példa erre a HC-s flotta.

Linkje:

http://www.quablamodell.hu/hc/galeria_de.html

A szokványos bogis merci actros képe legfölül jobb oldalon a koffer csoportban. Inyen Volovban Wabinak Rudinak is van, ez lenne a szimpla bogi, mert a bogis tengely ugyan úgy néz ki, mint a kormányzott első tengely, és cak egy kerék van rajta.

A 70-es 80-as években is volt már a duplabogi.
Amiken jól tudom szemléltetni az a kühlkoffer csoport, második csoport az oldalon, ezen belül a 3.-sorban az F 12-es platós és nyerges kivitelben. A nyergesen frankón látszik, hogy a 3. tengely kerékagya nem ugyan úgy néz ki, mint a hajtott, 2-tengelyé. Ezért hívják duplabogisnak, mert szinte ugyan úgy néz ki, mint a 6*4-es (másnéven duplahúzós), de a 3-ik tengely bogis. A kerékagy mindent elárul.

Conatainer csoport: Balról az első renault, legjobb példa, és alulról még a másik kerék is látszik.

Az oldal legalján TANDEM csoport: Magnum, Iveco Euro Star, Volvo FH

Ha nem lennének duplabogisok, akkor nyugottan lehetnének 6*4-esek.

A képen nem látszik a hátsó bogis tengelyen a 2-2 kerék, de hiszek benne :)

Manapság: SCANIA-Imagebank-R-series képek, mindenhol all-t kell választani, kijön 701 kép összesen, hátulra lapozni, 701-hez, előre kattintani, hogy ezt mutassa:
Showing images 678 to 685 of 701 images found.

És itt lesz egy gyönyörű  Scania R 470 6x2 Highline Ők is ide írtak, hogy 6*2-es, pedig tisztára, mintha 6*4-es lenne.

Ez lenne a duplabogi :)

ÜDV!

Duplabogis 6-os
Yuki 118029 2010. augusztus 12. 19:45
Válasz erre
Bocsánat a rossz fényviszonyokért,mi újság Vaján Lacika?

Üdv:István

További jó makettezést.
Yuki 118028 2010. augusztus 12. 19:42
Válasz erre
SDC11643
SDC11643
SDC11644
SDC11644

Szia Lacika09 az ígért képek csak lassan haladok vele a kamion már szinte kész van a pótkocsin már csak a létra matrica hiányzik remélem tetszik várom a véleményeteket.
Saját ízlés szerint akartam saját kamiont.
péNyolc 118027 2010. augusztus 12. 19:12
Válasz erre
Ezért tettem idézőjelbe... mert az a tippem, hogy erre gondolt.
Lacika09 118026 2010. augusztus 12. 19:08
Válasz erre
Kp0060
Kp0060

Pényolc, nem akarok kötözködni, de hivatalosan "ikerkerekes bogitengely"... :D
akkor sem duplabogi...
és ha jól tudom ilyen volt a régi HC-s platós magnumok és az iveco Ts alatt is...
péNyolc 118025 2010. augusztus 12. 18:55
Válasz erre
Qvolvo232
Qvolvo232
HC-Volvo_F1225
HC-Volvo_F1225
Qvolvo228
Qvolvo228

"duplabogi"
Lacika09 118024 2010. augusztus 12. 18:37
Válasz erre
Szia 6-os!
Muszály hozzászólnom, mert kamionosként én sem tudom, hogy mi az a duplabogi... :DMert én eddig csak sima bogiról hallottam, ami ugye az emelhető tengelyt jelent. Szerintem te összekevered a dupladifis hajtással (6x4). Mert ugye a kettő nem ugyanaz...Duplabogi elképzelhető a pl a svéd kamionoknál (8x2-es kerékképlet, elől egy kormányzott, hátul 3 tengely és a középső a hajtott a másik kettő az bogis, sőt valamikor kormányzott is.) így már életképes a duplabogis, de sztem te nem erre gondoltál.Én sem szeretnék ebből vitát, mivel ez nem vitafórum... Nálam a vita lezárva, csak egy szerény megjegyzés lett volna tőlem... Spongyát rá!
Üdv Lacika
6-os 118023 2010. augusztus 12. 18:28
Válasz erre
Roland 89!

Én most vagyok itt először, nem én írtam neked a levlet.

Semmi gond.

Szeva!
6-os 118022 2010. augusztus 12. 18:23
Válasz erre
HY! BOCS CSABI NEM NEKED SZÓLT A LEVÉL GABINAK ÉS GPATRIKNAK

De nem is ez a lényeg.

Spongyát a dologra fiúk, csak máskor szebben közeledjetek az ember felé.

Sziasztok!
Roland_89 118021 2010. augusztus 12. 18:08
Válasz erre
Csáó!

Figyu, ha írni akarsz valakinek akkor névnek ne írd be magadnak akit megszólítasz. Mert már a múltkor is írtál itt már nevében (persze ha nem te voltál akkor elnézést kérek). Meg ha itt se engem akarsz megszólítani , akkor tekintsd a levelem semmisnek. CSak gyanús a dolog.
De ha rám gondoltál akkor én nem szeretnék eladni semmit sem.

Roland
Gabi 118020 2010. augusztus 12. 17:55
Válasz erre
Szia!

Szerintem kár belemenni további vitákba, csak problémákat szülne a dolog, mert az általad gondolt ár nagyon messze van a valóságtól. Próbálj megépíteni egyet, abban tudunk segíteni, hogy tanácskat adjunk, sőt képekkel is, mert többen rendelkezünk HC témában igen nagy háttér anyaggal.
A pontosság kedvéért annyit megjegyeznék, hogy a HC-nál az NG-s Mercik voltak az utolsó 6x4-es hajtásképletűek, utána már csak a HST használt ilyet a trélerekhez. Turbostar és Magnum csak 4x2 vagy 6x2 hajtással volt, és Scaniából csak a 124-es volt alacsony tetővel, meg egy pár 124-es csőrős. A Highline fülke az R szériával került bevezetésre, de olyan már sose volt a HC-nak, pláne, hogy abban az időszakban szünt meg.

Gabi
6-os 118019 2010. augusztus 12. 17:32
Válasz erre
Szerbusz kedves gpatrik és csabi!

1. Értelmes felfogású ember szerintem először kérdezz ha nem biztos valamiben, aztán reagál. 

2. Írtam, hogy jó állapotú,(kész modell, használt, és csak traktor)  és nem írtam pótkocsit. Pl: egy nem HC-s kamion (csak traktor) szerintem 16000-ból megvan, ha magamnak készítem. Abba nekem,mi a buli, ha ugyan ennyiért megveszem a használtat, mondjuk 5 év múlva, mert írtam, hogy jó állapotú(ergó használt!).

3. Aki nem tudja, hogy mi a duplabogi...(kamionosoknál ez alap tétel, mint ahogy a modelleseknél is biztos van ilyesmi)

4. Nem vagyok HOZZÁÉRTŐ MAKETTES, de írtam, hogy az ár IRÁNYÁR, EZ SZÁMOMRA AZT JELENTI HOGY EZ AZ ÁR ALKUKÉPES!

Azért írtam, hogy lássuk tisztán a képet, van aki a makettekhez nem ért, más meg a kamionokhoz.

Szevasztok!
Józsi 118018 2010. augusztus 12. 16:14
Válasz erre
Szia Trucker! Erről a hűtős pótról tudnál még képeket felrakni, mert Én is megvettem szerelvénybe, de csak a Manci miatt. A pótot még nem raktam össze, mert ahogy a dobozon látszik az úgy nem tetszik. Nagyon hátul vannak a tengelyek, meg a pótkerék is középen van. Még nem tudom mi lesz belőle, de így biztos, hogy nem marad. Lehet, hogy lesz belőle egy hűtős tandem a Magnummal. Amúgy egész jó lett a DAF-od, Nekem tetszik. Üdv: Józsi
roli_89 118017 2010. augusztus 12. 16:04
Válasz erre
A nyitot potot eladod
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.