/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Józsi 117757 2010. június 20. 13:44
Válasz erre
gjbk_www.kepfeltoltes.hu_
gjbk_www....

Szia Kusti! SK 2 Mercire gondoltam. Ennek már 5 széles kidomborodó csíkból áll a szervízajtó. Józsi
Kusti 117756 2010. június 20. 13:07
Válasz erre
Szia Józsi!

Milyen Merciknek? NG? SK? SK2? Actros? Vagy melyikre gondolsz?

Kusti
Józsi 117755 2010. június 20. 12:48
Válasz erre
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a HC-s Merciknek milyen színű volt a sárvédő ív és a lökös. Találtam olyan képet amin fekete, de van olyan is amelyiken sötét szürke. Most sikerült szereznem egy Mercit és az van most átalakítás alatt. üdv. Józsi
Ákos 117754 2010. június 20. 12:13
Válasz erre
A lánc biztosította azt, hogy a rakomány ne tudja lefeszíteni a plató oldalfalait. A 2. vh óta lehet, hogy már előtte is) alkalmazták, a 70-es évekből még láttam rá fotót. A használatának nem volt köze e ponyvához, így a ponyvatartókhoz is lehetett használni.
A Krupp Titánért irigyellek...
rolikacsa 117753 2010. június 20. 12:02
Válasz erre
Jut eszembe a daf oldalsó ablakai teljesen használhatatlanok.Tudtok rá valami megoldást?

Roli
rolikacsa 117752 2010. június 20. 12:00
Válasz erre
20100620(001)
20100620(001
20100620(002)
20100620(002

Sziasztok!
Lassan de haladok a dafal mostanság idő hiány miatt.
Egy kérdés a Dafnál két helyről pufog ki a dobból vagy ez megépítés kérdése mert felső részébe is mutatja a kipufogót meg az alsó kivezetésbe is.

Roli
TempraSW 117751 2010. június 20. 11:59
Válasz erre
Büssing
Büssing

Eladó 1 db Revell Büssing 8000 S13 1/24 makett.
A makett elkezdetlen, fóliázott a doboz kivételével hiánytalan (másik dobozt adok hozzá).
Ára 11000 Ft.
temprasw@freemail.hu, temprasw@hungary.org
Kusti 117750 2010. június 18. 18:10
Válasz erre
Fóka 117749 2010. június 17. 17:40
Válasz erre
...ja, még valami. A plató oldalfalait összetartó lánc ötletét is a cikkedből merítettem, és olyan nagyon megtetszett, hogy a magam példányán is megcsináltam. Később viszont felraktam a ponyvatartó vázat is, a láncot viszont nem volt szívem lepiszkálni. Elmennek ezek együtt is, vagy annyira nem szokásos így, hogy mégis inkább szedjem le? (21108-nál látható a fénykép).

Fóka
Fóka 117748 2010. június 17. 17:34
Válasz erre
Szia Ákos!

Köszönöm a megerősítést! Ami a makettjeidet illeti, csak tátott szájjal bámulom őket... Azon túl, hogy elképesztően élethűek lettek, így, roncs-alakban is van rajtuk jópár megoldás, amit magam is megcsinálok. A Büssing cikkedet már korábban felfedeztem, le is mentettem magamnak :-) Az inspirált pl. abban, hogy az első lökhárítón lévő kis félgömb alakú burkolatot én is leszedtem, és kialakítottam mögötte a vontatószemet (ha jól tudom, ez a neve...). És látom már, hogy a Blitz építése közben is sok jó ötletre lelek, köszönet érte.

A mai napon egyébként a Vaterán sikerült megnyernem a Krupp Titant is, amire Yuki kolléga hívta fel a figyelmem, úgyhogy már alakul a mesterhármas :-)

Fóka
jroobi 117747 2010. június 17. 14:45
Válasz erre
Köszi Pulcsi a linkeket. Igazából az eredeti járgány részletfotói, és a feljavítások képei miatt kerestem Guido, anno feltett képeit. Azért a lengyel fórumon is vannak használható képek. Köszi mégegyszer.
pulcsi 117746 2010. június 16. 22:20
Válasz erre
Ákos 117745 2010. június 16. 21:08
Válasz erre
Szia Fóka!
Ebből az Opel Blitzből kis változtatásokkal (keresőlámpa áthelyezése a kabin mögé, szürke vagy sárga szín) gyakorlatilag egy második világháborús tűzoltó járművet is építhetünk. Egyébként az Opel Blitz eredetijének magassága nincs 2 m.
Ahogy a doboztető írja, 3 tonnás kocsi, a Büssing meg 8 tonnás (8000). A Krupp Titan kb. akkora mint a Büssing, az Emhar által kiadott Bedford még az Opel Blitznél is kisebb.
A makett egyébként nem rossz, pár részletet (pl a motortérbe) pótolni lehet.
Az adatlap fülnél megtalálod amit én építettem (és egy Büssinget is)
pulcsi 117744 2010. június 16. 20:45
Válasz erre
Saimon7000 117743 2010. június 16. 20:41
Válasz erre
Sziasztok,

van esetleg valakinek eladó, megfizethető áron valamilyen kamion mentője (Wrecker)?
Leveleket alábbi címre várok:
jambond700@gmail.com

Előre is köszönöm szépen
pulcsi 117742 2010. június 16. 20:34
Válasz erre
1a470a7fc0eb8c69
1a470a7fc0eb8c69
1f288ff76e2b81c6
1f288ff76e2b81c6
2d39c8563d36ae64
2d39c8563d36ae64
03c9093ab92d9bd0
03c9093ab92d9bd0
3b7d606c74ec54ac
3b7d606c74ec54ac
20ba8fb2d1ed25aa
20ba8fb2d1ed25aa
29e5d19b386efe85
29e5d19b386efe85
2341fc9bb0b281e5
2341fc9bb0b281e5
5876ae3ed810437f
5876ae3ed810437f
5187646dd4472494
5187646dd4472494
cba962ec7a2901a9
cba962ec7a2901a9

Nem tudom honnan van talán ezek is jók
Fóka 117741 2010. június 16. 18:07
Válasz erre
Köszönöm! Már keztdem csüggedni, de akkor mégis rendben van minden :-)
Gabi 117740 2010. június 16. 17:43
Válasz erre
Kusti, jroobi!

Sehol sem publikál a saját oldalán kívűl, más fórumokon sincs jelen. Ettől függetlenűl, ha már ismered személyesen, akkor tök jó fej, és nagyon közvetlen.

Gabi
Gabi 117739 2010. június 16. 17:41
Válasz erre
Szia Fóka!

Valóban jóval kisebb, mint a Büssing, és ez az életben is így volt. Ez az Opel anno is csak egy könnyű kategóriás teherautó volt, ezzel szemben a Büssing a csúcs volt, mármint nagyságban, kategóriában, és van is közöttük vagy 15 év. Ne csüggedj, nincs gond, csak úgy képzeld el, mintha egy Suzuki állna egy Merci mellett.

Gabi
jroobi 117738 2010. június 16. 17:25
Válasz erre
Köszi az infót, írtam neki, de sajna nem küldi el a képeket :(
Fóka 117737 2010. június 16. 17:11
Válasz erre
Firetruck

Italeri Firetruck
Firetruck

Sziasztok!

Egy gyanú megerősítésében vagy eloszlatásában kérném segítségeteket. A Büssing után beszereztem az Italeri Opel Blitz tűzoltóautóját, és most tanácstalanul forgatom az öntőkereteket. Ez a makett látványosan kisebb, mint a Büssing (az 37 cm, ez 25), és minden része arányosan kisebbnek tűnik - pedig az Italeri készlet is a doboz szerint 1:24-es. A víztartálya pl. keresztbe elférne a Büssing platóján. Az a sejtés kezd körvonalazódni bennem, hogy rosszul írták rá a méretarányt, és ez inkább 1:35-ös lehet. Annál is inkább, mert egyszer a kezemben volt a Zvezda 1:35-ös Zisz-151-ese, és az nézett ki kb. ekkorának. Egy 25 cm-es makett eredetije -ha az 1:24-es, akkor mindössze 6 méter hosszú lenne, ez szintén képtelenségnek tűnik nekem.

Ismeri valaki ezt az Italeri készletet, vagy magát a típust? Lehetséges, hogy tényleg ennyire parányi, vagy valóban elírták a méretarányt?

Fóka
Kusti 117736 2010. június 16. 15:36
Válasz erre
Szia jroobi!

A képek azért tűntek el mert Guido már nem publikál a Wettringer forumon.

Kusti
Gis80s 117735 2010. június 16. 08:01
Válasz erre
Gondoltam jó cselekedet gyanánt megkeresem Neked, de persze nem jártam túl sok sikerrel. Ami ötletem lenne, hogy talán érdemes lenne Guido-tól magától kérni :)
Tudtommal ez az ő oldala: www.die-leitplanke.de/
jroobi 117734 2010. június 15. 13:05
Válasz erre
Sziasztok!

Ha valakinek véletlenül megvolnának a wettringer-modellbauforum.de fórumára felrakott, Guido által épített, Peterbilt Wrecker építésről készült képek, az megtenné, hogy elküldi nekem? A fórumról az összes kép eltűnt, csak a hozzászólások maradtak. :(
sziklakks 117733 2010. június 15. 05:27
Válasz erre
köszi!
hááát.lehetsz még nagy is.;)
setle1 117732 2010. június 14. 22:22
Válasz erre
Köszi a képeket.Az utolsó három még nem volt meg.Holsikerült találni őket?Üdv.Laci.
Gabi 117731 2010. június 14. 22:12
Válasz erre
CNV00016
CNV00016
Daf
Daf
DAF95
DAF95
DAF95a
DAF95a
DAF9
DAF9

Szia!
Egy pár kép innen-onnan a netről.
Gabi
setle1 117730 2010. június 14. 21:57
Válasz erre
Köszönöm.A videófelvétel minőségéről semmi bántót nem szándékoztam mondani,csak a rendszám volt számomra nehezen kivehető.Egyébbként őrülők,hogy van a daf-ról ilyen anyag is.Nagyon sokat keresgéltem már képet,vagy videót,de erről a HC-s típusról alíg találni valamit.Más HC-s gépekről van kép rogyásig,de a daf-ról színte semmi.Pedíg nem két darab volt állományban.
penyolc 117729 2010. június 14. 21:47
Válasz erre
Ja a rendszáma: V-18788
penyolc 117728 2010. június 14. 21:45
Válasz erre
Egy meghalás előtti VHS kazettáról lett átvéve... ez van...:D
Nagytalpú 117727 2010. június 14. 21:03
Válasz erre
Szia L!
Köszönöm szépen!
Talpi
setle1 117726 2010. június 14. 21:01
Válasz erre
Mivel nem a legjobb a képminőség,így nem igazán láttam a rendszámot,és a szemem sem olyan mindt a sasé.Íme a link:http://www.youtube.com/watch?v=HlNxQneGVps
Lacika09 117725 2010. június 14. 20:58
Válasz erre
Szia Talpi!
Ha a daf-os vidire gondolsz, akkor tessék... a cég ajándéka
Üdv Lacika

www.youtube.com/watch
Nagytalpú 117724 2010. június 14. 20:52
Válasz erre
Sziasztok!
Mi nem nézhetjük meg az említett videót?
Üdv. Talpi
penyolc 117723 2010. június 14. 20:50
Válasz erre
Csak a V-s rendszám stimmel...:D
setle1 117722 2010. június 14. 20:42
Válasz erre
Ha jól vettem ki a videóról,akkor még a v-s rendszámmal+egy fehér szőrű kutyával karcolt.
penyolc 117721 2010. június 14. 20:32
Válasz erre
Akkor azt láttad, amit említettem...
setle1 117720 2010. június 14. 20:18
Válasz erre
Helló.Ha segítesz egy linkkel,azt megköszönöm.Összesen 1db hc-s daf-os videót találtam idáig.Kb 3-3.5 perces,amindt beáll egy elkerített telepre,vagy parkolóba pár másik kamion közé.Az én gépem az FVV-909-es volt.Üdv.Laci.
penyolc 117719 2010. június 14. 19:52
Válasz erre
Youtube-on nézted már a videómat? Apám is ilyen DAF-fal járt...
Bebá 117718 2010. június 14. 17:03
Válasz erre
actros 054
actros 054
actros 055
actros 055
actros 056
actros 056
actros 057
actros 057
actros 059
actros 059
actros 060
actros 060
actros 061
actros 061
actros 062
actros 062
actros 065
actros 065
actros 069
actros 069
actros 071
actros 071
actros2 013
actros2 013

Elnézést szikla a késésért! /azért még kiskirály maradok?/
setle1 117717 2010. június 13. 20:43
Válasz erre
Helló Gabi.Szerettem volna megérdeklődi,hogy esetleg nincsen-e elfekvőben HC-s Daf 95-ről képanyaga,vagy valamilyen oldalt nem tud-e ajánlani,ahol találok róla képet-képeket.Én is dolgoztam ilyennel,csak sajnos az én képeim nincsenek már meg.Sok helyen keresgéltem már,de nem sok sikerrel.Röviden ennyi lenne a problémám.Üdv.Laci.
setle1 117716 2010. június 13. 20:34
Válasz erre
Bocsánat egy kicsit melléütöttem.Pontosítva Daf 95 400 ati space cab,és nem 94/én kis gyagya/.Üdv:Laci.
Gabi 117715 2010. június 13. 20:33
Válasz erre
Mond mi a kérdésed, szerintem tudunk segíteni.
setle1 117714 2010. június 13. 20:32
Válasz erre
untitled2
untitled2

Sziasztok.Egy kis segítség kellene.Kusti elérhetőségét meg tudná adni valaki?HC ügyben szeretnék értekezni vele.Előre is köszönöm a segítséget.Addíg viszont egy kis HC-s daf 94-ös konvoj.Had kardozzon az a 400 paci./Lehet hogy az én volt gépem is köztük van valahol/.
sziklakks 117713 2010. június 13. 13:21
Válasz erre
Köszi!
Gabi!Akkor csak ahol a papok táncolnak.Okés.:D
Fóka 117712 2010. június 13. 11:53
Válasz erre
2010_04

Bussing 8000 3
2010_04
2010_08

Bussing 8000 4
2010_08

Szia!

Nos, akkor valóban szerencsém volt a témaválasztással. És persze köszönet Klaus Lassennek - tényleg nagyon profi maketteket csinál, a Büssing legapróbb részleteinek megoldásain is meghatottan ismertem fel a tudatos mérnöki tervezés igényét.

Közben elkészültem, hát ez lett belőle.

Fóka
rolikacsa 117711 2010. június 13. 08:47
Válasz erre
20100608(005)
20100608(005
20100608(007)
20100608(007
20100608(012)
20100608(012
20100608(016)
20100608(016
20100608(024)
20100608(024
20100608(040)
20100608(040
20100608(044)
20100608(044

Sziasztok!

Sajnos csak telefon képeim vannak a héten másztam be egy jugó kamion alá és fényképezgettem egy 1844 es Actrost.Remélem segít.

Roli
Gabi 117710 2010. június 13. 08:42
Válasz erre
Szia Fóka!

Annyiben kijavítanálak, hogy a szép alapmakettért az érdem Klaus Lassent illeti, mert ezt teljesen ő tervezte, és készítette a revellnek az alapot. Ő nem a Revell dolgozója, hanem csak tervezett nekik egy pár makettet. www.truckin24.de/truckin24.html Itt látod egy jelenlegi építését, ebből is látható, hogy igen profi ezen a téren: www.fahrzeug-modellbau.de/thema-1031-MAN_TGA_35.480_Bergefahrzeug_mit_EMEK_Kabine.html
Sajna vannak nagyon gyenge minőségű Revell makettek is, de matrica ügyben eddig még én se találtam kifogásolni valót náluk.

Gabi
Fóka 117709 2010. június 13. 01:26
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm! Azt hiszem, az érdem a Revell-é is: még mindig el vagyok ragadtatva a készlet minőségétől. Csak most bírtam bítam abbahagyni, annyira belejöttem - és eddig még egyetlen kellemetlen élmény sem ért: a külön lefestett alkatrészek pompásan összeillettek, sehol egy hézag vagy deformitás. Pedig ez teljesen más, mint amit eddig csináltam: az utasszállító repülőgépeket az emberfia először szinte készre építi tömítéssel és felületkezeléssel együtt, csak azután jön a festés. A Büssinget (és gondolom, a teherautókat és kamionokat általában is) úgy látom, fődarabonként kell a végleges színre fújni, és utána összerakni.

Még valami: a matrica is kellemes meglepetést szerzett, a vasalásokkal komplikált deszkák teljesen egyenetlen felületére gyönyörűen ráfeszült buborékok nélkül, nem is kellett lágyító-feszítő praktikákhoz folyamodni.

Holnapra már csak a motorház-burkolat összerakása maradt, és mondhatom, az én esetemben a kezdeti lelkesedés nem lanyhult - remélem, sziklakks kolléga is pozitívan jön majd ki a végén...

Fóka
Gabi 117708 2010. június 12. 22:06
Válasz erre
Szikla!

Ha pl a váz belsejére gondolsz, azt ritkán tőmítjük, úgyis alig látszik belőle valami, és baromi nehéz normálisan. Ne csinálj belőle túl nagy gondot, a látszó részekre koncentrálj, mert különben valóban beleunsz.

Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.