/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Azalkoto 114378 2009. január 30. 16:04
Válasz erre
szia! tényleg nagyon komoly lett a vas
Viszont irtam neked valamiit segitenél rajtam ha lehet ijet kérni a 17746 os iomány az amit tegnap elött követtem el.
köszi a segitséget.mindenkinek jo makettezést kivánok.
Kusti 114377 2009. január 30. 15:16
Válasz erre
Szia Talpi!

Köszönöm szépen. és én is remélem hogy Berényben a Tiéd is mellettem fog parkolni újfent.

Üdv!
Kusti
ROB02 114376 2009. január 30. 14:28
Válasz erre
MB DLK23-12  10000FT
MB DLK23-12 10000FT

Sziasztok!
Még mindig eladó!
Nagytalpú 114375 2009. január 30. 14:18
Válasz erre
Kedves R89!
Szép amit csinálsz!Részletes is és ötletgazdag.
Ám,ami nem tetszik,hogy borzasztók a képek.
Kicsit próbálj meg élesíteni a fotókon és kihasználni a fények adta lehetőségeket.
A szép képeken sokkal élvezhetőbb a látvány.
Nem tudom,hogy mivel fotózol ( mobil vagy gép)de szánjál rá kicsit több időt.
Ne kapkodd el a képeket.Hidd el,hogy sokkal "eladhatóbb" lesz a munkád a közönségnek.
Talpi
Nagytalpú 114374 2009. január 30. 14:05
Válasz erre
Szia!
Légyszi,élesebb és részletesebb képeket tegyél már fel!
Mert így nem igazán vehető ki a lényeg.
Köszönöm!
Talpi
Nagytalpú 114373 2009. január 30. 14:03
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon szép lett az MAN.
Szépen és részletesen kidolgoztad a gépet.
Örülök,hogy ilyen alapos és gondos gyerek vagy!
Remélem a pótot is ilyen részletességgel kidolgozod! ;-)
Ha készen lesz a szerelvény,szép tagja lesz a vitrinednek!
Remélem Berényben mellé tudok állni a gépednek az én padlóalatti motorosommal!
Gratulálok!
Talpi
Kusti 114372 2009. január 30. 12:25
Válasz erre
HPIM2560
HPIM2560
HPIM2561
HPIM2561
HPIM2562
HPIM2562
HPIM2563
HPIM2563
HPIM2564
HPIM2564
HPIM2565
HPIM2565
HPIM2566
HPIM2566
HPIM2567
HPIM2567
HPIM2568
HPIM2568

Üdv!

Elkészültnek nyilvánítom a TG-X-et. Jön hozzá a Schmitz félpótkocsi.

Üdv!
Kusti
khe2 114371 2009. január 29. 23:04
Válasz erre
szia

hát én se teljes nagy dzsuvát akarok rávarázsolni hanem kis diszkrét esős idő utáni mosás előttire gondoltam némi rozsdával itt ott megspékelve

és mégpedig azért szeretném rozsdásra és piszkosra mert még ilyet nem csináltam és szeretném kipróbálni hogy kell csinálni
és hát ez a pici fülkés nem túl népszerű kabin nappali munkás és ebből adódóan nyilván nem is olyan mint amiben " élnek"

egyébkén én is szeretem a tiszta kocsit sőt allergiás vagyok arra ha valaki elhanyagol és lelak egy kamiont hiszen minden vasnak lelke van és ezt ki is mutatja ha valaki kicsit odafigyel a technikájára az meghálálja
max 114370 2009. január 29. 22:35
Válasz erre
szia simka!

"inkább be voltak támasztva a telep sarkába... :) Szóval a csicsi leginkább otthon az asszony mellett volt szokásban...:)"

hát azért ez nem egészen igy volt!:) volt, hogy 0-24-ben, szinte csak nyálért állt meg az autó! viszont olyan is, hogy 1métert nem ment egy műszak alatt! változó volt a kihasználtságuk, de egy biztos! megdolgoztatták őket rendesen! a csicsi meg bent a telepen volt szokásban, nem pedig otthon!

U.I.:-remélem nem érzed kiktatásnak!

üdv, max
flalys 114369 2009. január 29. 22:35
Válasz erre
folyamatosan olvastam a forumot közbe dolgoztam az daf-on... képeket rakok még fel ha gondoljátok... illetve véleményeket várok...

közbe sikerült szerznem egy albatros potot, meg egy STEYR green line-t
flalys 114368 2009. január 29. 22:32
Válasz erre
daf lámpa
daf lámpa
hátul
hátul
előröl
előröl
udvaron felülrő xf 95 & r620
udvaron felülrő xf...

jo estéket! taln sikerül felrakni képeket
zsorzsy 114367 2009. január 29. 22:07
Válasz erre
Szia Simka!
Én csak az egyforma kabinra gondoltam!
Teljessen igazad van,egy (nevezzük)épitöipari,vagy földmunkát végző gép elbír némi koszt!De ezt a kis Csirkelábast nem bántanám,bár ismételten igazat adok,mindenki magának épít.
Hát én a lányát választanám!:D"
ZS!
Simka 114366 2009. január 29. 21:58
Válasz erre
Szia Zsorzsy!

Hát, ezeknél a vasaknál az esetek 90 %-ban tökmindegy volt :), mert helyben-helyi körzetben mentették a saját gépeiket vagy ritkábban külsős vasat, de inkább be voltak támasztva a telep sarkába... :) Szóval a csicsi leginkább otthon az asszony mellett volt szokásban...:)

Koszolás: én szerintem sem mindig kell hót retkes vasat gyártani, de azért használat során kopik és koszolódik minden része az autónak, sőt sok helyre úgy beleül-beleég, beleszárad a dzsuva, hogy hiába rühülöd nem jön ki vagy mondjuk már csak polír vagy fényezés vagy lakk segít. Egy "jó munkás" vasat azért nem mindig lehet csilli-villi állapotban tartani.. :)
Én szerintem egy diszkrét, hozzáillő kosz mindig csak emeli az élethűséget, pl. egy terepes-billencses truck azért elvisel némi dzsuveszt, feltéve, ha nem olyannak van építve, ahol a kosz csak eltakarna egy kiemelendő részletet stb...

DE, ERRE NINCS SZABÁLY! Úgyis mindenki magának épül elsősorban, meg hát kinek a papné, kinek a lánya elv itt is érvényesül! :)

Simka
zsorzsy 114365 2009. január 29. 21:39
Válasz erre
Szia khe2!

Nekem tetszik,DE!
Tudom,hogy visszatérő vitatárgya a koszolás a fórumon!
Miért akarod bemocskolni?
Igaz,én betegessen tisztaságmániás vagyok,ha kocsiról van szó!
Ebbe beletartozik az álltalam vezetett 3 kisteher is!
Én nem szivessen ülök be egy koszfészekbe,ami tiszta dzsuva kívül belül!
Mert ami kivül olyan,az belül se különbb!
ZS!
zsorzsy 114364 2009. január 29. 21:22
Válasz erre
Szia Simka!
Azért nem mindegy,hogy van ágy a hátad mögött,vagy nincs!:D"
De midegy!Elnyűhetetlenek és szépek!
ZS!
khe2 114363 2009. január 29. 21:20
Válasz erre
DSC00890
DSC00890
DSC00892
DSC00892
DSC00896
DSC00896
DSC00904
DSC00904

sziasztok

mai haladás

még a műszerfal az üzemanyag tank festése matrica és dzsuva kell rá és kész
mit szóltok milyen?
Lestat 114362 2009. január 29. 21:19
Válasz erre
Hali. Kérdés ezekröl a rába mentökröl van valakinek leirása méretezés vagy részlet fotok? Vagy mind esetleg?

Üdv.: Lestat

Jah googlen nem találtam.
Erno-945 114361 2009. január 29. 19:53
Válasz erre
tuning 114360 2009. január 29. 13:07
Válasz erre
"koszos hétköznapi munkás kis gép lesz :D " megfigyeltem ha vki régi autót csinál és kicsit profi azt olyan koszosra meg szakadtra csinálják h szégyenlem. kicsi kosz legyen rajta h életű legyen de nem az összes régi gép olyan ... gazdától függ :)
khe2 114359 2009. január 29. 11:39
Válasz erre
szia
a szín nem konkrét cég hanem képzelet szüleménye :D de tervben van már egy ugyan ilyen 3as scania és egy turbo star is talán vmi új dizájnú egyedi céget csinálok:D vegyes flottával:D
Simka 114358 2009. január 29. 11:28
Válasz erre
Sziasztok!

Roland! Komoly lesz a szerelvény, eddig nagyon eltalált!

Khe2! Jól néz ki, színösszeállítás konkrét cégdekor vagy fantázia?
A hátsó lámpák kábelezése kicsit furának tűnik, de személy szerint nincs infóm erről, hogy ez élőben is ilyen-e, úgyhogy nem tudom..

Törpepe! Örülök, hogy segíthettem, TGA-n meg 95-105-ön kívül nem tudom, hogy van-e még ilyen minimálos makett...de a többiek jobban képben vannak az biztos...
khe2 114357 2009. január 29. 10:27
Válasz erre
DSC00874
DSC00874
DSC00879
DSC00879
DSC00881
DSC00881
DSC00886
DSC00886
DSC00887
DSC00887
DSC00888
DSC00888
DSC00889
DSC00889

sziasztok

haladok a mercivel ( csirkelábassal ) kíváncsi vagyok a véleményetekre bár még közel sincs kész még a motort ki kell csomagolni tankot műszerfalat festegetni még visszapillantó + matricák szoval nincs kész csak kíváncsi vagyok mit szóltok milyen lesz? :D
egyébként koszos hétköznapi munkás kis gép lesz :D terveim szerint:D
Törpepe 114356 2009. január 29. 09:11
Válasz erre
Szia Simka! Köszi szépen a tájékoztatást sokatt segítettél! Azzal tisztában voltam,hogy az italeri már ezekbe az újabb makettjeibe nem épít motort de megmondom őszintén azt nem,hogy se a fülke nem billenthető se a futómű nem nem kormányozható! Légyszi ha tudtok még ilyen új makettekről amik már ugyanígy készülnek írjatok egy párat mert akkor inkább maradok a régebbieknél! Eddig is inkább azokat készítettem bár már kettőt hármat összeraktam pót-gép stb stb! Még egyszer köszi! KING OF THE ROAD!
Roland_89 114355 2009. január 28. 22:08
Válasz erre
200901281945
200901281945
200901281946
200901281946
200901281947
200901281947
200901281948
200901281948
200901281949
200901281949
200901281951
200901281951
200901281952
200901281952
200901281953
200901281953
200901281954
200901281954
200901281956
200901281956

Haliho!

Haladás az MAN-nel. De Móvárra már nem lesz kész az tuti... :D majd jövőre!
Amúgy a képekről: a talpalókkal volt némi szívás, de megérte szerintem. Magukra a hidraulikára ráraktam a "kábelekel" de a kitolókra majd akkor rakom ha majd a darut kábelezem. Most az következik, ezerrel nekiállok a darunak :D
Várom a véleményeket, kritikákat!

Roland
Simka 114354 2009. január 28. 21:34
Válasz erre
Hát Zsorzsy, szerintem a festésen kívül nincs köztük semmi különbség... :)
zsorzsy 114353 2009. január 28. 19:58
Válasz erre
Sziasztok!

A Simka álltal feltett 1 képen látható Rába itt van Zalaegerszegen,és mind a mai napig az egyettlen vontatonk,a volánnál!
Egyébként a kabinokon,és estleg a motorokon kívül,szerintem nincs köztük különbség!
ZS!
gigi13 114352 2009. január 28. 19:41
Válasz erre
Ernö!
ezt hol szerezted?
kérlek irj
Simka 114351 2009. január 28. 19:28
Válasz erre
ráb38
ráb38
ráb40
ráb40

Találtam még mentős képet az adatbázisomban, meg egy érdekes schwer-est..
Azalkoto 114350 2009. január 28. 19:19
Válasz erre
sziasztok
köszönöm mindenkinek a válaszát.
kusti meg kereshetlek erröl a témáról bövebb ifoért is?
iletve tudom hülye kérdés de én még soha sem hosszabbitottam vázat 1 kamionon és most nem az a kérdés hogy hogyan kell hanem az hogy merre keresgéljek (mert nincs annyi idöm hogy 360 oldalt átböngészek itt a topikban. na jo van de a kiváncsiságom nagyon sürget :D)meg még az is érdekel hogy a pulsz tengelyt és a hozzákellö dolgokat 1 másik ugyan olyan vas bol veszitek el? vagy van hozzá valamilyen kitt?
a válaszotokat (mint mindig) elöre is köszönöm.
Erno-945 114349 2009. január 28. 19:14
Válasz erre
V1
V1
V2
V2
V3
V3
V4
V4
V5
V5

Sziasztok!
VOLVO FM.
945
Simka 114348 2009. január 28. 19:07
Válasz erre
Szia Törpepe!

Az enyém még dobozban van, de:
A DAF XF105 makettje sajnos az Italeri újvonalas makettje(így készült a TGA is), ebben nincs motor és az első futómű nem kormányozható és a fülke nem billenthető.
Ami másik alapvető hiány, hogy a 105-ös makettje a 95-ös makett kicserélt homlokfalú és tetejű változata, amúgy teljesen ua. a két makett, valószínűleg az olcsóbbság kedvéért.
Amiben a valóságban alapvetően különbözik, az az alváz, míg a 95-nek jobboldalon van a tankja, addig a 105-nek már a bal oldalon, magyarul a DAF gyár a 105-nél már megfordította az elrendezést az euro 5-ös variáció miatt(pl ugye jött már az ADblue tartály stb-stb.), meg persze változott a motor, belső tér egyebek.
Ami makettes szempontból a legfeltűnőbb az a már említett alváz elrendezés, erre kell legjobban figyelni, meg persze érdemes utánanézned a neten, hogy mennyire változott a belső tér is és a többi dolog.
A motor, futómű kormányozhatósága már egy újonnan építős dolog így is úgyis, persze, ha nem 105-ös kabinú 95-ös alvázú hibrid makettet akarsz gyártani...

Simka
Simka 114347 2009. január 28. 18:50
Válasz erre
Bocsánat a képeken a Vasi-Volános MAN van, azelőtt volt a bordó Rába(az is volt átfestve fehérre)
Simka 114346 2009. január 28. 18:46
Válasz erre
fuv403_raba
fuv403_raba
fkk727_raba
fkk727_raba
fih174_raba
fih174_raba
box978_raba
box978_raba
automentokuj_nagy
automentokuj_nagy
54.jpeg
54.jpeg
53.jpeg
53.jpeg
52.jpeg
52.jpeg

Sziasztok!

Érdekes téma ez a Rába kamionmentő, gondolkodtam én is rajta, hogy a Vasi Volánost(mert persze nálunk is az volt)egyszer megépülöm, de a bonyolultsága miatt erősen halasztóvá vált. Bár nem is annyira a bonyolultság miatt, hanem mert nem nagyon van hozzá dokumentáció...
Egyébként a "mi" volánosunk most ebben a fehér-sötétkék-világoskék színben nyomja, előtte meg full bordó színű volt..
Egyébként könnyen-olcsóbb-közelebbi terv a mostani Scan..

Simka
Gabi 114345 2009. január 28. 18:20
Válasz erre
Szia Roland!
Ez több összetevős dolog, de a lényeg, hogy kb 30 éve, mikor ezek a mentők készültek, nem volt a KGST piacon más ilyen típusú kamionmentő. Ezt a felépítményt tették rá a Csepel D566 műszaki mentőre is, melyben már Rába motor volt. Ehhez még volt szerencsém a seregben, az egyik autóm ilyen volt, ezzel a felépítménnyel, valahol még megvan a típusvizsgás papírom is rá. Szóval a honvédségnél használt felépítményt rakták rá a 6x6-os alvázra, és mindjárt megvolt a kamionmentő. Azt hozzáteszem, hogy ez a felépítmény egy igen elavult rendszerű, az alapja II Vh-s GMC-n volt, arról történt az átvétel. Nem is használtuk sose, csak vontattunk vele, nagyon nyűgős volt kezelni. Abban az időben mikor ezek a Rába mentők is készültek a szükség még nagy úr volt, nem volt nagy választási lehetőség, pláne nem ebben a kategóriában.
Gabi
Roland_89 114344 2009. január 28. 17:51
Válasz erre
Győrben a Kisalföld volán is hű a Rábához, csak itt már egy újabb típus van.

De egy elmélet: mivel ha jóltudom ugye a Rába magyar volt, az Ikarusnak meg nem vagyok benne biztos de nagyrésze Rába alkatrészei voltak. Így mivel a volán társaságok Ikarusokat használtak, akkor evidens hogy egy olyan mentőjük legyen amibe nagyjából jók az alkatrészek és a szerelők tudják könnyedén szerelni mivel nem ismeretlen, vagy nem egy másik márka, más technológia. Remélem érthető mit szeretnék mondani, és ha nem így van akkor semmi, ez csak az én gondolatom.

Roland
Dönitz 114343 2009. január 28. 17:47
Válasz erre
bocsi, a képe-szót kétszer írtam...:D
Dönitz 114342 2009. január 28. 17:46
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe.
Nincs valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe?

üdv.: Dönitz
Törpepe 114341 2009. január 28. 17:46
Válasz erre
Sziasztok! Pepe vagyok !Kis segítséget szeretnék kérni valakitöl! A következő makettem egy daf xf 105 lesz! Ha valamelyikőtök építette már ezt az új motor nélküli típust szívesen vennék róla képeket stb stb stb... Előre is kösz skacok!
max 114340 2009. január 28. 17:40
Válasz erre
1

NÓGRÁD VOLÁN
1

Sziasztok!

Ezek nagyjából egy kaptafára készültek a Volán társaságoknak, a Rábától! A Nógrád Volánnak is van egy, igaz az már kicsit átgyúrt változatban! Zárójelben megyjegyzem, nálam ez a gép tervben van! Ugyanis Éccsapám dolgozott vele!

Üdv, max.
Nagytalpú 114339 2009. január 28. 16:39
Válasz erre
Sziasztok!
Ez a típus a volán vállalatok kedvelt típusa volt.
Mondjuk szerintem azért mert akkoriban a Tátra és a Rába mentőn kívül nem volt más elérhető szerkó.
Azóta fejlődött egy kicsit a Trucknology. :-)
Itt a Körös Volános és a Tisza Volános szerekre gondolok.
Nekem a Körös Volános tetszik,mert az MAN.
Talpinyó
csetuka 114338 2009. január 28. 16:22
Válasz erre
Szia!

Szerintem ugyanaz, Szekésfehérváron is van egy ilyen a volánnak.
3LM3 114337 2009. január 28. 16:14
Válasz erre
raba1
raba1
raba2
raba2

Huúha most egy kis segítségre szorulok. Találtam képet Rába kamion/busz mentőről. És szerintetek ez nem ugyan az mint a Szabolcs volán oldalán (tudom nehéz összehasonlítani a kép kicsinysége miatt).

Köszenntyű a segítésget!
3LM3
3LM3 114336 2009. január 28. 16:09
Válasz erre
Ma láttam egy Rába típusú autóbuszmentőt. Hogy az milyen csodás volt. Sajnos a www.szabolcsvolan.hu csak egy aprócska kép van róla az a kék színű fent
3LM3 114335 2009. január 28. 16:06
Válasz erre
Kusti!

A második mondatomban kb ezt akartam kifejezni :)
("Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog")

nyugi nem vagyok sértődős ;)
Roland_89 114334 2009. január 28. 14:56
Válasz erre
Nekem is készülget a daru, ami nem nagyképüségből, de elég nehéz dolog. De nem gond, csak türelem kérdése, ha elrontom akkor az adott darabot addig csinálom míg jó nem lesz. Pl a hátsó talpalókat konkrétan 3szor csináltam meg... De a végeredményre gondolva ugygondolom hogy megéri. és nem kell más, csak türelem! és némi képzelőerő!

Roland
Nagytalpú 114333 2009. január 28. 13:35
Válasz erre
Halló!
A recept:
-végy egy emberkét aki szereti a kamionokat,ő lesz az alap.
-fűszereket vegyél elő,mert az is kell ám bőven!
-egy jó nagy tálban keverj össze az emberünkből,a sóból és borsból, no meg egy jó adag adrenalinból egy masszát.
-spékeld meg lelkesedéssel,kreativitással és ügyességgel,
-Ha mindez megvan tedd be a sütőbe egy pár percre.
-Némi sütés után még képlékeny a massza.Ekkor add hozzá a tudásod legjavát és még több lelkesedést.
-Tedd vissza a sütőbe és sütés közben kenegesd egy kis határtalan tudás vággyal.

Egy kis idő után készen van az páciens.
Lelkes lesz,kreatív és nem áll meg előtte az élet.
Szerintem ennyi a recept.
Talpi :-)))
Kusti 114332 2009. január 28. 13:23
Válasz erre
Szia 3ML3

Miért? Olyan nehéz lenne? Ha akarunk valamit, van jó szemünk, némi kézügyességünk akkor nincs lehetetlen. Hidd el , és mindenki aki nem akar belevágni valamibe mert nehéz, meg minden, hogy olyan nincs hogy lehetetlen. Én is a földről kezdtem, senki nem tanul meg a mama hasában makettezni. Én sem ott tanultam. Ha valakit érdekel valami akkor arról informálódik. Ez a tanulás. Ha értesz ahhoz amit csinálsz, lényegesen könnyebb minden, akármi legyen az, nem csak a makettezés. Szerintem.. Nem bántásból mondom! :) ;-) ('-')

Kusti
3LM3 114331 2009. január 28. 12:13
Válasz erre
Kusti!

Ezt most úgy mondtad, mintha a világ legegyszerűbb dolga lenne :)
Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog)

3LM3
Kusti 114330 2009. január 28. 11:12
Válasz erre
Szia Alkoto!

Az egy Italeri TG-A-ból lett átépítve TG-X-re. Nem nagy dolog amugy mert csak a homlokfalat kell átépíteni.(fülke+lökös) Nameg a tank és a motor.

Üdv!
Kusti
Csabi 114329 2009. január 28. 08:03
Válasz erre
P1272406
P1272406
P1272407
P1272407

Szia Simka!

Én ebből építek, kicsit más a fülke belseje.

Üdv,
Csabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.