/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Törpepe 114165 2009. január 18. 16:53
Válasz erre
Sziasztok makettfanok! Én már fiatalabb koromban is kamionmaketteket építgettem kisebb nagyobb sikerrel aztán egy időre hanyagoltam a témát ám sok év után ismét elkezdtem a kamion makettezést!Most fejeztem be egy 1/24es italeri gyártmányu mercedes benz actros 1854 ls típusu nyergest! Holnap hozzák hozzá a szintén italeri gyártmányú rolopónyvás félpótot! Igazábol ennek az építésében szeretnék pár tanácsot kérni tőletek!Kábelezés stb stb stb ja és pár képet szivesen vennék egy kész pótrol!
Rolkabolka 114164 2009. január 18. 16:52
Válasz erre
ita3836n
ita3836n

Sziasztok
Kérdésem az lenne hogy a képen látható makettben van e motor?
Rolkabolka 114163 2009. január 18. 11:41
Válasz erre
DSC01121
DSC01121
DSC01120
DSC01120
DSC01119
DSC01119
DSC01118
DSC01118
DSC01117
DSC01117
DSC01116
DSC01116

Iveco doboz tartalma.
gpatrik 114162 2009. január 18. 11:13
Válasz erre
Modellpapa!
Kusti írta hogy 250 euró, de ő az egész építésre értette. 100 a MAD, 30 a highline tető, 30 az R500as Scania, és még a többi apróság. Lehet nem 250 eurós projekt, hanem "csak" 200, de akkor is ciki fordítva feltenni a szelepdeknit.
GPatrik
Erno-945 114161 2009. január 18. 10:55
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2

Sziasztok!
Az Iveco EuroTech építése,lassabban halad,mint gondoltam.
Pár kép.
945
Gabi 114160 2009. január 18. 10:06
Válasz erre
Szia modellpapa!
Nem tudom ki írta a 250 eurot, de köze sincs a valósághoz. 100 euro, egész pontosan 98, ha jól emlékszem, csak nem folyamatos az ellátás. Heinznél szokott lenni, és ő tudja adni 100 euro alatt, én már szereztem két embernek is itthonra tőle.
Gabi
Russell 114159 2009. január 17. 22:50
Válasz erre
Kedves Mack!

Olvastam a hozzászólásodat, nekem nem világos a kijelentésed: "de csak 379 EXHDbol tudsz 379 EXHDt epiteni"! Ez kicsit olyan, mintha azt mondtad volna, hogy almát csak almából tudsz építeni... De a makettezés nem erről szól.

Szeritem a kérdést föltevő arra volt kíváncsi, hogy a jelenleg beszerezhető mekettek közül melyiket lehet a legkisebb munkaráfordítással az általa megjelölt kamionná átépítei. Hiszem azt, hogy jót akartál, de... Talán az jobban segített volna, hogy pl. "a 378-as nem jó, mert rövid a géptető. vagy: inkább vegyél egy 359-et, és a ..-t növeld meg.." vagy valami hasonló..
egyébként minden OK, köszi a sok segítséget, nekem tetszettek a beírásaid!

Milyen honlap?

Üdv:
Russell
modellpapa 114158 2009. január 17. 22:34
Válasz erre
Egy MAD Scania tényleg 250 Euro?
modellpapa 114157 2009. január 17. 22:27
Válasz erre
Ha már szóba került a Seddon Atkinson.
A Seddon Atkinson a spanyol Pegaso cégnek volt a tulajdona. Amikor a Pegaso Iveco érdekeltség lett akkor az angol Seddon is átkerült a céghez.
Az Iveco fülke előtt a Spanyol Pegasohoz hasonlóan ők is a DAF 95-ös fülkét használták. (ha jól emlékszem Seddon Atkinson Strato volt a modell neve)
A Pegasonál meg Tronner név alatt futott a DAF fülkés modell.
A DAF fülke használata a spanyoloknál és az angoloknál nem volt véletlen. A fülke fejlesztésben a spanyol Pegaso volt annak idején a DAF partnere. Igaz sokáig már nem használták mert jött az Iveco és "megette" őket is.
Ha valakinek van elfekvő megépítettlen DAF 95-ös makettje (vagy Leyland-DAF-ja), érdekes téma lehet megépíteni vagy a spanyol vagy az angol változatot. Viszonylag kevés átalakítással megoldható (csak a hűtőrács és a lökhárító más)
Ha már szóba hoztam a DAF 95-ös fülkét érdemes azt is megemlíteni, hogy a fülke kifejlesztése után (a nyolcvanas évek második felében) az osztrák Steyr is bejelentkezett a DAF-nél, hogy vásárolnának a fülkéből és így le tudnák cserélni a régi "szögletes" fülkét. A spanyolok azonban nem akartak ebbe belemenni, ezért nem lett belőle semmi.
A 90-es évek elején a KAMAZ is ebben a DAF 95-ös fülkében látta a jövőt és ezzel kívánta megújítani a nemzetözi kivitelű járműveit (ebből sem lett semmi) A prototipusról volt is régen valahol egy képem.
(bocs a sok infoért, remélem nem volt unalmas)
tuning 114156 2009. január 17. 21:46
Válasz erre
100_3227
100_3227
Kép105
Kép105
Kép127
Kép127

nagy a csönd :(
itt egy kis MAN front bíztatás képen és egy kolléga :DDD
Rolkabolka 114155 2009. január 17. 20:29
Válasz erre
Sziasztok!
Megvan a Turbo Star hála az égnek.Olyanra szeretném megcsinálni mint a sokatok által ismert T.I.R nevezetű filmben szereplő monstrum.Ehhez kérnék most segítséget hogy tudnátok e képeket meg a Turbo Starrol?Motor képeket meg alváz képek is jöhetnek a kábelezés miatt.Megpróbálkozom vele.Bár a francnak gondolkodok ezen mikor még emez sincs kész mindig előrébb jár az agyam :) .
Üdv Roli
ráczgergõ 114154 2009. január 17. 12:03
Válasz erre
üdv!köszönöm,a tefus szerelvényt most félre raktam,matricára várva.neki álltam 1 actrosnak.szépen lassan de haladok vele.én is szívesen kamionoznék:)de van még vissza papír,na meg a suli is:(
funkyman írtam emailt!
mindenkinek jó építést,üdv
Rabas 114153 2009. január 17. 06:24
Válasz erre
Szia Robi!Engem az érdekel,hogy ott abban a boltban van-e Scania R580V8-as gép és valamilyen hozzá stikkelő kocsi?Vagy esetleg valamilyen cím kellene!Köszönöm!
Memo Laci 114149 2009. január 16. 19:03
Válasz erre
kiker23
kiker23

Sziasztok!

Ma értem haza, de persze csak hétvégére. 2 óra hosszámba került amíg végig olvastam az infó két heti termését, hát nem mondom szorgosan dolgozgattok :-)
Én sajnos nem tudok mutatni semmi ujjat, ott tartok ahol abbahagytam.
Ahogy elnéztem Simka már Zil sorozatgyártásban is gondolkodhatna, pipec kidolgozás, gratula hozzá!
Rácz Gergő! Szépen haladsz a Tefus szerelvénnyel nagyon kiváncsi vagyok a végeredményre!
Funkyman! Baba a színkombinációd, milyen firma lesz? netán egyedi? lécci adj meg privát elérhetőséget (persze ha nem szupertitkos) :-D
Drakon! Neked van egy meglepim :-D ez szerintem veri a 700 pacis Volvót :-D
még összel fényképeztem valahol németben! (jo-jo... csak 420-as de azért jól néz ki)
Csetuka! osztrákban sok hasonlót látni, de a Tiéd viszi a prímet (Steyer)!
Ati! Bison Number 1 !
Előre is elnézést kérek a forumozóktól amiért ritkán lépek fel az infóra és látszólag semmit sem csinálok, pedig nagyon szeretnék aktívan részt venni az infó életében de ez sajna a kamionozás hátránya többek között.

Laci
Dönitz 114148 2009. január 16. 18:34
Válasz erre
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
Ikarus 260-as vázszerkezetéről kellenének képek, vagy méretek.
Rába D10-es buszmotorról is kellenének képek vagy internet-címek.

üdv.: Dönitz

ui: gondoltam ide is írok, mert lehet hogy másik topicban nem tudnak segíteni.
pulcsi 114147 2009. január 16. 18:30
Válasz erre
Sziasztok!
Ha akartok egy jo kis kábelezést és feljavitást,akkor ezt nézzétek meg.Szerintem megéri.
Pulcsi
modelwork.pl/viewtopic.php
UI:véleményeket várom
zsorzsy 114146 2009. január 16. 18:20
Válasz erre
tn_800x600_122505_58088_3859deckel[1]
tn_800x600_122505_58...

JÓÓÓ Estééét CSalád!
Roland
Vicces gyerek ez a Patrik mi?
Csak azt nem tom hova tünt a motorblok,meg hónaljba kicsit hosszú a fékcső,de lehet gyantázni!
De viccet félre ez az én Show Truck-om eredeti dobozának mása!
Ez a 378-as verzio,de nem az álltalad kért mekett!Viszont könnyen alkítható,és az illesztések se voltak rosszak!Biztos van könnyebb megoldás,de szerintem ügyes gyerek vagy,és megoldod ezt a feledatot is!
Üdv ZS!
Roland_89 114145 2009. január 16. 17:12
Válasz erre
Hali!

Köszönöm az infokat! hát hogy őszinte legyek, nincs sok kedvem ehhez a kamionhoz, nem értek nagyon hozzá, de érzem hogy egyszer muszáj lesz megcsinálnom... már most tudom hogy jó lassú munka lesz :D

A honlapotokat még régebben egyszer láttam, de most nagyon megleptél vele. Örülök neki természetesen! Amúgy ittvoltál te is személyesen? Idén május 2.án, szombaton lesz amelyre sok szeretettel várok mindenkit! Majd teszek fel pontos információkat!

Roland
XR650R 114144 2009. január 16. 17:10
Válasz erre
Szia Gumikacsa!

Már rájöttem, hogy nem rám gondoltál :-)
XR650R 114143 2009. január 16. 17:08
Válasz erre
Szia Ati!
Semmi gond... :-)

Szia Gumikacsa!
Rám gondoltál, hogy képezzek 1 kicsit?
Ati 114142 2009. január 16. 16:48
Válasz erre
Ja... csak a dekorszett kell, bocsi...akkor nem szóltam...:-)
Ati 114141 2009. január 16. 16:30
Válasz erre
Szia!

A vaterán most van egy 9000 ért!

Ati
gumikacsa 114140 2009. január 16. 16:13
Válasz erre
Szevasz apafej!

Ne szerénykedj, dobj egy két képet a 24-es munkáidról!
XR650R 114139 2009. január 16. 15:28
Válasz erre
Ford
Ford

Sziasztok!

Keresném a képen szereplő Italeri Ford Wrecker dekorszettjét megvételre.
Ha valaki megválna tőle, vagy esetleg más amerikai-ausztráliai gépének szettjétől...

Keress meg: 30/9244-565 vagy xr650rnyul@freemail.hu
mack 114138 2009. január 16. 14:18
Válasz erre
optimusprime_1
optimusprime_1
Optimusprime_2
Optimusprime_2

Szia Roland,
a kovetkezoket szeretnem mondani:
a Transformers 2007 cimu filmben egy Peterbilt 379 EXHD 63" Flattop szerepelt.
Amit Te belinkeltel, az csak egy tobbszorosen dilettans replica. Ugyanis az 63" HiRise Sleeperes es 379-119es rovid motorhaztetos.
Jotanacs, ugyan nem modellezek, de csak 379 EXHDbol tudsz 379 EXHDt epiteni, mert a 378as motorhaza szinten rovid ill uvegszalbol keszul, nem szegecselt alu.

Ps: weboldalunk utolso cikkenek elso bekezdese rad vonatkozik
Leslie 114137 2009. január 16. 11:47
Válasz erre
az eredeti és az átépítés alatti ülés
az eredeti és az á...
valahol itt tartok most
valahol itt tartok...

Sziasztok!
Nem régen találtam egy bejegyzést amin Gumikacsa említ egy 1/14-es Tamiya Volvot. Az a Volvo az enyém ha még fenn áll az érdeklődés nagyon szívesen segítek bármiben. Képeket, rajzokat, adatokat elküldöm ha kell. Jelenleg a belsejét készítem ami sajnos gyárilag nincs kidolgozva. Az eredeti nyerges verzió viszont a terveim szerint át lesz alakítva dobozosra, mert a felépítményben szépen elfér az összes elektronika meg az akku. Így ki tudom majd dolgozni az alvázat is valamennyire. Néhány kép az épülő belsőtérről:
exec 114135 2009. január 16. 09:26
Válasz erre
Az a vicc, hogy a képregényben és a rajzfilmben Optimus COE Freightliner volt... Jobban örültem volna ha a filmben is az marad, de az kevésbé lett volna dizájnos. Ez van.

Bár eredetileg Üstökös F-15 ös volt itt meg F-22, Megatron pisztoly, itt meg a Kibertroni formula, bár ez utóbbi belefér :-)

A képen látható gép egy Peterbilt 378-as vagy 379-es. Ilyet gyárt a revell (379) és az Italerei is (378). Nézd meg szerinted melyik passzol jobban. Az Italerié a 0746 os katalóguszsámon fut. A revellét azt most passzolom.

exec
Roland_89 114134 2009. január 16. 09:10
Válasz erre
optimus-prime-side
optimus-prime-side
real-peterbilt-optimus-prime
real-peterbilt-...

Hali!

Bruno szerintem nagyrészt ebben te vagy otthon. Barátnőm nem hagy békén, egyszer el kell hogy készítsem neki ezt. Nem tudom mennyire vagy ismerős benne, a Transformers című filmből ez a fővezér, Optimus Prime... Ehhez melyik kitt lenne a legideálisabb, valamint mik a buktatói, amiket nehezen lehet rajt elkészíteni?
Köszi

Roland
Simka 114133 2009. január 16. 09:03
Válasz erre
Szia Zsorzsy!

Örülök neki, egyébként ezt az oldalt én is innen a fórumról szedtem le... :)

ZIL tömítődik, csiszolódik, de semmi látványos, csak finomítás igazítás finomítás...

Simka
zsorzsy 114132 2009. január 15. 23:06
Válasz erre
Szia Simka!
Én külön köszönöm neked ezt a kincses bányát!
Én imádom ezeket a vasakat!
Üdv zs!

U.i: ZIL hogy áll?
Simka 114131 2009. január 15. 21:57
Válasz erre
Srácok!

a truckphotos4sale.com on újabb képeket fedeztem fel, akit érdekel a retro kamionok világa...
Simka 114130 2009. január 15. 21:25
Válasz erre
Köszi, gondolhattam volna... :))
Gabi 114129 2009. január 15. 21:23
Válasz erre
Szia Simka!
Iveco tulajdonban van.
Gabi
Simka 114128 2009. január 15. 21:22
Válasz erre
GB170
GB170

Ha már KFS, én egy ilyen régi Leylandot el tudnék képzelni, bár még Ebay-en sem nagyon láttam sőt modelltrucks and partson sem, csak KFS oldalán...
Simka 114127 2009. január 15. 21:18
Válasz erre
Ja, megvan a Seddon Atkinson, ha jól tudom az már megszűnt vagy beolvadt vagy ilyesmi?
Simka 114126 2009. január 15. 21:15
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő, van kihívás ebben vasban az biztos! De már kíváncsi lettem, hogy milyen lesz!
"A" betűs verzió, ami valami angol vas, az melyik cég gépe? Találkoztam már vele, sőt utána is néztem valamelyest, már amennyire az angol márkák érdekelnek, de most, ha megveszek sem jut eszembe...

Simka
Kusti 114125 2009. január 15. 21:12
Válasz erre
Kusti 114124 2009. január 15. 21:11
Válasz erre
Én sem azért mondtam hogy kötekedjek, de ha már ez ember kezébe kerül egy közel 250 €-s makett azért nézze már meg az összerakásit. Szerintem! :S
pulcsi 114123 2009. január 15. 20:33
Válasz erre
Ember tervez Isten végez.Nem azért tettem be,de ha rámentek a (lastebiler)szóra akkor megkapjátok a menüt.Bele lapozva sok furcsaságot találhattok.
Pulcsi
Kusti 114122 2009. január 15. 20:23
Válasz erre
Fordítva van a motoron a szelepdekni... :S
pulcsi 114121 2009. január 15. 19:18
Válasz erre
Hi!
Itt egy link MAD Scania épités.
teamsorlandet.diskusjonsforum.no/teamsorlandet-about235.html
Norvég oldal.
Pulcsi
pulcsi 114120 2009. január 15. 18:37
Válasz erre
Sziasztok!
Simkahozzászólásához annyit tennék hozzá,hogy szörfözök a neten különböző makettes oldalakon,nézegetem a linkeket majd utalás egy linkre amire rámegyek.Egyből bejön egy uj oldal ahol van menü amiben lehet bóklászni.Unnantól meg nincs megállás.Hát ennyi a sok uj linkek beirásáról.Abban is igaza van,hogy vissza kell lapozni,olvasni mivel aki ide beir az tud olvasni.Röviden ennyi.
Pulcsi
UI:amugy egy ujjal gépelek

Hajrá Mindenkinek épitsetek ,szépitsetek gyerekek.
Erno-945 114119 2009. január 15. 17:38
Válasz erre
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 5
EuroTech 5
EuroTech 6
EuroTech 6
EuroTech 7
EuroTech 7
EuroTech 8
EuroTech 8

Sziasztok!
Bontás.
945
3LM3 114118 2009. január 15. 14:49
Válasz erre
Sziasztok!

Bocsi, hogy eltűntem, csak összejöttek a dolgok.

Kis helyzetjelentés: A bal oldalsó ablakot összemázgáltam (alkohollal, azt hittem hogy nem marja meg, sajnos megmarta :S). Most készül a pótlása, amit egy átlátszó műanyagból készítek (a CD tömbök pl:50 db-osak tetején mindig van egy sima lemez ami átlátszó, azaz nincs kezelve mindenféle dologgal, hogy az adatok megmaradjanak rajta.). Ezen kívül már csak apróságok vannak hátra és kész is az első kamionom :)

Képeket rakok fel ha haladok. (talán hétvégén lesz időm)

Mindenkinek jó építgetést kívánok,

3LM3
Simka 114117 2009. január 15. 11:25
Válasz erre
Szia Gergő!

Makettező abc itt balra, tippek-trükkök stb.

Gyerekek! Nézelődjetek, kutassatok stb.. Kérlek.. nagyon szívesen segítünk, csak ne kelljen mindig előlről kezdeni...! :(
Annyira szomorú tudok lenni, próbálkozzatok please...
És most Gergő Te se vedd magadra külön, meg más se. Tehetséges, kreatív srácok vagytok, vannak itt a fórumon, csak ébresszétek fel magatokban!
Tudom, hogy egyszerűbb bedobni egy kérdést és várni a választ, mint kicsit kutatni a témáról, de higgyétek el, hogy maga a kutatás, keresgélés is egy külön élmény, a felfedezés öröme-élménye. Amellett, hogy úgyis segítünk mindig!
Látjátok, hogy pl Pulcsi micsoda oldalakat fedez fel szinte folyamatosan!
Pont tegnap beszélgettünk a 13 éves nevelt fiammal ilyesmiről és egyből az volt az első, hogy megnézi a google-n...
De tényleg ne vegyétek b.sztatásnak!

Simka
modellpapa 114116 2009. január 15. 10:13
Válasz erre
Visszaolvastam az elmúlt hónapot. Valaki kérdezte a Phönix-MAN történetét.
Van némi rálátasom a témára, és információim is a gyártótól. Anno jópár éve beszéltem a céggel volt egy üzleti ügyem velük és rákérdeztem erre is.
Szóval a gyártó cég a német Bickel Tuning volt.
Ez Gerd Körbert az ismert német kamionversenyző cége. (Bebá az ő Phönix-MAN versenykamionját építette meg)
A jobb súlyelosztás végett a fülke és a motor hátrább került. Ez miatt épült az autó.
Mivel a formák megvoltak és voltak érdeklődök akik vásároltak volna belőle ezért elkészítették az utcai változatot is.
Az alap az MAN F90-es modellje volt majd később az F2000-es. (a lökhárítóban lévő lámpából lehet megkülönböztetni őket, régi az F90-es téglalap lámpáival míg az F2000-es a 2 kereklámpával volt szerelve)
Gyakorlatilag úgy készült, hogy a vevő megrendelt egy normál F90-es később F2000-es tgk. alvázat úgy hogy a Bickel elmondta mekkora legyen a tengelytáv. (a megrendelt autó lehetett tűsarkú vagy dupplahúzós, rövid vagy hosszúfülkés attól függően, hogy a vevő mit szeretett volna és mennyit szánt rá. A motor terén is szabad volt a téma, ki erősebb ki gyengébb motorral vehette.)
Amikor az alváz le lett gyártva az MAN-nél átgurult a Bickel céghez. Ők leszedték a fülkét és hátrább szerelték, motorsátor helyére sík padlót csináltak, üvegszálas műanyagból elkészítették az orr részt, új lökhárítót is kapott, valamint építettek rá egy nyeregszerkezetet és a fék és elektromos vezetékeket a pótkocsihoz átszerelték. Mindez az átalakítás kb. 70.000 német márkába került. Az alap tűsarkú hálófülkés nemzetközi alváz egy 400LE körüli motorral az MAN-nél kb. 130.000 német márka körül volt akkoriban, azaz kb. 200.000 márkáért valakinek egy egyedi csörös MAN-je lehetett. Akkoriban (2000 környékén 130Ft körül volt a német márka árfolyama) Mindezek nettó (áfa nélküli árak).
Az elkészült autók többsége promociós célra készült és így sok vevő kért krómozott keréktárcsát, kipúfogót, légkűrtöt stb. ami ára még plusz tétel volt. Ezek általában a német Jumbo-Fischer cég termékei voltak. Az árak pl. krómozott felső duppla kipufogó 4000-8000 márka (kiviteltől függően lehetett egyenes végű vagy hajlított), stb.
Így az ár még lazán 20-25.000 márkával több is lehetett.
Atis 114115 2009. január 15. 10:06
Válasz erre
Gergo1212

A matricát vizbe beáztatód.. megvárod míg a matricalap leválik a matricáról, de 1-2 percnél tovább semmiképp ne áztasd. Ezután felrakod vizesen a gépre, és gyors mozdulatokkal vizes állapotban a helyére mozgatod. Minnél nedvesebb, annál könyebbenmozog, viszont annál könyebben is szakad. Amint megszáradt már nem lehet mozgatni, a ragasztó hatni kezd.

Na valahogy így szoktam, de lehet használni matricafeszítőt.. ami elméletileg teljesen odasimítja a matrincát a géphez.

üdv.
gergo1212 114114 2009. január 15. 03:14
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
modellpapa 114113 2009. január 14. 22:54
Válasz erre
Gumikacsa

Itt mindenfajta konténerről találsz méretet.
http://www.containex.hu/hu/termekvalasztek.aspx
gergo1212 114112 2009. január 14. 22:25
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.