<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
Tyimosenko | Adatlap | 123886 | 2009. október 6. 17:57 | ![]() | |
Ezt egyszeruen nem ertem hogyan lehetne o.2es vagy 0.25os pisztollyal 1:1es autot lefesteni... Nekem 1:35os tankot sem nagyon sikerult vele, mert sokszor szemcses lett a festes. Ilyen duzniju pisztolyok szerintem max. csikok es folthatarolovonalak festesere jok. De par mm-es csikokhoz, nem araszos savokhoz. | |||||
omoroka. | Adatlap | 123885 | 2009. október 6. 17:16 | ![]() | |
Mivel válaszút előtt vagy az én tapasztalatom is megosztom veled. A hűtőgépmotoros kompik (több ilyet építettem) főleg a 10-25 L-es kiegyenlítőtartályosok - ha van rajtuk visszacsapó szelep - kényelmesen használhatók. A motor felmelegedése egy szintig természetes. Gondolj bele a hűtőgépen nyári 26-28 fokos környezetben elég sűrűn bekapcsol és ilyenkor nem tanácsos a motorhoz nyúlni. Az 1,5 bar-os pisztolynyomással ktünően tudtam festeni. No persze lényeges hogy 1:72-es tankokat vagy 1:16-os bombázókat festesz. Több gépem is volt és a profi szintű JUN-AIR a csúcs (az ára is!) A lényeg hogy minimum egy 5L-es kiegyenlítőtartály legyen rajta. Álltalában 2-4 bar-ra lehet a nyomáskapcsolók differenciáltartományát (töltési visszakapcsolását)állítgatni. A szélesebb spektrumúakkal több levegőmennyiséggel lehet gazdálkodni. | |||||
lacabug | Adatlap | 123884 | 2009. október 6. 16:33 | ![]() | |
igazából most nem hiszem,h tudnék kompresszort venni.azért gondoltam erre a megoldásra,mert ezt fillérekből össze tudom guberálni,ideiglenes megoldásnak,míg nem telik valami jóra.mindenképpen valami halk lenne megfelelő. személyautóra gondoltam : ) pont most írt a Pap Laci,és ő is ezt a pisztolyt ajánlotta! | |||||
Ákos | Adatlap | 123883 | 2009. október 6. 15:28 | ![]() | |
Mire a hűtőgépkompresszor feltölti a 24 literes tartályt egyszer, már rég tűzforróra hevül, és akkor még nem fújtál semmit. Ez durván 4-5 perc fújásra elég (3 bar*24 l=72 l). Mivel az egyenletes nyomáshoz 2 bar körül legkésőbb kapcsolnia kell a kompresszornak, gyakorlatilag folyamatosan fog menni. Én egyébként sem vagyok híve a hűtőgépkompresszornak, mert nekem a legtöbb egy makettet sem bírt ki, pedig vettem gyári újat is. Valakinek viszont bejött. Ha makettezőként olcsó kompresszort szeretnél, ott van Pap Laci oldalán vagy amit kettővel lejjebb Zag árul. Nekem is van ilyen, látványmakettezésre ezt viszem, mert a Jun-air 25 kg. Milyen autóhoz (1:1, makett) és milyen festékhez (akril, enamel, metál modellfesték, vagy normál autófesték )"ajánlották" neked ezt a pisztolyt? Mert ez a lényeg... | |||||
EDE | Adatlap | 123882 | 2009. október 6. 14:50 | ![]() | |
Szervusztok! A Papp László féle AD 238 és az Airbrushairforce AS-186 között van valami különbség? (az áron kívül) | |||||
lacabug | Adatlap | 123881 | 2009. október 6. 13:39 | ![]() | |
akkor lemondok az autófényezéshez a kompresszorról.marad a régi : )) viszont akkor ha mondjuk 24 literes tartályra szerelnék hűtő kompresszort az ha feltolná levegővel akkor ellenék 1 darabig vele.mert nem kellene a kompresszornak annyit mennie.vagy túl nagy lenne neki a tartály?mert mondjuk 4-5 literes tartály hamarabb kiürül,és többet kellene mennie a kompresszornak.vagy rosszul gondolom? nekem autóhoz az AD340-et ajánlották.akkor nem lenne ez nekem jó?ehez nem értek annyira. | |||||
Zag | Adatlap | 123880 | 2009. október 6. 10:48 | ![]() | |
Sziasztok, Eladnám tökéletes állapotban lévő Fengda AS-186 kompresszoromat. (Néhány évre felfüggesztem makettes tevékenységem, ezért jó néhány cuccom eladom, a többit a cserebere rovatban találjátok). Érdeklődni: Mail: kardos.attila@gmail.com Telefon: 06-20-321-76-57 Üdv Zag | |||||
gaborka | Adatlap | 123879 | 2009. október 6. 09:52 | ![]() | |
Nézz szét az Atlas Copco vagy a Ramtech Kft. (Balma) háza táján, vannak nagy csendesített festőkompresszorok - százezres nagyságrendű beruházásra számíts, főleg ha hűtveszárítót is akarsz rá (ami hosszú tömlőknél ajánlott). c[ ] | |||||
Ákos | Adatlap | 123878 | 2009. október 6. 08:05 | ![]() | |
El kell vegyem a kedved, de 2-3 óra folyamatos használatot semmilyen barkácsolt kompresszor (és semmilyen olcsó készen kapható megoldás) nem bír sokáig. Én anno megpróbáltam, mikor nem csak maketteket festettem, hanem mindenféle airbrusht. Egy év alatt 7 hűtőkompresszor és egy Airline-os kompresszor ment a kukába. Volt olyan hűtőkompresszor, amelyik 10 perc használat után tartályba lökte az olajat. Aztán vettem Jun-airt (800 eur-ért), hasonlót, mint amit ormoroka árul, kettővel lejjebb. Ez kb 4 éve volt, azóta nincs gondom és még legalább 10 évig nem lesz. De ez a kompresszor nem elég egy autófényező pisztoly meghajtásához, max egy mini HVLP pisztolyhoz. Az AD340 érdekes választás, makettfestékből sem mindegyik szereti a 0.2-es vagy 0.25-ös dűznit, kérdés, hogy a sokkal nagyobb autófesték pigmentekekel mit kezdene (semmit, eltömődik). Makettestéket nem tudsz autóhoz használni, mert nem UV álló (kifakul). A hűtőkompresszor levegőszállítási teljesítményét nézve 6-8 db kellene belőle egy normál autófényező pisztoly állandó működtetéséhez, főleg 50 literes tartálynál, különben túlmelegszenek. Nem a tartály adja a kompresszor minőségét, hanem az, hogy mivel sűríted a levegőt. Úgyhogy szerintem maradj a hangos kompresszornál, maximum csinálj neki műhelyen kívül egy kis házat. | |||||
Bubu | Adatlap | 123877 | 2009. október 5. 22:13 | ![]() | |
Hali! A poroltóból készült tartályt a hűtőkompresszor kb.3-4 perc alatt nyomja fel 4 barig a 24 literes tartályod simán lenne neki 10-15 perc is!És akkor még csak 4 bar nyomásod van nincs semmi tartalékod ,szerintem autót fényezni nem lehet vele , menne egyhuzamban! | |||||
lacabug | Adatlap | 123876 | 2009. október 5. 21:56 | ![]() | |
sziasztok. új vagyok itt.mostanában tervezek airbrush pisztolyt venni.alder ad340-et néztem ki.maketthez,képekhez,autóhoz is szeretném használni főleg.a bajom a kompresszorral van.van nagy kompresszorom,autófényezéshez szoktam főleg használni,de utálom a hangját. : )) nézegettem milyen tuti kompikat építettetek,és belelkesültem én is.nagyon tetszik a hűtőgép kompi! 2 kérdésem lenne. mivel az airbrusht most kezdeném,így valószínűleg sokat kellene gyakorolni,ez a hűtőgép kompi bírná a strapát mondjuk 2-3 óra folyamatos használat mellett?ha sokat használnám mekkora tartályt javasolnátok?poroltó legyen,vagy tudok olcsón szerezni obis 24 literes kompresszort,kukás motorral.arra gondoltam,h a 24 literes tartály előnyösebb lenne,mert elvileg kevesebbet menne a kompresszor része. másik kérdésem.autófényezéshez,ez a hűtőgép kompresszor működne mondjuk úgy,hogy 50 literes tartályon 2 db kompresszor?mert szívesebben fényeznék úgy,hogy csöndes a kompresszorom. előre is köszönöm. | |||||
omoroka. | Adatlap | 123875 | 2009. október 4. 19:43 | ![]() | |
Eladó piaci ár alatt, professzionális Jun-Air 6-15 kompresszor. Bővebb infót-képet magánba. | |||||
Ash | Adatlap | 123874 | 2009. október 4. 17:28 | ![]() | |
Rendben. Köszönöm az tanácsot, meg fogom fogadni. Ash | |||||
brinkman | Adatlap | 123873 | 2009. október 3. 19:15 | ![]() | |
A klubban már egy éve hibátlanul működik az amit gaborka ajánlott. A papplaszlo.com-ról vettük, most 26900 FT. | |||||
gaborka | Adatlap | 123872 | 2009. október 3. 17:35 | ![]() | |
Nagyon kicsi a teljesítménye, csak 12L/perc (ez az airbrush levegőigényének az alja), és szerintem tartálya, szűrő/ülepítője sincs. Küszködni fogsz vele. Inkább szánj rá ötezerrel többet és vegyél egy AS-186-ost, pl. az airforceairbrush.hu-n (szerintem természetesen). c[ ] | |||||
Ash | Adatlap | 123871 | 2009. október 3. 17:33 | ![]() | |
Ha valaki tud segíteni, hogy érdemes-e megvenni, köszi! Ash | |||||
Ash | Adatlap | 123870 | 2009. október 3. 17:31 | ![]() | |
Üdv. Valaki látott már ilyet?: www.proxxon.hu/webkepek/27120.jpg Nettó listaár: 33.637 Ft. Típus: MK 240 Jellemző: MK240 Minikompresszor. Kifejezetten festékszórásra ajánlott. Technikai adatok: 220-240V AC 50-60Hz 85W 140 x 120 x 95 mm 12 l/perc teljesítmény, 2,0 bar nyomás Tömeg: 1,3 kg. | |||||
brinkman | Adatlap | 123869 | 2009. október 2. 21:17 | ![]() | |
Hűtőgép olajat keress, vagy egy rossz kompresszorból leengeded az olajat és áttöltöd a jóba. Más olajfajtánál a következő két jelenség fordul elő. Ha hígabb hamar elhordja, ha meg sűrűbb indulásnál képes lefogni a motort. | |||||
Guba | Adatlap | 123868 | 2009. október 2. 18:05 | ![]() | |
Szia pepe Én nála vettem kompresszort, tartály nélkülit, ill. ugyanilyent vett egyik Bolyais társam is. Egyiküknek sem volt semmilyen gondja vele. Ezekkel a kompikkal túl sok gond nem is lehet, mert elég kevés benne az olyan alkatrész ami meghibásodhat. Mindegyiket kipróbálja ő maga is, szétszedi, összerakja, teszteli stb. Ha mész vásárolni, akkor mindenképp vigyél magaddal szórópisztolyt, hogy azzal is kipróbálhasd. Ár tekintetében is nagyon jó vétel. Uezt a kompresszort a Kék kobrában 38 ezerért láttam. üdv Guba | |||||
pepe | Adatlap | 123867 | 2009. október 2. 17:37 | ![]() | |
hello Van valakinek tapasztalata a Pap László által forgalmazott kompresszorokkal? A jó és arossz is érdekel. köszi | |||||
gaborka | Adatlap | 123866 | 2009. október 2. 10:01 | ![]() | |
Értem. Most már van szervízünk is, esetleg jövő héten elhozom és megnézetem a srácokkal, szerintem valami tömítés baja lesz. A póló miatt amúgy is telefonálok majd, ne lógjak tovább, szóval hamarosan jelentkezem. c[ ] | |||||
omoroka. | Adatlap | 123865 | 2009. október 1. 21:05 | ![]() | |
Lebeszélnélek róla. üdv. | |||||
Bebá | Adatlap | 123864 | 2009. október 1. 11:56 | ![]() | |
Köszönöm Gábor igen! A problem a 1795 hsz. alatt. | |||||
gaborka | Adatlap | 123863 | 2009. október 1. 11:12 | ![]() | |
Tudok hozzá gumitappancsot adni, ha kell - mi a kompi baja egyébként? c[ ] | |||||
dasboat | Adatlap | 123862 | 2009. szeptember 30. 23:05 | ![]() | |
Szia Omoroka!Írtad,hogy"kompresszorolaj(hátránya hogy nem lévén sűrű, gyorsan beviszi a rendszerbe aminek több következménye is lehet")Nálunk a cégnél ilyen lehet nagy ipari kompresszorház van ahol a légtechnikai gépekhez kell a levegő akkor meg se próbáljak ilyen olajat tenni pótlásnak? | |||||
Bebá | Adatlap | 123861 | 2009. szeptember 30. 15:40 | ![]() | |
Nem kapcsolt ki mert valahol szökött a termelt levegő. Sajnos nem néztem meg a gázosok által használt spray-vel, hogy hol ereszthet.Hozzá nem értőként belenéztem itt-ott de semmire nem jutottam. Mondták, hogy a nyomás kapcsoló a gond.Nem tudom de ha józan paraszt ésszel gondolkodom, ha nincs nyomás akkor nincs ki-be kapcsolás sem. | |||||
omoroka. | Adatlap | 123860 | 2009. szeptember 30. 15:15 | ![]() | |
Szia! Barkácsárúházakban, kompresszorszaküzletekben kapható kompresszorolajat (hátránya hogy nem lévén sűrű, gyorsan beviszi a rendszerbe aminek több következménye is lehet) Autósboltban, benzinkutaknál kapható motorolajat (a szintetikus is megfelel)ez nehezebben terül szét a rendszerben de a kimeneti levegőt ekkor is ajánlatos szűrni. Igen , a levegőszívó csonkon keresztűl mehet a töltés (álltalában kettő van) és ha pár másodpercre ráindítasz az első dl után, akkor gyorsan be is nyeli az utánpótlást és nem kell kiböjtölni :) üdv. | |||||
multec | Adatlap | 123859 | 2009. szeptember 30. 13:29 | ![]() | |
Üdv.! Milyen jellegü a hiba? | |||||
Bebá | Adatlap | 123858 | 2009. szeptember 30. 09:14 | ![]() | |
dasboat | Adatlap | 123856 | 2009. szeptember 28. 12:58 | ![]() | |
Ui.:amúgy nincs gond a kompimmal lekopogom tökéletesen működik egyetlen hátránya,hogy nincs állandó nyomásom ehhez kell egy nyomás szabályozó reduktor meg egy nagyobb puffer tartály. | |||||
dasboat | Adatlap | 123855 | 2009. szeptember 28. 12:54 | ![]() | |
Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni,hogy hűtőgép kompiba milyen olajat tudok utána tölteni és hova a rendszer szétszedése nélkül én arra gondoltam,hogy a szívó részbe ahol a levegőt szívja fecskendővel az amúgy is bele megy a motorház aljára nem?Amúgy az teljesen természetes,hogy a kompi melegedése közben valamennyi olajat próbál kinyomni a levegővel együtt a kiegyenlítő tartályba,ennek a megakadályozása nagyon egyszerű hosszabb cső felfelé majd lefelé a légtartályba hajlítva amint a nyomáskapcsoló lekapcsol az olaj szépen vissza folyik a gépházba 1.8-bárnál nekem működik a dolog igaz az enyém nagyon gagyi még majd most építek egy sokkal jobbat azon már lesz nyomásszabályozó nedvesség csapdával és visszacsapó szelep is meg egy komolyabb kamion légtartály nem ez a szétvágott "fazék" puffer tartály.Üdv!Peti | |||||
Bubu | Adatlap | 123854 | 2009. szeptember 19. 12:16 | ![]() | |
Ezt akkor inkább vitassuk meg személyesen! | |||||
kogi76 | Adatlap | 123853 | 2009. szeptember 19. 11:23 | ![]() | |
Akkor az már kompresszor+pisztolyba kerül!:) | |||||
Bubu | Adatlap | 123850 | 2009. szeptember 18. 21:31 | ![]() | |
Szevasz Hönö! A poroltóid komplettek?Akkor szerintem a tiedre benevezünk , ha már helyben van! Hogy a mester mennyire szeret csíkozni azt nem tudom ,de most nem lesz egyszerű dolga már kitaláltam egy remek festést + csíkozást!Lehet , hogy így már nem is lesz neki olyan jó buli az a kompresszor!:) | |||||
Bubu | Adatlap | 123849 | 2009. szeptember 18. 21:30 | ![]() | |
Szevasz Hönö! A poroltóid komplettek?Akkor szerintem a tiedre benevezünk , ha már helyben van! Hogy a mester mennyire szeret csíkozni azt nem tudom ,de most nem lesz egyszerű dolga már kitaláltam egy remek festést + csíkozást!Lehet , hogy így már nem is lesz neki olyan jó buli az a kompresszor!:) | |||||
Bubu | Adatlap | 123848 | 2009. szeptember 18. 21:30 | ![]() | |
Szevasz Hönö! A poroltóid komplettek?Akkor szerintem a tiedre benevezünk , ha már helyben van! Hogy a mester mennyire szeret csíkozni azt nem tudom ,de most nem lesz egyszerű dolga már kitaláltam egy remek festést + csíkozást!Lehet , hogy így már nem is lesz neki olyan jó buli az a kompresszor!:) | |||||
Hönö | Adatlap | 123847 | 2009. szeptember 18. 21:07 | ![]() | |
Csá! Nekem is van 2 poroltóm szólj majd rám és jövő héten hazahozom,a Gábor meg úgyis szeret csíkozni.:))) | |||||
Bubu | Adatlap | 123846 | 2009. szeptember 18. 20:47 | ![]() | |
Hali! Köszi a felajánlást még megbeszéljük Gáborral , hogy mi legyen.A Bolyaira sajnos nem megyünk.Amúgy a szerelvényei is megvannak , gondolok itt a biztonsági szelepre és egyebekre? Üdv:Bubu | |||||
Mortyi | Adatlap | 123845 | 2009. szeptember 18. 16:59 | ![]() | |
Bubu! Akkor ha kell majd írj:) a szebbiket elteszem nektek :)) Amúgy a posta 930 Ft. 20 kg-ig a standard csomag abba csak belefér, vagy esetleg ha jösz, jöttök a Bolyain valoszínű ott leszek felviszem kocsival. Üdv Mortyi | |||||
Bubu | Adatlap | 123844 | 2009. szeptember 18. 16:05 | ![]() | |
Szia Mortyi! Nem szeretnék üzletszerűen kompresszorokat fabrikálni:), de Kogi barátomnak természetesen készítek egyet (ő meg becsíkozza a Pannóniámat remélem), ha neki nincs akkor lehet, hogy igényt tartunk az egyik tartályra de szerintem csak postán tudnánk megoldani ami viszont nagyon drága a súlya miatt! Kösz és üdv:Bubu | |||||
Mortyi | Adatlap | 123843 | 2009. szeptember 18. 15:37 | ![]() | |
Bubu! Látom beindul a kompresszor biznisz, ha kell fel tudok ajánlani két tűzoltó tartályt az egyik ráadásul már teljessen fémtiszta :) Ha más valakit érdekel és Szeged közeli ingyen elvihető! Mortyi | |||||
Bubu | Adatlap | 123842 | 2009. szeptember 18. 13:59 | ![]() | |
Szevasz Gábor! Megdumálhatjuk , de nem lesz olcsó!:) :) :) Bubu | |||||
kogi76 | Adatlap | 123841 | 2009. szeptember 18. 13:34 | ![]() | |
Szia Zotya! A kompresszor tök jó lett,erősen gondolkodom,hogy nekem is kéne csinálnod! Üdv! | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 123840 | 2009. szeptember 17. 21:18 | ![]() | |
A kimenőt is bele kell lógatni mert így a tartály falán nem tud a víz belekúszni a csőbe. | |||||
Bubu | Adatlap | 123839 | 2009. szeptember 17. 21:15 | ![]() | |
A nyomócső amin betáplálja a tartályt gyárilag belelóg vagy 10cm-ert és pont a tartály alsó falára csapatja ki a párát!Gondolom valamikor így ért bele a porba. Üdv:Bubu | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 123838 | 2009. szeptember 17. 21:02 | ![]() | |
Jah :) Ez nem helyettesíti a páramentesítőt de lényegesen lehet csökkenteni a levegő víztartalmát. | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 123837 | 2009. szeptember 17. 20:59 | ![]() | |
A tartályban lecsapódó párát úgy is ki lehet küszöbölni hogy a kiáramló levegő csonkjánál lévő csövet bele kell engedni a tartályba jó néhány centimétert. | |||||
Bubu | Adatlap | 123836 | 2009. szeptember 17. 20:57 | ![]() | |
Szia Csabee! Köszönöm, páraleválasztó reduktor van hozzá csak lemaradt a fényképről a gyorscsatira lehet felnyomni! | |||||
Csabee | Adatlap | 123835 | 2009. szeptember 17. 20:51 | ![]() | |
Szia Bubu! Nagyon fain a kompresszorod! A motor átalakítása engem is megfogott, mert van több motorom is ami nem működik túl jól, de a te megoldásoddal lehet én is megpróbálkozom. Egy tanácsot azért adnék, mivel már én is építettem kompresszorokat. Ha azt akarod, hogy a festésed is jól működjön, a tartály és a gyorscsatlakozó közé tegyél egy páraleválasztós nyomásszabályzót, mert így csak akkora nyomással tudsz festeni amekkora éppen a tartályban van, a szórópisztolyokhoz viszont csak 0,7-1,5 bár nyomás az optimális. A túl magas nyomás rontja a festés minőségét, illetve a tartályban kicsapódó vízpára ha belekerül a szórópisztolyba szintén bosszúságot okoz. Üdv: Csabee | |||||
Bubu | Adatlap | 123834 | 2009. szeptember 17. 19:38 | ![]() | |
Szia Mortyi! Az átalakítás lényegét a 06-07-es képeken láthatod , ott található a szívócsatorna amibe belefúrtam és egy rézcsövet ragasztottam ami a házon kívülről kapja a friss levegőt.Az eredeti szívórészt ami a képeken nem látszik ledugóztam így nem tud a motortérből szívni csak a szabadból! Ezáltal ki van küszöbölve , hogy olaj és olajgőz kerüljön a tartályba.A tetőt nem lett volna muszáj plexiből készíteni csak volt kéznél és gondoltam jópofa lesz, hogy belelátni üzem közben.Ha bármi kérdésed van nyugodtan írhatsz privátban is! Üdv:Bubu |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |