<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
omoroka. | Adatlap | 123783 | 2009. augusztus 21. 12:43 | ![]() | |
Volt ilyen gépem de rögtön átépítettem. Kapott egy visszacsapószelepet és egy nyomáskapcsolót. Sajnos ez a gép folyamatos működésű és így a motor igénybevétele is nagyobb. sajnos a motorház tülzott felmelegedésekor kikapcsol a hőreléje és várni kell még lehül. Mivel igen kicsi kiegyenlítőtartálya van lényegében az állítható(!) biztonsági szelepe is folyamatosan lefúj. Agyament konstrukciós megoldás. Bár az én átalakításom jól sikerült, ennél a típusnál egy + légtartály csatlakoztatása az igazi végleges megoldás. Több ilyen átépítést láttam német honlapon. Ezen a típuson is van üvegharangos nyomásszabályozó de mivel kicsi a légtartálya a kompresszorolajat gyorsan beviszi a rendszerbe és az eredményt nyilván ismered már. Az olajat magad is ki tudod cserélni(ha a szintjelző szerint nem elégséges) mert egy pánt oldása után a motor teteje levehető. Előnyösebb autó motorolajjal (2,5-3 dl)feltölteni mert azt nehezebben viszi a légrendszerbe! Egy nagyon jópofa de folyamatos nagyobb volumenű munkákra teljesen alkalmatlan konstrukció és irreálisan drágán forgalmazzák! Ha van még kérdésed szívesen válaszolok. üdv. Előzmény: (123782) zoli_78 2009. augusztus 20. 21:16 | |||||
zoli_78 | Adatlap | 123782 | 2009. augusztus 20. 21:16 | ![]() | |
Azt hiszem az az, a gyári azonosító szerint 1990-es gyártású... | |||||
omoroka. | Adatlap | 123781 | 2009. augusztus 20. 20:00 | ![]() | |
Csak nem REWELL OMEGA? Ez aminek a fogantyúja maga a kiegyenlítőtartály. | |||||
omoroka. | Adatlap | 123780 | 2009. augusztus 20. 19:57 | ![]() | |
Menj fel a netre és a "visszacsapó szelepet"-et üsd be a keresőbe! A kétutas verziót arról ismered meg hogy 3 csatlakozási lehetőség van rajta. Van amikor az egyutas rugós verziók is visítanak. A rugó nélkülieknél eddig még nem tapasztaltam. | |||||
zoli_78 | Adatlap | 123779 | 2009. augusztus 20. 19:53 | ![]() | |
Szia! egy elég öreg revell kompim van, vhogy olaj szivárog a kiegyenlítő tartályba és azon át a pisztolyba... Z | |||||
omoroka. | Adatlap | 123778 | 2009. augusztus 20. 19:53 | ![]() | |
A hűtőből kinyert átlagos motorokon (nem mindíg) megtalálod a töltőelegy mennyiséget. Ha megbontod a rendszert, előszőr a gáznemű összetevő távozik (ezt lehetőleg ne szívd be) majd marad az olaj. Ha ezt kiöntötted akkor kb.2,5 - 3 dl olajat kell utántölteni. Ha ezek után bekapcsolva 20mp elteltével is forró az indítórelé akkor mehet a kukába. Az új tipusú relék már tartalmazzák a hőkioldót ami a motorház hőfokát kontrollálja. (a régebbi motoroknál külön egységként egy hengeres bakelit pogácsában mechanikusan van a motorra rögzítve) | |||||
borisz | Adatlap | 123777 | 2009. augusztus 20. 19:44 | ![]() | |
omoroka. | Adatlap | 123776 | 2009. augusztus 20. 19:39 | ![]() | |
Van kétutas visszacsapószelep rajta? Az alakít ilyet ha rugós. | |||||
omoroka. | Adatlap | 123775 | 2009. augusztus 20. 19:37 | ![]() | |
omoroka. | Adatlap | 123774 | 2009. augusztus 20. 19:35 | ![]() | |
Hello Fóka! Bogarássz a neten! Motorhibás kompit is megvehetsz mert úgy is át kell építeni csendesre (a hűtőgépmotorral szerelt csak 35-47 dB lessz így garantáltan "környezetbarát" :)) Ha megakadsz, írj magánba! üdv. | |||||
Fóka | Adatlap | 123773 | 2009. augusztus 19. 22:22 | ![]() | |
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és információkat, marad a barkácsolás... | |||||
SzaTi | Adatlap | 123772 | 2009. augusztus 19. 20:46 | ![]() | |
Ha barkácsolásra adnád a fejed, talán egy kis segítséget nyújt a következő link.makettinfo.hu/index.php | |||||
juge75 | Adatlap | 123771 | 2009. augusztus 19. 16:31 | ![]() | |
Tápláláshoz igen, közösségi élethez nem. | |||||
Muzzy | Adatlap | 123770 | 2009. augusztus 19. 13:35 | ![]() | |
Losi! Makettversenyeken lehet venni kompresszorokat is, ami kifejezeten makettezésre jó. A Barkácsbolti kompresszort én sem javasolnám, szerintem Kati kizavarna vele otthonól! - a szomszédokról nem is beszélve, amikor éjfélkor traktorzúgással beindul a kompi:) Ha kell, van hűtökömpresszorm még egy, de ehhez meg kell oldani a tartályt és a nyomásszabályozást. Viszont a jól bevált Aerográfhoz még mindíg tökéletes. Muzzy | |||||
juge75 | Adatlap | 123769 | 2009. augusztus 19. 13:01 | ![]() | |
Lehet, kicsit kopott a belső mechanika, az elhasználódott olaj miatt. | |||||
Fóka | Adatlap | 123768 | 2009. augusztus 19. 10:45 | ![]() | |
Ó, hát az sok... Zárt helyen, sorház padlásán gondolom, nem is igazán lenne bevethető :-/ Akkor asszem marad a házi barkácsolás... | |||||
Ákos | Adatlap | 123767 | 2009. augusztus 19. 10:14 | ![]() | |
24 literes a tartálya. Ajánlom mellé a fülvédőt, mint kötelező tartozékot. 95-100 db a zajszintje. | |||||
Fóka | Adatlap | 123766 | 2009. augusztus 19. 10:06 | ![]() | |
Közben visszaolvastam itt a hozzászólásokat, és látom, hogy megfelelne. | |||||
Fóka | Adatlap | 123765 | 2009. augusztus 19. 09:30 | ![]() | |
Kedves hozzáértők! Egy kompresszor az alábbi paraméterek alapján vajon megfelelne szórópisztoly táplálásához? Hobby kompresszor - 24L 8bar Ennyi, amit írtak róla, azt sem tudom, mi lehet az a "24L". Talán liter? Köszönöm, Fóka | |||||
Zoli_78 | Adatlap | 123764 | 2009. augusztus 18. 13:24 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna esetleg valaki ajánlani nekem egy szakit pesten, aki ért az olajos kompresszorok javításához? köszi Zoli | |||||
borisz | Adatlap | 123763 | 2009. augusztus 18. 13:14 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 123762 | 2009. augusztus 18. 12:33 | ![]() | |
Sziasztok! Talán emlékeztek, pár napja írtam, hogy visít a kompresszorom. Ma kiengedtük az olajat belőle, leengedtük a légtartályt is. Először csak szép lassan töltögettük be, időnként megpróbáltuk bekapcsolni, sírt, meg köpködött rendesen, inkább kikapcsoltuk. Töltögettem még bele, ahogy nyelte, aztán próbaképp megin bekapcsoltam. Sokkal csendesebb volt, közben töltöttem az olajat, szívta szépen, halkult is, majd elérte az eredeti kompresszor hangot. Aztán mit ad Isten újra meghallottam a fülsüketítő zajt. Azóta próbálgattam a gépet, mielőtt a nyomás elérné a 4BAR-t elkezd visítani. A képeken az látszik, ami kijött belőle. | |||||
hlaca | Adatlap | 123761 | 2009. augusztus 3. 11:37 | ![]() | |
Szia Köszi a segítséget, de közben már megoldódott a dolog (egyébként úgy van ahogy leírtad)!Mégegyszer köszi! | |||||
epi85 | Adatlap | 123760 | 2009. július 28. 13:00 | ![]() | |
Szia hlaca! Már régen voltak a pneus tanulmányaim de a következőeket tudom segíteni ha segít valamit. 1. ez az álláskapcsolója.Itt ahogy kapja a jelet az szerint dönti el hogy a szelep nyitott vagy zárt helyzetben van. 2. Nyitott kimeneti állás 3. Zárt kimeneti állás 4. Földelés Remélem tudttam valamiben segíteni. Üdv.:Peti | |||||
hlaca | Adatlap | 123759 | 2009. július 16. 19:50 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna valaki segíteni egy Festo PEV-1/4-B nyomáskapcsoló elektromos bekötésében? 4 csatlakozóhely van rajta:1 Switching voltage 2 Open output 3 Close output 4 Earthing Az lenne a kérdésem, hogy mit hova kell kötni rajta? Köszönöm! | |||||
RenaultGábor | Adatlap | 123758 | 2009. július 15. 23:01 | ![]() | |
Igen én is gondoltam erre pedig van benne olaj de akkor sztem kellene még bele mert mikor kibontottam a hűtőből elég sok olaj kijött.megprobálom feltölteni és ha utánna is ilyen lesz akkor relécsere . Kössz a választ! | |||||
Ákos | Adatlap | 123757 | 2009. július 15. 22:55 | ![]() | |
Kicserélheted a relét is, ha kapsz ugyanolyat, nem lesz olcsó. De valószínű azért melegszik a relé, mert szárazon járatva a motor sokkal több áramot vesz fel, mint kellene. | |||||
RenaultGábor | Adatlap | 123756 | 2009. július 15. 22:41 | ![]() | |
De nem maga a fém test melegszik fel hanem csak a motorrelé | |||||
Ákos | Adatlap | 123755 | 2009. július 15. 22:24 | ![]() | |
Szerintem szerezz be másik kompresszort, ebből már nem lesz használható. | |||||
RenaultGábor | Adatlap | 123754 | 2009. július 15. 21:45 | ![]() | |
Heloo! Itt van nekem a probléma mert kb 20 másodpercig jár és szerintem ezalatt nem szabadna ilyet csinálnia.Olvasgattam vissza a fórumot hogy hogy működik ez a relés cucc benne ami végül is reálisnak tűnik csak ez a 20másodperc allatt melegedés kicsit furcsa nekem Kössz a választ azért | |||||
Laac | Adatlap | 123753 | 2009. július 15. 21:12 | ![]() | |
Szia! Én nem vagyok kompresszorszakértő, de a problémáddal találkoztam. A hűtőgép kompresszort hűti az a gáz ami a hideget okozza. (Át megy rajta a hideg gáz.) Mi, te amikor kivesszük a gépből akkor hiányzik szegény kompresszornak a hideg gáz. Ezért melegszik. Vannak áthidaló megoldások aminek a lényege, hogy csak kevés ideig járjon, ne melegedjen túl. Üdv: Laac | |||||
RenaultGábor | Adatlap | 123752 | 2009. július 15. 18:52 | ![]() | |
hello mindekinek! van egy hűtőgép kompresszorom és szeretnék csinálni egy makettező kompit belöle de egy problémám van hogy mikor lekapcsolom a kompresszort utánna nemtudom visszakapcsolni csak párperc állás után és a motorrelé forróra melegszik fel.helyes ez?kössz a segítséget! | |||||
Bebá | Adatlap | 123751 | 2009. június 30. 20:24 | ![]() | |
Lehetséges, hogy az elfolyt olaj a probléma. A harmadik /nem szívó nem nyomó/ csonkon kéne olajat bejuttatni de ez lehet, hogy nálad levan zárva,dugózva. Három kivezetésnek kéne lenni.Én kifejezetten szervízben vásárolt kompi.olajt nyomtam be fecskendővel. | |||||
novakgabor | Adatlap | 123750 | 2009. június 30. 07:22 | ![]() | |
Helló ! Honnan lehet tudni egy hűtőgép kompresszorról hogy szomjas ? 3-4 éve használtam egy saját építésű berendezést, amit most hogy felvettem a helyéről azt tapasztaltam hogy jelentős olajtócsa állt alatta. Lehet hogy ez a veszteség okozott működési problémákat nálam - esetleg az is menthető ? És ha kell tölteni akkor melyik nyíláson lehet bejuttatni a szívón vagy a nyomón ? Köszi ! | |||||
Sdave | Adatlap | 123749 | 2009. május 31. 19:14 | ![]() | |
szia! én régen próbálkoztam hasonló kategóriás kompikkal: semmit se ér! emellett még iszonyat hangjuk is van ! D | |||||
omoroka. | Adatlap | 123748 | 2009. május 30. 21:19 | ![]() | |
Szia! 28.000.- | |||||
Teuton | Adatlap | 123747 | 2009. május 29. 20:46 | ![]() | |
Szia Omoroka! Mennyi lenne az ára a kompresszornak? | |||||
omoroka. | Adatlap | 123746 | 2009. május 29. 19:50 | ![]() | |
Eladó mobil,24l-es makettező kompresszor. Csendes üzemű, elsősorban makettezésre tervezett hűtőgépmotoros kompresszor. A készülék csendes üzemelése miatt kiváló társasházakban ill. csendes környezetet igénylők közelében történő használatra is. Alapfelszereltségében kiegyenlítőtartályt, nyomáskapcsolót(differenciálállítási lehetőséggel), lefújó biztonsági szelepet, betápcső légtelenítőt, tartálynyomást kontroláló manométert tartalmaz. Felszereltségében bővíthető nyomásszabályozóval(manométeres változat is) és üvegharangos vízleválasztóval. A készülék motorja biztonsági hőrelével van ellátva így a motor esetleges túlmelegedése esetén annak működése leáll. képek: http://kepfeltoltes.hu/090529/IM000617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090529/IM000608_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090529/IM000606_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
Muszklimester | Adatlap | 123745 | 2009. május 29. 19:08 | ![]() | |
Hello, szeintem nézd meg a www pont airforceairbrush.hu-n, egész jó áraik vannak. üdv | |||||
Bálint | Adatlap | 123744 | 2009. május 29. 17:43 | ![]() | |
sziasztok! Tudja valaki annak a honlapnak a címét, ahol olcsó kompresszort lehet venni? | |||||
Jozsi | Adatlap | 123743 | 2009. május 7. 21:50 | ![]() | |
Sziasztok! Vlevi-nek igaza van. Mindenben. Csak ne száraz kompit vegyél, hanem olajosat. A száraz nem életképes. Az olajosnál, ha lesz olajgőz, az ilyen kicsi levegő elvételnél amit egy festő pisztoly csinál az leül a tartályban. Ezt tudod ellenőrizni a nívo pálcán keresztül (fogy az olaj a forgattyús házból). Üdv:Jozsi | |||||
tomek | Adatlap | 123742 | 2009. május 7. 08:00 | ![]() | |
Hát ezt miért ide rakta? Pedig nem ide irtam? | |||||
tomek | Adatlap | 123741 | 2009. május 7. 07:59 | ![]() | |
Üdv. Én komáromi vagyok és a monostori erődben a leirt járművek csak ideiglenesen voltak kiállítva. Állandóan csak a t-55 és az aknásznaszad van legalábbis én igy tudom. | |||||
vlevi | Adatlap | 123740 | 2009. május 6. 22:57 | ![]() | |
"csak 1 jó fülvédő kell:D" Csak amikor bekapcsol, akkor olyan szívroham közeli élményt tud okozni. Én így terítettem be majdnem a fél szobát festékkel, pedig a makettező kompresszor hangja össze sem hasonlítható ezekkel. Ezért én most úgy használom, hogy amikor lekapcsol, akkor ki is kapcsolom, és addíg úgymarad, amíg a nyomásszabályzónál mért nyomás el nem kezd csökkenni. Akkor visszakapcsolom, akkor már nem zavar a hangja. Csak amikor belemélyedek a makett forgatásába, és a festés hibáinak vizslatásába, olyankor rosszul esik egy GRRR! :D | |||||
Geriqe94 | Adatlap | 123739 | 2009. május 6. 18:25 | ![]() | |
Köszönöm a segítséged, kertes házunk van, szóval a hang nem nagyon nagy gond, csak 1 jó fülvédő kell:D a közelben (a suli és a házunk közt valahol) van 1 légtechnikai bolt kompresszorokat, és egyéb kiegészítőket árusítanak, ott majd körülnézek , keresek valami hasonló ketyerét:D | |||||
vlevi | Adatlap | 123738 | 2009. május 6. 18:21 | ![]() | |
Ezeken ugyanis már tényleg be tudod állítani a szükséges nyomást, és azt stabilan tudja szolgáltatni. Viszont a hangjuk csak szabadtéren elviselhető. | |||||
vlevi | Adatlap | 123737 | 2009. május 6. 18:20 | ![]() | |
Akkor már inkább valami ilyet. Nem pont ezt, csak valami hasonlót. www.vatera.hu/einhell_kompresszor_szaraz_elado_146094471.html Ennél már csak a hang, és a pára lehet kérdéses. Előbbin úgy lehet segíteni, hogy kikapcsolod, miután feltöltötte a tartályt, a 24L 8bar nyomáson sokáig elég, páraleválasztót pedig azthiszem (bár ebben nem vagyok szakértő) utólag is lehet rárakni. Bár a tartályból sokkal kisebb az esélye a pára fröcskölésnek. | |||||
Geriqe94 | Adatlap | 123736 | 2009. május 6. 18:17 | ![]() | |
Köszi a választ | |||||
vlevi | Adatlap | 123735 | 2009. május 6. 18:15 | ![]() | |
Hááát... Nem valószínű. Még ha a szükséges levegő mennyiséget szállítani is tudja (a nagyobbra valami 35L/perc van írva, a Triplex pisztolyomhoz pedig talán 9-10L/perc kell), de szerintem ezek a kompresszorok közel sem egyenletesen szállítják a levegőt, hanem erőteljesen lüktetnek. Egy alsótartályos pisztolyhoz pedig lényegesen több levegő kell. Azonkívül az is nagyon kérdéses, hogy mennyi pára csapódik ki abból a levegőből, amit ez a kompi fúj. Gumimatracnál nem lényeges, de festés közben csak az állandó idegbaj lenne, ha nem tudsz vele dolgozni, mert köpköd. Egyébként meg drága, szupermarketek 2-3 ezresért szoktak ilyen kompikat árulni. Cserébe azok se jobbak :( | |||||
Geriqe94 | Adatlap | 123734 | 2009. május 6. 17:26 | ![]() | |
www.vatera.hu/autos_kompresszor_0_ft_posta_147090208.html
www.vatera.hu/kompresszor_12v_os_heavy_duty_146969386.html www.vatera.hu/12v_os_kompresszor_lampaval_146847105.html Üdv még ezeket találtam Szerintetek lehet ezeket makettezésre használni, vagy ez túl szép h igaz legyen? Előre is köszi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |