/ Fórumok /

Szimulátorok

Hogyan"szerezzün" olcsón prgramokat?
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38.
Badgo 126951 2011. március 31. 08:46
Válasz erre
Sziasztok...!

Rise of flightel játszik valaki? tenap vettem meg.
(illetve Mount and Blade: warbandal?)

Üdv,

robi
vlevi 126950 2011. március 1. 19:33
Válasz erre
"Furcsán hangozhat, de valóságban a szupeszonikus repülési profilban a régebbi gépek verik sok szempontból a"
Múltkor volt valamelyik TV adón valami műsor (most elég konkrét voltam, igaz? :) ), ahol szó volt róla, hogy pl. Vietnamban nagyjából 0 órát repültek hangsebesség felett. El is hiszem, ha elképzelek egy Phantomot, megpakolva 2-4 rakétával, 2 póttartállyal, és a maradék helyen Mk84-es bombák :D
Szép dolog a Mach 2, de gyakorlatban sehol sem használható. Az F-22 fel tud menni tartósan 1.4-1.5 köré, de más egyelőre nem nagyon.
molnibalage 126949 2011. március 1. 10:39
Válasz erre
Milyen sebességet ír ki egyáltalán a Lock On? Hol nézted? Mert van CAS, TAS, IAS és földhöz viszonyított sebesség és még a Mach szám is egyfajta jelzés.

Bőven el lehet érni az elméleti max. közeli sebességet. Az alábbi két feltétel kell.

1. Minimális vagy semmilyen fegyverzet.
2. 10-12 km-es magasság.

Igen, full utánégetőn felgyorsulva M2.0 tájára és tartva ezt a sebességet pár perc alatt elfogy a keró. A valóság is ez.

Furcsán hangozhat, de valóságban a szupeszonikus repülési profilban a régebbi gépek verik sok szempontból a maiakat. Azok a transszónikus tartományra és manőverező légiharcra lettek kihegyezve, nem szuperszonikus elfogásra.
Pimpa 126948 2011. január 31. 15:51
Válasz erre
Tudtok valamit Ivan Jurcaga altal keszuloben levo Mig-21MF-rol? Az F-13 nagyon jol sikerult. A youtube-on van ket video is az uj MF-rol, de semmilyen mas infot nem talaltam rola.
Kuolema 126947 2011. január 31. 15:24
Válasz erre
www.simviation.com/simviation/index.phpNézz körül itt! A gépeket biztos megtalálod, csak nem biztos, hogy magyar a festésük. Lehet, hogy külön kell majd leszedni/csinálni.
lajosmolnar 126946 2011. január 30. 23:32
Válasz erre
Sziasztok!

Az FSX-hez a Hungarian Air Force gépeit honnan lehet letölteni.

Köszönöm a segítségeket!
P.Gergely 126945 2011. január 30. 17:37
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy IL2-be hiperlobby-n hogy lehet hostolni úgy, hogy bárki beléphessen mellém?
Grande 126944 2011. január 18. 21:04
Válasz erre
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover - Announcement Trailer
www.youtube.com/watch

Márciusban érkezik
vlevi 126943 2011. január 16. 09:32
Válasz erre
A vadászgépek végsebessége egy elég elméleti szám. Egyik dolog az, hogy teljesen csupasz konfigurációban mérik, még a pilonok sincsenek fennt, mert azok is hatalmas légellenállást produkálnak. Másrészt szerintem nem km/h-ban mérik, hanem Mach számban, tehát a hangsebességhez viszonyítva. Ez pedig a levegő sűrűségéhez képest változik. Ezt a számot aztán mindenki úgy számolja át km/h-ba, ahogy akarja.
zoli1989 126942 2011. január 15. 23:20
Válasz erre
sdsdaf 126941 2011. január 15. 22:56
Válasz erre
Jah, igen meg annyit hogy megkonnyitsem a kesobbiekben a dolgod: "Print screen" gombot ha megnyomod az f12 gomb mellett, akkor a jatek mappajaban lathatod azt amit az adott pillanatban "lefotoztal".
Kuolema 126940 2011. január 15. 22:17
Válasz erre
A valóságban azért elég sok minden befolyásolja egy repülőgép végsebességét (levegő sűrűsége, hőmérséklet, üzemagyag minősége), nem kell a technikai adatokat szentírásként kezelni. A 2500 km/h-s sebesség meg inkább a sárkányszerkezet terhelhetőségére vonatkozik, efölött már olyan erős vibrációk léphetnek fel, amik jelentősen károsíthatják a repülőgép vázszerkezetét. És persze az is benne van a dologban, hogy én még nem találkoztam olyan repülőszimulátorral, ami teljesen élethűen, minden befolyásoló tényezőt figyelembe véve modellezte volna a repülést és a repülőgépet. A Lock On meg ráadásul egy elég régi program, próbálj csak leszállni ott, ahol nincs út: ahelyett, hogy kitörne, és a gép alá fordulna a futómű, egyszerűen "elsüllyed" a talajban, aztán felrobbansz. Vagy próbálj ki egy farirányú visszacsúszást a 29-essel, meg fogsz lepődni a gép mozgásán :)
zoli1989 126939 2011. január 15. 20:41
Válasz erre
Amúgy amit írtam, hogy 2300 körül volt a 29-es (picit felette), az már tényleg nagyon a vége. Papíron 2400-2500 közötti végsebességet írnak a típusra.
zoli1989 126938 2011. január 15. 20:35
Válasz erre
Hát azért ezek a gépek szerintem a valóságban sem pöccre vágják a végsebességüket..
Najó MiG-25 és SR-71 az kivétel :)
sdsdaf 126937 2011. január 15. 19:39
Válasz erre
Hat meg mindig nem poccre vagja, de akkor ezek szerint ezt jelenti a max... Vegul is nem utazo sebesseg. De a szamitogep valahogy meg mindig gyorsabb kezdosebesseggel bir lerakni.
zoli1989 126936 2011. január 15. 18:07
Válasz erre
_IGP0967
_IGP0967
_IGP0968
_IGP0968
_IGP0969
_IGP0969

Hát, szerintem valamit elrontasz talán :) Vagy milyen verzójú Lock-on-od van ?

Én most kipróbáltam MiG-29S-el. Földről szálltam fel, 3 póttartállyal. Kb. 8500m-ig emelkedtem és 1400 km/h-ig gyorsítottam a tartályokkal, akkor oldottam őket. Utána nagyon minimális süllyedés mellett a képen látható sebességet értem el. Ezután még lejjebb nyomtam az orrát kb. 4500m-ig süllyedt és 2300km/h körüli sebességet ért el. Utána meg mondtam irány felfelé :)
sdsdaf 126935 2011. január 15. 17:38
Válasz erre
Miert van az hogy a lock-onba csak max 1500 km/hra tudok felgyorsulni? Gondolok itt a mig29, su27,su33, F15re. Meg ha nagyon magasan vagyok akkor is csak 2000 km/ht kozelitem meg (es akkor mar alig van uzemanyagom). Holott ezeknek gepeknek 2500 km/hval kellene repeszteniuk! A su 33 meg alig akarja elerni a hangsebesseget... Valami gombot meg meg kell nyomni? A "map" en betudom allitani hogy 2500 korul mennyek. De ahogy elinditom a jatekot leesik a sebessegem ugyanugy 2100 km/h ra. Fel tud valaki vilagositani ezugyben?
mercure47 126934 2011. január 9. 13:05
Válasz erre
Köszönöm!
kuolema 126932 2011. január 8. 22:55
Válasz erre
kuolema 126931 2011. január 8. 22:54
Válasz erre
Ctrl+E :)
sdsdaf 126930 2011. január 8. 22:54
Válasz erre
Ha jol emlekszem a ctrl+e vagy ctrl+c, de csak ha lassabban megy a gep.
mercure47 126928 2011. január 8. 22:42
Válasz erre
Sziasztok! az IL-2 1946 ban kilehet a gép ből ugrani? ha igen hogy?

mercure47
Kuolema 126927 2011. január 1. 20:59
Válasz erre
Szia!
Na, akkor leírom, hogy mi az én taktikám az első pályán:
-Először is: felszállok, nagyjából 170 fokos éles bal forduló a 29-esek felé, teljes gázzal, utáégetővel repülök feléjük.
-Nagyjából a város fölött érem utol őket, befordulok az irányukba, csatlakozom a kötelékhez. Gyorsabb vagyok, mint ők, utánégetővel hangsebesség fölött repülök, hamar otthagyom őket, de csak annyira, hogy hátulról tudjanak fedezni.
-Átállok légiharc-üzemmódra, és kiválasztom a p-27 rakétát (azt, amelyikből kettő van, a HUD kiírja)
-Ahogy megjelennek az F-4esek, őket veszem célba, de közben figyelem a tőlük egyel balra lévő F-16ost. Az lesz az első áldozat.
-A föld fölött pár méterre repülök, ezzel valamennyire meg lehet zavarni az ellenfél radarját, így az F-16os nem engem, hanem a mögöttem lévőket fogja támadni.
-Amint kilövi az AIM-120ast, rögtön célba veszem, és rögzítem célpontként. Nem baj, ha még messze van, lényeg, hogy be legyen mérve, mert akkor a védekezésre fog koncentrálni. Amint 9-10 kilóméterre csökken a táv, tüzet nyitok (ez már egy elég hatékony lőtávolság). Ha szerencsém van, elkapja, ha nem, akkor p-73-assal nyitok tüzet, közelről hatékonyabb.
-Amint megvan az F-16os, éles jobbos fordulóval rápördülök az F-4-esekre. A jobb oldali kötelékre támadok, az van közelebb. Itt fontos az időzítés, meg kell várni, amíg a Migek tüzet nyitnak. Nem érdemes egyedül támadni, az AIM-okat nehéz lerázni, ha közel vannak. Amint leszedtem a géppárt, nagy ívben >JOBBRA< leborítok. A másik F-4 kötelék tőlem balra van, ezért fontos a jobb kanyar. Volt már, hogy nem figyeltem, balra rájuk fordultam, és egyenesen a képembe zúdították a rakétáikat, szóval vigyázni kell velük.
-Szóval jobbról rájuk fordulok, mire befogom a Phantomokat, már többen is támadják őket, ha szerencsém van, nekem már nincs is dolgom velük.
-Ha ezek megvannak, egy-két F-16os még kóvályoghat a víz fölött, de általában a többiek addigra leszedik őket.
Szóval ez az én taktikám, nekem bevált, persze nem 100%-os terv, de általában működik :) Sok sikert! :)
sdsdaf 126926 2010. december 21. 14:49
Válasz erre
Mar megoldottam :P utananeztem a raketatipusoknak! :D tul vok a nehezen mar csak egy F 4es van, hatra.
zoli1989 126925 2010. december 21. 14:07
Válasz erre
Kipróbáltam (elég sok kihagyás után), nekem 3-adjára sikerült. Többi géppel rádióztál hogy támadják is az ellenséges egységeket ?
MrChef 126924 2010. december 21. 11:42
Válasz erre
A Wings of Prey most csak 13 Euró a Steam-en! én ma megveszem!
ha valaki közületek is, szóljatok, és mehet az online dogfight...:-)
molnibalage 126923 2010. december 15. 18:12
Válasz erre
Üdv a való világban. A félaktív radaros Szu-27 AMRAAM-os F-16 ellen ennyit tud. Nehéz a siker. Nagyon nehéz. Ha azok megvannak még akkor is ott vannak a F-4E gépek.

Kb. 4 éve Loncizatm utoljára, de elvben ez az első misszió.
gumikacsa 126922 2010. december 13. 23:40
Válasz erre
Sziasztok!

Remélem, nem baj, hogy az itt eddig bemutatott játékoktól kicsit eltérő játékot mutatok. A játék még készül, szinte teljes mértékben modolható lesz. És azt hiszem elmondható lesz róla, hogy szimulátor.

www.youtube.com/watch
sdsdaf 126921 2010. december 8. 17:55
Válasz erre
A Lock on-ba az elso Szu 27 es campaign-t hogy lehet vegig vinni? Mindig egybol lelonek. 5x re kezdem el es en max 1 et tudok leloni. Nincs a szu 27 esnek vmilyen zavaroja amivel nem tudnak bemerni mar 20 km-rol?
bat 126920 2010. december 7. 18:42
Válasz erre
sziasztok,

az Il2 (pc-re) hol tart most?
sdsdaf 126919 2010. december 7. 18:25
Válasz erre
Nektek elofordult mar, hogy a Lock-onba hirtelen szunni nem akaro, idegesito "recseges" jott be a jatek kozben? Mit lehet ezzel csinalni?
molnibalage 126918 2010. november 13. 11:55
Válasz erre
Kijött az FreeFalcon 5.5.3
molnibalage 126917 2010. november 3. 15:36
Válasz erre
outerra.blogspot.com/

Reméljük, hogy egyszer ebből lesz valami szimulátor is vagy bármi más. Ilyen még nem láttam. Ez valami eszméletlen...
f2d 126916 2010. október 30. 12:56
Válasz erre
f2d 126911 2010. október 29. 19:47
Válasz erre
Tegnap kaptam az egyik ismerősömtől. Nekem kimondottan tetszik.

www.wrcthegame.com/EN-us/
molnibalage 126910 2010. október 27. 16:00
Válasz erre
A Locnic hivatalos játék és nem garázsmodderek kalapálják. A multiplayer stabiliása emiatt meg van. A bajnokságon tudommal csak gépágyús légiharc van. Annak modelezzése meg fényévekkel jobb a lonciban és a repmodell miatt a pilóták skillje sokkal jobban ki jön.

Egyébként ez sem pontos, mert a Lowland Tiger Meet rendezvényen Falcon 4.0 AF bajnoksági is van...
sulyid 126909 2010. október 27. 15:54
Válasz erre
Ja és azért pont a te segítségedet kértem mert te értesz a légi ügyekhez és vágod hogy milyen szituba hogy alakulnának a dolgok:)
sulyid 126908 2010. október 27. 15:53
Válasz erre
Amúgy nem véletlenül használják szerintem a Lock On-t a virtuális repnapokon és nem a falcon-t pl:)
sulyid 126907 2010. október 26. 21:10
Válasz erre
Érdekes... Nekem alapból kenyerem a történet írás de most 1 hiteles sztorit akarok mellé melynek van valóságmagja.
molnibalage 126906 2010. október 26. 20:43
Válasz erre
Nem kenyerem az ilyesmi. Én repülök és nem Tom Clancy könyveket írok.
sulyid 126905 2010. október 26. 19:22
Válasz erre
Tudod én jelenleg arra várok hogy segítsél nekem kitalálni 1 hihető sztorit.
molnibalage 126904 2010. október 26. 19:21
Válasz erre
Ok, de én akkor sem értke a Lomachez. Miért azt szekálod, aki nem ért hozzá. Adtam helyeket, ahol értenek hozzá.
sulyid 126903 2010. október 26. 16:56
Válasz erre
Amúgy eme esetben az amcsi fölény szinte nem is fog létezni:) Miért? Mert a sztori szerint így fog majd össze állni a két fél:
"Gonoszak" : Izrael , Grúzia , Törökország , Ukrajna .
"Jók" : USA , Oroszország , Anglia , Franciaország , Spanyolhon + Benelux államok.

Történet vázlat :

Közös amcsi-orosz gyakorlatot tartanak melyben a kuznyecov és a CVN 70 a főszereplő. A küldi alatt 1 orosz su 33-as pilótája vagy és 1 2 óras kis bemelegítő repülés lesz légiutántöltéssel és mindennel ami csak kell a pilótáknak a bemelegítéshez pl közös kötelékben repülés az amcsi f18A-kal.
Másnap kitör a háború és az orosz-amerikai flotta elhatározza hogy még azelőtt csapástmérnek a Szevasztopol környéki támaszpontokra hogy azok támadása lendülhetnének. A küldetés során az amcsi csapásmérő gépeket ( f18A és f18C-ket ) kell kisérni és szükség esetén tisztogatni az utat előttük . A bevetés az reggel 7 órakkor kezdődne és kb 2 óra alatt meg is lehetne lenni vele.
A történet szerint még az nap 12 órakkor újabb támadást rendelnek el és most az oroszok is kiveszik a részüket 1 csapásmérő kötelékkel. Megint csak 1 kis biztosítás lesz a feladat de most már felkészültek a fogadásra az ukránok. Eléggé komoly össze csapásokra lehet számítani.
Az háború első napjára elrendelnek még 1 támadást ( 18:00 ) de most grúz célpontok ellen. Most az orosz szuhojok azok magukban mennek minden féle amcsi támogatás nélkül.
Másnap reggel megérkeznek grúziába az izraeli légierő gépei és megkezdődik a mészárlás az oroszok és az izraeliek között. Persze közben az amcsik is megpróbálnak minél több izraeli gépet leszedni és így is könnyíteni az oroszok munkáját de jelenleg a török légierő gépei foglalják le az amcsi gépeket.

Még csak ennyit írtam meg de igérem hogy folytatom:)
sulyid 126902 2010. október 26. 15:58
Válasz erre
molni nekem a történet számít:) Amúgy a lonci az simán megbírkozik rohadt sok repcsivel és földi egységgel is csupán megfelelően erős gép kell alá és rendesen kell beállítani:)
molnibalage 126901 2010. október 26. 08:32
Válasz erre
Ha reális forgaókönyvre gondolsz, akkor nem igazán lehet értelmeset, mert a jenki techikai fölény mindent lemos. A másik gond az FPS. A Lonci soha nem fog azzal megbírkozni, hogy belerakok 40-60 gépet és 100-200 földi egységet a játékba...

Most singe mission vagy folytatásos hadjárat kell?

De mint mondtam rossze embertől kérsz tanácsot. Kb. 2 éve a gépemen sem volt a Lomac, akkor is csak örömrepkedtem vele...
sulyid 126900 2010. október 25. 20:07
Válasz erre
Aki kitalálja a legjobb sztorit és hozzá minden adatot ami szükséges a kampány elkészítéséhez az kap 1 sört:) Ja és ha készen leszek ő lesz az első ember aki ki is próbálhatja:)
sulyid 126899 2010. október 25. 20:04
Válasz erre
Tudod én élvezem a tervezést:) És engem nem zavar hogy ismerem a dolgokat mert még én sem tudom kiszámítani hogy mit fognak reagálni pl a mig 23-asok amikor meglátják a feléjük repülő f18-su 33 köteléket:) Amúgy nem véletlenül kérdeztem azt hogy szerinted mi kell hozzá, pl 2 db awacs...stb. Arra kérlek hogy vázolj fel nekem 1 kis szituácíót a fekete tenger környékén:) Ami a feltételem azaz hogy legyen benne ami és ruszki hordozó is. Kiváncsi vagyok hogy mit tudsz kihozni belőle. Az én koncepcióm szerint az oroszok és az amik lennének a grúz-ukrán páros ellen.
vlevi 126898 2010. október 25. 19:41
Válasz erre
"egy normális bevetés összerakása 20-szor annyi idő, mint lerepülni,"
Ez már csak ilyen. Szerinted a "D" napot mennyi ideig tervezték? :D :D :D
molnibalage 126897 2010. október 25. 19:32
Válasz erre
Már nagyon régen nem repülök Lock On-nal. Igazából soha nem csináltam, mert pont az idegesített, hogy egy normális bevetés összerakása 20-szor annyi idő, mint lerepülni, n+1-szer tesztelni kell. Aztán semmi meglepi, a taktikai helyzet előre letisztázott.

A vmh59 oldalon vagy az sg.hu Lock On topikjában érdeklődj.
sulyid 126896 2010. október 25. 18:39
Válasz erre
Molnibalage

Szerinted milyen repcsiket kéne beraknom a pályára hogy igazi hadgyakorlat feelingje legyen?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38.