<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
Keri | Adatlap | 357934 | 2010. június 7. 18:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voltak már,de sosem baj újra megnézni őket! Előzmény: (357932) Kalóz 2010. június 6. 09:43 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 357933 | 2010. június 6. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 357932 | 2010. június 6. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom, volt-e már, én most láttam az index egyik fórumán: englishrussia.com/index.php/2009/04/14/worlds-biggest-submarine/ Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 357931 | 2010. május 30. 15:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357926 | 2010. május 24. 16:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha mondjuk egy komplett CMK belső tízezerért, akkor stipistopi. :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357925 | 2010. május 24. 16:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Felmerüla tengó, felszállnak a gépek (meglepően gyorsan) és az ezüstszín segít a légvédelmi ütegek elkerülésében, legalábbis az első percekben. A hajót lemerült állapotban kiszúrni az akkori technológiákkal elég nehézkes lehetett szerintem, különösen, hogy a repülőgépek motorjait is lehetett melegíteni zárt hangárajtó mellett is. Azaz elég soká rejtőzködhetett. Nagyon ki volt ez találva kérem. A kihúzást pont azért kérdeztem, mert a zöld, rendes japán festét sokkal szebb, mint az ezüst, ezért én ezüstre a hangárban lővő összecsukottat festeném, pláne, ha látszana belőle valami. Mondjuk van külön maratásom a katapulthoz, így az eredeti felesleges és abból talán lehetne valami fáin sínrendszert eszkábálni amin húzogatni lehetne a gépeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 357924 | 2010. május 24. 15:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Tengósok! Sajnos túlértékeltem magam, ezért van 1/72-es német témában, baráti áron egy meglepetésem, ha valakit érdekel:-) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 357923 | 2010. május 24. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erről most nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nem olvastam igazán utána a dolgoknak, de érdekes lehet. A repcsik az okés, hogy szürkék és megtéveszthetőek, de a batár nagy tengeralattjárót hamarabb kiszúrták volna, szerintem. Kíváncsi lettem volna, ha összejön nekik, hogy miként alalkutak volna a dolgok. Szerintem megoldható valahogy a repcsik hangárból való kihúzása, de én nem terveztem nagy átalakítást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357922 | 2010. május 23. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy marhaság, de valahol mintha azt olvastam volna, hogy az egyetlen bevetésen (Panama bombázása volt tervbe véve) ezüst színűre festett gépekkel mentek, mert amerikainak akarták álcázni magukat. Továbbá egy kérdés, mielőtt nekiállnék a sajátomnak. Nincs olyan szkrecs lehetőség, amivel a gépek kihúzhatóvá tehetők a hangárból? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Narn | Adatlap | 357921 | 2010. május 23. 03:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre elkezdtem komolyabban foglalkozni az I-400-asommal. Egész könnyedén megy az építés. Az illeszkedés mindehol jó és szinte tömíteni sem kell csak a kilökőtüske nyomokat, amikből szerencsére alig van. A hangárba betettem mind a két repcsit (harmadik majd kint lesz) és szinte semmi sem látszik belőlük, sajnos. A darunál a horog fordítva van betéve, mert az egész darut fordítva ragasztottam. Majd holnap debonderrel leszedem és beragasztom, ahogy illik. Még pár apróság felkerül és aztán lehet festeni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357920 | 2010. május 16. 01:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erről tudtok (Revell VIIC/41, 1:144)? www.modelshop.hu/product.php Ha valakit érdekel a kikötő (2314-es hsz.), van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357919 | 2010. május 12. 16:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357918 | 2010. április 16. 17:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Biber az már az Italeri, vagy még a Verlinden? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 357917 | 2010. április 16. 11:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A vizes U-boat valami szenzációs! A nyílásokon keresztűl távozó víz nekem kicsit túl habosnak tűnik, de ettől függetlenül, egészen különlegesen élethű, remekbeszabott darab. Érdemes megfigyelni hogy azokon a helyeken ahol szükséges hogyan változik a viz színe ill. áttettszősége. Esetleg tudja valaki, hogy melyik lett a három aranyérmes makett? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 357916 | 2010. április 16. 09:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Képek 2010 Moson : | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 357915 | 2010. április 16. 09:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem, végül is nem orosz zsákmány lesz, mivel szereztem 1 euroért műanyag IIVH-s német tengeralattjárós harci jelvényt. Majd egy figurás ismerősömmel megfestjük, megantikoljuk stb, és oda teszem a talapzatra. Mivel egyáltalán nem sikerült semmi rajzot szerezni, és a K-3-mal elszáltam hitelesség vonalán, inkább marad a jó öreg Kriegsmarine. Viszont lobogóm az nincsen, pedig kéne egy a hajóra + egy a talapzatra. Az AFV Club meg nem adott :(( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357914 | 2010. április 16. 08:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az orosz zsákmány lesz az akkor?Kerestem múltkor képeket,mert rémlett,hogy valamelyik könyvben láttam fotót róla,de azóta sem találtam meg. Köszönöm a képeket,Gabusch! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 357913 | 2010. április 16. 07:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Keri! Köszi a gratulát, igen az alsó szürke miatt már mások is kétkedésüket fejezték ki. Pont itt tárgyalgattuk (lehet hogy pont veled) a lehetséges variációkat: szürke, piros, zöld. Mentségemre szolgál, hogy én jót akartam. A következő hajómról legalább vannak rendes festési ábrák, amit nem fogadok kétkedéssel.(Type XXI) Képeket rakok majd föl a Móvári kiállításról, de előbb le kell butítani őket. Üdv : Gonzo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357912 | 2010. április 15. 23:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Keri! Bár a Próféta szólna belőled eladás ügyben. Sajnos győri cimborám csak ezeket a tengósokat küldte, mert ő az 1:1-es tankok miatt ment. A semminél több. Érdekelne, hogy a vizet hogy csinálta a VIIC elkövetője. Dekoratív. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357911 | 2010. április 15. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo,szééép a kicsike!Alsóó szín nekem kicsit világosnak tűnik,de lehet csak a vaku miatt. Gabusch! Nagyon ötletes,aranyos kis dioalap.Remélem lesznek rá vevők! Valaki nem csinált véletlenül képeket a móvári tengókról?Sajnos nem tudtam ottlenni. Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357910 | 2010. április 14. 16:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Készen van. Két héten belül kapható, ha valakit érdekel. Bármelyik 1/350-es U-Boothoz jó (VIID, IX is, 275 mm hosszú), legfeljebb kicsit ki kell reszelni a helyét, mert alapból az AFV-Club vízvonalához igazodik. 8000 Ft-ért rendelhető. Hajó nélkül, persze. :) 28 műgyanta alkatrész 1 lap maratás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357909 | 2010. április 13. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357908 | 2010. április 7. 18:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen. Máris megnézem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
heart | Adatlap | 357907 | 2010. április 7. 18:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
heart | Adatlap | 357906 | 2010. április 7. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaran! Itt néz körül. talán találsz okosságokat;) http://www.u-boot.hu/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 357905 | 2010. március 17. 17:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Ígértem pár képet, íme tessék: A periszkópok és antennák kivételével 100%-os a kicsike. Bármilyen véleményt, és kritikát is örömmel várok, több szem többet lát alapon, kiváncsi vagyok a véleményetekre. Előrre is kösz: Üdv Gonzo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357904 | 2010. március 17. 16:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 méter? A fene tényleg :O Hát ez aztán óriás :D Nos ha nem változtatok a léptéken és 1:100-ban építem meg a kisasszonyt akkor csak 54 cm lesz. Elfog tűnni a többihez képest :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 357903 | 2010. március 16. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357902 | 2010. március 16. 20:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Ronin. Hát nem semmi megoldások annyi szent. Különös képpen a Messe 2006 167 című képed elrendezése az ami leginkább tetszetősebb a számomra, igaz, a SM-U14 Curiet nem szeretném ilyen megoldással szétkapni. Arra inkább a Kép 121-et használnám, a fedélzet leszerelhetőségével. Az viszont látszik, hogy ezek a járművek nem 1:100-ban, hanem 1:72 illetve 1:50 között készülhettek. Szerintem alszok egypárat még a méretére, de az elrendezés megvan. Még egyszer köszönöm Ronin :) Apropó, kísérletezett valaki az RC Tengóba torpedó rendszert? Üdv: Zaran | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 357901 | 2010. március 16. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357900 | 2010. március 16. 16:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek. Megkaptam a SM-U14 terveit, és átlépett a dolog abba a fázisba, hogy hamarosan épülni kezd :D De sok apró dolgon töprengek, pl 1:100-as méretarányúak a rajzok. Erősen gondolkodom, hogy a mozgató mechanika végett fel kéne nagyítanom, de nem tudom milyen mozgató berendezéseket kéne használnom. Melyek a legkisebbek, melyek olcsók és megbízhatóak is. Gondolom sejtitek, hogy merülőképesnek álmodom a hölgyikét. A tervrajzok viszont érdekesek, mármint a hajó belsőrészének elrendezése. Szeretnék ehhez hű lenni, de nem tudom összejöhet-e. Az orrtól a tat felé haladva a következőképpen van berendezve: Torpedóvető tér és legénységi, Akkumulátor terem, tiszti körlet vezérlő, Petróleum tartály, Oxigén tartály, Gépterem, Hátsó legénységi körlet. Ebből kiindulva a következő elrendezésre gondoltam. Az orrtól a tat felé haladva: Torpedóvető(egy a legójátékokból ismert sűrített levegős tank lőné ki a mini torpedót. A mini torpedó részletein még gondolkodom.) Akkumulátor, Vevőkészülék, Szervo, Hajtómotor. Az vevőantenna maga a zászlótartó lenne. (természetesen megerősített változatban.) Merüléstechnikához szükséges hely gyanánt az eredetileg is erre a célra használt külső ballaszt tartályok terét szeretném felhasználni, de a merüléstechnikai módot még nem döntöttem el. :S Minő irónia. A világ legegyszerűbb dolga elsüllyeszteni valamit, de úgy, hogy fel is jöjjön, főleg modellnél már nem olyan könnyű :S Érdekelne, szerintetek ez az elrendezés jó lenne-e valamint melyek a legkisebb, legolcsóbb és legmegbízhatóbb mozgató mechanikák. Valamint ha valaki megtudná mondni, mekkorák ezeknek a méreteik, úgy hihetetlenül könnyebb lenne a pontos méretarány megtervezése. Előre is köszönöm. Zaran | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 357899 | 2010. március 16. 10:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Kérdezném a kollégákat tisztelettel, jön-e valaki a Szolnoki kiállításra a hétvégén? Jó lenne személyesen találkozni, dumálni stb... Más: ma este talán talapzatra kerül a K-3, remélem holnap tudok képeket föltenni. Üdv: Gonzo | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357898 | 2010. március 8. 22:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ment válasz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357897 | 2010. március 8. 22:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ment válasz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 357896 | 2010. március 8. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekel. Írtam privátban. Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357895 | 2010. március 8. 22:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van hat darabos Oliver Mark SMA aknaszettem a Revell VIID-hez. A maratás alpakka, nem tudtam rendesen szkennelni, mert fénylik, mint a Salamon t... A képen az akna egy selejt, de sajnos momentán nem tudtam másikat keríteni, öntenem kéne. Értelemszerűen szükségtelenek rá az érintőgyújtók. Tartalmazza az eredeti készlet megfúrása után szükséges maratott fedeleket. Összerakva a január 17-i, 2235-ös hozzászólásban látható. 2100 Ft + posta. Utóbbit nem tudom, mennyi, mint ajánlott levél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ltg | Adatlap | 357894 | 2010. március 5. 10:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri, Gabusch! Igazándiból a kicsi egy korai Holland-tengeralatjáró (talán az A-1-es). A nagy pedig az k.u.k. U5. A Whitehead a C-5 licenszét vette meg Holland-tól, amelyből apróbb korszerüsítésekkel lett az U5,6,12. üdv,LS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Essex | Adatlap | 357893 | 2010. március 4. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy esetleg magát a fotóst... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357892 | 2010. március 4. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok. Nemtudom mennyire lehet illetve mennyire érdemes eltérni a fénykép álltal adott ötelettől és magától a képtől, de én élettelennek találom...egy két munkást eltudnék rajta képzelni amint a szerszámok körül bíbelődnek vagy beszélgetnek mintha éppen pihennének. Persze ez csak egy javaslat, hisz mint említettem nem tudom mennyire lehet eltérni az eredeti fényképtől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357890 | 2010. március 4. 09:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Esetleg szerszámokat. Vagy mögé valami képet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 357889 | 2010. március 4. 08:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357888 | 2010. február 26. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Béla! Éppen minap néztem az új honlapod.Nagyon jó!:-) Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KBT | Adatlap | 357887 | 2010. február 26. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem sikerült talán most: uboot.cmstarhely.co.cc/index.php/ Galéria/ 2007/2009/Neulangbach Bocs de igy sikerült | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KBT | Adatlap | 357886 | 2010. február 26. 18:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy-kétt foto az R/C "Hollandról" http://uboot.cmstarhely.co.cc/index.php?option=com_rsgallery2&page=inline&id=531&Itemid=69/URL] http://uboot.cmstarhely.co.cc/index.php?option=com_rsgallery2&page=inline&gid=2&limit=1&Itemid=69&limitstart=97/URL] http://uboot.cmstarhely.co.cc/index.php?option=com_rsgallery2&page=inline&id=66&Itemid=69/URL] http://uboot.cmstarhely.co.cc/index.php?option=com_rsgallery2&page=inline&id=119&Itemid=69/URL] KBT | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 357885 | 2010. február 26. 12:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok. Igen Keri, szeretnék építeni egyet. Próbálok hozzá rajzokat letölteni. Boltban kapható tengeralattjáróim vannak, de azokat még fiatalon raktam össze, és azzal a festékkel dolgoztam ami éppen volt, igyekezve azért betartani a szabályokat. Van egy 1/350-es VIIc-m, egy 1/144 Kurszk és egy 1/144 Le Redoutable-m. A Monarchia haditengerészete viszont megfogott, és már régóta foglalkoztat a tengeralattjáró építés gondolata. Ekkor raktam össze a kettőt, és esett a választásom a Curie-re, de nincsenek szerkezeti rajzaim, sablonjaim, sem pontos fogalmam, mit hogyan kéne. Igaz igyekszem utánna olvasni a dolgoknak is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357884 | 2010. február 25. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az 5-6 elég lenne, de el tudok képzelni olyan megoldást is, hogy a felépítmény is cserélhető legyen. Bár szerintem felesleges, ha nem a piacra dolgozunk. A tornyokból is ki kellene bökni egyet, célszerűen azt, amiről a legtöbb anyag van. Tudom, hogy a kicsi az eredeti Holland, de ha az 1/32 arról van, akkor az a kép alapján szerintem alkalmatlan arra, hogy a monarchiás alapja legyen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357883 | 2010. február 25. 13:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kicsi az eredeti amerikai Holland,a nagy meg a Whitehead licensz átdolgozva.Ezeket gyártották Fiuméban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 357882 | 2010. február 25. 13:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzs megegyezett,5-6-os felépítvénye is,de ezenkívül több toronyvariáció mindegyiknél,12-esnél meg más a felépítmény is és ott is több toronyvariant. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357881 | 2010. február 25. 09:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 357880 | 2010. február 25. 09:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már feltéve, hogy az arányai és a mérete megegyeznek. Mert én ebben is kételkedem, a képeken sokkal bucibbnak tűnik az az RC, mint a monarchiáshoz kéne. Sajnos nem találom az oldalt, ahonnan legyűjtöttem a mellékelt képet, de elvileg ezek azonos méretarányúak. És az az RC engem erősen a kisebbikre emlékeztet, akkor pedig semmire nem jó. A monarchiások törzse és felépítménye amennyire utána tudtam nézni (nagyon kevés az anyagom), egyforma volt, a toronyban és a fegyverzetben voltak különbségek, minthogy átestek néhány átépítésen. De ez akár azonos hajó esetén is így van, talán a WMM ad vagy három tornyot a kicsikhez. Az egyébként tény, hogy készből elindulni sokkal könnyebb, azért figyel itt nekem egy 1:72-es Szamuráj kolléga jóvoltából. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |