<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
Keri | Adatlap | 356471 | 2007. május 13. 20:07 | ![]() | |||||||||
Hickory | Adatlap | 356470 | 2007. május 13. 20:04 | ![]() | |||||||||
Ezt értsem úgy,hogy sürgősen szerezzek be egyet?:) | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356469 | 2007. május 13. 19:22 | ![]() | |||||||||
Hickory,eme kijelentésed betudom annak,hogy még nem fogtad kezedben azt a szörnyeteget!:-)) Egyébként nagyon ötletes az a mélységi bombás dio! Keri | |||||||||||||
Hickory | Adatlap | 356468 | 2007. május 13. 08:32 | ![]() | |||||||||
Még egy ilyen ocsmányságot,mint ez a Seawolf... De a "Dragon" nagyon szép... | |||||||||||||
pilotka | Adatlap | 356467 | 2007. május 13. 07:38 | ![]() | |||||||||
pilotka | Adatlap | 356466 | 2007. május 13. 07:31 | ![]() | |||||||||
ChevyG | Adatlap | 356461 | 2007. május 12. 09:49 | ![]() | |||||||||
Keri | Adatlap | 356460 | 2007. május 12. 09:10 | ![]() | |||||||||
Sziasztok! Éppen most láttam a Viasat history-n a Kurskról egy jó kis filmet.Nem magáról a kiemelésről,hanem a szárazdokkban a vizsgálatról.És végre nem nyugatiak nyilatkoztak,hanem maguk az orosz szakemberek.Elképesztő volt a pusztulás mértéke.Talpig szkafanderben hatoltak be a tengóba,vitték a kamerát is magukkal és most mutatták ezeket az originál felvételeket!Megállapították,hogy a két robbanás után a életben maradt 23 tengerész a leghátsó,9-es rekeszben bújt meg egy olyan helyen,ahol alig 10 ember fért volna el.Itt volt egy vészkijárat is,de ez beszorult a robbanások lökéshullámától...Volt olyan holttest,amit csak 2 nap erőlködés árán tudták kiszabadítani az össze-vissza gorbült csövek közül. Az orosz szakemberek egyetértenek abban,hogy nem idegen tengó vagy hajóról indított gyakorló rakéta találta el a Kurskot,hanem beső robbanás történt az újfajta torpedó kipróbálása kapcsán.Volt még egy érdekes dolog is.Kihajózás előtt,mikor ezeket a torpedókat beemelték,az egyik megsérült,mert elszakadt az egyik tartólánc(több szemtanú is megerősítette),és a torpedó a padlónak csapódott.Lehetséges,hogy ekkor sérült meg a burkolata( ti. a torpedónak),és elkezdett szivárogni az üzemanyaga. Az tény,hogy valamilyen módon tűz keletkezett a torpedótérben,amit nem tudtak eloltani(szerencsétlen időben is történt a dolog,mert éppen mindenki ebédelt,és az az 1-2 őr,aki egyedül ott volt,nem vette észre időben a dolgot).A tüzet nem tudták eloltani,és sajnos bekövetkezett a robbanás,amit később egy még nagyobb követett,ami teljesen szétroncsolta az orr részt. A tengerészeknek nem voltak meg a megfelelő túlélő-felszerelésük,hiányzott a kellő tapasztalatuk.Volt,hogy hónapokig nem szálltak tengerre,fizetést teljesen remdszertelenül kaptak.Többségük 18-20 éves fiatal volt. A kérdéses torpedótípust egyenlőre kivonták a rendszerből. RIP | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356459 | 2007. május 10. 22:16 | ![]() | |||||||||
Hali! Mondjuk élelmiszeres ládán ül a fedélzeten. Van pár képem,ha adsz msn-t,átküldeném végre a dolgokat.Vagy hogyan küldjek 150 megát? Keri | |||||||||||||
Atlasz | Adatlap | 356458 | 2007. május 10. 22:03 | ![]() | |||||||||
Sziasztok ! Van valakinek valami épkézláb ötlete, hogy hogyan helyezzek el egy ülő, támaszkodó figurát (54 mm, 1:32) egy tengó talapzaton. Gondoltam arra, hogy készítek egy széket, de csak egy díszes fotelem van.(Plusmodel) Ezért keresem egy szolgálatban álló U-Boot berendezési tárgyai közül egy ülő alkalmatosság képét/rajzát/ötletét. Köszönöm a segítséget. Üdv: Atlasz | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356457 | 2007. május 9. 17:29 | ![]() | |||||||||
community.livejournal.com/warhistory/844960.html Van pár új kép az ismerteken túl | |||||||||||||
Atis | Adatlap | 356456 | 2007. május 8. 21:54 | ![]() | |||||||||
Sziasztok Naszádosok. ..de írigylem...: jtmcdaniel.com/model.html üdv. (Előre elvtársak, a topik él, s a haza úszni fog!) | |||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 356455 | 2007. május 4. 00:03 | ![]() | |||||||||
Sziasztok! A Mirage VIIB-jének a doboznbontása, szöveg + új képek! farkasfalka.uw.hu/review/u84.htm Üdv! | |||||||||||||
Hickory | Adatlap | 356454 | 2007. május 2. 21:45 | ![]() | |||||||||
Így már csak jobb lett... Összegezném a tapasztaltakat. -A Zvezda matricáit én használhatatlannak tartom.Egyedül a lajstromszámok,meg egy-két apróság volt,amit fel tudtam tenni.A szonárt borító rácsos fémfelületet nem tudtam felragasztani,mert a matrica szanaszét szakadt a lágyítótól.Ugyanez történt a torony alján levővel is,illetve az száradaás után művelte ezt... -Az alapanyag csapnivaló.Megette az aceton,olyan rugalmas lett,mint a gumi,felhólyagosodott,jó kis mélyedéseket mart bele.Ezért tömítettem annyi ideig:) Az egyetlen ami mellette szól,az a témaválasztás.Ritka típus,kuriózum.Szerintem közepes makett,de szépséget lehet belőle gyártani:) Miután kihevertem a fáradtságokat,nekiálltam egy academy mustangnak:) | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356453 | 2007. május 2. 21:31 | ![]() | |||||||||
Há,Hickory,nagyon kis aranyos! Plíz,világosabb képeket! | |||||||||||||
Hickory | Adatlap | 356452 | 2007. május 2. 21:28 | ![]() | |||||||||
Kopi | Adatlap | 356451 | 2007. április 27. 21:50 | ![]() | |||||||||
Keri | Adatlap | 356450 | 2007. április 27. 19:05 | ![]() | |||||||||
Hali! Dragon/Italeri!És legalább lehet itthon is kapni. Jó építést! Keri | |||||||||||||
Samee | Adatlap | 356449 | 2007. április 27. 15:40 | ![]() | |||||||||
Hella! Köszönöm az infót. Melyikre érdemes pénzt kidobni?/Melyiknek a legjobb az ár/érték aránya? S | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356448 | 2007. április 27. 07:53 | ![]() | |||||||||
Szia Samee! Pl. 350-ben Dragon/Italeri,Yankee Modelworks,700-ban kiadta az ARII. Keri | |||||||||||||
Samee | Adatlap | 356447 | 2007. április 27. 04:24 | ![]() | |||||||||
Hella! Bocsi a kérdésért, de meg tudnátok mondani h adott-e ki vmelyik gyártó Los Angeles osztályú tengeralattjárót? Köszönet: S | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356446 | 2007. április 26. 19:45 | ![]() | |||||||||
Hickory | Adatlap | 356445 | 2007. április 26. 19:41 | ![]() | |||||||||
Késznek nyílvánítottam a tengót.Olyan lett amilyen,első tengeralattjáró,meg kezdő is vagyok,és még béna is,szóval rakok majd fel képeket:) | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356444 | 2007. április 26. 08:07 | ![]() | |||||||||
Keri | Adatlap | 356443 | 2007. április 25. 19:22 | ![]() | |||||||||
Hát,Atlasz,abból az időből az infók nagyon hiányosak.Talán német levéltárakban lehetne utánanézni mikor milyenre festették.Ha véletlenül találsz valamit erről a neten,oszd meg velünk,kérlek! Keri | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356442 | 2007. április 25. 19:18 | ![]() | |||||||||
Atlasz | Adatlap | 356441 | 2007. április 25. 18:32 | ![]() | |||||||||
Hickory! A moderneket nem is érdemes, úgy mint a világáborúsakat. Én viszont a sajátomat nagyon összerozsdázom... Üdv: Atlasz | |||||||||||||
Hickory | Adatlap | 356440 | 2007. április 25. 18:19 | ![]() | |||||||||
Az én Novemberemen már csak a feketével befolyatás van hátra,és egy végső lakkozás.Nem nagyon akarom megkoptatni,rozsdásítani szegényt. | |||||||||||||
Atlasz | Adatlap | 356439 | 2007. április 25. 18:04 | ![]() | |||||||||
No, az U-218-asom már szinte festésre kész, csak a korlát van még.Azzal viszont meg fogok szenvedni, ugyanis a Revell a korlát egy részét elfelejtette legyártani ! Szeretném újra megtudakolni az álcázásra használt színeket. Azt tudom, hogy háromféle szürke, ami közül az egyiket az északon állomásozó tengeralattjárókon fehérre meszeltek. Ez a hajó a fegyverletételi állapotot ábrázolja. Kapitánya 1944 08-tól 1945 05. 08-ig Kplt. Rupprecht Stock. Ha közben átfestették, a legutolsó sémát szeretném megtudni. Üdv: Atlasz | |||||||||||||
Zebi | Adatlap | 356437 | 2007. április 25. 17:34 | ![]() | |||||||||
Azért veszélyes lenne harcterületen folyamatosan zavarni, amikor minden valamirevaló rakétának van home-on-jam üzemmódja :-) | |||||||||||||
exec | Adatlap | 356435 | 2007. április 25. 17:22 | ![]() | |||||||||
:D Zebi, ezt passzoltam azt hittem a gps geostac... A kémműholdak hogy MAD-al érzékelnek-e, ha visszaolvasol nem azt mondtam, hogy azzal érzékelnek, hanem hogy kismillió mód van a kiszúrásukra, és valóban hasraütés szerű példaként mondtam valamit. Azt pedig hogy egy műhold mit tud, a büdös életben nem fogod megtudni. Amit áttételesen "ki lehet találni" az inkább a doktrínákból ered. Azért mondanék egy tengokon kívül eső elgondolkodtató esetet: Mindenki a látóhatáron túli légiharcról beszél, azonban ha jól megnézitek, ezt eddig csak Góliát próbálta ki Dávs ellen (usa vs fejletlenebb államok). Ha pl a NATO és oroszország esne egymásnak az sokkal érdekesebb lenne, hiszen mind a kettő elég jelentős elektronikai zavaró potenciállal rendelkezik. Mi van erős zavarás esetén? Meghülyül a radar, a rakéta, minden. Marad a jóöreg gépágyú és a közeli légi harc. És itt értettem meg a MiGjeink létjogosultságát a Gripennel szemben... | |||||||||||||
Zebi | Adatlap | 356434 | 2007. április 25. 14:51 | ![]() | |||||||||
MAD detektort általában közvetlenül a víz felett szoktak alkalmazni, többnyire helikopterről lelógatva. Mivel az elektomágneses tér (amit ez a szenzor érzékel) a távolság négyzetével fordítottan arányosan gyengül, ezért a műholdak magasságában ez az információ már rég beleveszik a háttérzajba. | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356433 | 2007. április 25. 14:41 | ![]() | |||||||||
Én csak azt kérem,hogy mutasd meg,honnan vannak ezek az infók konkrétan a kémműholdakról,amik ott vannak geostac. pályán és mágneses anomáliával is tudják érzékelni a tengókat a víz alatt.Én mindent elhiszek,csak mutasd meg,honnan veszed ezeket. | |||||||||||||
Zebi | Adatlap | 356432 | 2007. április 25. 14:29 | ![]() | |||||||||
Bocs hogy belepofa, de a GPS műholdak nem Clarke pályán vannak (és a Glonass sem). | |||||||||||||
exec | Adatlap | 356431 | 2007. április 25. 14:21 | ![]() | |||||||||
Oder, ezek direkt erre a célra vannak szánva. Gondolj bele, a gps, a glonass műholdjai is egytől egyig geostacionárius pályán vannak. Az időjárási műholdak is. Azt pedig ki írja elő, hogy egy műhold csak egy célra használható? | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356430 | 2007. április 25. 12:18 | ![]() | |||||||||
Nemtom,én luxusnak tartanám,ha csak egy kikötőért ott lenne egy műhold folyamatosan. Gondolom,nem egykönnyen lehet ezeket új pályára állítani,meg fogyna vele az üzemanyaga is.Oder? | |||||||||||||
exec | Adatlap | 356429 | 2007. április 25. 12:09 | ![]() | |||||||||
A műholdakról a Kossuth kiadótól jelent meg egy egész jó kis könyv. Van belőle kém és (elvileg, gyakorlatilag tagadják) felfegyverzett, geostacionárius, és olyan, ami adott pályán kering. www.bookline.hu/control/producthome | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356428 | 2007. április 25. 11:47 | ![]() | |||||||||
Hopp,válaszoltak a hozzáértők: "Nem.A mai korszerű MAD egységek (többnyire helikoptereken vagy repülőgépeken) alacsonyan kell repülniük a vízfelszín felett és kb 500m átmérőben tudnak detektálni. A leghatékonyabbak a vontatott MAD egységek (pl. Seahawk). A tengó titánium borításával némileg lehet csökkenteni a MAD hatékonyságát, de ettől még észrevehetőek maradnak. A MAD természetesen nem ad exakt pozíciót, mivel csak a zavart mutatja ki az elektromágneses mezőben. Ha a MAD jelez valamit, utána potyogtatják gyorsan a bójákat a környékre. A NATO ezenkívül az óceánokba telepített passzív szonárhálózatot használja, ami persze csak bizonyos területeket fed le. A műholdak szerepe inkább az a tengeralattjáróás hadviselésben, hogy céladatokat tud küldeni nagyon magas frekvencián a rakétahordozó tengóknak, amikor azok kis mélységben tartózkodnak. (De ez nem az SSBN-ekre vonatkozik, hanem inkább az SSGN-ekre, előbbiek céladatai megvannak, mivel fix célpontokról van szó.)" | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356427 | 2007. április 25. 11:36 | ![]() | |||||||||
Erről a műholdas dologról mutathatnál valami,mert nem tudok róluk sokat. Volt Bulgáriának is,az is rohad mint a románoké.Meg van valamelyik afrikai államnak is,majd este előkeresem.India is lízingeli,Kína meg veszi őket mint a cukrot.Szerintem záros határidőn belül le akarja rohanni Taiwant. Izraelnek 3 Dolphin osztályú dízel/elektromosa van,bár most állítólag ismét venni akarnak 3-at. | |||||||||||||
exec | Adatlap | 356426 | 2007. április 25. 11:06 | ![]() | |||||||||
Keri! Alábecsülöd a műholdakat... :) Fotót nem, de mágneses anomáliát, illetve egyéb trükköket tudnak nézni. Azt meg elhiheted, hogy egymás hadikikötő fölött geostacionárius pályán vannak a kém műholdak :DD A kilok csendességét nem is kétlem, bár a besorolásuk szerint inkább partvédő tengeralattjárók, nem igazán aze ellenséges nukikra vadászók. Az inkább az Oscar kategória (lásd Kursk) de azokon van is gumi bevonat, (pont ezt nem tudták átvágni megfelelő ütemben az első kiemelési kísérletnél, és csúsztak, erről láttam is a filmet a discoveryn, jó volt :) . A seawolfnál lehetett olvasni az áron felül is gondokról. Nevezetesen a sok drága új rendszer külön küülön faszányosan működött, de valahogy az össze integrálásuk nem sikerült... aztán hogy mi az igaz. Elég sok dezinformáció van azért a netes leírásokban, szakkönyvekben a valós képességekről. jópélda a t-72-es harckocsi, amire minden típuskönyv azt írja, végsebessége műúton 72. Ehhez képest több ismerősöm is mesélte, aki vezette, oktató volt t-72esen, hogy bizony a 100-at ki lehetett szedni belőle... az tuti csak, hogy már nem a régi whiskey és foxtrot osztályoknál tartunk :) egyébként Kiloja a románoknak is van. 1 db ami alkatrészhiány miatt 10 éve nem futott ki :DDD Ami engem jobban meglepett, a világ nukleáris készletéről szóló honlap említ izraeli tengeralattjárókat. Azokról tud valaki valamit? | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356425 | 2007. április 25. 10:38 | ![]() | |||||||||
Műhold meg valszeg csak addig látja a tengókat,míg ki nem futnak a kikötőből,és le nem merülnek(ha egyáltalán ott van felette akkor). | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356424 | 2007. április 25. 10:34 | ![]() | |||||||||
Alfa óta sokat csendesedtek az orosz szivarok is.Ha azt nézed,egy Akula csendes üzemben 5 Hz-1 kHz között 110-90 SL zajjal lopakodik,akkor az egész szép teljesítmény egy nukis hajtásnál.Bár ha az amcsi használja a vontatott szonárját is... Az,hogy melyik a halkabb,melyik a hangosabb,fene sem tudja.Láttam már sokféle zajdiagramot,attól függően,hogy amerikai vagy orosz volt,az volt a hangosabb:-)Valszeg az amcsik tényleg kicsivel csendesebbek,ott még volt ennyi pénz a fejlesztésre.Tény,hogy a nukleáris meghajtás hangosabb a diesel/elektromosnál.Egy korszerűsített Kilo(877EKM) baromi csendesen lopakodik. A Seawolf/Virginia "kudarcában" vagy inkább kevésbé elterjedésében egyedül a hatalmas költségeket látom.Ha azt nézed,hogy egy egység (Virginia) több mint 2 milliárd dolcsi,hét nem is csodálom.A másik oldal meg,hogy valami 1.6 milliárdért rendelt Kína 6 Kilo-t. | |||||||||||||
exec | Adatlap | 356423 | 2007. április 25. 09:24 | ![]() | |||||||||
Azért a felfogás különbség érdekes. Az alfák hivatalosan 900 méter mélyree (általában 30%-ot ráhagynak, azon a mélységen roppantja össze a víz a szerkezetet.), viszont barom hangosak voltak. Ezzel szemben a az amerikai tengeralattjárók hivatalosan 300 méterig merülnek, viszont sokkal csendesebbek. Érdekes ugyanakkor hogy mindkét fél "nagy" fejlesztése ilyen olyan okok miatt nem terjedt el, kudarc lett. (Mike vs SeaWolf) | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356422 | 2007. április 25. 07:35 | ![]() | |||||||||
Megadom magam!:-)) Alfákról csak annyit tudok,hogy repedések jelentek meg a titánburkolaton,úgyhogy sor került a kivonásukra.Bár valamilyen szinten időközben megoldhatták a problémákat,mert a Typhoon belső burka is ilyen és még atív szolgálatban vannak a kis kémszivarok is(Kashalot,Paltus.X-ray-t 10 éve tartalékba helyezték,de előtte az is 15 évig aktív volt).Érdekes,hogy amcsiknak nem sikerült erre megoldást találni(ti. titán hegesztése),mert az az 1000+ merülési mélység azért nagyon komoly előny a rejtőzködésnél. Ellencsapásnál én is az ellenfél szivarjára gondoltam. | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356421 | 2007. április 25. 07:18 | ![]() | |||||||||
Köszi szépen,ChevyG! | |||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 356420 | 2007. április 24. 22:13 | ![]() | |||||||||
Asszem Keri kérte, hogy tegyem be ide. | |||||||||||||
exec | Adatlap | 356418 | 2007. április 24. 21:50 | ![]() | |||||||||
Keri! Naív vagy :D nagyon is lényeges a tűzgyorsaság. Minek egy tengeralattjáróra 24 rakéta, ha csak egyet tud indítani? A szárazföldiek helyeit általában ismerik, ezért telepítették a ruszkik dögnagy mazokra, az amerikaiak pedig komplet vasúti rendszereket épíettek, hogy bunkerből bunkerbe szállíthassák a rakétákat. Az egyetlen igazán elrejthető és mobil a tengeralattjáró. (a sarki jég alatt a műholdak sem szúrják ki teljes bizonyossággal.) A másik ilyen hogy nem kell ellencsapás, a ruszki tengeralattjárókat általában küveti egy amerikai los angeles, az amikat egy ruszki viktor, akula, alfa vagy épp sierra (bár asszem az alfákat kivonták a titán test problémái miatt) A döntéshozók pedig úgy számolnak, hogy miután a másik csapást mért, és benyeltem, hány rakétát tudok még elindítani. Ygyhát nagyon is fontos a tűzgyorsaség... Lehet hogy nem építek tengeralattjáró maketteket, de nagyon izgatnak, szeretem őket. Asszem nyálaznád pár órán át a tengeralattjárókról szóló könyveimet ;) | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356417 | 2007. április 24. 21:19 | ![]() | |||||||||
Nemtom,nem vagyok meggyőzve:-) Nem látom,hogy azon kívűl van-e valami értelme a gyorsabb kilövésnek,minthogy "mielőtt megdöglünk minél többet nyírjunk ki mi is".Bár igaz,hogy a Typhoon egyszerre két rakétát tud indítani... Naív-e vagyok...?:-)) | |||||||||||||
Mekett | Adatlap | 356416 | 2007. április 24. 20:59 | ![]() | |||||||||
Én azt hiszem, Gézának igaza lehet abban, hogy a tűzgyorsaság sokat jelenthet. Hiszen míg egy hagyományos tengeralattjáróról ismereteim szerint max fél-egy percenként tudnak indítani rakétát, hiába visz az Ohio huszat, ha 5-10 kilövés után jó eséllyel ellencsapás várható, de legalábbis mozgásba, manőverbe kényszerítik. Nem véletlenül igyekeztek elérni annak idején, hogy a víz alól is tudjanak rakétákat indítani. A Typhoonnál egyébként a hosszirányú egyensúly javulása mellett a széles törzs is segít balanszírozni. | |||||||||||||
Keri | Adatlap | 356415 | 2007. április 24. 18:59 | ![]() | |||||||||
Hali! Én úgy tudom,a franciák a szárazföldi interekontinentális rakettyáikat '96-ban végleg leszerelték.Van még a Mirage 2000-ekhez rendszeresítve levegő-föld rakéta nukleáris fejjel,de ez "csak" taktikai és nem interkontinentális fegyver. Természetes,hogy az Ohiokat átszerelik tomahawk-okra,már a hidegháború vége óta ezen dolgoztak.Megszűnt a közvetlen fenyegetettség a Szovjetúnió által,áthelyeződött a hagsúly a kisebb helyi konfliktusokra,ahol már nem volt szükség atomfegyverre.Jöttek a szárnyasrakéták normál fejjel. A tűzgyorsaságot én speciel nemigazán tartom lényegesnek.Elég egy Typhonnak egyet is kilőni,már felfedte a kilétét,már jön a válasz.Ott van a többi Delta III,IV,ha csak a felük van éppen combat-ban és mindegyik 1 rakétát lő ki,máris közelítünk a tízhez.Majd jönnek a szárazföldi silók,felszállnak a bombázók ... Utána,sajnos,úgyis minden elpusztulna,az hogy most eggyel többet vagy kevesebbet tudnak indítani...Én úgy látom,sokkal jobban előtérben van a fejlesztéseknél a minél csendesebb üzem és a minél hatékonyabb precíziós csapásmérés. Reális esély egy ellencsapásra közvetlen nukleáris rakéta indítása után szerintem legfeljebb a sarkvidék alatt van,mert ott már a hidegháború eleje óta tart a macska-egér harc,arról nem is beszélve,hogy rögtön jönne a válasz egy Akulától. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77. |
Az Akula úton van felém,majd valahogy berakok róla képeket.