/ Fórumok /

Tengeralattjárók

Type II-től Type XXIII-ig,Akulától a Los Angelesig,lábbal tekerőstől a nukleáris meghajtásúig,vadásztól a rakétahordozóig minden-minden,ami víz alatt tekereg és nem hajófenék,ámbráns cet vagy uszadékfa.Igen,ez a MOK(Makettinfo Online Klub)tengeralattjáró szakosztályának hivatalos megjelenési felülete!... Hopp,mi az ott,csak nem egy mélységi bomba??!!

Keri
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77.
maci74 566625 2014. szeptember 3. 20:13
Válasz erre
u2540
u2540

Sziasztok,

A képen látható makett félkész állapotban INGYEN elvihető. Elvileg minden alkatrész megvan hozzá, meg festék(nem tudom jó-e még), makettező cérna stb.
Gabusch 565254 2014. augusztus 14. 01:23
Válasz erre
Szia Dephnull!

A "nagyon sokat" értsd úgy, hogy napi 8-10 órát biztosan.
Dephnull 565250 2014. augusztus 14. 00:32
Válasz erre
Szia Gabusch!

Nekem is egy másik polc volt a helyén, annak a javítás nyomai láthatók a háttérben. Idővel majd csinálok másikat. Ez is a saját kezem munkája.

Az nem derekas szopás volt, hanem mélytorkos natúr francia bő nyállal, végig. :-D
A VIIC-t másfél év alatt készítettem el, ebből kb. 1 év volt a négy belső kiegészítő. Gyakran heteket állt a munka, mire kitaláltam, hogy hogyan csináljam meg, vagy miből pótljam a hiányzó, tönkrement, menthetetlen részeket. A VIIC/41-el 9 hónapnál járok, de lesz az még több is.
Gabusch 565219 2014. augusztus 13. 21:23
Válasz erre
Szia Dephnull!

Ja, akinek van szabad falfelülete, úgy könnyű! :) Sajnos nekem ott főleg szekrények és könyvek vannnak

A műgyanta derekas szopás, az az ágyú, amit ma vitt el Tamás barátom olyan 3 havi munkám volt és nagyon sokat foglalkoztam vele. Majd a következőt, amit magamnak csinálok lemérem idő szempontjából.
Dephnull 565201 2014. augusztus 13. 20:02
Válasz erre
u-boot polc
u-boot polc

Szia Gabusch!

Nekem nemrég lett kész a farkasfalka helye. VIIC kész van, utolsó simításokat végzem a VIIC/41-en és összerakásra vár még a VIID és a IXC. Az árukon kívül nekem egy bajom van ezekkel a feljavító kittekkel, hogy műgyantából vannak. Horror volt mire a VIIC-hez megcsináltam őket. Ha lenne rá pénzem, sem biztos, hogy bevállalnám még egyszer a IXC-hez.
Gabusch 565116 2014. augusztus 12. 17:46
Válasz erre
Szép! Kb. hasonló az ára, mint a régi Typ VII-hez való feljavítóké.

Amit egyszerűen képtelen vagyok ésszel felfogni, az az, hogy a mai 3D nyomtatós világban miért nem csinálták meg azokat is 1:144-ben, amikor tele van a Revell ilyen kitekkel.

Sajnos nekem nincs helyem 1:72-es Typ IX-hez, de ha majd kb. jövőre kijön 1:144-ben, veszek egyet. És ha lenne esetleg netalántán hozzá ilyen kiegészítő (nyilván kb. féláron), akkor azt is megvenném hozzá.
Dephnull 565114 2014. augusztus 12. 14:50
Válasz erre
Gabusch 563616 2014. július 16. 17:14
Válasz erre
Mer' hülyék. :) Aztán Mari néne jól nem veszi meg a kisunokának, mert nem ahhoz van és a múltkor is a fejéhez lett vágva az F16 feljavító, amit az F18-hoz vett. :D
Dephnull 563598 2014. július 16. 01:39
Válasz erre
Természetesen!
Csupán így hirdetik őket.
Gabusch 563587 2014. július 15. 21:54
Válasz erre
Szerintem jók ezek a régiekhez (VIIC, VIIC/41) is.
Dephnull 563578 2014. július 15. 20:44
Válasz erre
f1
f1
f2
f2
f3
f3

Sziasztok!
Most találtam, a CMK kiadott három új figurakészletet 1:72 IXC-hez.
Propellerfanatic 560780 2014. május 28. 17:06
Válasz erre
narn08 560687 2014. május 27. 15:18
Válasz erre
Bocs, a Revell 1/144-eséhez kellene.
narn08 560686 2014. május 27. 15:18
Válasz erre
Üdv!
Nincs valakinek elfekvőben egy Type XXI-hez való matrica ?
Csak az oldalára kerülő csíkok, merülés jelző(?) kellenek.
Keri 560666 2014. május 27. 09:08
Válasz erre
atu71 560472 2014. május 23. 19:19
Válasz erre
Hali,
Szep lett,megerte a sok csiszolas.
Varjúbácsi 560430 2014. május 23. 08:00
Válasz erre
Keri!
A begasztáskor a külső felszín volt a mérvadó, aztán naggyából Milliputtal tömítettem. A belső részt utána megerősítettem Evergreen szállal. Végül jött a baromi unalmas csiszol, tömítget, csiszol, tömítget metódus, amire úgy éreztem, hogy most már jó. Utána 1200-as Surfacer, ami azonnal megmutatta, hogy tévedtem! :-(
Keri 560421 2014. május 22. 21:01
Válasz erre
Szép lesz nagyon,Varjú bácsi!Nem látom tisztán,miként csináltad,hogy a maratás egy szintben legyen a felszínnel?

Keri
Varjúbácsi 560203 2014. május 18. 23:02
Válasz erre
slotpanel
slotpanel
beépített panelek
beépített panelek
Surfacerezés után
Surfacerezés után

Sziasztok!
Kis lépésekkel, de folytatódik az építés. Az új slotpanelek beépítése után tömítés, csiszolás, majd újabb tömítés, és újabb csiszolás következett. Végül egy réteg 1200-as Surfacer került a felületre.
KBT 559991 2014. május 15. 19:42
Válasz erre
Szia Varjúbácsi !

Küldjél E-mail címet,elérhetőséget a kbt@vipmail.hu -ra. Küldök anyagot.

Üdv : KBT
cimber 559899 2014. május 14. 11:31
Válasz erre
Uhhh, ez igen!
(Nagy kedvencem a Type II.)

Még nem láttam ilyen átépítést, úgyhogy kíváncsian várom a szabásvarrás végeredményét!
Varjúbácsi 559836 2014. május 13. 08:17
Válasz erre
Darabokban a törzs
Darabokban a törzs
és a fedélzet
és a fedélzet
újra együtt
újra együtt
slotok az orron
slotok az orron
és slotok a tatnál
és slotok a tatnál
az új tartály
az új tartály
alapzva
alapzva

Sziasztok!
Nagy fa vágta belém a fejszéjét, elkezdtem a kedvenc hajóm, a Vesikko, lánykori nevén CV707 építését.
Már régóta tervezgettem a dolgot, eredetileg a Special Navy hajóját akartam donornak, de a kit horrorisztikus ára visszatartott. Most, hogy a Revell átvette az ICM hajóját, aránylag olcsón megúszható a hülyeségem. Mivel a CV707 a Type II elődje ezért az eltérő méretek miatt szabni kellett a törzset, és természetesen a fedélzetet is. A megrövidített törzset Evergreen szállal, és sztirol lapokkal egyesítettem. Ezután Milliputtal eltömítettem a réseket, és a felesleges slotokat. Maróval kialakítottam a merülőtartály karcsúbb formáját, majd újabb Milliputos tömítés következett. Amíg a putty kötött kimartam a megmaradó slotokat a hajó orrán, és termszetesen a taton is. A kikeményedett putty csiszolása és polírozása után a törzs kapott egy vékony Surfacer 1200 réteget, hogy lássam a felületi hibákat. Most itt tartok.
Varjúbácsi 559833 2014. május 13. 07:53
Válasz erre
Sziasztok!
Segítséget kérnék a guruktól! Ha valakinek van fotója a Vesikkó tornyáról,kérem ossza meg velem, mert a guglin alig találtam valamit. Köszönöm.
atu71 559312 2014. május 4. 19:24
Válasz erre
1
1

Hali,
A foto lemaradt.
atu71 559311 2014. május 4. 19:24
Válasz erre
Hali,
Ma ujabb megtiszteltetesben volt reszem a Model Force 14 kiall. es versenyen egy ujabb aranyat kaptam a naszadert.
Bishop 558842 2014. április 26. 20:55
Válasz erre
Szia!

Köszi a megosztást. :) Nekem új volt...
atu71 558790 2014. április 26. 07:11
Válasz erre
Hali,
Valoban jo,es el is mentettem.
Gabusch 558788 2014. április 26. 01:18
Válasz erre
Ez az oldal már volt?

amp.rokket.biz/lib_uboats.shtml
atu71 558499 2014. április 21. 17:28
Válasz erre
Hali,
Koszonom a jokivansagokat :)
Mar dolgozom az amcsin is,hararosan kepek.
Gabusch 558485 2014. április 21. 12:43
Válasz erre
Sajnos nem láttam, de fogadd őszinte gratulációm!
atu71 558479 2014. április 21. 09:43
Válasz erre
IMG_9422
IMG_9422

Hali,
Nagyon nagy megtiszteltes ert az idei Mosonshow 2014-en,sikerult elhoznom az elso helyezest a naszaddal.
Grande 557837 2014. április 10. 19:46
Válasz erre
u-boot_VIId_001a

1
u-boot_VIId_001a
u-boot_VIId_003a

2
u-boot_VIId_003a

Klassz Type VIID
modelwork.pl/viewtopic.php
tankos_srac 557697 2014. április 8. 10:57
Válasz erre
Gratulálok, ez gyönyörű lett!
Gabusch 557650 2014. április 7. 15:46
Válasz erre
Nekem tetszik. Kár, hogy nem leszek ott Óváron.
atu71 557647 2014. április 7. 14:56
Válasz erre
a4
a4
a5
a5
a6
a6
a7
a7

Hali,
Es meg egy par foto.
atu71 557646 2014. április 7. 14:55
Válasz erre
a
a
a1
a1
a2
a2
a3
a3

Hali,
Befejeztem a naszadot,itt a vege fuss el vele :)
A tablat felragasztottam es ez a vegso arculata,ugy velem sikerult egy olyan naszadot keszitenem ami mar negy honapja van kinn a tengeren,ezt jelenti a tabla is.
Teljesen sikerult visszaadnom azt a kepet hogy mikent amortizalodik le es hasznalodik-kopik a sos vizben,nem beszelve ezek mellett meg az egyebb kulso hatasokrol-tenyezeokrol.A leirast hamarosan elkeszitem es benne lesz minden lenyeges info-alkalmazas-technika,aki esetleg jon a Mosonira ott lathatja majd eloben.
atu71 557324 2014. április 2. 16:12
Válasz erre
Hali,
Igy egy kisse tenyleg magas lenne :)
Maradjunk 6530 mm-nel.
Gabusch 557300 2014. április 2. 08:54
Válasz erre
Varjúbácsi 557299 2014. április 2. 08:52
Válasz erre
Atu!
"az U-boot-ok melysege a fenektol a fedelzetig 6530 cm volt,"
Azért egy 65 méter magas U-boat elég feltünő lehetett! :-))
Gabusch 557298 2014. április 2. 08:51
Válasz erre
Azért annyira nem kell röhögni, mert vittek le u-bootokat a Dunán a Fekete Tengerre.
en.wikipedia.org/wiki/30th_U-boat_Flotilla
Angolul nem tudóknak dióhéjban: 6 db IIB-t részben leszereltek Kielben, majd onnan a Kieli csatornán és az Elbán át vízi úton Drezda-Übigauba vittek uszályokra téve, ahonnan közúton utaztak tovább Ingolstadtba, ahol a Dunára kerültek. Linzben vagy Bécsben ismételten felszerelték őket, majd a Dunán át levontatták a romániai Galatiba.
Mindezt 1942-43-ban.

Ebben a német nyelvű cikkben pedig vannak fotók a szállításról:
www.spiegel.de/einestages/zweiter-weltkrieg-u-boot-auf-der-autobahn-a-946602.html
cimber 557297 2014. április 2. 08:46
Válasz erre
...plusz a "teljesen ép" hajóról hiányzik a torony! :-)
Az U-508 meg tényleg IXC volt.

http://uboat.net/boats/u508.htm
alexkidd 557267 2014. április 1. 20:40
Válasz erre
Köszönöm szépen a segítő készséged!
Mivel tudatlanságom nem ismer határokat :) így minden ilyen jellegű információnak örülök.
És persze ne felejtsem el legközelebb, hogy április elseje van... :)
atu71 557260 2014. április 1. 20:02
Válasz erre
Hali,
Semmi gond,azert enged meg hogy hozza szoljak :),az U-boot-ok melysege a fenektol ( ertem a kulmsomeret)a fedelzetig (ertem szinten a kulsomeret) 6530 cm volt,ebben nincs benne a torony es plusz a periszko kiengedve.
A Foldkozi-tengeren nem hajoztak mert sekely tenger a nehany szaz meterevel,termeszetesen ez nagyon valtozo.
Tahat ennek a birtokaban, es tudjuk hogy aprilis 1 van,ez szep kamu :D
alexkidd 557245 2014. április 1. 17:16
Válasz erre
De mégis! :)

Ezt a szívást! :DD
Elnézést kérek mindenkitől, ezt eléggé benéztem :)
alexkidd 557244 2014. április 1. 17:13
Válasz erre
Nem mondod? Csak nem kamu lesz :)))
vasacel 557243 2014. április 1. 17:08
Válasz erre
Az U-508 egy IXC tipusú tengeralattjáró volt, ami Mohácstól délnyugatra a Biscaya öbölben süllyedt el még '43-ban ...
http://rapidttp.co.za/museum/macfayden.pdf
juge75 557241 2014. április 1. 17:01
Válasz erre
alexkidd 557240 2014. április 1. 16:56
Válasz erre
atu71 556651 2014. március 24. 11:33
Válasz erre
Gabusch 556633 2014. március 24. 08:00
Válasz erre
Belgiumban élni mindenképpen irigylésre méltó állapot, de szerintem értenék ők a "Vier Monate auf See" feliratot is. :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77.