<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nyugger | Adatlap | 370214 | 2009. május 3. 19:52 | ||
dudus | Adatlap | 370213 | 2009. május 3. 18:19 | ||
Monox! Előző kérdésedre azt tudom mondani,hogy ezt mindenképpen Tarlósi Józsival kell lelevelezned,mert ő ott az atyaúristen meg a helyetese is.Mínden nemű kérdésben a gépeket illetően Őt keressétek!Ő Taszáron lakik nagyon készséges az őrző védők irányába is bír valamilyen jogosítvánnyal. Üdv H.T. | |||||
Monox | Adatlap | 370212 | 2009. május 3. 11:56 | ||
Mindenképpen élni szeretnék a lehetőséggel, ha ebben a hónapban nem is, de júniusban mindenképp. Mindenképpen írok egy e-mail-t ennek az úriembernek és neked is. Még az érdekelne, hogy egy hétvégi időpont mennyire jöhet számításba és az is, hogy mennyivel előtte kellene szólnom? | |||||
dudus | Adatlap | 370211 | 2009. május 2. 18:16 | ||
Természetesen mínden érdeklődőt szeretettel várunk,de amínt említettem őrzött területen vannak a gépe nagyon szép környezetben,ezért szükséges előzetes egyeztetés Tarlósi józsival,vagy a polgármesterrel,hogy az őrök beengedjenek.Amennyíben igényt tartatok személyemre és az adott időben nem leszek akadályoztatva szívesen állok én is rendelkezésetekre. Üdv.H.T. | |||||
Monox | Adatlap | 370210 | 2009. május 2. 11:12 | ||
Dudus! Ha én is szeretném megnézni párban egyszer a nem túl távoli jövőben a taszári skanzent, erre nekem is van lehetőségem olyan módon, ahogyan Nyuggernek írtad? | |||||
dudus | Adatlap | 370209 | 2009. május 1. 08:48 | ||
Pontosítom a Tarlósi címét:joozsibaacsi@gmail.com Üdv:H.T. | |||||
dudus | Adatlap | 370208 | 2009. május 1. 08:41 | ||
Szia Nyugger! A Tarlósi Józsi volt hírfőnökünk a "hangármester".Most fejeztük be tavaszi nagytakarítást és készültek fotók.Bizonyára szívesen küld neked képeket.A személyes látogatást is vele kell megbeszélned ugyanis őrzött területen van a park. Címe:joozsibaa@gmail.com Nekem írd meg légyszives,hogy kit tisztelhetek a jelszó mögött,akár itt,vagy dudus0919@freemail.hu címre. Üdv Hajdu Tibor | |||||
búza | Adatlap | 370207 | 2009. május 1. 08:23 | ||
Szia Tibcsi! A MIG-21-esen az orrfutó gondola jobb hátsó részén van egy tábla, amin a gyári szám utolsó négy száma szerepel. A 4405-ös MF eredetileg 4505 volt, a 4409 pedig 4503. A többié a lajstromjelnek megfelelően. Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 370206 | 2009. április 30. 21:26 | ||
juge75 | Adatlap | 370205 | 2009. április 30. 21:19 | ||
Valamint van egy limit az ingyenesnél 150 mb/óra, a fizetősnél semmiféle korlátozás nincs. | |||||
juge75 | Adatlap | 370204 | 2009. április 30. 21:17 | ||
Nos, van egy fizetős letöltés, rögtön és gyorsan, és van egy ingyenes, aminél visszaszámol egy óra amíg letöltheted. Mint a Rapid, csak itt 500-tól számol. Letöltöttem. | |||||
dudus | Adatlap | 370203 | 2009. április 30. 20:43 | ||
Úgy gondolom,hogy ez a Gőgös meg a Csarli féle összeütközés produktoma.A 3547-essel magam is jó pár órát töltöttem el a levegöben.Az első széria Bisz-ek közül való,amelyek beérkeztek M.országra 75-ben. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370202 | 2009. április 30. 20:34 | ||
Dudus ! Hol tart a taszári gépek dolga ? Nyáron szeretném megnézni őket,kihez kell/ene/ fordulnom a helyieknél ? | |||||
dudus | Adatlap | 370201 | 2009. április 30. 20:14 | ||
75.ben voltam Kusóban BISZ átképzésen.A jugók befejezték a kiképzést pár napig eggyütt voltunk,míg nem jött értük a gép.Nagyképűnek tüntek beképzeltnek.Velünk szóba sem álltak.Úgy viselkedtek,mintha más bolygóról jöttek volna. Az oroszok kényeztették őket.Szerencsém volt találkozni régi oktatóimmal én 65-ben végeztem a sulit Kusóban és hál.istennek 75-ben még volt szerencsém találkozni szeretett oktatóimmal.A mai napig szeretettel gondolok rájuk.Nos a jugó pilótákról faggattuk őket azt mondták,hogy egytől egyig beképzelt majmok voltak. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370200 | 2009. április 30. 19:48 | ||
juge75 ott van az összes a 3270 / 3279 bejegyzésben | |||||
juge75 | Adatlap | 370199 | 2009. április 30. 18:58 | ||
add meg a linket. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370198 | 2009. április 30. 18:41 | ||
juge75 szólj ha letudtál tölteni onnan bármit is, én nem bírkózok vele | |||||
juge75 | Adatlap | 370197 | 2009. április 30. 14:04 | ||
Olyan mint a Rapidshare! | |||||
juge75 | Adatlap | 370196 | 2009. április 30. 13:59 | ||
Free download, valószínüleg várni kell rá és lassabban jön le mint a fizetős. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370195 | 2009. április 30. 12:38 | ||
beczl hogy lehet ezeket megnézni, mert én csak ezt látom | |||||
Monox | Adatlap | 370194 | 2009. április 30. 12:21 | ||
romeo | Adatlap | 370193 | 2009. április 30. 11:51 | ||
Tibcsi | Adatlap | 370192 | 2009. április 30. 10:51 | ||
Sziasztok, Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de ha látok valahol kiállítva egy MiG-et (akár 21-est, akár 15-öst, vagy akármelyiket), akkor meg lehet valahol lesni a gyártási számát? Úgy értem, bele van ütve valahol (gondolom igen), és ha igen, akkor hol keressem? Kösz: Tibcsi | |||||
mig23papa | Adatlap | 370191 | 2009. április 30. 10:37 | ||
beczl | Adatlap | 370190 | 2009. április 30. 09:09 | ||
Üdv, egyelőre ennyit tudtam feltölteni, a többit a hétvégén! :-) www.easy-share.com/1904850774/[aviation] - FlugRevue - Mikojan Gurewitsch MiG-21.pdf www.easy-share.com/1904850829/4+ Publication - 001 - MiG-21 Fishbed.pdf www.easy-share.com/1904851012/4+ Publication - Mig-21 [F,PF,PFM(SPS),R,SM,SMT,MF,bis,U,UM].pdf www.easy-share.com/1904851295/Aero WWP - MiG-21 Fishbed.pdf www.easy-share.com/1904851348/NVA-LSK Mig-21 Versionen in der DDR.pdf www.easy-share.com/1904851580/Pdf - Squadron-Signal - 5537 - Aircraft Walk Around - 37 - 2004 - Mikoyan-Gurevich Mig-21 Fishbed (Part 1).pdf www.easy-share.com/1904851815/Pdf - Squadron-Signal - 5539 - Aircraft Walk Around - 39 - 2005 - Mikoyan-Gurevich Mig-21 Fishbed (Part 2).pdf www.easy-share.com/1904851840/Pdf - Squadron-Signal - 6562 - Fighting Colors - 1989 - Mig-21 Fishbed.pdf www.easy-share.com/1904852080/Osprey.-.Combat.Aircraft.029.-.MiG-21.Units.of.the.Vietnam.War.pdf www.easy-share.com/1904852146/Squadron_Signal - Aircraft In Action - 131 (1131) - Mig-21 Fishbed.pdf www.easy-share.com/1904852743/Yefif-Mig-21.pdf | |||||
Lacy | Adatlap | 370189 | 2009. április 29. 20:04 | ||
romeo | Adatlap | 370188 | 2009. április 29. 18:04 | ||
PETI | Adatlap | 370187 | 2009. április 29. 18:02 | ||
PüsiLaci | Adatlap | 370186 | 2009. április 29. 17:26 | ||
Hali, Engem is érdekelne. Bár egy kettő meg van közülük. ebooks.softarchive.net/ Innét elég sok kiadvány letölthető. | |||||
romeo | Adatlap | 370185 | 2009. április 29. 12:06 | ||
Tibor | Adatlap | 370184 | 2009. április 29. 10:52 | ||
beczl | Adatlap | 370183 | 2009. április 29. 08:58 | ||
Üdv, Akkor feltöltöm valahová őket délután/este és a kiteszem a linkeket hozzájuk. | |||||
makettes | Adatlap | 370182 | 2009. április 29. 08:42 | ||
Szia beczl! Engem érdekelne egy-két 21-s kiadvány. üdv. makettes | |||||
beczl | Adatlap | 370181 | 2009. április 29. 08:19 | ||
Üdv, Mail ment. Köszönöm. Ha valakit érdekel nekem megvannak az alábbi kiadványok pdf formátumban: 4+ Publication - MiG-21 Fishbed.pdf 4+ Publication - Mig-21 [F,PF,PFM(SPS),R,SM,SMT,MF,bis,U,UM].pdf Aero WWP - MiG-21 Fishbed.pdf FlugRevue - Mikojan Gurewitsch MiG-21.pdf NVA-LSK Mig-21 Versionen in der DDR.pdf Osprey.-.Combat.Aircraft.029.-.MiG-21.Units.of.the.Vietnam.War.pdf Squadron-Signal - 5537 Mikoyan-Gurevich Mig-21 Fishbed (Part 1-2).pdf Squadron-Signal - 6562 - Fighting Colors Mig-21 Fishbed.pdf Squadron_Signal - Aircraft In Action - 131 (1131) - Mig-21 Fishbed.pdf Yefif Gordon - Mig-21.pdf [米格-21(mig-21)战斗机图册].AD1131.Mikoyan.Gurevic.MiG21.pdf [米格-21(mig-21)战斗机图册] AF011.Mikoyan.Gurevic.MiG21.pdf [米格-21(mig-21)战斗机图册].SLOT.anuario.2001.by.MIG21.pdf | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 370180 | 2009. április 28. 20:29 | ||
Innét le lehet tölteni a Verlinden Lock On sorozatának MIG-21-es füzetét pdf formátumba. Ha valakit érdekel. Szerző Zoltán Buza. rapidshare.com/files/223006195/AG21_-_Mikoyan_MiG-21_MF_www.softarchive.net.rar | |||||
mig23papa | Adatlap | 370179 | 2009. április 28. 20:03 | ||
A-3 | Adatlap | 370178 | 2009. április 28. 17:11 | ||
Mindkettő igazi, de az első az enyém. Légyszives kűldj egy telefonos elérhetőséget és felhívlak! Üdv! A-3 | |||||
beczl | Adatlap | 370177 | 2009. április 28. 11:46 | ||
Üdv, Előre is köszönöm. A HA-UTI honlapján két név illetve elérhetőség is szerepel, melyik az "igazi"? :-) Üdv, beczl (beczl@tvn.hu) | |||||
romeo | Adatlap | 370176 | 2009. április 27. 12:00 | ||
A-3 | Adatlap | 370175 | 2009. április 25. 18:46 | ||
Kitudlak segíteni egy KM-1 nagyjavítási TU-val amit másolásra szivesen átadok neked ingyen, bérmentve. Elérhetőségem a HA-UTI honlapján is megtalálható. Üdv! A-3 | |||||
Lacy | Adatlap | 370174 | 2009. április 25. 09:48 | ||
Szia Monox, gondoltam azért is nem részleteznem a mennyiségeket. A múzeumban, és az általad felrakott képeken látható 26105-ös gép Mig-21R típus. A 22805-ös és a 22818-as Mig-21M. Ha valahol furcsa Jugó felderítő gépeket lát az ember, akkor annak az az oka, hogy 1984-ben a megmarad Mig-21MF gépeket felderítővé alakították át nyugati eszközökkel. Aztán 2003 után maradék Mig-21R kivonása után felderítővé alakított Mig-21M vette át a szerepkört. Az M/MF adatok pontosak. A 25 Mig-21M mellé pótlásként (hogy két század kijöjjön belőle veszteségek után is, gondolom) vásároltak 6 Mig-21MF-et 1975-ben. | |||||
Monox | Adatlap | 370173 | 2009. április 25. 08:56 | ||
Mindez azért érdekelt, mert én eddig kizárólag azt olvastam, hogy a Jugoszláv Légierő csak az F-13-as és bisz típust és a gyakorlógépeit rendszeresítette. Aztán majd leültem egy hete, amikor a múzeumban PFM, M, MF sőt állítólag R változatokkal is találkoztam. (Kissé hibridnek tűnt a R típus.) Bár a 25 M mellett a 6 MF kissé gyanúsnak tűnik. | |||||
Lacy | Adatlap | 370172 | 2009. április 24. 19:10 | ||
Sziasztok! Monox, Wrecker, az ex. Jugo Mig-21-esekkel kapcsolatban. A leírt adatok ebben a formában sok helyen megtalálhatóak a neten. Annyit tennék hozzá, hogy a AirForces Monthhly 2006 júliusi számában Aleksandar Radic írt egy hét oldalas színvonalas cikket a Jugó Mig-21-esekről. Részletezi a típust alkalmazó alakulatok történetét, a körülményeket, éles bevetéseket, stb… Ebben egy kb. 5-10 géppel eltérő számadatokat adott meg a típus változatok mennyiségéről a szerző. Nem tudom melyik igaz. Az AFM cikk mellet szól, hogy, az egyes típus változatok oldalszámait is részletesen közlik, kitérnek a különböző alváltozatok számaira is. Pl a kis, vagy nagy svancú Mig-21U változatok, illetve a különböző bis alváltozatok mennyiségére. | |||||
búza | Adatlap | 370171 | 2009. április 23. 15:08 | ||
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek fotója a 21-UM rádióteréről, esetleg a kiemelt álvánnyal? Üdv: Búza | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370170 | 2009. április 23. 14:18 | ||
Szia, Lacy Továris Gordon szerzői hozzáállásáról nagyjából egyetértünk, egyébként köszi a pontosabb gyártási adatokat Üdv R. | |||||
Wrecker | Adatlap | 370169 | 2009. április 22. 23:03 | ||
45 mig-21f-13 (1962-1980) 36 mig-21pfm (1968-1992) 12 mig-21r (1970- ) 25 mig-21m (1970- ) 100 mig-21bis (1977- ) 9 mig-21u (1965- ) 9 mig-21us (1969- ) 35 mig-21um 6 mig-21mf (1975- ) | |||||
Monox | Adatlap | 370168 | 2009. április 22. 22:33 | ||
Van valakinek információja arról, hogy az ex-Jugoszláv légierő a MiG-21-esek melyik altipusaival rendelkezett, ill., hogy mennyivel? | |||||
búza | Adatlap | 370167 | 2009. április 22. 10:34 | ||
Szia Nyugger! Kenyeres Dénes könyvében olvastam, hogy '80 elején 18+18+22 volt a kecskeméti gépek száma. Ha a másik két ezrednél is hasonló volt akkor az kb.150-160 közötti szám. Azt nem tudom pontosan, hogy ebben az időben az oroszok mivel és mennyivel repültek Mo.-on. Ha csak azzal a darabszámmal, de más 21-es altípussal amit Te alább leírtál, akkor az is száz feletti. Hangsúlyozni szeretném, hogy nem vitatkozni akarok, mert itt nálam sokan sokkal többet tudnak a dologról. Egyébként Mészáros Andris kiadványa kb. 2300 UTI-t sorol fel gyári szám szerint, igaz ezek nem egyidőben repültek. Én ezért tartottam kevésnek az össz tízezres darabszámot. | |||||
Lacy | Adatlap | 370166 | 2009. április 22. 09:06 | ||
Szia Rumcájsz, Jefim Gordon könyveiről annyit, hogy hasznosak érdekesek, sokszor jó olvasni őket, de engem nagyon zavar hogy csak össze van dobálva. Olyan adatokat látok bennük, amelyeket én is olvastam itt-ott a neten. De már évekkel ezelőtt kiderült, hogy hibás vagy ellentmondó adatok. Ő viszont látszólag gondolkodás nélkül bemásolja még akkor is ha láthatóan ellent mond annak amik két oldallal korábban írt. Persze ha fél évente ki kell adni egy új könyvet, akkor érthető hogy nem nézz utána csak összemásol sok adatot, találgat aztán jöhet a következő könyv. Ez a Jefim Gordon könyvekben megjelent képekre is igaz. De vannak más nem nyugati (Cseh, Lengyel, Bulgár, Orosz, Ukrán), igényes utóbbi éveken megjelent szakkiadványok. Ezekben jóval kevesebb ellentmondást találok. Ilyenek például a Cseh 4+ publication újabb és a Jakab kiadó könyvei. Igényes, nem túlzó és jól összeszedett munkák. De ilyen a Nyugger által említett Finn kiadvány. Hiszen ki ismerné jobban az adott ország típusai, mint egy nemzeti szakíró. A korai Mig-21-as tipus gyártási adatait a 4+ publication Mig-21F/U kiadványából vettem. | |||||
beczl | Adatlap | 370165 | 2009. április 22. 07:43 | ||
Üdv, Köszönöm, akkor május első szombatján megpróbálkozom vele. :-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszönöm.