/ Fórumok /

MIG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
PETI 368752 2008. március 30. 09:16
Válasz erre
Hali!
Az nem MiG-21I (Analog) ?
SIG 368751 2008. március 30. 00:44
Válasz erre
beolvasás0003
beolvasás0003
beolvasás0005
beolvasás0005
beolvasás0006
beolvasás0006
beolvasás0007
beolvasás0007
beolvasás0008
beolvasás0008

Hello !

Akkor itt vannak az Unikumok. Nem gondolnám, hogy ne derülne ki a lényeg, de azért nem árt egy kis magyarázat :) Tehát van itt katapult-tesztes 21-es, a nagyszárnyú 21L, az amcsik lokátorkersztmetszetet mérnek egy zsákmány 21-en, egy szép finn és egy ritka zsákmány 21-es amcsi csilaggal... Dobok még a 23-as fórumra is és a korai utántöltést már feltettem az érdekes képek fórumára.

Üdv...
mig23papa 368750 2008. március 29. 19:59
Válasz erre
SIG

az jöhet minden mennyiségben, de ezt már úgy is tudod :-)
SIG 368749 2008. március 29. 17:30
Válasz erre
Hello !

Megkeresem és feldobm ide. Találtam egy pár érdekes fekete-fehéret 21-es és 23-as témában :)
mig23papa 368748 2008. március 29. 16:57
Válasz erre
SIG

én is arra a képre gondoltam, de nekem nincs az meg
Monox 368747 2008. március 28. 23:13
Válasz erre
Nyugger!

Köszönöm az infót. Arra sár sikerült rájönnöm, hogy a 6253-as farokrészét a 6327-es hordja, ez lett volna a további kérdésem. Az okokról esetleg tudsz valamit?
Az, hogy a 9178-as svancot rakták a 3955-re ez meglepetés nekem.
Meglepetés azért, mert ennek a gépnek igen soxor van törzshátsórész-cserét igénylő sérülése (ha valóban le kellett cserélni a 3955-tel, akkor ez a harmadik új törzshátsója), másrészt azért, mert a 3955 az 75A típus, a 9178 pedig 75AP. Nem tudom, hogy a vezérsík tetején lévő antennákon kívűl van-e szerkezeti külömbség a két típus törzshátsója között, mindenesetre a 3955-re rakott hátsón nem volt RSZBN antenna.

Mig23papa! Érdekes így utólag látni, hogy milyen "kórtörténete" van egy szétvágásra ítélt gépnek, sőt, hogy miképp került oda. Azt sejteni lehetett, hogy a gép a 4112-essel együtt a gengszterváltás után nem repült (ez a festéséből világosan kiderült), de hogy a szárnyai alatt még ott a csillag, nos ez az infó eddig hiányzott. Azt hiszem ez a gép nem viselte a PG-s terepfestést sem, így elmondhatjuk róla, hogy ez az egyetlen gép, ami csapatterepszínnel került megsemmisítésre! (És persze, két réteg oldalszámmal!) A képet (általam) ismeretlen szerző készítette és 2001-ben kerültt hozzám Szolnokról.
Nyugger 368746 2008. március 28. 21:16
Válasz erre
21bis-ap-6253 Papa2007
21bis-ap-6253...
21bis-ap-6327 Papa2007
21bis-ap-6327...

Jó estét!

Azért akkora talányt nem okoz a törzshátsórész kérdése, ha figyelmesen megnézitek a 6327-s 6253-s 21bis-ap fotókat... ez a megoldás. Ezt a cserét még 1994-ben a taszáriak 'végezték' el. A két repülőgép most is Pápán van, kiválóan látható a gyári-
szám kavalkád a gépeken.
A 3955-s kérdése is megoldott, 1995 novemberében láttam Körü udvarán már szétvágott állapotban és a 9178-s svanca tartozott hozzá. Mig23papa fotóin jól látszik a Kapos jelvény. A 9178-nak volt egy kis hajtómű tűze és cserélni kellett a svancát,
ez a gép is Pápán van tessék megnézni az illesztésnél a számokat!
SIG 368745 2008. március 28. 20:56
Válasz erre
Halihó MigMágus !

Valamelyik angol vagy német nyelvű könyvemben van egy elég meredek kép, ahol valamilyen kétfedelükből pumpálják át a nyálat :S Nekem pont ez a bajom, hogy ilyen dolgokról keveset lehet látni vagy hallani. A szemem kiugrott, amikor kétüléses Me-109-ről meg Fw-190-ről találtam képeket. Nekem ez az Unikum... Vagy a "mágnes-gyűrűs" Ju-52 ! És ez a Mig-21UM is király, mert ilyenkor az ember azon agyal, hogy ilyet csináljon, ne a simát...
mig23papa 368744 2008. március 28. 20:43
Válasz erre
SIG

tudtad, hogy már a világháború idején is volt légi utántöltés?
SIG 368743 2008. március 28. 19:43
Válasz erre
Hello !

Tudni nem tudom, de szerintem ez egy próba-cseresznye, levegőben tankolásra... Vagy nem ? Vagy igen ? Doktor úr, olyan bizonytalan vagyok :)))
Mekett 368740 2008. március 28. 16:38
Válasz erre
mig23papa 368738 2008. március 28. 15:18
Válasz erre
S
S
UNTITLED_45
UNTITLED_45

Tibcsi

A variációk száma akár végtelen is lehet-ne :-)
mig23papa 368737 2008. március 28. 15:11
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19

Monox

Igazából nem tudom hogy melyik gép svanca került a 3955 törzsre, és hogy miért?
Talán azért mert a 3955 egy alkatrészre várva szép lassan mozgóraktárrá változott.
Gondolom így került le róla az eredeti farokrész is. Valamelyik másik gépre.
Már mindenki teljesen leírta ezt a gépet, alkatrészkiépítések dokumentálása sem látszott olyan fontosnak. Kabinból is el-el tűnt ez meg az. Egyszer csak, valami nagyokos , unatkozva jó magasan lévő bőrfoteljében ücsörögve kitalálta, hogy a 3955-öt üzemképes állapotba kell hozni. Persze nagy lett a riadalom, kezdődött az alkatrész vadászat, paszportok rendberakása, és persze a felelősök keresése.
A terv az volt, hogy megfelelően gatyába rázva , majd a KÖRÜ befejezi a helyreállítást. Ehhez kellett szállítható állapotba hozni, ezt a folyamatot próbáltam úgy - ahogy fényképezni is, bár egyik nap igen pocsék idő volt ezért olyanok a képek amilyenek. De mint mondtad volt örüljünk annak ami van. A tréler (Kakadunak becéztük) Kecskemétről jött, dehogy ne legyen üres, hozott egy Zilt magával.
A fuvar éjjel ment át Kecskemétre, nekem meg másnap éppen mennem kellet más ügyben a KÖRÜ-höz, mire odaértem akkor érkezett a tréler is. Így sikerült ott is lefényképeznem.
Mint az utolsó képen látható, ennek a hirtelen akciónak semmi értelme nem volt.
De már akkor is ílyen precíz volt a szervezés a honvédségnél. Szerintem most sem lehet sokkal jobb.

Ezt a képet hol szerezted, van több hasonló is?
Tibcsi 368736 2008. március 28. 15:06
Válasz erre
Érdekes, nem ez az egyetlen. A 6253-as is ilyen keverék, annak is új farokrésze van. És azon is "szögletes" oldalszám van. Hmmm..

(Lehet, hogy a felségjel cserét elegánsan komplett farokcserével oldották meg? :)))
mig23papa 368735 2008. március 28. 14:07
Válasz erre
Levix

OFF
Neked nem lenne gond ha minden reggel kapnál egy baromi nagy pofont, ha az lenne a szabály? Mert a " A szabály az szabály." "Nem kell ezen fennakadni." ?
Dehogy is nem, ha az útalapba fizeted az adódat akkor az azt kellene hogy jelentse hogy ne legyenek kátyúk az utakon, ne legyen autópálya díj, stb-stb, hisz többé kevésbé már fizettél a használatáért, kezdve attól a pillanattól kezdve, hogy a te általad megtermelt javakból építette azt az állam. Vagy nem jól gondolom?
Csináljuk azt hogy nem fizetünk adót az államnak, hanem inkább építünk belőle magunknak használható utakat, magunknak, nem az államnak. Már csak azért is mert az utakat (most nem a fizetősekre gondolok) azok is ingyen használhatják, akik nem termelnek semmit,kiskorú, egyetemen tanul, munkanélküli, gyesen van, nyugdíjas, vagy egyszerűen csak lógós. Szóval szerintem nem is olyan egyszerű ez a "A szabály az szabály." kérdése!!

Állami alkalmazottak is fizetnek gyakorlatban adót, amikor a nettó fizetésükből vásárolnak a boltban, mégpedig az általános forgalmi adót. Ugyanez vonatkozik a nyugdíjasokra, járadékból, segélyekből élőkre is.
A pénz útja nagyon érdekes. Termelő üzemekben a munkások megtermelik a bruttó nyereséget. Ebből kap fizetést a melós, a cég adminiaztratív apparátusa és adót az állam. Ebből a pénzből kap bruttó fizetést az állami alkalmazott, amiből befizeti az adót. Utána még az üzletben is fizeti az áfát. A lényeg az hogy a megtermelt javakból igazándiból az állam jár a legjobban, a disznóság csupán az, hogy az állam működéséért felelősséget vállaló illetékesek, (politikusok) úgy forgatják ezt a pénzt
mintha az a sajátjuk lenne. Szóval nagyon jól ki van találva könyveléstechnikailag az egész, a lényeg az hogy a közösből az kapja a legkevesebbet aki megtermelte azt, a legtöbbet meg az aki meghatározhatja , hogy hogyan legyen elosztva.
Az útalappal sem az a gond hogy van, hanem hogy annak nevezik. A titok nyitja a
pénzátcsoportosítás, és mindig annak jut a legtöbb, aki csoportosítgatja.
Te melyik csapat tagja vagy?
búza 368734 2008. március 28. 11:54
Válasz erre
68 UM dudoros
68 UM dudoros

Tud erról az UM oldálán látható dudorról valaki valamit?
Levix 368733 2008. március 28. 11:47
Válasz erre
Útalap. A szabály az szabály. Ha a kapálógépbe tankolod a benzinkútnál vett benzint, akkor is van útalap. Nem kell ezen fennakadni. Az lenne a dúrva ha 8 féle ár lenne a kútnál, mindenki a legolcsóbbat tankolná :). A Honvédség mivel költségvetési szerv tökmindegy hogy milyen adót fizet, mert ez csak könyveléstechnikailag érdekes, a valóságban az államnak ebből nem folyik be semmi +, hiszen a teljes összeget a költségvetésből adja. Az állami alkalmazottak és állami cégek is csak elméletben fizetnek adót, hiszen igazi értéktöbblet nincs a terméken. Adót szigorúan véve kizárólag a vállalkozók és vállalkozások fizetnek. A többi csak pénzátcsoportosítás.
Monox 368732 2008. március 28. 09:33
Válasz erre
04
04

Szeretnék a témában jártasabb emberkéktől megkérdezni, hogy van-e tippük, esetleg konkrét információjuk arra nézve, hogy a képen látható 75A típusú Mig-21-es melyik társának a farokrészét hordja? Esetleg azt is, hogy miért?
Monox 368731 2008. március 25. 22:30
Válasz erre
Akárhogy is van, ez azért agyrém. Repülőgép fizeti az útalapot. Tehát akkor már az sem egyértelmű, hogy mi van fent és mi van lent?
Muzzy 368730 2008. március 25. 19:18
Válasz erre
Monox!
Ha kiviszed az orszagbol, nem kell utana AFA-t fizetned, (nemzetkozi egyezmenyek alapjan)ez a legijarmuvekre igaz. tehat lehet, hogy celszeru tankolas utan kulso, hataron tuli repteren leszallni, es visszajonni. A schengeni hatarnyitassal a hatarok nem szuntek meg, minden orszag sajat maga hatarozza maeg az uzemanyag adotartalmat, ezert elteroek az arak.
Mivel a Malev gepek gyakorlatilag mindig kiviszik a kerot, ezert nem kell utana AFA-t fizetni.
A magyar legiero gepei meg ugye tobbnyire az orszagon belul ropkodnek..., bar most nem emlekszem arra, hogy az MH AFAmentesseggel rendelkezik-e?

Muzzy
Matador 368729 2008. március 25. 18:59
Válasz erre
itt ferihegyen még áfát sem fizet senki a keró után, ha nemzetközi forgalomban vesz részt, ez biztos (duty free, mint a whiskey). régen még annyira így volt, hogy lodonba is cipelte a kerót a tu154es. támadható ez helyzet főleg az eu miatt, de egyellőre még áll.
Monox 368728 2008. március 25. 18:53
Válasz erre
Állítólag törvény volt rá. Valószínűnek látszik, ha egy Honvédség (az állam saját szervezete, amit ha tetszik ha nem fent kell tartani mindezt úgy, hogy minél kevesebbe kerüljön) nem húzhatta ki magát belőle, akkor egy Malév (egy sokadik állami pénznyelő kolonc) megtehette ezt?
Matador 368727 2008. március 25. 18:35
Válasz erre
Monox, a Malév esetében ez biztos? úgy tudom, hogy egy fillér adót sem fizet az üzemanyag után, mivel nem használja magyarországon, belföldi közlekedésben. érdekes volt megtervezni ezért a nyáron gyakori budapest-korfu-debrecen-korfu-budapest chartert, hogy biztos ne annyit tankoljon itt, hogy abból még a debrecen után is használjon.
üdv
Balázs
Monox 368726 2008. március 25. 18:30
Válasz erre
Kicsit félve olvasom a fórumot. Politikaszagú dolgokról folyik a beszélgetés...
Bár a benzinnek is köze volt a Mig-21-esekhez, de az, hogy a mai magyar benzináraknak legalább a fele adó, így lehet oka, hogy külömböző országokban nagyon külömböznek az árak. A benzin mindenütt ugyanannyi a sarc pedig itt hol ennyi, hol annyi..
Kevésbé ismert viszont, hogy (legalábbis 2000 környékén) Magyarországon a repülőgép üzemenyag árának 14%-át az útalap tette ki amit kőkeményen megfizettettek a Honvédséggel és a Malévvel egyaránt...
mig23papa 368724 2008. március 25. 17:14
Válasz erre
Rumcájsz

off

szerintem pedig így van, ha az olajkitermelő ugyan annyiért adja mindenkinek, akkor miért olcsóbb a románoknál? és ha igy van akkor nagy szemétség ez a MOL-tól
Matador 368723 2008. március 25. 16:31
Válasz erre
Srácok az infláció azért nem játszik mert, az elszámolás transrubelben történt. sose senki egy vasat nem utalt át, inkább ment ki a lehel hütő, meg videoton via kgst. néha több néha kevesebb. amúgy abba már belegondoltatok, hogy lehet, így jártunk jobban hosszú távon, mivel pl. bulgária diszkont áron kapta a hadianyagot, jó sok is volt nekik és bele is rokkantak a fenntartásukba. persze a minnél több technika minnél jobban hangzik, de azért az sem baj, ha úgy tudjuk fenn tartani, hogy közben nem lesz belőlünk észak-korea.
üdv
Balázs
Rumcájsz 368722 2008. március 25. 16:20
Válasz erre
Nem biztos, hogy ez törvényszerüen érvényesül mindenütt, de ha egy romániai MOL-kútnál tankolsz, csodálatosképpen más áron méri a benzint ugyanaz a cég ott mint itthon,persze az ottani olcsóbb versenytársak mellett próbálná drágábban adni, felkopna az álla.
mig23papa 368720 2008. március 25. 11:15
Válasz erre
Monox

Ezek szerint például a benzin azért kerül ennyibe nálunk, hogy más országokban olcsóbb lehessen?
Rumcájsz 368718 2008. március 24. 23:01
Válasz erre
Az infláció nem magától van, hanem bizonyos gazdasági folyamatok és döntések következménye, tehát ha nem kifizetődő, nem nyereséget termelő helyre tesszük a pénzt, mi magunk is gerjesztjük az inflációt /lásd Bokros Lajos nyilatkozatát évekkel ezelőtt, amikor bizonyos pénzbeli követelésekre az volt a válasza, hogy ha nagyon akarják akkor megadhatjuk, de nincs olyan juttatás, amit ő pénzügyminiszterként el ne tudna inflálni/
SHBalage 368717 2008. március 24. 20:59
Válasz erre
Nem kétlem, hogy velünk (is) fizettették meg a "fejlődő agrár-országoknak" nyújtott anyagi/katonai támogatást, de infláció már akkor is volt.
migi 368716 2008. március 24. 19:54
Válasz erre
Igen igy már értem mire gondoltál , köszi
Monox 368715 2008. március 24. 18:43
Válasz erre
A 70-es években a MiG-21bisz igen komoly "stratégiai fegyvernek" számított a politikában. Nagyon sok esetben előfordult, hogy egyes afrikai és közép-keleti országokba jóval áron alul érkeztek a gépek (Jemen, Szíria), afrikába pedig politikai előnyökért sok esetben ingyen adták őket. Ez Nigériában, Kenyában, Szomáliában, Etiópiában és Szudánban biztosan így volt. De miután ezek a gépek sem ingyen készültek, valahol valakivel meg kellett fizettetni őket. A MiG-21bisz jobb mint az MF, de annyival közel sem, hogy 2,5x annyiba kerüljön...
migi 368714 2008. március 24. 18:32
Válasz erre
Ezt hogy érted hogy mások repülőgépei is benne voltak ?
migi 368713 2008. március 24. 18:31
Válasz erre
Ezt hogy érted hogy mások repülőgépei is benne voltak ?
Monox 368712 2008. március 24. 18:25
Válasz erre
Rumcájsz!

A lelőtt U-2-es mellett valóban leszedtek még egy saját MiG-19-es is. Pilótája, Szergej Szafranov katapultált, de a korházba szállítás közben belehalt sérüléseibe. Az oroszok ilyenkor gyakorlatilag mindenre lőttek ami a levegőben volt. A lelőtt gép vezére is csak a gyakorlottságának köszönhette a túlélést aznapra.

Egy Mig-21F-13 1961-ben 16 milllió forint volt. Mind a 80-ért ennyit fizettünk.
Az MF ára 1971-ben 76 022 000 forint volt.
A bisz ára pedig 1975-ben 176 milla volt, vagyis egy 2 bisz árából majdnem 5 MF-et lehett volna venni.
Viszont az is tény, hogy ebben az árban mások repülőgépei is benne voltak.
mig23papa 368711 2008. március 24. 17:04
Válasz erre
Rumcájsz

a Mig 23 ára 1979-ben 250 millió volt, annyi mint egy Tu 154 nek akkoriban
migi 368710 2008. március 24. 16:09
Válasz erre
Nézd meg a youtube filmes oldalon ,van pár magyar kisfilm.
ronniefrown 368709 2008. március 24. 15:44
Válasz erre
Mig-23papa ez am a kellemes meglepetes!!!

4 honap utan ma benezek ide es itt egy valasz egy regi hozzaszolasomhoz. El sem hiszem, ez valamifele telepatia lehet. Nagyon koszonom a kepeket, ezek meg nem voltak meg nekem. Epp egy kis videoklippel kiserletezgetem es ehhez gyujtok legifelveteleket, meg eletkepeket magyar 21-esekrol. A hunavian talaltam nagyon jo csoportkepeket, meg egyeb fotokat.

Tudtok valami videot magyar 21-esekkel, vagy 23-asokkal? Eddig semmit sem talaltam. Esetleg reszletek az Eg Katonai cimu filmbol?
ronniefrown 368708 2008. március 24. 15:42
Válasz erre
Mig-23papa ez am a kellemes meglepetes!!!

4 honap utan ma benezek ide es itt egy valasz egy regi hozzaszolasomhoz. El sem hiszem, ez valamifele telepatia lehet. Nagyon koszonom a kepeket, ezek meg nem voltak meg nekem. Epp egy kis videoklippel kiserletezgetem es ehhez gyujtok legifelveteleket, meg eletkepeket magyar 21-esekrol. A hunavian talaltam nagyon jo csoportkepeket, meg egyeb fotokat.

Tudtok valami videot magyar 21-esekkel, vagy 23-asokkal? Eddig semmit sem talaltam. Esetleg reszletek az Eg Katonai cimu filmbol?
mig23papa 368707 2008. március 24. 15:32
Válasz erre
ronniefrown

Utolsó Mig21 üzemnap 2000 08 29
Monox 368706 2008. március 24. 15:09
Válasz erre
Rumcájsz!

Nem tudom, valószínűleg igazad van, nekem a hivatalos jegyzőkönyv kivonatában Tapolca szerepelet, hogy aztán mi lett belőle, v. utána mi történt, nem tudhatom. Azt tudom, hogy a Roncs Rancsra v. Vecsésre való szállítás közben egy felüljáró alá szorult a függőleges vezérsík és jócskán megsértette azt.

Migi!

Ez a kép nekem is megvan már sok éve, de túl azon, hogy fogalmam nincs hol készült, még szt sem sikerült kideríteni melyik gép lehet ez. Van valakinek erről információja? Esetleg, hogy később mi lett a géppel?

SSgt_Chris!

1996-ig Várpalotán volt egy 3 gépből álló "MiG múzeum". Tudomásom szerint csak ez a 3 gép alkotta a teljes állományt, harckocsiról, egyébről nincs tudomásom, noha jártam ott.

Makettes!

Ez a Spanyolországban készült fotó nekem is tetszett, de azóta már egy negyedik gép is van közöttük, egy szintén magyar MiG-15bisz. Nem volna rossz, ha valamikor kiderülne mi is az oldalszámuk...
mig23papa 368705 2008. március 24. 15:06
Válasz erre
docu0098
docu0098
docu0099
docu0099
docu0107
docu0107
docu0138
docu0138
docu0140
docu0140
docu0144
docu0144

ronniefrown

Nem kell fizetned érte :-) ezek a felvételek jelentek meg a Top Gunban, de ezek az eredeti negatívról nagyított képek beszkennelve
makettes 368704 2008. március 24. 13:43
Válasz erre
1300420
1300420

Sziasztok!
Hogy hová nem jut a magyar gépekből...
üdv..makettes
SSgt_Chris 368703 2008. március 24. 11:07
Válasz erre
Ilyesmi skanzen volt, ha jól emlékszem Ajkán is, de az hamar eltűnt a módszerváltás után. Ott is volt repülő+páncélos is... Lehet, hogy onnan van a fotó? De talán van valaki a környékről, aki megcáfol, vagy megerősít.
Nyugger 368702 2008. március 24. 09:54
Válasz erre
Monox,

A Migi által feltett 2 képen lévő MiG-21F-13-s Óbudán, a Táborhegyi iskolai napköziben volt valamikor, - bejárat a Farkastorki út felől.
A havas harmadik kép pedig Kőbányán készült, volt ott egy haditechnikai park a Jászberényi út környékén.
A típus kivonásakor 1981-ben minden kiállított gépre ezt az oldalszámot festették fel.
Rumcájsz 368701 2008. március 24. 09:52
Válasz erre
Monox
A migi által felrakott KÉT kép nem készülhetett Tapolcán, ott ui. lakott területen kivül emelt beton alapon volt kiállitva a gép, ráadásul elszállitáskor még teljesen ép volt /szállitás közben sérült a svanc/, ennek meg sérült a kabinteteje. A kerek számos /1780. hsz/ inkább a tapolcai környezetet mutatja, a szögletes számú korábbi hozzászólások szerint Vác szélén őrizte a határt.
migi 368700 2008. március 24. 08:58
Válasz erre
MiG_21F13_1981_001
MiG_21F13_1981_001

Akkor gondolom ez is ott készülhetet .
Monox 368699 2008. március 24. 08:36
Válasz erre
Migi!

Az általad felrakott két kép ismeretlen időpontban Tapolcán készült. A képek az egykor 2319-es oldalszámú Mig-21F-13-as ábrázolják.
migi 368698 2008. március 23. 22:14
Válasz erre
Szia Cébés
A képeket én raktam fel , igazán örülők hogy valamikor feltetted netre ,igy most legalább tudtuk tisztázni a gép származását .
üdv: migi
Cébés 368697 2008. március 23. 22:10
Válasz erre
Bocsi papa

Előzmény migi 1762/1776
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.