Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15. |
Sennás | Adatlap | 730192 | ma 07:50 | ||||||||||
Köszi Páncélos látom már! Előzmény: (730187) páncélos ma 07:07 | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 730191 | ma 07:49 | ||||||||||
Köszönöm Yuki! Ugye az IFA-s plató mindhárom irányba tudott billenteni? | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 730187 | ma 07:07 | ||||||||||
Szia! Itt nézelődhetsz: storm.oldcarmanualproject.com/ifa/w50/1974/04.jpg storm.oldcarmanualproject.com/ifa/w50/1974/03.jpg storm.oldcarmanualproject.com/ifa/w50/1974/02.jpg storm.oldcarmanualproject.com/ifa/w50/1974/01.jpg findblueprints.com/catalog/cars/ifa/ifa-w50-truck-1974 De megveheted 50 euroért a gyári kezelési utasítást is: www.ebay.de/itm/355362309722 | |||||||||||||
Yuki | Adatlap | 730183 | tegnap 20:45 | ||||||||||
Yuki | Adatlap | 730182 | tegnap 20:42 | ||||||||||
Náluk már nincs ifa de az ismerősének demecseren van négy mondtam fotózza körbe küldje a képeket. | |||||||||||||
Yuki | Adatlap | 730180 | tegnap 20:11 | ||||||||||
Mindjárt beszélek az öcsémmel tápkeverőben dolgozik a rokonom olyat vezetett megkérdezem ha megvan lefotóztatom vele. Nemsokára jelentkezek. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 730179 | tegnap 20:08 | ||||||||||
Volna körbetácolós kép? | |||||||||||||
Yuki | Adatlap | 730178 | tegnap 20:07 | ||||||||||
Szia w50-es ifán volt ilyen nyírmadán még van is. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 730146 | tegnapelőtt 20:58 | ||||||||||
atika | Adatlap | 729564 | 2024. október 16. 22:00 | ||||||||||
Ha a civilt úgy érted, hogy nem a Magyar Néphadsereg állománya, akkor persze volt. De. Mivel minden cég állami volt, és ezek sem vásárolhattak vagy kaptak meg bármit, ezért a beszerzések nem sokban különböztek a hadseregétől. Ráadásul hiánygazdaság volt. Nem csak drága, de erősen korlátozott darabszámban volt csak hozzáférhető, szinte minden; a gépjárművek meg különösen. Ugyanakkor - paradox módon - meg mindenből kellett is valamennyit venni, főleg abból, ami a nagy Szovjetúnióban készült. A nagyobb állami cégeknek, nagyobb települések, városok tanácsainak, főleg megyei szinten volt Latvia-ja, felénk B-A-Z megyében is. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729542 | 2024. október 16. 12:37 | ||||||||||
Pedig Szabolcs nem egy gazdag megye Kórháznak "betegszállítós-nem kéklámpás" de lehet még a Volánnak is volt. Nem vagyok benne én sem biztos. Ezek civilek nem? Ez meg a filmből ez pl. hova tartozott? | |||||||||||||
atika | Adatlap | 729540 | 2024. október 16. 11:46 | ||||||||||
"De biztos volt itthon sok "civíl" változat." Kérdés, hogy mi a sok? A Skoda és a Latvia mikrobuszok drágák voltak a Barkas-hoz képest, még közületeknek is. Ráadásul, magánszemély meg elvileg csak selejtezett darabokhoz juthatott hozzá 1989 előtt, ezért annyi nem volt, főleg nem civil. Más világ volt, elfelejtetted? :) | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729533 | 2024. október 16. 08:07 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 729531 | 2024. október 16. 07:44 | ||||||||||
Igen a körbe üveges, bordó műbőr ülésesre emlékszem. De biztos volt itthon sok "civíl" változat. Ez a kÍrÍkpÍr:) tartó miatt olyan különleges. Meg a hátsó plató részre nyíló ajtó miatt érdekes. | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 729529 | 2024. október 16. 07:05 | ||||||||||
Én ezzel a félig nyitott Latvijával (RAF) élőben nem találkoztam. Idehaza szerintem csak a teljesen zárt felépítmény volt. Amibe utoljára a honvédségnél ültem annak sötétbordó műbőr burkolata volt belül. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729514 | 2024. október 15. 21:32 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 729509 | 2024. október 15. 20:11 | ||||||||||
Ez tetszik a legjobban a ponyvás verdák közül. De ilyet se láttam sajnos, de még kapni se lehet igazából.3D-s talán van 72be. Balcsis 35öst talán át lehetne alakítani de arra meg nincs időm:( jó most a Latvia:) | |||||||||||||
Yuki | Adatlap | 729508 | 2024. október 15. 18:39 | ||||||||||
Szép szerzemény gyerekkoromban láttam néhányat 27-én lehet kimegyünk szétnézünk harasztiban a börzén. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729496 | 2024. október 15. 13:44 | ||||||||||
dzen.ru/a/XRSgYVUQZQCuQhgJ Latvia 4ever! Ááá kölykök voltam az 1980as olimpia idején nemigen emlékszem ezekre de fantasztikus miket kihoztak ebből a verdából:) szereztem egy ilyet matricát kap meg a piros/bordó műbőr ülések kifestve meg most rendeltem egy 1:43as versenybringát hozzá--szerencsére levehető a ponyva! Eredeti képen nem látok narancssárgát de lehet volt ilyen is. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729385 | 2024. október 12. 19:40 | ||||||||||
páncélos | Adatlap | 729369 | 2024. október 11. 19:26 | ||||||||||
Jövő pénteken jön a TATRA-148. (Nem?) | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729335 | 2024. október 10. 14:57 | ||||||||||
Holnap lesz újság? | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 729080 | 2024. október 3. 19:31 | ||||||||||
Yuki | Adatlap | 729006 | 2024. szeptember 29. 21:58 | ||||||||||
Kivitelezhető csak sok idő és méregetés. | |||||||||||||
Yuki | Adatlap | 729005 | 2024. szeptember 29. 21:58 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 729004 | 2024. szeptember 29. 21:57 | ||||||||||
romsitsa | Adatlap | 729001 | 2024. szeptember 29. 21:43 | ||||||||||
A hidraulika úgy, ahogyan a makettre álmodták, egyáltalán működőképes lenne? | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728995 | 2024. szeptember 29. 20:47 | ||||||||||
Ja ja. Na kérdés a "következő" számban az a Csepel tényleg az lesz? Mert a 469.05 az ez a billencses, terepgumis változat lenne(?) Vajon hol tudtak egy ilyet körbefényképezni? | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 728990 | 2024. szeptember 29. 20:21 | ||||||||||
De ez legalább volt idehaza és nem egy jugoszláv exportra gyártott 30db-os Rába, vagy egy lengyel színekben pompázó Mercedes. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728982 | 2024. szeptember 29. 15:58 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728977 | 2024. szeptember 29. 15:29 | ||||||||||
Köszönöm. Pl Csepel-en láttam közepes meg kicsit nagyobb betüméretet miatt valahova befért egy közbe valahol elosztották. Nem igen idegeskedtek ezen:) Egyenlőre nincs olyan kép ahol sima 130as TEFU felirattal. Hmmm | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 728976 | 2024. szeptember 29. 15:14 | ||||||||||
Igen ez is G. Egyébként ha beütöd a google-ba, hogy TEFU, vagy Volán tefu, szerintem találsz róla valamit. Vagy itt: www.facebook.com/groups/949490705072309/media/photos | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728975 | 2024. szeptember 29. 14:29 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728974 | 2024. szeptember 29. 14:21 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728722 | 2024. szeptember 19. 18:17 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728721 | 2024. szeptember 19. 13:07 | ||||||||||
Igen ezeket láttam én is. | |||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 728720 | 2024. szeptember 19. 11:18 | ||||||||||
Bocs, most látom, hogy a képet feltöltve azonos rendszámot mutat, de nem az, csak átírta a rendszer (a második képen az RF 86-58 van). | |||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 728704 | 2024. szeptember 19. 08:22 | ||||||||||
Pontosan, de van ám más gond is. Jellemzően csak előlről vannak képek az igaziról, így keveseknek tűnt fel a nagyobb különbség, mégpedig a teljes hátulja, ami kétféle is volt... A ponyvát nekem sincs kedvem már tovább piszkálgatni, én inkább koszolni fogom a kész modellt. :o) | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728691 | 2024. szeptember 18. 20:40 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728690 | 2024. szeptember 18. 19:56 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728689 | 2024. szeptember 18. 19:51 | ||||||||||
Hello. Ennek a H9-nek a színe mi igazából? Kapott valami megnevezést? HÖR kérte ilyenre vagy a Rába gyár "találta" ezt ki? Ezek nem jók valami még zöldebb kéne. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728678 | 2024. szeptember 18. 16:57 | ||||||||||
NGPETI | Adatlap | 728674 | 2024. szeptember 18. 16:11 | ||||||||||
Olyan valakit kell találnod, aki nem HÖR vagy Rendőrség verziót készített belőle és a fedetlen platót használja, tehát elég kevés az esély. :o) Komolyra fordítva, ha valakitól kapnál egyet kölcsön, akkor esetleg lehetne az alapján 3d nyomtatni, vagy egyéb módon "lemásolni", stb. Lehet, hogy sztirolból raknék össze egy ponyva "alapot"... Ez a SKODA dobozos tréler is abból készült. Aztán lehetne folytatni papírzsebkendő és hígitott faragasztó segítségével, hogy kívül ponyva kinézete legyen, ne legyen síma. Amint kiszárad a nedves ragasztó, szilárd marad a pzs és akár festhető is lesz. | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728673 | 2024. szeptember 18. 14:49 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 728672 | 2024. szeptember 18. 14:40 | ||||||||||
Nagyon köszönöm! Már csak az a kérdés kitől tudnék egy ilyen ponyvát szerezni/venni:) | |||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 728669 | 2024. szeptember 18. 14:18 | ||||||||||
UI: a ponyva belseje pedig ilyen (tele merevítéssel), amiből (a második képen látszik) én levágtam, hogy alacsonyabban legyen, ahogy az igazin is. | |||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 728668 | 2024. szeptember 18. 14:13 | ||||||||||
Szia! Ha jól láttam, más még nem válaszolt (RÁBA ponyva). 10.9 cm hosszú oldalt az alja 5.5 cm hosszú hátul az alja 3.2 cm magas oldalt 3.5 cm magas középen 1 mm a "falvastagsága a ponyva elején (fülke mögött) van egy "kivágás", ami 1.7 mm magas és 4.55 cm széles | |||||||||||||
Johnie | Adatlap | 728645 | 2024. szeptember 18. 00:30 | ||||||||||
páncélos | Adatlap | 728644 | 2024. szeptember 17. 21:51 | ||||||||||
Akkor tisztázzuk! Ez a modell egy Ikarus 280.33 Ezek mentek a SU-ba. A BKV-nál volt az Ikarus 280.00 Ezek első szériája, még GC, GE fekete alapon fehér rendszámmal, kisméretű elhúzható ablakokkal, egyenes műszerfallal. Ezt követte a nagy ablak (mint a modellen), eleinte egyenes, majd tört műszerfallal. A G-s rendszámot átvezették fehér rendszámsorra és a BU besorolást kapták. Egyébként a BU-20 és az előtti rendszámok is még eredetileg G-s rendszámmal lettek forgalomba állítva. Az első széria, BU-07-xx-ig a bal hátsó utolsó (vészkijárati) ablak volt sima. BU-08-tól az is elhúzható lett. A baloldalon megszűnt az "A" tengely előtti (vezető alatti) nyitható rekesz a légpalackhoz. A csuklóban soha nem is voltak rekeszek, csak a Volánnak és a trolibusznak készült változatokon. BU 87-valamitől 1985-ben bejött a fekete kapaszkodó sor, de ez a modellt nem érinti, majd a fekete elhúzható vezetőfülkeajtó. 1986-ban elkezdték RÁBA híddal szerelni a buszokat. A Prága váltót a ZF és a Voith váltó váltotta fel. Utóbbi a csuklósnál csak próbaként, szériában az Ikarus 280.49 csak ZF váltóval szerelték. Megszűnt a kipufogó fék (bu-bu). Na ekkortól jött a vezető fölött a szellőző. BX-61-xx-től megszűnt a harmonika ajtó és pillangó ajtó lett. Ekkor már a gyári új buszok nem tört fehéren, hanem szürke felsőrésszel lettek gyártva, amit a BKV minden egyes felújítás, vagy javítás alkalmával még sötétebbre kent. A D10 szívódízel turbósított változatánál a kipufogó nem közvetlenül a "B" tengely előtt lett kivezetve, hanem fél méterrel előrébb. A 90-es évek végén, ráncfelvarrás keretében a 7-173 gyorson közlekedő buszokat átfestették és a baloldali 3. (szintén vészkijárati) ablak is (újra) sima kivitel lett. Tábla helyett elektronikus kijelzővel, így a kijelzőknél lévő ablak is sima lett. De ez már más tészta. Visszatérve a modellhez, az első lámpasort le kell faragnod mert idehaza nem volt. Ha a BU.10.67-es akarod megcsinálni, akkor rendszám csere. a felsőrészt és az ajtókat fehérre kell festened. A hátsó fényvisszaverő háromszög és a lökhárító ködlámpa nyílásai javítást igényelnek. Mert ha nem is raksz be ködlámpát, a helyét védő gumilapot el kell készítened. Röviden ennyi. :) | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 728641 | 2024. szeptember 17. 20:40 | ||||||||||
Bu-10-67 azt nézd meg az szinte teljesen jó semmit nem kell alakítani (szerintem) |
Tovább >>> |