/ Fórumok /

Mi van a dobozban?

Mindenkit érdekel a doboz tartalma,de nem mindehol lehet belenézni..
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107.
Joce 375050 2006. szeptember 13. 18:22
Válasz erre
Hali Sasi!

A részletek kidolgozotságban a Revell-é magasan jobb (részletesebb fülke, futómű aknák, szebb panelvonalak), az illeszkedés mindkettőnél jó, viszont az Mk. V verziónál az Italeri sokkal érdekesebb matricaválasztékot ad. A kabintetőnél is az Italeri jobb egy ici-picit szerintem.

Üdv Joce
sasi 375049 2006. szeptember 13. 16:07
Válasz erre
a revell vagy az italeri 1/72es spitfire-je a jobb?
Zoli 375048 2006. szeptember 11. 23:22
Válasz erre
Szia Brúnó!
Kösz a bemutatót megint! Engem mondjuk nem nagyon hoz lázba a típus, de hátha rászánom magam.
z
Brúnó 375047 2006. szeptember 11. 23:09
Válasz erre
EXT_3.jpg méret: 140.5 KB
EXT_4.jpg méret: 152.3 KB
EXT_5.jpg méret: 195.8 KB
EXT_6.jpg méret: 194 KB
EXT_7.jpg méret: 133.3 KB
EXT_8.jpg méret: 136.4 KB
még képek...
Brúnó 375046 2006. szeptember 11. 23:07
Válasz erre
EXT doboz.jpg méret: 209 KB
EXT_1.jpg méret: 195.3 KB
EXT_2.jpg méret: 139.2 KB
Sziasztok!

2005 Cadillac Escalade EXT
Gyártó: AMT
Kat. szám: 38435
Méret: 1/25

Valamikor 2 éve jelent meg először a Cadillac Escalade a Revell-Monogram kiadásában. Akkor meg szerettem volna venni, de valahogy mindig mást választottam helyette. Aztán kijött az AMT féle verzió, és az első adandó alkalommal beszereztem.
A két gyártó makettje közti különbség, hogy míg a Rev-Mon egy teljesen zárt terepjáró változatot készített, addig az AMT egy olyan verziót dobott piacra, aminek a hátulja nyitott rakterű (pick up).

A kaszni nagyon szép, sehol beszívódás, sorja. Jól sikerültek a feliratok is az ajtókon. Külön darab a motorháztető, az első lökhárító, és a plató ajtaja, amin ott van a Cadillac embléma is, hihetetlen szép kidolgozásban.
Az alváz nagyon részletes, rengeteg alkatrésszel. Külön alkatrészek a fellépők, difik, stabilizátor rudak, rugók, váltómű, kipufogó, futómű, féktárcsák, stb. stb.
A hátsó ülés és a közép konzol rá van öntve az utastér aljára. Az első üléseket a jól megszokott módon két darabból adják. Minden ülés fejtámláján ott van a Caddy embléma. Az oldalkárpitra mindent ráöntöttek sajna.
A motor nem áll sok darabból, igaz összerakás után nem sok látszódik majd, mert felülről teljesen eltakarja egy nagy burkolat. Rendesen kidolgozták a hűtőt, és a tűzfalat is.
Szép a krómozás is, nem olyan vastag, mint a régi kitteken. Felniből két változatot adnak, egy normál utcait, és egy kb. 20-22 colos tuningot. A gumik mintázata szép, az utcaikon ott a felirat is az oldalán. A hátsólámpákat és a középső féklámpát átlátszó pirosból adják.
A matrica hanyagolható, alig adnak valamit.

Összegezve: azért írtam ilyen keveset erről a makettről, mert szinte semmi rosszat nem találtam benne. Nagyon jó kis kitt, ajánlom mindenkinek, aki szereti az ilyen autókat. Ezt az AMT makettet nyugodt szívvel ajánlom a kezdőknek is. Nagyon szép.
www.cadillac.com

Brúnó
Gabi 375045 2006. szeptember 11. 20:34
Válasz erre
Szia G-cart!
Az ötlet valóban jó, és nem is egyedi, ez már felmerült többünk részéről is. A jövőben a fórum is megújul majd (pontos időt nem tudok, szerintem még Mekett se), és pont ilyen jellegű lesz, külön témánként, jobban áttekinthetően a tervek szerint.
Gabi
Zoli 375044 2006. szeptember 11. 20:28
Válasz erre
Én is támogatom az ötleted, tetszik!
Bár szerintem egyszerűbb lenne úgy, hogy megírjuk a cikket, vagy csak a főbb adatokat, és elküldjük a képekkel együtt, Mekették meg berakják a megfelelő helyre.
z
Amon 375043 2006. szeptember 11. 20:20
Válasz erre
G-cart!

Jó ötlet. Támogatom.
IWIWen fent van a makett info?
Az sem lenne rosz. Csak egy ötlet.
G-cart 375041 2006. szeptember 11. 10:27
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy ötletem (EGY NAGY ÖTLETEM) :-)
Jó ez a topic, de csak nem igen lehet benne visszakeresni a fotókat. Ha lehetne a makettinfón belül létrehozni egy olyan blokkot, ahova kívülről fel tudnák tölteni a makettezők saját fotóikat, kitöltenének egy egyszerű űrlapot (gyártó, méretarány, cikkszám, stb.), akkor lehetne egy nagyszerű dobozbontás része a Makettinfónak. A szerkesztők dolga meg annyi lenne, hogy csak felügyelik a dolgot, az esetleges hülyeségeket kilövik. Nem tudom, hogy technikailag miként kivitelezhető, csak egy ötelt, de gondolkodjatok rajta...
Üdv: G'
Zoli 375040 2006. szeptember 10. 22:11
Válasz erre
Hello Brúnó!
Kösz a képeket, már vártam! Nekem se igazán tetszik a járgány, de mégiscsak egy GTO. Szerintem a képek alapján nem olyan vészes a helyzet, tényleg nem jártál rosszul vele. Bár lehetne szebb is, ennél sokkal bénább kiteket is forgalmaz az AMT.
z
Brúnó 375039 2006. szeptember 10. 17:09
Válasz erre
GTO_3.jpg méret: 149.5 KB
GTO_4.jpg méret: 151.2 KB
GTO_5.jpg méret: 162.7 KB
GTO_6.jpg méret: 148 KB
és még...
Brúnó 375038 2006. szeptember 10. 17:05
Válasz erre
GTO rajz_1.jpg méret: 155.2 KB
GTO rajz_2.jpg méret: 143.4 KB
GTO_1.jpg méret: 128.9 KB
GTO_2.jpg méret: 136.8 KB
még képek...
Brúnó 375037 2006. szeptember 10. 16:55
Válasz erre
GTO doboz.jpg méret: 205.5 KB
Sziasztok!

2004 Pontiac GTO
Gyártó: AMT
Kat.szám: 38481
Méret: 1/25

Mikor először olvastam, hogy meg fog jelenni makettben ez típus, nem hozott különösebben lázba. Aztán megjelent a Polar Lights nevű cégtől a lefestett kasznis verzió. Erről az első képeket a neten találtam, és kezdett érdekelni a dolog. Mivel szeretem én magam lefújni a makettjeimet, ezért sem siettem el a Polar kitt megvételét. Aztán megérkezett a hírlevél (kedvenc boltosomtól), hogy megjelent a ’04 Pontiac GTO az AMT-től.
A dobozgrafika elég laposra sikerült, semmi fantázia, semmi ami megfogná az embert. Ettől függetlenül úgy döntöttem, hogy megveszem. Lássuk mi van belül.

A szokásos szürke műanyag, több, túrórúdi vastagságú öntőkeret egy zacskóban, a matrica csak úgy a dobozban. Ami meglepetést okozott, az az, hogy az átlátszó alkatrészeket nemcsak külön csomagolták, hanem még egy vékony szivacsba is beletették. A rajz szerintem egy nagy nulla, ennél még egy gyerekeknek való kifestő is komolyabb. Viszont újítás, hogy a rajzon már nemcsak nevén nevezik a színeket, hanem megadták a Testors kódjait is hozzá. Ennyit az összerakásiról.
A matricalap, ha lehet egyáltalán lapnak nevezni egy 4cmX2,5cm darabot, csak a legszükségesebbeket tartalmazza. Emblémák, feliratok, rendszámok, mindből kettő.
A gumik meglepően szépek, kár, hogy a feliratok hiányoznak az oldaláról.
A kaszni szintén szépre sikeredett, beszívódást csak egy helyen találtam. Érzésem szerint az emblémák helyei, és a hátsó rendszámtábla túl vastagok, ezeket érdemes lecsiszolni. Az első és hátsó lökhárítók külön alkatrészek, amit így szárazon odapróbálva elmondhatom, hogy csak kisebb kiigazításra lesz szükség. Az elsőnél szépen kidolgozták az alsó hűtőrácsot, de sajna az oldalindexek elég határozatlanok, nehéz lesz a festésük. Két hatalmas lyuk van a rendszámtáblának, ezeket érdemes eltüntetni. A hátsó szárnyról, a hátsó lökhárítóról, és a motorháztetőről nincs mit írni, azok jók. Ami nagyon nem tetszik, az a szélvédő alatti műanyag(?) betét, amire ráöntötték a teljesen leegyszerűsített ablaktörlőket. Teljesen érthetetlen a két visszapillantó is. Külön alkatrészként adják, de a tükörlapot imitáló fémfóliát gyárilag beragasztották?!
Az alváz, mivel az igazit nem láttam, kidolgozottnak mondanám. Mindenesetre az elég érdekes, hogy hiába teljesen új makett, a többi alvázhoz való alkatrész bizony sorjás. A felnik. Ilyet még nem láttam! Ennyire hülye megoldást! Nem is tudom hogyan írjam le. Nem tudom, feladom. Egy biztos, le fogom cserélni.
A motor három fő darabból áll, amúgy nem halmoznak el alkatrész hegyekkel, Kétféle verzió építhető meg, egy utcai, és egy tuning. Szép áttört a két elektromos ventillátor rácsozata, de nincs mögötte a lapát. Sőt sajna maga a hűtő is csak egy sima lap, semmi finom rácsozat.
Az utastér alját egybeöntötték a hátsó üléssel, és a középkonzollal. Az első ülést a szokásos két darabból kell összeragasztani, pozitívum a GTO felirat a háttámlán. Az oldalkárpitokra minden rá van öntve, jó lett volna ha legalább a könyöklök külön lennének. A műszerfalnál szintén elég határozatlanok a körvonalak, a műszereknél nincs számlap csak a mutatók.
Összegezve: a mai technikai szinten ennél sokkalta jobb makettet várnánk el, mind a kidolgozását, mind a minőségét, mind az alkatrészek számát tekintve. Régebben készültek már ennél sokkalta szebb, részletesebb, makettek is. Természetesen nem akarom senki kedvét elvenni ettől a GTO-tól, hiszen én is megvettem és nem bántam meg.
Brúnó
Fimre 375036 2006. szeptember 9. 16:34
Válasz erre
Amon!

Erős dragon, nem a mostani színvonal, úgy 1-2 évvel ezelőtti.Ha gondolkozol a behozatalán érdemes.Főleg a figurái jók szerintem, de a makettrészleg is jó.
Imre
Amon 375035 2006. szeptember 9. 15:54
Válasz erre
Szerbusztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a Tristar által gyártott cuccok milyen minőségüek illetve melyik gyátróhoz hasonlíthatóak.

Előre is köszi
Bundesign 375034 2006. szeptember 9. 14:18
Válasz erre
érdemes megnézni a gép törszében az évszámot:)
www.modellversium.de/kit/artikel.php
Lali 375033 2006. szeptember 9. 12:46
Válasz erre
Köszi G-cart!
Megnéztem nagyon jó!
Hy Lali!
G-cart 375032 2006. szeptember 8. 21:47
Válasz erre
Sziasztok!
Heti frissítés a Farkasfalka honlapján:
Fokker DVII, Super Etendard, US. Infantry -modern + Pavala maratás a Szu-27-hez
farkasfalka.uw.hu
Jó nézelődést!
G'
G-cart 375031 2006. szeptember 3. 11:00
Válasz erre
Hát igen, a MIG-25-ös makett ha minden igaz 1985-től van gyártásban, de még napjainkban is előfordul a boltokban.
G'
Bundesign 375030 2006. szeptember 3. 01:33
Válasz erre
ez 25ös nagyon régi makett lehet! baromi gyenge makettnek tűnik nekem! van egy 89 es hasegawa tomcatom, már volt hozzá maratás, kb 250 alkatrészből áll, és gyönyörű szép, -panelek, meg minden. tehát ha 89 ben ilyen gép volt, akkor ez annál csak régebbi lehetne elvileg.
G-cart 375029 2006. szeptember 2. 17:22
Válasz erre
Sziasztok!
Heti frissítés a Farkasfalkahonlapján:
D4Y3 Judy, Mig-25, KV-85 és Zil-131CV
farkasfalka.uw.hu
Jó nézelődést!
G'
Gabcsa 375028 2006. augusztus 31. 22:16
Válasz erre
Nekem is bejönnek a Zvezda makettjei.Az ár-érték arányuk nagyon jó és egy
kis odafigyeléssel szép dolgokat lehet belőlük csinálni.Én már raktam
össze T34/85,T60,Su-100 kitteket és szépen sikerültek.Nem Tamiya és Dragon
,de jó.
kisrozi 375024 2006. augusztus 31. 17:17
Válasz erre
Egy dolgot viszont ne feledjetek a Dragon 3 esetleg 4 szer annyiba kerül ,mint a Zwezda.Ne várjatok egy Opeltől Porsche teljesítményt.Ettől még az árához képest jó kis makettek.Főleg kezdőknek ,kifejezetten jó ha nem egy 8-10 ropis makettet vágsz haza , mikor nem jó a festés ,vagy a ragasztás...
Bombraider 375023 2006. augusztus 31. 16:41
Válasz erre
Szia!
A google-be beírod amit szeretnél keresni pl: Zvezda Isu-152 1/35 (esetleg +review)és már is csomó oldalt találsz.
Szerintem gyorsabb mintha itt végigkérdezed az egész zvezda készletet.

üdv:bomb
Zoli 375022 2006. augusztus 31. 16:40
Válasz erre
Ezekről annyit hallottam, hogy kissé gyenge makettek, az előbbiekből talán a kerekek jók a Dragon-hoz, és utóbbiból is inkább a Dragon változatait ajánlják. Nem olyan rosszak, de ha teheted, inkább a Dragon makettjeit vedd meg! Sajnos még nem sok tapasztalatom van a harcjárművek terén, ezért részletesebb ismertetőt ne váj tőlem, csak amikre hallomásból emlékszek, azokat tudom leírni. De remélem, a többiek is majd aktivizálják magukat és segítenek.
z
csíbor 375021 2006. augusztus 31. 16:14
Válasz erre
isu-152S,U-100 , t-34/76 ról tudnál esetleg mondani valamit?
Zoli 375020 2006. augusztus 31. 15:27
Válasz erre
Szia!
Ezekről még nem hallottam, de nem lepődnék meg, ha a Stug az Italeri/Dragon átcsomagolása lenne. A Ba-6 se biztos, hogy saját fejlesztés, talán Eastern Express, ha megtudok valamit, szólok.
z
Zsolt 375019 2006. augusztus 31. 14:50
Válasz erre
Szia Zoli

Engem konkrétan a zvezda stug III-asa és a BA-6-osa érdekel. Ezek milyenek?
üdv.
Zsolt
Zoli 375018 2006. augusztus 31. 13:37
Válasz erre
Ha jól tudom, vegyesek. Nagyon szép dolgok is vannak bennük, de vannak gyengébb részleteik is. Másrészt meg vannak átvételek, pl Italeri, ami nem a pontosságáról híres, de talán előfordulnak köztük egykori Dragon készletek is (ebben nem vagyok biztos). Szerintem kérdezz rá egy konkrét típusra, ami érdekel, akkor majd többet tudunk segíteni.
z
csíbor 375017 2006. augusztus 31. 12:57
Válasz erre
Szerintetek milyenek a Zvezda 1:35ös harcjárművei?
Tibcsi 375016 2006. augusztus 31. 05:42
Válasz erre
Igen, teljesen egyforma a két készlet. MF törzshöz adnak bis gerincet.

Dobozból építve bis-nek elmegy, de ha MF-et akarsz, új gerincet kell faragnod. És egy kicsivel (pár mm-el) nagyobb, mint a 72-es méret, de ez engem nem szokott különösebben zavarni. :)
G-cart 375015 2006. augusztus 30. 22:11
Válasz erre
G-cart 375014 2006. augusztus 30. 22:10
Válasz erre
Sziasztok!
ICM 1:72 ZIL-131 Command Vehicle dobozbontása a web-laőomon:
http:gcart.uw.hu
Üdv: G'
Zoli 375013 2006. augusztus 30. 20:04
Válasz erre
Szia!
Ha jól tudom, a kettő teljesen egyforma és egyik típushoz se jó igazán.
z
Bombraider 375012 2006. augusztus 30. 19:59
Válasz erre
Szia!
Mig-21 topicot végig olvasod,választ kapsz a kérdésedre,ott ki lett tárgyalva.

üdv:bomb

u.i:kabintető készítésnek van külön topicja...
csíbor 375011 2006. augusztus 30. 19:54
Válasz erre
melyik fujimi mig-21 es jobb az mf vagy a bis?
G-cart 375010 2006. augusztus 25. 17:08
Válasz erre
Sziasztok!
Heti frissítés a Farkasfalka honlapján: Alpha Jet, Mig-3 és egy 2.vh-s figurakészlet
farkasfalka.uw.hu
Jó nézelődést!
Üdv: G'
ChevyG 375009 2006. augusztus 24. 20:51
Válasz erre
Zoli 375008 2006. augusztus 24. 18:49
Válasz erre
Amelyiknek nagy doboza van és az oldalán látni, hogy a csomagtér is kidolgozott, meg rá is írták az oldalára azt is, hogy gyújtáskábeleket is tartalmaz. Meg általában jóval drágább a többinél. Nálunk nem nagyon kapni, keresgélj a neten, pl e-bay! A régiben viszont 2 motor is van, de kb 40 éves az a kit...
A 3. Charger a '71-74 közötti, szóval nem új, a makett is van pár éves, de nagyon szép.
z
ChevyG 375007 2006. augusztus 24. 18:36
Válasz erre
az melyik az ujjab bel air?

a 3as charger az új?
gyurmakoma 375006 2006. augusztus 24. 18:32
Válasz erre
Chevy!
Egy nascaros volt bent,de az 5 rudiért volt :(
Meg nemrég az árkád-játékszigetében láttam nascarokat
Zoli 375005 2006. augusztus 24. 18:30
Válasz erre
Az '57-es Bel Air-ből az újabb AMT-t ajánlom, engem meglepett, hogy ilyet is tudnak csinálni a sok kotladék mellett. Az 1. és 2. Charger-ből a Revell-ét keresd, a 3-ból meg szintén AMT-t, azok is nagyon szépek!
z
Zoli 375004 2006. augusztus 24. 18:27
Válasz erre
Az Edsel hozzá tartozik Amerika történelméhez, rövid pályafutása ellenére is. Igaz, hogy csúnya, de nem azért tűntettek ellene...
A többi "érdekesség" viszont engem teljesen hidegen hagy, az Ala-Cart még hagyján, annak legalább valami autó formája van.
z
ChevyG 375003 2006. augusztus 24. 18:23
Válasz erre
a replica honlpaja már pár napja nem müxik!
ChevyG 375002 2006. augusztus 24. 18:22
Válasz erre
én NASCAR kocsikat gyüjtöm, eddig van kettö (Dale Earnhardt Jr Chevrolet Monte Carlo SS Budweiser #8 és Mark Martin Ford Taurus Viagra #6)
de két civilt keresek: Chevy Bel Air 1957, Dodge Charger (esetleg a Lee)
Zoli 375001 2006. augusztus 24. 18:22
Válasz erre
Szerintem lesz ott még más is, amivel kínlódhatsz... Amúgy engem is egyre jobban érdekelnek az ilyen fura szerzetek, nekem is van pár kevésbé extrém, szintén kisszériás makettem, szóval csak azért írtam a gyantáról ilyeneket, mert engem kissé bosszant, ha gyantából se képesek valamit rendesen megcsinálni. De sok sikert a kithez, remélem egyben is látjuk!
z
gyurmakoma 375000 2006. augusztus 24. 18:20
Válasz erre
Zoli!
Az edsel és az ala-kart az a kategória,hogy annyira csúnya autó-hogy az már széép.
Amúgy volt valami moonscoop vagy mi meg, egy olyan mint egy lovashintó,valami vonójárművel.elgondolkodtatóak voltak
Zoli 374999 2006. augusztus 24. 18:18
Válasz erre
Kösz a képeket! A Corvette kasznija az utastérnél mintha kicsit csálé lenne, meg amúgy is nehezen fog összeállni állítólag, de tetszik. A Camaro és Firebird se olyan vészes, ennyit mindenképp megértek. Az Edsel-t meg remélem nem bántad meg, nem véletlen ajánlottam. Szóval megint jó vásárt csináltál!
z
xcraft 374998 2006. augusztus 24. 18:15
Válasz erre
Zoli!

Ha részletes lenne mivel kínlódnék? :D
X.
Zoli 374997 2006. augusztus 24. 18:10
Válasz erre
Tisztában vagyok a technológiák költségeivel, de ilyen szintű alkatrészeket meg tudtak volna csinálni fröccsölve is, mert ezek a gyanta elemek nagyon egyszerűek lettek. Nekem van pár régi MPM stb makettem, amiben benne van a fröccsölt kabin, aminek a minősége, részletessége semmivel se rosszabb. Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogyha már gyantából csinálják, legalább legyen részletes.
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107.