/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
Daala 390428 2007. március 6. 10:41
Válasz erre
Azért az ML/MLD-kből hiányzik pár üzemanyagtartály is és úgy tudom a törzshátsórész nagy része kompozitból van, de ez utóbbiban nem vagyok biztos...Emiatt is állhat magasabban.
Én sem vagyok sárkányos, csak fegyveres, de Mi-2-esen sárkányos voltam, mondjuk annál nem igazán volt látványos ez a dolog. Most Mi-8/17-en vagyok, de ott is inkább csak a nagytartályos gépek ülnek jobbára seggre.
Robidoki 390427 2007. március 5. 22:53
Válasz erre
Már a kutya sem tudja! Tudod a huszonnégyesnek is úgy néztünk rá a rugóstagra,ha a tenyerünk ráfér a tükrösített felületre,jó a nyomás!Lehet abba több is,sőt kevesebb is.Tényleg nem tudom.
Rádiós voltam,vagyok,de nem hiszem hogy leszek is.
sainz 390426 2007. március 5. 21:46
Válasz erre
Robidoki !

Nem az ML- MLD-kre gondolsz ?
Azoknal valtoztattak a futomuvon, azert van magasabban...

Daala !

Ha mar odaveri a gsf-et az betonon faj jobban a technikanak.
Robidoki 390425 2007. március 5. 21:21
Válasz erre
De csak nálunk volt seggreülős,az NDK-sok érdekes módon jóval magasabban tartották a farukat,sőt az oroszoké is.Ez a rugóstagban lévő Nitrogén nyomásával szabályozható.Na nem menet közben!!!
Daala 390424 2007. március 5. 09:09
Válasz erre
sainz!
Gondolj bele, hogy a MiG-23MF/UB mennyire seggre ülős változat, nem hiszem, hogy a sárkány sérülése nélkül meg lehetene oldani...
Akos 390423 2007. március 4. 22:34
Válasz erre
Sainz!
Én Kenyeritől csak pár km-re élek, de én nem láttam régen sem mást, csak 21-est.
xcraft 390422 2007. március 4. 21:23
Válasz erre
Én úgy tudom, a MiG gyártmányok közül a 21-es volt az utolsó, amit üzemeltetni lehetett füves repülőtérről. Egy nagyon régi Top Gunban van erről cikk is.
sainz 390421 2007. március 4. 21:13
Válasz erre
Nem tudjatok miert nem gyakoroltak a magyar MiG-23-asok Kenyeriben a fuves repterrol ?
A tipus nem kepes erre, vagy ez csak egy magyar sajatossag ?

A taszari Szuhojok szinten nem vettek reszt Kilitiben az ilyen gyakorlatokon, mig az itt allomasozo oroszok rendszeresen gyakoroltak ezt...

Sporolas vagy van vmi konkret oka ennek ?
SSgt_Chris 390420 2007. február 24. 13:14
Válasz erre
Migyuri! Teljesen igazad van... :-) Én azt nem is néztem, csak az oldal jobb oldalát, ahol a többi fotó volt... Érdekes megoldás, hogy azt nem a többi közé linkelte... Bocsesz!
migfun 390419 2007. február 24. 11:31
Válasz erre
Valamennyire jó lesz azért, KÖSZI!
migi 390418 2007. február 24. 10:42
Válasz erre
Szia
Sajna az én gyüjteményembe is csak az a kép van,de ezen a képen a második gép a
keresett 16 ,bár nem sok látszik belőle.
kepfeltoltes.hu/070224/268.53.1_MiG-23_1984_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv:migi
migfun 390417 2007. február 24. 09:03
Válasz erre
Miggyuri!
Köszi, bár ez sajna ugyanaz a kép, mint a Levi oldalán lévő...
Miggyuri 390416 2007. február 24. 06:53
Válasz erre
SSgt_Chris!
Már hogyne volna! A Balázs áltam megadott oldalon vam! Figyeld meg! Alá van húzva a 16-os szám. Az nem nyomdahiba, hanem hivatkozás! Szép csillagos, szögletes számozású gép!
Miggyuri
SSgt_Chris 390415 2007. február 23. 21:06
Válasz erre
Mindkettő szuper oldal, igaz az eredetileg Migfun által kért 16-os oldalszámú kajláról egyiken sincs fotó... :-)
Horváth Balázs 390414 2007. február 23. 21:04
Válasz erre
Miggyuri 390413 2007. február 23. 18:13
Válasz erre
Levi oldalán nincs?
www.plasicwings.hu-n?
Nézted már?
Miggyuri
SSgt_Chris 390412 2007. február 23. 18:09
Válasz erre
Megnéztem, de sajnos csak a 15-ösről van pár fotóm. Meg a harciakról. (01,02,10 stb..) Ha gondolod elküldhetem.
migfun 390411 2007. február 18. 13:19
Válasz erre
Hali!
Van valakinek képe a magyar 16-os oldalszámú UB-ról? Levi honlapján is csak egy képet találtam, a másik oldalról/felülről se ártana.
Előre is köszi!
Repvez 390410 2007. január 11. 20:15
Válasz erre
Türelmes ember vagyok addig ugyse akartam nekiállni mig nem lesz minden egybe itt az asztalon.És lehet hogy M.Óváron egy kis kedvezményel is meg tudom majd ezeket venni és nem kell postaköltséget sem fizetnem rá.
Addig is jo munkát hozzá :))!
Bombraider 390406 2007. január 11. 19:27
Válasz erre
Szia!
Még várjál mielőtt megrendelnéd:)
Márciusra kész lesz a cucc,ha addig tudsz még várni!!:)

üdv:bomb
Repvez 390405 2007. január 11. 19:16
Válasz erre
Akit érdekel annak biztos nagy öröm hogy az eduard végre kiadta az italeri készlethez külsö belsö fotomaratást.Durván néz ki.Bár egy hibát már észrevettem rajt a sárhányot az orfutohoz nem csinálták meg az maradt az a szörnyüség a kerékkel egybeöntve.
boriszjelszint 390404 2006. december 28. 19:48
Válasz erre
Tibcsi 390403 2006. december 28. 19:16
Válasz erre
Ha Zvezda (Italeri) maketted van, akkor jó lesz hozzá. :)
boriszjelszint 390402 2006. december 28. 17:53
Válasz erre
Sziasztok!
azt szeretném kérdezni, hogy MLD-hez jó-e a pavla ML-hez való kabinfeljevítója?

Fecó
sainz 390401 2006. december 23. 21:26
Válasz erre
bocs...azt hittem a koreaiakról kérdezted.
sainz 390400 2006. december 23. 21:25
Válasz erre
Szerintem ML, de sajnos nem láttam a gépeket közelről...o:))
NSVT 390399 2006. december 23. 21:24
Válasz erre
sainz 390398 2006. december 23. 21:21
Válasz erre
new-6.jpg méret: 131.7 KB
new-7.jpg méret: 216.2 KB
Egyazon alakulaton belüli MLD-k, van amelyik hordozza, van amelyik nem...
sainz 390397 2006. december 23. 21:17
Válasz erre
Bulgária az egyetlen, aki MLD-t kapott + infracsap.
MiG-25-ért cserébe...
NSVT 390396 2006. december 23. 19:54
Válasz erre
Tibcsi 390395 2006. december 23. 19:49
Válasz erre
NSVT 390394 2006. december 23. 19:46
Válasz erre
Hát amin multkor boltoltunk. (GE Ind.)
Tibcsi 390393 2006. december 23. 19:41
Válasz erre
Még nem jött meg... Hová küldted?
Zoli 390391 2006. december 23. 19:36
Válasz erre
Köszi! De ugye az infracsapd-szórókat csak az oroszok használták? Mert én biztos nem orosz gépet fogok építeni, szóval akkor erről le van a gond?
z
sainz 390388 2006. december 23. 19:32
Válasz erre
A legfontosabb eltérés a farkasfog a szárnytőben + a vortex generátorok a pitot tövén.
És persze rengeteg panelvonal.

Infracsapdakivetőt még a 23UB-n is használtak az oroszok Afganisztánban, de nem mindig, és nem inden MLD hordozta ezeket.
Zoli 390386 2006. december 23. 19:25
Válasz erre
Köszi, én is valószínűnek tartottam, hogy csak az MLD-re pakolták fel azokat, amúgy ha jól emlékszem, akkor csak az oroszok használták, szóval azokra valószínűleg nem lesz szükség.
z
NSVT 390385 2006. december 23. 19:25
Válasz erre
Nekem is van sok típusfüzetem pdf-ben. Te hogyan tudod a méretarányos rajzokat mérethelyesen kinyomtatni?
NSVT 390383 2006. december 23. 19:23
Válasz erre
A 4+ szerint az ML és MLD között minimális az eltérés. A legszembe tőnőbb az utólagosan felszerelt két infracsapda kilövő.
Zoli 390382 2006. december 23. 19:22
Válasz erre
Előbb kihagytam, hogy a 4+ könyv nekem is megvan, igaz, csak a vinyón, de a rajzok attól még használhatóak, szóval felesleges lenne lemásolnod, azért kösz a felajánlást!
z
NSVT 390381 2006. december 23. 19:20
Válasz erre
Temészetesen nem sürgős, csak azért ajánlottam fel, mert így egy póstázással meglehetett volna oldani. Nekem nem kell, mert 23-ast nem építek, azaz egy 72-es MF el van kezdve, de igazából azt sem döntöttem el, hogy milyen festést kapjon.
Zoli 390380 2006. december 23. 19:20
Válasz erre
Igazából nem néztem még utána, hogy mi a különbség az ML és MLD között, de külsőleg csak minimális lehet asszem. Ha mégis vannak jelentős, látható eltérések, lécci írd meg, akár magánban, köszi!

Az elefántok gépén gondolkodtam, de asszem nincs rajta felségjel, na meg a vigyorgó Mi-24 gépükhöz van matrica, ezért más jelzések lesznek rajta valószínűleg. Az angolai változat lenne az egyik esélyes, de csak a régebbi változat természetesen.
z
Zoli 390379 2006. december 23. 19:12
Válasz erre
A szír is esélyes, de izraeli jelzések nélkül! Ez még nagyon képlékeny...
z
Zoli 390378 2006. december 23. 19:11
Válasz erre
Tudom, hogy nem jó, de talán közelebb áll a valósághoz, legalábbis nagyon szidták eddig a Zvezda orrát. De majd meglátom, nem mostanában fogok nekiállni, az biztos.

A maratást még meggondolom, mert elvileg a teljeset szerettem volna hozzá megvenni, de lehet, hogy ez is elég lenne. Majd később térjünk vissza rá, ha nem olyan sürgős!
z
boriszjelszint 390377 2006. december 23. 19:07
Válasz erre
sainz 390376 2006. december 23. 19:04
Válasz erre
C424MiG-23-98Angola.jpg méret: 26.9 KB
Ez elvileg egy modernizált angolai 23ML.
Hogy mit takar az "upgraded MiG-23-98" megnevezés, számomra egyelőre talány.
???
NSVT 390375 2006. december 23. 18:30
Válasz erre
Tibcsi!

Írtam egy mail-t.
sainz 390374 2006. december 23. 17:31
Válasz erre
Elefántcsontpart(ex-bolgár)
sainz 390373 2006. december 23. 17:17
Válasz erre
Zoli !

MLD-t csak az oroszok repülték, azok sem mind új építésű gépek, van köztük átépített ML.
Egy csomó apró különbséget jelent ez a panelezésnél(ha már karcolgatsz és maximalista vagy).
Arabok, afrikaiak,Kuba,Észak-Korea ML-t kaptak, és szinte nincs két egyforma a gépek között.
Többnyire használt szovjet gépek, tele apró eltérésekkel, IRST-vel vagy nélkül...szinte csak a kamó mondható szabványosnak(ami orosz gépről lévén szó,szintén ritka).
salou 390372 2006. december 23. 16:01
Válasz erre
Megpróbálom felkutatni, de ha jól emlékszem az IPMS Philippines oldalon van!
NSVT 390371 2006. december 23. 15:25
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.