/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
silent8 392203 2011. január 3. 12:13
Válasz erre
Nekem a szomszédom volt vadászpilóta, ő mesélt egy csomó mindent a gépekről.
Mig-19-esen kezdte. Sajna már meghalt.
  
silent8 392202 2011. január 3. 12:11
Válasz erre
Hihetetlen! Pedig az egy nagy potenciállal rendelkező tipus volt hazánkban.
Kár érte.
Tibcsi 392201 2011. január 3. 12:10
Válasz erre
Pápán, Szolnokon, Pintérfalván :), és erre-arra vannak az országban...
silent8 392200 2011. január 3. 12:07
Válasz erre
Egyébként mi lett a 23-okkal! Szétvágták mindet?
Tibcsi 392199 2011. január 3. 12:07
Válasz erre
Az nem Hawk, hanem IAR-93-as (ha jól emlékszem..)
silent8 392198 2011. január 3. 12:06
Válasz erre
Azta! Még a jó öreg fürkészdarázs is ott van a képeken. Meg svájci hunter? Hihetetlen.
Meg román hawk? Ja hát igen ez '92!
Tibcsi 392197 2011. január 3. 12:05
Válasz erre
mig23_taszar_92
mig23_taszar_92

Hogy ne menjünk el túlságosan a topik témájától: ezt a 23-ast 92-ben, a taszári repülőnapon fényképeztem. Egyébként ekkor mutatkozott be Cápeti is. :)
Daala 392196 2011. január 3. 12:03
Válasz erre
Először láttam én is amerikai gépeket repülni élőben...gimnazista fejjel nagy hatást gyakorolt rám is, nagy szerepe volt a repülőnapoknak abban, hogy repülőműszaki lettem...
Daala 392195 2011. január 3. 12:01
Válasz erre
Ja, a Thunderbirds is 91-ben jött, tényleg, mekkora szám volt az is...
silent8 392194 2011. január 3. 12:00
Válasz erre
Mert mintha valahol olvastam volna, hogy akkor lehetett látni először amerikai vadászgépeket a nagyközönségnek, és külön nagy szám volt, hogy a Top Gun-ból ismert "vasmadár" hazánkba látogatott!
Daala 392193 2011. január 3. 12:00
Válasz erre
Bocs nem )0, hanem 90
Daala 392192 2011. január 3. 11:59
Válasz erre
)0-ben Kecsón és Pápán volt nyílt nap, 91-92-ben Taszáron az első igazi repülőnapok.
Tibcsi 392191 2011. január 3. 11:59
Válasz erre
Azok. És a Waracskos is repült. Meg az F-4G az F-16-ossal géppárban. :)
silent8 392190 2011. január 3. 11:58
Válasz erre
De. csak akkoriban még nem jártam rep.napokra.
Csak azt hittem, hogy az '90 v. 91-ben volt!
Daala 392189 2011. január 3. 11:58
Válasz erre
Sajnos nem...de F-111 igen és büszke is vagyok aara, hogy még láttam őket repülni! Mekkora dögök voltak...
romeo 392188 2011. január 3. 11:58
Válasz erre
Itt lehet olvasni az 1992-es taszári repnapról:
www.wings.hu/event/1992taszar/index.html
Tibcsi 392187 2011. január 3. 11:57
Válasz erre
Nem, ők később jöttek. Akkor már amcsi bázis volt Taszár.
silent8 392186 2011. január 3. 11:57
Válasz erre
Akkor voltak ott a Tomcat-ek is?
Tibcsi 392185 2011. január 3. 11:56
Válasz erre
A repülőnapra jöttek. 1992-ben ott voltak. És én is. :)
Daala 392184 2011. január 3. 11:56
Válasz erre
Nem hallottál még a Taszári repülőnapokról?
silent8 392183 2011. január 3. 11:55
Válasz erre
romeo 392182 2011. január 3. 11:52
Válasz erre
A beömlő nyílás alapján ALPHA JET lesz.
Tibcsi 392181 2011. január 3. 11:50
Válasz erre
silent8 392180 2011. január 3. 11:47
Válasz erre
Romeo!
A kép jobb szélén, a hajtóműkiömlő mellett az milyen gép?
silent8 392179 2011. január 3. 11:46
Válasz erre
Húú!
Szép nagyon! A jó öreg sámánok!
romeo 392178 2011. január 3. 11:45
Válasz erre
Taszár 1992
Taszár 1992

Taszár 1992.
Üdv!
Tibcsi 392177 2011. január 3. 10:00
Válasz erre
Tibcsi 392176 2011. január 3. 09:54
Válasz erre
Ugyanarra, amire majd én fogok gondolni a magyar ékes F-14-es építése közben. :)))
silent8 392175 2011. január 2. 21:49
Válasz erre
silent8 392174 2011. január 2. 21:47
Válasz erre
Adok egy linket, nézd meg a videót és látni fogod pontosan mit jelent.
Egyébként röviden az átmosás annyit takar, hogy mielőtt matricázol, fogsz egy vízfestéket és minél sötétebb színnel /barnás fekete/ egyszerüen mintha festenél, jó vizes-festékes ecsettel bekened. Vársza amíg megszárad, és egy vizes puha ronggyal letörlöd. De azért óvatosan. Ennek az lesz az eredménye, hogy a mélyebb panelvonalakban megmarad a festék. Így a vonalak szépen látszódni fognak. Lelakkozod, matricázod, megint lakk. Itt átmoshatod megint.  Utána fogod az ecseted és mondjuk fémszínbe /ez már olajfesték/ belemártod. Fogod a rongyodat és mintha kimostad volna az ecseted letörlöd róla a festéket. Ezzel az egyettel óvatosan a kiálló és koptatható részeket átecseteled. Nézd meg a videót és pontosan meglátod. De mondjuk ez már festés topik. 
:DDD
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
sulyid 392173 2011. január 2. 21:40
Válasz erre
Nem kell szavamon fognod mert ha küldesz 1/48-as angol matricát és valami király cuccost a svancára akkor megcsinálom angolnak.:)
Vik30 392172 2011. január 2. 21:32
Válasz erre
Átmosom koptatom? ez nekem uj!
silent8 392171 2011. január 2. 21:04
Válasz erre
Szia!
Az átmenetekkel van még egy kis gondod, azt látom. De jó lesz. Felmatricázod, koszolod, átmosod, koptatod, és már szuper is lesz.
Jó lesz. 
Ügyesen!

BUÉK
Neo954 392169 2011. január 2. 20:13
Válasz erre
A pótvezérsíkot hajtsd fel mert megkaristolod a betont :)
Neo954 392168 2011. január 2. 20:13
Válasz erre
A pótvezérsíkot hajtsd fel mert megkaristolod a betont :)
Vik30 392167 2011. január 2. 19:56
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Már alakulgat!Ma alját fújtam i-2 hibát javítottam!
silent8 392166 2011. január 2. 16:04
Válasz erre
Várjatok már! Először csak a jelzéseket néztem rajta!
Most vettem észre, hogy a szárnyvégen amraam van?
Na most ezt már tényleg nem hiszem el! Ez eszméletlen!
:DDD
Jól összehozta a rafale-t meg a rakéta + a felségjel!

Áááá!
:DDD
Csumakker 392165 2011. január 2. 15:57
Válasz erre
silent8 392164 2011. január 2. 15:12
Válasz erre
Hogy szavadon fogjalak, már kerestem is a matricáim között, de csak 72-est találtam!
Pedig nagyon kiváncsi lennék! :DDD
silent8 392163 2011. január 2. 15:10
Válasz erre
Ez most komoly?
Így elbarmolni azt a szép készletet!
Hihetetlen! :DDD
migi 392162 2011. január 2. 14:59
Válasz erre
tn_800x600_1026227_14947_photo_56445
tn_800x600_1026227_1...

Ez nem 23 as de ez is érdekesség , vajon mire gondolt az elkövetője közben ?
Neo954 392161 2011. január 2. 14:23
Válasz erre
Pink szinben Hellokittyvel a svancon szebb lenne :):):):):) (csak vicc volt) :)
sulyid 392160 2011. január 2. 14:13
Válasz erre
Ha valaki tud nekem adni 1/48-as modern brit felségjelet akkor láthatod is hogy milyen szép lesz a zöld-szürke festésével.:)
silent8 392159 2011. január 2. 13:44
Válasz erre
Hát viccesen!
Raf Tornadó klónt akarsz csinálni belőle?
Azt megnézném, ha kész lesz!:DD
sulyid 392158 2011. január 2. 13:34
Válasz erre
Szerintetek hogyan nézne ki a mig23 angol felségjellel és a szokásos sötétszürke-sötétzöld festéssel? :)
silent8 392157 2011. január 2. 13:23
Válasz erre
Szia!
A másik topikban azt írtad, hogy a 23-as volt az első fújt maketted.
Nem értem, hogy az 1.44-est sokkal szebben megcsináltad, mint a 23-ast.
Nagyon nagy a különbség a két makett között. Egyébként jó lesz.
Üdv és BUÉK
Vik30 392156 2011. január 2. 13:12
Válasz erre
P1010005
P1010005
P1010011
P1010011
P1010014
P1010014

És ö volt az első fújt makettem!
Vik30 392155 2011. január 2. 12:56
Válasz erre
mig23

Mig 23
mig23
mig23 2

mig 23 2
mig23 2
mig23 1
mig23 1

Itt a digitális géppel csinált fotó! még nincs kész rengeteg javítani való van rajta tudom!
búza 392154 2011. január 1. 16:26
Válasz erre
21-1
21-1
23-3
23-3

Érdekességek az oldalról.
búza 392153 2011. január 1. 16:19
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.