/ Fórumok /

Az égbolt meghódítói - kicsiben

Mivel a repülőgépek még nem rendelkeztek önálló topikkal, ahova az elkészült makettek fotóit fel lehetett tenni, többek javaslatára létrehoztam ezt. Renmélem, nem kerül törlésre.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67.
Stefan 393806 2006. szeptember 19. 09:43
Válasz erre
kisrepulo01.jpg méret: 116.4 KB
kisrepulo02.jpg méret: 68.5 KB
kisrepulo03.jpg méret: 61.3 KB
kisrepulo04.jpg méret: 70.5 KB
kisrepulo05.jpg méret: 119.6 KB
Itt van egy egész flottányi égbolt meghódító :D
Bundesign 393805 2006. szeptember 18. 20:37
Válasz erre
Bundesign 393804 2006. szeptember 18. 14:50
Válasz erre
2006-09-18_145101.jpg méret: 123.5 KB
de az is reális! nézd csak meg itt egy hírtelen példa :D
warbirds 393803 2006. szeptember 18. 14:46
Válasz erre
Akkor ráfogod, hogy pilóta nélkülire van átalakítva...:)
Tibcsi 393802 2006. szeptember 18. 14:29
Válasz erre
De zárt deklivel lesz. :) Csakazértis! :-)))
Bundesign 393801 2006. szeptember 18. 13:08
Válasz erre
nyitott kabin, létrával! :) és pillanatokon belül be is tud űlni!:)
Tibcsi 393800 2006. szeptember 18. 12:13
Válasz erre
Akkor az tisztára olyan, mint a Matchbox...
Apaka 393799 2006. szeptember 18. 12:04
Válasz erre
Tibcsi!
Az az igazság, hogy az egy Heller makett, ami több mint fél évig készült, mert egy csomó mindent át kellett rajta építeni. Kezdve azzal, hogy nem volt kabin hozzá, csak egy ülés, amit a beömlő felső felére kellett volna ragasztani. Ebből következik, hogy a beömlője szép hosszan megvan eredetileg, nem kellett vele semmit csinálni. Persze ez a semmi csak a hosszára vonatkozik! :)
Apaka
Tibcsi 393798 2006. szeptember 18. 11:51
Válasz erre
Bundesign 393797 2006. szeptember 18. 11:36
Válasz erre
mért ne lehetne!felvan fegyverezve, és várja az indítási parancsot, de rajta van a takaró még! ez teljesen reális
4
Zoli 393796 2006. szeptember 18. 11:34
Válasz erre
Felőlem megcsinálhatod a teljes csatornát is, csak akkor a végét zárd le, ahogy Warbirds is írta!
z
Tibcsi 393795 2006. szeptember 18. 11:25
Válasz erre
Zoli,

De csak egy takaróm van... :)
Különben is: hogy néz ki egy állig felfegyverzett Corsair beömlőtakaróval? :))

Teljesen friss ötlet, most jutott eszembe: Itt a melóhelyen vannak alkalmasnak látszó méretű műanyag csövek. Viszek haza egypárat, kipróbálom, hogy melyik a jó méret. :) Amúgy is fehér meg világosszürke színűek, talán még festeni sem kell. :))
Zoli 393794 2006. szeptember 18. 11:15
Válasz erre
Tibcsi, szerintem az a legegyszerűbb, ha inkább a beömlő takaróját készíted el.
z
warbirds 393793 2006. szeptember 18. 10:57
Válasz erre
Tibcsi!
Egy tipp: mustáros tubusból hosszabbítsd meg a beömlőt a törzsben, a végét meg zárd le, hogy ne lehessen átlátni rajta. Én egy KP Yak-23-assal csináltam meg ugyanezt (bár ott a két csatornát elválasztó részt ki kellett vágni és újra építeni) és elég pofás lett a dolog. Üdv! warbirds
Tibcsi 393792 2006. szeptember 18. 10:42
Válasz erre
Apaka,

Az egyik fotón látszik egy készülő A-7-es. Te hogyan csináltad meg a beömlőcsatornát? Én most csak agyalok rajta, de eddig még nincs ötletem.
Zoli 393791 2006. szeptember 18. 09:47
Válasz erre
Nem feltétlenül, sok gyenge makettet vett át a Zvezda a Nakotne-től, és ha az együléses 29-est adták ki először, akkor lehet, hogy az is Nakotne, majd rájöttek, hogy jobb az olasz kit, és a kétülésest már tőlük vették át. Csak feltételezés, de érdemes lenne utánanézned, mielőtt megveszed. Ha jól emlékszem, Ka-50-esből is két fajtát gyárott a Zvezda, a régi pozitív, az újabb negatív paneles pl. De szerintem az eredeti csomagolású változat, vagy a Bilek által forgalmazott se lenne drágább a orosznál, miért nem azokat veszed meg?
z
Bundesign 393790 2006. szeptember 18. 09:20
Válasz erre
akkor elvileg az együlésesnek is annak kell legyen! csak nem csinálnak ilyet, nem? az a baj, hogy neten sehol se találtam 1 képet se csak dobozfotókat, de azt mindenmennyiségben, és a helyi makettboltokban nincs!de áálítólag lesz karácsony körül, de addigra már a kész gépet szeretném látni kb :)
Zoli 393789 2006. szeptember 18. 08:34
Válasz erre
Szia Bundes!
Először nézz bele a Zvezda MiG-29 dobozba, mert lehet, hogy az nem Italeri! Ha a Nakotne átvétele, akkor felejtsd el! A kétüléses viszont állítólag tuti Italeri.
z
Bundesign 393788 2006. szeptember 17. 22:13
Válasz erre
épp most akarok építeni egy magyart, és én is most nézegetem mi a szitu, és mindenképp vagy italeri vagy ha igaz a hír zvezda lesz a gép:)
Apaka 393787 2006. szeptember 17. 22:09
Válasz erre
Ha ezen még javítottak, akkor lehet, hogy én is benevezek. :)
Bundesign 393786 2006. szeptember 17. 22:02
Válasz erre
szerintem nagyon szép ez , nekem tetszik, köszi!
az italerit ismerem aúgy, nekem is van egy réges rég készült, költözködéskor kissé megviselt darab! azért érdekel a zvezda mert állítólag italeri átvétel,és kicsit javítva!
Apaka 393785 2006. szeptember 17. 21:48
Válasz erre
IMG_0398.JPG méret: 47.9 KB
IMG_0403.JPG méret: 51.6 KB
IMG_0404.JPG méret: 50.1 KB
Ez az Italeri Mig-29. Nekem sikerült egy cseppet a festést "eltolni", ez viszont nem a makett hibája. :). Ebben Pavla belső van, de így utólag inkább hagynám az erdetit egy gyanta üléssel. Sztem jó makett, könnyű építeni, kis plusz munkával nagyon jól néz ki.
Apaka
Miggyuri 393784 2006. szeptember 17. 17:01
Válasz erre
Az Ita MiG-29-e megvan nekem. Szép. Könnyen építhető, egyszerű, némi feljavítással csodákat lehet tenni.
Miggyuri
Bundesign 393783 2006. szeptember 17. 14:44
Válasz erre
hally! visszatérva mig 29re(72) többen azt mondják hogy a zvezda italeri átvétel,és hogy érdemesebb aztvenni! ti tuttok ilyenről?mert én nem találtam erről semmit, meg képeket se a kitről
Bundesign 393782 2006. szeptember 16. 13:47
Válasz erre
pilotka 393781 2006. szeptember 16. 11:32
Válasz erre
Bundesign !

Még nincs bent, de nem új fejlesztés, vmi régi öreg kit átvétele lesz, viszont a matricája biztosan a szokásos Revell csoda lesz.
Ahogyan beérkezik, azonnal lesz infóm róla, ui az egyik kedvenc tipusom!
Bundesign 393780 2006. szeptember 15. 22:16
Válasz erre
04398.JPG méret: 41.8 KB
tényleg, bocsi
A-1E/AD-5 Skyraider
Kalóz 393779 2006. szeptember 15. 20:42
Válasz erre
Bundi!
Melyik gépről van szó, mert nekem a Revell honlap ezt írja ki:
Sorry, the page you are looking for was not found.
Kalóz
Bundesign 393778 2006. szeptember 15. 18:20
Válasz erre
www.revell.de/de/produkte/modellbau/modellbau/flugzeuge/

hally! erről tudtok valamit?mert még sose láttam a kitet, de a gép jó
Keri 393777 2006. szeptember 15. 18:05
Válasz erre
Keri 393776 2006. szeptember 15. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

g.smisk.nu/~hoffe/ninjakossan/index.php

Jó kis diorámatémák!

Keri
warbirds 393775 2006. szeptember 15. 16:59
Válasz erre
Én Fokker DVII-re tippelek...
Stefan 393774 2006. szeptember 15. 16:54
Válasz erre
Szépek. Azért ezeket tök jó hallani, hogy hogyan menekülnek meg ilyen értékes dolgok.
hellodebil 393773 2006. szeptember 15. 16:50
Válasz erre
100_4617.JPG méret: 274.9 KB
100_4618.JPG méret: 93 KB
Hy!
Nekem is van egy légcsavarom itthon, egy Lohner B III. repülőgépen szolgált hajdanán. Muzeális darab, a Közlekedési Múzeumban sincs nekik, ezeket a vh. után feldarabolták, egy öreg bácsi rejtette el annó, aki ezzel repült! A feleségétől vettük meg nevetséges összegért a bácsi halála után...
...és most ott van a falunkon :D
Fodi 393771 2006. szeptember 15. 16:10
Válasz erre
Bundesign 393770 2006. szeptember 15. 16:06
Válasz erre
na ha ezt valaki tudja, akkor az nagyon kétfedeles őrült :)
B
Hooligan 393769 2006. szeptember 15. 14:24
Válasz erre
L?gcsavar.JPG méret: 41.5 KB
L?gcsavar (1).JPG méret: 63.9 KB
L?gcsavar (2).JPG méret: 38.9 KB
L?gcsavar (3).JPG méret: 49.5 KB
Hali!

Segítség kéne egy légcsavar beazonosításához! Ez a légcsavar kb 280 hoszú lehet, származás ismeretlen és a géptipus is. Szóval ha tudtok segítsetek! Fontos lenne!

THX!

Üdv.:Bala
boriszjelszint 393768 2006. szeptember 15. 13:14
Válasz erre
hellodebil 393767 2006. szeptember 15. 13:14
Válasz erre
M?solat - Ar196 - 002.JPG méret: 103.8 KB
M?solat - Ar196 - 003.JPG méret: 115.3 KB
M?solat - Ar196 - 005.JPG méret: 96.7 KB
Hy!
Réges régen készitettem el - nem egy nagy durranás - de kedves kis makett, a német hadiflotta hajóin volt rendszeresitve, mint felderitést végző repülőgép. Tudni illik én hajó őrült vagyok :D
Arado Ar196 Revell 1:72
Podva 393766 2006. szeptember 15. 06:31
Válasz erre
Hi Archi!

Szerintem semmit, hacsak nem a G-14AS-t építed.
Nézz körül itt: http://109lair.hobbyvista.com/index800.htm
A G-14 Punka Gy szerint, A G-6-on végrehajtott különböző módosítások "egységesítépse" volt(magas svanc, nagyobb futó, szárnydudor Galland dekli) . Vagyis a kései G-6-ot a G-14-től szinte csak a gyári szám alapján lehetett megkülönböztetni
Ha szavatosabb választ akarsz kérdezd meg Fülöp Sándort Alias T-t
Üdv Podva
Archy 393765 2006. szeptember 14. 22:52
Válasz erre
Zebi!
Nagyon tetszik mindkettő!

Szakmai kérdés Messer ügyben. Mi a különbség a Bf 109 G6 és Bf 109G14 motorja, és kabinja között? Másképp fogalmazva, mit kell átalakítanom az aries 72-es G6-os feljavítójában, hogy G14-esbe építhessem?
Köszi!
Áron
Akos 393764 2006. szeptember 14. 09:47
Válasz erre
spit.jpg méret: 31 KB
Zebi!
Én összeraktam a Tamiya Spitet, egy az egyben a 48-as lekicsinyítése, tehát eszeveszett jó felület és szinte öszepattanó alkatrészek jellemzik. A kabintető buborék része viszont vastag, torzít, pont a vastagsága miatt nem készíthető el nyitottan, ezért húztam egyet a régi alapján.
Szép lett a CR-42, de én magyart csináltam volna belőle :)
Podva 393763 2006. szeptember 14. 09:39
Válasz erre
hi nekem megvan mindkettő CR42-es!
A Pavla viszi a pálmát a minden tekintetben az erős közepesével. Plusz bónusz a magyar matrica, igaz az oldalszám csak az egyik oldalra jó...
Üdv Podva
Zoli 393762 2006. szeptember 14. 09:23
Válasz erre
Hello Zebi!
Akkor mégiscsak jól emlékeztem, a jellegzetes festése (ami szép is) alapján.
Köszi az infot, most komolyan elgondolkozhatok, hogy akkor melyiket vegyem meg. A Pavla-tól jobban féltem eddig (van egy-két makettem tőlük), de talán akkor mégis az lesz az áldozat.
Amúgy nagyon szép lett a makett a Spit-tel együtt, tetszik!
z
Zebi 393761 2006. szeptember 14. 01:16
Válasz erre
Az alábbi én voltam :-)
nicknevem 393760 2006. szeptember 14. 01:07
Válasz erre
Zoli!
Igen tegnap (illetve már tegnapelőtt) készült el. Az utóbbi egy hónapban kb 90%-on állt, nem tudtam vele foglalkozni. Ebben az állapotában már szerepelt itt a fórumon.
A gondok: nagyon rosszak a vásznazott felületek, és ahányféle felület, annyiféle módszerrel jelenítették meg. A felső szárny kilépőéle legalább 1 mm volt. A légcsavar nevetséges szerkezet. A matricák (nálam) csúnyán el voltak csúszva. És nem sikerült szépen megépítenem a szárnyakat, a szárnytartó dúcok nem mindenhol értek be. Mondjuk ez annak is betudható, hogy ez az első és - egy darabig még - egyetlen kétfedelű gépem.
Zoli 393759 2006. szeptember 13. 23:33
Válasz erre
Szia Zebi!
Ez a cséer nagyon ismerős, biztos tegnap készült el? Amúgy milyen gondok voltak vele? Én is megvenném a makettet, de most eléggé elbizonytalanítottál.
z
Bundesign 393758 2006. szeptember 13. 14:56
Válasz erre
2006-09-13_145611.jpg méret: 151.6 KB
én 2gép üvegéből csináltam 1 nyitottat, és kis ponyvát rá, így nem kelett vegyek hozzá másikat, és nem feltűnő a hibája. a következőmet már feljavítva fogom, ez volt az utolsó doboz(ok)ból épültem, az remélhetőleg sokkal szebb lesz
B
Zebi 393757 2006. szeptember 13. 14:46
Válasz erre
A Revell üvege 1-1.5 mm-el szűkebb, mint a hely, ahova megy. Persze nem próbáltam előtte össze, úgyhogy utólag faraghattam le a törzs két oldalából. Mondanom sem kell, hogy milyen csúnya lett.
Zebi 393756 2006. szeptember 13. 14:44
Válasz erre
Az Academy XIV-e nem néz ki rossznak, de azok a szárny alatti hűtők borzalmasak. Ugyanis mindenáron az alsó szárnyféllel együtt akarták gyártani őket, emiatt aztán szép trapéz alakúak lettek.
Az Italeri-nél figyelni kell az összeépítésre az orr környékén. Én kettőt is csináltam, az elsőnél sokat szenvedtem vele, a másodiknál már jobb lett az eredmény.
Van még a Tamiya, de azzal nem találkoztam. Azt mondják róla, hogy részletes, és könnyen megépíthető, viszont vannak alakhibái.
Nem tudok sokat a Haseegawa és a Fujimi Spitjeiről. Alak szempontjából a legjobbnak az Airfix-et tartják (tartották).
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67.