/ Fórumok /

Az égbolt meghódítói - kicsiben

Mivel a repülőgépek még nem rendelkeztek önálló topikkal, ahova az elkészült makettek fotóit fel lehetett tenni, többek javaslatára létrehoztam ezt. Renmélem, nem kerül törlésre.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67.
Kalóz 393312 2006. július 23. 15:37
Válasz erre
Makettek9v.jpg méret: 245.9 KB
Akkor a csövesek.

Felhívnám a képen az asztal alatt lévő terítőre a figyelmet. Mert hogy az is saját gyártmány.
Kalóz 393311 2006. július 23. 15:36
Válasz erre
Makettek2v.jpg méret: 197.2 KB
Ugyanaz másik nézetből.
Kalóz 393310 2006. július 23. 15:34
Válasz erre
Makettek1v.jpg méret: 243.8 KB
Na, akkor a gyűjtemény. Mind régi makett (min. 10 éves), csak a helikopterek között vannak újabbak.
Egyben nem engedte át, hátha egyenként menni fog.
Mekett 393309 2006. július 23. 08:08
Válasz erre
A képen a Ka-22 Vintokril rajza látható. Amit fulcrum kérdezett, az valóban a Jak-24. Az előbbi csak kísérleti stádiumig jutott, és számos világrekordot tart mindmáig.

A Jak-24-ből úgy 300 épült, ha jól tudom. Be is váltak, eltekintve egy komoly konstrukciós hibától: sosem tudták megszüntetni a szerkezet vibrációját. Érdekesség, hogy a Plasticart által kiadott gázturbinás utasszállító Jak-24 már csak a csillagmotoros katonai változat továbbálmodásaként létezett.
Kaloz 393308 2006. július 23. 05:18
Válasz erre
Ez valóban nem a Jak 24-es, ennek a neve azt hiszem vertoplan volt, és valóban abbahagyták, de épült belőle pár példány. A Jak-24-est az Aeroflot repülte is, anno a Plasticart ki is adta 1:100-ban.
pilotka 393307 2006. július 22. 23:26
Válasz erre
Skacok!

ICM választék felkerült az áruházamba, ezekből tudtok választani!

pilotka.myip.hu/aruhaz/
korzaar 393306 2006. július 22. 20:38
Válasz erre
Aha megnéztem a gugliban a jak 24 et
az az a gép , annyira kis csunya hogy az már szép
fulcrum69 393305 2006. július 22. 20:35
Válasz erre
korzaar 393304 2006. július 22. 20:34
Válasz erre
nem ez , annak elöl meg hátul volt a rotorja
korzaar 393303 2006. július 22. 20:33
Válasz erre
Köszike az infokat
fulcrum69 393302 2006. július 22. 20:33
Válasz erre
korzaar 393301 2006. július 22. 20:33
Válasz erre
csak mert volt 1 ilyen makettem és gondoltam hátha még lehet kapni, annak idején nagyon a szivemhez nött , sajnos az idö vasfoga ...
RaPe 393300 2006. július 22. 20:32
Válasz erre
fulcrum69 393299 2006. július 22. 20:30
Válasz erre
talán valami kamov
de hagyták az egészet a francba, mert nem vált be nekik...
korzaar 393298 2006. július 22. 20:28
Válasz erre
Sziasztok! Nem tudja valaki mi a neve annak az orosz (ex szovjet) helikopternek ami olyan rotorelrendezésü mint a chinook, csak egy kicsit szögletesebb a formája???
Kalóz 393297 2006. július 22. 19:25
Válasz erre
Mázlista!

Erre írtam Bundesingnek, hogy szedje elő a tv-s dobozát. Azt a Tu-20-ast hátul külön irígylem, pedig nem kis madár.
Cébés 393296 2006. július 22. 17:24
Válasz erre
Hosszú kutatómunka után sikerült rábukkannom ezekre a gépekre.
Hírdetések,ismerősök,ismeretlenek,mindenkinek küldtem az infót hogy miket keresek és előbb utóbb be kellett jönnie.
A gépek Szekszárdról származnak.
Van még 3 vidéki vonalam ahonnan talán fölbukkanhat még egy pár ilyen eresztés.
Egy TU-144-est szivesen látnék már idehaza.
A terepszínű 154-es már javítás alatt áll,épp a festés eltávolításával foglalatoskodom.

üdv:Cébés
warbirds 393295 2006. július 22. 16:28
Válasz erre
Ejha! Hol lehet ilyen garázsokat lomolni még? :)))
Podva 393294 2006. július 22. 16:28
Válasz erre
Hali!
Nagyon érdekes!
Kapásból azt mondtam volna, hogy egy K.u.K. csatahajóhoz készült mint fedélzeti felderítő repülőgép... Igen ám de annak idején ilyen nemigen volt.
Üdv Podva
Nadam 393293 2006. július 22. 16:17
Válasz erre
Az a szőnyeg teljesen összezavar! Nem tudom megkülönböztetni a makettektől:-)))
Cébés 393292 2006. július 22. 15:19
Válasz erre
DSCF7252.JPG méret: 125.4 KB
DSCF7236.JPG méret: 158.6 KB
Sziasztok!

Ezeket sikerült megmentenem az elmúlt napokban.
Egy garázs mélyéről kerültek elő,legnagyobb örömömre.
A gépeket le kellett zuhanyozni mert több évnyi(évtizednyi?)por volt rájuk tapadva.
A takarítással a legtöbb gépről eltünt a matrica is,ami nem baj hiszen az összes gép nagyjavításon fog átesni.
A TU-154-es a legdúrvább,nem sűrűn látni ilyen festéssel.(pláne fél centi vastagon)

üdv:Cébés
Bundesign 393291 2006. július 21. 19:52
Válasz erre
de hát ez nem is hiszem hogy önnáló makettnek gondolták, de egy hajó diorámán jól mutathat
Kalóz 393290 2006. július 21. 19:24
Válasz erre
Na, erre írtam, hogy nekem is van pár db, de inkább Kindertojás, mint makett.
Bundesign 393289 2006. július 21. 15:50
Válasz erre
fulcrum69 393288 2006. július 21. 15:49
Válasz erre
Bundesign 393287 2006. július 21. 15:42
Válasz erre
warbirds 393278 2006. július 20. 17:40
Válasz erre
Nadam!

wp.scn.ru/en/ww2/b/29

Itt van bolgártól Jugoszlávig minden. :) Magyar is! Igazi kincsesbánya az oldal!!

Üdw! warbirds
Kalóz 393276 2006. július 20. 16:47
Válasz erre
Nadam!

Próbáld meg a Googlet, hogy cirill betűvel írod be a Ju-87-et. (A Word Beszúrás Szimbólum között találsz cirill betűket (én is úgy szoktam)). A gugli akkor ui. az orosz oldalak között keres, és ők elég jó anyagokat szoktak közzétenni.
Meg a betah oldalán is vannak Stukával foglalkozó és letölthető anyagok.

Üdv: Kalóz
Zoli 393275 2006. július 20. 16:40
Válasz erre
Szerintem matricagyártók honlapján nézz körbe, kiadványokban is szoktak lenni színes festési rajzok, illetve vannak honlapok, melyek csak festési rajzokkal foglalkoznak (pl wp.scn.ru/en/ww2/b/29), biztos találsz valamit.
z
fulcrum69 393273 2006. július 20. 16:33
Válasz erre
próbáld ógy, hogy a JU-87 -et írod szóközzel, egybe kötőjellel, kisbetűvel, stb!
ezt alakalmazd a b2-re is!
Nadam 393272 2006. július 20. 16:31
Válasz erre
Onnan már mindent leszedtem. De köszi:)))
fulcrum69 393271 2006. július 20. 16:22
Válasz erre
google képkeresőben nézz utána, meglátásom szerint
Nadam 393270 2006. július 20. 16:19
Válasz erre
Sziasztok!

A segitségeteket kérném. Ju 87 B-2-es stukához keresek festési alternatívákat.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv: Ádám
Bundesign 393257 2006. július 19. 12:27
Válasz erre
hát azok se kicsik! az ilyen nagy dög gépek közül engem a 72 es b2 érdekel 1x majd :) jó nagy bumeráng
Tophatters 393254 2006. július 19. 12:02
Válasz erre
Pontosabban az An-26 még nem készül, azt majd csak valamikor nyár végén/ősszel kezdem el.
Tophatters 393253 2006. július 19. 12:01
Válasz erre
Hát nekem a 4 MiG-21-em a következő méretarányokban oszlik meg: 1db 1:144, 1db 1:72, 1db 1:48 és 1db 1:32 ...szóval mindegyik más. A globál méretű makettekről is tudok mesélni: van egy 1:100 as Tu-20-asom, egy 1:125 B-747 (jó darab!!) de a 48-as Mirage IV se semmi. És most készül a 72-es Tu-22 Blinder, meg a 72-es An-26.
Zoli 393252 2006. július 19. 11:11
Válasz erre
Kösszépen, valamikor biztos kész lesz.
z
Bundesign 393250 2006. július 19. 10:36
Válasz erre
ez igaz! de viszont nem szeretem ha a gépeim nem egy méretarány :) és már így se férek el, és még van 1-2 globál méretű makett igy is, ami várakozik :)
Tophatters 393249 2006. július 19. 10:06
Válasz erre
Szerinten a Tornado-t mindenképp folytasd, mert nagyon ígéretes!! Jól néz ki.
Kalóz 393247 2006. július 19. 08:19
Válasz erre
Bundesing!

Én most szerezetem be egy 1:144-es Hustler-t. Van akkora, mint egy 72-es vadász, ami elhelyezhetőség miatt meggondolandó (no, meg az ár sem mindegy! :).
Egyébként én is 1:72-ben utazom, de ekkora gépeknél előfordul a kisebbik lépték is a fenti, gyakorlatias okok miatt. És egy ilyen nagy gépnél a részletek sem olyan vészesek. Persze aki szét akarja trancsírozni, hogy minden belső izé látszon, annak ajánlom az 1:32-t :)

Üdv: Kalóz
Bundesign 393246 2006. július 19. 00:00
Válasz erre
hát igen, 1 haverom alkotott egyet, és ott láttam a gondokat. szép szép, de nekem nem lesz szerintem soha. volt egy 1:144 esem(aszem, de lehet kisebb), de azt meg elattam, mert 72 őzök én is
xcraft 393245 2006. július 18. 21:40
Válasz erre
Hello Bundesign

A hajtómúveket is nehéz a törzzsel összedolgozni, és a nagy méret is valóban gondot okozhat. (A nagyot 72-őn belül értem) És még fémszínűre is kell csinálni az egészet.
X.
Bundesign 393244 2006. július 18. 21:27
Válasz erre
a hustler nekem is tetszik, csak a hajtóművek borzasztóak rajta szerintem :) csak én nem vagyok nagyon oda az ekkora gépekért, inkább vadász párti vagyok
xcraft 393243 2006. július 18. 21:23
Válasz erre
Nem mondanám, hogy problémás makett, talán kiábrándító, hogy valamennyi keréken két-két lilökőtüskenyom van. Nem emlékszem pontosan, de mintha egy Hustlernek 18 kereke lenne, kettőnél ezt eltömíteni már komoly elszántság.
A kritikus azt jelenti, hogy nem szeretek csiszolgatni, és ilyenkor nagyon lelassulok, a száradási időket sem árt kivárni. (a 3 év gondolom elég lesz)
És azért kettő, mert valamennyi nukleáris fegyverrendszerét be szeretném mutatni, ráadásul a festések is szépek, egy gép ehez nem elég.
És a HUSTLER -t nagyon szépnek is találom.

X.
Zoli 393242 2006. július 18. 19:37
Válasz erre
Annyira problémás a makett? Nekem is van egy, de még hely híján eszembe se jutott nekiállni. És mi az hogy, nálad "kritikus tömítés-csiszolás"? Ha a gyantával boldogulsz, szerintem ez se lehet probléma. Ja és miért kellett kettő, az egyikből valami kísérleti gép lett volna?
z
xcraft 393241 2006. július 18. 19:31
Válasz erre
Ez nálam is így megy.
Van két elkezdezz B-58-as (Italeri 1/72) Még Mosonmagyaróvárra kezdtem csinálni, mikor kiemelt kategória volt a "Több hajtóműves nagyvasak" ez már 2,5 éve. Az építés a nálam kritikus csiszolás-tömítés időszakban megrekedt, azóta is Csipkerózsika álmukat alusszák.
X.
Zoli 393240 2006. július 18. 19:05
Válasz erre
Kösszépen, de a többi tényleg hányás, ezek még tűrhetőek... A Tornado nehéz ügy, ha már egyszer abbahagytam valamit, utána nehezen állok neki, de előbb-utóbb arra is sor kerül.
z
xcraft 393239 2006. július 18. 18:49
Válasz erre
Zoli!

Végignéztem a gépeidet, nincs mit szégyellned!
A Tornado-t tényleg fejezd be, ígéretes a kabin.
X.
Zoli 393238 2006. július 18. 09:07
Válasz erre
Az aknákról van szó, később azokat is kiadta az Aires, de akkor már kész volt a törzs. Amúgy nem olyan rosszak a gyári aknák se, de lenne mit pótolni bennük.
z
Bundesign 393237 2006. július 18. 00:06
Válasz erre
mi a baj a futókkal? laposak? vagy vacak kidolgozás?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67.