/ Fórumok /

2. vh-s bombázók

A címből ítélve már lehet sejteni a fórum témáját!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.
1., 2., 3., 4., 5.
muzzy 395820 2006. november 22. 18:42
Válasz erre
Jelszint:
Ecs kicsit vitatkoznek.
korabban atlapolassal illesztettek a lemezeket: Az egyik lemez atlog a masikra.Ebben az esetben a nagativ panelozas elvileg nem valosaghu. (a negativ sem)
A jobb legaramlas miatt mar a WWII idejen is alkalmaztak az egymas melle illesztett lemezillesztest. mi tobb ezeket meg tomitettek is. Nezz meg egy Mustang szarnyat, a belepoeltol a csuroig gyakorlatilag teljesen tomitett a lemezillesztes. A torzson mar nem; mert a szarnyprofil korul joval nagyobb a sebesseg: (Ezert lathato a wildcaton, hogy a szarny sullyesztett szegecselesu, mig a torzson kiallo bazi nagy szegecsek vannak:
Nem tartom valoszinunek, hogy a joval lassabb Heinkelen is ezt a megoldast alkalmaztak: (meg MIG 21esen is latni atlapolasos lemezillesztest, foleg a hmu kornyeken, bar ennek inkabb szilardsagi okai vannak)
boriszjelszint 395819 2006. november 22. 17:52
Válasz erre
negatív
a panelvonal két borítólemez illesztése

fecó
TKB 395818 2006. november 22. 17:16
Válasz erre
Vettem egy 1:72-es he-111-est ,de pozitív a panelvonala.Az igazi gépen milyen volt?
ÜDV:TKB
Farkaskoma 395817 2006. május 8. 19:23
Válasz erre
a pilóta fülke aires gyanta+maratás, és eduard full interior maratás
Akos 395816 2006. május 8. 16:35
Válasz erre
he111_1.jpg méret: 45.9 KB
Ezt egy barátomnak építettem , még 2004-ben (48-as, feljavítások nélkül)

Te milyen kiegészítőt használsz hozzá?
Farkaskoma 395815 2006. május 8. 11:44
Válasz erre
felulrol.jpg méret: 15 KB
slide.jpg méret: 14.8 KB
Türelem előbb utóbb gyantakabinos maratott belsőteres 1:48-as he-111-est terem... szerintem nyár vége... szerintem...

kép telefonos... majd lesz jobb is...
Bundesign 395814 2006. május 7. 22:41
Válasz erre
fijuk, jó ez a sok kép a gépekről, de már szívesen látnák képeket a gépek általatok készített makett változatairól is :)
kakukk 395813 2006. május 7. 22:28
Válasz erre
www.original-fliegerjacken.de
Szevasztok!
Nézzétek meg sok érdekes dolog van az oldalon.De a legjobb a Nose artok.
Üdv.
Zumi 395812 2006. április 1. 20:22
Válasz erre
Thumbs.db méret: 37 KB
b-26_1.jpg méret: 53.6 KB
b-26_2.jpg méret: 78.4 KB
b-26_3.jpg méret: 53.9 KB
b-26_4.jpg méret: 104.1 KB
b-26_5.jpg méret: 32.3 KB
b-26_7.jpg méret: 88.5 KB
B-26 Marauder 2.rész
Zumi 395811 2006. április 1. 20:19
Válasz erre
B-26 Marauder

Legénység: 7 fő Motor: 2 db Pratt & Whitney R-2800-43 Double Wasp, 1920 LE Sebesség: 455 km/h (1525 m-en)
Fegyverzet: 11 db 12,7 mm-es géppuska, 1814 kg bomba
Súly: 11.500 kg (üresen); 17.300 kg (harckészen) Csúcsmagasság: 6040 m Hatótávolság: 1770 km
Fesztávolság: 21,65 m Hossz: 17,12 m Magasság: 6,20 m

TÖRTÉNETE

A B-25-össel szinte egyidõben készült B-26-ost szint még a rajzasztalról megrendelték. Az elsõ modellek 1940-ben készültek el, de az amerikai hadbalépéskor még csak egy egységet szereltek fel velük a csendes-óceáni hadszíntéren. Kezdetben nagyon rossz híre volt, a nagy szárnyterhelés és nagy leszállósebesség miatt a kezdõ pilótáknak gondot okozott a kezelése. Fanyar humorral az "Özvegycsináló" nevet adták a típusnak. A Marauderek 1943-ban jelentek meg Európa egén. A jól megerõsített, középnehéz bombázó a tapasztalt pilóták keze alatt hamarosan rácáfolt csúfnevére: az amerikai gépek közül a háború során a B-26-os szenvedte el legkisebb veszteségeket. 1948-ig maradt szolgálatban.
Lompi 395810 2006. március 30. 21:29
Válasz erre
p012226_.jpg méret: 73.5 KB
p012227_.jpg méret: 104.4 KB
p011904B17bomber_.jpg méret: 157.2 KB
Normandiafelett.jpg méret: 174 KB
A típusokat biztos tudjátok. A felvételek (a'szem)Normandia felett készültek, kivéve a HE111 az Egyiptomban.
Lompi
Zumi 395809 2006. március 30. 15:19
Válasz erre
B25 FAL06.94 FC méret: 95.4 KB
B25-3.jpg méret: 36.2 KB
b25 nl gp.jpg méret: 105.5 KB
B-25 b.jpg méret: 36.7 KB
B-25 2.rész
Zumi 395808 2006. március 30. 15:18
Válasz erre
B-25 Mitchell

TECHNIKAI ADATOK (B-25J)
Legénység: 6 fő Motor: 2 db Wright R-2600-29, 1850 LE Sebesség: 440 km/h (5000 m-en)
Fegyverzet: 18 db 12,7 mm-es Browning géppuska, max. 1400 kg bomba
Súly: 9580 kg (üresen); 15,800 kg (harckészen) Csúcsmagasság: 7620 m Hatótávolság: 2400 km
Fesztávolság: 20,6 m Hossz: 16,1 m Magasság: 4,8 m

TÖRTÉNETE

A North American cég NA-40-es típusjelű gépét 1938-ban tervezték. Már a prototípus elkészülése után megrendelést kapott a gyár, és 1939-ben már sorozatban állította elő az immár B-25 névre hallgató gépet. A Mitchelleket kategóriája legjobb gépeinek tartották, rendkívül jó közepes bombázó volt, ezt a majd' 11 ezer darab elkészült repülőgép is igazolja. Ebből jócskán szállítottak a Szovjetuniónak és Kínának is. Többféle feladatot is képes volt ellátni, az alpfunkción kívül fotofelderítésre és tengeralattjárók ellen is alkalmazták, ez utóbbi típust az amerikai haditengerészetnél PBJ-1-nek nevezték. 1941. április 18-án a Hornet repülőgép-hordozóról felszálló, James Doolittle parancsnok által vezetett Mitchell-kötelék intézte az első amerikai légitámadást Tokió ellen.
Kalóz 395807 2006. március 28. 12:33
Válasz erre
Köszi, közben rájöttem én is.
Zumi 395806 2006. március 28. 11:48
Válasz erre
Hello Kalóz!

Az utolsó kép is egy liberator! A Lancaster farfutós, és ha a képet megnézed akkor ez egy orrfutós gép!
Tibcsi 395805 2006. március 27. 18:27
Válasz erre
Kalóz 395804 2006. március 27. 17:47
Válasz erre
Az utolsó gép nem egy Lancaster? Nekem inkább arra hajaz ...
Zumi 395803 2006. március 27. 15:46
Válasz erre
005.jpg méret: 22.5 KB
B24Banking.jpg méret: 53.1 KB
b-24_1.jpg méret: 76.4 KB
B24-1s.jpg méret: 40.9 KB
b-24_7.jpg méret: 35 KB
466bg-09.jpg méret: 65.1 KB
b-24_43.jpg méret: 15.3 KB
B24-Engine-11s.jpg méret: 50.7 KB
Képek...
Zumi 395802 2006. március 27. 15:41
Válasz erre
B-24 Lberator!

TECHNIKAI ADATOK (B-24J)
Legénység: 12 fő Motor: 4 db Pratt & Whitney R-1830-65, 1200 LE Sebesség: 408 km/h (9150 m-en)
Fegyverzet: 10 db 12,7 mm-es Browning géppuska, max. 5800 kg bomba
Súly: 17.500 kg (üresen); 26.000 kg (harckészen) Csúcsmagasság: 9750 m Hatótávolság: 3360 km
Fesztávolság: 33,55 m Hossz: 21,16 m Magasság: 5,49 m

TÖRTÉNETE

Kifejlesztése 1939-ben kezdődött el, első bevetésére 1941-ben került sor. Tervezésénél azt a célt fogalmazták meg, hogy egy ellenálló, minden célra használható modell készüljön el. A "Libi"-k teljesítették is ezeket az elvárásokat, igaz, nem értek el jobb teljesítményt, mint a korábbi típusok (mint pl. a B-17-es), a pilóták számára nagyobb erőfeszítést igényelt egy-egy pontosabb bevetés, és gyártásuk nagyon drága volt. Mégis, a legnagyobb példányszámban készült repülőgép a B-24-es volt. Ez talán azzal magyarázható, hogy egyrészt forradalmi újításokat tartalmazott (pl. rengeteg elektromos műszere, berendezése volt), másrészt valóban szinte minden feladatot képes volt teljesíteni. Jó eredményeket ért el szárazföldi célok bombázásánál, a tengeralattjárók elleni harcban, és nagy hatótávolsága miatt a Csendes-óceán térségében szállítógépként is alkalmazható volt. Minden fronton harcolt, számos ország légiereje még a háború után is alkalmazta.
Lompi 395801 2006. március 25. 11:01
Válasz erre
YB-17 bomber, Langley Field Va.
Lompi 395800 2006. március 25. 10:41
Válasz erre
A-20 bombázó, Langley Field, Va 1942 Július
bukebe 395799 2006. március 25. 10:08
Válasz erre
sziasztok!
egy link:http://www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/ww2/kepek/planes/index.html
Zumi 395798 2006. március 25. 09:59
Válasz erre
RiversideB17.jpg méret: 149.6 KB
b-17_1.jpg méret: 34.7 KB
YankeeLadyTakingOff.jpg méret: 158.4 KB
b-1714_0.jpg méret: 12.7 KB
A folytatás!
Zumi 395797 2006. március 25. 09:53
Válasz erre
B-17 a "Repülő erőd"

TECHNIKAI ADATOK (B-17G)
Legénység: 10 fõ Motor: 4 db Wright GR-1820-97, 1200 LE Sebesség: 480 km/h (9150 m-en)
Fegyverzet: 13 db 12,7 mm-es Browning géppuska, max. 7985 kg bomba
Súly: 14850 kg (üresen) ; 25000 kg (harckészen) Csúcsmagasság: 10670 m Hatótávolság: 2970 km
Fesztávolság: 31,64 m Hossz: 22,26 m Magasság: 5,80 m

TÖRTÉNETE

Az amerikai Boeing cég 1934-ben kezdte meg egy többmotoros nehézbombázó-típus kifejlesztését. Követelmény volt, hogy a készülő repülőgép szárazföldi célok és hajók ellen is alkalmazható legyen. A Boeing Model 299-nek nevezett bombázó próbaútjára már a következő évben sor került. A B-17-esek különféle változataiból ezután majdnem 13 ezret gyártottak. Bár a B-24 Liberator típusból ennél is több készült, mégis a "repülő erőd" lett a második világháború legismertebb amerikai bombázója. A Csendes-óceán térségétől az afrikai hadszíntéren át Európával bezárólag minden fronton alkalmazták. A Németország elleni nappali stratégiai bombázások fő fegyvere lett. Az "erőd" elnevezés nem túlzás: a gépet úgy tervezték, hogy egyedüli is meg tudja magát védeni az ellenséges vadászgépektől. A német pilóták viszont hamar rájöttek, hogy hátulról könnyen támadható. Ezen hiányosságát farokgéppuska beépítésével igyekeztek kiküszöbölni, de igazi megoldást csak a nagy hatótávolságú vadászgépek megjelenése jelentett. Mivel általában jól védett célpontok ellen alkalmazták, a vadászok mellett a légvédelmi tüzérség is súlyos veszteségeket okozott a B-17-eseknek. Ennek ellenére a legjobb bombázók közé tartozott.
Zümi 395796 2006. március 24. 18:31
Válasz erre
Szia Mekett!

Természetesen küldök infót a gépekről(már amelyikről tudok)!!
Megprópálok felrakni orosz gépeket is! A gigantot csak érdekességként raktam fel!

Üdv.: Zümi
Kalóz 395795 2006. március 23. 21:36
Válasz erre
IL4_01.jpg méret: 30.8 KB
Jer-2.jpg méret: 18.6 KB
Pe-8.jpg méret: 15.6 KB
SB2_01.jpg méret: 29.6 KB
TB3_01.jpg méret: 33.2 KB
TB3_02.jpg méret: 56.1 KB
TB-3_02.jpg méret: 153.7 KB
Ez meg a maradék.
Kalóz 395794 2006. március 23. 21:33
Válasz erre
SB2.jpg méret: 5 KB
TB3.jpg méret: 3.2 KB
TB4_01.jpg méret: 33.2 KB
TU2_01.jpg méret: 147.1 KB
Jak4.jpg méret: 4.4 KB
Hoyg mér nem enged ötnél többet?
Kalóz 395793 2006. március 23. 21:31
Válasz erre
AR2.jpg méret: 19.8 KB
IL4.jpg méret: 13.5 KB
Jer2_01.jpg méret: 16 KB
pe2_02.jpg méret: 152 KB
pe8_01.jpg méret: 34.3 KB
Na, egy gyorskeresés eredménye.
Kalóz 395792 2006. március 23. 19:31
Válasz erre
Majd keresek a tovarisokról, hátha akad :)
Mekett 395791 2006. március 23. 19:23
Válasz erre
Szia Zumi!

Annyit fűznék hozzá a képekhez, hogy a Gigant csak szálítógép volt, bombázó nem.
(És légyszives küldj rendes leírást a topikhoz, mert kénytelen leszek törölni különben.(

Kösz!
Mekett

ui: Akinek vannak az orosz bombázókról képei, az n rejtegesse őket, mert nem vagyunk túl jól ellátva ilyen anyagokkal :)
Zumi 395790 2006. március 23. 18:29
Válasz erre
He111TakingOff230.jpg méret: 287.7 KB
he111_1.jpg méret: 40.6 KB
Me323-11.jpg méret: 31.6 KB
Me323-8s.jpg méret: 23.3 KB
FW200-9.jpg méret: 20.3 KB
FW200-12s.jpg méret: 36.4 KB
folytatás...
Zumi 395789 2006. március 23. 18:15
Válasz erre
b17_bomb_run.jpg méret: 48.9 KB
b-24_6.jpg méret: 26.9 KB
B25 GP LORYS ROUEN 95.jpg méret: 128.8 KB
LancasterBombBayOpen.jpg méret: 40.8 KB
He111-E1-28.jpg méret: 20.9 KB
Akkor néhány ízelítő!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.
1., 2., 3., 4., 5.