/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
xcraft 398148 2006. augusztus 24. 23:11
Válasz erre
Vadász!
Értem, jó a dolog. Még egy kérdés: Mit csinálsz mikor a felni közepe jobban kiemelkedik, mint a szélén a határoló kör, esetleg csavarokkal tarkított a felület? Magyarul, ha a kivágott kör lap nem fekszik tökéletesen a felnire?
X.
vadász 398147 2006. augusztus 24. 23:06
Válasz erre
X!
Én ehez a művelethez egy mérőközőt használok.
Az egyik tűt kiéleztem.
A kivágható körök átmérőjét fokozatmentesen tudom állitani.
már csak némi maszkoló fólia, vagy tamíya szalag kell hozzá.
Mindig a keréktárcsát maszkolom.

Vadász
xcraft 398146 2006. augusztus 24. 22:46
Válasz erre
Szia Vadász!
Mert sablon kell hozzá, amit nem tudnék pontosabban elkészíteni, az is szabad kézzel lenne. Ha meg kívülről körbemaszkolom ott vagyok, ahol a part szakad.
Ha tudsz valami jót írd, fényképezd le, szívesen venném.
Ja, Eduard maszkolósablonok kizárva akkor hol marad a makettezés.
X
vadász 398145 2006. augusztus 24. 22:41
Válasz erre
X!
Miért nem fújod meg a felnit is???
Szerintem gyorsabb, könnyebb, pontosabb, szebb.

Vadász
xcraft 398144 2006. augusztus 24. 18:04
Válasz erre
A-12 (0).JPG méret: 212.4 KB
A-12 (1).JPG méret: 264.6 KB
A-12 (2).JPG méret: 106.9 KB
A-12 (3).JPG méret: 50.4 KB
A-12 (4).JPG méret: 39 KB
A-12 (5).JPG méret: 37 KB
A-12 (6).JPG méret: 156.4 KB
A-12 (7).JPG méret: 66.9 KB
A-12 (8).JPG méret: 121.9 KB
A-12 (9).JPG méret: 96.1 KB
A-12 (10).JPG méret: 111.9 KB
A-12 (11).JPG méret: 55.5 KB
A-12 (12).JPG méret: 77.3 KB
A-12 (13).JPG méret: 44.5 KB
A-12 18.rész

0.Pasztellkréták a koszoláshoz. Az olajpasztell a makettezésben nem használható, zsírkréta becsületes néven mindnyájan ismerjük.
1.A pasztellkrétát 400 vagy 600-as vízpapíron, természetesen szárazon! lereszelem.
2.Filmes dobozban tartom őket, a színek keverhetőek.
3.Rövid, egyenesre vágott szőrű ecset a pasztellpor felhordásához. A kilógó szálakat természetesen eltávolítottam.
4.A futófelületet koszolom, most is a kereket forgatom, az ecset áll.
5.Nem baj, ha túl erősnek tűnik a porozás, a lakk ugyanis nagymértékben tompítja a színeket, alig fog látszani, de mégis ott lesz. Ezután matt akril lakkal
(lehet olajossal is) rögzítem a port a felületen. Ez elkerülhetetlen, különben letapogatjuk, lemossuk.
6.Vízfestékből barnásfeketét keverek a koszoláshoz. Használható a tempera is. Ha vízfestékkel koszolunk a felület matt legyen, a fényesről ugyanis lepereg.
Koszolhatunk olajos befolyatással is, ez viszont fényes akril felületen működik jól, a mattról nehéz eltávolítani a felesleges mennyiséget.
7.Ahol koszolni akarok, átkenem a felületet, és pár percig száradni hagyom.
8.Nagyméretű ecsettel, bő vízzel visszamosom.
9.A visszamosott felület. Még túl koszos, de a vízzel nem lehet jobban lemosni.
10.A téli szélvédőmosó agresszívebb, ezzel folytatom, a rövidszőrű ecsettel dörzsölve.
11.Most van készen. Kap még két vékony réteg akril lakkot, és a fehér felnik egy fényeset ecsettel.
12-13.Az elkészült futók.
xcraft 398143 2006. augusztus 24. 18:01
Válasz erre
A-12 (0).JPG méret: 81.3 KB
A-12 (1).JPG méret: 38.1 KB
A-12 (2).JPG méret: 96.7 KB
A-12 (3).JPG méret: 48.7 KB
A-12 (4).JPG méret: 56.6 KB
A-12 (5).JPG méret: 78.8 KB
A-12 (6).JPG méret: 106.8 KB
A-12 (7).JPG méret: 102.7 KB
A-12 (8).JPG méret: 107.6 KB
A-12 (9).JPG méret: 74.3 KB
A-12 (10).JPG méret: 23.5 KB
A-12 (11).JPG méret: 99 KB
A-12 (12).JPG méret: 122.8 KB
A-12 (13).JPG méret: 79.7 KB
A-12 (14).JPG méret: 80.8 KB
Hello
A-12 17.rész

Az előzőben eljutottam a kerekek feketére festéséig, most véget ért a teljes kerékgyártási folyamat, egyben akartam feltenni. Közben elkövettem egy hibát, nem direkt, de ha így esett bemutatom, ez is tanulságos lehet.

0.
Az enamel feketére festett kerekeket először a M.M. matt akril lakkjával fújom le, hogy a fehérre festés közben ne sérüljön a felület. A képen a lakkok, víz, és kötéslassító. A matt akril hajlamos a fehéredésre, ezért kb 10%-ban mindig teszek bele fényes lakkot is. Ettől még matt marad a fénye.
1.A hiba oka: megpróbáltam festés közben fényképezni, a lakk enyhén megfolyt, vastag lett a réteg. A kifestett akril lakk először mindig fehér, ettől még nem kell megijedni, száradás után színtelen lesz. Ez akkor igaz, ha a réteg vékony, a megfolyt
vastag lakk fehér marad. Ez csak a mattaknál fordul elő, fényes nem okoz ilyen gondot! A hígítás is okozhat kifehéredést, pld a lifecolor matt akril szerintem nem bírja az alkoholt. A fehér réteg sokszor eltűnik egy réteg fényes lakktól, ezt is érdemes kipróbálni.
2.Sárga vonallal jelölve a vékony és a megfolyt réteg közötti határ.
3./1Megpróbáltam alkohollal lemosni.
3./2De a helyzet tovább romlott, teljesen befehéredett az alkatrész.
3./3Még megpróbáltam lepolírozni, de menthetetlen volt. Újrafestettem feketével és újból lelakkoztam, most már óvatosan.
4.A felnit művészolaj fehérrel festettem. A kinyomott festéket nedvszívó papíron hagyom egy pár percre, így a nagyja olajos hígító felszívódik. Egy edényben művészterpentinnel hígítom megfelelőre, nem túl folyékonyra a festéket.
5.Először a külső ívet festem, 0-ás szintetikus az ecset. A kereket a fogpiszkálónál fogva forgatom, az ecset nem, vagy alig mozog! A nagyobb fehér foltnál ér először a felülethez, a nagyja lejön, így nem fog megfolyni.
6.Körben elkészült.
7.Feltöltöm a közepét is. A makettezésben először a világos színt szoktam felhordani, kivétel a kerék, így szép egységes a futófelület feketéje is.
8.-9.Ugyanez a hátoldalon.
10.És az orrfutón.
11.Még nem tökéletes a takarás.
12.A második réteg már akril fehér. Ennek nincs jelentőssége, kísérleteztem a festékekkel.
13-14. A felni a harmadik réteg után megfelelő, de még nincs készen.
boriszjelszint 398142 2006. augusztus 24. 13:17
Válasz erre
lehet, hogy egy tábori felállítható fa **na:)
Emerick 398141 2006. augusztus 24. 08:27
Válasz erre
Csak hogy örüljetek, vkinél már nagyon langyos! Egy fél zizi már el van neki téve, de nem mondom meg ki! :D (A kész műre még amúgy várni kell, nem lesz az olyan gyorsan kész, de a célt megmutatom majd az eredményhirdetésnél!)
Majd még jelentkezem! (jó 5let volt, feldobtam a forumot picit; bocs a szerkesztőktől, ha nagyon leterhelné... :D)
Emerick
Bundesign 398140 2006. augusztus 23. 22:52
Válasz erre
kisrozi 398139 2006. augusztus 23. 21:16
Válasz erre
Bazzzeeeg egy értelmes maketről se írtunk ennyit, erre valaki iderak valami megmagyarázhatalan izét és erről dumálunk két oldalt,lassan kezdem kapizsgálni, hogy hódíthatott teret a szürrealizmus.
Tibcsi 398138 2006. augusztus 23. 20:48
Válasz erre
Szerencséd, hogy előbbre hoztad. :)))
Lehet, hogy szerdáig meglincseltünk volna.. :-DDD

Amúgy van olyan tipp, ami közel jár az igazsághoz? (vagy legalább langyos..:))
Kalóz 398137 2006. augusztus 23. 20:47
Válasz erre
Nem! Tartjuk a Rio-i szobor variációt.
Kalóz
Joce 398136 2006. augusztus 23. 20:24
Válasz erre
Szalmakupac váza periszkóppal?
miki 398135 2006. augusztus 23. 20:20
Válasz erre
Asbóth első helikoptere
Keri 398134 2006. augusztus 23. 19:53
Válasz erre
Körhinta...sziklán...?...
Emerick 398133 2006. augusztus 23. 19:48
Válasz erre
Ez még készül srácok, nem szivatás a célom! :D A tétet még mindig tartom!
Mára már még több keretdarab van rajta. (mi másra használhatnánk ennyi felesleges öntőkeretet? :D) Hamarabb lesz eredményhirdetés; már péntekre hoztam előre! :D
Na? Ennyi? Feladjátok?
Emerick
Corpuschristi 398132 2006. augusztus 23. 19:34
Válasz erre
Tibcsi 398131 2006. augusztus 23. 18:46
Válasz erre
Esetleg Darth Vader 120 mm-ben? :)
warbirds 398130 2006. augusztus 23. 18:44
Válasz erre
Kezdő ácslegény első templomtornya...:D
boriszjelszint 398129 2006. augusztus 23. 18:34
Válasz erre
lehet, hogy mászóka! ojan jáccótéji!
Vadász 398128 2006. augusztus 23. 18:26
Válasz erre
Ez, AZ!

Vadász
kisrozi 398127 2006. augusztus 23. 16:17
Válasz erre
SZerintem makett keret anyag jól összeragasztva :-)
Pirate 398126 2006. augusztus 23. 16:13
Válasz erre
Szia Kalóz!
Persze! Amit a képen látni az, az egész kompozíciónak az alapja.
boriszjelszint 398125 2006. augusztus 23. 16:04
Válasz erre
szerintem a mi szivatásunk készül!
itt találgatunk, és lehet, hogy má kész is! lehet, hogy ez egy fórumozó szivató!
Tibcsi 398123 2006. augusztus 23. 15:11
Válasz erre
Donald Kacsa (vagy valami hasonló rajzfilmkacsa) feje... :)
Keri 398122 2006. augusztus 23. 15:03
Válasz erre
Gombóc Artúr?
pilotka 398121 2006. augusztus 23. 14:56
Válasz erre
Toldi Miklós mellé, aki hátul ül... szénaboglya, és ez lesz a váza, a tetejéből meg egy Budára néző periszkóp nyúlik ki!
Solo 398120 2006. augusztus 23. 14:44
Válasz erre
Emlékeim szerint a mezőn látni ilyeneket fából összeeszkábálva. Biztos valami földmérők által használt viszonyítási pont. :))
Tibcsi 398119 2006. augusztus 23. 14:33
Válasz erre
Makettező emlékmű, öntőkeret-darabokból... :)
zsury 398118 2006. augusztus 23. 13:48
Válasz erre
A Hindenburg orra a nagy bumm után!
Kalóz 398117 2006. augusztus 23. 13:33
Válasz erre
Ha az, amire gondolsz, akkor a szobor is rajta van!
Pirate 398116 2006. augusztus 23. 13:23
Válasz erre
Rio de Janeiro -ban a cukorsüveg hegy tetején lévő Krisztus szobor alapja. :-)))
Archy 398114 2006. augusztus 23. 11:33
Válasz erre
sang 398113 2006. augusztus 23. 11:25
Válasz erre
összeragasztott pálcikák...?
warbirds 398112 2006. augusztus 23. 10:44
Válasz erre
Ostromgép vagy egy királylány szoknyája? :)
Emerick 398111 2006. augusztus 23. 10:26
Válasz erre
100_0846.JPG méret: 232.7 KB
Aki kitalálja, mi is készül nálam, azaz mi van a képen, kap egy zacskó zizit meg egy nagy pohár bármit! :D :D :D
Egy hétig várom az ötleteket, aztán felteszem, miről is van szó. (Ja, és nem vmi Mad Max tákolmány, vagy sci-fi cucc és nem is egy radar...) Csak az első nyer! :D (Ha minden jól megy, látható lesz a Bolyain is)
Emerick
Pilota 398110 2006. augusztus 22. 15:46
Válasz erre
Kisrozi!

Van egy dioráma-ötletem, csak kellene hozzá 2 figura is, ahhoz meg most nincs ihletem, hogy katonákat festegessek:)
Elég furán néz ki így koszosan aélap nélkül, szal valami mindenképpen kellene alá.

A tigrisre a gránátbecsapódás nyomot hogy csinálod? (a homlokpáncélra)
kisrozi 398109 2006. augusztus 22. 15:41
Válasz erre
Nagyon köszönöm ,sokat számít nekem a véleményetek.Pilota rég vártam,hogy tegyél fel képeket a a 234/1-ről.Megérte várni.:-) szuper, Tervezed, hogy valami jól kijárt saras útra teszed?szépen mutatna.
Pilota 398108 2006. augusztus 22. 15:25
Válasz erre
Kisrozi!

Szerintem is nagyon jól mutat, a tornyon a hátulsó "doboz" olyan mintha gyári lenne, nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!
Macal 398107 2006. augusztus 21. 20:43
Válasz erre
Idáig álomszép! Nagy királyság lesz ha elkészül!!!
kisrozi 398106 2006. augusztus 21. 20:03
Válasz erre
Fénykép alapján építem, meg aztán a Tiger első sárvédője ritkán deformálódott, majd az oldalsók csúnya álapotban lesznek.A 211 es érdekesége (502-es nehézpáncélos zászlóalj)az volt 42 telén, hogy 3-4 nagyon szerencsés aknavető gránát találta el.
Kilővéséig nem cserélték le kabalából a két oldalsó sárvédő lemezt, amin egyszerűen "átszaladt" a két gránát, lyukat leszámítva semmi kárt nem okozott.(1 a homlokpáncélt találta el, egy pedig az egyik sárvédőt tépte cafatokra.
atlasz 398105 2006. augusztus 21. 19:51
Válasz erre
kisrozi!
Nekem nagyon tetszik egyelőre, bár a sárvédőket nem ártana kicsit ,,meggyűrni".
Ahogy tippelem 35-ös.
Üdv:atlasz
Corpuschristi 398104 2006. augusztus 21. 19:49
Válasz erre
Az építés szép a festésről meg még nem lehet mit mondani. Végeredményben az fogja eladni.
warbirds 398103 2006. augusztus 21. 19:49
Válasz erre
Helló Kollégák! Bocs, hogy eltűntem, de egy hétig Kőszegen lógattam a lábamat...:)) Szóval a Part maratását használom a Mig-31-hez. Egész jó, de kissé ügyeskedni kell, hogy elférjen a helyén a két műszerfal. A többi cucc a katapultülésekhez van, bár azokat úgyis gyantára fogom cserélni. Az Aca B-29 valóban szebb, de én ilyenhez jutottam "second hand" vásárlással...:))) Legalább kiélhetem mazochista hajlamaimat, bár olyan szintű sose lesz, mint Ákos Herkije...:D Remélem a hétvégén tudok velük haladni, aztán teszek fel majd új képeket az állapotukról. Üdv! warbirds
kisrozi 398102 2006. augusztus 21. 19:43
Válasz erre
boriszjelszint 398101 2006. augusztus 20. 19:05
Válasz erre
EmbersRise 398100 2006. augusztus 20. 18:00
Válasz erre
boriszjelszint 398099 2006. augusztus 20. 17:54
Válasz erre
ez igen!
nagyon jó! milyen az pontosan? az ita desert Hawk-ja?
ChevyG 398098 2006. augusztus 20. 15:20
Válasz erre
EmbersRise 398097 2006. augusztus 20. 15:06
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.