/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Joce 398708 2006. október 10. 19:55
Válasz erre
Hali Ákos!

Valószínüleg tényleg a fény hiánya lehet a gond, a valóságban nem ilyen zöldes. Igazából az alsó szín Revell 55, a felső Humbrol 83, de ez csak az alap.

Totya!

Ahogy Borisz írta, kicsit megnehezíti a festést, legalábbis nekem ez fújásnál még kihívás, ecsettel még csak-csak menne...

Borisz!

Igen 48-as

Üdv Joce
Bombraider 398707 2006. október 10. 19:26
Válasz erre
Szia!
Neked sem 24órából áll egy nap,az biztos:)
Nagyon szépek lesznek,mást most sem tudok mondani:)

üdv:bomb
Akos 398706 2006. október 10. 19:20
Válasz erre
tornado.jpg méret: 43 KB
mc130.jpg méret: 81.4 KB
Joce!
Lehet, hogy a fény hiánya okozza, de nagyon zöldesnek látszik a felső szín(mondjuk az alsó kék is), ha sivatagi festésűre akarod fújni, ahogy az utolsó képen láttam...

Nekem is készülnek a dolgaim, az MC-130 már majdnem kész, a légcsavarok és párszáz szétszóródott apró lemezdarab van hátra. A Tornado Hévízen lesz bemutatódarab, szerencsére ezzel is egyenesbe jöttem...
boriszjelszint 398705 2006. október 10. 19:15
Válasz erre
akadájozza afestésben őt is-gondolom
Totya 398704 2006. október 10. 19:02
Válasz erre
Nem rossz. miért utólag rakod fel a vizszinteseket?
boriszjelszint 398703 2006. október 10. 18:49
Válasz erre
Joce 398702 2006. október 10. 18:22
Válasz erre
spit e.jpg méret: 20.2 KB
spit f.jpg méret: 23.2 KB
spit g.jpg méret: 21.8 KB
spit h.jpg méret: 17.1 KB
spit i.jpg méret: 29.4 KB
A hétvégén újra haladtam egy kicsit, a Revell (ex-Hasegawa) Spitfire-el.
KormosP 398701 2006. október 10. 09:29
Válasz erre
Blackbird: Bocsi, teljesen igazuk van a fiúknak. Megnéztem más monitoron a képeket, és azon minden OK. Az én monitorom volt elállítva...

Üdv:

kp
AdEe 398699 2006. október 9. 15:16
Válasz erre
Fúúú nagyon állat lett, nekem is megvan ez a makett 2szer :) Az egyikhez van maratásom a másikhoz meg nincs üvegem :) és a maratottat magyarra fogom csinálni valószínű, a másikból meg lehet h vmi gyártósoros képet mer lehet kapok még fél készletnyit ebből a makettből :)
Blackbird 398697 2006. október 9. 13:15
Válasz erre
Köszönöm szépen, nagyon igyekszem! A fotókkal kapcsolatban az a helyzet, hogy csak "tesztképek", mutatóba készültek ide a fórumra, ráadásul a munkahelyemen, ahol elég kevés a fény, lámpákat sem nagyon tudok használni. Az "éles" képeket otthon szoktam csinálni, sokkal világosabb szobában. Mellesleg nálam nem annyira sötétek a futógörgők, nem lehet hogy a monitorod van sötétebbre állítva?
Blackbird
Bundesign 398696 2006. október 9. 12:38
Válasz erre
jó nagyot dagonyázott! de szép lett!
KormosP 398695 2006. október 9. 12:31
Válasz erre
Blackbird: Nagyon látványos lett, gratulálok!

A fotókkal kapcsolatban lenne egy észrevételem: A makett nagyrésze mindíg árnyékban van a fotókon. PL. DSC_4769.JPG -n a futógörgősorból szinte semmi sem látszik.

Próbáld meg beállítani a lámákat úgy, hogy legalább egy fény a fényképező felől is érje a makettet.

Üdv:

kp
Blackbird 398694 2006. október 9. 11:01
Válasz erre
DSC_4768.JPG méret: 160.7 KB
DSC_4769.JPG méret: 158.4 KB
DSC_4770.JPG méret: 137.5 KB
DSC_4773.JPG méret: 152.2 KB
Azt hiszem, most már elkészültnek lehet minősíteni az Achilest, már csak a figurát, és a hátizsákokat kezelem kissé.
Zebi 398693 2006. október 8. 21:55
Válasz erre
Olyat keress, aki D-t, vagy F-et csinál, neki megmarad a korai tető (2féle van benne)
Bundesign 398692 2006. október 8. 21:49
Válasz erre
köszi! majd valahonnan szerzek 1 et talán:)
Zebi 398691 2006. október 8. 21:32
Válasz erre
atlasz 398690 2006. október 8. 21:30
Válasz erre
Bund !
Szerintem a Hasegawa jó...
Üdv:
atlasz
Bundesign 398689 2006. október 8. 21:04
Válasz erre
Zebi! nem semmi!! ennyi idő alatt talán a fél kbint megcsinálom!:) figyu, milyen kabintetőt akarsz tenni rá? nekem is ez a problémám vele, ezért van dobozban! az academy nem túl jó hozzá, mert rövid, ha törzset a kabin panele mentén vágod le.
MattHeafy 398688 2006. október 8. 20:05
Válasz erre
ja az fényes, valóban, de majd jön rá egy réteg lakk
Matt
atlasz 398687 2006. október 8. 20:02
Válasz erre
Szia Matt !
Szép, bár úgy tűnik, mintha fekete fényes lenne.
Üdv:
atlasz
geri 398686 2006. október 8. 19:55
Válasz erre
Nem rosz mattheafy!
De mindha a fekete egy kicsit világos lenne, de amugy nagyon jo.

Gergo
lucky 398685 2006. október 8. 19:38
Válasz erre
agaba!
Szuper! (h lásd nem csak kukacoskodni tudok):)
kisrozi 398684 2006. október 8. 19:16
Válasz erre
Ez nagyon Szép, gratula , csak így tovább , szeretném látni a végeredményt is
MattHeafy 398683 2006. október 8. 19:12
Válasz erre
HPIM0007.JPG méret: 190.7 KB
HPIM0008.JPG méret: 115.5 KB
HPIM0010.JPG méret: 153.7 KB
Revell 1/72 Challenger' 1 KFOR
Az olív színű ponyva papírzsepi!
Zebi 398682 2006. október 8. 13:46
Válasz erre
Azért nekem is van néhány olyan makettem, ami 6-7 éve vár a lefestésre :-)
Fodi 398681 2006. október 8. 13:36
Válasz erre
"Kicsit" gyorsabban építesz, mint én. :D Nekem ez egy ötéves project lenne, öt-hat megszakítással. ;)))
geri 398680 2006. október 8. 13:17
Válasz erre
aha köszi

Gergo
Zebi 398679 2006. október 8. 13:17
Válasz erre
A kereszt egy Propagteam German Insignia WW.II matricáról származik.
geri 398678 2006. október 8. 13:14
Válasz erre
Nagyon jo lett zebi a fw-od én is dolgozom ezen a kiten csak én az r-11 csinálom.
Hogytudtad megcsinálni a h. kersztet rá?

Gergo
Zebi 398677 2006. október 8. 11:00
Válasz erre
Az IPMSStockholm-on olvastam egy cikket (http://ipmsstockholm.org/magazine/2006/02/tech_aircraft_in_a_day_01.htm), az inspirált. Én nem akartam 1 nap alatt megépíteni, egy hétvégét tűztem ki célnak. Két délután elég lett rá, kb 16 óra volt, a száradási időkkel együtt. Természetesen a minősége nem lett olyan, mintha elég időt szántam volna rá, főleg a tömítésnél vannak hiányosságai, meg sikerült egy-két biometrikus azonosítót (ujjlenyomat) hagyni rajt. Viszont igazi örömmakettezés volt :-)
Hooligan 398674 2006. október 8. 08:16
Válasz erre
Az Istenit EZ k..vajól nééz ki! Le az öszes kalapommal!
Esetleg ha tudnál élesebb képeket feltenni!

Üdv.:Bala
agaba 398673 2006. október 8. 06:56
Válasz erre
100_0071.jpg méret: 88.6 KB
100_0073.JPG méret: 66.4 KB
100_0074.JPG méret: 77.8 KB
100_0076.JPG méret: 89.1 KB
K?p 056.jpg méret: 84.9 KB
K?p 107.jpg méret: 74.2 KB
K?p 110.jpg méret: 88.6 KB
K?p 112.jpg méret: 77.4 KB
K?p 118.jpg méret: 83.9 KB
K?p 125.jpg méret: 82.9 KB
K?p 129.jpg méret: 45.7 KB
K?p 133.jpg méret: 93.4 KB
K?p 141.jpg méret: 48.2 KB
K?p 153.jpg méret: 56.9 KB
Sziasztok!
Készül egy PzIII ill. hozzá egy szerelő részleg is :)
Archy 398672 2006. október 8. 06:41
Válasz erre
Irigyellek titeket, én valahogy sosem bírok elkészülni egy hónapnál hamarabb :-)
Áron
Zebi 398671 2006. október 8. 00:25
Válasz erre
100_2504.JPG méret: 51.1 KB
100_2505.JPG méret: 48.9 KB
100_2506.JPG méret: 53.2 KB
Hétvégi gyorsmakett: Revell 1/72-es Fw-190A.
Péntek délután vágtam le az első alkatrészt, szombat este a kabintető kivételével készen van.
A kabintetőt sehogyan sem sikerült összehozni, így aztán le kellett vágni az egészet. Majd egy másik makettből fog rákerülni új tető.
boriszjelszint 398670 2006. október 6. 22:12
Válasz erre
K?p0001.jpg méret: 61.5 KB
K?p002.jpg méret: 86.5 KB
K?p003.jpg méret: 91 KB
K?p004.jpg méret: 182.7 KB
K?p005.jpg méret: 72.7 KB
sziasztok, nekem is vannak újdonságaim! a Kosovós dióhoz vannak 97%osan készen a HMMWV-k, úgyhogy róluk van pár kép, meg a "többiekről.
A terepjárók Dragon gyártmányok, dobozból építve, maratással(ami inkább csak udvariasság volt, de legalább mostmár nem a réztől félek, hanem a pillanatragasztótol...) 7297-es ki, két jármű volt benne. érdekes módon melózni kellett velük, mert folt egy "rakat" öntőcsonk, meg hülye helyeken sorja, de azért jó volt, leszámítva a gumi kereket, amit rettentő nehezen(egy megtermett kombifogó segítségével) tudtam ahelyére operálni.
A CH-54es revell, és a figurák is, amiket újrahasználtam. valaki írta a tippek-trükkökbe a "tecsós" lefolyótistítót festék leszedőnek-bevált!! köszönöm neki!
Zoli 398669 2006. október 6. 21:24
Válasz erre
Még nem mélyedtem bele a különbségekbe, de ezek az átalakítások se lehettek egyszerűek. Én is tervbe vettem a típust, de még várok vele, hátha lesz valami átépítő hozzá.
z
Tibcsi 398668 2006. október 6. 21:19
Válasz erre
Változtattam, de nem mindent, amit kellett volna.

Kivágtam három plusz ablakot, ajtót alakítottam ki a jobb oldalon, a légcsavart is átszabtam egy kicsit és a motorburkolaton alakítottam. Sajna a futóvilla maradt a C-47-esé, és még sok apróság is... :(
Zoli 398667 2006. október 6. 21:15
Válasz erre
Szia!
Nekem is tetszenek, szépek! Változtattál valamit a C-47-esen, hogy Li-2 legyen belőle, vagy csak simán dobozból építetted?
z
Tibcsi 398666 2006. október 6. 21:08
Válasz erre
Kösz CSV,

Bocs, nem írtam oda, hogy melyik mi...

Az F-15E "a" Revell, 1/48-ban.
A Li-2 Revell/Italeri 1/72-ben.
Csillagvadász 398665 2006. október 6. 21:05
Válasz erre
Tibcsi, nagyon jó lett mindkettő:) Az Academy F-15E szép makett, szépen összerakva:)
A Li-2 miből készült?
Üdv:CSV
Tibcsi 398664 2006. október 6. 20:30
Válasz erre
mvc-645f.jpg méret: 127.8 KB
mvc-646f.jpg méret: 127.4 KB
mvc-648f.jpg méret: 129.2 KB
Bemutatok két újszülöttet: :)
Bundesign 398663 2006. október 6. 14:47
Válasz erre
2006-10-06_103407.jpg méret: 129.9 KB
hally
Alakul az f16 om, ma reggel már elkezdtem finomítani, panelezgetni az alját
Bundesign 398662 2006. október 4. 21:28
Válasz erre
X
nem unod még ezt az elakadás jelzőt? :)) amúgy nagyon szép, átgondolt lesz!
xcraft 398661 2006. október 4. 18:41
Válasz erre
hello Bomb!
Biztosan a hígítás okozza, nekem még soha nem fordult elő, mostanra viszont kevés van az üvegben, és jópár éves az anyag, lehet, hogy ez a baja.
A nyomást is meg kellett növelnem, hogy kijöjjön a pisztolyból, pedig már annyira híg volt, hogy az ecsetről lefolyt. Csak a surfacer 500 csinálta ezt.
De nem gond, csak polírozni kell.
X.
tray 398660 2006. október 4. 18:38
Válasz erre
Pókhálós Surfacer:
Nekem akkor jött ez elő, amikor acetonnal higítottam a Surfacert, de akkor nagyon. Utána lakkhigítót vetettem be (ha jól emlékszem, a MM higítójából volt még egy kevés, és azt próbáltam ki), azzal tökéletes volt.
Bombraider 398659 2006. október 4. 18:27
Válasz erre
Szia!
Surfacer pókhálósodás nekem is bekövetkezett sajna 2x eddig...
Attól van,hogy túl gyorsan szárad,és már a dűzniből kijövet megszárad egy része.
Acetonnal higítottam mind2x,először azért volt mert túl meleg volt amikor fújtam,másodszorra nem tudom mi lehetett az oka:( Ezért érdemes próbafújás végezni akkor rögtön kijön az ilyen hiba.

üdv:bomb
Batya 398658 2006. október 4. 18:10
Válasz erre
Hooligan !

NEKEM NAGYON TETSZIK!!!

Hozd el Hévízre megszakértjük.

Üdv
Batya
Zoli 398657 2006. október 4. 18:05
Válasz erre
Szia!
KÖnyörgöm ne folytasd, teljesen elveszed a kedvem a gyanta makettektől, pedig nemrég is vettem párat. Azért további jó bíbelődést!
z
xcraft 398655 2006. október 4. 17:37
Válasz erre
A-12 (11).JPG méret: 71.2 KB
A-12 (0).JPG méret: 107.6 KB
A-12 (1).JPG méret: 71.2 KB
A-12 (2).JPG méret: 97.8 KB
A-12 (3).JPG méret: 62 KB
A-12 (4).JPG méret: 58.1 KB
A-12 (5).JPG méret: 95.7 KB
A-12 (6).JPG méret: 82 KB
A-12 (7).JPG méret: 259.9 KB
A-12 (8).JPG méret: 69.8 KB
A-12 (9).JPG méret: 54.8 KB
A-12 (10).JPG méret: 81 KB
A-12 (12).JPG méret: 59.4 KB
A-12 (13).JPG méret: 87.5 KB
A-12 (14).JPG méret: 186.7 KB
Sziasztok!

A-12 építés 21. rész. Majd egy hónappal az előző írás óta sikerült annyit előrelépnem, hogy ismét kitöltse a megengedett méreteket. Nagyban hozzájárult, hogy az építés továbbhaladását a felület buborékosságának eltüntetése nem tette lehetővé, és ez irdatlan sok munkával, csak mostanra sikerült. Jóval kevesebb a leírnivaló technika is, hiszen nagyrész csak a tömítés – csiszolás folyamata ismétlődik. Mire elkészült, összeszámolni sem tudom, de hétszer legalább megismételtem ezt a ciklust.

0. A Neoplaszt tömítőanyag, kitűnő, gyors segítség. Mikor elkezd gumiszerűvé válni a bekevert anyag, hagyjuk abba a felhasználását, és gyorsan tisztítsuk meg a szerszámokat, nitro-val ilyenkor még lemosható.
1. A tömítés.
2. A panelvonalakat még teljes eltűnésük előtt újrakarcoltam. A vonalak mellett keletkező sorját lepolírozom 1000-es vízpapírral.
3-4-5. Ismét tömítés.
6. Túl hamar örültem a végének, megint fellépett egy kis gond, de mostanra már el sem keserít az ilyen malőr.
7-8. Az előbbi beavatkozás javítása.
9. Számomra is hihetetlen, de túl vagyok a nehezén, a felületek simák, festésre készek.
10-11. Felragasztom a műszerfalakat, és rápróbálom a kabintetőkeretet.
12-13-14. Közben elkészültek a futóakna ajtók is. Hogy a szórópisztoly ne fújja el, Blu-Tack –kel rögzítem egy papírlapon.

X.
xcraft 398654 2006. október 4. 17:32
Válasz erre
Hello
A 144-es apacs szebben kidolgozott, mint az én 72-es italerim.
Fejlődik a technika. :)
X
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.