/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Tophatters 399311 2006. november 26. 20:47
Válasz erre
Szia xcraft!

Valóban szép gép, az egyik legkecsesebb bombázó, és amilyen szép olyan dolgos is...
Nem tudom hogy csak nekem sikerült kifognom egy ilyen darabot, vagy mindegyik ilyen?? Az enyém teli van beszívódásokkal, alig győzöm a tömítést. A szárny és a törzs illesztéseinél is voltak gondok, de ez nem volt vészes. A törzs elején lévő négy kisablak az sajna nagyon tré volt gyárilag... Mind a 4 ablaknál kb 2mm-es eltérések voltak. Már nézegettem a hajtóműveket is. Alighanem ezekkel nem lesz gond :) A vízszintes vezérsíkok sem stimmelnak a legjobban.
Szóval ezek miatt is egy kicsit lassan haladok vele.
Az én makettem amúgy Italeri kiadás. Iraki matricával fogom csinálni, már beszereztem a festéket is hozzá. Ja és ha már itt tartok egy kérdés is lenne!
A zöld színt enamelben sikerült beszerezni, a homokszínnt azonban akrilban. Az nem baj ha két különböző típusú festékkel fújok egy makettet. (Akrillal még soha nem festettem, azért is vagyok ilyen tudatlan... )
Boriszjelszint 399310 2006. november 26. 20:35
Válasz erre
jaja, ügyesek vagytok, én meg itt szentségelek ezzel a génhibás szitakötővel...

van nemis egy alkatrész, amiről azt írják, hogy gyárcsam le, ők mellékelték hozzá az öntőkeretet:( :)
ha végeztem vele két hét szanatórium:)

fecó
xcraft 399309 2006. november 26. 20:25
Válasz erre
Hello Bombázógyártók.
Ha készen lesznek, mindkettőt jó lenne látni valamelyik kiállításon.

Warbirds, szép az alap fémszín, a felület is simának, klassznak tűnik. Ha még egy kis időt rászánsz, egyes paneleket kicsit eltérő színnel érdemes lenne átfesteni, az eredeti sem teljesen egytónusú fém. (A múzeumi Enola Gay fotói igen, itt teljesen egyszínű, tükörfényesre polírozott felületeket láthatsz.)Neten vannak képek, és nekem is van egy B-29 könyvem, de egyszerűen nem találom. Ha gondolod Stefániára előkerítem.

Top, a Tu-22 nálam is dobozban várja a feltámadást. Nagyon szép gép, eredetileg a NATO kódja is Beauty (szépség) volt, csak később változtatták Blinder-re (~szemfényvesztő)
Zoli 399308 2006. november 26. 19:48
Válasz erre
Szia!
Tényleg szép lett a festés, bár kicsit mattnak tűnik. Mi a neve annak a lakknak, amivel lekented?
z
Tophatters 399307 2006. november 26. 19:47
Válasz erre
DSCF2756.JPG méret: 280.4 KB
Mostanában én is haladtam a Tu-22 Blinderemmel. Még a két vízszintes vezérsíkot kell beragasztanom meg egy kicsit tömítenem... és már lehet is feseteni a makettet.

Szia Warbirds!
Nagyon tetszik a B-29-ed! Várom a folytatást.
warbirds 399306 2006. november 26. 19:26
Válasz erre
100_1777.jpg méret: 114.4 KB
100_1782.jpg méret: 201.2 KB
100_1785.jpg méret: 111.4 KB
100_1786.jpg méret: 151.2 KB
100_1787.jpg méret: 159.7 KB
Szép 'stét Urak! A nagy filozofálgatás után nekiveselkedtem és feladtam a B-29-re a "bundáját". Végül is a Tamiya TS-30 spray-nél maradtam, amivel valóban élvezet dolgozni. Ahhoz képest, hogy elsőre festettem flakonból nem is lett olyan rossz a felület, és nem folyt meg sehol! A száradás után az egész felületet lekentem hobbiboltban kapható vízbázisú lakkal (lehet akár hígítatlanul is ecsetelni, nem szedi vissza a festéket, nem csíkoz és bazi gyorsan szárad), hogy védjem a festéket. Már csak a kis apróságok vannak hátra (futók, légcsavarok, matrica) és kész is a gép. Mellékelek pár fotót:

üdv! warbirds
Tophatters 399305 2006. november 26. 19:25
Válasz erre
Bundesign 399304 2006. november 26. 19:07
Válasz erre
fergeteges! többet nem érdemes mondani !!! totál jó!
B
Zoli 399303 2006. november 26. 15:36
Válasz erre
Szia Xcraft!
Csatlakozom én is a többiek véleményéhez, nagyon szép alapot csináltál!
z
Gabi 399302 2006. november 26. 14:57
Válasz erre
Szia xcraft!

Nagyon szép lesz a géped, igazi "makettezős" repülő lesz. Nagyon szép az alap is, teljesen élethű. Sokat nem értek a repülőkhőz, de szerintem szuper lesz.
Gabi
xcraft 399299 2006. november 26. 14:40
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek, az észrevételt, és a segítséget.
Azt azért mégegyszer kiemelném, hogy a palalemez alap ötletét Szabó Ákos adta, csupán a kivitel az én előadásom, ezúton is köszönöm Neki. Az, hogy kerek alapra kerüljön a háromszög, többek véleménye alapján lett kialakítva. A Workshop-on Ákos egyből ezt javasolta, és családom, barátaim, kollégáim közötti közvéleménykutatás eredménye is ezt erősítette meg.

A palalemez olyan mint az első képen, nincs különböző méretű formájú, (kivéve hullámpala, de ez szóba sem jöhet) tehát vágni kell, vagy törni, mint gyurmakoma írta. A vágásához nem kell nagy "flex", a 115-ös koronggal is simán vágható.
Varjúbácsi! Direkt, mert az a vonal az eredeti négyszögmintához tartozik, és csak a repedések javításait húztam meg a sárga csík fölött.
X.
Boriszjelszint 399298 2006. november 26. 12:04
Válasz erre
naggyon ott van, X !
Varjúbácsi 399297 2006. november 26. 11:11
Válasz erre
Xcraft!
Nagyon brutál az alap is, meg a gép is. Az alapon egy helyen szándékosan nem folyattad át a sárga felvezető vonalat?
Varjú bácsi
georch 399296 2006. november 26. 10:35
Válasz erre
Hogy venném már zokon!!:) Most javítom, szerencsére még csak az egyik oldal volt kész! Köszönöm az információt!
Üdvözlettel:
georch/Zoli
Hooligan 399295 2006. november 26. 09:54
Válasz erre
Mondanám, hogy viszek bárkinek palát, mert volt kb 50x50-esből vagy 60-70 db. de valami barom szétkaratézta mindet, de ha kell valakinek, akkor szóljon és viszek ki stefire! Szerintem még egy pár azért életben maradt...
gyurmakoma 399294 2006. november 26. 09:41
Válasz erre
skacok!
iparos embör vagyok.
egyszerű,tetőpalát elvileg karcolásos megoldással is el lehet vágni egyenesen...
egyenes vonalzó mellett sokszor mélyen beklarcolod,a karolási vonal alá fektetsz egy ugyaolyan hosszú kábeldarabot és kézi nyomást fejtessz ki a pala letörni való oldalára tenyérrel.vagy asztal,vagy beton sarkán kétkézben fogva a két oldalt,odaütöd húzóssan.
bent ne flexeljetek mert nagyon porol és asszem eléggé mérgező is a porja.
ja és fontos: ne hullámpalát keressetek :)
Hooligan 399293 2006. november 26. 09:26
Válasz erre
Szerintem ha veszel egy ilyen palát, és elviszed egy építkezésre, a melósok egy sörért 10 másodperc alatt kivágják neked!
NSVT 399292 2006. november 26. 06:58
Válasz erre
xcraft!

Eza a palalemezes megoldás kimondottan tetszik, csak a megmunkálása nagyon körülményes olyanoknak akik nem rendelkeznek hozzá nagyob flexel és különálló helységgel. Palalemezeket többféle méretben és formában is lehet kepni, vagy mindegyiket így kell kivágni?
Nagyon jó formai ötlet a Kör és háromszög párosítása, na és persze a makett is szuper lesz.
Archy 399291 2006. november 25. 20:14
Válasz erre
xcraft 399290 2006. november 25. 18:23
Válasz erre
Hello Bomb!
Köszi, a repcsi festése még nincs kész, most csak szemléltetőeszköz szerepére van kárhoztatva, azért került ide.
Bombraider 399289 2006. november 25. 18:14
Válasz erre
Szia!
Gratulálok,tényleg megérte végig "szenvedni" az építést!

üdv:bomb
xcraft 399288 2006. november 25. 17:22
Válasz erre
alap (1).JPG méret: 99.6 KB
alap (2).JPG méret: 97.4 KB
alap (3).JPG méret: 249 KB
alap (4).JPG méret: 231.4 KB
alap (5).JPG méret: 224.5 KB
alap (6).JPG méret: 221.8 KB
alap (7).JPG méret: 226 KB
alap (8).JPG méret: 243.4 KB
alap (9).JPG méret: 244 KB
alap (10).JPG méret: 193.5 KB
alap (11).JPG méret: 213.3 KB
alap (12).JPG méret: 164.4 KB
alap (13).JPG méret: 180.2 KB
alap (14).JPG méret: 162.4 KB
alap (15).JPG méret: 177.7 KB
És ami készül:
A-12 25. része

Most nem a gépről, hanem az alá szánt alapról vannak képek. Szerintem egy alap, ha csak alig valamivel nagyobb, mint a rajta lévő makett, akkor is igen fontos, szerves része művünknek. Ettől egységesebb a kinézete, kiemeli munkánkat, összességében "eladhatóbbá" teszi. Védi is, hiszen általában a kiállításokon terítőn állnak féltett munkáink, és ennek meggyűrődése, mozgása, az alsó részek sérüléséhez is vezethet. Eddig festett betonutánzatokat csináltam, de a Workshop-on, Tornado és Herculesgyártó kolléga :) mutatott több verziót, nekem a palalemez nagyon szimpatikus volt. Az ára is kibírható, hiszen egy lap 3-400Ft között kapható. Minden festés, pasztellporozás nélkül is élethű hatást kelt.
X.
xcraft 399287 2006. november 25. 16:20
Válasz erre
Sziasztok!
Georch, a kerekek nagyon jól mutatnak, tőled is van mit ellesni.
Ákos Tornado-ja is klassz, szerintem csak a fényképen nem válik el az alaptól, az eredeti térbeli művön ez nem lehet gond. Az alap-ötlet önmagában is értékelendő. A szélvédő vizes, mert annyira frissek a képek, hogy most jött a fürdőből? Vagy a kit mérethibája miatt hozzáér a műszerfalhoz egy ponton? (Sötétebb fekete folt.)
X
Boriszjelszint 399286 2006. november 25. 14:03
Válasz erre
nekem mondod??
ez inkább paródia, de legalább van, abben igazad van.
csak jó sok refi kell hozzá:(
Miggyuri 399285 2006. november 25. 13:50
Válasz erre
Borisz!
Annal a makettnek két előnye van. Az egyik hogy van, mert a más tudtommal nem gyártja. Eddig a jó hír.
:)
Miggyuri
Boriszjelszint 399283 2006. november 25. 10:16
Válasz erre
jóreggelt, makettinfó!!!
én is írok egy kicsit:)
most éppen a "skih-high" kamovjával szenvedek. Éppen a rotornál tartok, egyszerűen szörnyű az egész megolás, borzalom, szégyen és gyalázat.
tényleg iszonyat. a törsz rendbenvan, meg a vezérsíkok, de minden más egyszerűen norzalmas, és szépen fogalmazok. tényleg csak a legelvetemültebbeknek való az egész cucc, mert minden alkatrészt először a sorjából kell kifaragni, utána meg úgy egyáltalán újra kell faragni ez egészet. álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen melós egy szönyeteg ez. mégcsak hasonlót sem láttam ezelőtt.
most ezt nem pocskondiázásnak szántam, meg rosszindulatuságból, hanem tényleg nagyon rázós, ha más nem akkor lehet hogy csak az enyém ilyen retenet, nem tom, de még a KP és a heller cuccok is mások. Mások, azok nem ilyen részletesek, merthogy ez legalább részletes, csak semmi köszönet nincs benne.

fecó
KormosP 399282 2006. november 24. 23:25
Válasz erre
Georch: Most láttam az LSP fórumon, hogy nyitottál egy topicot a Fókádnak. Hajrá, nagyon szép bemutatkozás a magyarok részéről!

Látom nem riadsz el egy kis scratch build-től, így remélem nem veszel zokon egy kiigazítást. foto2.jpg: Egyenes bevezetőn az elektromos jeladó doboza 90 fokkal elfordítva állt. Na, de becsatolok egy linket, azon jól látszik mire gondolok...

www.freeweb.hu/kismorc/models/Fw190/081.JPG

Üdv:

kp
Bundesign 399281 2006. november 24. 21:53
Válasz erre
Hello Ákos!
eszement dúrva lett! remélem megcsodálhatom élőben is!! de ha egy kis kritikát elfogadsz! a talapzat nem tetszik, egyáltalán a túl erős narancssárga összemossa a géppel, így eltereleődik a figyelem a fantasztikus tigrismintáról! én a helyebne sima feketet talpra tenném, íg y a tekintet nem vezetődik egyből a gépről a talpra! szerintem próbáld ki egy sima fekete talpon, és meglátod, mennyivel jobban kiemelődik a gép gyönyörű optikája!
Bund
Muzzy 399280 2006. november 24. 15:37
Válasz erre
Szia Xraft!
Köszi az infót! Én is arra gondoltam, hogy a szalagot rá kell nyomni a felületre, ezért gondoltam, hogy ez valami spec eljárás.
Üdv
Muzzy
BlueDanube 399279 2006. november 24. 14:22
Válasz erre
kupola.JPG méret: 29.6 KB
TÉnyleg! De miééért??? :(
amúgy eredetileg D-t akartam készíteni, de hamar kiderült, hogy a revell kupolája érthetetlen okból el van rontva, na most meg már a másik sem stimmel...
Nagy kaland volt meghajlítani az injekciós tűt, természetesen drótot dugtam bele, szépen meghajlott, de a kezdeti örömöm gyorsan elszállt, amikor azt ki akartam húzni belőle :D
Másodjára teljesen kilágyított réz drótot dugtam bele és csak éppen annyira amennyire muszáj volt. Úgy már sikerült kihúzni.

A sárga műanyag a revelltől, a többi tőlem származik.
Archy 399275 2006. november 24. 13:25
Válasz erre
Eddig teccik! Különösen a kipufogó! Hegesztési varatokat is csanáld majd meg, sokat dob rajta! Ja és még festés előtt szólok, hogy az eredeti párduc parancsnoki kupoláján 7 periszkóp van, a revellén csak 6. Nekem sajnos már "rá volt hegesztve" a toronyra, mikor szóltak. Szal ajánlatos a dragonét(vagy annak másolatát) használni.
Várom a folytatást!
Üdv: Áron
warbirds 399274 2006. november 24. 13:17
Válasz erre
Tibcsi 399273 2006. november 24. 13:11
Válasz erre
Eddig oké, de hogyan veszem ki utána a drótot belőle? :-)
warbirds 399272 2006. november 24. 13:03
Válasz erre
Tibcsi! Dugj bele valami tömör dolgot (plö. bele illő rézdrótot) és úgy hajtsd meg. Akkor ne tud meglapulni a hajlításnál. Régen a csöveket úgy hajlították eszcájg nélkül, hogy teletömték homokkal. Üdv! warbirds
Tibcsi 399271 2006. november 24. 12:59
Válasz erre
Én ugyan nem csörömpözök, de nekem is tetszik. :-)

A kipufogókat hogy csináltad? Hogyan lehet meghajlítani a fémcsövet úgy, hogy ne lapuljon össze? A Mi-1-es kipufogója is hasonló, csak nekem nem sikerült szépre legyártanom... :(
sarkanyhuzo 399270 2006. november 24. 12:54
Válasz erre
csak így tovább, lássuk a többit is ;-)
Stefan 399269 2006. november 24. 11:51
Válasz erre
Ezeket a fém feljavításokat te csináltad hozzá?
BlueDanube 399268 2006. november 24. 11:48
Válasz erre
1.jpg méret: 128.9 KB
2.jpg méret: 59.2 KB
3.jpg méret: 134.2 KB
4.jpg méret: 137.4 KB
5.jpg méret: 123.6 KB
Sziasztok!
Ezt mostanában építgetem(1/72 revell panther A/D), igyekszem itt-ott feljavítani, de még nincs minden kész, amit terveztem hozzá.
Mi a véleményetek?
Bendeguz 399267 2006. november 24. 10:41
Válasz erre
faja kis gép lesz, ahogy haladsz vele. nekem ott figyel a szekrény aljában arra várva, hogy John Sullivan(azaz SkyCaptain) gépét faragjam ki belőle. De lehet stefi után neki is esek.
Bombraider 399266 2006. november 24. 10:30
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a választ!

üdv:bomb
Macal 399265 2006. november 24. 10:23
Válasz erre
Wáó...:O
Ez igen...én asszem visszavonulok:(
Chak így Tovább!
Akos 399264 2006. november 24. 10:03
Válasz erre
Bomb!
Alumínium tálca meggyűrve, jó vastagon befújva sűrű festékkel.
Köszönöm a gratulációkat, bár mint írtam korábban, enm ez a legjobban sikerült makettem, de kétségtelenül látványos a fotókon és élőben is.
Az alap azért lett olyan, ami, mert nem akartam beton alapot csinálni ehhez a géphez. Ezért lett a tigrisfejes századjelvény az alap. Élőben máshogy mutat, mint a vakuval készült képen.
Tibcsi 399263 2006. november 24. 09:48
Válasz erre
Ákos,

Nagyon kafa lett, gratula! Azt hiszem, ez az egyetlen maketted, amit még tapogattam is Hévízen. Igaz, akkor még nem volt ilyen készültségi állapotban... ;-)

Tibcsi
Bombraider 399262 2006. november 24. 09:34
Válasz erre
Szia!
Ákos minőség,ennyi:)
A beömlőtakarót miből csináltad?

üdv:bomb
georch 399261 2006. november 24. 08:25
Válasz erre
kerekek.jpg méret: 27.3 KB
Na készülnek a főfutó kerekei. Még csak feketére festettem őket, majd átmostam terpenollal - pigmentekkel és világos okkerbarna olajfestékkel. Még némi szárazecsetelés és nagyjából készen is lesznek.
Hickory 399260 2006. november 24. 07:49
Válasz erre
Azt nem tudom még eldönteni,hogy a sherman melyik változatát készítsem.lehet,hogy a zsákmányolt német változatot fogom,de tetszik a "KOKOMO" feliratú,klasszik olive sherman(maga az alapszín megegyezik mind a kettőnél).Az utóbbi mellett az szól,hogy itáliában szolgált,szóval az ottani terep alapján lehet koszolni rendesen.
Van vagy 100 fajta pasztelem,ennyiből csak kikeverek valami jó kis port:)
georch 399259 2006. november 24. 06:35
Válasz erre
Samee 399258 2006. november 24. 02:49
Válasz erre
P40 (1).jpg méret: 128.6 KB
P40 (2).jpg méret: 124.5 KB
P40 (3).jpg méret: 117.7 KB
kipufug?k.jpg méret: 85.9 KB
Hella mindenki!

Nos szünet után folytattam a Warhawkot. Újra kellett szabnom mégegyszer a már korábban említett és legyártott ablakokat. A repülőgép alján a hűtőkiömlőket is sikerült a megfelelő állapotba hoznom és felkerült a kabintető is. Kész lett a dioráma alap is, köszönet érte MattHeafy-nek. Az alap szélén neofelxxel tűntettem el az egyenetlenségeket. A légcsavar és a futóművek csak a fényképek kedvéért kerültek fel ideiglenesen a gépre. Megfestettem koszoltam és kifúrtam a kipufogókat is.
A következő fázis, a már említett újrakarcolás, aztán jöhet a maszkolás és a festés.
Egyelőre ennyi, amint haladok vele jönnek az újabb képek.
Addig is minden jót
Samee
RaPe 399257 2006. november 23. 23:50
Válasz erre
061123_133227.jpg méret: 65.5 KB
061123_234347.jpg méret: 65 KB
061123_234406.jpg méret: 58.8 KB
061123_234432.jpg méret: 66.4 KB
061122_233711.jpg méret: 41.3 KB
Mint Atis, én is gyorsmunkázom a stefániára.

Revell EH-101 HMA.1 simán dobozból.

Kellemes csalódás, hogy nincs a makettel sok próbléma, nem kell faragni hogy beférjenek az alkatrészek, bár a pilótaülke szélességét meg kellett kicsi toldani (2x fél mm sztirol csík). Most éppen csiszolgatok, hétvégén már szereték festeni, meglátjuk hogy alakul.

RaPe
zsury 399256 2006. november 23. 23:31
Válasz erre
Ákos!

Igazad van, nem ide való! Inkább néhány első díj mellé! Gratula! Ha volna kalapom, most megemelném!

zsury
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.