/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
romsitsa 402374 2007. június 23. 21:19
Válasz erre
Szia Iron,

nekem 4-essel is tetszett, az átfestett szám viszont talán még jobban feldobja.
A hátsó kötény viszont két félkörből lett összeszegecselve az eredetin, tudom, hogy későn szólok.

Üdv

ad
borisz 402373 2007. június 23. 21:10
Válasz erre
Én meg a KA-6 al haladtam, ma hajtóműveztem, meg holnap is fogok, ezt a gépet sem úsztam meg sztirollapocskák vágdosása, majd lehetetlenebbnél lehetetlenebb halyekre való ragasztgatása nélkül:S
de lagalább jobban fog kinézni:)
borisz 402372 2007. június 23. 21:08
Válasz erre
biztos a valóságban is így átlátszódhatott az alsó szám?
PanczelMatyas 402371 2007. június 23. 21:07
Válasz erre
Szia Áron!

Szép munka, már csak a kosz hiányzik, meg Jürgenék :).

Gratula! TANKOK! matyi
IRon 402370 2007. június 23. 19:14
Válasz erre
renumbered1
renumbered1

Sziasztok!

Miután Csodabogár rávilágitott a tévedésemre a toronyszámmal kapcsolatban, nem hagyott nyugodni a dolog. Sokáig gondolkoztam (máig), hogy átjavítsam-e vagy hagyjam úgy ahogy van, mondván nem sokan tudnák... de én tudnám és zavarna. Ma végül átfestettem. Szolgáljon ez az eset tanulságul, hogy mi mindenre kell odafigyelni ha pontos makettet akarunk épiteni. Nekem mindenesetre jó lecke volt, hogy jobban nézzek vagy kérdezzek utána a dolgoknak, de megfogadtam, hogy ezentúl ha tudok akkor fotóról dolgozok.
Végülis nem bántam meg, hogy átjavitottam, a jármű összképébe is jól beleillik, hogy egy másik egységtől kerültek át a Wikinghez és ezért a századszámot át kellett festni. Számos példa látható erre archiv fotókon is, hogy részben vagy egészben átfestettek toronyszámokat.
A javitásom eredményéről természetesen várom a véleményeteket, továbbá lefestettem a toronyláda ajtajának belsejét, igy arról is.

üdv
Áron
Samee 402369 2007. június 23. 13:47
Válasz erre
corsairfront
corsairfront
corsairleft
corsairleft
corsairright
corsairright

Üdv Mindenkinek.

Hosszú kihagyás után végre jutott egy kis idő a Corsairre.
Elkészült az alsó rész festése. Még van rajta jópár hiba amit javítanom kell, de most ennyire futotta. Ideiglenesen lábra állítottam a gépet, hogy legyen egy kis motivációm a további munkához. Megvan az alap is, hibái minimálisan javítva, ha a gép kész lesz vmennyire, akkor azt csinálom. Terveim szerint zeg-re elkészül.
Pár kép ízelítőül. (szemből kb ennyi látszik a Muzzy koléga által javasolt módosításokból)

Samee
KormosP 402367 2007. június 23. 11:07
Válasz erre
Dcp_1302
Dcp_1302
Dcp_1310
Dcp_1310
Dcp_1313
Dcp_1313

Sziasztok!

Köszi mindenkinek az eddigi pozitív visszajelzéseket!

Dcp_1302.jpg: Lőszerrakasz. A fémszín Alclad, a fa részek művészolajjal készültek. Először egy sárgás-világos barnát festettem fel, majd hagytam megszáradni. Utána nyers umbra színnel "átsatíroztam a felületet", hogy meglegyenek a faerezetek. Ez az első "fafelületem", úgyhogy jó lenne valami tanács, hogy mennyire realisztikus...

Dcp_1310.jpg: A fotómaratások összeállítva. Ezek mellett terveztem fúlyósablonokat is, amik itt nincsenek lefényképezve. Ezek az alkatrészek megtalálhatóak az Eduard fotómaratott szetten is, de az a Tamiya Fw190-es maketthez vannak tervezve, és az én Dragonomhoz - az eltérő méretek miatt - nem használhatók.

Dcp_1313.jpg: Az olajtartályra felraktam a hegesztési varratokat. A képen talán túl szélesnek tűnik, de élőben szerintem jobban mutat. A varratvonalak terpentinben felhígított Neoflex tömítőből vannak, amit ecsettel vittem fel a felületre.

A fotómaratás készítésről: Korábban már tettem fel képeket a tervekről, remélem derengenek valamennyire. Én számítógépen terveztem meg, hogyan nézzenek ki a fotómaratások.

Három rajzot "kell" készíteni:

1, ahol teljesen eltűnik a rézlap - azaz ahol átmaratódik
2, ahol az első oldal van félig átmaratva - "gravírozás"
3, ahol a hátsó oldal van félig átmaratva - "gravírozás"

A rajzokat én "vektors" formában terveztem, erre Adobe Illustrator programot használtam, de jó a Corel Draw is vagy esteleg valami ingyenes program ami tud vektorgrafikus rajzokat tervezni.

Ezután a rajzokat átadtam egy egri ismerősömnek, aki nyomtatott áramköröket gyártó cégnél dolgozik. (Hasonló cég van a Videotonnál Székesfehérváron.) A maratást egy kicsivel nagyobb lapra tudják csinálni, mint egy A4-es lap. Nekem baráti alapon ment a dolog (így is kb. 2 hónap alatt készült el a maratás), de egyébként kb. 6eFt egy ilyen lap maratása, függetlenül attól, hogy mennyi alkatrész megy rá. Tehát ha csak egy kis csavarfejet maratunk, akkor is 6eFt. :-(
A minimum csíkszélesség maratásnál 0,2 mm. Én általában 0,3 mm -es rézlemezre szoktam marattatni.

Annyit tudok felajánlani bárkinek, hogyha legközelebb maratok, akkor ki tudom marattatni másnak az alkatrészeit is, mert az én cuccaim 1 példányban sosem töltik meg alapból a lapot. Azt nem tudom, hogy mikor maratok megint, de szerintem most egyhamar nem fogok. Addig is, akit érdekel a dolog, szerintem elkezdhet rajzokat tervezgetni.

Üdv:

kp
Macal 402366 2007. június 23. 09:41
Válasz erre
No igen, erre én is nagyon kíváncsi vagyok:) Amikor megláttam a képeket, azt hittem csak viccből mondod hogy Te csináltad:D:D:D
Zebi 402365 2007. június 23. 09:32
Válasz erre
Nagyon szép lett a maratás, eddig ez a legjobb házi kivitelezéső, amit valaha láttam. Elárulod, hgy milyen technikával készül? :-)
Zoli 402364 2007. június 23. 08:59
Válasz erre
Szia Peti!
Már a maratásért elismerésem, a többit meg inkább nem is ragozom. Szóval tetszik, várom a további híreket.
z
KormosP 402362 2007. június 22. 18:04
Válasz erre
DCP_1281
DCP_1281
DCP_1300
DCP_1300
DCP_1283
DCP_1283

Sziasztok!

DCP_1281.JPG: A korábban tervezett fotómaratás is végre elkészült. Van benne egy-két selejt, de remélem sikerül összeollóznom magamnak egy jó szettet...

DCP_1300.JPG: A futóaknán kéne dolgoznom, de ahhoz most nincs kedvem, így kicsit ügyködtem a motortéren. A motorblokk már korábban le lett festve Alclad alumíniumra. Ezután feketével kifestettem a megfelelő egységeket. Végül egy finom befolyatás jött egy barnás-feketés koktéllal.

DCP_1283.JPG: A fegyvertér ajtók először Alclad alumínium színt kaptak, majd Tamiya szalagos maszkolás után festettem meg a bordákat RLM02 -re. A befolyatáshoz a motornál használt lötyit használtam.

Jó makettezős hétvégét kívánok Mindenkinek!

Üdv:

kp
f2d 402357 2007. június 21. 09:34
Válasz erre
Mindig is tetszettek ezek a vitorlások, csak eddig nem volt bátorságom egyneksem neki állni, az általad is említett kötelezési mizéria miatt.
Gileg 402350 2007. június 20. 21:14
Válasz erre
Üdv!Képeket szeretnék felrakni,de nem sikerül.Eddig nem volt semmi probléma,de most nem akar összejönni.Köszi a segítséget.
Gileg 402349 2007. június 20. 21:13
Válasz erre
Üdv!Képeket szeretnék felrakni,de nem sikerül.Eddig nem volt semmi probléma,de most nem akar összejönni.Köszi a segítséget.
romsitsa 402348 2007. június 20. 11:58
Válasz erre
Matyi,

múltkor kérdezted, hogy miért 1/16-ban építek.
Tegnap megfestettem egy Kwk 40 hüvely jelzéseit, aztán 5-10 percig nem láttam semmit.

Hát ezért:)

Üdv

ad
IRon 402347 2007. június 19. 17:04
Válasz erre
Cs!

Majd eszelek! köszi ez nem rossz ötlet... ugyse nagyon láttam ilyet még maketten...

A panzerwrecks sorozat begyűjtése halad most vettem meg Kraft Petitől az első részt plussz már megvan a 3., node elég a szóból van egy szegedi kolléga neki mind megvan és már megrendelte a 4.et majd átnyálazom.

üdv
Csodabogár 402346 2007. június 19. 16:53
Válasz erre
Sorry!

A lényeget mindenesetre lehagytam. Nagyon meggyőző munka!!! :-)

...és mi lenne, ha meghasalnál egy olyan sztorit, hogy átfestették az első számot? Sárga folt, rajta egy kettes vagy egy egyes? Infóm ugyan nincs erről, de mivel folyton hiányban szenvedtek, simán elképzelhető egy ilyen átszervezés/átszámozás. Amikor például nálunk harcoltak, az I./SS-Pz.Rgt.5 parancsnoki harckocsija 211-es toronyszámot viselt, és valami eszement módon, táborilag volt átalakítva parancsnoki kivitelű járgánynak egy mezei páncélosból - lásd MB makettjét a Missing-Lynxen! (Ezzel speciel pont ellentmondok saját magamnak, mert eszerint pont a sztratoszférából sz...tak arra, milyen szám van a harckocsin...) De ettől függetlenül szerintem elképzelhető egy ilyen kis csínytevés... :-)
Lényeg, hogy nagyon szép lett!!!

Ja, trécseltünk a 20. páncéloshadosztály Pumáiról. Ha tudod, vedd meg az új Panzerwrecks kiadványt! Van benne pár kép a 20. páncélos-felderítőosztály járgányairól.

Üdv

Cs
IRon 402345 2007. június 19. 16:30
Válasz erre
Cs!

Hát ez tényleg ünneprontó volt... de sztem már nem kaparom le, nem tudom hogy sikerülne e melléfakitani az uj számokat a többinek. :-(((

de azért kösz
(és basszus az első gondolatom 245 volt grrr)

üdv
Fodi 402344 2007. június 19. 16:08
Válasz erre
Húú. az enyém nem lett ilyen jó. Igaz az még csak félkész - és egy darabig az is marad...:(
Csodabogár 402343 2007. június 19. 16:04
Válasz erre
Sziasztok!

Áron! Bocsánat, hogy ünneprontó módon beleugatok, de legjobb tudomásom szerint az 5.SS-páncélosezred 4. százada StuG. IV-ket használt. A Pz.IV-ek az 1. és 2. században voltak.

Üdv

Cs
Stefan 402342 2007. június 19. 14:03
Válasz erre
Szép lesz/lett. A barátnőmnek vettük meg ugyanebben a méretarányban az Academy készletét (kep.tar.hu/istf/50419654), igaz a mai napig nem kezdte még el, de nem akarom eröltetni, majd megmutatom neki a képet, hátha kedvet kap építeni :)
Tibcsi 402341 2007. június 19. 13:47
Válasz erre
Tetszik! Nekem is van egy ilyen makettem, kedvet kaptam hozzá. :))

(OFF: Nem te kérdezted a napokban az indexen a kötélfeszítő csodaszert? :))
Bill 402340 2007. június 19. 13:38
Válasz erre
Cutty Sark
Cutty Sark

Sziasztok!

Nálam ez készült: 1:350 Revell Cutty Sark.
Pár napja fejeztem be a huzalozást, tudom hogy lehetett volna sokkal részletesebb, de így is majdnem beleőrültem a végén hogy mindegyik kötél jól álljon.:) Ez az első vitorlás amit építettem.
Egy-két pontatlanságot (pl. orr rész) leszámítva aranyos kis makett, az egyetlen baja hogy a mérete miatt problémás a kötélzet elkészítése.

A képen a festés sötétnek tűnik de a valóságban világosabb. Mobillal készült, bocs a minőségért.

Üdv!
Bill
Panther 402339 2007. június 19. 08:45
Válasz erre
DSC00079
DSC00079
DSC00080
DSC00080
DSC00081
DSC00081

Amberek!

Ezek után nem is tudom merjem e betenni az én kis stugocskámat. Mármint azután, hogy Iron barátom leiskolázta a mezőnyt. Egy dolgot még megjegyzésként: a jobb oldalon a lánctalp ostketten de csak addig van fent míg a normál lánctalp el nem készül.

Üdv: Panther
Panther 402338 2007. június 19. 08:40
Válasz erre
Romsitsa!

Csak akkor töri meg az egyébként gyönyörű formát (ugye látod Matyi hogy nyalok)ha a beton felépítmény mögé egy olyan "fenék" társul amin nincs málha. Ugyanis ha fel van málházva kihangsúlyozódik a feneke, ráadásul a beton egy picit meg is nyomja az orr részt a föld felé és egy hatalmas sunyiságot kölcsönöz a bestiának! Irgalmatlan jól tud kinézni!!! De az biztos ha legközelebb stugot építek azt csak az új Dragon készletből teszem!

Üdv: Panther
ChevyG 402337 2007. június 19. 08:20
Válasz erre
huhu, ez már 1 20 éves keleti gépjármű ára!:)

Üdv!
IRon 402336 2007. június 19. 07:54
Válasz erre
ChevyG!

Tamiya panzer IV J
Tristar működő felfüggesztések
Aber maratás (5 set)
CMK küzdőtér (2 set)
Friul lánctalp
Armorescale lövegcső
Moskit fém kipufogodob
házi zimmerit

...hmm asszem ennyi
IRon 402335 2007. június 19. 07:41
Válasz erre
Amon!

Kell hozzá egy jó, vékony ecset, és a hangsuly a "JÓ"-n van (jó minőség). A lövegcső is meg lesz koptatva, még nem értem el odáig, még sokminden nincs kész. A lepattogott zimmerit alatt az vörösalapozó, ami élőben kicsit pirosabb, sajna a foton kicsit eltorzult, de azok a részek sincsenek még kész.

üdv
Áron
ChevyG 402334 2007. június 19. 07:41
Válasz erre
Szia!
Milyen gyártó, stb?

Grat!

Üdv!
Amon 402333 2007. június 19. 06:51
Válasz erre
Ja ez kimaradt!

A lepattógzodások és a az egyébb sérülések tetszenek a legjobban. Nekem sajna nem mindig sikerül ahogy szeretném :-(
A lövegcsövet is még rongálod egy kicsit mert az még elég homogén a testhez képest.
A lehullott zimmerit helyén ennyire berozsdált a fém?

Még mindig nagyon tetszik, igazi használt páncélos.
IRon 402332 2007. június 19. 01:07
Válasz erre
Matyi!
Előre is köszi :)
A A pzIV ről meg annyit, hogy egy sok csatát látott, leharcolt, kemény, veterán járművet akartam készíteni, és egy pillanatig sem volt kétséges, hogy melyik alakulathoz fog tartozni.

Ádám!

...hogy miért? pusztán szórakozásból :).

üdv
romsitsa 402331 2007. június 19. 00:36
Válasz erre
Matyi,

nem tudom téged mi ragad meg a Stugban de a beton szerintem pont eltakarja a lényegét, a szögletes de ugyanakkor "áramvonalas" formákat.

ad
romsitsa 402330 2007. június 19. 00:33
Válasz erre
Pazar, csak azt áruld el, hogy miért dolgoztad ki a teljes belső teret ha a tizede sem fog látszani?

Üdv
ad
PanczelMatyas 402329 2007. június 18. 23:59
Válasz erre
folyt. köv.:

Természetesen a rendelkezésedre áll a StuG referenciám (kérdezd meg róla Gergő fiút a Szaszkó családból...).

TANKOK! matyi
PanczelMatyas 402328 2007. június 18. 23:57
Válasz erre
Szia Áron!

Két dolog miatt is gratulálok! Először is csodásan fest a Pz.IV-esed, másrészt - ha már az ideálokról volt szó - a legnagyszerűbb alakulat tagjaként jelenítetted meg. Kíváncsian várom a továbbiakat, valamint a még távolabbi projekteket /pláne, ha StuG III lesz az:)/.

Szép munka, hajrá! TANKOK! matyi
IRon 402327 2007. június 18. 23:50
Válasz erre
Amon! köszi!

Matyi!
Azt kifelejtettem, hogy mire készülj :D hiába kicsit álmos vagyok már... a lényeg tehát, hogy készülj mert biztos kifaggatlak a témában :)
üdv
Áron
Amon 402326 2007. június 18. 23:22
Válasz erre
IRon 402325 2007. június 18. 23:19
Válasz erre
DSCN3972_k
DSCN3972_k
DSCN3973_k
DSCN3973_k
DSCN3975_k
DSCN3975_k
DSCN3976_k
DSCN3976_k
DSCN3977_k
DSCN3977_k
DSCN3978_k
DSCN3978_k
DSCN3979_k
DSCN3979_k
DSCN3980_k
DSCN3980_k

Sziasztok!

Mosolyogva olvasom a vitát hogy mi a szebb :D ilyenkor jol érzem magam mert ujra megbizonyosodom róla hogy nem csak én látok szépnek egy két furcsa alaku vasdarbot :)
Panther! nagyon jó lesz én nagyon kivancsi vagyok, és mint mondtam én is nagy kedvet kaptam egy késő stug III és egy stug IV épitésére :D ejjj csak időm lenne.
Szoval Matyi! készülj mert hallottam és látom is hogy te tényleg nagy stug rajongó vagy!

addig is egy két kép hogy én mivel múlatom az időt mostanában:

üdv
vfrtom 402324 2007. június 18. 22:36
Válasz erre
Horten Go229
Horten Go229

Meg ez is ,csak idő hiányában egyik sem úgy halad ahogy szeretném.
warbirds 402323 2007. június 18. 21:09
Válasz erre
Kalóz! A törzset meg a szárnyat már összeraktad? Nálam még eléggé darabokban leledzik az egész. És egyre rondábban néz ki...:))) Láthatnék egy-két képet a tiédről? Köszi! warbirds
Kalóz 402322 2007. június 18. 20:24
Válasz erre
Warbirds! Valszeg nálam is saját gyártmány lesz. Egyszer már lefestettem, de nem tetszett, most átcsiszoltam, de még messze van a befejezéstől. Légcsavarok, kipuffodók egyelőre dobozban. 1:72-ben kiegészítőkről nem tudok, bár ettől fühggetlenül létezhetnek (!7-ban már hallottam/olvastam róla. Pro modell, fogalmam sincs melyik szám)
Üdv: Kalóz
PanczelMatyas 402321 2007. június 18. 20:09
Válasz erre
Szia Ádám!

A Zrínyi gyönyörű teremtés az kétségtelen; az egyik legfényesebb gyöngyszem. De a StuG-ról így nyilatkozni ... ez már biztos a vég :).

U.i.: nem csalódtam Benned ezelőtt, ez csak "a költői szabad túlzás terméke".

ROHAMLÖVEGEK! matyi
MattHeafy 402319 2007. június 18. 17:37
Válasz erre
Podva 402318 2007. június 18. 17:33
Válasz erre
Hi
Szerinted a nagy orosz zimában hihető, hogy szabad ég alatt bütykörészik a gépet? (a satupad miatt) Én behúzódnék valami fűtött sufniba, a szerelők helyében:) Én inkább valami melegítő izét raknék oda..
Amúgy jól néz majd ki
Üdv Podva
MattHeafy 402317 2007. június 18. 16:55
Válasz erre
HPIM0772
HPIM0772
HPIM0773
HPIM0773
HPIM0774
HPIM0774
HPIM0775
HPIM0775
HPIM0776
HPIM0776

Sziasztok!

ICM ősrégi 48as Yak-7V meg pár ICM szintén ősrégi cucc, alakul a dolog, tele lesz minden hóval:)Volt mit tömíteni, csiszolni, újrakarcolni, nehezén már túl vagyok(el sem hiszem), márcsak apróságok vannak hátra:futómű,féklapok, antenna, fellépő stbstb. plusz figura meg a többi, talán nyár végére kész lesz:)

Matyi
romsitsa 402314 2007. június 18. 16:41
Válasz erre
Kedves Mátyás,

mély megdöbbenéssel olvastam soraid, miszerint "végérvényésen csalódtam".
Ezek szerint nem ez az első alkalom, hogy a lelkedbe gázoltam?

A beton akkor sem áll jól a Stugnak, nem tüchtig. De mint jeleztem, ízlés kérdése.

Azt már inkább meg sem említem, hogy a Zrínyi szebb:)

Üdv

ad
gábor76 402313 2007. június 18. 16:37
Válasz erre
A fotokon USMC jármüvek vannak,a tied pedig Izraeli változat.Ők nem használják.
FireFoX 402312 2007. június 18. 16:27
Válasz erre
M60A1-183
M60A1-183
M60A1-161
M60A1-161

Academy. Szerintem használják...legalábbis egy biztos van valahol :)
gábor76 402311 2007. június 18. 16:17
Válasz erre
FireFox!
Ez milyen gyártmány?Academy vagy Trumpeter?
Egy apró megjegyzés.Ezt a géppuskás tornyot Izrael nem használja,tudtommal lecserélik Urdan kupolára.
Amugy nagyon szép.én is épp épitek egy ilyet is.
vfrtom 402310 2007. június 18. 16:14
Válasz erre
Me 1099-es kísérleti gép.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.