/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
Toth_Gabor 405264 2008. március 10. 19:24
Válasz erre
Ákos!

Igen, sokunk számára jól jönne egy leírás, illetve egy kronológikus sorrend az egészről. Alapvető elképzeléseim vannak, de az ördög a részletekben...
Geeser 405263 2008. március 10. 19:14
Válasz erre
T-34
T-34
T-34
T-34
T-34
T-34
Tigris
Tigris
Tigris
Tigris
Tigris
Tigris
BMP-2
BMP-2
Bf-109
Bf-109

Ez készül:
1/35-ös Revell T-34/76, egy szürke alapozás után
1/72-es Revell Tigris I, még a lánctalp és pár kerék van hátra, meg apróságok, plusz még a sáron kell finomítani (ez az első próbálkozásom, hintőpor+festék)
Valamint az építés kezdetén jár egy 1/35-ös Revell BMP-2 és egy 1/72-es Academy Bf-109
(bocsánat a képekért, nem vagyok valami jó fotós)

Geeser
csabbee 405262 2008. március 10. 19:05
Válasz erre
Ákos,egyszerűen nem kapok szikrát!Fantasztikus amit a Phantommal műveltél.Tökéletesen élethű,nem eltúlzott,mégis látványos.Néhányunk okulására kitérhetnél egy-két mondat erejéig arra milyen technikákat is alkalmaztál az antikolásnál.Bizony láttam már tökéletesen összerakott maketteket a végén hazavágva egy igénytelen koszolással.Még egyszer Elismerésem!
Üdv:Csaba
Miggyuri 405261 2008. március 10. 17:54
Válasz erre
iskola 1912-ből
iskola 1912-ből
tanterem belső1
tanterem belső1
tanterem belső2
tanterem belső2

Ez készül most. Az 1912-ben megépült második oskolaház.
Hickory 405260 2008. március 10. 17:34
Válasz erre
Ez az X,zúzzál! :D
Ismerve eddigi munkáidat,ez is valami szépség lesz a végére...
notarius 405259 2008. március 10. 17:17
Válasz erre
Ákos 405258 2008. március 10. 17:07
Válasz erre
cseka76!
Az alap palalemez.

Toth_Gabor!
Egyrészt kipróbáltam az új pisztolyomat, milyen vékonyat lehet vele fújni. Másrészt kipróbáltam a Vallejo inkeket, filtereztem velük. Nagyon bejöttek!

István!
Köszönöm! Sajnos voltak olyan emberek, akik szerint a makett egyáltalán nem hasonlít a mellékelt fényképre (zsűri). A többieknek tetszett :)
borisz 405257 2008. március 10. 16:39
Válasz erre
f2d 405256 2008. március 10. 15:35
Válasz erre
Akarom mondani: nagyon top lesz ez is.
f2d 405255 2008. március 10. 15:31
Válasz erre
Szia X!

Ez olyan mint egy motoros madár, amolyan mecahnikus élőlény.:-)
Biztosan nagyon top lesz is. Ennek a kerekével nem tudnak elbánni.:-DDD
romsitsa 405254 2008. március 10. 15:12
Válasz erre
Micsoda önellentmondás, top quality resin/limited run handmade:)

ad
xcraft 405253 2008. március 10. 15:07
Válasz erre
P1000492m
P1000492m

Szia!
Choroszy 1/72. Illesztés az itt nem létezik, de még csak összepróbálva van.
A shark már meggyógyult, torkán akadt a kiállítás, de mondhatnám, hogy sz.rul volt felragasztva a kerék.
romsitsa 405252 2008. március 10. 14:45
Válasz erre
Szia X,

ki gyártja ezt a madárkát?
Tényleg ekkora lyukak vannak rajta, vagy csak nincsenek illesztve az elemek?
Szolnokon megnéztem a Sharkot szebb mint a fényképeken, de mi történt szerencsétlen futójával?

ad
warbirds 405251 2008. március 10. 14:44
Válasz erre
xcraft 405250 2008. március 10. 14:21
Válasz erre
P1000533m
P1000533m

Hello!
A legújabb madárkám, talán még idén elkészül. Rumpler Taube, természetesen full gyanta, és ígéretesen borzalmas minőség.
Toth_Gabor 405249 2008. március 10. 14:15
Válasz erre
István!

mik azok a közös képek?
István 405248 2008. március 10. 12:51
Válasz erre
Ákos!
Szerintem az összes repülő közül a Phantom volt a leg látványosabb. Gratulálok a titkos projekthez! Nekem negyon bejön a stilusod. Főleg hogy Te is mindig fénykép után dolgozol, így nem lehet belekötni semmibe.

Köszi az Akagis elismerésedet.
István 405247 2008. március 10. 12:50
Válasz erre
T.G.!!!
Nézzél be a csatahajós topicba. Van egy-két közös képünk. Tetszeni fog! Töltsd le magadnak.
István 405246 2008. március 10. 12:49
Válasz erre
Ákos!
Szerintem az összes repülő közül a Phantom volt a leg látványosabb. Gratulálok a titkos projekthez! Nekem negyon bejön a stilusod. Főleg hogy Te is mindig fénykép után dolgozol, így nem lehet belekötni semmibe.

Köszi az Akagis elismerésedet.
Toth_Gabor 405245 2008. március 10. 09:59
Válasz erre
Ákos!

nagyon szép lett a phantom. Mik voltak a "tesztelt" koszolási technikáid?

Üdv,
T.G.
cseka76 405244 2008. március 10. 07:35
Válasz erre
Szia Ákos!

Az alapot miből készítetted?

cseka76
sziklakks 405243 2008. március 9. 23:51
Válasz erre
Ego szép a masina.Nekem soha nem sikerül ilyen visszafogottan koptatni:)
Blitz meglesz?
sainz 405242 2008. március 9. 23:32
Válasz erre
Ákos!

Ez nagyon tetszik!!!
Gratulalok...
Mi van, ha apait-anyait beleadsz egy makett epitesebe, es nem "csak" koszolni akarsz...:))
Ákos 405241 2008. március 9. 23:25
Válasz erre
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II
Phantom II

A legújabb munkám, egy Hasegawa F-4F 1:48.
A makett azért készült, hogy minden létezõ és nem létezõ koszolási technikát kipróbáljak rajta, ezért nem nagyon javítottam fel. Eduard maratást használtam a kabinhoz, a hajtómû be és kiömlõhõz, a futókhoz és az aknákhoz. Két másolt gyanta ülés került még a kabinba. Kellett is, mert elég koros a készlet, a panelvonalak egy része még pozitív, persze ezeket átkarcoltam.
ati27 405240 2008. március 9. 20:55
Válasz erre
Bocs a z meg az y felcserélődik néha.. Svéd billentyűzet..
ati27 405239 2008. március 9. 20:54
Válasz erre
DSCN5753x
DSCN5753x
DSCN5754x
DSCN5754x

Syiasztok!

Asszony nekiugrott egy figurának... Még mosonmagyarováron vettük.. Őt ez érdekli, meg a vitorlások..
Mty 405238 2008. március 9. 18:54
Válasz erre
Gébics 405237 2008. március 9. 15:14
Válasz erre
Szia!

Először én is járdát akartam melléjük rakni,de láttam egy fotót,amin pont így néznek ki a házak:az emberek az ajtóból a sárba lépnek ki egyből.Persze nem ez az általános,de jelen állás szerint nekem ez is elég.Legközelebb már jobban sikerülnek. :)

Gábor
halaci 405236 2008. március 9. 14:03
Válasz erre
Szia,

nekem is tetszik, de a házak valahogy nem passzolnak. Ilyen vakolt, ráadásul emeletes házakat nem építettek Nyugat-Európában földút két oldalára. Leglább egy járda kellene eléjük, é aszfalt, de legalább makadám út középre. A másik, hogy ha robolás nincs is, de a házak valóban nagyon sterilnek hatnak. Nem tudom pontosan megmondani, hogyan tudnád feldobni őket, de díszletszerűek. A tank viszont nagyon tetszik.
hegyiember 405235 2008. március 8. 22:01
Válasz erre
Most már értem a szituációt!Remek!Látom ahogy menekülnek a túlerő elől a németek!
Megállíthatatlan az ÁTTÖRÉS!
Gratulálok!
Gébics 405234 2008. március 8. 21:49
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm az észrevételeket és dicséreteket!

Hegyiember:

A házak közé azért nem rakok semmit és azért nem amortizálom az épületeket,mert az ÁTTÖRÉS lényege,hogy a németek leadnak egy-két lövést a városba éppenhogy beérő amerikaiakra és szaladnak is a tank elől.Azt a pillanatot akartam megragadni,amikor a német előőrs szembesül a hirtelen felbukkanó túlerővel és el is menekülnek.Éppen ezért van a nagy kontraszt:semmi fedezék,meg hát két német a tank és a hét gyalogos ellen,akiket követnek a többiek.

Vitariai,Hickory,F2D:

A házak azért ilyen egyszerűek,mert a történet szempontjából nincs jelentősége a kialakításuknak.Roncsolva pedig azért nincsenek,mert itt még nem voltak harcok,mondhatni a hátsó ajtón kopogtatnak az amerikaiak.Arról nem is szólva,hogy az anyaguk,felépítésük sem teszi lehetővé a roncsolásukat:cipősdobozból készűltek,így nem lehetett és nem is volt célom a rombolásuk.

Gábor
hegyiember 405233 2008. március 8. 21:30
Válasz erre
Gébics!

Az eddig látott munkáid tetszettek!!!Ez is közéjük tartozik!:)
A Sherman jól sikerült!Ha lehet egy ötletem:egy roncsot tehetnél az útra,lövésnyomok a falon,fedezék a fritzeknek(ami a harcokra utal)mivel ez ÁTTÖRÉS-ről szól.

hegyiember
vitarisi 405232 2008. március 8. 10:43
Válasz erre
Gébics!
Egész jó lett a dioráma, én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, szerintem is a házak kicsit egyszerűek lettek, és én még az útat festeném kicsit át pár színnel hogy élethűbb legyen, kicsit túl egyszínű, túl homogén...De gratulálok, szép munka!
Hickory 405231 2008. március 8. 10:28
Válasz erre
Kolléga!
Nekem nagyon tetszik,érdekes az elrendezése,jól vezeti a tekintetet,és hangulata is van.De ha megengedsz egy észrevételt:a házak nekem nagyon halottak,játék-jellegűek.Egy kis foltozás a vakolaton,repedezések,sokat dobna rajta.

De ettől függetlenül egészen jó lett,gratulálok!
f2d 405230 2008. március 8. 09:06
Válasz erre
Nekem tetszik, csak nagyon bekerítetted, szerintem úgy látványosabb lenne, ha az egyik oldaláról nyitott lenne. Így a fő perspektíva csak felülről és a tank felől érvényesül. Jó a dio cselekménye, és az olvadó hó is tetszik, főleg úgy, hogy a jégcspokat sem hagytad le.
Gébics 405229 2008. március 8. 08:07
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15

Sziasztok!

Két és fél,három havi munka után tegnap elkészült eddigi legnagyobb munkám,az "Áttörés" című dioráma.Még annyi teendő lesz vele,hogyha veszek fényes lakkot,akkor a talajt átfújom azzal-a sáros hatás kedvéért,meg ahol a szódabikarbóna egy kicsit besárgult,oda még szórok.Nagyon várom a véleményeteket,mert ebben rengeteg munkám van.

Gábor

Ui.:Majd ha lesz időm,teszek fel róla cikket is.
ego 405228 2008. március 7. 20:34
Válasz erre
Na Jaaa !!!

Én is így vagyok ezzel kérdéssel ! :-))
Matador 405227 2008. március 7. 11:23
Válasz erre
Szerintem sincs a spiten orrsegédszárny, elég vékony a szárny hozzá, macerás lett volna megoldani. de ha valaki küld egy fotót én is jól meglepődök! :)
hofi 405226 2008. március 7. 11:09
Válasz erre
Amúgy a Heller és a Matchbox szerint a Spitfire IX-esen és a XVI-oson volt orrsegédszárny, legalábbis az E szárnyon (a gépágyúktól kifele). Persze, egyik cég sem az az übermegbízható referencia... :)
hofi 405225 2008. március 7. 11:02
Válasz erre
Nem Spit volt, amin láttam, de már nem emléxem, mi volt az... Vagy 20 éve olvastam, már az sem rémlik, hogy miben. Csak ez a "paszta" nagyon megragadt, mert addig én se tudtam, miért kell.
ego 405224 2008. március 7. 10:33
Válasz erre
Bocsi !
Szerintem a spit-en nem volt orrsegédszárny!
Amennyiben tévedek , küldjél már egy fotót
róla nyitot helyzetben!
Matador 405223 2008. március 7. 10:30
Válasz erre
Az én ismereteim szerint is a belső részen keletkezik a felhajtó erő nagyobbik része, de ettől részben függetlenül a külső részen a belépő élnél az áramlás laminálisabb mint a belső részen. ezért a levegő szabályosan ráhordja rétegenként a nedvességet/jeget, míg a turbolensebb belső résznél sokkal kevésbé zajlik ez a folyamat. de én ezekről már jó régen tanultam.
Stefan 405222 2008. március 7. 10:20
Válasz erre
A felhajtóerő legnagyobb része a belső részén keletkezik a szárnynak, úgyhogy itt a legfontosabb rajta tartani az áramlást. A külső részeken már kezdi megkerülni a levegő (ezért IS alakul ki az örvénylés a szárnyvégektől hátrafelé).
hofi 405221 2008. március 7. 10:15
Válasz erre
Én is jegesedésgátlónak tudom a sárga csíkot. Sőt, amikor erről olvastam (valami angol gépnél) kifejezetten "jegesedésgátló paszta" volt a dolog neve. Hogy miért csak a belső éleken, azt nem tudom, de én pl. az orrsegédszárnyat láttam ilyenre festve, ahol tényleg turbulensebb az áramlás; ez lehet magyarázat.
ego 405219 2008. március 7. 05:46
Válasz erre
Hind 405218 2008. március 6. 21:55
Válasz erre
Szerintem meg-vizuális jegesedésjelző.Amint akkora a belépőélen a jégréteg vastagsága,hogy nem üt át a sárga szín,akkor alacsonyabbra kell mennnyi!
Matador 405217 2008. március 6. 20:22
Válasz erre
Ezt az már bukta aki egyálltalán a sárga festékhez nyúl. :) nem hiába sárga a feketedoboz is.
Toth_Gabor 405216 2008. március 6. 20:15
Válasz erre
Nem lehet, hogy a vízuális észlelhetőség csökkentése miatt?
ego 405215 2008. március 6. 20:01
Válasz erre
A jó pap is holtig ... hát még Én ! :-)
köszi !
Matador 405214 2008. március 6. 19:57
Válasz erre
Valószinűleg azért mert, a szárnyon kifelé haladva egyre inkább laminálissá válik az áramlás, míg a csatlakozásoknál - pl. a motor miatt - meglehetősen turbolens, így ott kevésbé hajlamos a jegesedésre. Nem tudom, hogy esetleg a kipufogó gáz, illetve a motorhő befolyásolhatta-e 5-6 esetleg 700km/ó-nál. mondjuk a jegesedés inkább alacsonyabb illetve közepes magasságon jelentkezik, ahol meg nem mentek ennyivel. mindenesetre tényleg érdekes téma :)
a japánoknál is főleg a légierő használta a belépőélen a sárgát a haditengerészet kevésbé, jó lenne tudni azt is miért ...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.