/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
Rizmajer_Jozsef 411835 2009. július 23. 16:40
Válasz erre
HUJBI!
A Pozitív 20 aztatat is segíti megmaradni a vaskloridban? Mer akkor az enyémet is Talán?
Rizmajer.
Lac99 411834 2009. július 23. 16:32
Válasz erre
Priest messziről
Priest messziről
Priest felülről
Priest felülről
Priest hátulról
Priest hátulról
Priest belseje
Priest belseje
Long Tom jobbról
Long Tom jobbról
Long Tom szemből
Long Tom szemből
Long Tom balról
Long Tom balról
Long Tom hátulról
Long Tom hátulról
Long Tom felülről
Long Tom felülről
Long Tom hátulról lenyitva
Long Tom hátulról...
Long Tom portré
Long Tom portr

Kaptam kölcsönbe egy fotómasinát, úgyhogy végre képek is készülnek, mivel bénázok egy ideje... Elöljáróban annyit, hogy megboldogult gyermekkoromban összeraktam kb. 2 repülőt és nekikezdtem egy kamionnak, ami kb. 80%-ig kész is lett, aztán megfeneklett a dolog. Most sok dolog együttállásának köszönhetően újra belevágtam a makettezésbe.
Első áldozatom a Revell 1:76 M7 Priest volt. Ezt minőségben valahova a "kókány" kategóriába helyezném el. :-) A festés elég ronda lett, ráadásként a szép aprólékosan hátul tűvel lefestett vontatókábelről meg szerszámokról a matt lakk leszedte a csillámot, úgyhogy az egész hátulja metálolívban pompázik. :-P Ide majd kérnék valami tippet, mivel lehetne ezt elfedni, hogy ne látszódjon... Batyu-ponyva-ilyesmin gondolkozom.
Aztán következett a szintén Revell 1:76 M40 Long Tom. Ez már a kókány és az amatőr között félúton leledzik. :-) A jobb oldalon az elülső lemez ragasztása festés után kicsit elengedte magát, ezért van a nagy hézag. Szemből látszódik, hogy sikeresen 3 mm hosszúságban kifúrtam a löveg csövét. Bal oldalon meg a csillagot kicsit kanyarban ragasztottam fel. És a matt lakk itt is megtette kicsit a hatását. A gép hátulján a padlót és a lenyitható "rámpát" kis fémszínűvel áthúztam, hogy látszódjon, rossz volt a festés és pár bakancstól máris elkezdett lekopni. :-P
Hibák bőven vannak, de azért örülnék, ha rávilágítanátok olyanra is, ami nekem nem tűnik fel. Ezután következik majd a koszolás és a dioráma elkészítése.
(A képek élessége ne legyen téma, béna voltam. :-D)
HUJBI 411833 2009. július 23. 14:54
Válasz erre
a legújabb őrület a kivágott, előregyártott fa hajófedélzet.
HUJBI 411832 2009. július 23. 14:53
Válasz erre
Bubo cupropenis, más néven rézf...ú bagoly.
Rizmajer_Jozsef 411828 2009. július 23. 14:06
Válasz erre
Borisz!
És a fotó maratott fán él a rézfán füttyüllő, ami réz elejét iszik, és a fa legnagyobb ellensége a vas klorid nevű vegyszer.
Hali Rizmajer.
Icebreaker 411827 2009. július 23. 13:46
Válasz erre
Ez fa, fa!:-D
Nekem a Plus Model-éhoz volt szerencsém. Jópofa dolog, de lehet élni nélküle!:-D
Palkó 411826 2009. július 23. 13:44
Válasz erre
Lézervágott, nem fotomaratott!Nem za. a kettő.
joozsyka 411825 2009. július 23. 13:43
Válasz erre
Nem használok fotomaratást. Cola-s doboz.
borisz 411824 2009. július 23. 12:47
Válasz erre
mirazsmarci 411823 2009. július 23. 12:26
Válasz erre
joozsyka!
A futóműaknák belső részletei fotomaratások, vagy te csináltad?
Ram 411822 2009. július 23. 09:38
Válasz erre
Lehet kapni az általam gyártott ládát is lézervágott, egész jól kinéző szettben: www.historexagents.com/shop/hxproductdetail.php

Még azt se mondanám, hogy hazavágná a családi költségvetést, ha rendelnék belőle (most kábé 1500 lenne forintban)... de az a hozzáadott elégedettségérzet, amit balsafából farigcsálás-ragasztás, és nekem tetsző végeredmény elérése után érez az ember, na az többet ér mint 4,65 font + postaköltség :) Egyébként még a pántokon gondolkodom, miből és hogyan kellene megoldani rajta...
Bubu 411821 2009. július 22. 22:44
Válasz erre
Ja és az "egyenvackot" nem az adott kiegészítők minőségére értettem!
Bubu 411820 2009. július 22. 22:42
Válasz erre
Ez rendben van , de ha nincs odahaza akkor gondolom te is legyártod?
Ákos 411819 2009. július 22. 22:22
Válasz erre
FIBA
FIBA

Jó példa a gyári egyenvacakra: FIBA model lézervágott láda...
vereri05d 411818 2009. július 22. 22:15
Válasz erre
A kép elég khaki, de valami látszódik, vélemény?
vereri05d 411817 2009. július 22. 22:15
Válasz erre
DSC00002
DSC00002

Pl. itt egy vontatókábel, még nincs kész de szerintem sokkal jobb mint egy gyári.
vereri05d 411816 2009. július 22. 22:09
Válasz erre
Nekem a modellezés sosem szenvedés. Vannak izzasztó kitek az tuti, sőt amit tudok én is inkább megcsinálom én amit csak tudok.
Bubu 411815 2009. július 22. 21:55
Válasz erre
Akkor hol marad a makettezés öröme?Ez a legjobb az egészben , hogy nem a gyári egyenvackot használja hanem megcsinálja filléres alapanyagokból!Hajrá Ram csak így tovább!
Üdv:Bubu
joci232 411814 2009. július 22. 21:50
Válasz erre
Ram sztem felesleges a kis dobozokkal szenvedni ugyanis nevetséges áron lehet készleteket kapni különböző kiegészítökböl:)
borisz 411813 2009. július 22. 21:46
Válasz erre
Háát, borzalom, hogy mered feltölteni ide?:D:D
joozsyka 411812 2009. július 22. 21:28
Válasz erre
DSCF0923
DSCF0923

Na ma elkezdtem pacsmagolni a Heinkelt.
grifx 411811 2009. július 22. 20:58
Válasz erre
15492 / 15553 matemas 13-nak szólt az üzenetem
grifx 411810 2009. július 22. 20:57
Válasz erre
ne haragudj de ezen a maketten meg is látszik hogy elkapkodta.
Ram 411809 2009. július 22. 17:26
Válasz erre
2cm_ammobox

előtte-utána fotó, antikolás vízfestékkel, erősen vizesen, szürke, kék és barna színekkel, véletlenszerűen...
2cm_ammobox

... és ha már mikészül, akkor a frissen összetákolt és "antikolt" lőszeresláda a kwk30-as 2cm-es lőszerekhez. Az eredetiről fotó itt: wehrmachts.kisten.free.fr/2cmbois.htm
Mivel egészen elégedett vagyok az eredménnyel (első próbálkozásom balsafával), csinálok még párat, és rendelek hozzá az Archertől feliratozást is, ha már lúd...
Ram 411808 2009. július 22. 17:11
Válasz erre
Szerintem a koszolás mértékét csak az határozza meg, milyen környezetben akarod ábrázolni a járgányt... ha sáros-szutyok idő van, akkor a tetejétől az aljáig nyugodtan lehet rajta kosz. Én csak azért szoktam visszafogottabban koszolni, mert nem szeretem, ha a hosszú órák alatt összehozott részletek egy redva-réteg alatt tűnnek el örökre :)
^Sunrise^ 411807 2009. július 22. 16:35
Válasz erre
Ők biztosan, de nekik jó kifogásuk van a miértre. :))
Ram 411806 2009. július 22. 16:23
Válasz erre
c5.jpeg
c5.jpeg

Hát ha szerinted a srácok a csatolt képen túlzásba vitték, akkor te is túlzásba vitted, de döntsd el magad :)
^Sunrise^ 411805 2009. július 22. 16:20
Válasz erre
DSC_1769
DSC_1769
DSC_1770
DSC_1770
DSC_1772
DSC_1772
DSC_1773
DSC_1773
DSC_1774
DSC_1774

Koszolást próbálgattam, több rétegben, a torony egyelőre csak enyhén van átmosva, azért tűnik "tisztának".

De lehet, hogy kicsit túlzásba vittem a testen?
sanyi 411804 2009. július 22. 11:14
Válasz erre
Ecccsém!
Ennyi fémmel már érdemes lenne leadni a MÉH-ben!:) Nagyon szép! Várjuk a folytatást!
joozsyka 411803 2009. július 21. 23:03
Válasz erre
Rogério Marczak gyönyörűen megépített makettjét koppintom. Kiváncsi leszek, hogy milyen eredménnyel járok.
PETI 411802 2009. július 21. 20:08
Válasz erre
Ajaj! He-70? Kíváncsian várjuk a folytatást!
balaton 411801 2009. július 21. 19:43
Válasz erre
Tehát itt...
http://balaton-modell.gportal.hu/gindex.php?PHPSESSID=uol1i97r4j7tpld5jf55a2ahj7&pg=10754874&gid=2585373
balaton 411800 2009. július 21. 19:42
Válasz erre
Üdv.! Elkészült a traktorom. Itt lehet köpködni :) balaton-modell.gportal.hu/gindex.php
diorama 411799 2009. július 21. 19:12
Válasz erre
na ma reggel meg is jött a makettem tök jól haladok vele majd próbálok képet is rakni fel ez lgalább nem olyan aprólékos mint a torpedobott T-23
vlevi 411798 2009. július 21. 17:47
Válasz erre
borisz 411797 2009. július 21. 17:47
Válasz erre
kezdõ111 411796 2009. július 21. 17:24
Válasz erre
joozsyka 411795 2009. július 21. 16:28
Válasz erre
DSCF0920
DSCF0920
DSCF0921
DSCF0921

Én is gyötröm magam 3 napja; a berepülőpilóták már türelmetlenek:)
vlevi 411794 2009. július 21. 13:57
Válasz erre
Blutac helyett akár még a teszkós is jó lehet, hasonló állagú, viszont sokkal kevesebbe kerül. PRITT vagy UHU viszont a tapasztalataim szerint nem jó, mert mintha túl sok olajat tartalmazna, és a matt festéken hamarabb nyomot hagy. A Teszkós az nem.
borisz 411793 2009. július 21. 13:34
Válasz erre
P1010595
P1010595

Éjszaka tovább gyötörtem magam.
Toth_Gabor 411792 2009. július 21. 13:30
Válasz erre
Szia!
A másik módszer: bluetac tapadógyurmából (más néven is forgalmazzák papírboltokban)4-5 mm átmérőjű hurkákat csinálsz, és azt tapasztod a felületre. Fújásnál nem mész alá, csak merőlegesen felülről fújod a festéket.
borisz 411791 2009. július 21. 13:23
Válasz erre
Igen, maszkolással, és légyszi, csinálj jobb képeket is.
kezdõ111 411790 2009. július 21. 12:02
Válasz erre
Toth_Gabor 411789 2009. július 21. 11:57
Válasz erre
Szia!

Szerintem próbált élesebbre fújni.
kezdõ111 411788 2009. július 21. 11:49
Válasz erre
MB 339
MB 339

Sziasztok!
Szerintetek jó így ez a festés, vagy csináljak élesebb átmeneteket a színek között?
Zépisti 411787 2009. július 21. 11:26
Válasz erre
Szia Ehud!

Tetszetős lett a madárka!

Zépisti
Zépisti 411786 2009. július 21. 10:15
Válasz erre
Hajtómű 

A kiömlőkön volt mit tömíteni...
Hajtóm
Főfutó akna

Az aknák is kapnak néhány réz alkatrészt...
Főfutó akna
Aknák
Aknák
Réz cuccok

Ezeket mind be kell még építeni...
Réz cuccok
A kiömlők

alapozása
A kiömlők
A műszerfal

összeragasztva a fóliával
A műszerfal
Oldalkormány

pedálok a helyükön
Oldalkormány
Műszerfal

 is a helyére próbálva
Műszerfal
A kiömlők

 lefújva
A kiömlők

Sziasztok!

Az elmúlt hetekben folytattam a Flanker építését,erről láthattok néhány fotót.

Üdv:
Zépisti
PUMA Makettklub Kecskemét
Ehud 411785 2009. július 21. 08:54
Válasz erre
f-8
f-8

Jó reggelt mindenkinek!

A gép elméletileg a mig 21 kínai evolúciójának utolsó állomása. Két hajtóműves, és a hajtóműbeömlők is a törzs két oldalára kerültek. A fejlesztése még kínai viszonyok között is kimondottan elhúzódott, a végeredmény pedig több mint kérdéses.

A makett a Trumpeter készlete, a minőségét felváltva jellemzik a high tech és néhol – érthetetlen módon- az elnagyolt részletek/megoldások. A panelvonalak, fegyverzet, futómű, futóaknák, stb. kimondottan profi szinten vannak kidolgozva, gyönyörű a gép felülete, a matrica (még a futómű kábeleket is külön adják, az összes kormányfelület, féklap kitéríthető stb, stb). Ugyanakkor vannak bosszantó hibák is. Pl. a pilótafülke elég spártai, az orrfutót ráöntötték a futószárra, és ami a legfontosabb, a legkényesebb helyeken milliméteres illesztési hézagokat és szintkülönbségeket kell leküzdeni (szárny-törzs találkozása, hajtóműbeömlők-törzs, függőleges vezérsík törzs, és törzs-törzshátsórész a problémás területek)

Viszont egy kis türelemmel ezek a hibák egyszerűen orvosolhatóak, szóval a rendkívül jó kidolgozottság és részletek, ill. a rengeteg extra miatt az általános színvonal nagyon meggyőző és nagy élmény ezzel a ritka típussal dolgozni.

Sajnos nagyon kevés a publikus fotó a rendszerben álló gépekről, de azok alapján a rakétasínek elég furán állnak a gépen (én mindenesetre a makett kínálta ragasztási csonkokat használtam)
Toth_Gabor 411784 2009. július 21. 08:16
Válasz erre
Szép madár, és jól néz ki fehérben!

Egy kérdés: a rakéták eltérő szögben állnak a szányhoz képest. Úgy tűnik, maguk a pilonok állnak így. Az igazin is ilyenek, vagy a makett adottsága ez?

Üdv,
Tóth Gábor
Ákos 411783 2009. július 21. 07:29
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.