/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Tibcsi 412054 2009. augusztus 6. 08:21
Válasz erre
Szerintem nem rossz. :)

A sárga tónust pedig a fehéregyensúly lámpafényre történő beállításával tudod kiküszöbölni. :)
borisz 412053 2009. augusztus 5. 22:35
Válasz erre
Rag 412052 2009. augusztus 5. 22:25
Válasz erre
Kicsit fura lett a színe, vagy csak a fotó ?
borisz 412051 2009. augusztus 5. 21:04
Válasz erre
P1010626
P1010626
P1010627
P1010627

Sziasztok.
Így sikerült. Nem vagyok különösebben megelégedve...
Boeing 412050 2009. augusztus 5. 20:59
Válasz erre
Levegőn száradó gyurmába belevájtam a mintát, majd száradás után befestettem. Végül csemperagasztót szórtam rá, majd dolgoztam el a mélyedésekben.
SzaTi 412049 2009. augusztus 5. 20:50
Válasz erre
Ákos!

Ismét egy mester munka került ki a kezeid közül, gratulálok.
Bubu 412048 2009. augusztus 5. 20:49
Válasz erre
Láda szöveggel
Láda szöveggel

Ma csak ez készült-egy felirat!
matetamas13 412047 2009. augusztus 5. 20:47
Válasz erre
Szia Boeing!

Megkérdezhetném miből és hogyan csináltad?
karesz011982 412046 2009. augusztus 5. 20:39
Válasz erre
szerintem pedig abban az esetben, hogyha egy öreg téglafal megjelenítése a cél tökéletes. A szomszédban van egy házikó, ami vagy 50 éve omladozik, és a vakolatlan téglái között ekkora rések vannak, és a téglák közti habarcs is hasonlóan ki van kopva.
Palkó 412045 2009. augusztus 5. 19:44
Válasz erre
Boeing 412044 2009. augusztus 5. 14:36
Válasz erre
Téglafal
Téglafal
Téglák
Téglák
Téglák
Téglák

Ez a kis téglafal darab készült gyakorlás céljából.
Kferro 412039 2009. augusztus 4. 15:03
Válasz erre
Ha ez az első weplapod, s ha jól sejtem html-ben írtad, akkor itt egy segédlet hozzá. Remélem segít:

kferro.uw.hu
Roadblock 412038 2009. augusztus 4. 14:37
Válasz erre
Mondok egy B verziót is.
A weblapodra 800x600ba rakd fel a képeket, de egy hivatkozással linkeld be a nagy képeket. Ha valaki a részleteket akarná bogarászni, töltse le.
siki 412037 2009. augusztus 4. 14:23
Válasz erre
grifx
a képek eredeti méretei: 3264*2448. első honlapomat csináltam tegnap, még sokat fog változni, csak győzzek vele foglalkozni:), a képek méretei is változni fognak, bár szerintem 800*600-on nem látni annyit, mint eredetibe. már 1024-en is kevesebb látszódik sajnos.De lehet én vagyok béna, ez által bocsánat ha itt "okoskodtam":)
siki
girfx 412036 2009. augusztus 4. 13:41
Válasz erre
siki
Szerintem a képeidet a maketteidről picit szerkezd át 800X600 -ra
Sokka jobb :)
siki 412035 2009. augusztus 4. 13:36
Válasz erre
Kösözönöm, hogy írtál, próbálom javítani, amit lehet.
Jó munkát mindenkinek.
halaci 412034 2009. augusztus 4. 11:10
Válasz erre
m10 ammo
m10 ammo

Nem néz ki rosszul, de vannak pontatlanságok. A nyitott pácélvadászoknál az amerikaiak a torony belsejét és a torony alatti padlólemezt is a külső olajzöldre festették, nem fehérre. A "lőszerek" festése nem stimmel, pont fordított volt a szín. A hüvely sárgaréz, a robbanófej fekete/olajzöld, típustól függően. A két "lőszer" közti kis borda olajzöld. A meghajtó lánckerék mögötti kivágást jó lett volna eltömíteni, mert ugyan nagyrészt takarja, de azért látszik majd.

A menüben a Makettek/Harcjárművek pont alatt van egy leírásom a készletről, benne vannak az általam ismert pontatlanságok, amiket javítani lehet.
Tibcsi 412032 2009. augusztus 3. 20:46
Válasz erre
Nem vonja el a figyelmet a makettről. :)))
siki 412029 2009. augusztus 3. 20:02
Válasz erre
Sziasztok!
Nálam egy m-18 épül, de sajnos nem tudom ide feltenni a képeket, mert túl nagyok.
www.siklosi90.fw.hu/ itt meg lehet nézni, aki szeretné, ha építő kritikát szeretnél/szeretnétek adni, akkor azt légyszives ide irjátok, mert a honlapomon nicns fórum. Közönöm.
Siki
MattHeafy 412027 2009. augusztus 3. 17:17
Válasz erre
Hello!

Egyre jobban makettezel, gratulálok...
Csak azokat a kurv@ ocsmány MDF lapokat felejthetnéd el:)Legalább fesd le, mert így nagyon csúnya.

Matyi
SSgt_Chris 412026 2009. augusztus 3. 15:54
Válasz erre
JPZ4_01
JPZ4_01
JPZ4_02
JPZ4_02

Alakul, alakul...még nagyon nem a vége, de véleményezésre feldobom, annyi már látszik belőle, hogy estleg érdekes legyen.
Ákos 412023 2009. augusztus 3. 13:35
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek!
Ha kész lesz, írok erről is egy cikket. A gyorsaságról csak annyit, hogy ha van az embernek egypár kialakult technikája, és nem kell próbálgatni és kísérletezni, akkor nagyon könnyen és gyorsan lehet makettezni.
A diorámaépítés egyik lényeges kérdése az alapterület meghatározása. Az alapterület minél kisebb a rajt lévő tárgyakhoz viszonyítva, annál életszerűbb, mozgalmasabb a végeredmény. De ez az elv csak az egy-két járművel készített diorámákra igaz, ezt nem tehetjük meg egy nagyobb, sokszereplős diorámánál, ott meg kell hagyni az életszerű távolságok nagy részét (pl: két ellenség ritkán lő egymásra két szomszédos fa mögül :) ).
Ja és szóltam a kiskínaiaknak az alagsorban, hogy illene már a figurákat is megcsinálni :)

Hunyo!
Tetszik a Macchi és a Sabre is!
A Sabrénél jól eltaláltad a fémszínt és jók az árnyalatnyi eltérések is!
halaci 412021 2009. augusztus 3. 12:13
Válasz erre
Ákos,

tényleg fantasztikus kezed van, más ilyen színvonalon féléveket eltököl egy diorámával, te meg szinte rázod ki őket, mint kutya a vizet! Tankönyvi illusztráció a "nem a méret a lényeg" témakörhöz.

Hunyo, a repülőkhöz csak lelkesedés szinten értek, de a kukackás olasz szerintem nagyon szép lett. (A másik is, csak én a csöveseket kevésbé szeretem.)
balaton 412020 2009. augusztus 3. 11:54
Válasz erre
Helló Ákos!
Kösz. Elárulod, hogy hány van belőled? Ennyi, és ilyen színvonalú diorámát alkotni... :) Nagyon ott van. Gratula!
Hunyo 412019 2009. augusztus 3. 11:50
Válasz erre
Macchi Mc.205 "Veltro"

(Italeri 1:72)
Macchi Mc.205 "...
Macchi Mc.205 "Veltro"

(Italeri 1:72)
Macchi Mc.205 "...
Canadair CL-13B Sabre Mk.6

(Revell 1:48)
Canadair CL-13B...
Canadair CL-13B Sabre Mk.6

(Revell 1:48)
Canadair CL-13B...

Sziasztok!

Nálam ezek készültek el a közelmúltban .

Üdv:

Hunyo

(PUMA Makettklub Kecskemét)
vereri05d 412018 2009. augusztus 3. 11:48
Válasz erre
Nem kenyerem a nyalóka ,DE
A szokásos magas színvonalú műremek Ákostól.
Gratula
üdv Erich
doky3 412017 2009. augusztus 3. 11:22
Válasz erre
Ákos !

Te valami másik idősíkban dolgozol. Honnan van neked ennyi időd, vagy álmatlanságban szenvedsz, hogy sorozatban gyártod a jobbnál jobb műveket?:))) Egyébként szokás szerint minőségi munka.

Üdv.:doky
Mortyi 412016 2009. augusztus 3. 11:10
Válasz erre
Ákos!

Ez valami PAZAR, nekem nagyon tetszik a talajt mivel festetted esetleg valami sbs.-t nem tervezel belőle itt a fórumon :)
Még egyszer gratula, nagyon várom a további képeket!

Üdv Mortyi
HUJBI 412015 2009. augusztus 3. 10:46
Válasz erre
tetszik, hogy egy ilyen kis helyen is érzékeltetni tudtál egy sok-sok kilométer hosszú történést. az meg különösen jó, hogy nem gyaláztad le a gépeket, mert az eredeti képeken azért itt-ott elég nagy a kupleráj. nekem a méretekkel mindig gondom van. túl sok mindent akarok megmutatni.
Ákos 412014 2009. augusztus 3. 09:34
Válasz erre
After the Storm
After the Storm
After the Storm
After the Storm
After the Storm
After the Storm

A dioráma nagyjából kész, már csak a figurák (és a nyomaik) hiányoznak. A Verlinden két ide illő készlete lesz a figurák alapja. A Gaz-66 a Revell készletéből készült, saját feljavításokkal. A festésénél ismét a hajlakkos technikát alkalmaztam.
Ákos 412013 2009. augusztus 3. 09:11
Válasz erre
Kferro 412010 2009. augusztus 3. 08:04
Válasz erre
Az alábbi linken megtalálod Rato Marczak He-70-esének építését, melyben leírja, hogy ő milyen festékeket használt hozzá. Sajnos a cikk (ha jól sejtem) portugál nyelven íródott, de talán kihámozható belőle a lényeg. Amúgy nagyon ügyes ez a Marczak, érdemes megnézni a többi munkáját is.

www.ratomodeling.com/finished/he170/revell_he170_72.html
balaton 412009 2009. augusztus 2. 23:03
Válasz erre
Az árat ez nem befolyásolja (Na jó, talán 100Ft-tal többe kerül, de fel tudom tölteni dirib-darab gyantákkal.), viszont egyszerűbb önteni.
Lesz belőle eladó heteken belül.
borisz 412008 2009. augusztus 2. 22:34
Válasz erre
Gondolom lesz eladó is, vagy nem?
borisz 412007 2009. augusztus 2. 22:33
Válasz erre
balaton 412006 2009. augusztus 2. 22:00
Válasz erre
Miért? Tuningolni szeretnéd? Ha a vetemedés miatt aggódsz, ennek esélye akkor is megvan, ha csak 2mm-es falvastagságot alkalmazok.
borisz 412005 2009. augusztus 2. 21:57
Válasz erre
Gábor, ugye nem tömör műgyanta lesz a test?
vereri05d 412004 2009. augusztus 2. 21:27
Válasz erre
Igen a H0-ás kuplung nekem is szemet szúrt.
Rizmajer_Jozsef 412003 2009. augusztus 2. 20:50
Válasz erre
Raffay007!
Húzd ki a modellvasúti vonókészüléket a PIKO poggyászkocsiból. Olyan a valódiban nincs.
Szia Rizmajer József.
balaton 412002 2009. augusztus 2. 20:40
Válasz erre
akacija-016
akacija-016
akacija-017
akacija-017

Ma végre ismét haladtam az Akácijával. Elkészült a lövegpajzs és a lánchajtókerék helye is félig-meddig. Utóbbiakat ma délután esztergáltam műgyantából. A lövegpajzson már rajta van az öntőcsonk, ezért nem áll meg a helyén (Egy alkalmi támasz tartja.).
Raffay007 412001 2009. augusztus 2. 19:20
Válasz erre
Nekem egyenlőre a felülettel vannak hatalmas problémáim!Régi kit és még nem tom hogyan oldom meg:(
joozsyka 412000 2009. augusztus 2. 19:16
Válasz erre
Én sem.
Csak felvázoltam Raffay007-nek néhány alternatívát, amiből válogathat.
De a sajátomért sem tenném tűzbe a kezem:)
Varjubacsi 411999 2009. augusztus 2. 18:57
Válasz erre
Bocsi!
En a Punka fele festes helyessegere nem kotnek nagy osszegu fogadast. Probald inkabb megkerdezni Fulop Sanyitol,(Timur) vagy Toth Zolitol (Z63).
Rag 411998 2009. augusztus 2. 16:26
Válasz erre
joozsyka 411997 2009. augusztus 2. 14:43
Válasz erre
DSCF0944
DSCF0944
DSCF0945
DSCF0945

Én is haladtam a távolfelderítőmmel. Felfestettem a jelzéseket. A csirke nem lett valami nagy szám, hajszállal készült.

grifx
Nagyon tetszik a csörömp.

Podva
én is szeretnék ilyen szép jelzőfényeket gyártani.
Ez valami régi Monogram kit?
grifx 411996 2009. augusztus 2. 13:34
Válasz erre
Hopp ez lemaradt.
-A löveg nincs rögzítve csak a fotózás kedvéért, raktam így szárazon össze.(ez látszik is.)
-Azét fényes a makett, mert ahogy olajfestékkel befolyattam stb. Száradás után megdörzsöltem fülpiszkálóval és ilyen lett.(ha kész lesz a makett fújók-rá 1 réteg fényes lakkot (arra a matricázás) majd martlakot.
-Persze a porozás is hátra van.
-A tankra a bakancs nyomok még majd menek
grifx 411995 2009. augusztus 2. 13:33
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9

Sziasztok
Sikerült kölcsön kérnem egy fotó masinát.
Itt vannak a képek az épülő Dicker-ről.
Podva 411994 2009. augusztus 2. 12:31
Válasz erre
P47M

Van rajta tömítenivaló bőven...
P47M
P-47M 2

A jelzőfények...
P-47M 2

Sziasztok
Én most itt tartok...
Üdv Podva
joozsyka 411993 2009. augusztus 2. 11:31
Válasz erre
Még magyar páncélost nem építettem. Ennek még nem néztem utánna.
Raffay007 411992 2009. augusztus 2. 10:28
Válasz erre
Köszönöm!Ezek szerint az szürke és nem világosbarna?
Ezek azok a színek amelyeket a magyar páncélosokra is festettek?pl.Toldi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.