/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
pipi 414721 2010. február 21. 10:46
Válasz erre
A háttér filmes trükkhöz kell, ugye?
Odavarázsolsz egy anyahajót és lehet indítani a darazsat:-)
Csúcs!
HUJBI 414720 2010. február 21. 10:22
Válasz erre
ne is vidd el versenyekre, csak írd ki ide a címed, hogy hova küldjék a serleget.
csabbee 414719 2010. február 21. 09:09
Válasz erre
001
001
003
003
006
006
008
008
009
009
010
010
012
012
015
015
021
021
023
023
024
024
014
014

Sziasztok!Végre elkészültem a Hornettel,íme pár fotó:
HUJBI 414718 2010. február 19. 21:17
Válasz erre
ja.
Mk. 4-es és Mk. 9-es, ha jól tudom, de amit nem használnak vagy nem lőnek le az izraeliek, azt annyira nem ismerem.
turpiurfi79 414717 2010. február 19. 19:16
Válasz erre
akkor ebben is Martin Baker van igaz?10?
HUJBI 414716 2010. február 19. 18:25
Válasz erre
turpiurfi79 414715 2010. február 19. 16:52
Válasz erre
üdv.
én látom rosszul vagy tényleg ACESII ülések vannak a fülkében?
turpi.
proo0 414713 2010. február 18. 18:55
Válasz erre
hali a szarszám kopása nem függ össze az anyag minőségével(műanyag fröccsöntéssel foglalkozom)szerintem rossz minőségű ps-el dolgoznak a ruszkik,esetleg ha magasabb-alacsonyabb hőfokon van fröccsöntve az anyag akkor romlik a minősége.
Paul 414712 2010. február 18. 17:50
Válasz erre
üdv
Minden előjel nélkül törik,vagy úgy hajlik mint a gumi.
A kardántengely 2 helyen tört el mire be bírtam teni a helyére.
Nekem is csak ezzel van próblémám csináltam ezen kívűl 2 db-t,de azoknál nem tapasztaltam ilyet.
Sulaco 414711 2010. február 18. 17:05
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05

Nálam ez a Jaguar T2 készül az Italeritől 1:72-ben. Várom az építő jellegű kritikát. Az egészet ecsettel festettem. Feljavításként csak két utángyártott gyanta katapultülést kapott a kicsike.
Essex 414710 2010. február 18. 14:46
Válasz erre
Úgy látom lespórolhatod az elejéről/végéről a pályaszámtáblát. :-)
kovács_bt 414709 2010. február 18. 13:17
Válasz erre
Ha csillog fújd át matt lakkal amúgy nekem tetszik :D
Kicsit vad egy törött kardra tenni :D
golya.zoli 414708 2010. február 18. 13:06
Válasz erre
Sabre cl 13
Sabre cl 13
Sabre cl 13 2
Sabre cl 13 2
Sabre cl 13 3
Sabre cl 13 3

Üdvözletem mindenkinek!
Elkészült a Sabre.Sajnos a matricák egy része becsillog.
Kamovos 414707 2010. február 17. 21:32
Válasz erre
Szia!

Érdekes amiket írtál az ICM maketről!
Főleg, hogy könnyen törik az anyaga!
Én is összeraktam belőle pár darabot, de azoknak semmi hibájuk nem volt!
Úgylátszik kopik a szerszámuk!
Viszont én a Roden makettek fekete műanyag részeinél tapasztaltam ugyan azt amit Te írtál!

Üdv: kamovos
Kuolema 414706 2010. február 17. 21:02
Válasz erre
Valahol a sivatagban ácsorgott egy jó darabig :)
Miller 414705 2010. február 17. 20:55
Válasz erre
Ja és a pilóta elötti műszerfal takaró lemeze is teamécses cucc. Nekem ez nagyon bejött.
Miller 414704 2010. február 17. 20:52
Válasz erre
kép1
kép1
kép2
kép2
kép3
kép3
kép4
kép4
kép5
kép5
kép6
kép6
kép7
kép7

Sziasztok!

Nálam az Academy 1/72 Apache-a készül. A készlet egész jó nincs elbonyolítva, de azért lehet rajta mit javítgatni.
Szereztem, hozzá egy Eduard maratott lapot és azzal illetve egy kis szkreccsel próbálom feldobni a vasat.
A fotómaratott alkatrészek beépítése terén még nem sok tapasztalatom van, így nem mindenhol sikerült a legszebbre a kivitelezés, de a festés majd "ápol és ELTAKAR".
A pilótaülésekről lemarattam a ráöntött hevedereket és az idegbaj határát kerülgetve csináltam újat. (Hát nem ez lesz a kedvenc részletem a gépen, ezért nem is nyitom meg a fülke ablakát.)
A törzsön néhány szellőzőt kicseréltem maratott rácsra, a hajtóműkiömlőkön is maratás van (a jó illeszkedéshez elég sokat le kellett faragni a műanyagból, ezért is maradt a kiömlőkben a forgács...amit csak a fényképen vettem észre :) )
A farok alatti antennák és a törzsön lévő hosszanti kiálló "L" keresztmetszetű lemezeket a műanyag alkatrész méreteit alapul véve "teamécses-alu" ból készítettem. A kapaszkodók is lecseréltem rézdrótból hajlítottra. A maratott lapon lévő kapaszkodók nem tetszettek.
aztán ahogy a képek is mutatják a gépágyút a rakétavetőt és a hellfire rakétákat is kezelésbe vettem. A gépágyú csövét kicseréltem injekciós tűre és az oly jellegzetes csőtorkolatot pedig "teamécses-alu" ból gyártottam le. (injekciós tűvel kipontoztam a lyukak helyét, majd felfúrtam őket, és a kis lapocskát egy fúrószáron meghajlítottam, hogy könyebb legyen a csőre ragasztanom.) A gépágyú védő kerete az maratásból készült.
A rakétavetők eleje és hátulja szintén maratás.
A Hellfire rakéták hoz is ad az eduard maratást, de ez csak a hátsó vezérsíkra terjed ki. Én levágtam a rakéták elejét és átlátszó öntőkeretből újat csináltam a következő módszerrel. Tescos kétkomponensű ragacsba száradás után fúróval belefúrtam, majd a láng fölött kilágyított öntőkeretdarabot belenyomtam a lukba. (elösször még a meg nem száradt ragacsba nyomtam bele az eredeti rakéta elejét, de ilyen kis méretnél ez nem sikerült olyan jól, ezért döntöttem a fúrásnál)
aztán oldószeres ragasztóval odaragasztottam a lecsonkolt rakéta elejéhez az üveget, csiszoltam, políroztam, majd egy kis ragasztóval átkentem, hogy fényes legyen. Olyan lett amilyen :) Még hátra vannak a maratott szárnyacskák aztán festés. (legközelebb meggondolom milyen vágom a fejszémet)
A rotort hagyom úgy amilyen, azt tuti nem tudnám szépen megcsinálni, majd a festéssel feldobom.
Na ez elég részletesre sikerült. Remélem senkit sem untattam.
Sziasztok.
Miller
vlevi 414703 2010. február 17. 20:50
Válasz erre
Huhh...
Ezt a víz alól hoztad fel?
Jimbobá 414702 2010. február 17. 20:23
Válasz erre
DSCF1210
DSCF1210
DSCF1211
DSCF1211
DSCF1212
DSCF1212

Sziasztok!
A végéhez közeledik az építés.
Bocsi, de a fotózás még nem az erősségem...(vagyis a gépemé)

Üdv, Ádám
Kuolema 414701 2010. február 17. 19:55
Válasz erre
DSC01310
DSC01310
DSC01315
DSC01315
DSC01313
DSC01313

Üdv! Tegnap felraktam az alapra a Corsair-emet, még kell rajta finomítani, de lassan elkészül. A cikket már augusztusban feltöltöttem, de még mindig nem jelent meg, és már nagyon kíváncsi vagyok a makettezős szakvéleményekre :)
att2 414700 2010. február 17. 18:29
Válasz erre
Szia Szamuráj! Már pár jellegrajzot találtam, de az építést valószinüleg majd csak nyáron kezdem, mivel tanulnom is kéne a technikusi vizsgára ami májusba lesz, és igencsak el vagyok maradva:):) amint lesz valami szólok. "Att2"
Szamuráj 414699 2010. február 17. 18:07
Válasz erre
Valami ilyesmi gazos környezetben lesz a Zetor, mint a képen. A 2019-es számút építem, ha visszaolvasol, láthatod a videóját, ahogy egy V46-osat húz ki. 18355. hozzászólás.
Sz.
Paul 414698 2010. február 17. 18:00
Válasz erre
ICM_72713_ATZ-5-375_TANKER
ICM_72713_ATZ-5-...
P1040204
P1040204

üdv
Nálam ez az ICM ATZ-5-375 készülget.
Szívódásokból nincs hiány rajta,mert tele van velük az alváz és még pár alkatrész.
Rendkívűl rossz az anyaga nagyon könnyen törik.
Jakesz 414697 2010. február 17. 17:38
Válasz erre
Elkészítem a csúszásgátlót,csak előbb még felrakok egy-két dolgot.A felületet vagy szódabikarbónával,vagy Dubai homokkal készítem,mert ezeknek elég kicsi a szemcseméretük.Ja,és mind a kettő van itthon,csak előbb egy rossz,régi Hummeren kipróbálom a két anyagot.
pipi 414696 2010. február 17. 17:13
Válasz erre
Kösz!
Jól vettem le, hogy az illető 4 évig csinálta?
Tökéletes!
Etalon!
Üdv
HUJBI 414695 2010. február 17. 16:58
Válasz erre
beni 014
beni 014

még nem tudom, hogy kóla és cigi menjen-e bele, de azok is megjöttek.
HUJBI 414694 2010. február 17. 16:55
Válasz erre
beni 013
beni 013

Magach 6B Gal, persze nem zuhanás közben és igazából nem is Beninek hívják.
Grande 414693 2010. február 17. 16:46
Válasz erre
Szép lesz a Merkava! Csúszásgátló réteget nem készítetted el a felületeken?

Ezt pipi figyelmébe ajánlom... egy újabb Hummer változatot készíthet :)

www.network54.com/Forum/110741/message/1266408931/Tool+Humvee+-+finally+complete+after+4+years
Jakesz 414692 2010. február 17. 15:59
Válasz erre
DSCF9299
DSCF9299
DSCF9302
DSCF9302
DSCF9305
DSCF9305
DSCF9307
DSCF9307

Nálam ez a Merkava IV-es készülget.A prizmák maszkolószalaggal vannak kitakarva,hogy a már előhívott fényképezőfilmből készült üveg ne legyen festékes.
Essex 414691 2010. február 17. 14:41
Válasz erre
M31,2028  Békéscsaba, 1990.07.14
M31,2028 Béké...

Milyen diorámát tervezel köré? Milyen pályaszámú lesz? Ja, és egy dzsuvát meg kopást még tehetsz rá.. :-)
Szamuráj 414690 2010. február 17. 13:32
Válasz erre
Szia Essex! Köszönöm.
1/35-ben épült.
Sz.
juge75 414689 2010. február 17. 13:32
Válasz erre
Üdvözletem!
Melyik festést választottad?
Standard színeket használtak a németek, és gyárilag festésminta alapján festették őket.
Élethűvé tételhez pár apró fogás:
A szárnyon és a gép oldalán ahol ki-és be szálltak, mozogtak a pilóták és fém felület van, karcok, kopások alakulnak ki, gyakran fémig.
Két módja van ezt utánozni:
1. lefested a gép azon részeit, ahová a kopások kerülnek fém színre, alapozó színre, végül a végleges színre, ha kész vízpapírral finoman csiszolod-koptatod fém színig.
2. lefested a gépet, majd vékonyan ecsettel szinte kifestve belőle a színt "száraz ecset technikával" a kopásoknak megfelelő helyen finoman vékonyan elkened a festéket, mintha kopott lenne.
Kipufogók és fedélzeti fegyverek élethűbbek ha kífúrod őket, vagy injekciós tűből készítesz helyettük másikat.
Kormozás imitációjához szintén száraz ecset technikát tudsz használni, de szürkés-barnás fekete színnel (olajhűtők, kipufogók és fegyverek torkolatai a korom és olaj szennyeződéstől, menet iránynak megfelelően koszolódnak.)
Tudomásom szerint a gépet vörös alapozó festékkel festették le, ez után kerültek fel a szabvány festések, kezd mindíg a világosabbal.
Alsó kékes szürke, felső zöld és barna (RLM-színek szerint).
Remélem, örömödet leled majd ebben a hobbyban!
Jó munkát!
Essex 414688 2010. február 17. 12:44
Válasz erre
Nagyon klassz a mozdonyod! Sajnos nem tudtam visszavezetni a kezdetekig, így nem tudom, milyen méretarányban épült?
molnargyula 414687 2010. február 17. 10:45
Válasz erre
Üdv!
szerintem ilyen értelemben nem lépcsős, mert nem is úgy csináltam, hogy kapott egy alapszínt és rá a foltokat, hanem mindkettő zöld magára a makett alapjára ment rá. PErsze lehet,hogy van ahol kicsit vastagabb lett az egyik szín, nem tudom, nekem eddig nem tűnt fel :D
juge75 414686 2010. február 17. 08:39
Válasz erre
Köszönöm, Ákos.
Én ebben a témában vagyok otthon.
Szamuráj 414685 2010. február 17. 06:47
Válasz erre
Ákos, Charlie és Sokan! Köszönöm! Igyekszem a lehető legjobbat kihozni a mozdonyból.
Sz.
DrJoci 414684 2010. február 16. 23:02
Válasz erre
kamovos :D

Ez is lehetne de tudom ,hogy vannak kontrasztos festések(átmenet nélküliek)

én a lépcsőset 3D-ben értettem miszerint látható ,hogy a másodjára felvitt zöld réteg vastagsága oldalról látható-e? a festék vastagsága alkot-e lépcsőt (1fok) mert alap zöld az től egy látható vastagsággal el üt a másik zöld (nem színileg üt el hanem 3D-ben akár tizedmilliméterben is mérhető) oldalról nézve lehet észre venni...és nem a kontraszt zavar mert úgy van a papiron is alatta és máshol is láttam már kontrasztos festést harci egységeken is.
Ákos 414683 2010. február 16. 23:00
Válasz erre
Szamuráj, juge75!
Nagyon szép és különleges maketteket építetek!
Gratulálok!
CrazyCharlie 414682 2010. február 16. 21:12
Válasz erre
Egész egyszerűen:

G Y Ö N Y Ö R Ű !
Szamuráj 414680 2010. február 16. 20:46
Válasz erre
Szia att2! Köszönöm, hamarosan kész lesz és utána nekiállok a diorámának amelybe a Zetort helyezem. Elkezdted a Csörgőt építeni? Üdv.: Sz.
Kamovos 414679 2010. február 16. 20:43
Válasz erre
Szia!

A kérdés az, hogy a maket festésekor a két egymás melletti szin között, zöld, zöld, miért nincs átmenet?

A válasz pedi, hogy nincs átmenet, mert kitakarással festették eredetileg is!

Üdv: kamovos
molnargyula 414678 2010. február 16. 20:38
Válasz erre
Szia!
Bocsi, de nem teljesen értem a kérdést :D Melyik két szintre gondolsz?
Moon Emperor 414677 2010. február 16. 20:28
Válasz erre
IMG_4969
IMG_4969
IMG_4971
IMG_4971
IMG_4974
IMG_4974

tegnap csináltam ezt a fa mintát ma a test össze illesztésnél sikerült elmaszatolnom ugy h az egészet le kellett mosnom. A farkát lefújtam, aztán elborult a test miközben száradt ma reggel észre vettem a képen látható duncsot lemostam utána derült ki h teljesen szétmarta a festék alatti müanyagot ujra kel csiszolni karcolni... pech
DrJoci 414676 2010. február 16. 20:09
Válasz erre
Szia Gyula !

Azt szeretném meg kérdezni hogy nem lépcsős a két szín találkozásánál? vagy csak a kép csalóka :) egyébként nekem nagyon tetszik a munkád csak így tovább és üdv az oldalon. :)

(gondolom repülős kollégák többet tudnak majd hozzá szólni :D)
att2 414675 2010. február 16. 19:40
Válasz erre
Szamuráj! Nagyon gyönyörű a Zetorod! Szép munka! Kívánok további sikeres munkát a jövőbe! "Att2"
molnargyula 414674 2010. február 16. 19:28
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon tetszik az oldal, hasznos tanácsokat olvastam. Most csinálom első makett repülőmet, mely egy Ju-87 B2 típusú német gép. Nem mentem bele túl aprólékosan a részletekbe, ez amolyan próba volt, hogy a gyakorlatban tetszik-e egyáltalán ez a hobbi. A pilótefülkét például nem festettem ki, de amúgy lassan elkészülök vele. A következőt majd igyekszem sokkal részletesebben kidolgozni. Ezen a gépen még a matricázás és a lakkozás van hátra.
Az élethű festés érdekében sokat keresgéltem a neten a géppel kapcsolatban, eléggé ellentmondásos dolgokat találtam. Szóval bizonytalan vagyok, hogy a gép eredetije pontosan milyen mintázattal rendelkezett. Végül úgy döntöttem,hogy 100%-ig a maketthez mellékelt útmutató alapján festem le.
Teszek fel 2 képet, bármilyen észrevételt vagy kritikát szivesen fogadok! :)
imagerz.com/QENBXktvAwINVllJEQVR imagerz.com/QENBXktvAwINVllJEAVR
Szamuráj 414673 2010. február 16. 18:58
Válasz erre
mozdony00
mozdony00
mozdony01
mozdony01
mozdony02
mozdony02
mozdony03
mozdony03

Nagybátyám nálunk volt és lefotózta a mozdonyt. Végre tudok jobb minőségű képekkel szolgálni.
Sz.
Szamuráj 414672 2010. február 16. 15:03
Válasz erre
Kép0325
Kép0325
Kép0327
Kép0327
Kép0328
Kép0328
Kép0329
Kép0329
Kép0330
Kép0330
Kép0331
Kép0331
Kép0332
Kép0332

Sziasztok!
Újabb képek a mozdonyról. Nemsokára elkészül.
Sz.
proo0 414671 2010. február 15. 21:34
Válasz erre
juge75 414670 2010. február 15. 21:31
Válasz erre
Kép 214
Kép 214
Kép 215
Kép 215
Kép 216
Kép 216
Kép 217
Kép 217
Kép 218
Kép 218
Kép 221
Kép 221

Lenyűgöző!
Nálam ismét haladás Krug-ügyben.
Összeraktam a rakétákat, lefestettem az apróságokat, feltettem a matricákat.
Holnap jön a lakk réteg és a járműre helyezés.
Ha időben megkapom a sablonokat, felkerülnek az oldalszámok és az alakulat jelzés.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.