/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
vlevi 415600 2010. május 12. 16:39
Válasz erre
Én apróra vágott ólomdarabokat szórok az elejébe, amit aztán lezárok gunze tömítőpasztával.
Feleslegesen sok súlyt nem érdemes (nem szabad) belerakni, mert azt is szem előtt kell tartani, hogy azt a súlyt egy nagyjából 1mm átmérőjű ragasztott műanyagdarabnak (nevezetesen az orrfutó tengelye) kell megtartania. A fődarabokat nagyjából össze kell rakni, még ragasztani sem kell, és a főfutónál, vagyis egy kicsit előtte alátámasztva látod, hogy előrebukik-e a makett, vagy sem. F-5, F-18 nem fog, mert annak nagyon hátul van a főfutója, talán még a Tomcat sem, de az F-16-t már súlyozni kell.
Kferro 415599 2010. május 12. 13:57
Válasz erre
Hú, durva lehetett. Én maradok a csapágygolyónál... :)
sanyi 415598 2010. május 12. 13:52
Válasz erre
Vagy elég lenne befőttesgumival összefogni, a célnak megfelel. Súlynak lehet még csavart is használni, illetve bármit. Egyik ismerős évekkel ezelőtt ceruzaelemet rakott egy Super Hornetbe - nem kellett volna, mert kifolyt belőle a "bigyó" és gyönyörűen szétmarta a műanyagot...
kató 415597 2010. május 12. 12:05
Válasz erre
A géptörzs fő alkatrészeit összeragasztva kipróbálhatod a súlyponti helyzetét . Az orrkúpot ezután is rögzítheted . Nem éri meg találgatni . Én egyszer egy A-10-es orrát voltam kénytelen szétfeszigetni ( gittelés , festés után ) , mert futóberagasztás után seggreült . Nagy élmény volt ...
going 415596 2010. május 12. 11:47
Válasz erre
DSC00196
DSC00196

Szerintem a használati útmutató által megjelölt súlymennyiség rettenetesen sok. Az alábbi képen az orrkúp látható és egy 20 grammos ólom horgásznehezék. Méretileg a 20g még ólomból sem kevés, egyszerűen nem fér be a kúpba csak lereszelés, anyageltávolítás után. Persze így már nem lesz 20 gramm. (legfeljebb 20 gramm higany férne bele kényelmesen :-)) Amúgy a Revell által ajánlott 20 gramm kegyetlenül sok, szerintem elégnek kellene lennie 5 grammnak is. (Vagy ha mégis kell ennyi bele akkor a gép rettenetesen far-nehéz)
juge75 415595 2010. május 12. 10:30
Válasz erre
Nekem ilyen szempontból szerencsém volt, a nyomdában magasnyomtatáshoz rendelkeztünk eredeti kéziszedővel, sorkitöltőkkel a linoszedő mellett.
Kis méretű betűfém, sorkitöltő volt bőven.
Rögzítésükre használtam pillanat ragasztót (drága), utána neoflex tömítő pasztát, de a legjobb megoldás az akvárium ragasztó (FBS), vagy hasonló anyag (Syloplast).
simonkaroly9 415594 2010. május 11. 19:22
Válasz erre
Én csapágy golyót szoktam beragasztani pill.ragasztóval. az autó szerelők már rettegnek.
Ákos 415593 2010. május 11. 19:13
Válasz erre
Annyira jó a gyurma nehezéknek, hogyha bármilyen kicsi rés van az illesztésnél (lesz), a gyurma zsiradéka kiszivárog és foltokban szépen feloldja illetve besötétíti a festést.
Autósboltokban lehet kapni alufelni kiegyensúlyozáshoz ólomsúlyt. Lapos téglatestek (100-150 g darabja), az egyik oldalon erős öntapadó ragasztóval. Tetszés szerint darabolható. Ez a legjobb ilyen célra, még beragasztani sem kell.
Én régi kidobott teherautós ólomsúlyokat szedtem össze anno, még mindig abból vágok, ha kell.
going 415592 2010. május 11. 17:31
Válasz erre
DSC00192
DSC00192
DSC00194
DSC00194

Na én ma eddig jutottam, hadd száradjon, holnap majd folytatom. Jah, vettem Humbrol festéket és hozzávaló saját higítót a Revell enamel helyett. Sokkal ecsetbarátabb, nekem legalábbis jobban bejön mint a Revell.
zoli1989 415591 2010. május 11. 17:22
Válasz erre
Hát, a gyurma nemtudom hogy mennyire jó, mikor a melegben elkezd olvadozni... A szakik majd megmondják :)
Fridi 415590 2010. május 11. 17:19
Válasz erre
Én is anya csavart raktam sokáig nehezéknek, de mostanában gyurmát szokta  az orrba tömni.
Kalóz 415589 2010. május 11. 16:05
Válasz erre
oké!Így van, örülök, hogy segíthettem.
Kalóz
going 415588 2010. május 11. 15:56
Válasz erre
Köszi Kalóz! :-) Tehát 1 db. 6-os anya súlya 2.4 gramm. 9-10 darab nem fér bele az orr részbe ,úgyhogy marad a horgászbolt és az ólom.
Kalóz 415587 2010. május 11. 14:40
Válasz erre
Megnéztem 1000 db súlya 2,4 kg, az M8-é 5,4, az M10-é 11,ebből már tudsz következtetni.
Kalóz 415586 2010. május 11. 13:31
Válasz erre
A 1 db 6-os valszeg nincs annyi, de szárazpróbával meg tudod határozni, pontosan mennyi kell belőle
going 415585 2010. május 11. 13:28
Válasz erre
Azt írja a használati útmutató, hogy tegyek az orrába 20g súlyt. Egy 6-os csavaranya van 20g?
going 415584 2010. május 11. 13:20
Válasz erre
DSC00190
DSC00190

Hát elkezdtem összerakni. A matricákat :-)
f2d 415583 2010. május 11. 10:15
Válasz erre
Ami neked van meg az az új kiadás. A részleteit tekintve eléggé pontosan kidolgozott makett, csakhát a minősége hagy némi kívánnivalót magaután. Ezen a téren az Italeri sem különb, viszont azon elég sok dologot át kell alakítnai ahhoz, hogy valamennyire hasonlítson egy Typhoon-ra.
going 415582 2010. május 11. 10:03
Válasz erre
DSC00186
DSC00186
DSC00187
DSC00187

Éééértem, nem is tudtam, hogy két féle 1/72-es kétüléses Revell makett létezik az Eurofighterből. Nekem a képen levő van meg. Nem tudom mikori kiadás, a műanyagok hátoldalán nem leltem semmit róla. Viszont kicsit sorjás, úgyhogy biztos nem új.
f2d 415581 2010. május 11. 09:10
Válasz erre
Revell Eurofighter Typhoon double seater
Revell Eurofighter...

De a dobozban lévő matricát használtam fel, csak én a Revell 10 évvel ezelőtti kiadásból gazdálkodtam. Ebben még az Italeri kétes hírű Typhoon-ja volt, a britek által használt első kétüléses gép matricájával: ZH590.
going 415579 2010. május 10. 22:05
Válasz erre
Nagyon szép lett. A matricákat sem használtad fel a dobozból. Én megkísérelem az elválasztott festéssel megcsinálni.
Roadblock 415578 2010. május 10. 21:27
Válasz erre
IMG_0782
IMG_0782
IMG_0783
IMG_0783
IMG_0785
IMG_0785
IMG_0788
IMG_0788
IMG_0787
IMG_0787
IMG_0789
IMG_0789

Pz IVb Brückenleger a Trumpetertől 1:35-ben.
Lassan haladok vele, holnap talán megkapja az alapozót utána mehet rá a PanzerGrey.
A hidelemet viszont le kell festeni összeszerelés előtt, mert sok sok zegzugos részből áll...
BaTTka1 415575 2010. május 10. 20:45
Válasz erre
Szia!
Próbáld meg az ürgét, gyantát öntöget szabadidejében:fenyjelzok.nemesis.hu/
juge75 415574 2010. május 10. 20:11
Válasz erre
Kép 069
Kép 069
Kép 070
Kép 070
Kép 071
Kép 071
Kép 072
Kép 072
vhf_radio_unit_R-113
vhf_radio_unit_R-113

R-113 1/35, csak kellene valaki, aki gyártaná.
csabbee 415572 2010. május 10. 18:21
Válasz erre
Helló!
Izraeli "Barak" lesz belőle ha nagy lesz.
Marci7 415571 2010. május 10. 16:50
Válasz erre
Kössz. Akkor megpróbálok tőlük kunyerálni egyet :)
f2d 415570 2010. május 10. 13:53
Válasz erre
Köszi mindenkinek.

Az alap nem saját gyártmány, tavaj vagy tavajelőtt vettem a szolnoki makettvesrsenyen. Sajnos nem a legszebb példányt sikerült kifognom.

Marci7!
Igen mondhatjuk úgy is, hogy ajándékba adták.

Lacc!
még pár kép:
s935.photobucket.com/albums/ad199/f2d_hun/My%20models/Italeri-Revell%20Eurofighter%20Typhoon%20T1/

f2d
ltom74 415569 2010. május 10. 12:42
Válasz erre
Laac 415568 2010. május 10. 12:07
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép a makett. Én szívesen néznék még néhány képet. A talpazat is tetszetős, de vigyázz vele mert a gép túlnyúló részei könnyen sérülhetnek.
Üdv: Laac
juge75 415567 2010. május 10. 06:12
Válasz erre
Zsugorodás, sajnos gyantánál és guminál is előfordul
simonkaroly9 415566 2010. május 9. 19:45
Válasz erre
Helló !
Szép a gép, a talapzat pedig külön 10 pont!
HUJBI 415565 2010. május 9. 19:42
Válasz erre
_42128546_lebanon_ap416
_42128546_lebanon_ap...
1048qh2
1048qh2
vabsaumurTROW (27)
vabsaumurTROW (27
NORBAT
NORBAT

a mentő Azimut, szerintem elég jól sikerült átalakító, a megrendelések maradéktalan teljesítésével már gondjai vannak a cégnek (megoldás: rendelj a greatmodels-től), a feljavító - belsőt most nem vettem meg, de nagyon szép - Blast és a kerekek is. a mentő francia lesz, a géppuskáshoz norvég matrica készült.
szezsolt 415564 2010. május 9. 19:22
Válasz erre
VAB_France_17
VAB_France_17
VAB_France_16
VAB_France_16
IH074023
IH074023
dgjfjd
dgjfjd
0000307903-001
0000307903-001
0000293863-011
0000293863-011
APC_passes_Presidency_Sarajevo
APC_passes_Presidenc...

Köszönöm HUJBI! Valóban megizzasztott a heller. Úgy terveztem, hogy az egyik a gépágyús, vagy mentős változat lesz, de sajnos csak az ADV MINI, vagy az Azimut gyárt hozzá kiegészítőt. Bennük nem bízom, úgyhogy el kellett vetnem az ötletet és helyette az egyiknek elkészítettem a belsejét.

Sdsdaf! Melyikre gondoltál? A VAB-ra, vagy a 3-as képen a háttérben lévő VBL-re?
csabbee 415563 2010. május 9. 17:38
Válasz erre
1
1
2
2

Sziasztok!
Éppen egy F-16C-vel küzdök,és az Aires hajtóműszettet próbálgattam mikor kiderült hogy a belső egység és a külsű lemezsorok között ároknyi a hézag.Így nem volt más választásom a kit eredetijét és a csehek kiegészítőjének a belsejét össze kellett játszanom,nem kis reszelgetést és csiszolást víve véghez.Végülis csak azt akartam kihozni belőle hogy már nem először kell csalódnom az Aires méretből fakadó hibáira.
1.kép eredeti,2.kép a "hibrid".
Marci7 415561 2010. május 9. 14:12
Válasz erre
És csak úgy ajándékba adták? Nekem is kéne Monogram P-40-hez, és ha jól tudom a Revell átdobozolta nem is egyszer. Gyönyörű Typhoon! És a típus is tetszik;)

Marci7
CrazyCharlie 415560 2010. május 9. 13:57
Válasz erre
Szééép! (már a munkád, maga a Typhoon nekem nem tetszik :))
f2d 415558 2010. május 9. 11:59
Válasz erre
Eurofighter Typhoon T.1_1
Eurofighter Typhoon...
Eurofighter Typhoon T.1_2
Eurofighter Typhoon...

A Revell-nél jófejek voltak és küldtek egy kabintetőt. Hálából megis veszem a 48-as Typhoon-ukat:-)
Ez a kis fakocka lett a makett végső helye.
f2d 415556 2010. május 8. 17:37
Válasz erre
Én Pavla üléseket használtam, szerencsére azzal nem volt semmi gond.
HUJBI 415554 2010. május 8. 08:00
Válasz erre
az igaziról? arról vannak nekem is.
HUJBI 415553 2010. május 8. 08:00
Válasz erre
nagyon szépek, nekem két 35-ös van, az egyik mentő. a Heller megizzaszt rendesen.
juge75 415552 2010. május 8. 05:15
Válasz erre
A 031-es képeden lévő bódé pont olyan, mint egy MH-MN kapu ügyeletes szoba!
sdsdaf 415551 2010. május 7. 23:15
Válasz erre
Fúúú gyönyörű, 35-ben is elmenne! A képen levő Un-es páncélautóról láthatunk képet?
going 415550 2010. május 7. 19:59
Válasz erre
DSC00178
DSC00178

Nálam meg elindult az 1/72 Revell Twin Seater Eurofighter Typhoon project. Katapultülés. Au!f2d gondolom nálad is könnyen tört az a két fejtámla mögötti nyúlvány. Hát sorjátlanítottam, de ezekkel a mozdulatsorokkal le is törtem mindkettőt.
snowman 415549 2010. május 7. 19:52
Válasz erre
motor1
motor1
motor2
motor2
motor3
motor3
motor4
motor4

Szia!

Nem tudom segit-e,de nálam egy 1/35-ös Dukw készűl,amit "kicsit" feljavítok.A tervem,hogy épp szerelik a motort,így nyitva lesz az eleje.A motort én csináltam sztirolból,öntőkeret darabokból és drótokból...
Remélem tudtam segíteni :-)
SSgt_Chris 415545 2010. május 7. 18:54
Válasz erre
JSU01
JSU01
JSU02
JSU02
JSU04
JSU04

A Királytigris project mellett ez készülget nálam:
szezsolt 415542 2010. május 7. 16:37
Válasz erre
Picture 003
Picture 003
Picture 012
Picture 012
Picture 017
Picture 017
Picture 019
Picture 019
Picture 031
Picture 031

Sziasztok!

Nálam ez a két 1/72-es UNPROFOR Renault/Saviem VAB 4X4 (Heller makett, Extratech maratással és kerekekkel) készülget a diorámámhoz (Szarajevó 1993.). Még pár apróság, ill. kopás, koszolás hátravan. Illetve majdnem kész a bódé.

Üdv
zsolt
Kranko1 415541 2010. május 6. 22:01
Válasz erre
Én is erre gondoltam. Nyitott motortér. A kerekeket a semmiből nem tudnám megcsinálni (vagy igen csak nem tudok róla?). Van egy kaszni néküli nagyjából '37-es makett. Van hozzá alváz, motor, stb. A kaszni hiányzik + a belteret újra kell farigcsálnom. Tolómérővel/vonalzóval lemérem a méreteket és átszámítom 1/43-ba. Csak a gömbölyűbb részeket kellene valamilyen módszerrel kialakítanom. De alakulgat.

Figyelemmel kísérem a Forma-1-es építésedet. További jó építgetést!

Kranko
Szamuráj 415540 2010. május 6. 21:29
Válasz erre
Szevasz!
Kezdésnek egészen jó lesz. A 32-es Ford nem volt szögletes, hanem szép gömbölyded. Ha mondjuk az oldalsó részét 2 mm-es sztirolból még egyszer kivágod és odaragasztod, akkor az élekből bővel le tudsz csiszolni, hogy szép gömbölyű felületet kaphass.
Felfüggesztés? Tengely? Van valamilyen koncepciód? Szerintem a hátsó kerekek lehetnek nagyobbak, szélesebbek, az elsők meg keskenyebbek, kisebbek. A motorteret nem burkolnám be, látszódjon az erőforrás.
Üdv!
Sz.
Kranko1 415539 2010. május 6. 21:15
Válasz erre
DSC01427
DSC01427
DSC01429
DSC01429
DSC01435
DSC01435
DSC01436
DSC01436
DSC01439
DSC01439

Hello!

Mivel stirol lapból kell megcsinálnom egy '32-es Ford hot rodra emlékeztető kasznit, nekiálltam gyakorolni. Egy 1/43-as változatot csinálok először, így jobban kijövök az anyagokból. :) Lassan kész a váz, a blokk és a kaszni. Egy BMW-ből szedtem ki az üléseket és szerintem azok kerülnek bele. Kerék ügyben eléggé bizonytalan vagyok. Még nem kezdtem el rajta gondolkodni, szóval várom az ötleteiteket. A vázra felkerültek a blokk tartóelemei. Hátra van még a belső tér, felfüggesztések, kardántengely, tengelyek, motortér elemek, hűtő, kipufogó, stb...!

Bármilyen tippet, kritikát és segítséget elfogadok és megköszönök.

A képek minőségért elnézést kérek, de a fényképezőgép szervízben van, szóval a "nagyszerű" Sony kamerával kell beérnem. =)

Üdv, Kranko!
tomek 415538 2010. május 6. 20:38
Válasz erre
Hopsz! Valamit elkalibráltam! Na akkor magyarul! Nálam ö készülget az eduardtól! Jöhet mindenféle vélemény kritika!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.