<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Vik30 | Adatlap | 418401 | 2011. március 7. 14:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 418400 | 2011. március 7. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jól néz ki! Egy enyhe fekete befolyatás (ha más nem is) azért még ugye lesz rajta? | |||||||||||||||||||||||||||||
Jakesz | Adatlap | 418399 | 2011. március 7. 11:13 | ||||||||||||||||||||||||||
Juge75! Még össze kell szednem az államat a földről,a műved láttán,de már gratulálok!Sokszor nézegettem a képeket,amiket akkor raktál fel,amikor még készülőben volt.Sokszor az volt az érzésem,hogy soha sem készül el,ez a kis szépség,és most itt látom lefestve.Nagyon nagy értéket képvisel számomra a géped,mert láthattam,hogy hogyan készült,legalábbis azokból a képekből,amiket itt bemutattál. Még egyszer gratulálok a munkádhoz! Üdv:Jakesz | |||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 418398 | 2011. március 7. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Brutális egy darab! Gratula! | |||||||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 418397 | 2011. március 7. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Juge75! Kíváncsi szemekkel, és kívül álokként figyeltem végig a munkafolyamatot, amit Te véghez vittél. Gratulálok, nagyon szép, és nagyon jó lett.:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418396 | 2011. március 7. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||||
Egy jó állapotban lévő gép valóban sötétebb valamivel, de egy kicsit fényesebb is. A vadiúj Hind-ek majdhogynem csillognak, de ez a használat során hamar elmúlik. Szerintem egy selyemfényű lakkréteggel aránylag jól be tudod majd állítani a felület csillogását és a színek mélységét is. Tipp: ha kíváncsi vagy rá, hogy kábé mennyit sötétít majd a lakk a színeken, nedvesítsd meg a festett felületet vizes szivaccsal, vagy ronggyal. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418395 | 2011. március 7. 10:06 | ||||||||||||||||||||||||||
Természetesen, 2010. évben. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418394 | 2011. március 7. 10:06 | ||||||||||||||||||||||||||
Valamikor Augusztusban kezdtem el..., most pedig Március van... És nem mindig jutott rá idő... Passzolom a kérdést, fogalmam sincs! | |||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 418393 | 2011. március 7. 09:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Hány munkaórában lett kész? | |||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418392 | 2011. március 7. 06:44 | ||||||||||||||||||||||||||
Természetesen Magyar lesz.. Te milyen színekkel festetted? | |||||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 418391 | 2011. március 7. 00:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon durva. Kár hogy Colnok nekem valószínűleg kimarad. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418390 | 2011. március 7. 00:30 | ||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418389 | 2011. március 6. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Csabbe nagyon szép:) Joci a tied is alakul de már elmondták a "hibákat"... :) Várom a végét :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Jakesz | Adatlap | 418388 | 2011. március 6. 22:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Gaben a képet,szerintem csak elkészítem én is. | |||||||||||||||||||||||||||||
Csabee | Adatlap | 418387 | 2011. március 6. 22:36 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ezt a makettet én is összeraktam már vagy 2,5 éve. A színek szerintem jók, csak a fedés nem mindenhol egyöntetű és az átszóródáson - ahogy írták is - még lehetne javítani, itt-ott még látszik a ceruzarajz. Egy hibát látok még, a 3. képen a kabinban a botkormány fordítva van berakva, a "hasa" előrefelé álljon. Sok kép van itt a Makettinfón a "Fényképek" címszó alatt is a Mi-24-ről. Annak idején én is itt keresgettem részletfotókat. Magyar lesz? További jó makettezést! Üdv: Csabee | |||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 418385 | 2011. március 6. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 418384 | 2011. március 6. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Szeva Joci! Ez aztán foglalja a helyet... :P Szerintem is túl sok az átszóródás, meg figyelj, mert a grafittal berajzolt segédvonalak sok helyen kilátszanak. Valamelyik régebbi modell és makettben (talán 10 éve is már annak), volt Hind festéskód. Majd megkeresem ha otthon leszek. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 418383 | 2011. március 6. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Csak félve bátorkodom szólni, hogy egy kicsit nagy az átszóródása a zöldnek, a kabinnál látszik jobban. Jobban töltsd ki a határvonalak között a zöldet, néhány helyen hiányos pl. farok részen. Ha fényes lakkozol a matricák alá, akkor szerintem ne sötétítsd, mert a lakk miatt vedd figyelembe, hogy sötétebb lesz. Mindezektől függetlenül nekem tetszik, mutasd meg később is. | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 418382 | 2011. március 6. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörű lesz ez a Hind ! Izgatottan várom, hogy majd a kész heliről is tegyél fel képeket. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418381 | 2011. március 6. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Egy jó állapotban lévő gép színei sokkal sötétebbek? A barnára gondolok elsősorban. Mert a zöld még lesz sötétítve. | |||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 418380 | 2011. március 6. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Ma használtam a kompresszort Gyula! És jó volt köszi a 23 ast és a 29 est épp átalakításon vannak új ruhát kapnak! | |||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418379 | 2011. március 6. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép! Egyik kedvenc gépem, majd én is szeretnék egyet:) McF | |||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 418378 | 2011. március 6. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nagyon szép! főleg hogy nagy:)én csak 1/72 ben csinálok! | |||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 418377 | 2011. március 6. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||
zsufolo | Adatlap | 418376 | 2011. március 6. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Kössz szépen az elismerő szavakat! Örülök, hogy tetszik. A szövegest már megírtam, szerintem holnap fel is pakolom...:) | |||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 418375 | 2011. március 6. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 418374 | 2011. március 6. 16:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Diesel | Adatlap | 418373 | 2011. március 6. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem gyönyörű volt az asztalon,DE! így viszont teljesen lenyőgöz | |||||||||||||||||||||||||||||
Jutas | Adatlap | 418372 | 2011. március 6. 15:56 | ||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 418371 | 2011. március 6. 15:23 | ||||||||||||||||||||||||||
zsufolo | Adatlap | 418370 | 2011. március 6. 15:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Jakesz | Adatlap | 418369 | 2011. március 6. 14:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Gaben! Én még nem döntöttem el,hogy készítsek e napellenzőt.Sajnos a te gépeden alig lehet kivenni a napellenzőt,mert nem olyan szögben áll a gép,de ha tennél fel olyan képet ami szemből van,azt megköszönném.Lehet,hogy ezzel is inspirálnál a napellenző elkészítésére.Köszönöm szépen az eddigi képeket! | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 418368 | 2011. március 6. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia jakesz. Én nem alakitgattam annyira a fülkét. De csináltam napellenzőt a szélvédőhöz. A képeken látszik is. Az ülést nem alakítottam át. | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 418367 | 2011. március 6. 13:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Akárcsak a múzeumi gépeknél is. | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 418366 | 2011. március 6. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||
De, blokkolva volt. Viszont, ha a hidraulikanyomást leengedték (vagy "elfogyott"), akkor a hátsó törzsféklap saját súlyánál fogva szépen ráereszkedett a póttartályra. Ez fix, saját szeműleg láttam. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 418365 | 2011. március 6. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Akár így akár úgy de nagyon szép makettek lesznek ,őszinte gratulációm. | |||||||||||||||||||||||||||||
TornadoIDSECR | Adatlap | 418364 | 2011. március 6. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||
De ezt jól tudod ,blokkolva volt mivel a póttartály útban lett volna. | |||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 418363 | 2011. március 6. 13:15 | ||||||||||||||||||||||||||
A 21-es szakértői biztos kijavítanak, ha rosszul tudom, de törzspóttartály függesztése esetén nem volt blokkolva törzsféklap(ok) működése? Legalábbis a hátsóé biztosan. | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 418362 | 2011. március 6. 13:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Majd még tehetsz fel róluk képeket, érdekelnek :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabesz | Adatlap | 418361 | 2011. március 6. 12:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Jakesz | Adatlap | 418360 | 2011. március 6. 00:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Gaben! Én még nagyon az elején járok.Eddig csak fémmaratással tuningoltam,de szerintem valamelyik nap teszek fel képeket.A fülkébe az ülésekkel,közel 1 hetet bíbelődtem,mert a légrugót is megcsináltam,és a fejtámlákkal is eltöltöttem pár órát.A fejtámlákat,majd még alakítani fogom,de a képeket megnézve ti is láthatjátok majd. Atesz,te is a Faunon munkálkodsz? | |||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 418359 | 2011. március 5. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||
Na ez nagyon tetszik, gratula! | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 418358 | 2011. március 5. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát igen a problémát a c33-al jelölt kormánymunkahengerek okozzák. Miattuk nem tud a rúd rendessen mozogni. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 418357 | 2011. március 5. 17:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Ha a képen látható B-36+C-37 alkatrészeket is csapolod, akkor lehet hogy szépen, szinkronban fordulna. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 418356 | 2011. március 5. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Jakesz ha tudsz majd tégy fel képeket te is a készülő gépedről. Kiváncsi lennék a te megoldásodra is. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 418355 | 2011. március 5. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||
A kormányrúd fixen rögzítve van. A pirosal jelölt hejen megragasztózod a csapszeget. De a végáttételt nem ragasztózod meg. Tehát a csapszeg többi része ne legyen ragacsos Így a kerék el fog fordúlni bár mivel az összekötő fix ezért a kerekeket külön külön kell elfordítani (nem mozgatják egymást). Sajna gyárilag úgy oldották meg, hogy nemigazán működik a dolog. | |||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 418354 | 2011. március 5. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Gaben! Az első tengelyek kerekeit hogyan sikerült kitéríthetővé tenned? Atesz | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben | Adatlap | 418353 | 2011. március 5. 15:47 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Jakesz. A figurák az ICM gyártmánya. A Faun festése pedíg jobban is sikerűlhetett volna csak annak idején még nem volt meg a kompresszorom és még ecsettel készűlt. Itt vannak a megígért faunos képek. | |||||||||||||||||||||||||||||
hangagyula | Adatlap | 418352 | 2011. március 5. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm nagyon kedves vagy.További sok sikert. | |||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 418351 | 2011. március 5. 13:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Csak két darabot akarok öntetni, mert az öntőcsonk tengely irányban kell, hogy a futófelület ne sérüljön, mivel körkörösen látszik. A két darab el lesz vágva, kimarva és a két csonk nélküli fél összeragasztva. Így lesz egy. Ha kell, írj a molnarlajos@colonial.hu-ra, hogy öntsön Neked hagyományosat belőle. DE CSAK M.ÓVÁR UTÁN! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok nálam Ők mennek ma festésre du!Maszkolással már megvagyok!