<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
warbirds | Adatlap | 600710 | 2016. január 20. 11:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600684 | 2016. január 19. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Lenne egy kérdésem. Nem tudom, próbálta-e már valaki, amit tervezek, ha igen, jó lenne, ha nem futnék bele egy hibába, mint bolond ökör az anyja pi...ba. Karácsonyra kaptam egy mini homokszórót. Arra gondoltam, ha a papírtigrisemet lealapoztam, majd a későbbi koptatásra, koszolásra gondolva, az éleknél, sarkoknál előbb feketére festeném, majd zöldes barnára, vagy homokszínűre, azután megkapná a végső festést. Mindezek után pedig homokszóróval helyenként megkoptatnám. Így az alatta lévő rétegek tényleg úgy festenének, mint a kopások, vagy csak én gondolom? A koszolás ezek után jönne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600673 | 2016. január 19. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon kösz! Utolsó törzskeret megerősítés, valóban.. Majd improvizálok valamit. A gép alján valóban van van két nyílás! El lesz tömitve! A futómű aknák, meg hát... Így maradnak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 600661 | 2016. január 19. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A futóműakna ennél a típusnál (F2) alapvetően nem a kerek, hanem még az Emil verzió volt. Tekintve azonban, hogy nekem is van fotóm olyan F2-ről aminek már ilyen kerek az aknája, így ezt fogadjuk el, én magam is így hagytam legutóbb épített makettemen. Ezen felül az utolsó törzskeret két lemezzel volt kívülről megerősítve a hátsó vízszintes vezérsík alatt. Ez még korai F4-eseken is lehet így. Aztán a gép alján el kell tüntetni azt a két kis négyzet szerű nyílást, mert ilyen a MG17-essel szerelt gépeken nem volt. Ez a G verziók sajátossága. (lőporgáz elvezetője) Az ovális panel amit eltüntettél az is a G sajátossága, az üzemanyag betöltő. Ennél a típusnál ez a kabintető alatt van. Mindez azért van, mert ha jól emlékszem a Hasegawa öntőkeret F/G törzset ad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600605 | 2016. január 19. 00:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 600589 | 2016. január 18. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Amit építesz egy F4-es Messer, az F2-es eltér 1-2 dologban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 600583 | 2016. január 18. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na végre te is előkerülsz! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 600577 | 2016. január 18. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600469 | 2016. január 17. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600462 | 2016. január 17. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 600442 | 2016. január 17. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600438 | 2016. január 17. 10:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
:-) az a titok,hogy megvan a ZIL-131 dobozos és arról méreteztem a felépítményt,de így is vannak kritikus pontok,pl az ablakok kivágása (2x fogtam neki,mire jó lett),üvegezése,de megoldható. A SCANIA más,gondolom,mert nem volt mintád,de nagyon jól néz ki! Amikor nálam a ZIL kerül sorra,addigra szeretném a szerszám gépeket beszerezni,szólj,ha kell belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600435 | 2016. január 17. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A gaz nagyon bejön. A Zilt én is szívessen megcsinálnám műhelyesre. De tudom mekkora munka sztirolból építeni és tervezgetni a méreteket. Bár én még csak egyszer csináltam felépítményt sztirolból de több mint egy évig dolgoztam a Scanián mire elkészült. És nincs mindíg elég időm rá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600430 | 2016. január 17. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm!Tudod én megrögzött "magyaros" vagyok és hát azokban nem igen akadt terep színű.Végül is van egy a Csaba az terepes.A 48-as Migjeim között is van kamós.Sajnos képeket nem mindíg tudok mutatni,mert hü..e vagyok hozzá.Mindíg egy barátom teszi föl,ha van ideje,de majd pótolom. A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 600426 | 2016. január 17. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 600424 | 2016. január 17. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600403 | 2016. január 16. 22:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az adat lapomon ott választék egy része :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600402 | 2016. január 16. 22:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől. Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne. A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600399 | 2016. január 16. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600398 | 2016. január 16. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 600397 | 2016. január 16. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 600384 | 2016. január 16. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 600378 | 2016. január 16. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke. Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen. Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen. Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene. A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket. Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben. Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600347 | 2016. január 16. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600346 | 2016. január 16. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600345 | 2016. január 16. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 600220 | 2016. január 14. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 600218 | 2016. január 14. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi! Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600174 | 2016. január 14. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600136 | 2016. január 13. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ICM 35365 T-34/76 1943 early. Stalingrad festés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 600121 | 2016. január 13. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Melyik T-34 mellé akarod tenni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600120 | 2016. január 13. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600081 | 2016. január 13. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat fejre fordította a képeket | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600079 | 2016. január 13. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599934 | 2016. január 11. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Keress meg,magánban,egy ülő orosz van fölöslegben (gyanta).Az adatlapom alsó sorában,az is 1:16-os,de (R/C).Építettem egy VT-34-est is (szintán R/C,de még képeket nem csináltam róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599929 | 2016. január 11. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen nyitva lessz sőt a motorteret is láthatóvá szeretném tenni. De ez még odébb van. Figurát még nem sikerült beszereznem. De szeretnék eggyet. Fel is adok egy hírdetést újra a Csereberén. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599924 | 2016. január 11. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A vezető ajtaja is nyitva lesz?Figura? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599923 | 2016. január 11. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Még sok munka van vele. Még később is rakok fel fotókat. Kár, hogy a balső térből kevés fog látszani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
handshar | Adatlap | 599915 | 2016. január 11. 20:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Fantasztikus a festés! Le a kalappal! Ez nagyon komoly lesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 599907 | 2016. január 11. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez brutális! Nagyon tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599906 | 2016. január 11. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 599830 | 2016. január 10. 22:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 599779 | 2016. január 10. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 599627 | 2016. január 8. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Toopac! A modern csörömpösököz nem nagyon értek, de az összkép nagyon tetszetős, és látszik az aprólékos munkád! Gratulálok! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 599583 | 2016. január 8. 00:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 599385 | 2016. január 5. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Toopac | Adatlap | 599258 | 2016. január 3. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Nálam közel 6-7 hónapos építés után az egyik kedvencem az M2A3 Bradley készült el BUSK III. verzióval. Meng készlet. A belsejét teljesen kidolgoztam, kábeleztem és megtömtem minden finomsággal ahogy kell. Nagyon jó kis készlet, mindenkinek ajánlani tudom. Főleg a Bradley buziknak mint én! :) Van egy angol nyelvű youtube csatornám is, ott van 3 videó egyes szakaszokról az építéssel kapcsolatban. Ha valakit érdekel megsúgom a csatorna nevét! :) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 599106 | 2016. január 2. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598857 | 2015. december 29. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezért érdemes előre szárazpróbát tenni, mert akkor még a nem összeállított, festett, tömített alkatrészek nem sérülnek (hiszen az még nem történt meg), finoman be állítható az ellensúly tömege, kialakítható a helye. Erre is előre számítani kell. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598856 | 2015. december 29. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veszel átlátszó szilikongumit vagy FBS-t, azzal nyugodtan tudod rögzíteni az ólmot (is). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv, warbirds