/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
warbirds 600710 2016. január 20. 11:13
Válasz erre
Elméletileg jó lehet, de tartok tőle hogy a homok a műanyagot is szétszedi majd. Én a helyedben egy műanyag lapon próbálkoznék először. Kíváncsi vagyok az eredményre.
Üdv, warbirds
Willi 600684 2016. január 19. 20:24
Válasz erre
Üdv!
Lenne egy kérdésem. Nem tudom, próbálta-e már valaki, amit tervezek, ha igen, jó lenne, ha nem futnék bele egy hibába, mint bolond ökör az anyja pi...ba.
Karácsonyra kaptam egy mini homokszórót. Arra gondoltam, ha a papírtigrisemet lealapoztam, majd a későbbi koptatásra, koszolásra gondolva, az éleknél, sarkoknál előbb feketére festeném, majd zöldes barnára, vagy homokszínűre, azután megkapná a végső festést. Mindezek után pedig homokszóróval helyenként megkoptatnám. Így az alatta lévő rétegek tényleg úgy festenének, mint a kopások, vagy csak én gondolom?
A koszolás ezek után jönne.
ati27 600673 2016. január 19. 19:43
Válasz erre
Nagyon kösz!

Utolsó törzskeret megerősítés, valóban.. Majd improvizálok valamit. A gép alján valóban van van két nyílás! El lesz tömitve! A futómű aknák, meg hát... Így maradnak...
cimber 600661 2016. január 19. 17:52
Válasz erre
A futóműakna ennél a típusnál (F2) alapvetően nem a kerek, hanem még az Emil verzió volt.
Tekintve azonban, hogy nekem is van fotóm olyan F2-ről aminek már ilyen kerek az aknája, így ezt fogadjuk el, én magam is így hagytam legutóbb épített makettemen.

Ezen felül az utolsó törzskeret két lemezzel volt kívülről megerősítve a hátsó vízszintes vezérsík alatt.
Ez még korai F4-eseken is lehet így.

Aztán a gép alján el kell tüntetni azt a két kis négyzet szerű nyílást, mert ilyen a MG17-essel szerelt gépeken nem volt. Ez a G verziók sajátossága.
(lőporgáz elvezetője)

Az ovális panel amit eltüntettél az is a G sajátossága, az üzemanyag betöltő.
Ennél a típusnál ez a kabintető alatt van.

Mindez azért van, mert ha jól emlékszem a Hasegawa öntőkeret F/G törzset ad.
ati27 600605 2016. január 19. 00:28
Válasz erre
hase_109F2
hase_109F2

Nomost ebből a készletből építem. Az utasítás szerint a kabin mögött el kell tömíteni egy ovális panelt. Az megtörtént. Mit kell még átalakítanom, hogy F2-őt kapjak? Tudsz segíteni?
cimber 600589 2016. január 18. 21:30
Válasz erre
Szia!

Amit építesz egy F4-es Messer, az F2-es eltér 1-2 dologban!
Elektrolakatos 600583 2016. január 18. 20:42
Válasz erre
Propellerfanatic 600577 2016. január 18. 19:32
Válasz erre
IMG_3173
IMG_3173
IMG_3176
IMG_3176
IMG_3180
IMG_3180

Hali!
SBS Model 1:72-es DH.88 Comet
Gaben86 600469 2016. január 17. 15:49
Válasz erre
P4290004
P4290004
P4290006
P4290006
P4290008
P4290008
P4290012
P4290012
P4290013
P4290013
P4290015
P4290015

Sziasztok.
Lassan készülget a (nehézfém) T-34 1/16. A motor csak a próba kedvéjért lett betéve még sok átalakítani való van rajta.
Üdv: Gaben
ati27 600462 2016. január 17. 14:59
Válasz erre
P1170521
P1170521
P1170523
P1170523
P1170524
P1170524

Alakul A Messerscmidt 109F2
ponty 600442 2016. január 17. 11:37
Válasz erre
Ar-196

Még egy pár panelvonal a testen, és a hasi oldalon, de nagyjából kész.
Ar-196
Ar-196

Az öntött géppuska injekciós tűre lesz cserélve. Vagy még azt is tuningolom, hogy jobban hasonlítson.
Ar-196

Készülget a hidroplán. Már a törzs és a szárny össze van ragasztva, a szárnyon minden panel át van karcolva.
lacipapa 600438 2016. január 17. 10:57
Válasz erre
:-) az a titok,hogy megvan a ZIL-131 dobozos és arról méreteztem a felépítményt,de így is vannak kritikus pontok,pl az ablakok kivágása (2x fogtam neki,mire jó lett),üvegezése,de megoldható.
A SCANIA más,gondolom,mert nem volt mintád,de nagyon jól néz ki!
Amikor nálam a ZIL kerül sorra,addigra szeretném a szerszám gépeket beszerezni,szólj,ha kell belőle.
Gaben86 600435 2016. január 17. 10:40
Válasz erre
P1010005
P1010005

A gaz nagyon bejön. A Zilt én is szívessen megcsinálnám műhelyesre. De tudom mekkora munka sztirolból építeni és tervezgetni a méreteket. Bár én még csak egyszer csináltam felépítményt sztirolból de több mint egy évig dolgoztam a Scanián mire elkészült. És nincs mindíg elég időm rá.
lacipapa 600430 2016. január 17. 10:10
Válasz erre
Köszönöm!Tudod én megrögzött "magyaros" vagyok és hát azokban nem igen akadt terep színű.Végül is van egy a Csaba az terepes.A 48-as Migjeim között is van kamós.Sajnos képeket nem mindíg tudok mutatni,mert hü..e vagyok hozzá.Mindíg egy barátom teszi föl,ha van ideje,de majd pótolom.
A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem.
Zoli 600426 2016. január 17. 09:11
Válasz erre
Szia,
Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal.
z
Sennás 600424 2016. január 17. 08:35
Válasz erre
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd?
lacipapa 600403 2016. január 16. 22:35
Válasz erre
Az adat lapomon ott választék egy része :-)
lacipapa 600402 2016. január 16. 22:31
Válasz erre
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől.
Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne.
A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész.
Gaben86 600399 2016. január 16. 21:34
Válasz erre
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani?
Gaben86 600398 2016. január 16. 21:32
Válasz erre
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik.
badboy 600397 2016. január 16. 21:24
Válasz erre
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne...
Lorco 600384 2016. január 16. 19:40
Válasz erre
Nagyon szép, elismerésem!

Üdv: Lorco
erwyn 600378 2016. január 16. 18:58
Válasz erre
img_7000
img_7000
img_7012
img_7012
img_7108
img_7108
img_7209
img_7209
img_7223
img_7223
img_7249
img_7249
dsc_0133
dsc_0133
dsc_0167
dsc_0167
dsc_0169
dsc_0169
dsc_0178
dsc_0178
dsc_0179_2
dsc_0179_2
dsc_0271
dsc_0271

Sziasztok!

Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke.
Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen.
Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen.
Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene.
A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket.
Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben.
Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe!
lacipapa 600347 2016. január 16. 16:45
Válasz erre
DSCF1989
DSCF1989
DSCF1990
DSCF1990
DSCF1991
DSCF1991

Tréler. TATRA 815 VT után lesz akasztva, a TATRA még dobozban.
lacipapa 600346 2016. január 16. 16:42
Válasz erre
DSCF1986
DSCF1986
DSCF1988
DSCF1988

Ural daru építése.
lacipapa 600345 2016. január 16. 16:40
Válasz erre
GAZ-66 dobozos átépítés

GAZ-66 dobozos átépítés. Easter expres készletből építve.
GAZ-66 dobozos áté...
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
DSCF1994
DSCF1994
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
DSCF2004
DSCF2004

GAZ-66 dobozos átépítés. Easter expresből átépítve. Jöhetnek a kritikák.
Hubcsi 600220 2016. január 14. 20:53
Válasz erre
EDE 600218 2016. január 14. 20:42
Válasz erre
Hubcsi!

Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat?
Willi 600174 2016. január 14. 12:42
Válasz erre
DSCN2591
DSCN2591
DSCN2592
DSCN2592
DSCN2593
DSCN2593
DSCN2594
DSCN2594
DSCN2595
DSCN2595
DSCN2596
DSCN2596
DSCN2597
DSCN2597
DSCN2598
DSCN2598
DSCN2599
DSCN2599
DSCN2600
DSCN2600
DSCN2601
DSCN2601
DSCN2602
DSCN2602

Üdv!
Készülget a Maly Modelarz papírtigris. Egy rakás dolgot kellett feljavítanom, másképpen csinálnom, gittelnem és még bőven akad rajta munka.
Matenius 600136 2016. január 13. 22:17
Válasz erre
ICM 35365 T-34/76 1943 early. Stalingrad festés.
juge75 600121 2016. január 13. 20:37
Válasz erre
Matenius 600120 2016. január 13. 20:34
Válasz erre
IMG_20160113_201248
IMG_20160113_201248
IMG_20160113_201019
IMG_20160113_201019
IMG_20160113_200903
IMG_20160113_200903

Sziasztok!
ICM T-34 és néhány szintén ICM figura készülget, a tiszt most készült el :)
golya.zoli 600081 2016. január 13. 17:43
Válasz erre
Bocsánat fejre fordította a képeket
golya.zoli 600079 2016. január 13. 17:42
Válasz erre
kép1
kép1
kép2
kép2
kép3
kép3

Nálam éppen ez az aktuális:
Dragon 1/35 6330 Panzer IV
lacipapa 599934 2016. január 11. 21:49
Válasz erre
Keress meg,magánban,egy ülő orosz van fölöslegben (gyanta).Az adatlapom alsó sorában,az is 1:16-os,de (R/C).Építettem egy VT-34-est is (szintán R/C,de még képeket nem csináltam róla.
Gaben86 599929 2016. január 11. 21:40
Válasz erre
Igen nyitva lessz sőt a motorteret is láthatóvá szeretném tenni. De ez még odébb van.
Figurát még nem sikerült beszereznem. De szeretnék eggyet. Fel is adok egy hírdetést újra a Csereberén. :-)
lacipapa 599924 2016. január 11. 21:02
Válasz erre
A vezető ajtaja is nyitva lesz?Figura?
Gaben86 599923 2016. január 11. 20:59
Válasz erre
Köszönöm. Még sok munka van vele. Még később is rakok fel fotókat. Kár, hogy a balső térből kevés fog látszani.
handshar 599915 2016. január 11. 20:27
Válasz erre
Fantasztikus a festés! Le a kalappal! Ez nagyon komoly lesz!
Willi 599907 2016. január 11. 19:32
Válasz erre
Gaben86 599906 2016. január 11. 19:28
Válasz erre
P4210009
P4210009
P4210010
P4210010
P4210012
P4210012
P4220019
P4220019
P4220020
P4220020
P4220021
P4220021

Sziasztok. Készülget lassan a Trumpeter 1/16-os T 34.
Hubcsi 599830 2016. január 10. 22:57
Válasz erre
2016-01-10 22.32.18
2016-01-10 22.32.18

Sziasztok!
Felkerült a fényes lakk.
Hubcsi 599779 2016. január 10. 15:06
Válasz erre
2015-12-11 14.59.04
2015-12-11 14.59.04
2015-12-30 13.19.29
2015-12-30 13.19.29
2015-12-30 13.20.01
2015-12-30 13.20.01
2016-01-03 17.32.57
2016-01-03 17.32.57
2016-01-03 17.44.50
2016-01-03 17.44.50
2016-01-03 17.49.49
2016-01-03 17.49.49
2016-01-10 14.45.19
2016-01-10 14.45.19
2016-01-10 14.45.45
2016-01-10 14.45.45
2016-01-10 14.46.01
2016-01-10 14.46.01

Sziasztok!
Lassan de biztosan haladok a Hornettel. Most jön a lakkozás utána matricázás.
Üdv!
börni75 599627 2016. január 8. 17:40
Válasz erre
Szia Toopac!
A modern csörömpösököz nem nagyon értek, de az összkép nagyon tetszetős, és látszik az aprólékos munkád! Gratulálok!
Üdv!
ati27 599583 2016. január 8. 00:42
Válasz erre
bf109f2 cockpit
bf109f2 cockpit

Készül a 48-as hasegawa bf109F2. Aires kabinbelsővel.
Zépisti 599385 2016. január 5. 10:00
Válasz erre
IMG_0480_resize
IMG_0480_resize
IMG_0500_resize
IMG_0500_resize
IMG_1219_resize
IMG_1219_resize
IMG_1230_resize
IMG_1230_resize
IMG_1253_resize
IMG_1253_resize

Sziasztok!

Elkészült a hajtóműkiömlő festése illetve elkezdtem a makett koszolását is.

Üdv:
Zépisti
Toopac 599258 2016. január 3. 18:03
Válasz erre
12463912_1032175326834133_2097823095_n
12463912_10321753268...
12463959_1032175290167470_759892664_n
12463959_10321752901...
12467886_1032175333500799_1393394063_n
12467886_10321753335...
12468059_1032175303500802_1856421319_n
12468059_10321753035...
12468031_1032175343500798_172522253_n
12468031_10321753435...
20160103_150102
20160103_150102
20160103_150143
20160103_150143
20160103_150209
20160103_150209
20160103_150220
20160103_150220
20160103_150343
20160103_150343
20160103_150358
20160103_150358
20160103_150511
20160103_150511
20160103_150606
20160103_150606
20160103_150811
20160103_150811
20160103_151454
20160103_151454

Sziasztok,

Nálam közel 6-7 hónapos építés után az egyik kedvencem az M2A3 Bradley készült el BUSK III. verzióval. Meng készlet. A belsejét teljesen kidolgoztam, kábeleztem és megtömtem minden finomsággal ahogy kell. Nagyon jó kis készlet, mindenkinek ajánlani tudom. Főleg a Bradley buziknak mint én! :) Van egy angol nyelvű youtube csatornám is, ott van 3 videó egyes szakaszokról az építéssel kapcsolatban. Ha valakit érdekel megsúgom a csatorna nevét! :)

Üdv
Miggyuri 599106 2016. január 2. 09:40
Válasz erre
futora1
futora1
futora2
futora2
futora3
futora3
futora4
futora4

Jórészt hulladék anyagokból épülget az azóta már lebontott -tehát csak levéltárban talált tervrajzon létező - iskolamakettem.
juge75 598857 2015. december 29. 19:48
Válasz erre
Ezért érdemes előre szárazpróbát tenni, mert akkor még a nem összeállított, festett, tömített alkatrészek nem sérülnek (hiszen az még nem történt meg), finoman be állítható az ellensúly tömege, kialakítható a helye.
Erre is előre számítani kell.
juge75 598856 2015. december 29. 19:45
Válasz erre
Veszel átlátszó szilikongumit vagy FBS-t, azzal nyugodtan tudod rögzíteni az ólmot (is).
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.