<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Willi | Adatlap | 600684 | 2016. január 19. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600673 | 2016. január 19. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon kösz! Utolsó törzskeret megerősítés, valóban.. Majd improvizálok valamit. A gép alján valóban van van két nyílás! El lesz tömitve! A futómű aknák, meg hát... Így maradnak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 600661 | 2016. január 19. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A futóműakna ennél a típusnál (F2) alapvetően nem a kerek, hanem még az Emil verzió volt. Tekintve azonban, hogy nekem is van fotóm olyan F2-ről aminek már ilyen kerek az aknája, így ezt fogadjuk el, én magam is így hagytam legutóbb épített makettemen. Ezen felül az utolsó törzskeret két lemezzel volt kívülről megerősítve a hátsó vízszintes vezérsík alatt. Ez még korai F4-eseken is lehet így. Aztán a gép alján el kell tüntetni azt a két kis négyzet szerű nyílást, mert ilyen a MG17-essel szerelt gépeken nem volt. Ez a G verziók sajátossága. (lőporgáz elvezetője) Az ovális panel amit eltüntettél az is a G sajátossága, az üzemanyag betöltő. Ennél a típusnál ez a kabintető alatt van. Mindez azért van, mert ha jól emlékszem a Hasegawa öntőkeret F/G törzset ad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600605 | 2016. január 19. 00:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 600589 | 2016. január 18. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Amit építesz egy F4-es Messer, az F2-es eltér 1-2 dologban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 600583 | 2016. január 18. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na végre te is előkerülsz! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 600577 | 2016. január 18. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600469 | 2016. január 17. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600462 | 2016. január 17. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 600442 | 2016. január 17. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600438 | 2016. január 17. 10:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
:-) az a titok,hogy megvan a ZIL-131 dobozos és arról méreteztem a felépítményt,de így is vannak kritikus pontok,pl az ablakok kivágása (2x fogtam neki,mire jó lett),üvegezése,de megoldható. A SCANIA más,gondolom,mert nem volt mintád,de nagyon jól néz ki! Amikor nálam a ZIL kerül sorra,addigra szeretném a szerszám gépeket beszerezni,szólj,ha kell belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600435 | 2016. január 17. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A gaz nagyon bejön. A Zilt én is szívessen megcsinálnám műhelyesre. De tudom mekkora munka sztirolból építeni és tervezgetni a méreteket. Bár én még csak egyszer csináltam felépítményt sztirolból de több mint egy évig dolgoztam a Scanián mire elkészült. És nincs mindíg elég időm rá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600430 | 2016. január 17. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm!Tudod én megrögzött "magyaros" vagyok és hát azokban nem igen akadt terep színű.Végül is van egy a Csaba az terepes.A 48-as Migjeim között is van kamós.Sajnos képeket nem mindíg tudok mutatni,mert hü..e vagyok hozzá.Mindíg egy barátom teszi föl,ha van ideje,de majd pótolom. A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 600426 | 2016. január 17. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 600424 | 2016. január 17. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600403 | 2016. január 16. 22:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az adat lapomon ott választék egy része :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600402 | 2016. január 16. 22:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől. Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne. A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600399 | 2016. január 16. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600398 | 2016. január 16. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 600397 | 2016. január 16. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 600384 | 2016. január 16. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 600378 | 2016. január 16. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke. Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen. Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen. Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene. A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket. Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben. Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600347 | 2016. január 16. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600346 | 2016. január 16. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600345 | 2016. január 16. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 600220 | 2016. január 14. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 600218 | 2016. január 14. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi! Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600174 | 2016. január 14. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600136 | 2016. január 13. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ICM 35365 T-34/76 1943 early. Stalingrad festés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 600121 | 2016. január 13. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Melyik T-34 mellé akarod tenni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600120 | 2016. január 13. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600081 | 2016. január 13. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat fejre fordította a képeket | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600079 | 2016. január 13. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599934 | 2016. január 11. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Keress meg,magánban,egy ülő orosz van fölöslegben (gyanta).Az adatlapom alsó sorában,az is 1:16-os,de (R/C).Építettem egy VT-34-est is (szintán R/C,de még képeket nem csináltam róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599929 | 2016. január 11. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen nyitva lessz sőt a motorteret is láthatóvá szeretném tenni. De ez még odébb van. Figurát még nem sikerült beszereznem. De szeretnék eggyet. Fel is adok egy hírdetést újra a Csereberén. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599924 | 2016. január 11. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A vezető ajtaja is nyitva lesz?Figura? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599923 | 2016. január 11. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Még sok munka van vele. Még később is rakok fel fotókat. Kár, hogy a balső térből kevés fog látszani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
handshar | Adatlap | 599915 | 2016. január 11. 20:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Fantasztikus a festés! Le a kalappal! Ez nagyon komoly lesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 599907 | 2016. január 11. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez brutális! Nagyon tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599906 | 2016. január 11. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 599830 | 2016. január 10. 22:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 599779 | 2016. január 10. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 599627 | 2016. január 8. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Toopac! A modern csörömpösököz nem nagyon értek, de az összkép nagyon tetszetős, és látszik az aprólékos munkád! Gratulálok! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 599583 | 2016. január 8. 00:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 599385 | 2016. január 5. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Toopac | Adatlap | 599258 | 2016. január 3. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Nálam közel 6-7 hónapos építés után az egyik kedvencem az M2A3 Bradley készült el BUSK III. verzióval. Meng készlet. A belsejét teljesen kidolgoztam, kábeleztem és megtömtem minden finomsággal ahogy kell. Nagyon jó kis készlet, mindenkinek ajánlani tudom. Főleg a Bradley buziknak mint én! :) Van egy angol nyelvű youtube csatornám is, ott van 3 videó egyes szakaszokról az építéssel kapcsolatban. Ha valakit érdekel megsúgom a csatorna nevét! :) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 599106 | 2016. január 2. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598857 | 2015. december 29. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezért érdemes előre szárazpróbát tenni, mert akkor még a nem összeállított, festett, tömített alkatrészek nem sérülnek (hiszen az még nem történt meg), finoman be állítható az ellensúly tömege, kialakítható a helye. Erre is előre számítani kell. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598856 | 2015. december 29. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veszel átlátszó szilikongumit vagy FBS-t, azzal nyugodtan tudod rögzíteni az ólmot (is). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 598848 | 2015. december 29. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na a probléma megoldódott. a ragasztás mentén szépen szétjöttek az úszótalpak végül, és abba ragasztottam, kis válaszfalakat, műanyagból, hogy még véletlenül se menjen hátra az ólom. Illetve ha igen, arra az esete is pillanatragasztóval ragasztom össze, ha szét kell szedni majd. Oda bekerültek a "gyárilag" kapott súlyok, és néhány kisebb sörét is. Most már szépen áll és ha az orra is fölkerül, az még előrébb húzza majd (Végső esetben oda is fér majd pár tizedgramm) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lenne egy kérdésem. Nem tudom, próbálta-e már valaki, amit tervezek, ha igen, jó lenne, ha nem futnék bele egy hibába, mint bolond ökör az anyja pi...ba.
Karácsonyra kaptam egy mini homokszórót. Arra gondoltam, ha a papírtigrisemet lealapoztam, majd a későbbi koptatásra, koszolásra gondolva, az éleknél, sarkoknál előbb feketére festeném, majd zöldes barnára, vagy homokszínűre, azután megkapná a végső festést. Mindezek után pedig homokszóróval helyenként megkoptatnám. Így az alatta lévő rétegek tényleg úgy festenének, mint a kopások, vagy csak én gondolom?
A koszolás ezek után jönne.