/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
Willi 600684 2016. január 19. 20:24
Válasz erre
Üdv!
Lenne egy kérdésem. Nem tudom, próbálta-e már valaki, amit tervezek, ha igen, jó lenne, ha nem futnék bele egy hibába, mint bolond ökör az anyja pi...ba.
Karácsonyra kaptam egy mini homokszórót. Arra gondoltam, ha a papírtigrisemet lealapoztam, majd a későbbi koptatásra, koszolásra gondolva, az éleknél, sarkoknál előbb feketére festeném, majd zöldes barnára, vagy homokszínűre, azután megkapná a végső festést. Mindezek után pedig homokszóróval helyenként megkoptatnám. Így az alatta lévő rétegek tényleg úgy festenének, mint a kopások, vagy csak én gondolom?
A koszolás ezek után jönne.
ati27 600673 2016. január 19. 19:43
Válasz erre
Nagyon kösz!

Utolsó törzskeret megerősítés, valóban.. Majd improvizálok valamit. A gép alján valóban van van két nyílás! El lesz tömitve! A futómű aknák, meg hát... Így maradnak...
cimber 600661 2016. január 19. 17:52
Válasz erre
A futóműakna ennél a típusnál (F2) alapvetően nem a kerek, hanem még az Emil verzió volt.
Tekintve azonban, hogy nekem is van fotóm olyan F2-ről aminek már ilyen kerek az aknája, így ezt fogadjuk el, én magam is így hagytam legutóbb épített makettemen.

Ezen felül az utolsó törzskeret két lemezzel volt kívülről megerősítve a hátsó vízszintes vezérsík alatt.
Ez még korai F4-eseken is lehet így.

Aztán a gép alján el kell tüntetni azt a két kis négyzet szerű nyílást, mert ilyen a MG17-essel szerelt gépeken nem volt. Ez a G verziók sajátossága.
(lőporgáz elvezetője)

Az ovális panel amit eltüntettél az is a G sajátossága, az üzemanyag betöltő.
Ennél a típusnál ez a kabintető alatt van.

Mindez azért van, mert ha jól emlékszem a Hasegawa öntőkeret F/G törzset ad.
ati27 600605 2016. január 19. 00:28
Válasz erre
hase_109F2
hase_109F2

Nomost ebből a készletből építem. Az utasítás szerint a kabin mögött el kell tömíteni egy ovális panelt. Az megtörtént. Mit kell még átalakítanom, hogy F2-őt kapjak? Tudsz segíteni?
cimber 600589 2016. január 18. 21:30
Válasz erre
Szia!

Amit építesz egy F4-es Messer, az F2-es eltér 1-2 dologban!
Elektrolakatos 600583 2016. január 18. 20:42
Válasz erre
Propellerfanatic 600577 2016. január 18. 19:32
Válasz erre
IMG_3173
IMG_3173
IMG_3176
IMG_3176
IMG_3180
IMG_3180

Hali!
SBS Model 1:72-es DH.88 Comet
Gaben86 600469 2016. január 17. 15:49
Válasz erre
P4290004
P4290004
P4290006
P4290006
P4290008
P4290008
P4290012
P4290012
P4290013
P4290013
P4290015
P4290015

Sziasztok.
Lassan készülget a (nehézfém) T-34 1/16. A motor csak a próba kedvéjért lett betéve még sok átalakítani való van rajta.
Üdv: Gaben
ati27 600462 2016. január 17. 14:59
Válasz erre
P1170521
P1170521
P1170523
P1170523
P1170524
P1170524

Alakul A Messerscmidt 109F2
ponty 600442 2016. január 17. 11:37
Válasz erre
Ar-196

Még egy pár panelvonal a testen, és a hasi oldalon, de nagyjából kész.
Ar-196
Ar-196

Az öntött géppuska injekciós tűre lesz cserélve. Vagy még azt is tuningolom, hogy jobban hasonlítson.
Ar-196

Készülget a hidroplán. Már a törzs és a szárny össze van ragasztva, a szárnyon minden panel át van karcolva.
lacipapa 600438 2016. január 17. 10:57
Válasz erre
:-) az a titok,hogy megvan a ZIL-131 dobozos és arról méreteztem a felépítményt,de így is vannak kritikus pontok,pl az ablakok kivágása (2x fogtam neki,mire jó lett),üvegezése,de megoldható.
A SCANIA más,gondolom,mert nem volt mintád,de nagyon jól néz ki!
Amikor nálam a ZIL kerül sorra,addigra szeretném a szerszám gépeket beszerezni,szólj,ha kell belőle.
Gaben86 600435 2016. január 17. 10:40
Válasz erre
P1010005
P1010005

A gaz nagyon bejön. A Zilt én is szívessen megcsinálnám műhelyesre. De tudom mekkora munka sztirolból építeni és tervezgetni a méreteket. Bár én még csak egyszer csináltam felépítményt sztirolból de több mint egy évig dolgoztam a Scanián mire elkészült. És nincs mindíg elég időm rá.
lacipapa 600430 2016. január 17. 10:10
Válasz erre
Köszönöm!Tudod én megrögzött "magyaros" vagyok és hát azokban nem igen akadt terep színű.Végül is van egy a Csaba az terepes.A 48-as Migjeim között is van kamós.Sajnos képeket nem mindíg tudok mutatni,mert hü..e vagyok hozzá.Mindíg egy barátom teszi föl,ha van ideje,de majd pótolom.
A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem.
Zoli 600426 2016. január 17. 09:11
Válasz erre
Szia,
Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal.
z
Sennás 600424 2016. január 17. 08:35
Válasz erre
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd?
lacipapa 600403 2016. január 16. 22:35
Válasz erre
Az adat lapomon ott választék egy része :-)
lacipapa 600402 2016. január 16. 22:31
Válasz erre
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől.
Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne.
A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész.
Gaben86 600399 2016. január 16. 21:34
Válasz erre
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani?
Gaben86 600398 2016. január 16. 21:32
Válasz erre
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik.
badboy 600397 2016. január 16. 21:24
Válasz erre
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne...
Lorco 600384 2016. január 16. 19:40
Válasz erre
Nagyon szép, elismerésem!

Üdv: Lorco
erwyn 600378 2016. január 16. 18:58
Válasz erre
img_7000
img_7000
img_7012
img_7012
img_7108
img_7108
img_7209
img_7209
img_7223
img_7223
img_7249
img_7249
dsc_0133
dsc_0133
dsc_0167
dsc_0167
dsc_0169
dsc_0169
dsc_0178
dsc_0178
dsc_0179_2
dsc_0179_2
dsc_0271
dsc_0271

Sziasztok!

Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke.
Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen.
Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen.
Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene.
A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket.
Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben.
Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe!
lacipapa 600347 2016. január 16. 16:45
Válasz erre
DSCF1989
DSCF1989
DSCF1990
DSCF1990
DSCF1991
DSCF1991

Tréler. TATRA 815 VT után lesz akasztva, a TATRA még dobozban.
lacipapa 600346 2016. január 16. 16:42
Válasz erre
DSCF1986
DSCF1986
DSCF1988
DSCF1988

Ural daru építése.
lacipapa 600345 2016. január 16. 16:40
Válasz erre
GAZ-66 dobozos átépítés

GAZ-66 dobozos átépítés. Easter expres készletből építve.
GAZ-66 dobozos áté...
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
DSCF1994
DSCF1994
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
GAZ-66 dobozos átépítés
GAZ-66 dobozos áté...
DSCF2004
DSCF2004

GAZ-66 dobozos átépítés. Easter expresből átépítve. Jöhetnek a kritikák.
Hubcsi 600220 2016. január 14. 20:53
Válasz erre
EDE 600218 2016. január 14. 20:42
Válasz erre
Hubcsi!

Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat?
Willi 600174 2016. január 14. 12:42
Válasz erre
DSCN2591
DSCN2591
DSCN2592
DSCN2592
DSCN2593
DSCN2593
DSCN2594
DSCN2594
DSCN2595
DSCN2595
DSCN2596
DSCN2596
DSCN2597
DSCN2597
DSCN2598
DSCN2598
DSCN2599
DSCN2599
DSCN2600
DSCN2600
DSCN2601
DSCN2601
DSCN2602
DSCN2602

Üdv!
Készülget a Maly Modelarz papírtigris. Egy rakás dolgot kellett feljavítanom, másképpen csinálnom, gittelnem és még bőven akad rajta munka.
Matenius 600136 2016. január 13. 22:17
Válasz erre
ICM 35365 T-34/76 1943 early. Stalingrad festés.
juge75 600121 2016. január 13. 20:37
Válasz erre
Matenius 600120 2016. január 13. 20:34
Válasz erre
IMG_20160113_201248
IMG_20160113_201248
IMG_20160113_201019
IMG_20160113_201019
IMG_20160113_200903
IMG_20160113_200903

Sziasztok!
ICM T-34 és néhány szintén ICM figura készülget, a tiszt most készült el :)
golya.zoli 600081 2016. január 13. 17:43
Válasz erre
Bocsánat fejre fordította a képeket
golya.zoli 600079 2016. január 13. 17:42
Válasz erre
kép1
kép1
kép2
kép2
kép3
kép3

Nálam éppen ez az aktuális:
Dragon 1/35 6330 Panzer IV
lacipapa 599934 2016. január 11. 21:49
Válasz erre
Keress meg,magánban,egy ülő orosz van fölöslegben (gyanta).Az adatlapom alsó sorában,az is 1:16-os,de (R/C).Építettem egy VT-34-est is (szintán R/C,de még képeket nem csináltam róla.
Gaben86 599929 2016. január 11. 21:40
Válasz erre
Igen nyitva lessz sőt a motorteret is láthatóvá szeretném tenni. De ez még odébb van.
Figurát még nem sikerült beszereznem. De szeretnék eggyet. Fel is adok egy hírdetést újra a Csereberén. :-)
lacipapa 599924 2016. január 11. 21:02
Válasz erre
A vezető ajtaja is nyitva lesz?Figura?
Gaben86 599923 2016. január 11. 20:59
Válasz erre
Köszönöm. Még sok munka van vele. Még később is rakok fel fotókat. Kár, hogy a balső térből kevés fog látszani.
handshar 599915 2016. január 11. 20:27
Válasz erre
Fantasztikus a festés! Le a kalappal! Ez nagyon komoly lesz!
Willi 599907 2016. január 11. 19:32
Válasz erre
Gaben86 599906 2016. január 11. 19:28
Válasz erre
P4210009
P4210009
P4210010
P4210010
P4210012
P4210012
P4220019
P4220019
P4220020
P4220020
P4220021
P4220021

Sziasztok. Készülget lassan a Trumpeter 1/16-os T 34.
Hubcsi 599830 2016. január 10. 22:57
Válasz erre
2016-01-10 22.32.18
2016-01-10 22.32.18

Sziasztok!
Felkerült a fényes lakk.
Hubcsi 599779 2016. január 10. 15:06
Válasz erre
2015-12-11 14.59.04
2015-12-11 14.59.04
2015-12-30 13.19.29
2015-12-30 13.19.29
2015-12-30 13.20.01
2015-12-30 13.20.01
2016-01-03 17.32.57
2016-01-03 17.32.57
2016-01-03 17.44.50
2016-01-03 17.44.50
2016-01-03 17.49.49
2016-01-03 17.49.49
2016-01-10 14.45.19
2016-01-10 14.45.19
2016-01-10 14.45.45
2016-01-10 14.45.45
2016-01-10 14.46.01
2016-01-10 14.46.01

Sziasztok!
Lassan de biztosan haladok a Hornettel. Most jön a lakkozás utána matricázás.
Üdv!
börni75 599627 2016. január 8. 17:40
Válasz erre
Szia Toopac!
A modern csörömpösököz nem nagyon értek, de az összkép nagyon tetszetős, és látszik az aprólékos munkád! Gratulálok!
Üdv!
ati27 599583 2016. január 8. 00:42
Válasz erre
bf109f2 cockpit
bf109f2 cockpit

Készül a 48-as hasegawa bf109F2. Aires kabinbelsővel.
Zépisti 599385 2016. január 5. 10:00
Válasz erre
IMG_0480_resize
IMG_0480_resize
IMG_0500_resize
IMG_0500_resize
IMG_1219_resize
IMG_1219_resize
IMG_1230_resize
IMG_1230_resize
IMG_1253_resize
IMG_1253_resize

Sziasztok!

Elkészült a hajtóműkiömlő festése illetve elkezdtem a makett koszolását is.

Üdv:
Zépisti
Toopac 599258 2016. január 3. 18:03
Válasz erre
12463912_1032175326834133_2097823095_n
12463912_10321753268...
12463959_1032175290167470_759892664_n
12463959_10321752901...
12467886_1032175333500799_1393394063_n
12467886_10321753335...
12468059_1032175303500802_1856421319_n
12468059_10321753035...
12468031_1032175343500798_172522253_n
12468031_10321753435...
20160103_150102
20160103_150102
20160103_150143
20160103_150143
20160103_150209
20160103_150209
20160103_150220
20160103_150220
20160103_150343
20160103_150343
20160103_150358
20160103_150358
20160103_150511
20160103_150511
20160103_150606
20160103_150606
20160103_150811
20160103_150811
20160103_151454
20160103_151454

Sziasztok,

Nálam közel 6-7 hónapos építés után az egyik kedvencem az M2A3 Bradley készült el BUSK III. verzióval. Meng készlet. A belsejét teljesen kidolgoztam, kábeleztem és megtömtem minden finomsággal ahogy kell. Nagyon jó kis készlet, mindenkinek ajánlani tudom. Főleg a Bradley buziknak mint én! :) Van egy angol nyelvű youtube csatornám is, ott van 3 videó egyes szakaszokról az építéssel kapcsolatban. Ha valakit érdekel megsúgom a csatorna nevét! :)

Üdv
Miggyuri 599106 2016. január 2. 09:40
Válasz erre
futora1
futora1
futora2
futora2
futora3
futora3
futora4
futora4

Jórészt hulladék anyagokból épülget az azóta már lebontott -tehát csak levéltárban talált tervrajzon létező - iskolamakettem.
juge75 598857 2015. december 29. 19:48
Válasz erre
Ezért érdemes előre szárazpróbát tenni, mert akkor még a nem összeállított, festett, tömített alkatrészek nem sérülnek (hiszen az még nem történt meg), finoman be állítható az ellensúly tömege, kialakítható a helye.
Erre is előre számítani kell.
juge75 598856 2015. december 29. 19:45
Válasz erre
Veszel átlátszó szilikongumit vagy FBS-t, azzal nyugodtan tudod rögzíteni az ólmot (is).
ponty 598848 2015. december 29. 18:27
Válasz erre
Úszótalpak

Na így fért be a súly darabonként beragasztózva.
Úszótalpak
Egészben

Már szépen fölfekszik a madárka. Száraz próba.
Egészben
A motor súlyával terhelve.

Az is dob rajta.
A motor súlyával...
Panelozás

Ingyen makett volt, szóval megengedtem magamnak a kísérletezést a következők felé. Elsőként a pozitív panelezést cseréltem le vésettre. További a belső tér minimális javítása, és majd a fegyverek.
Panelozás

Na a probléma megoldódott. a ragasztás mentén szépen szétjöttek az úszótalpak végül, és abba ragasztottam, kis válaszfalakat, műanyagból, hogy még véletlenül se menjen hátra az ólom. Illetve ha igen, arra az esete is pillanatragasztóval ragasztom össze, ha szét kell szedni majd. Oda bekerültek a "gyárilag" kapott súlyok, és néhány kisebb sörét is. Most már szépen áll és ha az orra is fölkerül, az még előrébb húzza majd (Végső esetben oda is fér majd pár tizedgramm)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.