/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.
vlevi 625007 2017. március 13. 21:01
Válasz erre
2017-03-13_08-59-46
2017-03-13_08-59-46

Fujimi
Sasjnos csak ez a képem van róla.
Sennás 624997 2017. március 13. 18:03
Válasz erre
228006-10571-24-pristine
228006-10571-24-...

És mibe vlevi? Valamelyik Italeri? Úú de szerettem a Turbót régen.
vlevi 624995 2017. március 13. 17:55
Válasz erre
rod666 624970 2017. március 13. 09:29
Válasz erre
6-os boxert viszonylag kevés autógyártó használ... Szerintem ez valami Porsche...
Halos 624966 2017. március 13. 08:58
Válasz erre
Szia!

Nekem is nagyon tetszik mutatós darab,viszont az első kerekek tényleg meg vannak dőltve én is csodálkoztam rajta amikor először láttam.

Üdv.:Árpi
Varjúbácsi 624963 2017. március 13. 07:57
Válasz erre
Peti!
Rosszul látod! Minden repképes, csak elég nagy erővel kell eldobni! :-)
lacipapa 624958 2017. március 12. 23:06
Válasz erre
Hogy nagyon szép,az tuti.Elég sűrűn előveszem és gyönyörködöm a mesteri kidolgozásban!
Lassan tényleg neki kéne fogni!
TAMÁS78 624955 2017. március 12. 22:33
Válasz erre
exec 624951 2017. március 12. 21:19
Válasz erre
Lacipapa,
Impresszív darab, az biztos! De a legszebb: Valaki az Ebayen árulta, és nem igen volt rá vevő, így 14 EUR-ral volt drágább, mint az 1/35-ös :D Szerintem ne várj sokat a magadéval.

Sennás, köszönöm! Ezt a fotót nem találtam meg. A Hahun is árultak egyet vagy két évig, én azt vettem alapul. Azon nem volt tető keret. Gondolkoztam azon, hogy csináljak-e, de nincs kedvem befűrészelni a lámpa házat. A kopás, kosz viszont jól jön!
lacipapa 624949 2017. március 12. 21:06
Válasz erre
Szuper!Jól sejtettem,hogy nem 35-ös.Nekem is van,35-ös,de még dobozban,az is Minimanfactory!
Sennás 624947 2017. március 12. 20:45
Válasz erre
kraz-255-elado-001_fitmax_698x520_1
kraz-255-elado-...

www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/erdeszeti-gepek/kraz-255-elado/h_6726795

Lehet nem is kell bántani látod ez is hogy beterpeszt.Innen esetleg lehet szép dolgokat lenézni.Az a bukó keret jó a pótkerékkel.
Sennás 624945 2017. március 12. 20:19
Válasz erre
Szia vlevi! Jó a húzott igen csak törékeny,meg merev ja. Én szerencsére "guberáltam" annyi féle méretű rezu drótot van miből válogatni. Ez amúgy egy 6os boxer? Mibe való?
exec 624944 2017. március 12. 20:18
Válasz erre
kicsit széttart az első tengely, még nincs beállítva. Majd az alapon. Kerekek között volt olyan, amit álmosan elrontottam egyik este, azt törhettem le, és varázsolni kellett... Nehéz ügy... :) De irtó látványos , ahogy közeledik a cél. Még a hátsó sárvédőn is gondolkodom, hogyan legyen, így még nem az igazi. Bár a cél nem egy országúti gép, hanem egy olyan ahol az erdőn közelítőként használják a gépet. Volt olyan dio ötletem is, hogy mondjuk egy másik, országúti gépre pakolják át a fát, de az még sok idő lenne... és annyi hely, amennyim nincs.
Sennás 624942 2017. március 12. 20:05
Válasz erre
Egy méretes f@szállító:) Ügyes Exec! Tetszik. Megpakolod a végén? A kép torzít vagy szemből kicsit széttartanak a kerekek? Vagy már "terheltre" van beállítva? Király amúgy!
exec 624940 2017. március 12. 19:30
Válasz erre
1/25 a méretarány. A Kraz maga 32-3 cm, a daru gémkinyúlása 40 cm. A Kraz Minimanfactory, a daru KFS, a plató az saját.

Most lakkoztam le, ami hátra van:
lámpa testek
a daru teljes vezetékezése
rakomány készítés
leszorító csörlők
koszolás
és erősen gondolkozom egy faja alapon...
Propellerfanatic 624939 2017. március 12. 19:22
Válasz erre
Alapvető hiányossága ennek a valaminek, hogy repképtelen, hiszen nincs rajta szárny, és légcsavar, de kétség kívül remek darab. :)
vlevi 624931 2017. március 12. 17:29
Válasz erre
2017-03-12_05-27-32
2017-03-12_05-27-32
2017-03-12_05-27-48
2017-03-12_05-27-48

Húzott szállal is lehet próbálkozni.
Előnye, hogy nem kell feteni, hátránya, hogy a vékony dróttal ellentétben, nehezebb a megfelelő formára hajlítgatni.
lacipapa 624930 2017. március 12. 17:08
Válasz erre
Húúú,nagyon jól néz ki.Milyen méretarány és miből építetted?
Andrewka 624929 2017. március 12. 16:36
Válasz erre
Igen, én egyben fogom fújni, szerencsés helyzetben vagyok, mert kamion motor révén egy színű az egész eredetileg is. Én mondjuk az UTP kábelről lehúztam a szigetelést, ilyen vastagsággal tűnt reálisabbnak.
exec 624928 2017. március 12. 16:22
Válasz erre
DSCF5349
DSCF5349
DSCF5350
DSCF5350
DSCF5351
DSCF5351
DSCF5352
DSCF5352
DSCF5353
DSCF5353

Sziasztok,

nálam ez készül... Nagydarab, de nagyon mutatós
Sennás 624924 2017. március 12. 14:46
Válasz erre
Névtelen
Névtelen

Nincs mit! A vezetékelést háát majd ki találod hogy egyszerűbb. Eleve színezett vezeték(már nem kell festeni)UTP-kábel--piros kábellal el tudod képzelni?

www.google.hu/search
Beteszed szárazon a blokkot,a kifúrt elosztófedéllel és egyenként meghajtogatod a drótokat(látod mi hol fér el)és megfelelő munkafázisba majd egyben beteszed. Vagy utólag fested(félő megszalad az ecset és mást is összekensz)

www.classicgarageblog.com/archives/category/65-66-shelby 27kép-en!
JonesPeep 624921 2017. március 12. 14:09
Válasz erre
Koszi szepen a tippeket. Utanajarok ennek a kabelezesnek, hogyan lehet a legjobban megcsinalni.
Eleg a rezdrotot lefesteni vagy elotte bevonni valamivel es a borkolatot festeni?
Jo lesz a motor is Andrewka. Egybe fujod majd le? Igen az illeszteseket nem egyszeru megoldani. Sokat hegedultem az en motoromon igy is, nem akartam totalisan elreszelni, mert akar az is elofordulhatott volna a hatalmas tapasztalatommal. Koszi a linkeket Sennas, megneztem oket es eleg jo kepek, lehet belole ellesni. Foleg a motorteret illetve az alvazat, kipufogo rendszer stb.
Siman beirtam a keresobe hogy revell shelby mustang es rengetek kepet dobott ki. Mondanom se kell hogy mindenki mashogy csinalja/csinalta. :)
Sennás 624914 2017. március 12. 12:31
Válasz erre
fixmotorsports.com/listings/1966-shelby-gt350-hertz/

Nem itt vannak a legjobb minőségű képek de egy szépen felújított 350H látni(alul,felül,belül).A motorban az a merevítőt jó hogy adják hozzá:) A motorháztető zsanért azt sajnálom azt valahogy jó volna pótolni.
Andrewka 624910 2017. március 12. 12:15
Válasz erre
P3060305
P3060305

Szia

a festés nagyon jól sikerült szerintem. Én sem régóta csinálom, most készül az első kábelezett motorom (igaz 1:24 kamion) de nagyon sokat dob rajta. Én úgy csinálom, hogy gombostűt megmelegítek öngyújtóval és azzal szúrom ki a rézdrót helyét, így szépen megszorul a furatban. Még nem tökéletes, de elsőre nem rossz. Az illesztésekkel viszont tényleg nehéz, vannak sokszor akkora eltérések, hogy alig lehet eltűntetni.
Sennás 624909 2017. március 12. 12:05
Válasz erre
137990_Engine_Web
137990_Engine_Web
P020Web
P020Web

www.google.hu/search

Szia JonesPeep! Jó lesz az. Saját ízlésre megy a blokk az még nem baj. A vezetékeket nézd át ami kényelmesen pótolható. Sima orvosi tűvel ki lehet fúrni a helyét réz dróttal pótolni.Gyertya pipa,öninditó,generátor 33-23-24 alkatrészek ablakmosoét(64?) esetleg.
Üdv SENNÁS
Varjúbácsi 624908 2017. március 12. 11:56
Válasz erre
Szuper! Kivárom! Nálam is van Gárdonyban néhány fa, bevállalod? :-))
Zoli 624900 2017. március 12. 10:12
Válasz erre
Szerintem ékszíjnál maradhatsz a fekete színnél. Az illesztéseknél meg néha kicsit faragni kell. Kell keresni képeket és azok alapján építeni. De ha 3 hónapja makettezel, ahhoz képest nagyon jól haladsz. A kábeleket akartam még ajánlani, de ilyen kevés tapasztalattal nem biztos, hogy erőltetni kéne, először az alap dolgokkal barátkozz meg! De ha van kedved, a kábelezést is megpróbálhatod, nem olyan nagy ördöngösség, de ne menjen el a kedved, ha elsőre nem megy! A tapasztalt makettezőknek se sikerül minden elsőre, szóval az a lényeg, ha tényleg tetszik a hobbi, légy türelmes és kitartó!
z
JonesPeep 624899 2017. március 12. 10:02
Válasz erre
Az illesztesbol sajnos csak ezt tudtam 100%ra kihozni. Alapbol csalebb az egesz. Revell minoseg.
A blokk azert piros mert a sajat izlesemre szabtam a dolgot. Normal esetben valoban kek. Az ekszijnal szinten hanyagoltam az ugmutatot, mert anthrazit feketen ostoban nezett volna ki. Szerintem. Mit gondolsz mi lett volna ra a legjobb?
3 honapja makettezek, ugyhogy szivesen veszem az epito jellegu kritikat. :)
Zoli 624897 2017. március 12. 08:02
Válasz erre
Szia,
Nem rossz, csak kicsit hézagos az illesztés. Ez valami tuning lesz? Mert a blokk kék szokott lenni, illetve a piros ékszíj is elég fura. Amúgy szép, várom a folytatást!
z
JonesPeep 624892 2017. március 11. 22:42
Válasz erre
20170311_223956
20170311_223956

Shelby Mustang GT 350 H keszuloben
Propellerfanatic 624884 2017. március 11. 19:18
Válasz erre
Tisztelt Tanár Úr!
Egy Sopwith Camel nemsokára kész, a két szárnyat kellene összevarrnom. Csak a fákat metszem, és most a kezeim nem alkalmasak ilyenre. :)
Üdv
gaben21 624879 2017. március 11. 18:35
Válasz erre
Helló. Humbroll polírozható alumíniummal van festve. De még nem végleges így alakítható.
Varjúbácsi 624876 2017. március 11. 18:01
Válasz erre
Prop!
Nagyszerű, mint mindig! Mikor jön a következő I.VH-s drótakadály?
Propellerfanatic 624861 2017. március 11. 15:56
Válasz erre
IMG_3222
IMG_3222
P1030885
P1030885
P1030894
P1030894
P1030908
P1030908
P1030912
P1030912
P1030916
P1030916

Hali!
Én a Dragon 72-es Meteorját építem.
Miggyuri 624846 2017. március 11. 10:48
Válasz erre
félig_kész
félig_kész

Most éppen ez.
Sokol 624841 2017. március 11. 09:49
Válasz erre
Ilyen a szürke horgany, a régi horganyzott lemezeken:
//antikpiac.hu/oc-content/uploads/63234.jpg

Egy durva ecsettel feltupffolva valami szürkés-ezüst színt tudnád megjeleníteni.
Sokol 624840 2017. március 11. 09:47
Válasz erre
Gaben21!

Azt a vödröt jól átgondoltad? Nem akarod inkább átvonni valamivel?
A ZnCuTi hideg nyújtása, és profil hengerelése csak 1946-tól ismert. A horganyzott elemez gyártás (vasra horgany) meg a szürke horganyt használta.
A németeknél eleve a mázipar segítségével dolgozott pl. az Idea gyár, -mert a vegyi korrózióvédelemhez szükséges összes anyag ment a hadiiparba. Magyarországon pl. a Közszükségleti Cinkgyár csak 1955-56-tól gyártott ilyen szép fényes vödröket, ami akkor világszínvonal volt.
gaben21 624829 2017. március 10. 19:39
Válasz erre
WP_20170310_001
WP_20170310_001
WP_20170310_003
WP_20170310_003
WP_20170310_004
WP_20170310_004
WP_20170310_006
WP_20170310_006
WP_20170310_008
WP_20170310_008
WP_20170310_014
WP_20170310_014
WP_20170310_011
WP_20170310_011
WP_20170310_013
WP_20170310_013

Helló. Alakul a Pz38. A lánctalp havazása elkezdődött. Még száradás alatt van. Szódabikarbóna+vizes faragasztó elegye a hó. A Málhák ,figura kész már csak a fa talapzat hiányzik.
slawter 624689 2017. március 7. 17:01
Válasz erre
1cracked earth
1cracked earth

Sivatagi kis dioráma alapja. Először csináltam szikkadt, cserepes földet.(legközelebb tuti a citadel festékét használom hozzá, az jelenleg kb verhetetlen)
cimber 624659 2017. március 7. 07:44
Válasz erre
Sokkal hitelesebb lett!
tyimosenko 624655 2017. március 6. 23:22
Válasz erre
Az első normálisabb repülőmakettem az biztos. Bár sajnos csak Italeri. Vastag a szárny, gyenge, bumfordi részletek, gagyi vásznazás imitációt.. Így inkább csak próbamakett a következő repülőhöz. Ami a classic airframes cr-42 lesz, a lentebbi képen lévő 237-es. Ez szerintem még a 228-asnál is látványosabb a sok sárgával.
TAMÁS78 624653 2017. március 6. 23:09
Válasz erre
Mondjuk az eddigi legjobb munkád is, nem?
tyimosenko 624652 2017. március 6. 22:54
Válasz erre
Aha : ) Most már kezd a hócipőm tele lenni ezzel a makettel, 4 hónapja tökörészek vele.
TAMÁS78 624651 2017. március 6. 22:39
Válasz erre
Megérte! Fellélegeztél a végén, mi? :)
tyimosenko 624650 2017. március 6. 22:35
Válasz erre
P4300794
P4300794
P4300795
P4300795

Köszi Tamás. Végül megküldtem mégis zölddel a farkat meg a motorburkolatot (a felső szárny végeit elfelejtettem, most veszem észre...). Ódzkodtam ettől a lépéstől, de asszem így azért sokkal hitelesebb lett.
TAMÁS78 624642 2017. március 6. 20:09
Válasz erre
"...de ha valaki arra ránéz, a benyomás negatív lesz."

Igen, ezért érthető, hogy így döntöttél, és tény, hogy marha jól néz ki.
tyimosenko 624624 2017. március 6. 12:37
Válasz erre
image4
image4

Ja a csatolt kép..
tyimosenko 624623 2017. március 6. 12:36
Válasz erre
Köszönöm szépen a tippet, elgondolkodom rajta.
tyimosenko 624621 2017. március 6. 12:34
Válasz erre
Szia!

Köszönöm a véleményt.

A farok eredeti festése a törzsön látható elnagyolt foltozás lehetett. Arra került a sárga jelzőszín, és úgy nézhetett ki, mint a csatolt képen a 237-es farka. Majd a jugó hadjárat után azt fújták át valamilyen sárgával, rá pedig valamilyen zöld kerülhetett, aztán vissza az ék. A maketten alapból én már csak a valamilyen sárgát festettem fel, rá pedig foltoztam a valamilyen zöldet. A sárgánál a RAL 7028-at, zöldnél meg az RLM 62-t. Egyes szakértők szerint nem volt javító sárga, hanem a citromsárgára egyből ment a zöld, ami az eredeti olasz zöld volt, amiből rendelkeztünk készlettel.
úgy tűnik nekem, hogy nincs árnyalatbeli eltérés a farkon felfedezhető világos szín és a törzs alapsárgája között, tehát a citromra jöhetett valamilyen sárga. Vagy az eredeti olasz, vagy a magyar tarka sárgája, ami hasonló árnyalat lehetett mint az olasz sárga.
Igen, van ott kukacos minta, ami a fentiek alapján arra utal számomra, hogy mégiscsak össze-vissza festegetéssel került fel a zöld.

A gép festési sémájának meghatározásához igyekeztem felhasználni a többi cr-42-esünk fotóit. Van egy kép, amin egy ugyanebbe a századba tartozó gép van ugyanebben a festési fázisban, tehát már átfújták a sárgát a motorburkolaton és a farkon, esetleg a szárnyvégeken. Ezen az látszik, hogy a farok és a motorburkolat is apró foltozású volt. A burkolaton kb. mint a makett orrán, a farkán sokkal apróbb. Pedig gondolom ugyanaz a festőcsapat dolgozhatott rajta. Ez az apró foltozás itt-ott a 228as képén is felfedezhető. Ezért választottam egy köztes megoldásként a kis foltozást a 228-asom farkán. Persze nem valós, de nagyon nem törekedtem erre a gép ezen részein.
tyimosenko 624619 2017. március 6. 12:12
Válasz erre
Úgy érzem most, hogy ezen a ponton nem érdemes követni az eredetit, mert a maketten már nem néz ki elfogadhatóan. Hiába követném a valóságot, össze-vissza fújogathatnám, lehetne rajta pötty, csík, folt, de ha valaki arra ránéz, a benyomás negatív lesz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738.