/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
crusader 704148 2023. január 13. 14:51
Válasz erre
Mi24
Mi24

Kép lemaradt :S
crusader 704147 2023. január 13. 14:50
Válasz erre
Sziasztok !

Nálam a Tigris mellett gyűlik a "nagy projekt" alapanyaga. Egész jól állok a beszerzéssel, még egy két apróság kell. Trumpeter alapmakett, eduard big set, eduard szegecs set, eduard fegyverzet, master pitottcső és géppuska, és rengeteg Reskit - amik elképesztően szépek. (köszönöm a Karpatmodellnek) Egyszer talán neki is állok :D évek...

Még kellenek UB32 -es rakéták, csak bizonytalan vagyok. A 70-es 80-as évek magyar Mi-24 D-nél használtak Ub32-es és STURM S rakétákat együtt? vagy csak a B8V20 + Falanga kombó játszott? Sok fotó van ami vegyes, vagy ilyen is olyan is.

Köszi a segítséget !
Csaszi 704134 2023. január 12. 23:59
Válasz erre
R10
R10

Mi-2 Aeroplast 1:48 Rendőrség
R-10 készül
warbirds 704038 2023. január 10. 07:39
Válasz erre
Alakul a dolog, jó lett hozzá az alap is!
Miggyuri 704029 2023. január 9. 22:46
Válasz erre
alapos1
alapos1
alapos2
alapos2

Lassan befejezem a Szu-14-et. Nem unatkoztam amíg éptettem.
PETI 703814 2023. január 3. 18:07
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5
6

6
6
7

7
7
8

8
8
9

9
9
10

10
10
11

11
11

Most már a háttérben annyit szerepelt az a kis wingletes apróság, őt is bemutatom nektek kicsit.
Z-137T-2 kétüléses Turbo Cmelák. 3db épült belőle talán. 1 pld jelenleg is felújítva, repülőképes állapotban van. Nagyon ritka.
KP csillagmotoros kétülésesből és KP Turbo Cmelák alapból összehozható. Csak műteni kell egy kicsit. A tapasztalatok szerint működik a dolog. Majd folytatom.
PETI 703813 2023. január 3. 17:56
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4

És akkor egy kis NB-36H Crusader. 1/144 Roden. Nukleáris meghajtású kísérleti platform. Tegye fel a kezét az, aki egyszerre csak egy gépen dolgozik! :)
PETI 703812 2023. január 3. 17:52
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4

Sziasztok!
Elővettem ezt a monstrumot! E-152M 1/72
Nem kicsi repülő! Összeragasztottam a szárnyfelületeket, eddig minden ok. Jó ez a Modelsvit. A témaválasztás Amodel, a minőség ICM, az ár meg Modelsvit. :) A tervezés csodálatos, van benne mit építeni. A minőség eddig remek. A felületi rajzolat lehetne erősebb. Viszont mindenfelé nagyon érdekes kis formák, megjelenítések, nagyon látszik, hogy komolyan követték az egykori eredetit.
Közben a Su-15 csiszolása befejeződött, a teszt építés sikeres volt, most kicsit megy pihenni.
PETI 703786 2023. január 2. 20:01
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5
6

6
6

Felmentek a következők: függőleges vezérsík, szárnyak. Gyerekek, ez innentől kezd durván kinézni! Élőben nagyon adja.
Ja! Egy tömítési módszer, ismeritek?
Régebben, plexi alkatrészek melletti tömítésnél kezdtem használni, mint kényszermegoldást, de ma már minden finomabb, védendő részletnél alkalmazom, mert egyszerű és hatékony. Maszkolóval a tömítendő rész mellé ragasztok, a védendő részekre. Ezután megy a massza, a nagyját azonnal lehet leszedni és fontos, hogy még tömítés után, amikor lágy az anyag, egyszerűen leszedni a maszkolóval együtt a felesleges muttyot is. Így egy vékony és igen könnyen visszacsiszolható szakasz marad. Duplán jó! Az utolsó két képet ennek bemutatására mellékelem.
Miggyuri 703771 2023. január 2. 12:43
Válasz erre
rozsdásítva
rozsdásítva

Lassan elkészül egy Szu-14.
PETI 703757 2023. január 1. 21:38
Válasz erre
Köszi! Még leugrok egy talicska betonért holnap a tüzéphez, mert jönnek a vezérsíkok és a szárnyak, a felépítésük komoly kőműves munkát igényelnek majd. :)
Zoli 703756 2023. január 1. 21:33
Válasz erre
Ezt is megoldottad, gratula! Nagyon jól haladsz, hajrá!
z
PETI 703755 2023. január 1. 21:26
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5

Összeragasztottam a törzset, benne a hajtóművekkel. Egész jó lett. Amint látjátok, a kiömlők sehol sem érnek a törzsön lévő kiömlő nyílásokhoz, ez adta a nehézségét, hogy mégis hova rögzítsem, de ezzel a tortúrával meg lehetett oldani. Most nyilván tömítés, a sebek gyógyítása. Még "kötést" is tettem rá a vágás visszapanelvonalasításához, teljesen szimbolikus a dolog. :)
Zoli, a kabinba csak belehánytam a gyári kacatokat, majd gyanta ülés és zárt kabintető vár rá valószínűleg.
Zoli 703754 2023. január 1. 21:25
Válasz erre
Köszi szépen! Alapot sose tervezek, nem cél, viszont idő, és legalább még ezer makettet kéne építenem... (Nincs annyi, csak ami érdekel...)
z
PETI 703753 2023. január 1. 21:19
Válasz erre
Mutatós darab, szép lett. Valami alap esetleg alá lesz?
Zoli 703745 2023. január 1. 20:06
Válasz erre
IMG_1639
IMG_1639
IMG_1638
IMG_1638

Szia,

Bátor vagy, tetszik. A kabin gyári vagy azt is feljavítottad? További sok sikert!
Nekem ezt sikerült kalapálni az ünnepek alatt, pontosabban 28-ától év végéig. Azt hittem a kezdeti gyors haladás után, hogy sétagalopp, de azért volt faragni rajta.
z
Tibcsi 703742 2023. január 1. 18:40
Válasz erre
Jó lesz ez, csak így tovább! Szépen alakul! :)
Sennás 703741 2023. január 1. 18:12
Válasz erre
PETI 703740 2023. január 1. 17:58
Válasz erre
Dehogyisnem, már benne vannak a golyók! Lehet, hogy folytatom este, szeretném látni egyben ezt a mai darabolást.
Sennás 703737 2023. január 1. 16:59
Válasz erre
Az igen Peti! Cumiceccilin :) de megoldottad az a lényeg. Ügyes vagy.
Ebben a régi makettban nem kell(et) az orr részbe ólmot tenni, főleg hogy az a gyanta kiömlők is nehezebbek cseppet?
PETI 703736 2023. január 1. 16:36
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5
6

6
6

Sziasztok!
Folytattam a Su-15-öst. Egy fatális tévedés eredményeképpen összeragasztottam jó előre a törzset, majd gondoltam, a záró rész felhelyezése előtt beküldöm az előre gyantából + műanyagból összeállított dupla hajtóművet, ami természetesen nem fért be. Megoldásképpen körbekarcoltam a megfelelő panelvonalat és fűrészlappá alakított pengével levágtam a farokrészt. Ez simán ment, annak ellenére is, hogy helyenként 2mm-nél vastagabb anyagot kellett átvágnom. És jött a meglepi, innen sem fért be a hm blokk! Je. Akkor elkezdtem a blokkot körbevagdosni, faragni, végül minden külső merevítést le kellett vágnom és még reszelővel csökkenteni az átmérőket, párhuzamosan a törzset is belülről vékonyítottam, míg végül éppen bement a helyére. Némi szerencsétlenkedés után rögzítettem a blokkot a kifelé kacsintgató hajtóművekkel, beragasztottam beesésgátló bakokat és most eltettem száradni, egy időre elfelejtem az egészet. A folytatásban visszaragasztom az egész törzshátsórészt és végre van hajtóművem a Szuhojban. :)
sanyi 703725 2023. január 1. 08:40
Válasz erre
Oké! Van esetleg képed a nyitott hajtóműről, belsőről? Radarról találtam ,azt meg is építem úgy, mert nem bonyolult. Akár magánban is, nehogy bajba kerüljön a Makettinfó.
PETI 703724 2023. január 1. 08:04
Válasz erre
sanyi 703721 2023. január 1. 07:28
Válasz erre
Nyomokban polisztirolt is tartalmaz... :) Lehet, hogy én is előveszem a mostani építéseim után, mert amúgy szép madár!
PETI 703715 2022. december 31. 23:17
Válasz erre
Igen, akad! :) Meglepően jól kezd kinézni amúgy.
Bandika 703714 2022. december 31. 23:05
Válasz erre
Látom van rajta bőven kőművesmunka. Szép lesz.
Kibic 703713 2022. december 31. 18:57
Válasz erre
MiG-19PM-2
MiG-19PM-2
MiG-19PM-1
MiG-19PM-1

Itt pedig egy MiG-19PM épülget...
PETI 703712 2022. december 31. 16:38
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4

Amodel 20 éves Su-15-ösével búcsúztatom az évet.
borisz 703623 2022. december 29. 13:10
Válasz erre
pmheros 703615 2022. december 29. 11:09
Válasz erre
ed_s-199_bubble_vs_erla
ed_s-...

Ezen a képen nem takarja semmilyen kabintetőkeret, így látszik a méretkölönbség a 2-es törzskeret lemezosztása, és a kabinhátfal síkja között a két törzs esetén.
crusader 703486 2022. december 23. 14:53
Válasz erre
T
T

Sziasztok !

Gyerekkorom óta (12 év után) leültem újra makettezni. Lényegében most tanulok komolyabb technikákat. Időközben azért a gyűjtögetésre jutott idő :D

Minden eszközöm új, kicsit komolyabban szeretném művelni imádott hobbim.
Elsőként egy AFV 1:48-as Tigris-t készítek, teljesen dobozból. Lealapoztam, fent az alapszín, már kicsit árnyékoltam is, de még egyszer rámegyek az tuti. Az alapozó valejo, az alap sárga AK Real color.

Nem olyan jó a kép, telefonnal lőttem, remélem azért élvezthető.

Boldog karácsonyt minden keves Kollégának !
pmheros 703448 2022. december 21. 20:05
Válasz erre
edu199s
edu199s

Üdv!

Igen, erre gondoltam!

A hátracsúszó kabintető hátsó keretének vékony lemezelése az eredeti gépen fölélóg (körben) a törzs borításnak. Ezt túlnyúló hatást az 1:72 -es makett vastag kabintetőkeretéhez úgy oldották meg, hogy a kabin hátsó falának síkja hátrább lett tolva ~1mm -el.

Az 106 ד s.199 -es ellenben az eredeti oldalra nyíló német Erla tető miatt "rendes" méretekkel rendelkezik. Tehát a bubis, és az Erla -ás törzs azon a szakaszon méretben is különbözik.

Nekem ez azért lett fontos, mert a napokban megnyilvánultam Special Hobby Bf 109E törzshosszával kapcsolatban, és ott az Eduard (kitolt hátfalú) bubis törzsével is összehasonlítottam. Utólag felismerve, hogy rossz kiindulási alapot választottam, valószínűsítettem, hogy rossz következtetést vontam le. A kép azért kellett, hogy beigazolódjon, vagy cáfolódjon az elképzelésem.

Köszönöm szépen!
Zozó 703320 2022. december 17. 21:30
Válasz erre
OK-BYE
OK-BYE

Hali!
Erre gondoltál?
De ez is Edu makett...
pmheros 703216 2022. december 14. 16:47
Válasz erre
Üdv!

Lőnél egy képet még az OK-BYE -ról is közel ugyanolyan szögből ahogy a 106 ד van az első (Avia 1) képen pozíciónálva ? (Foglalkoztat egy méretbeli kérdés.)

Köszi!
McFrost 703200 2022. december 13. 16:51
Válasz erre
Köszönöm az észrevételeket, örülök, ha tetszik!
m7priests 703186 2022. december 12. 23:10
Válasz erre
Tiszta sor, hogy 90%-ban úgy van, ahogy mondod, én csak a kivételekre utaztam rá, hogy lássuk van létjogosultsága annak, amit McFrost bemutatni kíván.
Freddy 703184 2022. december 12. 22:01
Válasz erre
Az útkereszteződésben van, elég egyértelmű ;)

Ezeket a kereszteket forgalmas helyekre állították, ha most kivesszük a temetőben meg templomkertben állókat, akkor ez jellemzően az utak mentét, illetve az útkereszteződéseket jelentette. Értelemszerűen nem háttal az útnak állították, hanem úgy, hogy az úton járók lássák. Hazánk úthálózata a XIX. század végére jelentősen átalakult, akkor tűzték ki a ma is ismert főutak nyomvonalát, ezzel sok olyan út, ami korábban évszázadokon át nagy forgalmat bonyolított, másodrendűvé, sőt, adott esetben erdészeti-mezőgazdasági úttá silányodott, ezért ma már kb akármilyen kicsi, vagy jelentéktelen út mellett lehet keresztet látni. Jellemző volt az is, hogy két falu között oda állították, ahol a nép az egyik faluból a másikba a templomba vonult, ez sokszor egy szélesebb gyalogút volt, ami ma turistaút. Erre jöttek rá a különböző telekhatármódosítások, amik nem mindig vették figyelembe ezeket a kereszteket, illetve a kommunizmus időszakának ilyen-olyan tevékenységei, építkezései, amik még annyira sem. És persze hazánk 982169172639123 kőkeresztjének emellett is mindnek megvan a maga története. De azért 10 kőkeresztből 9 biztos az útra néz, nekem itt párszáz méteren belül kettő is van, az mind a kettő kerítésen kívül van és út felé fordul :)
halaci 703180 2022. december 12. 21:37
Válasz erre
Ezt a kerítést már a háború alatt is használta a MÁV, ez volt a szabvány elem. Viszont tudtommal (bár ebben nem vagyok biztos) ez a területhatárt jelölte, a MÁV-hoz tartozó és a "civil" terület között, tehát állomás területén belül valószínűleg nem használták.

fortepan.hu/hu/photos/
Sennás 703178 2022. december 12. 21:08
Válasz erre
Screenshot_2022-12-12-20-36-12-399.jpeg
Screenshot_2022-12-...
Screenshot_2022-12-12-20-36-56-032.jpeg
Screenshot_2022-12-...

Korban később van mint WW2 de hasonló a "kerítés":)
Gabusch 703176 2022. december 12. 20:19
Válasz erre
8126 - Google Maps - www.google.com
8126 - Google Maps...

Ez pl. a 8126-os úton van Bodmér és Vértesboglár között. Aztán döntse el az ember, hogy éppen melyik utat vigyázza! Igaz, három út felé is néz kis jóakarattal.

De egy állomáson simán benne van, hogy a peron felé kell néznie, mert van néhány olyan megállóhely, ahol mögötte nincs is út. Másfelől, aki siet, jobb ha imádkozik, hogy viszonylag időben érjen oda a vonat és a továbbiakban se szedjen össze jelentős késést. ;)
m7priests 703175 2022. december 12. 18:23
Válasz erre
Feszület-Jászalsószentgyörgy
Feszület-Jászalsó...
Feszület-Tiszafüred
Feszület-Tiszafü...

Még kettő elkerített:
m7priests 703174 2022. december 12. 18:19
Válasz erre
Bocsánat, de ez is párhuzamosan áll az úttal...
m7priests 703173 2022. december 12. 18:18
Válasz erre
Feszület-Nagykörű
Feszület-Nagykör
Feszület-Zagyvarékas
Feszület-Zagyvaré...
Feszület-Szolnok
Feszület-Szolnok

Sziasztok!
A feszületek bárhogy állhatnak,nincs rá szabály, sőt el is keríthetik a látogatók elől:
-Nagykörű, a templom előtt nem az utca felé néz, hanem a templom felé
-Zagyvarékason elkerítették
-Szolnokon pedig párhuzamosan áll az úttal-járdával
Freddy 703171 2022. december 12. 17:31
Válasz erre
Sennás 703170 2022. december 12. 17:22
Válasz erre
Figyelj még annyit ha lehet. Ha már rács van az épületen valami (fél)felirat legyen rajta. Ha már védett hely. Raktár, számadó pénztár, olaj szertár valami hasonlót:)
Sennás 703169 2022. december 12. 17:08
Válasz erre
20221212_170430
20221212_170430

Na 1930as évek Balatonakarattya. Itt vajon merre néz befelé vagy kifelé?
Sennás 703167 2022. december 12. 16:09
Válasz erre
Szia McFrost! Alakul alakul! Klassz lesz. Részemről annyit fűznék hozzá a kereszt ha már ott van inkább tényleg befelé nézzen az út felé. Simán csak azért ha nagyritkán van megemlékezés ,gyertya gyújtás ott tömeg van a beton kerítésen belűl meg elsodrási határon belűl nem sok hely marad.(oda képzelsz 3-4 embert) inkább nézzen a "város" felé és akkor lehet tenni virágot, gyertyát.:) Van egy koszorúm 1:35 érdekell:)?
Freddy 703166 2022. december 12. 15:32
Válasz erre
De általában úgy döntött, hogy az út felé nézzen, mert ott mennek el az emberek. Emellett akkor sem szokták elkeríteni, ha a viszonyok változása miatt már valamelyik kert területére esik, hogy az emberek vihessenek virágot meg gyertyát (max a kommer időkben, akkor sokszor le is bontották, ha útban volt, nem tudom, mikor játszódik a dioráma).

Kompozíció szempontjából persze az a szerencsés, ha szembe néz a nézővel, de akkor meg én a kerítést mögé raknám. És akkor lehetne a tövéhez virágot meg gyertyát tenni, látványos lenne.
DzsunKa 703164 2022. december 12. 15:11
Válasz erre
Sziasztok!
A feszület elhelyezése (tájolása) szerintem pont megfelelő. Ha hátat fordítana a dioráma fö témájának és a nézőinek az nem lenne elegáns. Még annyit, ezek a keresztény jelképek általában fogadalmi emlékek. Az állítható dönthette el, hogy merre "nézzen" az ISTEN FIA.
Miggyuri 703158 2022. december 12. 12:01
Válasz erre
bombázók 1/72-ben
bombázók 1/72-ben
bombázók
bombázók

Izmosodott a bombázók szekcióm. Nincs rajta minden darab, csak típusonként 1-1. Következő történet a légvédelmi szekció erősítése egy Sa-4 Krug-gal.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.