/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Sennás 712670 2023. augusztus 28. 17:52
Válasz erre
Na meg a "G" mint "egyszínű":)
Sennás 712669 2023. augusztus 28. 17:46
Válasz erre
magyaralba 712667 2023. augusztus 28. 17:35
Válasz erre
J- Tunézia
K-Marokkói -agresszor festéssel- ez az egyik amit utólag vásároltak az USA-tól és megtartották az eredeti festést csak a felségjeleket festették fel...
Sennás 712665 2023. augusztus 28. 17:22
Válasz erre
Olyan gyenge minőségű a kis kép a "J"-"K" ezek milyen országoké? Azok vágány festésűek.
Johnie 712664 2023. augusztus 28. 17:11
Válasz erre
Itt pedig egy egész csinos, igaz Italeri, de a Hobby boss matricáival felhasznált brazil építés (is)

designer.home.xs4all.nl/models/f5-72/f5-72-5.htm
magyaralba 712662 2023. augusztus 28. 17:07
Válasz erre
Türelem rózsát terem szokták volt mondani... a Sword remek üzletpolitikával szépen elkezdte a régebbi kittjeit újra kiadni... most pl a Lightning család jelent meg náluk pár hónapja... szóval akár még a Talon is megjelenhet egy-két éven belül...
Johnie 712661 2023. augusztus 28. 17:06
Válasz erre
" A Hobby Boss készleténél valamit ellazáskodtak (sokmindent...) az orrfutónál is, ha jól értettem, az egyenesbehúzó áll rossz irányba, de nem vagyok benne biztos. Mondjuk azt könnyű pótolni."

Láttam olyan építést ahol egyszerűen elvágta a futót és az alsó részét fordítva ragasztotta vissza.

armouredsprue.blogspot.com/2015/11/f-5e-fab-4865-hobby-boss-172-wip.html
borisz 712654 2023. augusztus 28. 15:33
Válasz erre
Maradva az F-5E-nél:

- Nekem is a fejemben volt, hogy a kétféle orról legalábbis szóljak.
A Scalemates-en láttam átalakítókat, de nem voltak meggyőzőek, aztán lehet, hogy csak a fénykép rossz. A LERX-et meg lehet pótolni sztirol lapból.

- Azt mondják, hogy a HobbyBoss törzs alatti nagy kannájának alakja béna. Ha minden igaz, ez a 275 Gallonos egyébként.
Bár elvileg van utángyárott:
www.scalemates.com/kits/ak3d-72-ao002-droptank-275-gal-f-5e-n-tiger-ii-f-20-tigershark--1207508

- A Dream Model készletére azt írják a Britmodelleren, hogy elkapkodta a gyártó. Én még nem ástam bele magam.

- A Hobby Boss készleténél valamit ellazáskodtak (sokmindent...) az orrfutónál is, ha jól értettem, az egyenesbehúzó áll rossz irányba, de nem vagyok benne biztos. Mondjuk azt könnyű pótolni.

- A Wolfpack készletét eléggé várom, de már jóideje ígérik. Igaz, közben lett egy igen vagyány Mirage F.1 család Speciáléktól, stb.

- Sajnos az Esci F-5B most sehogy sem szerezhető be, (vagy lehet hogy Ebayen 32900$ + posta + VÁM + ÁFA -ért van, de annyiért nem kell) pedig abból szívesen faragnék egy T-38 Talon, mert valamiért a Sword nem kapható

- Johnie, ha töröd az utat, akkor majd mennék utánad!

- Ha a Wolfpack nem csak az E/F változatot adja ki, hanem szépen sorban mindent, az mondjuk tök jó lenne, akkor egy-két darabra befizetnék.
atika 712653 2023. augusztus 28. 14:59
Válasz erre
Egyenes vonalat már karcoltam vissza görbült felületen Dymo szalag mellett és ovális szerelőnyílásokat is Verlinden sablonnal.
...mondjuk nem ezek miatt lett kukázva végül a projekt. :)
magyaralba 712650 2023. augusztus 28. 14:27
Válasz erre
Ne félj tőle... ha van egy régi KP makett akkor az a legjobb vagy valami régi hasegawa... azon lehet gyakorolni az egyenesek és íves vonalak karcolgatását is... ívelt felületekre vagy vékony rezet használok vagy ha kell sörös dobozból vágok sablont és azt használom segédletnek... ha meg elbaszva vala mert túl szalad vagy nem jó helyre került akkor folyékony pillanatragasztóval feltudod tölteni a rossz vonalakat, megszárad és csiszolható, karcolható újra... nem pattog ki mint a tömítőanyagok... persze az időfaktort mindenki maga tudja hogy mennyit tud vagy tölthet egy egy dologgal...
atika 712649 2023. augusztus 28. 14:23
Válasz erre
... inkább a félszárnyak alsó részén lesz az a rész. Nincs előttem a készlet, bocs'.
atika 712648 2023. augusztus 28. 14:21
Válasz erre
Igen, kinek mennyit ér az idő. A Dream Model kicsit drágának tűnik ahhoz képest, amit nyújt. A matricás műszerfal elég szép, de ez a megoldás nem az, amivel annyiért elégedettség töltene el.
Én nem vagyok gyakorlott a karcolásban (sem), de az egyik Italeri-n biztosan megpróbálom. A félszárnyak felső részén a trapézszerű vonalak ívekkel (a csűrőknél), az egy kicsit megijeszt azért...
magyaralba 712646 2023. augusztus 28. 14:13
Válasz erre
Hát a dream model és Wolfpack mar nekem nem az az árkategória amit egy tenyérnyi (nagy kezem van :) ) 1/72 makettért kiakarnék adni... akkor inkább karcolgatok kicsit faragcsálok... nosztalgiázok.
atika 712644 2023. augusztus 28. 14:11
Válasz erre
... ja és megvan a két hegyesorrú (E és F) ős Italeri is. :)
atika 712643 2023. augusztus 28. 14:09
Válasz erre
Tudom. :)
... a No. 1420-asból van is itthon kettő. A No. 1363-ast normális áron szívesen megvenném, vagy csak az amerikai matricát belőle.
...igaz, megvan a két Xtradecal F-5 szett, abban van, ami kell.

Meg van három Hobby Boss két Rob Taurus kabinnal.

Egyébként a Dream Model lenne a megoldás, de még "nem vitt rá a lélek", hogy megvegyem. Abban van hegyes orr és cápa is, bár a LERX csak a kétülésesben nagy.

A Wolfpack egy ideje ígéri a saját újszerszámos E/F-jét. Lehet, hogy az lesz az ultimate megoldás.
magyaralba 712642 2023. augusztus 28. 14:03
Válasz erre
1363_foto3LR.jpeg
1363_foto3LR.jpeg
26220_1420-6.jpeg
26220_1420-6.jpeg
26220_rd.jpeg
26220_rd.jpeg
195072-1-italeri-f-5e-tiger-ii-patrouille-suisse-repulogep-makett-1-72-1652780104176705.jpeg
195072-1-italeri-f-...
967210-48245-25-pristine.jpeg
967210-48245-25-...
413777807.italeri-f-5e-tiger-ii-patrouille-suisse-1-72-1333.jpeg
413777807.italeri-f-...

Az italeri svájci festésű F-5E-jei tartalmazzák a cápaorros változatot... viszont azt karcolni kell mert pozitív vonalas makett... és még van számos pont ahol némi beavatkozást vagy kiegészítést kíván... de cápa-orrú!

A mellékelt doboz grafikájú italéri F-5-k már a cápa orrú és megnövelt LERX-es F-5E kereteit tartalmazzák...
atika 712640 2023. augusztus 28. 13:24
Válasz erre
A Cserebere rovatban lehet venni átlátszó műgyanta szélvédőt. Italeri másolat - gondolom - az jó.
Vagy van a Rob Taurus vákuum formázott, abban ráadásul kettő is van; egy nyitott és egy zárt.

A cápaorr becsapós. Oldalról teljesen olyan mint a hegyes, szemből és fentről látszik igazán a különbség.
Johnie 712639 2023. augusztus 28. 12:47
Válasz erre
IMG_20230828_121247
IMG_20230828_121247

Köszönöm az infót atika.
Találtam egy linket a készlet megépített agresszor változatából, mellétéve a fotót az eredetiről látszik is amiről említést teszel. Talán az orr rész annyira nem is feltűnő, a Lerx betoldható, a front szélvédő valóban kisebb a kelleténél (ezt a hibát már mások is említették), a póttartály szembetűnően más.
atika 712633 2023. augusztus 28. 11:59
Válasz erre
atika 712632 2023. augusztus 28. 11:54
Válasz erre
A Hobby Boss F-5E normál (hegyes) orrú és normál LERX-es. A brazil ezért jó választás, mert a korszerűsítés során sem kapott cápaorrot, sem nagyobb LERX-et a brazil állomány.
Az agresszorokkal ebből a szempontból baj lehet, mert vagy korszerűsítették őket az idők folyamán (N változat), vagy Svájcból visszavásárolt cápaorrú E/F-k.
Johnie 712623 2023. augusztus 28. 09:58
Válasz erre
bahrain
bahrain
brazil
brazil

Köszönöm szépen medor a lehetőséget.
Letöltöttem a matricák .pdf útmutatóját a gyártó oldaláról, hogy jobb minőségben lássam a nyomtatványt.

www.armycast.cz/gb/172-decal-sets/143-f-5e-the-tiger.html

Nem semmi, 15 gép jelzéseit tartalmazza.
A Bahreini matricák akkor kellenek neked, a többi 14-et megtartod/eladod/nincs szükséged rájuk egyelőre. Én tudok várni, igazából most nem is nagyon akarok újabb makettet építeni.

boris: ez is tartalmaz másik 1994-es brazil jelzéseket.
medor 712618 2023. augusztus 28. 01:16
Válasz erre
Sziasztok!
Ha tudtok kicsit várni akkor erről a matricalapról 500Ft/db
választhattok bármit a Bahrein-i matrica kivételével.
Szeptember közepén jön meg a rendelésem.Elég izgalmasak!
www.super-hobby.hu/products/The-Tigers-Northrop-F-5E-s-In-The-World.html

gmlacko@freemail.hu
borisz 712616 2023. augusztus 27. 22:50
Válasz erre
Én a brazilt néztem ki, akkor nem fogunk üközni, remek! :D

Milyen az elméleti felújítás?
Pl. fehér csempe legyen, vagy bézs és középbarna? Mekkora legyen a törölközőszárítós radiátor? Ilyesmik. :)
Johnie 712614 2023. augusztus 27. 21:54
Válasz erre
Northrop F-5E Tiger II VFC-13 Fighting Saints NAS Fallon, NV_02
Northrop F-5E Tiger...

Erre a VFC13 agresszor század 23-as gépére gondoltam , de még alszom rá egyet.

Milyen az "elméleti fürdőszoba felújítás"?
(Én gyakorlatban szoktam)
borisz 712613 2023. augusztus 27. 21:40
Válasz erre
Két elméleti fürdőszoba felújítás között kidolgoztam már egy újabb elméletet, hogy mivel vágom át a gordiuszi csomót, de most még adok egy utolsó esélyt a szép szónak.

Jaa, és egy F-5E itt fekszik a dobozában mögöttem, hogy valamikor megbirkózzak vele.
Milyen festése lesz?
Johnie 712606 2023. augusztus 27. 20:40
Válasz erre
IMG_20230827_200342
IMG_20230827_200342
IMG_20230827_200318
IMG_20230827_200318

Bátran locsold, majd ha elpárolgott finoman nyomkorászd fülpiszkálóval ,fel kell annak feküdni.
Szenvedésed megirigyelvén egy 1/72-es Hobby Boss F5E Tiger II Fighter domború műszereire dobom fel a matricákat Extra Strong lágyítóval. Szereti.
Johnie 712595 2023. augusztus 27. 16:07
Válasz erre
IMG_20230827_151304
IMG_20230827_151304
Screenshot_2023-08-27-15-09-38-337_com.miui.gallery
Screenshot_2023-08-...
IMG_20230827_150906
IMG_20230827_150906

Van egy 1/48-as Roden OV1D Mohawk-om mindenféle gyanta kiegészítővel, BigEd maratásokkal. Találtam közöttük egy 49009 sorszámú "remove before flight" szalagot.
Egy-kettőt felhasználok belőlük a Bronco-ra...
Nagyzo 712518 2023. augusztus 26. 08:35
Válasz erre
Nagyon tetszik a Broncod, irtó szép munka! Majd mutatom is asszonynak, amikor randán néz az érkező dobozra, h miattad van! :-D
borisz 712508 2023. augusztus 25. 19:32
Válasz erre
Az lenne a lényeg, de pl a bal szárny alján a 6-os csücske a levegőben van.
Idegölő.
Johnie 712507 2023. augusztus 25. 19:15
Válasz erre
Jó lesz ez, nem baj ha csócsálja a lágyítót lényeg hogy rásimuljon.
borisz 712505 2023. augusztus 25. 18:11
Válasz erre
IMG_20230824_203949
IMG_20230824_203949
IMG_20230824_204038
IMG_20230824_204038

Matricázok, átlag egy oldal / nap sebességgel.
Kb. önteni kell a matricalágyítót, ezeknek a matricáknak az egyetlen előnyük, hogy vannak.
borisz 712504 2023. augusztus 25. 18:04
Válasz erre
Johnie 712499 2023. augusztus 25. 15:57
Válasz erre
IMG_20230824_104122
IMG_20230824_104122
IMG_20230825_145053
IMG_20230825_145053
IMG_20230825_154040
IMG_20230825_154040
ablak1
ablak1
Resizer_16929717329761
Resizer_169297173297...
Resizer_16929717450073
Resizer_169297174500...

Végül felkerült az "i"-re a pont, vagyis a nyitott ablakok a támasztó rudazatokkal.
Az ablakok felső részére 0,3-as drótból ragasztottam egy csíkot, hogy legyen válla amibe a keret is megvezetve odaragasztható.
Már csak egypár kis dolog van vissza és késznek nyílvánítható.
Johnie 712463 2023. augusztus 23. 19:20
Válasz erre
Köszi az infót.
Igen, kezd összeállni; ha a 72-es is ennyire részletezhető akkor szerintem jó vétel. Mintha a 72-esen nem láttam volna pozitív szegecseket (ez mindenképp jó csiszoláskor) ha a műanyaga ugyanilyen puha talán az sem baj mert kisebb az összsúly (bár vékonyabb a futó...)
kató 712461 2023. augusztus 23. 19:13
Válasz erre
Rosszul fejeztem ki magam , kicsit keményebb a fehérfém az ólomnál és az ónnál , de nem sokkal .
kató 712460 2023. augusztus 23. 19:10
Válasz erre
Igen , a fehérfém meglehetősen lágy ötvözet , az ónhoz vagy az ólomhoz hasonló . Önthetőség és megmunkálhatóság szempontjából ez jó a makettezőknek és a gyártóknak is , de megvannak a maga korlátai .
Egyébiránt a Bronco-d kimondottan csinos . Egyre jobban érdekel a 72-es verziója ...
Johnie 712459 2023. augusztus 23. 19:01
Válasz erre
lau1
lau1
lau2
lau2
Resizer_16928099298871
Resizer_169280992988...

LAU68 és LAU10A a műtőasztalon és a gépen...
borisz 712425 2023. augusztus 21. 23:58
Válasz erre
Johnie 712424 2023. augusztus 21. 21:24
Válasz erre
javítás
javítás
keréktárcsa 1
keréktárcsa 1
keréktárcsa 2
keréktárcsa 2
kerekek milliputtal és anélkül
kerekek milliputtal...
kerék a helyén milliputtal
kerék a helyén...

Köszönöm kató neked is.
Nem is tudtam (vagy már elfelejtettem), hogy a fehérfém alkatrészek is képesek elgörbülni.
Mindenesetre fehérfémmel még nekem sem volt dolgom.
A szárfelfúrás-erős drótos megerősítés még működhet is, egy tengely mentén (a vízszintesen) látom gyengének a szerkezetet.
Maga a keréknek a felhelyezése a kijelölt csonkra is problémás ha az útmutató szerint megy az ember (az is egy túl gyenge pont), de azt a részt már előre megerősítettem Milliput hozzáadásával.
kató 712423 2023. augusztus 21. 20:32
Válasz erre
Én a motorburkolat elejébe és a légcsavarkúpba szoktam ilyen maketteknél ólmot rakni (így egyensúlyoztam ki anno a Dragon 72-es He-219-est) .
A fehérfém futókkal óvatosan kell bánni . Ez egy nagyon lágy fémötvözet . Én még nem használtam (repülőknél) , de volt olyan fórumtárs régebben , aki azt mondta , hogy nagyobb súlytól hajlamos az is meggörbülni . Célszerűbb lenne hosszában felfúrni a futószárat és merev drótot beleragasztani . Izgalmas elfoglaltság , de szerintem 48-ban megoldható .
Sennás 712403 2023. augusztus 21. 13:10
Válasz erre
Johnie 712402 2023. augusztus 21. 11:36
Válasz erre
Ruh7aDFTiXxuIUjOs-jbR0mMPb5oFyDwV_hXx3js9Cs
Ruh7aDFTiXxuIUjOs-...

Igen, már késő beszerezni.
De nem is szeretnék többletköltséget akasztani a gépre. Viszont aki építi majd, annak megfontolandó a beszerzése.

Borisz, remek ötlet!
Sennás 712398 2023. augusztus 21. 09:39
Válasz erre
4_337
4_337
8_158
8_158

Ilyet meg már késő beszerezni? 29dolcsi nem olcsó igaz de tuti erősebb:)
borisz 712395 2023. augusztus 21. 00:03
Válasz erre
Szerintem rossz irányból közelítitek meg a dolgot. Ha nem bírja a lába és amúgy is seggre ülne, akkor a faroktartóhoz ragassz hozzá egy szerelőt vagy pilótát, aki éppen megérinti a törzset.
medor 712394 2023. augusztus 20. 23:51
Válasz erre
A két kabinajtó beragasztása (tudom nem nagy súly) nem oldja meg majd a problémát?
A fegyverzet nagy része is a súlypont (főfutók) elé kerül majd. Ne add fel!
Ezek után még mindig ott a póttank súlyozása mint alternatíva.Több ötletem nincs.
medor 712393 2023. augusztus 20. 23:25
Válasz erre
A balansz nagy része nem a főfutókra,hanem az orrfutóra fog terhelődni.
Nem tudom mennyire lágy a műanyag,így csak tanács sem mint útmutatás:
Ez utóbbit erősíteném meg és a póttartály orrába tennék még ólmot.
(Ha szét tudod még szedni és újra festeni is az összerakás után.)
A másik a (fél)dioráma. Hozzáragasztod egy reptéri alaphoz ahogy írtad is.
Johnie 712392 2023. augusztus 20. 22:28
Válasz erre
Sasszemed mindent észrevesz :)
Igen, a popsira ülés miatt van alátámasztva egy kis üvegcsével hátul a makett.
Mint írtam, oly lágy maga a műanyag, hogy félő, hogy a túlsúlytól, többletsúlytól elgörbülnek idővel a főfutószárak.
De vagy kap egy súlyos fém rögzítőt az orrkerék ,vagy kap egy reptéri futópálya alapot amihez hozzáragasztom...
medor 712390 2023. augusztus 20. 22:16
Válasz erre
Szia!
'Sennás' fotóján látszik,hogy egy hidraulikus emelővel van megtámasztva a múzeumi madárka orrfutója.Valószínüleg azért,hogy ne rogyjon még jobban le.Nem referencia.
(A makett fotója '712386' meg pláne nem az.)
Ennyire nem lóg a parkoló Bronco-k orra.Maximum pár fokot.
De a tiéd még mindig hátraül? Vagy miért van alátámasztva a vízszintes?
Johnie 712388 2023. augusztus 20. 21:49
Válasz erre
IMG_20230820_214356
IMG_20230820_214356

Sajnos az orrába lehetetlen súlyt helyezni, teljesen nyitott az orrfutóakna. Teljesen belátni oda. Közvetlenül utána következik a kabinteknő, oda sem lehet, hely sincs. A kabinteknő után a gép középvonala van, a főfutókkal. Egyedüli hely a nagy póttartály orr része.
Sennás 712386 2023. augusztus 20. 20:40
Válasz erre
Screenshot_2023-08-20-20-27-59-434.jpeg
Screenshot_2023-08-...

Így
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.