/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
Makettezõ 418050 2011. február 6. 19:32
Válasz erre
Szia Ákos!
A kép remek ,és alá is támasztja amiről beszélek!Te sem élével,vagy állítva raktad alá a kefnit a kocsidnak, hanem a legnagyobb felületével!Ha most megnézed az Uaz alatti bakolást akkor egyértelmű a dolog.Arról már nem is merek elmélkedni,hogy ha csak nem egyszerre emelték az Uazt ,modjuk daruval, akkor ilyen magas bakokra hagyományos emelővel ,oldalanként emelve felrakni szerintem nem lehet!Mivel a kaszni emeléskor oldal irányban is elmozdul ,nem is keveset.Nincs itt autószerelő vagy gumis aki érti miről próbálok beszélni?
Élében felállított "domínókra" nem lehet autót felrakni!
Részemről ennyi lenne az észrevétel!
Üdv
Kamovos 418049 2011. február 6. 19:18
Válasz erre
Szia Ronin!

Nálad is ugyan ez a helyzet!
Ráadásul, nálad közel negyed négyzetméteren fekszik fel!
Ekkora felületen a kis teherautók fekszenek az úton!
Aggodalomra semmi ok, normál körülmények között biztos, hogy nem fog a földbe sűlyedni!

Üdv:kamovos
Kamovos 418048 2011. február 6. 19:14
Válasz erre
Szia Ákos!

Ahogy nézem, előbb fog a többi kerék meg süllyedni, mint a tuskóval alá támasztott!
Mivel, nagyobb felületen fekszik fel a földön a tuskóval alátámasztott, mint a saját kerekein. Ezen a résznél kisebb a fajlagos talajnyomás!

Üd:kamovos
jerry82 418046 2011. február 6. 18:31
Válasz erre
klasz makett csak koszold még egy kicsit :)))
Ronin 418045 2011. február 6. 18:10
Válasz erre
Nálam egy Tipo áll ugyan így, négy, max 25cm átmérőjű fatuskón, már vagy harmadik éve.
Ákos 418044 2011. február 6. 18:00
Válasz erre
auto2
auto2

Ha nem hiszed, itt van róla a fotó...
panzer 418042 2011. február 6. 14:38
Válasz erre
ezt mingyá gondoltam,a csomagtartóban meg volt egy felrobbanó kompresszor eredeti német festéssel..
Ákos 418041 2011. február 6. 14:09
Válasz erre
Nekem 5 évig állt ennél kisebb bakokon egy kerék nélküli Opel Calibra a hátsó udvarban a fűben... ha elfáradtam a ház körüli munkákban, csak beleültem, stabil volt, nem billegett.
Grande 418040 2011. február 6. 13:48
Válasz erre
Itt látod közelebbről, hogyan is állnak a reaktív téglák

photofile.ru/users/coast70/150432298/
totya 418039 2011. február 6. 13:40
Válasz erre
Köszi megpróbálom.
antarktika 418038 2011. február 6. 10:55
Válasz erre
t80bv_11
t80bv_11

totya!

Szerintem bontsd vissza a torony reaktív tégláit és próbáld fordított dőlésszögben felrakni, mint most. Az igazi járművön nem így néz ki, még a korai UD téglái sem így állnak.

Remélem a kép segít.
kinggi 418037 2011. február 6. 10:37
Válasz erre
Köszi :) Megfogadom a tanácsod :)

(bocs hogy eddig nem válaszoltam :/)
totya 418036 2011. február 6. 08:08
Válasz erre
DSC05537
DSC05537
DSC05536
DSC05536
DSC05535
DSC05535
DSC05534
DSC05534

Sziasztok! Nálam ez készülget:T-80 BV 1.72
canadai 418035 2011. február 5. 23:09
Válasz erre
Elektrolakatos 418034 2011. február 5. 23:06
Válasz erre
"Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem"

Ha tudnád mikre képesek egyesek...simán szerelni lehet ilyen feltételek mellett!
Balaxka 418033 2011. február 5. 18:45
Válasz erre
Köszönöm az észrevételeket.

Üdv.:B.
Airmax 418032 2011. február 5. 18:23
Válasz erre
Szevasz Balaxka

Ilyen hogy műkődőképesség itt szóba nem jöhet...sokkal inkább a "hogyan lehetne ellopni kategória" :D :D
Egyébbiránt a rozsdás vashordó az telitalálat...

Üdv. András
Kálmi 418031 2011. február 5. 17:54
Válasz erre
Szia Balaxka!

Sajnos a fotók nem a legjobbak,de szerintem a hűtőmaszkon elég egyhangú a rozsda a közeli képeken van pár szöszmösz is a festékbe /langyos vizzel óvatosan tisztísd legközelebb festés előtt/. A figurán még picit finomíthasz,és szerintem az alap egy picit kicsi lett. De ez csak egy vélemény,a lényeg,hogy neked tetszen amit csinálsz. Csak így tovább!
Üdv.: Kálmi
Makettezõ 418030 2011. február 5. 17:50
Válasz erre
Szia Balázs!
Ha tényleg így van akkor megkövetlek.Bár nekem akkor sem tűnik realisztikusnak.Esetleg megosztanád velünk is azt a fényképet?

Üdv.
Balaxka 418029 2011. február 5. 17:39
Válasz erre
Makettező!

Én egy szóval sem mondtam, hogy készen van a kompozíció...
A bak marad ilyen... fénykép alapján kezdtem el csinálni a járművet.

Üdv.:Balázs
zoli1989 418028 2011. február 5. 16:38
Válasz erre
Ez nemsemmi lesz! Én repülős vagyok, de azthiszem Szolnokon lesz mit nézni harcjármű fronton is :) (A légvédelemhez kapcsolódó szárazföldi dolgok érdekelnek)
Makettezõ 418027 2011. február 5. 16:34
Válasz erre
Juge!
Minden tiszteletem!
Ez grandiózus!
Makettezõ 418026 2011. február 5. 16:32
Válasz erre
Szia Balázs!
Eddig nem rossz!De lenne pár észrevételem:
Ha egy autót így bakolnának alá ,ilyen terepen, akkor az kb 3 perc alatt ledőlne róla vagy elsüllyedne.Cseréld nagyobb átmérőjűre a tuskókat,szerintem.A figurát még megdolgozhatnád,ruha redőibe egy kis árnyékolás stb, stb.Így azt a benyomást kelti,hogy csak bedörzsölted pigmenttel,ez az első figurád?A talaj egész szépen sikerült de a kavicsokat levehetnéd a fűről,olyan mintha pár szem drazsé lenne rajta!Ha ennyire lepusztultra építetted a járművedet akkor már a lámpákat is megrongálhattad volna kicsit, és az ablaktörlőket is,az oldalindex burákat is fakíthatnád.A hátsó lámpák is ennyire "újak"?Látom a bringa még nincs készen, arról nem is írnék.Tehetnél még fel pár képet a diorámádról.Megnézném hátulról is a kompozíciót.A képek nem a legjobbak,szerintem kevesebb fénnyel próbálkozz!
Remélem nem gond,hogy leírtam az észrevételeimet,talán tudtam segíteni.
További kellemes időtöltést kívánok.

Üdv
lucky 418023 2011. február 5. 15:24
Válasz erre
Te sem a nooormálisok közül való vagy..:)))
jerry82 418022 2011. február 5. 15:07
Válasz erre
Kép033
Kép033
Kép035
Kép035
Kép059
Kép059
Kép060
Kép060
Kép058
Kép058

nálam ez készül revell 1:76 t34/76 kilőtt példány lesz az égés nyomok még hiányoznak a motortér környékéről (képek minőségért bocs mobilos)
juge75 418021 2011. február 5. 14:47
Válasz erre
Kép 485
Kép 485
Kép 486
Kép 486
Kép 487
Kép 487
Kép 488
Kép 488
Kép 489
Kép 489
Kép 490
Kép 490
Kép 491
Kép 491
Kép 492
Kép 492
Kép 493
Kép 493

Nekifogtam a P-40 hatalmas lokátorának össze építéséhez.
Szolnokon ott lesz.
Balaxka 418020 2011. február 5. 14:28
Válasz erre
Köszönöm... hát igen a fickó vakarja a búráját, hogy hogyan is legyen működőképes a cucc. :)
lucky 418019 2011. február 5. 14:22
Válasz erre
Ötletes.
Kissé tanácstalan a fickó:)
sdsdaf 418018 2011. február 5. 14:21
Válasz erre
Nagyon zsir! Megfogja az embert, elerte a dioramama celjat!
Balaxka 418017 2011. február 5. 14:12
Válasz erre
DSCF3724
DSCF3724
DSCF3644
DSCF3644
DSCF3715
DSCF3715
DSCF3720
DSCF3720

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek hogy min dolgozok.

Üdv.:Balázs
Lacy 418016 2011. február 4. 10:19
Válasz erre
migi 418014 2011. február 4. 08:56
Válasz erre
Kép 613
Kép 613
Kép 616
Kép 616
Kép 618
Kép 618
Kép 622
Kép 622

Közben befejeztem a gépet , most már avval a hibával de igy marad ,majd a következő.
Zoli_78 418013 2011. február 3. 10:12
Válasz erre
Szia Kinggi!

Szerintem a kopások nem az igaziak több helyen illogikusak. Az utcán járva nézegess teherautókat vagy ha látsz munkagépeket, azokról el lehet lestni hogy milyen felületeken hogyan kopnak a járányok. A torony tetjén az éleknél inkább dörzsölt kopásokat érdmes tenni mint tenyérnyi lepattogtódásokat. Az oldalsó tárolóknál például hiányolom a kopásokat, pedig azokat rendszeresen nyitogatták.

üdv
Zoli
eminence.noire 418012 2011. február 3. 10:10
Válasz erre
SA400004
SA400004

Sziasztok!

A StuG IV-hez készülő figurákról került fel írás és képek:
eminence-noire-makett.blogspot.com/
Valamint néhány hasznos kép eredeti StuG IV-ekről.

Üdv:
Eminence
migi 418011 2011. február 3. 09:30
Válasz erre
Apahajó változat
Tibcsi 418010 2011. február 3. 09:30
Válasz erre
Azért kérdeztem, hogy melyik változat. :) :)
Varjúbácsi 418009 2011. február 3. 09:25
Válasz erre
Tibcsi!
Megírta hogy ÁTALAKÍTÁS! :-) :-)
migi 418008 2011. február 3. 09:21
Válasz erre
Ezt benéztem .köszi
Tibcsi 418007 2011. február 3. 09:15
Válasz erre
Migi,

Ez melyik változat? Az orrfutónak nem az akna hátsó végén lenne a helye?

Tibcsi
Daala 418006 2011. február 3. 09:15
Válasz erre
Nagyon Jó lesz a 21-es!
Egy megjegyzés: az orrfutót ne az akna elejére, hanem a hátuljára építsd! Így nagyon gnóm.
migi 418005 2011. február 3. 09:12
Válasz erre
Kép 604
Kép 604
Kép 605
Kép 605
Kép 606
Kép 606
Kép 607
Kép 607

Nálam ez készülget 1/48 as méretben Academy átalakitás .
Cosworth1981 418004 2011. február 3. 08:17
Válasz erre
T55
T55

A következő projektem a Goldeneye c. filmbeli T55-ös tank lesz... Diorámába szeretném foglalni azt a jelenetet, amikor a rakparton száguldozik az UAZ-okat kergetve, megpakolva törmelékkel.:)
juge75 418003 2011. február 2. 21:09
Válasz erre
Kép 464
Kép 464
Kép 465
Kép 465
Kép 466
Kép 466
Kép 467
Kép 467
Kép 468
Kép 468
Kép 469
Kép 469
Kép 470
Kép 470
Kép 471
Kép 471
Kép 472
Kép 472
Kép 473
Kép 473
Kép 474
Kép 474
Kép 475
Kép 475
Kép 476
Kép 476
Kép 477
Kép 477

Az állvány készen van (végre!), még kell egy R-123 rádió és egy indikátor berendezés a kabinba (elektronikus tervtábla), valamint 2 érzékelő és azok védő rácsozata, kábelei a jármű orrára.
kinggi 418002 2011. február 2. 20:10
Válasz erre
Sszabi 418001 2011. február 2. 20:09
Válasz erre
Tibusz 418000 2011. február 2. 19:45
Válasz erre
Szia. Sztirol lapból csináltam az alapot, arra kentem faragasztót, és papírtörlöt tettem rá, hogy a kikevert csemperagasztó megtapadjon.A csemperagasztót már a hullámok vonalában kentem fel, száradása után vízzel hígított faragasztót kentem rá, amire rétegeire szedett papírzsepkendőtterítettem,és közben a ragasztóval, ecsettel gyűrtem, így finomabb hullámok "gyűrődtek".Száradás után festettem,különböző zöld és kék árnyalatokkal.Száradás után lefújtam akril lakkal, majd tubusos Mester nevű stukkóragasztót festőkéssel rákenegettem, ebből alakítottam ki a hullám tarajokat, és a hajócsavar hullámait. Ez miután megszárad, olyan lett mint a műgyanta, bár kicsit besárgul. Fehér festés, szárazecsetelés, több  rétegben, majd a befejezés következik, ami átlátszó szilopast lesz,ezzel még lekenem, és a hullámok tetejét megemelem. Leírni hosszabb volt és bonyolultnak tűnhet, de egyszerű módszer, a száradásokat hajszárítóval gyorsítottam.Más módszerek is vannak, hungarocell alapra festék,és átlátszó sziloplasttal a hullámok, kanállal kialakítva. én most ezt a módszert választottam.Bemásolom a második módszert ismertető honlap címét.http://www.modellmarine.de/index.php?option=com_content&view=article&id=143:realistische-wasserflaechen-einfach-gemacht&catid=257:tipps-a-tricks-fuer-plastikmodelle&directory=4350Remélem tudtam segíteni. Szia:Tibusz
kinggi 417999 2011. február 2. 17:28
Válasz erre
Okés akkor teszek még rá egy csipetnyit :)
Amon 417997 2011. február 2. 17:25
Válasz erre
Max a kis pöttyözött kopás illetve némi épp, hogy meghúzta karcok, mivel ezek a gépek aztán árkon-bokron keresztül közlekedtek.
kinggi 417996 2011. február 2. 17:21
Válasz erre
Kösz:) A kerék is be van sározva :) Csak ezt elfelejtettem lefényképezni :)De szerinted kell még rá koptatás?
Marci7 417995 2011. február 2. 16:39
Válasz erre
Látom, szereted a típust:) Nagyon szép! A bal szárny előtti arc mindent visz! xD

M7
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.