/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Tamás 413862 2009. december 23. 19:20
Válasz erre
Helo! Jó kis monstrum !
De a b-1nek nem a tu-160 a testvére ?

de ha tu-22-t szeretnél akkor az italerit felejtsd el az csak csúzliba jó a sima is és az M is, Főleg at M azt végkép felejtsd el nincs egy porcikája ami meg egyezik az igazival.
Matróz 413861 2009. december 23. 17:12
Válasz erre
Igen beszereztem egyet.talán megkapja az orosz testvért is---TU-22...:-)
zoli1989 413860 2009. december 23. 16:59
Válasz erre
Nagyon jó lesz ez az XB-70. Nekem is tetszik, csak sajna kezdek gondba lenni a hellyel, szóval nemtudom hogy lesz-e valaha ilyenem. (már a most készülő 72-es B-1B-nek is nehézkesen lesz helye, amúgy látom neked is van B-1-es:) )

Kobra makettjén szerintetek nem furaa felülete a festéknek ?
Matróz 413859 2009. december 23. 16:45
Válasz erre
Hát igen,volt róla fogalmam hogy nem lesz kicsi de amikor előttem van egészben...:-)
kobra 413858 2009. december 23. 15:32
Válasz erre
áá
áá

Ez jobb?
borisz 413857 2009. december 23. 15:20
Válasz erre
Szia!
Készítenél olyan képeket, ahol a makett gép felőli részére esik a fény, és a gép is oda fókuszál?
kobra 413856 2009. december 23. 15:20
Válasz erre
A kabintető csak oda van próbálva. És a szárnyvéget tudom hogy el_sztam...
kobra 413855 2009. december 23. 15:18
Válasz erre
fújás előtt
fújás előtt
Fújó kanbin a konyhába... :)
Fújó kanbin a...
Első réteg
Első réteg
fénykész
fénykész
2
2
3
3

Első fújt makettem...
félig készen
borisz 413854 2009. december 23. 15:17
Válasz erre
Abból a dobozból lett ez?
Eddig is voltak dolgai az Italerinek, de ez mindenen túltesz:D
Matróz 413853 2009. december 23. 15:03
Válasz erre
P1030836
P1030836
P1030839
P1030839
P1030837
P1030837
P1030826
P1030826

Nálam ez a gyönyörűség készülget,elfoglalja legalább három makett helyét de nem bánom..:-D
Panzerbéci 413852 2009. december 23. 14:26
Válasz erre
Gaben!Szia!
Dehogy akarlak leb..szni!
Néhány alkatrészt-ami nem árt ha rajt van a technikán-pótolnék!
Amúgy az ötlet nem rossz!
Jimbobá 413851 2009. december 23. 10:10
Válasz erre
Szia!
Impozáns dioráma, és hánynék ennyi Zvezda/Revell T-72 összerakásától.
A ködgránátvetőket viszont kicsit át kellett volna állítani, mivel elvileg mind előre kell, hogy nézzenek, párhuzamosan. Persze ez a kit hibája, rosszak a lukak.
És beton kicsit megviseltebb kéne hogy legyen, a sok lánctalpas tortúrától.

Üdv!
juge75 413850 2009. december 23. 09:18
Válasz erre
Egy szóköz lemaradt.
Pótlom: " ".
juge75 413849 2009. december 23. 09:17
Válasz erre
Kemény, kutyás őrzés van!
A harckocsizó ki semmer jönni... :-)!
Gaben 413848 2009. december 23. 09:15
Válasz erre
2009 12-23
2009 12-23
2009 12-23 (1)
2009 12-23 (1
2009 12-23 (6)
2009 12-23 (6
2009 12-23 (7)
2009 12-23 (7
2009 12-23 (8)
2009 12-23 (8

Szevasztok nálam éppen ez a kissé átalakított Zvezda T-72-es készül.
Kferro 413847 2009. december 23. 09:04
Válasz erre
Persze, hogy nem vagy az ügynöke. Te magad vagy Peczek. :D
Ram 413846 2009. december 23. 08:58
Válasz erre
Na ugye :))) tényleg bámulatos, ahogyan dolgozik, és ami még ráadás, hogy ő is elég jól magyarázza a folyamatot a vbench-blogjában, ami még angolul nem beszélőknek is hasznos, leginkább a F.A.Q. könyv stílusában, képről-képre... (nem vagyok az ügynöke, félreértés ne essék :)
Kferro 413845 2009. december 23. 08:53
Válasz erre
Pont tegnap ajánlottam az egyik barátom Peczek munkáit. Nos, leesett állal néztem a képeket. :)
Ram 413844 2009. december 23. 08:50
Válasz erre
A lepattogzás-kopás-"weathering" témában ajánlanám még a planetarmoron Sergiusz Peczek munkáit is. Az én ízlésemnek már túl-koptatott járműveket készít, viszont kiváló tanulási lehetőség végignézni a módszert, ahogy végzi a koptatást... ajánlom mindenkinek, megéri megnézni :)
üdv,
Ram
Tyimosenko 413843 2009. december 21. 18:49
Válasz erre
Igen, Akos makettjei kozismertek, ezert nem hoztam fel.
Ram 413842 2009. december 21. 17:59
Válasz erre
Na ez a link dolog nem nagyon működött, Ákos munkáit szerettem volna belinkelni... de ha már Ákos, akkor: lwcolors.blogspot.com/
Ram 413841 2009. december 21. 17:57
Válasz erre
Tyimosenko, még annyira sem kell messzire menni, itt a Makettinfón is lehet példaképet keresni, lásd például: makettinfo.hu/index.php
apcyzoli 413840 2009. december 21. 15:30
Válasz erre
Köszi a linkeket, mindjárt átnézem őket!
apcyzoli 413839 2009. december 21. 15:29
Válasz erre
Köszi az észrevételeket! Próbálkozom élethűbbé tenni, még nincs teljesen befejezve, ezért is vagyok kíváncsi, mit is kell még javítanom rajta.
Kferro 413838 2009. december 21. 15:27
Válasz erre
Kferro 413837 2009. december 21. 15:17
Válasz erre
Nem rossz, de azért pár észrevétel:

- A gép egy kicsit tiszta, ennél jóval koszosabbak voltak a Tomcatek.
- A kabintető tőrzshöz csatlakozó első része nem fekszik fel rendesen a tőrzsre, s egy jó nagy rés van közöttük. Ezt feltétlenül tömíteni kellett volna.
- A bal oldali függőleges vezérsíkon mi az a "lefolyás"?
- A kerekek nagyon feketék, érdemes lenne világosítani őket, esetleg szürke pasztellkréta porával átsimítani.

De azért összeségében tetszik a műved.
Tyimosenko 413836 2009. december 21. 15:00
Válasz erre
Na megvan Vrbovszki Aron honlapja

http://www.srac.hu/iron/gallery.htm
apcyzoli 413835 2009. december 21. 14:59
Válasz erre
F14 Flircat 021j
F14 Flircat 021j
F14 Flircat 022j
F14 Flircat 022j
F14 Flircat 023j
F14 Flircat 023j
F14 Flircat 024j
F14 Flircat 024j
F14 Flircat 025j
F14 Flircat 025j
F14 Flircat 026j
F14 Flircat 026j
F14 Flircat 027j
F14 Flircat 027j
F14 Flircat 028j
F14 Flircat 028j
F14 Flircat 031j
F14 Flircat 031j
F14 Flircat 032j
F14 Flircat 032j
F14 Flircat 033j
F14 Flircat 033j
F14 Flircat 034j
F14 Flircat 034j
F14 Flircat 036j
F14 Flircat 036j
F14 Flircat 037j
F14 Flircat 037j
F14 Flircat 038j
F14 Flircat 038j
F14 Flircat 041j
F14 Flircat 041j
F14 Flircat 042j
F14 Flircat 042j
F14 Flircat 044j
F14 Flircat 044j
F14 Flircat 047j
F14 Flircat 047j

Üdv mindenkinek!

Lassan tényleg befejezem. De mindig tudtam, hogy egyszer elkészül!
Hát ilyen lett...

Észrevétel?
HUJBI 413834 2009. december 21. 14:54
Válasz erre
DSC01636
DSC01636

készülőben a spanyol TOW Hummer. a géppuskaállvány "konyhai hulladékból" van, még finomítok rajta.
Kferro 413833 2009. december 21. 14:50
Válasz erre
Az az 1:16-os KT R/C modell, s Jimenez is írja, hogy nagyon gyenge. Viszont a festése szenzációs.
Áron nagyon ügyes makettező, a legutóbbi PM-ben nagyon szép munkát látni tőle. Ráadásul a techinkáját is leírja, így a cikk maga is hasznos.
Tyimosenko 413832 2009. december 21. 14:31
Válasz erre
Szepen el van cseszve az 1:16-os KT alapmakett futomuve. Baromi kicsik a gorgok.

Nem kell ilyen messze menni szep makettekert. Multkor lattam Vbrovszki Aron honlapjat. Fantasztikus szep dolgokat csinal. Belinkelnem, de nem talalom.
Kferro 413831 2009. december 21. 12:01
Válasz erre
Jó példa volt, pont Rick Lawler a kedvencem. :) Ez az IS-2-ese talán a legszebb harcjármű makett, amit valaha láttam.

www.planetarmor.com/forums/showthread.php
De nekem most Jimenez legújabb munkája is nagyon tetszik:

www.network54.com/Forum/110741/message/1260978161/1-16+RC+King+Tiger+finsihed.
Ram 413830 2009. december 21. 11:21
Válasz erre
kinggi, a lényeg, hogy nyitott vagy a tanácsokra, szerintem ez nagyon fontos - de ami még fontosabb, hogy neked kell elsősorban tetszenie a végeredménynek! Ajánlom figyelmedbe például a planetarmor.com oldalt, ott a VBench-ek között Rick Lawler, James Tainton és néhány rutinosabb "öreg" játékos építéseit végignézni... rengeteget lehet tanulni belőle!
üdv,
Ram
Salieri 413829 2009. december 20. 21:34
Válasz erre
Én momentán swarchgrau helyett sokkal jobbnak tartanám a téglavöröst kopáshoz.
Tiv 413828 2009. december 20. 21:03
Válasz erre
Szia Kinggi!
Annyit szeretnék megjegyezni, hogy először kellett volna fakítani a festést, aztán befolyatni, szárazecsetelni, és kb utána felvinni az ilyen erős festék lepattogzódást.
Gondolom te is látod, hogy a mostani állapotban a kopások eléggé elütnek a tanktól, és nem elég aprólékos a festése. Ha ez után fogod átmosni, akkor érdekes lesz a végeredmény, mert rá fogsz festeni a mostani kopásokra is. Én azt tudom tanácsolni, hogy a kopásokat fesd át újra egy sötétebb színnel, aprólékosan, mert szerintem ez a szürke szín túl világos. Ahol pedig túl sok lett a kopás, ott a késöbbiekben próbáld meg pigment porral eltakarni.
Tiv
manta 413827 2009. december 20. 20:12
Válasz erre
Szia Kinggi!
Itt egy link, itt egy egész jól koptatott tigris van, ha tudod hasznosítani, akkor jó. Sok sikert!
www.missing-lynx.com/gallery/german/tiger1_nsuwanarat.html
Üdv.:manta
kinggi 413826 2009. december 20. 20:06
Válasz erre
"a kevesebb néha több"
Teljes mértékben igazad van.Holnap kipróbálom azt a sok apró pöttyöset :)
(őszintén bevalva ez a első koptatott makettem szóval semmi rutinom nincs benne :S[de majd lesz:):)])
Ram 413825 2009. december 20. 20:01
Válasz erre
Szia Kinggi,
Én azt javasolnám, hogy a kopásokat úgy alakítsd ki, hogy nem egy-egy nagyobb foltot festesz fel egyszerre, hanem megpróbálsz nagyon (tényleg nagyon) apró pöttyökből kialakítani foltokat, amik persze elég sűrű pöttyözés esetén összeállhatnak nagyobb foltokká. A másik észrevétel, hogy nem kell feltétlenül minden egyes négyzetcentiméteren lepattognia a festéknek, jobb hatást érhetsz el (de ez aztán abszolút ízlés dolga) ha csak a tényleg sűrűn használt részek (búvónyílások, szereléshez használt nyílások, a jármű oldala-eleje, ahol az ágak (és kerítések, kőfalak, satöbbik) lezúzhatják a festést. Az aranyszabály közhely itt is érvényes: a kevesebb néha több :)
üdv,
Ram
denkmeyer 413824 2009. december 20. 19:50
Válasz erre
igen igazatok van a bunkerrel kapcsolatban!

1- ez egy régi játék
2- a fű valóban itt-ott kopár- igaz szerintem sem olyan nagy gond, csupán az, hogy alatta kivilan a szürke beton...
3- a katonákat csak úgy rátettem
és természetesen nem sértődtem meg, köszönöm, hogy foglalkoztatok egy kicsit a diorámával.

denk
kinggi 413823 2009. december 20. 19:35
Válasz erre
Terveim szerint kedden lesz az átmosás.
Roadblock 413822 2009. december 20. 19:32
Válasz erre
kopott, de a festése nem napszítta és még mindig túl homogén.
Ettől függetlenül jól alakul.
kinggi 413821 2009. december 20. 19:29
Válasz erre
000_0121[1]
000_0121[1
000_0122[1]
000_0122[1
000_0123[1]
000_0123[1

Sziasztok!
Hirtelenjébe most csak 3 képet rakok fel
Ez a mai nap termése Mára már elég volt :)
Várom az észrevételeket javaslatokat

kinggi
Geri 413820 2009. december 20. 19:29
Válasz erre
Szia Avirex!

Örülök hogy tetszik!:) a kerekek nekem se jönnek be jobban tetszik az offrodos kerék de hát ez egy reptéri kiszolgálójármű :) amugy tényleg hotrod-os ráadásul az első tengely lejebb is van a többinél :)

Üdv:Geri
Ram 413819 2009. december 20. 12:27
Válasz erre
Sziasztok!
Először is köszi :)
halaci: a 37-es cső Eduard, a Browning csöveket pedig az Aber gyártja.
hoekloos, köszi az észrevételt, nekem fel se tűnt, hogy "belóg" a hordó helyére a kis huncut. Azóta már elbántam vele, és pótoltam egy mérethelyes, ráadásul nem belógós réz fogantyúval :)
üdv,
Ram
HUJBI 413818 2009. december 20. 11:00
Válasz erre
kár, hogy a telefonkártya öt éve lejárt, mert az lenne az igazi nagy durranás. :)))
balaton 413816 2009. december 19. 23:40
Válasz erre
Gaz-66_03
Gaz-66_03
Gaz-66_07
Gaz-66_07
Gaz-66_06
Gaz-66_06
Gaz-66_05
Gaz-66_05

Üdv.!
Gaz-66, 1/72...
A plató részei készülgetnek telefonkártyából és rézfóliából.
Geri 413815 2009. december 19. 22:54
Válasz erre
P1020980
P1020980
P1020981
P1020981

Sziasztok!

Omega-k 1:72 Kraz 225b Még egyelőre csak a vontató van kész. Építő jellegű krittikákat szivesen fogadok :)

Üdv:Geri
hoekloos 413814 2009. december 19. 21:09
Válasz erre
Tetszik, szép tiszta építés!
A "whathaschanged" című kép jobb felső kis képén látható fogantyú nincs útban(mármint a hordó felhelyezésekor)?
halaci 413813 2009. december 19. 20:56
Válasz erre
Nagyon ígéretes, a csövek kiktől vannak (mármint a 37-es és 0.303-as)? Nekem egy Honey áll olyan 75% készültségben dobozban már vagy két éve, mert mire odáig eljutottam, akkor jöttem rá, hogy mi mindent kellene rajta átalakítani.
avirex 413812 2009. december 19. 19:38
Válasz erre
dodge ambulance2 001
dodge ambulance2 001
dodge ambulance2 004
dodge ambulance2 004
dodge ambulance2 009
dodge ambulance2 009
dodge ambulance2 011
dodge ambulance2 011
dodge ambulance2 013
dodge ambulance2 013

Sziasztok!
Nálam is egy mentő készül,még a szerszámok és a lámpák festése nem végleges:)
üdv:Robi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.