/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
hofi 408643 2008. december 31. 07:18
Válasz erre
Nagggyon állat. Nagyon jók a színek is. Mit használtál belső zöldnek?
Ákos 408642 2008. december 30. 23:45
Válasz erre
SM79 Gunner
SM79 Gunner

Majdnem kész, az üvegek méretre vágása és beragasztása van hátra.
A figura az MMA Miniatures műgyanta gyártmánya, 54mm.
Stefan 408641 2008. december 30. 17:31
Válasz erre
Igen, az "ez nem pin@" szöveget már takarja a festék... :p :DDD
A ködölést megfogadom, a fa színe is nagyon barna, szóval lesz még szárazolás majd.
gyurmakoma 408640 2008. december 30. 17:29
Válasz erre
ez meg nedves témájú p&@ci lesz ? :DDD

azért szerintem próbáld megködölni a homokot
Stefan 408639 2008. december 30. 17:29
Válasz erre
egyezzünk meg egy csörömpösben... :P :p :DDD
Stefan 408638 2008. december 30. 17:28
Válasz erre
PC300019
PC300019
PC300024
PC300024
PC300025
PC300025

Meg haladtam kicsit a vitorláshajós diorámám alapjával is.
gyurmakoma 408637 2008. december 30. 17:28
Válasz erre
ejj,de szépen mondtad neki :DDD
stefán,ez nekem elégtétel a figu miatt
f2d 408636 2008. december 30. 17:26
Válasz erre
Az életed első tankjára még várnod kell, mert ez egy önjárólöveg.:-)))
Stefan 408635 2008. december 30. 17:23
Válasz erre
PC300020
PC300020
PC300021
PC300021
PC300022
PC300022

Nálam elkészült életem első tankja. Mentségemre legyen szólva unokaöcsém kért meg rá, hogy inkább én rakjam össze neki, amit kapott karácsonyra. A leírást persze már elszórta valahol, úgyhogy anélkül kellett összeraknom, de úgy néz ki sikerült minden darab helyét megtalálni. Amúgy Revell 1:72-es Panzerhaubitze 2000.
Satyak 408634 2008. december 30. 14:58
Válasz erre
oké értem. nállam az olaj után tiszta csillogó villogó marad a makett, de akkor ezek szerint idővel iletve száradással elmúlik?
sdkfz 408633 2008. december 30. 14:56
Válasz erre
p
p

Következő versenyző
Moon Emperor 408632 2008. december 30. 10:16
Válasz erre
A tanácsokat megfogadom és javítom a hibákat.
Kösz az infókat
sdkfz 408631 2008. december 29. 22:43
Válasz erre
kösz
Hickory 408630 2008. december 29. 22:25
Válasz erre
Szép munka sdkfz,a Princeton-festés pedig igazi kuriózum a Hellcatek viszonylag sivár festésvariációi között.
Valóban,a matrica kissé becsillog,de legközelebb már nem fog;)
sdkfz 408629 2008. december 29. 22:21
Válasz erre
igen ez az italeri makettje...mindig is tetszet a cápafog
sdkfz 408628 2008. december 29. 22:20
Válasz erre
köszi
Nos mind két lakk megvolt csak szerintem ott lehet hogy maradt egy kis levegő alata de igyekszem javítani
Hawk 408627 2008. december 29. 21:56
Válasz erre
Szia!
Szép nagyon amit kihoztál belőle, 1 dologra viszont felhívnám a figyelmed ami szemet szúrt, pl a szárnyon látszik ahogy becsillog a matricának a széle, vagy vágd körbe pontosan a matricát és úgy tedd fel máskor a felületre, vagy fényes lakkal lakkozd le a felületed tedd rá a matricát, még egy réteg fényes lakk és kész, majd ha ez a réteg is megszáradt, akkor menjél át a felületen egy réteg matt lakkal is. hogy ne csillogjon a felület.
Csak így tovább!
Macal 408626 2008. december 29. 20:39
Válasz erre
Világosítani nem fehérrel szoktak, ahogy sötétíteni sem feketével :) Az csak eltolja a fehér vagy fekete irányába a színt. Minden színhez más szín kell, megvan mit mivel: pl zöld homokszínnel vagy sötétsárgával világosítunk, stb...
warbirds 408625 2008. december 29. 20:35
Válasz erre
Szia! Ha ki van javítva, akkor semmi gond. :)
Elsőre nem rossz, de pár dologra még figyelj majd oda a következőnél:

- A színeket kicsit világosítsd meg fehérrel, már csak a "lépték-hatás" miatt is. Ez azt jelenti, hogy az eredeti színekhez keverj egy kis fehéret is méretaránytól függően. Nagyon méretű maketthez kevesebbet, kisebb méretűhöz kicsivel többet.

-A légcsavartollakat szerintem feketére fesd ne szürkére. Illetve a tollak végein lévő jelzések inkább sárgák, mint vörösek. A felfestésnél használj valami maszkolást, hogy egyenes legyen a szélük (Egy keresztben felragasztott cellux is megteszi).

-A kipufogókat is fesd le, mert azok nem egyeznek meg a burkolólemezek színével (matt fekete lehet kezdetnek, később úgyis megbolondítod pasztellkréta-porral...:) ).

-Ha jól látom, akkor a kabintető keretét sem festetted le, ha ezt is pótolod, akkor sokat fog dobni a gépen.

Mindent összevetve a kezdet jó, de ha tanulmányozol még pár leírást itt és máshol, akkor legközelebb még jobb lehet a végeredmény (már amennyiben ez a végeredmény és nem építés közbeni fotók).

Üdv! warbirds
Zoltán 408624 2008. december 29. 20:05
Válasz erre
Szia.
Ha jól láttam a múltkorik képeken ez az Italeri 72-es.?
Nekem is megvolt,de amikor kibontottam gyorsan odaajándákoztam 1 havernak hátha kedvet kap a makettezéshez ( nem kapott :-) )
Szerintem nagyon szép!,főleg ha a kiindulási alapot is figyelembe vesszük.
Várom a további képeket.
szp 408623 2008. december 29. 19:40
Válasz erre
Üdv! A repeszháló a maketthez adott műanyag szőtt háló.Az összeállítási rajzban lévő sablon alapján vágtam méretre és ragasztottam a keretbe(kis kopaszodás árán).Utána festettem.
szp 408622 2008. december 29. 19:25
Válasz erre
üdv! Lepattogzódások megjelenítéséhez én olajfestéket használok.Lassú száradása miatt jól kezelhetőnek tartom.Az alapszíntől függően választok színt.Feketét a sötétebb alapokhoz,olívzöldet vagy szürkét a világosabbakhoz.Ott koptatok ahol logikusnak hat,az éleken,kiálló részeken,igénybevett helyeken.Variálom az apróbb,nagyobb kopásokat,karcolásokat.Aranyszabály(más írásokból és saját tapasztalatokból okulva):rendszertelenül koptassunk és ne vigyük túlzásba!Itt is érvényesnek tartom "a kevesebb több" elméletet.
szp 408621 2008. december 29. 18:10
Válasz erre
Üdv Satyak!A lepattogzott részeket olajfestékből kevert szürkével(kb panzergrey árnyalat)festettem 0-ás ecsettel.Az átmosásnál pedig erősen hígított fekete és barna keverékét és sötétbarnát használtam körbefuttatva minden részletet,majd rövid száradás után az egész páncéltestet átmostam szintén jól hígított barna olajjal,hogy elkerüljem az előzőleg kiemelt részletek körüli foltosra száradást.Ezután több napig hagytam száradni.
sdkfz 408620 2008. december 29. 18:05
Válasz erre
P1010899
P1010899

Nos koszolás pár alkatrész és kész
joeal 408619 2008. december 29. 16:36
Válasz erre
Majd holnap. Most melózok. :)
ego 408618 2008. december 29. 16:22
Válasz erre
joeal 408617 2008. december 29. 16:21
Válasz erre
Az a baj hogy sehogy sem érzem, mert még nem csináltam ilyet. Tapasztalat nulla. De van egy MIG-29-esem festésgyakorlás célra és azon kipróbálom hogy mit mutat.
ego 408616 2008. december 29. 16:16
Válasz erre
Szerintem egyszerűen csak futtasd be, és koptasd .
Nem hiszem hogy itt feltétlenül szükséges lenne
a filterezésre , bár ezt Te jobban érzed .
joeal 408615 2008. december 29. 16:05
Válasz erre
Megpróbálom kicsit fakítani a panelek belsejét, azt hiszem ezt hívják filterezésnek. Utána panelvonalak bemosása, lakkozás, csecsebecsék felragasztása, matrica,koszolás, lakkozás.
Remélem jó így a sorrend. Ha nem légyszi javítsatok ki.
ego 408614 2008. december 29. 15:58
Válasz erre
Eddig nagyon ígéretes ! A panelezés most következik ?
joeal 408613 2008. december 29. 15:55
Válasz erre
Alapfestés
Alapfestés
Alapfestés 2
Alapfestés 2
Alapfestés 3
Alapfestés 3
Alapfestés4
Alapfestés4

Itt tartok Stukával. A hátsó futó nekem is megnyekkent a maszkolás során.
Revell JU-87 B 1:72
ego 408612 2008. december 29. 15:48
Válasz erre
A 03-as képen a főfutók kerekei elég érdekesen állnak.
Azon lehet hogy igazítani kellene.
A légi utántöltőt nem "jelölted", a NATO szabvány szerint
annak ott kellene lenni.
Az alsó rész eléggé fényes, ha nem a vaku okozza akkor
matt lakkal át kellene "menni" rajta.
A főbb hibákat leszámítva nem rossz.
pepe 408611 2008. december 29. 15:40
Válasz erre
Szép! Kevés a kép amit feltettél!
mcs 408609 2008. december 29. 15:17
Válasz erre
kész 01

Elkészült
kész 01
kész 03

..alulról..
kész 03
kész 04
kész 04

Sziasztok!
Most készültem el vele. Mi a véleményetek?

mcs
MoonEmperor 408608 2008. december 29. 10:18
Válasz erre
így már jobban értem az is ki lett javítva és a képek óta le is lett lakozva
Peti347 408607 2008. december 29. 10:15
Válasz erre
SHBalage 408606 2008. december 29. 10:11
Válasz erre
MoonEmperor 408605 2008. december 29. 10:09
Válasz erre
:)
nem értek a repülőkhöz ez az első még. Fogalmam sincs mi az a vezérsík. A farokfutó kicsit meg nyekent de ki lett javítva már.
warbirds 408604 2008. december 29. 09:56
Válasz erre
És mi történt a vízszintes vezérsíkkal és farokfutóval?
Moon Emperor 408603 2008. december 29. 08:54
Válasz erre
IMG_4784
IMG_4784
IMG_4786
IMG_4786
IMG_4788
IMG_4788

én ezt építettem.
Tibor 408602 2008. december 29. 06:48
Válasz erre
Szevasz! Jó reggelt és szép napot.
A MIG-29 hajtómű kiömlő készítéséről a MIG-29 topicban november 16.-án és 17.-én írtam, illetve tettem fel néhány fotót. November 16.-án a 11:21 es bejegyzésemet (590 hsz.) nézd meg, ott megtalálod a leírást.
Egyébként saját építés, csak a lángosztó maratás.
Üdv.: Tibor
Apaka 408600 2008. december 29. 00:35
Válasz erre
f-2a_1
f-2a_1
f-2a_2
f-2a_2

Hali!
Ezt a szerecsétlent kb. egy hónapja tettem pihenőbe. Természetesen idő hiányában. Még fut egy-két egyéb, de ez áll a legjobban. Ez egy amolyan "összerázom a dobozban" projekt. :)
Apaka 408599 2008. december 29. 00:21
Válasz erre
Tibor!
Adnál valami helpet is ahoz, hogy hogyan csináltad, vagy valami fotomaratás volt? Ugyanis nekem nagyon tetszik ... :)
Bubu 408598 2008. december 28. 23:42
Válasz erre
Szia Hickory!
Köszönöm de úgy néz ki, hogy sikerült lenulláznom a gépet.Túl sokáig hagytam száradni a fehéret, már nem bírtam visszamosni csak karcokat kopásokat készíteni,de nem ez volt a célom.Megpróbálom menteni a menthetőt de lehet,hogy ebből már nem lesz dioráma.
Komolyan bánom de hát megint tanultam valamit.
Üdv:Bubu
Hickory 408597 2008. december 28. 21:51
Válasz erre
Bubu,eddig szép,tiszta munkát mutatsz nekünk.
Csak így tovább,de a láncot innen már én is ecsettel csinálnám;)
Bubu 408592 2008. december 28. 21:22
Válasz erre
Szia borisz!
Ecsetelem, máshogy nem hiszem, hogy meg tudnám oldani.talán maszkolással ,de az macerás.
Üdv:
Tibor 408591 2008. december 28. 21:00
Válasz erre
Örülök hogy segíthettem!
Jó éjszakát, szia! Tibor
borisz 408590 2008. december 28. 20:57
Válasz erre
Tibor 408589 2008. december 28. 20:49
Válasz erre
newmig0_0
newmig0_0
photo37
photo37
részlet-16
részlet-16

Oké Borisz!
Csak azt is vedd észre, hogy felül vannak a takaró lemezek, emiatt nem látszik a hajlat. A feltett fekete-fehér fotó jól mutatja, hogy statikus helyzetben mi az ábra.
De a tisztesség kedvéért még három fotó. Jól látszik, hogy a sugár szűkítő nyilik, illetve zárul egy határon belül, de a lemezek első, törzs felé eső traktusa gyakorlatilag nem változik.
Tibor
Sziluboy 408588 2008. december 28. 20:43
Válasz erre
Ennek a lepattogzódás festésnek én is kíváncsi lennék a technikájára, hogy működik a gyakorlatban. Épp délután próbálkoztam hasonlóval... Hát, röhejesre sikerült. :S
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.