/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
hoekloos 407463 2008. október 3. 20:08
Válasz erre
Ez lehet a fényviszonyoktól is.
hoekloos 407462 2008. október 3. 20:07
Válasz erre
Szia! Jó lesz! Zsírtalanítottad festés elött? Kissé inhomogénnak tűnik a felület...
Dmiller 407461 2008. október 3. 19:58
Válasz erre
DSCN0776

Revell 1/144 Apache
DSCN0776
DSCN0777

Hátulról
DSCN0777
DSCN0778
DSCN0778
DSCN0782

Italeri 1/72 B-26K Counter Invader Matricázás előtt
DSCN0782
DSCN0783

Alulról
DSCN0783
DSCN0784
DSCN0784

Sziasztok!
Nálam ezek készülnek (készültek) mostanában. Az Apache a Revell 1/144 készlete, a B-26K pedig az Italeri 1/72 munkája. Mindkettő dobozból készült, csak a saját szórakoztatásomra. Alapvetően nem rossz készletek de van mit mókolni rajtuk. Elég hosszú ideig készítgettem őket, mert nem vagyok az a minden este nekiülök típus.
A színeket próbáltam a megadottakból átváltani Gunzéba, majd kicsit kevergettem őket és így sikerült :) Szerintem annyira nem sikerültek rosszul.
Elég sok új technikát és anyagot kipróbáltam rajtuk. Pl blue tack kal való maszkolás (néhol föl is szedte a festéket), fülpucoló pálcából cső húzása...
Az észrevételeket kritikákat szívesen veszem.
Üdv
Dmiller
apcyrobi 407460 2008. október 3. 19:22
Válasz erre
Szia Zoli! Azóta lemostam a 66-ost és 02 lett.Sajnos a gépem sokat csal a szinekből;majd élőben lesz az igazi.Űdv. Apcyrobi
hoekloos 407459 2008. október 2. 18:29
Válasz erre
Értem. Eléggé buheráltnak tűnik(markolat-nyél csatlakozása). Ergonómikusabb is ha függőlegesen áll a kapcsoló... Majd átszerkesztem. Köszönöm a hozzászólást.
Most vettem észre: a vezeték sem az alján jön ki.
KormosP 407458 2008. október 2. 15:54
Válasz erre
hoekloos: Az a gégecső nem sokkal volt vastagabb mint a hüvelykújjam átmérője, de értem én hogy esetleg a maketten a kis méretek miatt ezt nehéz kivitelezni.

A refenciád szerintem OK, bár ennek a dél afrikai gépnek a gázkar konfigurációja inkább kivétel mint az átlag volt - szerintem ezen valamiért 90 fokkal el van forgatva maga a henger.
hoekloos 407457 2008. október 2. 15:15
Válasz erre
FW190A6_10
FW190A6_10

KormosP!
A gázkar nyelét illetően igazad van, de mivel a kabinmozgató sín alatt lesz, úgy gondoltam meghagyom. A gégecső a valóságban vékonyabb, a széleslátószögű objektív miatt torz a kép. A billenőkapcsolót ez alapján gyártottam, lehet, hogy a referenciám nem stimmel(kicsit korlátozott).
KormosP 407456 2008. október 2. 15:04
Válasz erre
hoekloos:

Gratulálok, nagyon örülök, hogy van itt mégegy fóka megszállott, de.

A gázkar nem teljesen így nézett ki (a fémlap és a henger között nem volt ennyi hézag, és a henger végén sem ilyen volt a billenőkapcsoló), a gégecső a botkormánynál meg szerintem túl vastagra sikerült..

Üdv:

kp
ego 407455 2008. október 2. 14:22
Válasz erre
Apukám !

Ilyenkor nyugszom meg és tartom magam normálisnak amikor
ilyet látok ! Az a gázkar nagyon komoly! Minden elismerésem !
Persze a többi is TOP-os !
hoekloos 407454 2008. október 2. 14:05
Válasz erre
Botkormány1
Botkormány1
Botkormány2
Botkormány2

+ a délelötti termés...
hoekloos 407453 2008. október 2. 13:51
Válasz erre
Aha, rájöttem. Köszönöm, megtisztelő!
Krisi 407452 2008. október 2. 13:44
Válasz erre
Ezen már orvos sem tud segíteni!:DDD

Gratula!
hoekloos 407451 2008. október 2. 13:33
Válasz erre
Köszönöm! Szégyen, de nem vagyok tisztában a "kormospetienzisz" kifejezés jelentésével. Megosztanád velem?
Varjúbácsi 407450 2008. október 2. 13:15
Válasz erre
Hoekloos!
Gratula, nagyon szép! Bár úgy látom terjed a kormospetienzisz, erre már keresik az oltóanyagot! :-)))
hoekloos 407449 2008. október 2. 12:43
Válasz erre
GázkarN
GázkarN
GázkarK2
GázkarK2

Fw 190 gázkar (1:48), volt kis b...má'zás(saját gyártmány):))
Emerick 407448 2008. október 2. 12:30
Válasz erre
Tomi!
Jó lesz ez a kis rút kacsa... :) ;)
I.
hoekloos 407447 2008. október 1. 20:30
Válasz erre
Szép lesz Ram!
Gratulálok!
Ram 407446 2008. október 1. 13:55
Válasz erre
Panzer I ausf. A
Panzer I ausf. A
Panzer I ausf. A
Panzer I ausf. A
Panzer I ausf. A
Panzer I ausf. A
jackblock
jackblock

Sziasztok!
Nálam ő az egyik összeszerelés alatt álló páciens, jelenleg 99%-os készültségben, még a hátsó világítást kell kifestenem, a két golyószórót felhelyeznem, és nagyjából meg is lenne a kis drága. Warriors figurák (Condor Legion) lesznek hozzá, valami egyszerű kis beállítás, inkább "vinyetta" lesz, mint dioráma.
üdv,
Ram
MattHeafy 407445 2008. szeptember 30. 21:35
Válasz erre
Szia!

Igen matton volt, valószínű az lehetett a baj. Utánna kiprobáltam egy sztirollapon ahova fényes felületet fújtam próbaképp, rányomtam jó erősen egy hétig hagytam és alig hagyott nyomott(mert azért itt is hagyott egy keveset, de nem vészeset).

Matyi
tankos_srac 407444 2008. szeptember 30. 21:20
Válasz erre
Hi! Köszi! A Bluetac volt ahol egy hétig is festett felületen volt, de nem hagyott semmi nyomot, pedig rendesen rányomkodtam. Gunze félfényes festéken volt, lehet, hogy azért nem hagyott nyomot. Te nem matt festékre tetted?
Z63 407443 2008. szeptember 30. 21:17
Válasz erre
Szia Robi!
Látom szépen alakul a madár! A futóműaknák többnyire 02 színűek voltak végig, illetve előfordultak eloxált alu, illetve mogyoróbarna( Ar 234) aknák.Itt-ott 76-os, vagy sima világosszürke is látható. Jók lettek a színek, talán a zöldet még olívosítottam volna, de majd az átmosás úgyis rendbeteszi.
Gratula!
Üdv,Z63
Hickory 407441 2008. szeptember 30. 20:06
Válasz erre
Matyi!
Ha a Blu-Tac nem jött be,próbáld ki a kölyköknek gyártott búzaalapú gyurmákat.A leghíresebb a play-doh,jól gyúrható,nem hagy nyomot,nem ragad túlságosan.
Az egyetlen negatívum a mesterséges "illat".Az enyémnek valami áfonyaszaga van.Pompás,ha keveredik a hígítóval.:)
Tibcsi 407440 2008. szeptember 30. 19:58
Válasz erre
Az enyém is csak új üléseket kapott. Abban az időben, amikor készült, az internet csak modemen keresztül létezett és azt sem nálam. :)
Tibcsi 407439 2008. szeptember 30. 19:35
Válasz erre
Hááát... már jó régi, az tény. :)
sainz 407438 2008. szeptember 30. 19:25
Válasz erre
Nálam csak üléseket fog kapni az Esci, zárt kabinnal készül.
A tiéd tetszik, talán csak annyi, hogy a Tan-nal festett területeken nem volt fehér stencil.
Gondolom amikor készítetted, még nem volt hozzáférhető a sokezer fotó a Neten a Phantomról.
MattHeafy 407437 2008. szeptember 30. 19:17
Válasz erre
Szia!

Szerintem nagyon szép lett.Blu Tack-kel probálkoztam már én is, de miután leveszedtem a makettről érdekes módon ott maradt a nyoma. Nálad ezt nem veszem észre, hogy csináltad, mennyire nyomtad rá a felületre és mennyi ideig volt rajta?

Matyi
Tibcsi 407436 2008. szeptember 30. 19:07
Válasz erre
f4c_16
f4c_16

De legalább gravírozott. És egy új kabint is megérdemel, de legalábbis másik üléseket. Ez az én ESCI F-4C-m, 48-ban.
tankos_srac 407435 2008. szeptember 30. 18:57
Válasz erre
DSCF2089
DSCF2089
DSCF2094
DSCF2094
DSCF2096
DSCF2096
DSCF2097
DSCF2097

Hasegawa 1/72 Hurricane Mk. I késői. Szigorúan dobozból. Bluetac-os kukaccal fesési technikát próbáltam ki rajta. Egyelőre ez az eredmény.
sainz 407434 2008. szeptember 30. 14:39
Válasz erre
63-550 LA a
63-550 LA a

Az Esci ezt a festést adja, valszeg ilyenre készítem.
Nem rossz a matrica és meglepően jól illeszkedik a makett.
Persze nem egy hagawa a részletekben de összességében tetszik.
Telibe kell csiszolni, sok rücsi van rajta a régi szerszám miatt.
sainz 407433 2008. szeptember 30. 14:25
Válasz erre
Közelről látva mást mondanál, ecsettel, jó sűrű Humbrollal festettem anno, a hasa csíkos is rendesen.
Le lett fújva silicon spray-vel - akkor erre esküdtünk - azért nem látszik mennyire gagyi a festése.
sainz 407432 2008. szeptember 30. 14:22
Válasz erre
100_4645
100_4645
100_4646
100_4646
40-694 a
40-694 a
40-785 HawaiiANG 1980
40-785 HawaiiANG...
37-460 171stFIS MichiganANG a
37-460 171stFIS...

A Hasegawa C nem gravírozott, ami ezért a pénzért nem esik túl jól, de szuper matricát adnak hozzá.
Még vergődöm, h a képeken látható festések melyikét válasszam.
Valószínűleg a korai változat lesz, abból még nem sokat láttam maketten, bár a taxikockás is nagyon kelleti magát.
f2d 407431 2008. szeptember 30. 14:19
Válasz erre
Jó gyorsan megérkezett hozzá a matrica (~18 év).:-DDD
Nekem tetszik így eredeti állapotában is, én biztos nem meszelném át.
sainz 407430 2008. szeptember 30. 14:10
Válasz erre
100_4636
100_4636
100_4638
100_4638
0764393
0764393
0787974
0787974

Esci F-4E, még 1990 tájékán meszeltem, most megy a mosodába, megjött hozzá a matrica, 57th FIS.
sainz 407429 2008. szeptember 30. 14:03
Válasz erre
100_4639
100_4639
100_4640
100_4640
100_4642
100_4642

Újraindult az F-4Phantom sorozatgyártása.
No nem St.Louis-ban, csak az én asztalomon...:))

Hasegawa F-4C, F-4J, Esci F-4D, Esci F-4E
Zoltán 407428 2008. szeptember 29. 15:08
Válasz erre
Szia.
Igen kívülről van fújva a belső szín is.Nekem sem tetszik túlságossan ez a megoldás.
Belülről is kellett volna maszkolni és úgy fújni.Így nagyon fényes lett.Ennél a tipusu kabintetőnél sajnos külünösszen szembetűnő ez a jelenség.De ez a gép így is hatalmas előrelépés az eddigiekhez képest.Majd a legközelebbinél figyelek ezekre az apróságokra is.
Zebi 407427 2008. szeptember 29. 14:57
Válasz erre
Azért ezt emeltem ki, mert talán ezt a legkönnyebb javítani. Valójában alul még feleslegesek az MG131 kivetői is, de ezt jókor mondom, festés után :-)
Az alsó színnek nem 65-nek kellene lennie? Nem ismerem a gépet, de ehhez a sémához az szokott lenni a logikus választás.
A Montex maszk útmutatójában ( www.montex-mask.com/images/1_48/K48045.jpg ) van még egy érdekesség: szerintük a törzs hátsó részén nincs is alsószín, ott a felső minta folytatódik.
apcyrobi 407426 2008. szeptember 29. 14:39
Válasz erre
...de azért megpróbálom korrigálni...hátha sikerül.
apcyrobi 407425 2008. szeptember 29. 14:28
Válasz erre
Akár így,akár úgy, már így marad!(Jó lenne,ha majd ezen bukna!)
Zebi 407424 2008. szeptember 29. 14:19
Válasz erre
Szia!
Azt hiszem a 66 csak a kabinra vonatkozik, a futóakna és a többi belső rész még sokáig 02 maradt.
apcyrobi 407423 2008. szeptember 29. 14:18
Válasz erre
Hello notarius.Sokat beszélgettem a téma ismerőivel és arra jutottunk,hogy a Krajer és Tsa cég által gyártott festékek színeihez a korai RLM 61,62,63 hasonlít a legjobban.Én ezekhez hasonlót próbáltam kikeverni DEKA és Gunze akrylokból,csapvízzel hígítva.Üdv.
apcyrobi 407422 2008. szeptember 29. 14:12
Válasz erre
Ne szerénykedj Zoltán! Ami szép az szép;élőben remélem közelebbről is megnézhetjük a Stefánián.
apcyrobi 407421 2008. szeptember 29. 14:10
Válasz erre
Szia Zebi!Igen 02 volt,csakúgy mint a kabin;nálam hozzáértőbb viszont tájékoztatott,hogy ekkor már 66 volt a helyes szín,de a 02 belső alapozásként megmaradhatott.pl.: szárnyhűtők-,orrsegédszárnyak belső felülete.Így ezeket átfestettem,hogy jobban hasonlítson az eredetihez.A légcsavartollakat keskenyítettem,a kerekeket kicseréltem egy "E"-ből kölcsönzöttre,a futószárakat is feljavítottam.Ezekről hamarosan teszek fel képeket.Üdv.
apcyrobi 407420 2008. szeptember 29. 14:02
Válasz erre
köszi tankos srác!Amint írod,nagyon jó ez a készlet a Propagteamtól;már használtam belőle más maketthez.Most viszont kipróbáltam a fújást élesben is.Nem lett tökéletes,de az igaziak sem voltak mindig azok.Üdv.
notarius 407419 2008. szeptember 29. 13:51
Válasz erre
Szép madár! Milyen színeket használtál?
notarius 407418 2008. szeptember 29. 13:50
Válasz erre
Szép gép! Hogy valamit kifogásoljak is: a nyitott kabintető kerete olyan élettelen, műanyaghatású. Lehet, hogy kívülről fújtad az ezüst alá a kromátot?
Zoltán 407417 2008. szeptember 29. 13:45
Válasz erre
Köszönöm szépen mindenkinek,de azért nem kell túlozni.Nem olyan jó szerintem.
apcyrobi! Nemsemmi ez a gép. A következő Mustangot átküldöm,hogy fújd fel ra a csillagokat :-) Nagyon tetszik. További jó munkát.
Zebi 407416 2008. szeptember 29. 13:42
Válasz erre
Szépen sikerült az átalakítás, igazi kuriózum.
A futóaknában szerintem 02 a valószínűbb, először olyanra is festetted, aztán 66 lett?
A légcsavarral és a kerekekkel mit fogsz csinálni?
Macal 407415 2008. szeptember 29. 12:55
Válasz erre
Sajnos ez majdnem minden verseny után elő szokott fordulni...
Ezért kelt anno életre a "zseniális zsűri" topik :)
Néha még én is morgok belátom:) de amióta átlátom a helyzetet sokkal többet fejlődtem és nagyobb örömömet lelem a makettezésben!:)
tankos_srac 407414 2008. szeptember 29. 12:52
Válasz erre
Nagyon baba lesz! Jók a fújt felségjelek is, de a 28-as képen látott matricákat nyugodtan használhatod, mert lehellet vékonyak és mindnféle segédanyag nélkül tökéletesen rácuppannak a feületre.
apcyrobi 407413 2008. szeptember 29. 11:35
Válasz erre
Köszi Podva! Sajnos építés közben a Camel-ról nem készültek fotók.A klubunk Web lapján van néhány kép a Camel-ról is,sok más mellett.(apcimk.fw.hu) Ha több részletkép érdekel,írd meg.Üdv Apcyrobi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.