/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Varjúbácsi 407258 2008. szeptember 18. 12:13
Válasz erre
Ákos!
Vadista szandál! Lenne szíved egy ilyen gyönyörű gépet lemezteleníteni, mint egy ...-t. Szégyelllddd magad. :-)))
Varjú bácsi
bikedoki 407257 2008. szeptember 18. 11:45
Válasz erre
Sziasztok!

Elnézést kérek mindenkitől aki komolyan vette a makettezés befejezésével kapcsolatos ajánlatomat. (Egész délelőtt emileket kaptam) Természetesen nem gondoltam komolyan. Ákos munkái inkább inspirálnak, minsemhogy depresszióba taszítanának.
Ákos 407256 2008. szeptember 18. 10:42
Válasz erre
Figurákat nem terveztem rá, mivel nem a dioráma volt a cél, hanem az, hogy ne csak egy bontott makettet csináljak, hanem valami pluszt is hozzá, ami hihetővé teszi a megbontást.
A következő ilyen jellegű makettem ez lesz (a terv az, hogy a gyártósosoron a következő gépet (89-es) csinálom meg és mögé teszem ezt a felnagyított képet háttérként, így olyan lesz, mintha a makett a gyártósoron állna):
en.wikipedia.org/wiki/Image:B25-mitchell-assembly.jpg
ltom74 407255 2008. szeptember 18. 09:52
Válasz erre
Varjúbácsi 407254 2008. szeptember 18. 08:15
Válasz erre
Bikedoki!
Hát még ha tudnád, hogy ezt a gépet Ákos egy hétvége alatt összedobta, csak az irántunk érzettek miatt küldte a képeket ilyen kis adagokban! :-)))
Macal 407253 2008. szeptember 18. 08:03
Válasz erre
Szeva Ákos!

Szokásos színvonal:) Különösen szép hatást ér el a kék és a sárgás alap kontrasztja:) de hol vannak a figuk?:)
bikedoki 407252 2008. szeptember 18. 06:41
Válasz erre
Figyelem 5 év makettezésének végterméke és kellékei (festékek, ecsetek, szórópisztoly, kompresszor stb.stb) ingyen elvihető. Ákos képeit látva, én most fejeztem be a makettezést.

ÁKOS!
Gratulálok!
Hawk 407251 2008. szeptember 17. 23:36
Válasz erre
Nagyon nagyon nagyon szép csak gratulálni tudok!
Üdv!
Hawk
ptamas 407250 2008. szeptember 17. 23:07
Válasz erre
Hát Ákos nem semmi amit ismét műveltél. Gratula és köszi a véleményt.
PTamás
Ákos 407249 2008. szeptember 17. 22:14
Válasz erre
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U
F4U

Elkészült.
HUJBI 407248 2008. szeptember 17. 21:21
Válasz erre
akkor én most elárulom, hogy a VAB-omon a túloldalon felcseréltem a kerekeket. és hogy mi a szép az egészben? más nem is bosszant, nem érdekel. :)
Ákos 407247 2008. szeptember 17. 21:00
Válasz erre
ptamás!
Miért, szerinted rossz? Feltettél két képet, ráadásul jó nagy méretben (nem kis bátorságról téve tanúbizonyságot). Az ekkora képeken egy 72-es makettnél látszani kellene a festés összes hibájának, de nem látszik semmi, csak az egyenletes zöld.
Én még árnyékolnám és pigmenttel koszolnám egy kicsit, de ez már egyéni vélemény.

salou!
Hibátlan makett nincs, maximum olyan, amin kevés hiba van. A Corsairen tudnék vagy 10 hibát még felsorolni, amit máshogy csinálnék a következő ugyanilyen makettnél.
ptamas 407246 2008. szeptember 17. 20:43
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi a tippeket.
Ákos az én makettemre azt mondta,hogy a festés a pisztolyhoz képest nem rossz?
Hát azóta is örülök a gép előtt. :)))
PTamas
batya 407245 2008. szeptember 17. 19:36
Válasz erre
Ákos!

Baba mint mindig:)
Remélem azért tudsz aludni az éjszaka..:)

Zoli!

Még mindig nagyon tetszik várjuk a folytatást!

Üdv
Batya
salou 407244 2008. szeptember 17. 19:15
Válasz erre
"Ákos, hogy dolgozod fel magadban ezt a fellépő hibát, mert bennem egy világ omlott össze!"
Ákos 407242 2008. szeptember 17. 18:40
Válasz erre
A fellépőt viszont én néztem el, tényleg nincs ott.
Ákos 407241 2008. szeptember 17. 18:40
Válasz erre
Szintén papír-írószerben kapható átlátszó iratborító fólia a4 méretben. Ebből meg tudod csinálni az új üveget a régit mintának használva. A meghajlított szélét valmilyen rúdon (pl ecset szárán) meg tudod hajlítani. A festés a pisztolyhoz képest nem rossz.
Salieri 407240 2008. szeptember 17. 18:12
Válasz erre
Szia Ptamas!
Az üveggel nem tom,hogy ebben az állapotban,mit lehet csinálni,de ha máskor "üvegezel" használj papír-írószerben kapható(Lidl-ben és Plus-ban is láttam már)Blue Tack-ot.
Ahmúgy szerintem,jó én is kezdő vagyok:D,csak annyi különbséggel,hogy én ecsettel festek.
Üdv
Salieri!
ptamas 407239 2008. szeptember 17. 18:06
Válasz erre
DSC03225
DSC03225
DSC03227
DSC03227

Sziasztok!
Szeretném a véleményeteket kérni. Nagyjából kész van.Ez az első 1/72-es járművem és az első, hogy egyfunkciós pisztoly volt a festőeszköz.Kezdő vagyok,na.:)
Az üveget nagyon elrontottam, valamit esetleg lehet vele kezdeni?
A hátsó kerék csak a talaj miatt lóg.Amúgy nagyon szerettem csinálni,nagyon jó és pontos makett.
Ptamas
Mty 407238 2008. szeptember 17. 17:40
Válasz erre
2009 Móvár, mesterkategória, Szabó Ákos
elő helyezett

ha nem valakinek kinyilt a tárcája...
mcs 407237 2008. szeptember 17. 15:32
Válasz erre
Ákos!
Szerintem GYÖNYÖRŰ és kész. Gratulálok.
mcs
georch 407236 2008. szeptember 17. 14:31
Válasz erre
DSCF3904
DSCF3904
DSCF3997
DSCF3997
DSCF3999
DSCF3999
DSCF4002
DSCF4002

Sziasztok!
Az SU-76-osomról némi képanyag. A ZIS-3 löveget - miután lefestettem - lemostam (túl sötét volt, napokig gondolkoztam, hogy jó-e, de újra festem inkább, a képen világosabb, mint a valóságban volt), most újra alapozva van. Rájöttem (nem volt nehéz), hogy a löveg szánja csak kb. fél hosszúságban van megjelenítve a maketten, ezt 0,3-as sztirolból pótoltam, illetve felragasztottam egy alkatrészt (elvékonyítva), amit korábban csak festés után akartam a helyére ragasztani. Sok helyütt pótoltam a hegesztési varratokat (A+B puttyból, illetve húzott szálból) és elkezdtem a Surfacerezést, a felületek ellenőrzését. A festéstől azért még elég messze vagyok, több helyen csiszolgatni, tömíteni kell még. Az emelőfüleket lecseréltem rézre a lövegpajzsot kicsit kiszélesítettem, hogy jobban hasonlítson az eredetire.
Itt láthatóak az építés korábbi eseményei:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php
Üdv:
Zoli/georch
Ákos 407235 2008. szeptember 17. 14:30
Válasz erre
A forrásom (a gyári '44-es szöveges leírás) konkrétan leírta, hogy a kabin alkatrészeit milyen színre kell festeni. Sárga alapozó kabin festéssel egyébként nagyon sok amerikai gépnél lehet találkozni, pl: az oroszoknál nemrég tóból kiemelt Airacobránál is ilyen színű a kabin (holott ott is más volt az előírás). A futószár festéséről: az általad megemlített szürkéhez hasonló sötétségű szürke volt az állvány színe. De nézd csak meg az általam belinkelt fotót, ott olyan világosságú, mint a gép hasa, de biztosan világosabb a kromát sárga felső résznél is, hiszen a felső rész megvilágított, a futószár pedig nem. A fotó alapján maradok a fehérnél.
Zebi 407234 2008. szeptember 17. 14:04
Válasz erre
corsair
corsair

Én csak ezt a belinkelt hátulról készült képet ismerem, azt hiszen ez van (csak nagyobban) az alapodon is. Ezen nem látok fellépőt.

A kabinnál én még nem találkoztam sárgával, elvileg nem olyannak kellett lennie az előírások szerint. A forrásod nem "Tinted Zinc Chromate"-re gondolt? Mert az a zöld Interior Green egyik megnevezése, hivatalos dokumentumokban leginkább ezzel a névvel lehet találkozni.
A futóaknák belseje megegyezett az alsó festéssel, ezért ezen a gépen valóban fehér volt, de például a futószár maradt Non-Specular Sky Grey, mert a beszállító nem állt át a fehérre, a korábbi sémában meg ez volt az alsó szín.
Ákos 407233 2008. szeptember 17. 10:09
Válasz erre
-A kabinbelső színéről az amerikai makettező kollégák nyilatkoztak: ebben a gyárban és ebben az időszakban nem festették az alapozót, tehát ezért maradt a sárga kabin. Valahol az általuk küldött eredeti festési utasítás másolata is megvan. Ebből kiderült pl az is, hogy ekkor a futóaknák belseje is fehér volt.
-A hátulról fotózott fotón ott van a fellépő, ezért nem tüntettem el.
Zebi 407232 2008. szeptember 17. 09:04
Válasz erre
Szia Prop!
A motor gyönyörű, a géppuska és az elvékonyított burkolat fantasztikus.
Zebi 407231 2008. szeptember 17. 09:02
Válasz erre
Szép, látványos darab!
Egyedül a kabinbelső színével nem vagyok kibékülve, szerintem az zöld volt. A kabinbelsőt összeszerelés előtt festették, ezért gondolom, hogy az nem maradhatott alapozószínű. Sőt, abban sem vagyok biztos, hogy azt alapozták-e, mert az ott használt zöld valójában szintén cinkkromát sárga, némi feketével keverve.
Ezen kívül még egy apró hiba: ezen az alverzión még nem volt a féklapon fellépőnyílás, ha jól emlékszem, csak az 1D-nél jelent meg.
pecso 407230 2008. szeptember 17. 08:27
Válasz erre
Hozzátenném még, hogy Ákos kollégától (megtiszteltetés, ha kollégának szólíthatom)csak ilyen MŰREMEKET várhatunk el, legalábbis az eddig versenyeken látott munkái után!
Megemelem kalapom és csak GRATULÁLNI tudok!
pecso 407229 2008. szeptember 17. 08:25
Válasz erre
Amikor ilyen munkát látok, csak állok és tátom a számat. Ez már nem makettezés, hanem MŰVÉSZET csupa nagybetűvel.
warbirds 407228 2008. szeptember 17. 07:37
Válasz erre
10/9! De csak azért, mert az elgurult anyacsavart (még) nem csináltad meg... :DD
Ákos 407227 2008. szeptember 16. 23:04
Válasz erre
F4U
F4U
F4U
F4U

A makett majdnem kész, még pár nagyon apró dolog hátra van...
HUJBI 407226 2008. szeptember 16. 21:59
Válasz erre
a VAB-om fehér mielőtt belekötne valaki. :)

belül Revell 59-es műtőzöld.
phun 407225 2008. szeptember 16. 21:04
Válasz erre
Basszus!

Ezer bocsánat ÁKOS!
Véletlen kis betűvel írtam a neved. Nem volt szándékos. Bocsánat!
phun 407224 2008. szeptember 16. 20:53
Válasz erre
Sziasztok!

Ne haragudj ákos, de lenne még egy kérdésem. Nem a színekkel kapcsolatban.
A kopaszodó úriembert a fülke mellett hogy hívják? :-)
Blackbird 407223 2008. szeptember 16. 18:40
Válasz erre
Üdv!

Az Alanger gyártja, és a Keleti Blokknál még be lehet szerezni. Nekem a szolnoki börzén sikerült hozzájutnom.
BB
Salieri 407222 2008. szeptember 16. 18:09
Válasz erre
órás tiszt
órás tiszt
ülés festés
ülés festés

A kép lemaradt:D
Salieri 407221 2008. szeptember 16. 18:02
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon kicsit haladtam...:( Ma inkább figus kedvem volt.
Üdv
Salieri
buksi 407220 2008. szeptember 16. 17:34
Válasz erre
szia
Milyen márkáju illetve honnan tudnék szerezni?
Blackbird 407219 2008. szeptember 16. 16:58
Válasz erre
DSC_9491
DSC_9491
DSC_9494
DSC_9494
DSC_9496
DSC_9496
DSC_9497
DSC_9497
DSC_9498
DSC_9498
DSC_9501
DSC_9501

Üdv!

Festéshez közeledik a T-28-asom.
BB
Gábor166 407218 2008. szeptember 16. 16:17
Válasz erre
Akkor nagyon közel jártam az igazsághoz. :-)
Bocs, a színekre való koncentrálás miatt elfelejtettem megdícsérni a makettet.
Az ötlet maga különösen tetszik: hogy egy gyártási fázist ábrázoltál. :-)
Ákos 407217 2008. szeptember 16. 15:45
Válasz erre
Nagyon egyszerű az ötletedre a válasz: a szárny felhajtható részét más gyáregységben gyártották, már készen érkezett az összeszerelő sorra. Ez minden gép estén így volt. A fotó 1944-ben készült, a Squadron füzetben napra pontosan szerepel a dátum. 3 ágú légcsavar: az F4U-1 minden példányára ezt tették. A belépőél azért más színű alul, mert ebben a fázisban már fehérre volt festve a szány alul.
Hidd el, utánanéztem, közel 1 év információgyűjtögetés után áltam neki a makettnek.
Olyan szinten, hogy azt is tudom, hogy az egyes szerelési fázisokban pontosan mit csináltak a géppel. A fotó által mutatott a fázisban a beépített alkatrészek bevizsgálása zajlik, gyakorlatilag egy rendszerellenőrzés.
Gábor166 407216 2008. szeptember 16. 14:53
Válasz erre
Gábor166 407215 2008. szeptember 16. 14:51
Válasz erre
Gábor166 407214 2008. szeptember 16. 14:39
Válasz erre
A szín (hit) vitához néhány ötletem lenne.
(Előrebocsátom, hogy konkrétan nem tudom, csak ötletek.) A belépőél nem a jégtelenítő miatt másik alkatrész? Ekkor más színe is lehet. A kép nem tudom mikor készült.
De a háromágú légcsavar alapján relative korai tipus. A II. VH. alatt a beszállítók más tipusoknál eltérő festékeket, lemezeket használtak. Ez okozhatja az alapszín eltéréseket.
Az egyik szárnyszekció készre festve és a gép és a szárny másik fele alapozatlan... Na ez egy érdekes dolog. Akár gyári felújított darab is lehet.
Nincs amerikai fórima a Corsairnak? Érdemes lenne ott megkérdezni. :-)
Ákos 407213 2008. szeptember 16. 13:45
Válasz erre
A szárny alját fehérre festettem, csak abból a szögből, amiből a makettet fotóztam, nem látszik.
A vízszintes vezérsík nem mozgó részének felső felét (ki tudja ezt bonyolultabban mondani) is kromát sárgára festettem, mert a Squadron füzetben van egy kép hátulnézetből is, ott úgy látszik, hogy a törzs árnyalatára van festve, és így jobban tetszett.
HUJBI 407206 2008. szeptember 16. 12:44
Válasz erre
salou 407205 2008. szeptember 16. 12:43
Válasz erre
Ha Ákost is elbizonytalanítjuk, akkor jól kinézünk ám!
notarius 407204 2008. szeptember 16. 12:17
Válasz erre
Gyanítom. Szerintem a belépőél nem szimplám a fénytörés miatt két árnyalat: fény jön mindenhonnan egy ilyen műhelyvilágításnál. A vezérsík (vízszintes) szerintem készrefestett. A motornál vannak kétségeim, meg a kabintető kereténél.
salou 407203 2008. szeptember 16. 12:10
Válasz erre
Ebben teljesen igazad van! Arra gondolsz hogy a törzs és a gép hasa is végleges festésű?
notarius 407202 2008. szeptember 16. 11:58
Válasz erre
corsair
corsair

Arra gondolok, hogy az azonos színű pöttyök szerintem azonos árnyalatok.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.