/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Coccolino 403620 2007. október 18. 20:07
Válasz erre
a híres 8-as(a pilótájának neve nem jut eszembe) nekem a régi matchboxos van meg.
Nagyon szép lett, elismerésem.Az alap tényleg talán kicsi lett.
notarius 403619 2007. október 18. 20:00
Válasz erre
Szép gép, látványos festés, grat!

Néhány apróság, amit pótolnék a helyedben:
- pozíciófények,
- a kabin kibukásgátlója,
- a térkép a kübelen kicsit életszerűtlenül merev: egy kicsit meggyűrném még,
- látványosabb, ha nagyobb alapot választassz máskor, olyat, amiről nem lóg le semmi.

Üdv: András
Hickory 403617 2007. október 18. 19:40
Válasz erre
Matyi,ez nekem nagyon tetszik!
Úgy látom,Te is Afrikában kalandoztál,míg én az olasz sütimet csináltam:)))
borisz 403616 2007. október 18. 19:35
Válasz erre
Hűű, a hétszázát!:D
Mesélnél róla?
MattHeafy 403615 2007. október 18. 19:15
Válasz erre
09
09
10
10
11
11
12
12
13
13

Sziasztok!

Elkészültem a Bf 109cel végleg!:)

Matyi
gábor76 403614 2007. október 18. 15:29
Válasz erre
Makettek 1
Makettek 1
Makettek 2
Makettek 2

Ezek:
Kalóz 403613 2007. október 18. 10:30
Válasz erre
Általában nem szoktam feljavítót használni (hacsak nem a gyártó mellékeli a maketthez) Nekem azok túl drágák, és bízom a kézügyességemben.
(A botkormány különben húzott szál + rézdrót, egyéb nincs is a fülkében)
Kalóz
hofi 403612 2007. október 18. 10:08
Válasz erre
Sejthettem volna :( Nem is értem, miért gondoltam, hogy valaki gyárt ehhez feljavítót. Na, mindegy, innen szép nyerni.
Kalóz 403611 2007. október 18. 09:58
Válasz erre
Bizonyos része igen,az ülések az eredetiek.
Kalóz
hofi 403610 2007. október 18. 09:16
Válasz erre
Mongya kollega, a Jak-6 kabinja saját gyártmány?
Kalóz 403609 2007. október 17. 21:00
Válasz erre
Aca Spad XIII-2
Aca Spad XIII-2
Aca Spad XIII-3
Aca Spad XIII-3
I15bis
I15bis
I-15 bis motor2
I-15 bis motor2
I-4
I-4
Jak-6
Jak-6
Medicopter
Medicopter
Chaudron Renault 1
Chaudron Renault 1

Néhány kép a készülgető makettekről. Az I-15 kipufogója még kap egy matt lakkot, hogy élethűbb legyen, aztán az egész el fog tűnni a motorbukolat alatt, és többé semmi nem látszik belőle a motorral együtt.
Kalóz
Propellerfanatic 403608 2007. október 12. 18:04
Válasz erre
A Hanriot 1:48-as Eduard.
Hát, az Apacs, az meg Apacs. Megtetszett.
notarius 403607 2007. október 12. 17:52
Válasz erre
DSCN3757
DSCN3757
DSCN3756
DSCN3756

Kezd alakot ölteni a Phantom.
pistike 403605 2007. október 12. 15:30
Válasz erre
Propellerfanatic!

Icipici kétfedelű Apache?
:-)
Stefan 403603 2007. október 12. 14:30
Válasz erre
Propellerfanatic 403602 2007. október 12. 14:07
Válasz erre
P1000623
P1000623
P1000627
P1000627
P1000630
P1000630
P1000643
P1000643
P1000645
P1000645

Hali!
Én a Sopwith vásznazásával görcsölök, amit időről-időre megunok. Ezért közben készülget egy titkos valami, és Vickers géppuska Part előadásban.
Vadász 403601 2007. október 12. 06:17
Válasz erre
Samee!

Az interneten mindent megtaláláltál volna, csak keresni kell.
Az E és az M között nem az orrbhoszban van a külömbség.
www.airwar.ru/other/draw/pict/p40ap.jpg

Keress hozzá egy festést és kend át.

Vadász
Samee 403600 2007. október 12. 00:23
Válasz erre
2007-10-12_001741
2007-10-12_001741
2007-10-12_001822
2007-10-12_001822
2007-10-12_001841
2007-10-12_001841
2007-10-12_001850
2007-10-12_001850
2007-10-12_001857
2007-10-12_001857
2007-10-12_001904
2007-10-12_001904

Üdv!

Köszi a hozzászólásokat!
A megjegyzést csak azok kedvéért tettem be akiknek a hajuk égnek áll az ilyen dolgoktól, mert nem igazán látnak tovább mint a horogkereszt nemzetszocialista jelképként való értelmezése...

Egyébként meg szánom bánom a pontatlanságot, de előzetes infók hiányában nem igazán állt megfelelő referenia a rendelkezésemre az E és az M változatok közötti orrhosszbéli különbségről, de talán ha legközelebb a megfelelő helyen kérek és ne adj isten kapok is érdemi válaszokat, ilyen hibát nem követek el.

Mindenesetre arra jó volt, h kipróbáljak pár technikát,meg hogy 1 hét alatt teljesen felborítsan a jólmegszokott napirendem:D:D

Úgy döntöttem h a gépet nem folytatom, inkább újra megépítem majd vmikor a megfelelő kitből. Még azért pár képet felrakok emlékeztetőül.

Samee
Zebi 403599 2007. október 11. 23:05
Válasz erre
Zebi 403598 2007. október 11. 23:01
Válasz erre
Én úgy tudom, az a svasztika von Rosen báró családjának szerencse-szimbóluma volt. Ő adományozta az első gépet 1918-ban a finn hadseregnek, így került a szimbólum a gépre. Később ez lett a hivatalos jelzés.
Rizi 403597 2007. október 11. 22:53
Válasz erre
Helló Samee!

Mégeggy hozzászólás a Finn gépedhez,no para a Finn horogkereszt két egy lócán egymással szemben űlő kalevalát előadó énekes jelképe,semmi köze a Náci horogkereszthez.

Üdv Rizi.
f2d 403594 2007. október 11. 19:50
Válasz erre
Aha. Azért kérdeztem, mert régebben símán én is használtam ezt a két színt, de önmagában nem nagyon hasonlítanak a RAF színeire, főleg a zöld. Így viszont nagyon jó lett. Végre egy szép angol gép.:-)
Zebi 403593 2007. október 11. 19:41
Válasz erre
Gunze akrillal festettem a gépet.
A sötétszürke H331 + némi fekete és kékesszürke,
a zöld H330 és egy kevés homok és sötétszürke.
f2d 403590 2007. október 11. 19:29
Válasz erre
Ezekről írtad, hogy majdnem kidobtad?:-)
Milyen RAF színeket használtál? A szürke és a zöld érdekel.
Zebi 403589 2007. október 11. 19:25
Válasz erre
spit 1
spit 1
spit 2
spit 2

Lefestettem a Spitet, szép lassan elkészül ez is. Ez az 1/48-as Italeri (ex-Ocidental) készlet.
salou 403586 2007. október 11. 18:53
Válasz erre
Ugyan már, nehogy elhidd!!!
Ákosnak van egy csomó előre összerakott makettje, amiket egy nagy sósvizzel teli hordóban tart. Aztán néhány évenként csak kiveszi és kész. Ez biztos mert láttam.
Ákos 403585 2007. október 11. 18:39
Válasz erre
Egyszerű a dolog, vízzel elkevert pigmentporok ecsetel felfestve.
BÉPÉ 403584 2007. október 11. 18:24
Válasz erre
Szia Ákos!
Mesteri a rozsdás utánfutó. Ha nem államtitok, mondanál valamit arról, hogyan varázsolod ezt a látványt? Őszintén kíváncsi vagyok rá, és előre is nagyon köszönöm a segítségedet. Üdv: BÉPÉ (Ha akarod, küldheted e-mailben is=peterbud47@t-online.hu)
busi 403583 2007. október 10. 17:58
Válasz erre
Hello Ram!
Köszi a hozzászolást.A fü mivel másom nem volt,díszcsokrok dekorácios szalagja.
borisz 403582 2007. október 10. 17:28
Válasz erre
Rászórni, majd rálakkozni matt lakkal,de csak annyira, hogy "összetartsa" a dolgot. Csakködölni kell a krétaport, de azt többször, inkább még kelljen hozzá, mint túl sok legyen!
Én csináltam már úgy repülő állóhelyet, hogy a fomokot összekevertem földel és tapéta ragasztóval, ez lett az alap, aztán mikor megszáradt szórható műfő, de azt is egyenetlenül, aztán mikor megszáradt a tapétaragasztó matt akril lakkal párszor átködöltem, és nem úgy nézett ki, mint valami golfpálya, hanem amin terepjárók meg repülők gürülnak. Ritkás fű, néhol homokosabb másutt földesebb talajjal.
Nowotny 403581 2007. október 10. 16:30
Válasz erre
Csatlakozom az előttem szólóhoz,szeretnénk erről a gyönyörűségről olvasni.
Hol lesz kint élőben?
MrChef 403580 2007. október 10. 16:07
Válasz erre
Ákos,
te meg mit művelsz?! Ez valami pazar!
Lehet majd arról olvasni, hogyan készül?
mcs 403579 2007. október 10. 13:41
Válasz erre
Hello Timur!

Köszönöm az infót, valóban nagy kár a Revell pontatlansága, de én is jobban utánajárhattam volna..
mivel szinte csak bobozból építettem, kivéve a kabint és a futómű környékét, ahová próbáltam becsempészni némi saját pluszt...
és nagyon megtetszett a doboz grafikája talán ezért sikerült így..
a lakkozást majd még gyakorolom..

Köszönöm
notarius 403577 2007. október 10. 11:42
Válasz erre
Méghogy a német korrozióvédelem... :)
Ákos 403576 2007. október 10. 11:38
Válasz erre
3
3

Készülnek a rozsdás dolgok a kasztnin...
Amon 403575 2007. október 10. 10:16
Válasz erre
Szia!

Az obiban vettem elég jó kis nyövényeket a dioráma topikban a 6ik oldalon megtalálod.
Nagyon jól használhatóak.
Ram 403574 2007. október 10. 09:50
Válasz erre
Szia busi!
Nekem tetszik, a füvet miből készítetted? Talán amit változtatnék rajta, az a fűcsomók távolsága és elrendezése, első ránézésre egy picit "túl szabályosnak" tűnik ahogy egymás mellett vannak a 205-ös képen... a moha két hét alatt nem rohad el, viszont marha jól mutat - ennyi tapasztalatom van saját PzJager alapom alapján, az "öregek" tapasztalatára én is kíváncsi lennék mohaügyileg.
Borisz, a pasztellport csak "simán" rászórva gondolod a homogenitás megtörésére? vagy hígítóval? vagy mi a technikája?
üdv,
Ram
Timur 403573 2007. október 10. 09:21
Válasz erre
Szia mcs!

Az építés érdemeit nem kisebbítve, de a történelmi hűség kedvéért néhány problémára szeretném felhívni a figyelmedet a 109-el kapcsolatban:

1,A gép nem tartozhat a JG 27-hez. A JG 27 ugyanis nem volt a Luftflotte 4 része. Az orrgyűrű felfestése pedig a Luftflotte 4 megkülönböztető jele volt.
2,A törzssáv nem a JG 27 RVD band-ja, hanem az előző sárga taktikai jelzés (együtt az alsó szárny "V"-jével) átfestése -az orrgyűrű taktikai felfestésével egy időben.
3,A maketten látható "kicsi" számok a II/JG 52-re jellemzőek (amely viszont a Luftflotte 4 része volt, így pontos a sárga orrgyűrű).
4,A neubibergi fotókon látható egy ilyen gép (II./JG 52, sárga orr,átfestett törzssáv, a jelzésből csak a második tag látszik, az kicsi fekete 1), -a JaPo könyvben is publikálták.
5,A maketten használt zöld -amennyire a fotókról kivehető- 82. A Bf 109 festésére használt zöld viszont a 83 volt. (Az már csak hab a tortán, hogy a II./JG 52 G-10-i többségükben 75/83 színűek.)

Nagy kár, hogy a Revell ennyire pontatlan és félrevezető festési rajzot mellékelt.
Sajnálom.

P.S. Egy adag matt lakk tényleg nem ártana neki.

Üdv.
FS
borisz 403572 2007. október 9. 22:27
Válasz erre
Használnék a helyedben pasztelport, hogy az út pora kevésbé legyen homogén.
esetleg valami szemét az út szélére, hasonló-már, ha érdekel a véleményem
busi 403571 2007. október 9. 21:08
Válasz erre
Szia Emerick
Köszi a véleményt.Az még hozzá tartozik a történethez hogy
ez a harmadik verzio a dionak,elötte 2* is szétvertem mert nem tetszett.Elöször
egy mezön képzeltem el a tankom,de valahogy nem akart "élö" lenni a környezet.Mert túl egyhangú volt túl egyforma növényekkel/amiröl Te is beszéltél/.Igy kuka lett a vége.Ezért döntöttem az utas változat mellett, itt kisebb helyen kell nönényzetet produkálni.DE meg szívlelem amit mondtál csak azt szeretném kérdezni hogy a moha,gyökér nem korhad e el egyidö után?Meg szerinted milyem szinekkel tehetném még élethűbé a terpet? Egyébként most megfogadtam hogy mostanában men csinálok diorámát.
üdv busi
Emerick 403570 2007. október 9. 20:29
Válasz erre
Szia!

Kicsit sűríted még a növényzetet, változatosabb színekkel, és különféle magasságokban (pl mohával és gyökerekkel), akkor még jobb lesz, mint most! Azaz nekem tetszik! :)

Üdv:
E.
busi 403569 2007. október 9. 20:24
Válasz erre
Kép 204
Kép 204
Kép 205
Kép 205
Kép 210
Kép 210
Kép 209
Kép 209
Kép 211
Kép 211

Sziasztok!
Nálam ez a dio készült el,egy tiger 1-es környezete lesz.
Véleményetek?
Batya 403568 2007. október 9. 20:17
Válasz erre
Balu!

Köszönöm szépen.
A Dio. Ausztriába lesz a hétvégén.Legközelebb Szolnokon látható.

Üdv
Batya
vermate 403567 2007. október 9. 20:07
Válasz erre
Ákos!

Köszönöm szépen!
Nagyon szellemes ötlet, és jó megvalósítás.
Tényleg szép...

Köszi mégegyszer!

Vermate
sharky 403566 2007. október 9. 09:12
Válasz erre
Ákos!
Ez már nem is makett, ez a valóság!
Nagyon pazar!

sharky
Fodi 403565 2007. október 9. 08:04
Válasz erre
Szerintem az nem tömítási hiba, hanem egy jellegzetes Bf-109 lemezosztás. A csillogás meg vsz. a vakutól van - egyébként sem volt ezeknek krétamatt festésük, nézz meg pár képet. Inkább matt-selyemfényű volt.
Ákos 403564 2007. október 8. 23:18
Válasz erre
Titok, de csak neked elárulom:)
Pigmenttel kevert festék az alap, erre jön a világos szín, és vissza van kaparva.
A rozsda egyszerűen vízzel felvitt több rétegű pigment.
Mindegyik le van lakkozva a végén mattlakkal, hogy megszilárduljon.
vermate 403563 2007. október 8. 23:10
Válasz erre
Ákos!
Gyönyörű! Pontosan úgy néz ki, ahogy kell!!!
Nem is tudom szavakban kifejezni, mennyire tetszik...
Elárulnád, hogy készült? ( a többi rozsdás rész elkészítésének módja is érdekelne)
Remélem, nem "szakmai titok" :)

Üdv.: Vermate
Ákos 403562 2007. október 8. 23:01
Válasz erre
blitz03
blitz03

A hétvége az új festési, öregítési módszerek kísérletezésével telt el. A sárvédő belseje.
mcs 403561 2007. október 8. 22:11
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.