/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Robidoki 401964 2007. május 29. 18:41
Válasz erre
Hello!
Szerintem:
Ragyioszisztyema-blízsnaja-navigacija!
Vagy valami protyivopazsarnaja?
salou 401963 2007. május 29. 18:23
Válasz erre
Solo 401962 2007. május 29. 18:20
Válasz erre
Látom azért vannak még erre művelt emberek. :)
Zebi 401961 2007. május 29. 18:19
Válasz erre
MattHeafy 401960 2007. május 29. 18:16
Válasz erre
Millenium Falconnak egy alkatrésze:)
Solo 401959 2007. május 29. 18:13
Válasz erre
IMG_3100

2 óra munka 11 alkatrész.

Már csak kb. 889 van hátra. :)
IMG_3100

Nagy nap a mai.

Belekezdtem a nagy műbe. :)

Vajon mi lehet ez? :)
MrChef 401958 2007. május 29. 18:10
Válasz erre
Salou, már megint elkápráztatsz. Nem kis munka lehetett ez az érdekes küllemű gép. Igazad van, hogy nem koszolod agyon a makettedet, én sem teszem. Nemsokára belekezdek egy 1:48-as La-7-esbe (Academy), Eduard rezekkel.
marci 401957 2007. május 29. 18:10
Válasz erre
romsitsa 401956 2007. május 29. 17:11
Válasz erre
Ők találták meg a Bismarckot?

ad
salou 401955 2007. május 29. 16:37
Válasz erre
Makettek 175
Makettek 175
Makettek 176
Makettek 176
Makettek 177
Makettek 177
Makettek 180
Makettek 180
Makettek 181
Makettek 181
Makettek 182
Makettek 182
Makettek 183
Makettek 183
Makettek 184
Makettek 184
Makettek 185
Makettek 185
Makettek 186
Makettek 186
Makettek 187
Makettek 187
Makettek 188
Makettek 188

A vendégfutós Angol egy nevezetes gép, felismeritek?
Muzzy 401954 2007. május 29. 13:04
Válasz erre
Szia Samme!
Bocsi, de a motoron a gyújtókábel megoldásod igen távol áll a valóditól!
Minden hengernek két gyújtógyertyája van, melyeket két gyújtómágnes szolgál ki. A kábelek a forgattyús ház és a reduktor ház csatlakozásánál lévő vezetékgyűrüben futnak. (mindkét hengersoré). Egy hengernél egy kábel előre, az első, a másik kábel a hátsó gyertyához megy. Tehát keveslem a kábeleket.
Meg nem látom a gyújtómágneseket.)
Muzzy
MattHeafy 401953 2007. május 29. 11:59
Válasz erre
gerinc

A kivágandó rész...
gerinc
gerinc

A különvágott alkatrész és a kieső rész
gerinc
gerinc

A gerinc megemelésére beragasztott sztirollap
gerinc
HPIM0725
HPIM0725
sztirol

A hézag potlására készített sztirolok
sztirol
gerinc

A pontosan, helyére illesztett gerinc
gerinc
HPIM0730
HPIM0730
üveg

Az üveg illeszkedése, illetve a másik szétvágott alkatrész
üveg
üveg

Az egyetlen hátulütője a szétvágósdinak, hogy egy panel(illetve kettő, mert a túloldalt is) nem illeeszkedik, de ez legyen a legkisebb gond, könnyen javítható.
üveg

Sziasztok!

Tegnap este a "gerincproblémát" megoldottam.Mivel ugye a panelek miatt el kellett tolnom az alkatrészt, ezért, az üveg helye lényegesen csökkent.A hézagnak megfelelően kivágtam a gerinc egyik részéről(köszönet Solonak az ötletért:)),így az üveg hiánytalanul elfér már.Magáról a gerinc alkatrészéről tudni kell, hogy kisebb a kelleténél, ezért kicsit magasitottam a helyzetén egy sztirollapocska segítségével.A hézagot sablon és sztirol segítségével potoltam,ez még behelyezés előtt méretre lesz alakitva.Kb itt tartok most, a gerinc összeragasztva, tömítve, csiszolásra vár.

Matyi
Samee 401952 2007. május 29. 11:34
Válasz erre
kormozódás
kormozódás
Motor1
Motor1
Motor2
Motor2
Motor3
Motor3
jelenleg
jelenleg

Hella Mindenki!

Aca Vought F4U-1 Corsair 1:72 következő lépés.
Elindult a festés. Először az alapozást csináltam h kihozza a hibákat. Utána felfújtam a felső 2 kéket. A sötéttel kezdtem, a szárnyakon ez is maradt. Az egyiken próbálgattam a géppuskák kormozódását. A mellékelt ábra mutatja h hogy sikerült.
Elkészült a motor is, illetve felkerült az azt takaró gyűrű, hogy könnyebb legyen a festéshez a mintát felfújni.
Egyelőre ennyi, amint előrelépés van jönnek a képek.

Samee
Varjúbácsi 401951 2007. május 29. 10:17
Válasz erre
Warbirds!
Nincs informatikai segítségem, még régi motorosként a műszaki főiskolán tanult körző-vonalzó szerkesztős módszert használom. Először 1,5 mm-es hullámlemezen kirajzolom, ollóval kivágom és összepróbálo. Ha műxik, akkor megy sztirolra. Ha fiatalabb lennék, biztos inkább monitoron tervezném, de így gyorsabb :-)), és kevesebbet hibázok. Hiába na, kézimunka az igazi!!!
Varjú bácsi
warbirds 401950 2007. május 29. 09:15
Válasz erre
Hmmm... Pedig azt hittem valami fain kis műhelyed van otthon... :) Akkor további technikai kérdésem lenne: az általad készített alkatrészeket ceruza-körző-szögmérő-vonalzó módszerrel tervezed vagy itt azért bedobsz némi informatikai segítséget egy sablonhoz? Egyáltalán melyik a célszerűbb? warbirds
Timur 401949 2007. május 29. 09:13
Válasz erre
Szia Gery!

-a felső felület egy színűnek látszik (remélem,csak a képen).
-hiányzik a horogkereszt
-az orron a színek (és csíkok) felvitele teljesen hibás.
-a Revi téves helyen van. Az igazi gépen csak a reflexüveg van a páncéllemez felett.
-a hajtómű-burkolólemez belső része festetlen natúrfém kellene, hogy legyen.
-nem emlékszem, hogy Demuth gépén sárga lenne a hajtómű beömlője.
-tömítési és festési problémák a hajtóműnél
-matricázási gondok a szárnyakon

...és akkor a kabint meg a futóaknákat még nem is láttuk.

A következő majd jobb lesz.

Üdv
Varjúbácsi 401948 2007. május 29. 08:18
Válasz erre
Warbirds!
Amit a képeken látsz, és nem gyári alkatrész (tornyok, és az oldalfalakon a géppuskablendék) azokhoz CSAK sztirollapokat, sniccert, pillanatragasztót, Evergreen szálakat, csöveket és Milliputot használtam. Pont azért lassultam be egy kicsit, mert lassanként kellene néhány esztergált darab, és most találtam valakit, aki megcsinálja őket.
Varjú bácsi
warbirds 401947 2007. május 29. 08:05
Válasz erre
Hűűű, ez igen impozáns! Minden tiszteletem azoké az embereké, akik a sima sztirol lapot ilyen széppé tudják varázsolni. :) Mekkora eszközparkkal dolgozol, hogy ilyeneket tudsz csinálni? Gondolom egynémely részegység elkészítéséhez már komolyabb eszcájg is szükségeltetik...:) Üdv! warbirds
warbirds 401946 2007. május 29. 08:00
Válasz erre
Szia Gery! Xcraft jól mondja, az a tömítés kimaradt, de összességében jól néz ki. Én még kicsit feltuningoltam a hajtóművet pár dróttal, de nem olyan lényeges. Meg esetleg a burkolólemezek belsejét befolyathatnád valamivel, hogy kijöjjön a mintázata. Így egy kicsit egybemosódik. A szárnyvégek festése viszont határozottan jobb, mint az enyém lett...:))) Gratu! warbirds
xcraft 401945 2007. május 29. 06:51
Válasz erre
Jól néz ki, főleg ezeket az íves oldallapokat lehet nehéz megcsinálni.
Balu 401944 2007. május 28. 23:06
Válasz erre
Szia Batya!

Nagyon impozáns! :)
Kicsit lehetne többet tudni a technikáról?

Üdv: Balu!
Varjúbácsi 401943 2007. május 28. 22:32
Válasz erre
Nagytotál
Nagytotál
Hűtőrácsok
Hűtőrácsok
Parancsnoki torony a távmérővel
Parancsnoki torony a...
Szegecsek, csavarok
Szegecsek, csavarok
Ez már a vég!-e
Ez már a vég!-e
Oldalfal
Oldalfal
Hegesztés
Hegesztés
Hűtőrács
Hűtőrács

Sziasztok!
Én is haladtam a "vizibusszal". Elkészült néhány hűtőrács, szegecselés, csavarfejek, hegesztési varrat. Kapott egy Surfacer 1200-as próbát, ami sajnos kihozott néhány felületi hibát, de szerencsére könnyen korrigálható helyen.
Varjú bácsi
Propellerfanatic 401941 2007. május 28. 21:46
Válasz erre
P1000210
P1000210

Hali!
Időközben én felrezeztem a Pfalzot, és ha megkapja az engedélyeket a kucsordi tanács részirül, (azaz jóváhagyom) elkezdem festeni.
Batya 401940 2007. május 28. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!

Igen Plus model. Ecsettel festettem szivaccsal nem ilyen finom.
xcraft 401939 2007. május 28. 21:15
Válasz erre
Hello Gery!
Nem rossz, a hajtómű mögött viszont van egy tömítetlen törzsillesztés, ha jól látom.
Átfújtad szilikonnal az egészet? Tudom, hogy ez egy makettezős könyvben van, én is csináltam, de ma már nem értek egyet ezzel a technikával, a lakkok sokkal jobbak. Ráadásul, szerintem a szilikon homályossá teszi a kabintetőt. Először fényes, de idővel nem lesz olyan csillogóan átlátszó, legalábbis erre a következtetésre jutottam, látva a régi makettjeimet, amiken ezt elkövettem.
xcraft 401938 2007. május 28. 21:08
Válasz erre
Szia Batya!
Felétek már bevezették az Eurót? :))
A láda jó, szivaccsal csinálod te is?
notarius 401937 2007. május 28. 20:49
Válasz erre
Batya 401936 2007. május 28. 20:22
Válasz erre
faláda

ládika:)
faláda

Sziasztok!

Délután próbálgattam fa kopást öregbítést ez let belölle.

Üdv
Batya
Gery 401935 2007. május 28. 18:51
Válasz erre
P1020694
P1020694
P1020698
P1020698
P1020700
P1020700
P1020701
P1020701
P1020703
P1020703
P1020704
P1020704

Sziasztok!!

Most készültem el a hétvén, Revell 1/32-es.Mi a véleményetek?
Előre is kösz!

GERY
MattHeafy 401934 2007. május 28. 17:57
Válasz erre
HPIM0716
HPIM0716
HPIM0717
HPIM0717

Hali!

Na az ülésen pár hiányzó alkatrész ptolva lett:
-a bal kéznél látható kis sztirol lapocska az ülés biztosító kara, ide még kell egy "remove before Fly" felirat, amit vszínű maratás keretéből csinálok meg.
-A pilota bel oldalán hátul az oxigénpalack körül volt egy vezeték/cső, ezt 0.2es rézhuzalból potoltam.
-a fejnél lévő környezet érzékelő pitot és a katapultálást inditó kar az Italeri kitből van.
-jobb oldalt találhatő a vész heveder-kioldó kar, ezt 0.25ös sárgarézből potoltam.

Azt hiszem kb ennyi amit ki tudtam hozni az ülésből.Most Soloval a "gerincproblémáról" értekezünk, remélem hamar meglesz a megoldás:)

Matyi
MattHeafy 401933 2007. május 28. 15:22
Válasz erre
igen ez az:)
Nemrég nézegettem a Tamiya új f-16osát.Azon van olyan öntöcsonk, hogy szinte lefordultam a székről.Hamar megnéztem a sajátom és ott nincs, sokkal jobban oldották meg.Most épp a műszerek szépitésén és az Aces II hiányzó részeinek potlásán dolgozom, később lesznek képek is.

Matyi
f2d 401932 2007. május 28. 14:46
Válasz erre
Most adták ki újra az A verziót. Pompás matricával. Szerintem nagyon megéri.
http://www.modellversium.de/kit/artikel.php?id=1501
Tophatters 401931 2007. május 28. 14:34
Válasz erre
Szia!

Nekem is van 48-as Italeri F-16-om, csak a kétüléses verzió. Hát szerintem is nagyon szép makett, és ráadásul nem is drága. Nekem annó csak a kabin illeszkedésével volt problémám. Egyébként tervezem hogy egyszer építek egy együlésest is.
www.modellversium.de/kit/artikel.php
Smoke 401930 2007. május 28. 13:31
Válasz erre
tray!
Köszönöm a képeket :D
tuti jol raktam fel máshogy, máshova nem lehet felrakni, de az Italeri más dolgokat is elrontott már makettjein, uh ugy gondolom ezt is elszurták. Olyan szép lenne ez a makett csak ne lennének rajta ilyen pici szembetünő hibák...
MattHeafy 401929 2007. május 28. 13:16
Válasz erre
Kabin balról
Kabin balról
Kabin jobbról
Kabin jobbról
Gerinc

Az Italeri szerinti illeszkedés
Gerinc
Gerinc II.

A helyes beállítás és a nagy hézaaaaag:)
Gerinc II
Aces II.
Aces II

Sziasztok!

Na a fantasztikus hétvége után vissza a hétkönapok szürkeségébe.
Belekezdtem az Italeri 95ben kiadott 48as F-16osába.Akkoriban nagy számnak számított, beelözte(hibái ellenére is) a Hasegawa maketteket.Mai szemmel nézve is megállja sztem a helyét, sok makett elbujhatna mögötte.
Az első két képen a kabin látható, gyanta üléssel.Nem lesz semmi feljavítás csak amit nagyon szükségesnek tartok, pár apróság, de az is saját gyártmány lesz.
a másik két képen a gerinc különálló alkatrésze látható.Az elsőn látható az Italeri szerinti felhelyezés, a 2. meg az általam beállított.Az utóbbi a helyes szerintem, a panelvonala csak így találkoznak egymással.Ebből kifolyolag egy kb 2.5 mmes hézagot kell eltüntetnem, illetve az üvegből kell faragnom majd.Sokáig töprengtem, hogy ez miért jó nekik, hogy külön adják, aztán rátaláltam az "új" kétüléses verzióra, amit nem is olyan rég adtak ki.Ez az egyetlen súlyos hibája a kitnek, a többi helyén van.
A lengyel 4040es oldalszámú gépet fogom elkészíteni.
Az utolsó képen az Aces II ülés látható, ahol buborék volt, kijavitottam, a csat egy részét sárgarézzel potoltam, még pár apróság és ez is festhető lesz.

Matyi
tray 401928 2007. május 28. 13:12
Válasz erre
Ja, vékony rézlemez ügyben a Boltok topicban találsz címeket. Ha van valamilyen tubusos krémed (pirosarany, gulyáskrém), abból is meg lehet oldani a kötényt. Esetleges sörösdobozzal is próbálkozhatsz, de az rohadt kemény.
tray 401927 2007. május 28. 13:01
Válasz erre
JagdTiger1

JagdTiger
JagdTiger1
JagdTiger2

JagdTiger
JagdTiger2
JagdTiger3

JagdTiger
JagdTiger3

Smoke!
Átfutottam az idevágó könyveimet, és azt kell mondanom, teljesen igazad van. Nem találtam olyan képet, ahol lépcsős lett volna a "lövegdob" kialakítása. Ettől függetlenül, lehetségesnek tartom, hogy volt egy ilyen változat, de valószínűtlen.
Biztos, hogy jól raktad fel? :)

Bónuszként kapsz egy képet a varratokról is.
f2d 401926 2007. május 28. 12:50
Válasz erre
Hátha lesz rajta egy ilyen repülő:-)))
f2d 401925 2007. május 28. 12:49
Válasz erre
Köszi szépen! Na akkor indúltam palát begyűjteni.:)
Akos 401924 2007. május 28. 12:44
Válasz erre
Nincs festve, csak egy kicsit meg van csiszolva, ez a természetes színe...
f2d 401923 2007. május 28. 12:42
Válasz erre
Semmi több? Csak lefestetted valamivel.
Smoke 401922 2007. május 28. 12:37
Válasz erre
ilyen az én makettemen
ilyen az én...
JT2

és ez az amilyennek lennie kéne
JT2

tray!
Igaz nem eredetit találtam, pontosabban nem azon mutatom mert f-f és nem látszodik rajta rendesen. erre gondoltam, hogy ezt hogyan tudnám megcsinálni az én kis italerimen is.

Vékony rézlemezt lehet kapni valamilyen boltban? Olyat ami jo lenne kötényezéshez is?

Üdv.: Szabolcs
SSgt.Chris 401920 2007. május 28. 12:25
Válasz erre
Köszi, ha más nem lesz, majd kipróbálom azt. Ha járok Győr fele, majd hozok...addig marad kerekek nélkül az Ural.
Akos 401919 2007. május 28. 12:22
Válasz erre
Nekem a ModelMaster kerek üveges matt lakkját nem dobta le az ilyen gumi...
SSgt.Chris 401918 2007. május 28. 12:21
Válasz erre
Igen, írtam a a címre amit adtál, megvan még. Kérdeztem pár dolgot róla, most várom a választ... :-) Többek között, hogy ez mennyi makettra elég? MErt élőben nem láttam ilyet, úgyhogy lövésem sincs...
tray 401917 2007. május 28. 12:17
Válasz erre
Smoke!
Ebből a szögből nem tudom megítélni, de ha találsz oldalnézeti képet igazi járműről, ott biztos kiderül.
gyurmakoma 401916 2007. május 28. 12:05
Válasz erre
ssgt!
Sikerült elüzletelni a tamiya wheteringet amit kerestél??
Mert egy darab tuti van,berénybe vittük
SSgt.Chris 401915 2007. május 28. 12:04
Válasz erre
Elegem van az Alangerből... Már 4 napja szárazecseteltem a gumikat az Uralon, de még mindig fog..illetve nem is tudom, mintha nem száradna meg rajta. Megfogom és lejön. Mi a jó francot csináljak vele? Meg ráadásul csillog is, de ezek után mi az ami megfogja? A matt lakkot is ledobná, nem? Nem elég, hogy megeszik egymást a felnikkel, még ez is... Ötlet esetleg??? :-(
Akos 401914 2007. május 28. 12:04
Válasz erre
A beton egyszerű tetőfedő pala...
f2d 401913 2007. május 28. 12:01
Válasz erre
Nagyon szép munka, gratula.

A betont hogy csináltad ilyen frankó foltosra?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.