/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
PanczelMatyas 401046 2007. március 12. 17:02
Válasz erre
Panther!

Nézegetem, nézegetem, de sehogy sem látom... Csatlakozva Péterünk szólásához: bízd az Asszonykádra! Vagy kérd Otika segítségét...

Tudod, szívesen segítünk! :)

TANKOK! matyi
Csodabogár 401045 2007. március 12. 15:53
Válasz erre
...szerintem a többit is inkább az asszonyra kéne bíznod... kár ezért a makettért.

:-)

Üdv

Cs
Panther 401044 2007. március 12. 15:21
Válasz erre
Wakama!

Köszi!
A fű egyszerű kenderkóc! Még most elég sűrű de az asszony ma majd megritkítja :) Elvégre ő a fodrász neki kell tudni hogy kell az ilyet csinálni. Aztán jöhet a pasztelezés!

Üdv: Panther
Batya 401043 2007. március 12. 15:11
Válasz erre
Szia Panther!

Szép mint mindig !
Már alig várom hogy élőben lássam..

Üdv
Batya
Panther 401042 2007. március 12. 14:03
Válasz erre
Bluedanube!

Az első gondolatod helytálló, de a másodikkal vitatkoznék. Tudok neked mutatn olyan királytigris fotót ahol egyszer előröl másszor pedig oldalról lett az eleje fotózva. Az egyiken tű élesen látod a mintát, a másikon meg azt hinnéd sima egyszínű! Mindíg az adott készítés jellegétől, szögétől, időjárási viszonyoktól, fényhatásoktól függ az hogy mit látsz! Egyébként ha kicsit ködölgetsz még rajta akkor nem lesz rossz!

Üdv: Panther
Hickory 401041 2007. március 12. 14:00
Válasz erre
Bluedanube 401040 2007. március 12. 13:45
Válasz erre
Igen, azt sajnos én is észrevettem, hogy itt-ott alig lett átszóródás, de sajnos a technikai lehetőségek ennyit engedtek meg. Folyamatban van a foltok korrekciója. Igazából engem az érdekelne vajon a mintázat mennyire elfogadható vagy ne agyaljak ennyit, mert eredetileg is a festő fantáziájára volt bízva a foltozás? Azt hiszem mindenképpen eltompítom a színeket, mert az archív képek alapján alig lehet kivenni a járművek mintáját.
Hickory 401039 2007. március 12. 11:25
Válasz erre
IMG_6610.jpg méret: 249.5 KB
IMG_6611.jpg méret: 245.8 KB
IMG_6612.jpg méret: 258 KB
Ha már nagymacskáknál tartunk...
Wakama 401038 2007. március 12. 11:20
Válasz erre
Panther!
Gratula a Párduchoz! Nagyon klassz!
A növényzet miből készült?
Üdv
Wakama
Panther 401037 2007. március 12. 08:58
Válasz erre
Bluedanube!

Nem haragszom rád, miért is tenném! De. Én is megnéztem mielőtt a terepre igazítottam a Pantheremet, sok sok hegymenetes fotót. Az általad küldött kép nem a legszerencsésebb, ugyanis ismerni kell az előzményeit is. Ez a párduc egy nagyon nagy szögű emelkedővel kezd s a fotó amit küldtél már azt ábrázolja ahol éppen átbillenne, de a feneke még nagyon az alján van. Az én Pantherem egy elég kis szögű emelkedővel indít ami majd "talán" nagyobb szögűvé válik. Egyébként a futómű úgy van beállítva hogy csak négy fix kerék van, és a többi némileg szabadon kitér így a páncélos az asztalra helyezés után azonal igazítás nélkül a terephez igazodott.

Más: Ha megengeded hogy beleszóljak az építésedbe. Mindenfajta bántó szándék nélkül. Ha rám hallghatsz a foltokat átfújod. Vagy úgy hogy kontúros foltok legyenek, vagy úgy hogy szórt foltok legyenek. De a németek nem fújtak olyan foltot ami félig kontúr félig ködölt. Ha ezen változtatsz és a koszolásod is jól sikerül akkor egy nagyon kellemes kis Panther kerekedik belőle!

Üdvözlettel: Panther
Bluedanube 401036 2007. március 11. 22:51
Válasz erre
hegymenet.JPG méret: 44.4 KB
Hali!
Nagyon pofás a maketted, de megengedel egy észrevételt? Kérlek ne vedd kekeckedésnek, de amikor emelkedőn megy fel, akkor nem kéne egy kicsit lenyomnia a farát vagy éppen megemelnie az orrát, ahogy a képen is látszik?
Amúgy tényleg tetszik és látva előző maketteidet színvonalasan dolgozol. Én 1:72-ben építem a magamét és a 4776-osban tettem fel képet róla. Mit gondolsz, a foltozása nagyjából korrekt lett? Ezen tűnődök mostanság.
Panther 401035 2007. március 11. 21:13
Válasz erre
Resize of DSC00031.JPG méret: 66.9 KB
Resize of DSC00032.JPG méret: 81.4 KB
Resize of DSC00033.JPG méret: 104.5 KB
Resize of DSC00034.JPG méret: 107.5 KB
Resize of DSC00035.JPG méret: 83.1 KB
Sziasztok!

Egy kevés időm volt a hétvégén, így játszottam a pantheremmel. Bocs hogy saras lett! Még nincs kész de gondoltam megosztom veletek!

Üdv: Panther
mszl 401034 2007. március 11. 20:05
Válasz erre
tigris1.jpg méret: 52.2 KB
Sziasztok!

Sár vagy nem sár ez itt a kérdés! Hehe
A sárellenesek kezdjenek felkészülni a kiborulásra készítsék elő a nyugtató hatású söröcskéjüket, Bikavérecskéjüket..
Már rég tervezem és készítem a sárban félig elsülyedt 301 toronyszámú tigrist!!!
Mostanában elég lassan haladok, kevéske az időm és az ihletem de ha Szolnokra nem is, de Tokajra tervezem elkészíteni és ott majd fikázhatják a sár ellenesek és nézegethetik a sárszeretők de előtte úgyis dobok képeket ide fel.
A lényeg nekem tetszen és kész!!! Nem vagyok profi nem is akarok velük versenyezni, ha van valami hiba is benne akkor is felismerhető egy póruljárt Tigris.
Régen sokat túráztam futottam és így imádom a természetet és a sarat is!! Nagyon jót lehet futni saras úton edzi az embert és kikészíti az izületeket, íg jó pár év futás után úgy döntöttem mint Forest: meguntam és nem futok, inkább tunyulok és makettezek jó pár év kihagyás után most őszön újra kezdtem
Ja és én sem csak retkes saras csörömpöket készítek, hanem enyhén poros, és azért nem fénylik mint a Salamon töke kinézetűeket!
Mindig mihez van kedve ihlete az embernek.
Bluedanube 401033 2007. március 11. 19:50
Válasz erre
pzV_1.jpg méret: 138.9 KB
pzV_2.jpg méret: 151.8 KB
Vajon elkészül szombatra?
Miggyuri 401032 2007. március 11. 19:36
Válasz erre
csb!
Én tudtam rosszul.
Te nyertél.
Miggyuri
Sonka_papa 401030 2007. március 11. 18:31
Válasz erre
Én szerintem ez egy újabb olyan "vita" aminek nincsen vége, mert mindig lesz olyan ember aki a leharcolt harcjárművekben képviselteti magát a másik pedig a visszafogotabb koszolásban.
Én pölö (ha tudnék normálisan makettezni :D) biztos, hogy csinálnék leharcoltat és nem leharcoltat :)
Most én is egy tigrisen ügyködöm (dragon, 1/72) és úgy tervezem, hogy szárazecsetelek rajta. (makettes "pályafutásom" során elöszőr) :D
Fimre 401028 2007. március 11. 16:05
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon nem akarok belefolyni a tigrises vitába, de akár a fronton is lehetett tök tiszta jármű, főleg az ilyen korai tigrisek esetén, hisz 43 tavaszán-nyarán rengeteg olyan kép készült amikor spanyol, japán, stb katonai delegációk erőteljesen vizslatták az új technikát.Meg olyan képem is van amikor a tábornokok-Guerdian pl- épp szemrevételezik a technikát.Ezek után hogy nézne ki, hogy talpig koszos gépeket raktak volna a "kirakatba"?Viszont az is hozzátartozik a dologhoz ,hogy a majd 60 tonnás harci súlyú tigris igencsak felverte a port.Amit még olvastam a lenti írásokban, hogy ez egy initalos tigris: hát tutira nem.Amit a dragon csinál az inital verzió, ez egy early modell./inital-bevezető, early-korai/ Initalt dobozból csak a dragon csinál egész jól.Ezen a maketten már a korai széria ismertetőjelei vannak.Ebben a témában mind az oroszok, mind a lengyelek csinálnak egész jó könyveket.
Imi
Atlasz 401027 2007. március 11. 15:52
Válasz erre
Atlasz 401026 2007. március 11. 15:50
Válasz erre
http://missing-lynx.com/gallery/german/stugiiiblm_1.html
Ezen pl. alig van kosz.
Ha nem akarjuk összedzsuvázni, akkor egy élkiemelés mindenképp kell rá.
Mindenki úgy készíti makettjeit, ahogy ő akarja.
A tied is szép-más szemszögből nézve.
Üdv:
Atlasz
Elektrolakatos 401025 2007. március 11. 13:01
Válasz erre
Sokhajú barátom Gyuri bácsi! :)

Itt szó nincs arról, hogy kak...bocsi kákán is csomót keresnénk!
Én továbbra is folytatom ahogy elképzeltem, jelenleg is higítóban tocsog szegény vas! :D
Mindösszesen arra szerettem volna meggyőzetni magam, hogy miért kell, illetve miért lett elfogadott az a trend, hogy lepusztítsunk egy harcjárművet.

Üdv:ELektro

A továbbiakban ebben a témában OFF-ként írok!
papgyuri 401024 2007. március 11. 11:58
Válasz erre
Csak ismételni tudom önmagamat:
"Elektro!
Ha nem is a dzsuva hiányzik, de a méretarányból adódó - plasztikusság, látvány - megkívánná a beeresztést és a szárazecsetelest, élek kiemelését...
baráti üdvözlettel:
papgyuri"
Barátaim!
A topik nem arról szól, hogy "fényezzük" egymást, virtuálisan veregessük egymás vállát, hanem őszinte véleményünket fejezzük ki barátunk, hobbitársunk stb.bemutatott munkájáról, amit - javítsatok ki ha tévedek - azért mutat meg nekünk, mert kíváncsi a véleményünkre. Régen rossz az a makett vagy dioráma amit meg kell magyarázni... Az építő jellegű kritika nem egyenlő a "fikázással", a kákán is csomót kereséssel. Elektro készülő munkájával nem az a baj hogy tiszta,(nem ez a vita tárgya...) hanem mint azt már megírtam, a látvány kívánná meg a részletek kiemelését különböző technikákkal.
Üdvözlettel:
papgyuri
salou 401023 2007. március 11. 11:51
Válasz erre
Egy bizonyos szint felett a makettezést művészetnek nevezni...?
Nyitott kapukon dörömböltök!!
csb 401022 2007. március 11. 11:32
Válasz erre
mig29rs2.jpg méret: 29.9 KB
mig29rs4.jpg méret: 30 KB
Miggyuri!
A vonal nem egyenes az igazi gépen sem. itt van néhány fotó róla
Tomcat 401021 2007. március 11. 11:10
Válasz erre
Saras harcjármű, nem saras harcjármű...Az a véleményem, hogy mindenki hozzászólásában van igazság. Mert Leningrádnál sár volt, de javítóműhelyben gyakran tiszta a tank, aztán tiszta lehet városban is, de lehet ott is poros-koszos-mocskos-lucskos.
Néhány éve, ahogy makettezek, és egyre több makettet látok itt-ott, show-n, neten, versenyen, ...stb, egyre inkább az a gondolat kezd bennem is ébredezni, amit Macal is leírt. Hogy a makettezés művészet is lehet. Kifejezhet egy érzésvilágot, egy adott korra jellemző érzést, képi világot; a pillanat gyönyörűségét, illetve szörnyűségét is megjelenítheti. A makettezés valamiféle szobrászat, festészet és a finom, apró munkák keveréke. És ha akarjuk, kezelhetjük szimpla hobbiként, polcunk díszítőjeként, de akár művészetként is.
Ha pedig már itt tartunk, megjegyezném egy sajátos gondolatomat, ami lehet sokaknak nem tetszik, de kérem, ebből ne indítsunk vitát, csak vélemény. Szóval úgy érzem, a makettezésben is vannak különféle "stílusok" (nem ez a megfelelő szó, de jobb sincs)-és itt ne a harcjármű-repülő-hajó stb. megkülönböztetésre gondoljunk. Úgy veszem észre, hogy sok makettező sokféleképpen festi, készíti a makettjét. Az egyik kicsit porosabban, a másik élénkebb színekkel, kicsit élesebb határvonalakkal, a harmadik sok kopással, a következő összemosódott színekkel... festi makettjét. És mégis, ha jól van megcsinálva az a makett, (esetleg profin), akkor mindig nagyon hasonlít az eredetire. Ugyanazt a valóság-hatást érik el, de mégis eltérőek az elkészítési módok. És ez az, ami megkülönbözteti egyik makettezőt a másiktől. Ez az, ami egyéniséget visz a valósághűségbe.
Szóval ha valaki úgy érzi, valami nem tetszik a másik makettjében, nyugodtan szóljon, hiszen az építő jellegű kritikát, ha segíteni tudunk, mondanunk kell. Azt pedig már a másik belátására bízom, hogy megfogadja-e vagy sem. Helyzettől függ.
Tegyünk azért, hogy mindig jobban, és valami újat, egyedit alkossunk, s ha tudunk segítsünk ott ahol lehet/kell, valamint fogadjuk az építő jellegű kritikát.
Üdv.: Tomcat
(A befejezéssel nem személyeskedni kívánok, általánosságban mondtam)
Macal 401020 2007. március 11. 11:09
Válasz erre
Zoli 401019 2007. március 11. 11:08
Válasz erre
Hello!
Nagyon tetszik, és a Spitfire is!
z
notarius 401018 2007. március 11. 10:59
Válasz erre
w7.jpg méret: 128.6 KB
w8.jpg méret: 119.2 KB
w9.jpg méret: 121.3 KB
Elkészültem ezzel is.
Macal 401017 2007. március 11. 09:41
Válasz erre
Emberek!

Nem bírtam ki, hogy ne szólaljak meg, erről vagyok híres:D
Szal...egy harckocsinak nem muszáj agyonsarazottnak, porosnak, kopottnak, lennie. A könyvekben látni olyan képeken a tesztelések, gyakorlatok előtt, vagy ép mikor soakoznak egy gyár udvarán, vagy akár a városban állnak, hogy se sár, se por, se kopás nem látható rajtuk. Némelyik ráadásul generálra került vissza a frontról, ahol új festést is kapott, tehát mégcsak újnak sem mondható. Szerintem az 5let nagyszerű, a dzsuvás tigrisekkel már dunát lehetne rekeszteni. Megfelelő környezetben ábrázolva igazi kuriózum jeleníthető meg egy aprócska vagy méretesebb diorámán, vagy csak pusztán egy-két figurával kiegészítve.
Ez speciel az én véleményem, és csupán azért írtam le, mert észrevettem, hogy vannak akik úgy gondolják, hogy van egy fő csapásirány ahogy ki kell néznie egy makettnek. Ez az amitől falra tudnék mászni, én úgy tartom hogy a makettezés az önkifejezés egyik eszköze lehet, és leginkább a művészet kategóriába sorolnám. Persze lehet hobbiként is kezelni, de bármelyikről is beszélünk, mindkettőben az a lényeg, hogy TE MAGAD hogyan képzelsz el valamit, és hogyan valósítod meg. A festőknek is mindig próbálják megmondani, hogyan fessenek, mégis azokra emlékeznek akik valami azoktól eltérőt alkottak:D:D:D
Üdv:
Macal
Elektrolakatos 401016 2007. március 11. 08:39
Válasz erre
Atlasz!
Elöször is elnézést nem Ferenc Attila!

Csak egy kérdésem lenne még...amennyiben "új állapotúra" kosz,por,koptatás nélkül készül egy hk az nem jó?
Atlasz 401015 2007. március 11. 07:34
Válasz erre
http://missing-lynx.com/gallery/german/tigeriat_1.html
Nézd meg ezt.Ezen nincs sár, de por van.
Berlinben valahogy így nézne ki.
Üdv:
Atlasz
Atlasz 401014 2007. március 11. 07:23
Válasz erre
Elektro!
Fantáziám van, én is építek néha morbid dolgokat.
Úgy csinálod a harckocsidat, ahogy akarod.
Bendeguz!
A LEOMLOTT házak és ROMOS házak közötti csatában
általában por szokott lenni.
A harckocsival megtörténhet, hogy mind a 60 tonnájával átmegy a házon,
vagy szétlövik mellette, és zúdul rá a por.(Ha a fantáziánál vagyunk.)
Üdv:
Atlasz
Egyébként Mekett, RaPe!
Megint Ferencnek hívnak, javítsd Attilára!
Bendeguz 401013 2007. március 11. 00:28
Válasz erre
Atlasz!
próbáltál már valaha szerelnei akármilyen járművet? mi az első, ha nyakig retkes a gép? hát lemosod, és ha már előkapartad a salgot, akkor nem csak a kerekeket csapatod le, hogy fel tudd fújni, vagy lecserélni, hanem telibe lemososd az egészet, mert mire megcsinálod rajta a szükséges javításokat, addigra kellőképpen olyajos leszel, nemszükséges hozzá még a sár is. Azonkívül, ha egy harckocsit visszavontak nagyszervízre, akkor tutira cserélték a futógörgők csapágyait is, őleg a tigrisét, ami köztudottan a gyenge pontja volt a hk-nak, nomármost, ha nem vakarja le Hans a sarat a görgőről, akkor mikor az újat rakja be, óhatatlanul bekereül a csapágyházba retek, aztán a tigris megindul és mind a 60 tonnájával nekidörgöli a gedvát a csapágygolyóknak, ami így csiszolóvászonként működik és gyakorlatilag mire elérne a vasúti szerelvényhez, ami vinné vissza a frontra, már fordulhatna is meg az új csapágyakért.
Ezenfelül szerintem nem kell elmagyaráznod, hogy hogyan nézhet ki akármi is egy nagyjavítás alatt, egy olyan személynek, aki jelen pillantaban is aktív autószereleő és a seregben gépkocsizó volt, jelen esetben ez a személy Elektro. Lehet kicsit többet látott szétszedett/javítás alatt álló haditechnikát, meg javítóműhelyt.
Ja és mellékesen, a németek a háború végén már minden lehetséges eszközzel harcoltak, még az "ezeréves" korai tigrisekkel is, amiket oktató célokra haszáltak, szóval simmán elképzelhető még akár egy berlini utcarészletben is, no ott hol találsz derékigérő sarat?
Hickory 401012 2007. március 10. 23:55
Válasz erre
Bár ha jobban megnézem,most gördülnek ki a gyártósorról:)
Hickory 401011 2007. március 10. 23:08
Válasz erre
www.fprado.com/armorsite/tiger1-05.htm
Asszem ez a két kép alátámasztja Elektro megközelítését.A harckocsik tiszták!
xcraft 401010 2007. március 10. 22:47
Válasz erre
AAA! Elektro! Mi az a stb?? Részletezd! :)))
Elektrolakatos 401009 2007. március 10. 22:26
Válasz erre
Ferike!

Te nem tudsz elvonatkoztatni a sártól?Nálad csak a sár létezik?Fantázia mint olyan?
Miért nem lehetett volna bárakármelyik Tigris valamely csoda folytán egy telephelyen ahol lemosták,kiöntötték belőle a vért agymaradványokat,testrészeket...stb. majd ezek után kapott új motortúj váltót a lemezárú csavarozott részeit lecserélték majd kigördült a betonplaccra és várja hogy visszavezényeljék?
Ez annyira valószerűtlen?
Fotót láttál német szervízállomásról?Ott éppen ilyen is lehetett!

Elektro
Atlasz 401008 2007. március 10. 21:02
Válasz erre
Elektro!
És ha a vasútról letették őket, mivel mentek?
Persze hogy a a saját lábukon.
És ráadásul eléggé bele is nyúltál a témába,
mert ahol először ezek a korai Inital tigrisek szolgáltak
az Leningrád volt.
Leningrád saras, mocsaras vidéke...
Üdv:
Atlasz
notarius 401007 2007. március 10. 20:57
Válasz erre
Kösz mindenkinek. Azért élőben nem tökéletes. Sajnos.
Igen nagy valószínűséggel elviszem Szolnokra.
Zoltán 401006 2007. március 10. 19:57
Válasz erre
notarius! Nekem NAGYON TETSZIK a Spit!!!
Némo 401005 2007. március 10. 19:56
Válasz erre
xcraft 401004 2007. március 10. 19:50
Válasz erre
Nagyon jó, az alap is. Szolnokon láthatjuk?
Elektrolakatos 401003 2007. március 10. 19:42
Válasz erre
Wazze Andris!

Azt hiszem át kéne mennem hozzátok, hogy beszélgessünk!

Grat! :)
Bombraider 401002 2007. március 10. 19:29
Válasz erre
Szép,tiszta munka,tetszik!

üdv:bomb
notarius 401001 2007. március 10. 19:24
Válasz erre
notarius 401000 2007. március 10. 19:21
Válasz erre
Hogyne, már nagyon várom őket. Mindkettőt szeretném (illetve inkább akarom :)) ) az AEW-et, és az AS-t is.

Addig is egy kis Canberra lesz a következő. Argentin.
notarius 400999 2007. március 10. 19:19
Válasz erre
Kösz. :)

"egyszerű" gépet választottál... :)
halaci 400998 2007. március 10. 19:14
Válasz erre
Ez az elmúlt két óra eredménye vagy képes voltál dél óta ezzel piszmogni :-))? Imádom a fedélzeti gépeket.

Notarius: a Wyvern nagyon kalszz lett, a Gannet-be is belevágsz, vagy előtte tartasz egy kis szépérzék regeneráló kúrát?
Akos 400996 2007. március 10. 18:47
Válasz erre
Italeri, de az öntőkeretekre Accurate Miniatures van írva:)
Archy 400995 2007. március 10. 18:42
Válasz erre
Ez az Ita, vagy az eredeti Accurate?
papgyuri 400994 2007. március 10. 18:04
Válasz erre
Elektro!
Ha nem is a dzsuva hiányzik, de a méretarányból adódó - plasztikusság, látvány - megkívánná a beeresztést és a szárazecsetelest, élek kiemelését...
baráti üdvözlettel:
papgyuri
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.