/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.
Keri 399327 2006. november 27. 19:45
Válasz erre
Hát,Batya,elképesztő,tényleg!Gratula!!
Nekem marhára bejönnek a színek!:-))
Batya 399326 2006. november 27. 19:41
Válasz erre
Zoli !

A fotók sajnos túl élénkek lettek de Stefin ott lesz és élőben egészen más...
Élőben harmónizálnak a színek .

Üdv
Batya
Zoli 399325 2006. november 27. 19:34
Válasz erre
Szia!
Nekem ezek a színek így együtt valahogy nem jönnek be, de ez szubjektív, nem kötözködés. Amúgy ismét nagyon szép munkát végeztél, gratulálok!
z
Elektrolakatos 399324 2006. november 27. 19:32
Válasz erre
Batya!

Az eddigiekhez csak annyit tennék hozzá, hogy hiányzik egy kereked! ;):)
Batya 399323 2006. november 27. 19:24
Válasz erre
T701.jpg méret: 70.3 KB
T702.jpg méret: 73.6 KB
T703.jpg méret: 86.9 KB
T704.jpg méret: 77.2 KB
T705.jpg méret: 80.6 KB
T706.jpg méret: 174 KB
Sziasztok!

Itt a legújabb munkám!
Várom a véleményeteket.

Üdv
Batya
Batya 399322 2006. november 27. 19:16
Válasz erre
teszt
Zoli 399321 2006. november 27. 17:24
Válasz erre
Ez gyors volt, nagyon kösz az utánjárást! Ha máskor is unatkoznál, szívesen csinálok programot...
z
warbirds 399320 2006. november 27. 17:16
Válasz erre
Visszamentem a bótba (gondoltam jót tesz a séta 8 óra ülés után :D) és megnéztem neked a lakkot. WACO Klarlack a neve és a tetején van feltüntetve, hogy milyen típusú (glanzend=fényes, Matt).

Apaka! Igen, van repesztőlakk is, de azt a festésnél használják a márványos, antikos hatás elérésére. Ezt a lakkot kifejezetten a szalvéta rögzítésére használják, mintegy ragasztóként. :) Nálam egy közepes méretű szintetikus laposecsettel szépen, csíkmentesen és vékonyan el lehetett dolgozni a felületen.

Üdv! warbirds
Zoli 399319 2006. november 27. 16:09
Válasz erre
Köszi az infot és a segítséget! Egyelőre még csak tudakolódzok a lakkokról, meg egy csomó nem ezüst makett prioritást élvez, szóval még egy ideig nem fogok nekiállni, de ha aktuális lesz, majd szólok!
z
Apaka 399318 2006. november 27. 15:50
Válasz erre
Ami kifejezetten szalvéta technikához van, az a repesztőlakk. Az nekünk nem teljesen oké! A lányaim használták, onnan tudom. Ez inkább csak egyszerűen matt vagy fényes "lakk". :) A DEKA (is) gyárt ilyeneket rogyásig. Én is kipróbáltam, de csak nagyobb dűzni mérettel lehet fújni. Ezért nekem nem is sikerült. Illetve sikerült. Egy festett húsvéti tojást, Revell kezdő pisztollyal. :) De az tényleg jó lett. :) Zoli, ha gondolod én rendszeresen járok olyan helyeken ahol van DEKA, szivesen beszerzem.
A
Zoli 399317 2006. november 27. 15:28
Válasz erre
Persze, hogy megfelel, akár jövőre is, egy ideig még biztos nem állok neki, előre is nagyon köszönöm!
A grafitporos technikával kapcsolatban aggájaim vannak, hogy az kellő eredményt hozhatna, talán túl sötétté változtatná a festést, talán nem is lenne egyenletes, és azt is lakkozni kéne még gondolom.
z
warbirds 399316 2006. november 27. 15:14
Válasz erre
Ha megfelel, akkor jövő hétre meg tudom neked nézni, de lehet hogy még a héten is bekukkantok a hobbyboltba. Szalvétatechnikánál szokták használni, ha így keresed nálatok, akkor sztem ott tudni fogják. Alapból opálos, tejszerű anyag, de átlátszóra szárad. Azt hiszem inkább nem próbálkozom tovább a színezéssel, bár gondoltam arra is, hogy puha ecsettel és 2B-s grafitporral át lehetne kenni néhol. Az is tudja egy kicsit sötétíteni. üdv! warbirds
Zoli 399315 2006. november 27. 14:55
Válasz erre
Az eltérő árnyalatú paneleket esetleg meg lehetne próbálni az Agama dörzsölős színeivel. Ha erre vetemednél, azért ne ezen a maketten próbáld ki!
z
Zoli 399314 2006. november 27. 14:53
Válasz erre
Szia!
Kösz az infot! Sajnos már ritkán jutok el Pestre, azért érdekelt volna a pontos neve, hogy nálunk meg tudjam nézni.
Én is a félfényes felület híve vagyok, de ezüstnél jobban tetszik a fényes. Meg állítólag polírozták is az alut, bár arra már nem emlékszem, hogy a bombázóknál is. Amúgy elvileg én is így fogom majd festeni ezt a típust, azért érdekelt a lakk. De lehet, hogy azt valami autós sprayvel fogom fújni.
z
warbirds 399313 2006. november 27. 08:00
Válasz erre
Szia Xcraft! Gondoltam rá, de az már túl sok lett volna egyszerre a jóból...:) Meg eltérő árnyalatú spray-m sem volt. Majd a legközelebbi fémszínű gépnél megpróbálom valahogyan megoldani. Egyelőre azonban a szórást is kell még gyakorolnom, mert azért közelről nézve van olyan terület, ahová nem jutott rendesen festék, meg maradtak kis karcok. Hála Istennek ezek nagy részét még feketére kell festenem (belépőélek), úgyhogy nem fog látszani annyira.

Zoli! A felület tényleg matt (de inkább félfényes), maga a lakk is az volt. Nem tudom miért, nem szeretem a fényes felületeket.:)) A lakk nevére most nem emlékszem (gyárt a DEKA is, de asszem ez másik gyártmány), de az Oktogon és a király utca közötti hobbyboltban vettem, 50 ml-es kiszerelésben 750 Ft-ért. Természetesen van fényes változata is.

Üdv! warbirds
xcraft 399312 2006. november 26. 21:24
Válasz erre
Szia Top!
Az enyém is Italeri, de most nem tudok referálni a kiviteléről, a beszívódások, kilökőnyomok biztosan azonosak, hiszen ugyanabban a szerszámban fröccsöntik őket.
A festésnél nem gond a különböző, enamel/akril/művészolaj anyagok használata, talán a festés topicban véleményezzük.
Tophatters 399311 2006. november 26. 20:47
Válasz erre
Szia xcraft!

Valóban szép gép, az egyik legkecsesebb bombázó, és amilyen szép olyan dolgos is...
Nem tudom hogy csak nekem sikerült kifognom egy ilyen darabot, vagy mindegyik ilyen?? Az enyém teli van beszívódásokkal, alig győzöm a tömítést. A szárny és a törzs illesztéseinél is voltak gondok, de ez nem volt vészes. A törzs elején lévő négy kisablak az sajna nagyon tré volt gyárilag... Mind a 4 ablaknál kb 2mm-es eltérések voltak. Már nézegettem a hajtóműveket is. Alighanem ezekkel nem lesz gond :) A vízszintes vezérsíkok sem stimmelnak a legjobban.
Szóval ezek miatt is egy kicsit lassan haladok vele.
Az én makettem amúgy Italeri kiadás. Iraki matricával fogom csinálni, már beszereztem a festéket is hozzá. Ja és ha már itt tartok egy kérdés is lenne!
A zöld színt enamelben sikerült beszerezni, a homokszínnt azonban akrilban. Az nem baj ha két különböző típusú festékkel fújok egy makettet. (Akrillal még soha nem festettem, azért is vagyok ilyen tudatlan... )
Boriszjelszint 399310 2006. november 26. 20:35
Válasz erre
jaja, ügyesek vagytok, én meg itt szentségelek ezzel a génhibás szitakötővel...

van nemis egy alkatrész, amiről azt írják, hogy gyárcsam le, ők mellékelték hozzá az öntőkeretet:( :)
ha végeztem vele két hét szanatórium:)

fecó
xcraft 399309 2006. november 26. 20:25
Válasz erre
Hello Bombázógyártók.
Ha készen lesznek, mindkettőt jó lenne látni valamelyik kiállításon.

Warbirds, szép az alap fémszín, a felület is simának, klassznak tűnik. Ha még egy kis időt rászánsz, egyes paneleket kicsit eltérő színnel érdemes lenne átfesteni, az eredeti sem teljesen egytónusú fém. (A múzeumi Enola Gay fotói igen, itt teljesen egyszínű, tükörfényesre polírozott felületeket láthatsz.)Neten vannak képek, és nekem is van egy B-29 könyvem, de egyszerűen nem találom. Ha gondolod Stefániára előkerítem.

Top, a Tu-22 nálam is dobozban várja a feltámadást. Nagyon szép gép, eredetileg a NATO kódja is Beauty (szépség) volt, csak később változtatták Blinder-re (~szemfényvesztő)
Zoli 399308 2006. november 26. 19:48
Válasz erre
Szia!
Tényleg szép lett a festés, bár kicsit mattnak tűnik. Mi a neve annak a lakknak, amivel lekented?
z
Tophatters 399307 2006. november 26. 19:47
Válasz erre
DSCF2756.JPG méret: 280.4 KB
Mostanában én is haladtam a Tu-22 Blinderemmel. Még a két vízszintes vezérsíkot kell beragasztanom meg egy kicsit tömítenem... és már lehet is feseteni a makettet.

Szia Warbirds!
Nagyon tetszik a B-29-ed! Várom a folytatást.
warbirds 399306 2006. november 26. 19:26
Válasz erre
100_1777.jpg méret: 114.4 KB
100_1782.jpg méret: 201.2 KB
100_1785.jpg méret: 111.4 KB
100_1786.jpg méret: 151.2 KB
100_1787.jpg méret: 159.7 KB
Szép 'stét Urak! A nagy filozofálgatás után nekiveselkedtem és feladtam a B-29-re a "bundáját". Végül is a Tamiya TS-30 spray-nél maradtam, amivel valóban élvezet dolgozni. Ahhoz képest, hogy elsőre festettem flakonból nem is lett olyan rossz a felület, és nem folyt meg sehol! A száradás után az egész felületet lekentem hobbiboltban kapható vízbázisú lakkal (lehet akár hígítatlanul is ecsetelni, nem szedi vissza a festéket, nem csíkoz és bazi gyorsan szárad), hogy védjem a festéket. Már csak a kis apróságok vannak hátra (futók, légcsavarok, matrica) és kész is a gép. Mellékelek pár fotót:

üdv! warbirds
Tophatters 399305 2006. november 26. 19:25
Válasz erre
Bundesign 399304 2006. november 26. 19:07
Válasz erre
fergeteges! többet nem érdemes mondani !!! totál jó!
B
Zoli 399303 2006. november 26. 15:36
Válasz erre
Szia Xcraft!
Csatlakozom én is a többiek véleményéhez, nagyon szép alapot csináltál!
z
Gabi 399302 2006. november 26. 14:57
Válasz erre
Szia xcraft!

Nagyon szép lesz a géped, igazi "makettezős" repülő lesz. Nagyon szép az alap is, teljesen élethű. Sokat nem értek a repülőkhőz, de szerintem szuper lesz.
Gabi
xcraft 399299 2006. november 26. 14:40
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek, az észrevételt, és a segítséget.
Azt azért mégegyszer kiemelném, hogy a palalemez alap ötletét Szabó Ákos adta, csupán a kivitel az én előadásom, ezúton is köszönöm Neki. Az, hogy kerek alapra kerüljön a háromszög, többek véleménye alapján lett kialakítva. A Workshop-on Ákos egyből ezt javasolta, és családom, barátaim, kollégáim közötti közvéleménykutatás eredménye is ezt erősítette meg.

A palalemez olyan mint az első képen, nincs különböző méretű formájú, (kivéve hullámpala, de ez szóba sem jöhet) tehát vágni kell, vagy törni, mint gyurmakoma írta. A vágásához nem kell nagy "flex", a 115-ös koronggal is simán vágható.
Varjúbácsi! Direkt, mert az a vonal az eredeti négyszögmintához tartozik, és csak a repedések javításait húztam meg a sárga csík fölött.
X.
Boriszjelszint 399298 2006. november 26. 12:04
Válasz erre
naggyon ott van, X !
Varjúbácsi 399297 2006. november 26. 11:11
Válasz erre
Xcraft!
Nagyon brutál az alap is, meg a gép is. Az alapon egy helyen szándékosan nem folyattad át a sárga felvezető vonalat?
Varjú bácsi
georch 399296 2006. november 26. 10:35
Válasz erre
Hogy venném már zokon!!:) Most javítom, szerencsére még csak az egyik oldal volt kész! Köszönöm az információt!
Üdvözlettel:
georch/Zoli
Hooligan 399295 2006. november 26. 09:54
Válasz erre
Mondanám, hogy viszek bárkinek palát, mert volt kb 50x50-esből vagy 60-70 db. de valami barom szétkaratézta mindet, de ha kell valakinek, akkor szóljon és viszek ki stefire! Szerintem még egy pár azért életben maradt...
gyurmakoma 399294 2006. november 26. 09:41
Válasz erre
skacok!
iparos embör vagyok.
egyszerű,tetőpalát elvileg karcolásos megoldással is el lehet vágni egyenesen...
egyenes vonalzó mellett sokszor mélyen beklarcolod,a karolási vonal alá fektetsz egy ugyaolyan hosszú kábeldarabot és kézi nyomást fejtessz ki a pala letörni való oldalára tenyérrel.vagy asztal,vagy beton sarkán kétkézben fogva a két oldalt,odaütöd húzóssan.
bent ne flexeljetek mert nagyon porol és asszem eléggé mérgező is a porja.
ja és fontos: ne hullámpalát keressetek :)
Hooligan 399293 2006. november 26. 09:26
Válasz erre
Szerintem ha veszel egy ilyen palát, és elviszed egy építkezésre, a melósok egy sörért 10 másodperc alatt kivágják neked!
NSVT 399292 2006. november 26. 06:58
Válasz erre
xcraft!

Eza a palalemezes megoldás kimondottan tetszik, csak a megmunkálása nagyon körülményes olyanoknak akik nem rendelkeznek hozzá nagyob flexel és különálló helységgel. Palalemezeket többféle méretben és formában is lehet kepni, vagy mindegyiket így kell kivágni?
Nagyon jó formai ötlet a Kör és háromszög párosítása, na és persze a makett is szuper lesz.
Archy 399291 2006. november 25. 20:14
Válasz erre
xcraft 399290 2006. november 25. 18:23
Válasz erre
Hello Bomb!
Köszi, a repcsi festése még nincs kész, most csak szemléltetőeszköz szerepére van kárhoztatva, azért került ide.
Bombraider 399289 2006. november 25. 18:14
Válasz erre
Szia!
Gratulálok,tényleg megérte végig "szenvedni" az építést!

üdv:bomb
xcraft 399288 2006. november 25. 17:22
Válasz erre
alap (1).JPG méret: 99.6 KB
alap (2).JPG méret: 97.4 KB
alap (3).JPG méret: 249 KB
alap (4).JPG méret: 231.4 KB
alap (5).JPG méret: 224.5 KB
alap (6).JPG méret: 221.8 KB
alap (7).JPG méret: 226 KB
alap (8).JPG méret: 243.4 KB
alap (9).JPG méret: 244 KB
alap (10).JPG méret: 193.5 KB
alap (11).JPG méret: 213.3 KB
alap (12).JPG méret: 164.4 KB
alap (13).JPG méret: 180.2 KB
alap (14).JPG méret: 162.4 KB
alap (15).JPG méret: 177.7 KB
És ami készül:
A-12 25. része

Most nem a gépről, hanem az alá szánt alapról vannak képek. Szerintem egy alap, ha csak alig valamivel nagyobb, mint a rajta lévő makett, akkor is igen fontos, szerves része művünknek. Ettől egységesebb a kinézete, kiemeli munkánkat, összességében "eladhatóbbá" teszi. Védi is, hiszen általában a kiállításokon terítőn állnak féltett munkáink, és ennek meggyűrődése, mozgása, az alsó részek sérüléséhez is vezethet. Eddig festett betonutánzatokat csináltam, de a Workshop-on, Tornado és Herculesgyártó kolléga :) mutatott több verziót, nekem a palalemez nagyon szimpatikus volt. Az ára is kibírható, hiszen egy lap 3-400Ft között kapható. Minden festés, pasztellporozás nélkül is élethű hatást kelt.
X.
xcraft 399287 2006. november 25. 16:20
Válasz erre
Sziasztok!
Georch, a kerekek nagyon jól mutatnak, tőled is van mit ellesni.
Ákos Tornado-ja is klassz, szerintem csak a fényképen nem válik el az alaptól, az eredeti térbeli művön ez nem lehet gond. Az alap-ötlet önmagában is értékelendő. A szélvédő vizes, mert annyira frissek a képek, hogy most jött a fürdőből? Vagy a kit mérethibája miatt hozzáér a műszerfalhoz egy ponton? (Sötétebb fekete folt.)
X
Boriszjelszint 399286 2006. november 25. 14:03
Válasz erre
nekem mondod??
ez inkább paródia, de legalább van, abben igazad van.
csak jó sok refi kell hozzá:(
Miggyuri 399285 2006. november 25. 13:50
Válasz erre
Borisz!
Annal a makettnek két előnye van. Az egyik hogy van, mert a más tudtommal nem gyártja. Eddig a jó hír.
:)
Miggyuri
Boriszjelszint 399283 2006. november 25. 10:16
Válasz erre
jóreggelt, makettinfó!!!
én is írok egy kicsit:)
most éppen a "skih-high" kamovjával szenvedek. Éppen a rotornál tartok, egyszerűen szörnyű az egész megolás, borzalom, szégyen és gyalázat.
tényleg iszonyat. a törsz rendbenvan, meg a vezérsíkok, de minden más egyszerűen norzalmas, és szépen fogalmazok. tényleg csak a legelvetemültebbeknek való az egész cucc, mert minden alkatrészt először a sorjából kell kifaragni, utána meg úgy egyáltalán újra kell faragni ez egészet. álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen melós egy szönyeteg ez. mégcsak hasonlót sem láttam ezelőtt.
most ezt nem pocskondiázásnak szántam, meg rosszindulatuságból, hanem tényleg nagyon rázós, ha más nem akkor lehet hogy csak az enyém ilyen retenet, nem tom, de még a KP és a heller cuccok is mások. Mások, azok nem ilyen részletesek, merthogy ez legalább részletes, csak semmi köszönet nincs benne.

fecó
KormosP 399282 2006. november 24. 23:25
Válasz erre
Georch: Most láttam az LSP fórumon, hogy nyitottál egy topicot a Fókádnak. Hajrá, nagyon szép bemutatkozás a magyarok részéről!

Látom nem riadsz el egy kis scratch build-től, így remélem nem veszel zokon egy kiigazítást. foto2.jpg: Egyenes bevezetőn az elektromos jeladó doboza 90 fokkal elfordítva állt. Na, de becsatolok egy linket, azon jól látszik mire gondolok...

www.freeweb.hu/kismorc/models/Fw190/081.JPG

Üdv:

kp
Bundesign 399281 2006. november 24. 21:53
Válasz erre
Hello Ákos!
eszement dúrva lett! remélem megcsodálhatom élőben is!! de ha egy kis kritikát elfogadsz! a talapzat nem tetszik, egyáltalán a túl erős narancssárga összemossa a géppel, így eltereleődik a figyelem a fantasztikus tigrismintáról! én a helyebne sima feketet talpra tenném, íg y a tekintet nem vezetődik egyből a gépről a talpra! szerintem próbáld ki egy sima fekete talpon, és meglátod, mennyivel jobban kiemelődik a gép gyönyörű optikája!
Bund
Muzzy 399280 2006. november 24. 15:37
Válasz erre
Szia Xraft!
Köszi az infót! Én is arra gondoltam, hogy a szalagot rá kell nyomni a felületre, ezért gondoltam, hogy ez valami spec eljárás.
Üdv
Muzzy
BlueDanube 399279 2006. november 24. 14:22
Válasz erre
kupola.JPG méret: 29.6 KB
TÉnyleg! De miééért??? :(
amúgy eredetileg D-t akartam készíteni, de hamar kiderült, hogy a revell kupolája érthetetlen okból el van rontva, na most meg már a másik sem stimmel...
Nagy kaland volt meghajlítani az injekciós tűt, természetesen drótot dugtam bele, szépen meghajlott, de a kezdeti örömöm gyorsan elszállt, amikor azt ki akartam húzni belőle :D
Másodjára teljesen kilágyított réz drótot dugtam bele és csak éppen annyira amennyire muszáj volt. Úgy már sikerült kihúzni.

A sárga műanyag a revelltől, a többi tőlem származik.
Archy 399275 2006. november 24. 13:25
Válasz erre
Eddig teccik! Különösen a kipufogó! Hegesztési varatokat is csanáld majd meg, sokat dob rajta! Ja és még festés előtt szólok, hogy az eredeti párduc parancsnoki kupoláján 7 periszkóp van, a revellén csak 6. Nekem sajnos már "rá volt hegesztve" a toronyra, mikor szóltak. Szal ajánlatos a dragonét(vagy annak másolatát) használni.
Várom a folytatást!
Üdv: Áron
warbirds 399274 2006. november 24. 13:17
Válasz erre
Tibcsi 399273 2006. november 24. 13:11
Válasz erre
Eddig oké, de hogyan veszem ki utána a drótot belőle? :-)
warbirds 399272 2006. november 24. 13:03
Válasz erre
Tibcsi! Dugj bele valami tömör dolgot (plö. bele illő rézdrótot) és úgy hajtsd meg. Akkor ne tud meglapulni a hajlításnál. Régen a csöveket úgy hajlították eszcájg nélkül, hogy teletömték homokkal. Üdv! warbirds
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736.