/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.
gyurmakoma 399200 2006. november 21. 12:12
Válasz erre
blackbird!
én mint kivülálló kérdezném,mekkora kb centiben az a fonott ülés???
kicsit lekoppant az állam.nem semmi
warbirds 399199 2006. november 21. 12:06
Válasz erre
ööö.. Azt hiszem "No comment"... :ooo
Cébés 399198 2006. november 21. 12:04
Válasz erre
Szia Ákos!

Brutál lesz a Tornadod,az enyém is készül,a törzs már összeállt még egy kis csiszolás és lassan lehet festeni.
Kompresszor hiányában most az apróbb alkatrészekkel bíbelődök.

Cébés
Blackbird 399197 2006. november 21. 12:02
Válasz erre
Örülnék neki, ha így tudnék festeni, valóban szövés, egy régifajta bálázó madzagból fejtettem ki a szálakat, máshol nem találtam ilyen vékony damilt. Mellesleg kb. 2 hétig dolgoztam rajta.
Blackbird
warbirds 399196 2006. november 21. 10:44
Válasz erre
Uhh... Ez a csillagmotor nagyon pofás lett! A pilóta ülését hogyan csináltad? Jól látom, hogy megfontad vagy csak k*rva jól festesz? :) Mindkét esetben kalaplengetés! Üdv! warbirds
Blackbird 399195 2006. november 21. 07:55
Válasz erre
DSC_5338.JPG méret: 108.1 KB
DSC_5340.JPG méret: 104.1 KB
DSC_5341.JPG méret: 93.2 KB
DSC_5342.JPG méret: 82 KB
Nálam most éppen egy Sopwith Camel F.1 késtül, Academy 1/32. A régi Academy minőséget hozza: sok csúnya kilökőtüskenyom, elnagyolt belső részek, stb...
Blackbird
Bundesign 399194 2006. november 20. 23:30
Válasz erre
teljesen tökéletes! no coment! várom a folytatást.
CsTom 399193 2006. november 20. 23:29
Válasz erre
Ákos előtt megemelem kalapom! Nem vagyok repülős, de ez igen profi munka! Várjuk a végeredményt! Csak így tovább!

Üdv.
CsTom
Bundesign 399192 2006. november 20. 23:23
Válasz erre
Akos 399191 2006. november 20. 22:55
Válasz erre
tornado.jpg méret: 98.1 KB
Én is haladtam a Tornadoval, rengeteg kis részlet, alkatrész lett kész.
A pajzs alakú fekete valami a 321-esek tigrisfejes századjévényéből készült alap.

Georch!
Ha az egész gép ilyen részletes és szép festésű lesz, sok díjat fogsz nyerni vele!
boriszjelszint 399190 2006. november 20. 20:55
Válasz erre
ja
xcraft 399189 2006. november 20. 20:18
Válasz erre
A futószár legalább szép lett...
georch 399188 2006. november 20. 20:12
Válasz erre
futo3.jpg méret: 21.8 KB
Na, egész hétvégén dolgoztam, aztán most sikeresen összevesztem a barátnőmmel... A kompresszoromon meg elszállt a nyomáskapcsoló... Nem tudom mi jöhet még...
Mindenesetre sikerült a bal oldali futó takarólemezét még lefesteni. Először Testors alumínium, erren kis foltokban folyékony maszkolót vittem fel, majd preshadinget követően vékonyan megfestettem az egészet az általam kevert (nem éppen tökéletes) RLM 02-vel. Ezután egy igazán durva ecsettel végigdörzsöltem a felületet, így lejött a maszkoló és itt-ott előtűnt a fémszín. Ezután olajos befolyatás némi szárazecsetelés és pigmnentek felvitele után matt lakkal fújtam át. Ilyen lett. A futószár még nincs teljesen kész és csak rátettem, hogy rajta legyen. Amúgy a pigmentek nem drágák. Én két kis tégellyel vettem - művészellátóben - és egy ezresbe sem kerültek, megvannak vagy 3 éve és kb a negyedük sem hiányzik, bár mondjuk nem sarazok annyit, mint egy "harkocsizó".
lori 399187 2006. november 20. 18:10
Válasz erre
Szia Timur!

Semmi gond, valószínűleg tájékozottabb vagy ebben a témában mint én. Most vagy felvállalom a tévedésemet és folytatom a munkát, vagy gondolkodok a gép K-4-é történő átalakításán. Tulajdonképpen ez sem lenne nagy munka... Azért köszi az észrevételt, szerencsére még a festés előtt kaptam meg, így még talán javítani is tudok...

köszi

lori
Stefan 399185 2006. november 20. 16:06
Válasz erre
Nem rossz. Bár így makróba nagyon kijön a festési egyenetlenség, de én nem tudnám ilyen jóra megcsinálni. Kíváncsian várom a folytatást, az egyik kedvenc típusom (az EF-2000 c. játék óta :) ).
Gery 399184 2006. november 20. 15:57
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 70.1 KB
K?p 005.jpg méret: 97.8 KB
K?p 006.jpg méret: 94.3 KB
K?p 013.jpg méret: 95.8 KB
K?p 016.jpg méret: 96.9 KB
K?p 019.jpg méret: 237.7 KB
K?p 021.jpg méret: 264.6 KB
Sziasztok!!

A hétvégen kezdtem el 1/48-as Eurofighter.Revell.Mi a véleményetek??

Előre is köszi!!

Gery
Timur 399183 2006. november 20. 13:59
Válasz erre
Szia Lori!

Én sem a kötözködés miatt írom, csak a pontosság kedvéért.

1, Az, hogy minden G-10 roncsokból épült volna teljes tévedés. A széria egy részénél (de korántsem minden gépen!) valóban felhasználtak "újrahasznosított" darabokat. (Ebben semmi újdonság nincs, hiszen a késői G-6, vagy G-14 sorozatoknál ugyanez a helyzet.) Az "újrahasznosítás" azonban nem csak a sérült gépeket (roncsokat) jelenti, hanem a gyárból még ki nem került, vagy az építés valamely fázisában lévő korábbi széria (pl. G-14) gépeinek "menet közbeni" módosítását. A gyártás alatti standardváltás, korszerűbb típusra váltás tehát működött, de a "visszabutítás" K-ról G-re nem.

2, A K-sorozat minden darabja új gép volt. Ez nem csak a külső változások, hanem a belső, jelentős szerkezeti eltérések miatt is történt. (Pl. oxigéntartályok áthelyezése a szárnyba, rádió áthelyezése,stb.) Az egyik leglátványosabb belső különbség a G és a K között éppen a kabin. A K új, az elődtípusoktól teljesen eltérő műszerfalat kapott. Új a padlólemez. Új a jobb oldalfal, az elődtípusoktól teljesen eltérő kapcsolótáblával. Az oldalfalról eltűnt az elődtípusok jellegzetes üzemanyagvezetéke, stb.

3, Ha ismered a gép építésének menetét, akkor tudod, hogy a törzset kabinbelsőstől egyszerre készítették. Egy G-6-ot G-10-re menet közben (vagy roncsból) átalakítani a kabinbelső szempontjából nem nagy dolog. (Főbb vonásaiban: egy MW50-műszer, és a padlón a három kapcsolódoboz áthelyezése-elfordítása.) De K-ból vissza G-re?
A Te maketted az elmélet szerint (ami -minden bántás nélkül- téves) K-ból "alakult vissza" G-10-re. De akkor miért van G- műszerfala? Miért van a kabinban az akkumulátor-doboz? (A K-nál még a burkolólemez formája is más, mint a korábbi gépeken, akku-doboz pedig egyáltalán nincs!) Miért van a törzsön a G-re jellemző rádiótér-nyílás? Stb., stb.

4,A G és a K gyártása valóban párhuzamosan folyt, de nem volt átjárás, nem épültek félig ilyen-félig olyan gépek. (A K-nál azért alkatrészhiány miatt igen ritkán találunk "öszvér" megoldást, pl. rövid, nem behúzható farokfutót.)

5, Ha szedett-vedett hatást akarsz, azt elérheted pl. az ülés előtti taposólemezzel (fa vagy fém), a kabinbelső "késői formulás" 66 festésével (miközben a műszerfal megmaradhat "normál" 66-nak), és számtalan más ötlettel. Ez a jelenlegi forma szerintem nélkülözi a megalapozottságot és hibás feltevésen alapul.

Remélem nem sértődtél meg.
A többiekkel együtt én is kíváncsian várom az új fotókat.

Üdv és Horrido!
notarius 399182 2006. november 20. 13:41
Válasz erre
Ne is mond. Én tegnap finn zöldet kevertem ki tudja miből.
MrChef 399181 2006. november 20. 13:10
Válasz erre
Az alapszín már nem is tudom, hány festékből állt össze (akrilok): Lifecolor sinai grey, Tamiya field green és german grey, Gunze bőrszín...asszem ennyi. :-)
notarius 399180 2006. november 20. 13:08
Válasz erre
Szerintem a színt eltaláltad. Nekem amúgy sem tetszik a mostani "moóindent világosra festünk" divat. Talán azért, mert a valóságban nem olyanok. :)
MrChef 399179 2006. november 20. 12:58
Válasz erre
A fotón vöröses árnyalata van a tanknak, a valóságban inkább sötétszürke-szürke. Viszont még filterezni fogom szürkés-kékes árnyalattal, nomeg a lakk is sötétít rajta egy kicsit. Direkt nem akartam túl világosra vagy homoszínűre, mert ez a típus (és a IV-es) amolyan german grey-be hajló színű.
notarius 399178 2006. november 20. 12:10
Válasz erre
Az éleket ne sötétítsd! Szerintem. A szín nagyon jó, lehet ám, hogy a fotó csal.
MrChef 399177 2006. november 20. 12:01
Válasz erre
Igen, jóval vastagabb a képen, mint valójában. Én is lefújtam a sötét alapszínnel, aztán rá a világosított változatát. Lehet, hogy még egy árnyalatot világosítok, és azt tényleg csak a panelek közepére, kis felületre fújom fel. (vagy pedig az éleket fújom be sötéttel)
lori 399176 2006. november 20. 11:56
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Akkor sok sikert és kitartást kívánok hozzá!

lori
notarius 399175 2006. november 20. 11:36
Válasz erre
Nem erre gondoltam, hanem maga a réteg tűnik vastagnak a méretarányhoz viszonyítva. ersze biztosan a kép is csal.
A panelezést én úgy szoktam, hogy sötétebbel kezdem az egész átfújását, és a fedőszín a világos.

Az ami színek, meg olyanok, mint az orosz színek. :)))
MrChef 399174 2006. november 20. 11:24
Válasz erre
Ma végre összebarkácsolom a fotódobozomat, abban majd jobban fognak látszódni a dolgok. Most megnéztem, a fotón tényleg nagyszeműnek látszanak a csúszásgátló réteg kavicsai, de a valóságban sokkal kisebbek. Eléggé ronda lett volna, ha ilyet teszek fel a tankra. :-)
MrChef 399173 2006. november 20. 11:15
Válasz erre
Köszi, jó, hogy mondtad, valami nekem is feltűnt a Merkaván. :-) Úgy érted, hogy lágyítani kéne a csúszásgátló réteg színét? Nagyon látszanak az élei? (mert akkor visszafújom az alapszínnel, és majd panelezéskor úgyis "kijönnek" a dolgok)

A valsógában a Sherman zöldesbarna, asszem a Gunzénak ez a színe a legmegfelelőbb, persze túl nagy szabvány erre sincs.
notarius 399172 2006. november 20. 11:13
Válasz erre
Nekem egy kicsit durvának tűnik a csúszásgátló bevonat a Merkaván. És egy kicsit kontrasztosabbra fújnám a paneleket. Egyébként jó kis gép.

A Shermanról így nehéz bármit is mondani: egyelőre nagyon barna. :)
lori 399171 2006. november 20. 10:57
Válasz erre
Szia Timur!

Ezt én is tudom, és valamelyest igazat is adok Neked, de (most jön a szokásos kötözködésem)... A gép eredetie '44 novemberében állt szolgálatba. Ekkor már a K-4 sorozat volt gyártásban. A G-10-esek mindegyikét roncsokból építették újjá, és minden esetben azokat az alkatrészeket, motorokat, fegyvetreket építették be, ami éppen kéznél volt. Tehát elképzelhető (számomra), hogy épültek ilyen gépek. Kicsit szándékosan ezt a szedett-vetett állapotot szerettem volna bemutatni.
Azért köszi az építő jellegű tanácsot:

lori
MrChef 399170 2006. november 20. 10:47
Válasz erre
Szia Amon!

Ez még csak Gunze olive drab (olive green) szín. Ezután még jön a ködölés, panelezés, koptatás...stb.
Timur 399169 2006. november 20. 10:34
Válasz erre
Szia Lori!

Van egy kis gond a Messer kabinjával. Ha jól látom, akkor K-messer padlólemezt és jobb oldalfalat használtál fel. Ez a G-10-en teljesen más volt, sajnos.Ez a munkád értékéből természetesen nem von le, de így nem lesz autentikus.

Üdv.
Tibcsi 399168 2006. november 20. 08:30
Válasz erre
Lori,

Tetszik a Messzered, már régóta figyelemmel kísérem a születését. Már csak azért is, mert én is egy Revell G-10-ből és egy FM feljavítóból próbálok valami épkézláb dolgot kihozni. :)

Üdv, Tibcsi
Amon 399167 2006. november 19. 22:59
Válasz erre
Szia Mrchef!

A shermanhoz milyen színt használsz? Pontosabban melyiket.
xcraft 399166 2006. november 19. 22:24
Válasz erre
Szia Boriszfecó!
Sokáig kell ám nézni! :)
lori 399165 2006. november 19. 22:06
Válasz erre
HPIM1660.jpg méret: 100.9 KB
HPIM1661.jpg méret: 115.2 KB
HPIM1662.jpg méret: 101.6 KB
HPIM1663.jpg méret: 108.3 KB
HPIM1665.jpg méret: 86.5 KB
HPIM1666.jpg méret: 80.8 KB
HPIM1667.jpg méret: 87.9 KB
HPIM1669.jpg méret: 92.4 KB
HPIM1670.jpg méret: 90.9 KB
HPIM1673.jpg méret: 80.7 KB
HPIM1675.jpg méret: 133.6 KB
Sziasztok!

A 109-es születésének következő lépései azoknak a részeknek finomítgatása volt, amellyekkel elégedetlen voltam. A tűzfal pótlását három napos tömítgetés-csiszolás során sikerült elfogadható minőségűvé varázsolnom. Rötön le is festettem RLM 02-re, majd száradás után kapott egy vékony lakkréteget is. Utolsó lépésként nagyon híg matt feketével átmostam a teljes felületet, amelyet száradás után még egyszer hígítóval átecseteltem.
Ezután vettem egy nagy levegőt és nekiestem a kabin hátfalán lévő doboznak. Miután megfelelőnek ítéltem a formáját, lefestettem RLM 66-ra, majd száradás után jött a lakk és a szárazecsetelés világosszürkével. Miután ez is elkészült, végre felragaszthattam a két vállhevedert is.
Ezt követően felkerült a gépre a szélvédő és a REVI is. Tömítés és csiszolás után a szélvédő kerete is megkapta a belső részek RLM 66-os színét, és elkezdtem festeni a többi apróságot is (légcsavar - feketés zöld, futószárak RLM 02).

FOLYT. KÖV:

lori
korzaar 399164 2006. november 19. 21:09
Válasz erre
Némely jármüvön nagy a fejetelnség:)))
Emerick 399163 2006. november 19. 21:06
Válasz erre
Én is leírom, mit csináltam ma meg tegnap: előszedtem a Mercim, fekete helyett középszürkével lefúlytam. Most szárad. Pótoltam az elveszett benzintankkot, a jövőben lesz lefestve a belső tér. Kerekeket még fel kell javítani. Az macerás lesz:10 kerék. Emellett meg építek egy teljesalakos figurát (1/12), egy már itt fenn is látott fejhez tervezem a testet és még két fejet kezdtem a nulláról. Jajj, csak vmivel legyek kész a Stefániára... Ha lesznek képeim, felteszem őket ide is...
boriszjelszint 399162 2006. november 19. 20:59
Válasz erre
Sziasztok!
újból elővettem a KA-25ösömet, ma egész jól haladtam vele, egy két hét, és passzolnak a korrekciók, osz má csak részletezni kell:)
olyan öntéshibák vannak rajt', hogy az eszméletlen, és még ésszerűtlen is!
ez kifelyezetten ilyen Ákosoknak, meg Xcraftoknak való, akik csak ránéznek amakettre és összerakja magát:)(aki kimaradt, annak bocsi)
komolyan: ilyen macerás gépem még nem volt, pedig találkoztam már hellerrel, meg mindenfáéle nóném ruszki csodával, de ha kiadná ezt a helit mondjuk a KP...:)
MrChef 399161 2006. november 19. 20:49
Válasz erre
?j.jpg méret: 89.7 KB
k?d?l?s (2).jpg méret: 102.8 KB
k?d?l?s (1).jpg méret: 101.9 KB
Végre továbbhaladtam a Shermannal és a Merkavával. Előbbire negyedszerre fújtam fel az alapszínt (el lett rontva a ködölése), utóbbit most ködöltem.
Bundesign 399160 2006. november 19. 19:42
Válasz erre
K?p 186.jpg méret: 131.9 KB
én meg haladok az x wingel, stefire már hozni szeretném, ma meg is vettem a talpát, egy fekete képkeret, és jó vastaf fajta hogy beleférjen az elem a világításokhoz :) (a képen azon áll.)
Bund
Fimre 399159 2006. november 19. 19:15
Válasz erre
Most próbálom kukázni a darabjaikat.pl tegnap még megvolt a 3 gyanta figura összes keze, ma már csak 2 pár van meg...Szóval keresd a párját játékunk folyik most...
Imi
Bundesign 399158 2006. november 19. 19:01
Válasz erre
Zoli 399157 2006. november 19. 18:57
Válasz erre
Szia!
A "messze" kicsit túlzásnak tűnik nekem, egyébként eddig szépek, tetszenek!
z
Fimre 399155 2006. november 19. 17:06
Válasz erre
tank 001.JPG méret: 214.7 KB
tank 004.JPG méret: 199.1 KB
tank 005.JPG méret: 198.9 KB
tank 006.JPG méret: 232.5 KB
tank 007.JPG méret: 232.8 KB
tank 008.JPG méret: 195.7 KB
tank 010.JPG méret: 181.7 KB
tank 012.JPG méret: 179.6 KB
tank 013.JPG méret: 249.3 KB
tank 015.JPG méret: 187.4 KB
Sziasztok!

Pár "projekt" a befejezés végső stádiumába lépett:)Mind tamiya, de még messze nincsenek készen..
IMi
Zoli 399154 2006. november 19. 15:28
Válasz erre
Szia Lori!
Klafa, a motor sokkal jobb lett átfestve, de a többi rész is szép.
z
Gabi 399153 2006. november 19. 13:20
Válasz erre
Miggyuri 399152 2006. november 19. 11:10
Válasz erre
Gabi!
Igen 1:72-es lesz. Ha kerekekkel tudnál segíteni, örülnék!
Miggyuri
Gabi 399151 2006. november 19. 10:05
Válasz erre
Szia Gyuri!
72-es lesz szokás szerint? Mert akkor hátsó dupla kerékkel ki tudlak segíteni.
Gabi
Miggyuri 399150 2006. november 19. 07:33
Válasz erre
ccscsleek1.jpg méret: 34.5 KB
Zavargásos?
Olyan már van. Bővítem. Lesz, persze tömeg, vagy vmi olyas. Meglátjuk. A kerekekkel vagyok meglőve, de az s kialakul majd. :)
Kis mai történelem.
Miggyuri
Atlasz 399149 2006. november 18. 20:41
Válasz erre
Miggyuri !
Tehetsz "felkelőket" a tetejére.
Üdv:
Atlasz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735.